abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 18:00 | IT novinky

    DuckDuckGo AI Chat umožňuje "pokecat si" s GPT-3.5 Turbo od OpenAI nebo Claude 1.2 Instant od Anthropic. Bez vytváření účtu. Všechny chaty jsou soukromé. DuckDuckGo je neukládá ani nepoužívá k trénování modelů umělé inteligence.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 564 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    16.1.2013 00:19 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Btw: respektstore ma (mimo jine) na tu Taberyho knizku pomerne zajimavou slevu
    16.1.2013 00:58 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Což je zajímavé v kontextu toho, že Bakala (čípak ten Respekt je?) podporuje knížete.[/konspirace]
    16.1.2013 01:35 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Schwarzenberg vlastnil (a kvůli ztrátovosti dotoval) respekt sám (koukám, že byl akcionářem ještě do září 2012). Ale respekt začínal v samizdatu, takže to imho bude i v osobních názorech.

    /Vyjádřily se pro něj koneckonců i HN a LN, takže jenom v poplatnosti to nebude. Ono tedy, kdyby se novináři vyjadřovali pro Zemana, to by bylo až podezřelé./
    16.1.2013 10:28 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Bakala vlastní i HN. LN zase vlastní stejná skupina jako MF Dnes, kteří se mají se Zemanem velmi "rádi".

    Neberte to jako hlas pro Zemana. Kdo ale věří, že podpora novin a časopisů pro knížete je nazávislá a upřímná, je VELMI naivní.
    16.1.2013 10:45 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    tak treba v pripade Respektu bych tomu veril, tamni redaktori maji dlouhodobe takove narozy a nemuzou cokoli, co souvisi s opozivni smlouvou (a tudiz i Zemana) ani citit. Jiste, muzou byt za to dlouhodobe nekym placeni, ale neni problem si pro me predstavit, ze to tak skutecne citi, protoze ja sam rovnez citim tu samou nechut k opozicni smlouve, aniz bych byl kymkoli placen.

    Jinak IMHO neni problem, kdyz nejake medium podpori nejakeho kandidata. Dulezite je, aby to jasne deklarovali a ctenari vedeli, ze napr. tohle jsou pravicove noviny a podporuji Swarzenberga (nevim, jak LN, u HN to udelal sefradoktor Sidlo a k podpore HN Swarzenbergovi se otevrene prihlasil). Jediny, kdo by mel byt striktne nezavisly, jsou statem placena media (CT, Cesky rozhlas)

    16.1.2013 13:21 Tutor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Kdo ale věří, že podpora novin a časopisů pro knížete je nazávislá a upřímná, je VELMI naivní.
    Jestliže premiér Zeman ze své pozice vyhrožoval nezávislým médiím likvidací, pak si skutečně dokážu velmi snadno představit, že podpora jeho oponenta (ať je to kdokoli) ze strany médií může být upřimná a nezávislá.

    Takže bych si netroufal odhadovat, nakoli k v tom hraje roli majetkový podíl knížete. Samozřejmě, kdo vlatní které médium je v tomto ohledu také důležitá informace.
    16.1.2013 18:33 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Zeman nevyhrožoval médiím likvidací, Zeman označil novináře mírně řečeno za hlupáky a hrozil jim bojkotem. To jenom abychom neměli pocit, že chtěl do redakcí poslat armádu.

    Jinak ale máš pravdu, nemůže očekávat podporu od skupiny / profese, o které se takto vyjadřuje. Současně ale nepodpora Zemanovi a podpora Schwarzenbergovi jsou dvě různé věci a mají taky dvě různé příčiny.
    Acci avatar 16.1.2013 18:53 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    To moc zlehčujete, nejednalo se o jen o bojkot, ale Úřad vlády měl podat na šéfredaktora trestní oznámení, viz toto usnesení Vlády. Mělo ho zažalovat všech 17 členů vlády o částku 10 milionů korun, pokud by vyhráli, musel by tedy zaplatit 170 milionů, což je opravdu částka likvidační.
    17.1.2013 16:21 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Zeman si taky pres sveho pohunka objednal vrazdu Slonkove. Coz je kvalita, na kterou nedosahl ani Klaus.
    16.1.2013 10:17 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    heh, cekal jsem, kdo bude prvni:-) Nicmene tohle neni zdaleka jedina sleva, co tam maji (napr. tu samou slevu maji i na druhou Taberyho knizku) a druhak ta sleva je tam uz delsi dobu (delsi = driv, nez byly znamy vysledky prvniho kola). Mimochodem, netreba se odvolavat na Bakalu, Respekt (=redakce) sam vyjadril Swarzenbergovi jasnou a explicitni podporu. Jinak, kdyby sly vysledky voleb nejak vyrazne ovlivnit tim, ze zlevni knizka jako je tato, tak to by byla jeste docela dobra zprava - ze zijeme v sectele spolecnosti, kde se lidi, kdyz uz se daji zblbnout, tak aspon inteligentnimi argumenty :-)
    Petr Tomášek avatar 16.1.2013 10:25 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    :)
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Ilfirin avatar 16.1.2013 06:53 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Souhlasím. Ale i tak mě osobně přijde jako menší zlo, než představitel (čubka) současné vlády podporující c.restituce, školné a další.
    Ilfirin avatar 16.1.2013 06:57 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    PS.: Diskuze tu jsou stejnak zbytečné. Tak malý vzorek (místní osazenstvo) ovlivní volby jen neznatelně. Vítězí ten, co je nejvíce protěžován v TV a na Facebooku. Toť demokracie.
    16.1.2013 08:28 Tutor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Otázka je, zda je pro vás při volbě mezi dvěma kandidáty horší nulová shoda v politických názorech, nebo podpora korupce, klientelismu a mafináských praktik.
    Ilfirin avatar 16.1.2013 09:53 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Základ konspirace je nejen nevěřit vládě, ale nevěřit ani konspiračním teoriím. Aneb otázka je, jak je důvěryhodný ten dokument.

    Volím radši shodu názorů
    16.1.2013 10:05 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Tak tak oficiálním konspiracím neradno věřit, hlavně těm státním. :-)))
    16.1.2013 10:50 Tutor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Ono stačí si pamatovat. Oposmlouva je záležitost relativně nedávná.
    16.1.2013 11:35 jenicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Obávám se, že jste "korupcí, klientelismem a mafináskými praktikami" střílel na Zemana, jenže on kníže taky není žádný neviňátko, třeba taková Becherovka...
    16.1.2013 12:37 Tutor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Nic takového jsem ani nenaznačoval. :-D
    Petr Tomášek avatar 16.1.2013 10:26 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Jo a kvůli takovým blbům jako ty tu máme tak rozbujelou korupci... :-(
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    16.1.2013 10:53 mrv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    +1
    16.1.2013 11:55 mrv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    btw. za tenhle clanek chtel Zeman znicit respekt. Takze pokud neteri z mistnich - kteri se radi profiluji jako ochranci svobody slova a kazdou malickost oznacuji jako cenzuru - podporuji Zemana, tak je to usvedcuje bud z pokrytectvi nebo nebetycne hlouposti...
    Ilfirin avatar 16.1.2013 11:11 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Co takhle si upřímně odpovědět, která smlouva měla mnohem větší vliv na vzestup komunistů. Opoziční nebo koaliční(současná)?
    16.1.2013 11:57 mrv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    opozicni. tady neni o cem diskutovat...kdyby tehdy klaus se zemanem neznicili touhle smlouvou duveru lidi v polistopadovou demokracii, tak by dnes komuniste uz ani nemuseli byt parlamentni stranou...
    Ilfirin avatar 16.1.2013 13:57 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Jinak mi připomínáte "zloděj křičí chyťte zloděje". Aneb jak jste přesvědčen, že vy jediný máte pravdu.
    Já to radši se Zemanem (podezřelého z korupce) risknu, než zvolit člověka, jehož opouštějí síly, u nějž jsou jeho politické kvality naprosto jisté. Nechcete snad aby se Jones vrátil.
    16.1.2013 14:28 rok
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    jaky Jones?
    Agent avatar 16.1.2013 21:00 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Zase je šance, že Šláfi během prezidentování zaklepe bačkorama a pak budou předčasné volby. Doufejme, že dopadnou lépe.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    16.1.2013 10:34 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    chtel jsem to napsat uz do jine dikuze, ale byla tak rozsahla, ze jsem se v ni nejak ztratil. IMHO to nejde vubec srovnavat. I kdyz budem zpusob cirkevnich restituci povazovat za tunel (duchodova reforma neni zadna reforma, navic je dobrovolna a nikdo pricetny o vyvadeni penez pres 2 pilir stejne nema zajem, skolne je zcela legitimni politicky naroz), tak je to porad o uroven (nebo nekolik urovni) niz, nez primy utok na demokracii v podobe zmeny zakona o finacovani politickych stran ktery opozicni smlouvu doprovazel (a IMHO to byl mnohem horsi utok na demokracii nez samotna opozicni smlouva), snaha zcela si podridit media (zejmena CT, Nova i Prima byly financovany pres IPB, ktera mela vazby na ODS, tam uz nebylo ani treba si neco podrizovat), justici i policii a zcela systematicky a permanentne tunelovat tenhle stat.

    Jinak neni bez zajimavosti, ze sam Diensbier pripomina, ze pokud se mluvi o odpovednosti za tuto vladku, ze odpovednost za ni ma i Zeman (stejne jako za vladu Topolankovu), protoze svymi kroky k jejimu vzniku pomohl (sice se s jeho argumentaci, co se tyte teto vlady, moc nestotoznuji, ale to jen tak pro zajimavost)

    16.1.2013 10:50 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    jeste jsem chtel dodat, ze ten zakon o zmene finacovani politickych stran nakonec zrusil Ustavni soud. Takze predstava, ze by soudce Ustavniho soudu bude navrhovat Zeman, ze pro me opravdu desiva.
    16.1.2013 23:46 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    tak je to porad o uroven (nebo nekolik urovni) niz, nez primy utok na demokracii v podobe zmeny zakona o finacovani politickych stran ktery opozicni smlouvu doprovazel

    A co třeba plány současné vládní koalice (přesněji té původní) na změnu ústavy s cílem co nejvíce zkomplikovat možnost odvolání vlády během funkčního období? Na ty naštěstí nedošlo, ale kdo ví, jak by to vypadalo, kdyby poslední dvoje senátní volby nedopadly tak, jak dopadly.

    snaha zcela si podridit media (zejmena CT

    Jestli myslíte tu šílenou akci, které se zcela nesmyslně říkalo "televizní stávka", tak tu radši moc nepřipomínejte. To opravdu není dobrý příklad.

    16.1.2013 23:59 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    A co třeba plány současné vládní koalice (přesněji té původní) na změnu ústavy s cílem co nejvíce zkomplikovat možnost odvolání vlády během funkčního období?
    ted presne nevim, o cem je rec? O tom "konstruktivnim odvolani vlady" ci jak se to nazyvalo? Kazdopadne reci a plany jsou jedna veci a ciny druha. Tahle vlada treba taky mela v planu, ze razne zatoci s korupci a atd. Na rozdil od onoho zakona o financovani politickych stran, ktery byl protlacen parlamentem, tak senatem.
    Jestli myslíte tu šílenou akci, které se zcela nesmyslně říkalo "televizní stávka", tak tu radši moc nepřipomínejte. To opravdu není dobrý příklad.
    proc?
    17.1.2013 00:33 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit

    Ad 1. Za prvé: zákon o financování politických stran zrušen nebyl, ústavní soud zrušil pouze jednu jeho část. Za druhé: rozdíl není v tom, že by se ve vládní koalici hnulo svědomí, ale v tom, že ztratila kontrolu nad senátem, takže vzhledem k postoji opozice nemělo smysl snažit se zákon prosadit.

    Ad 2. Protože celá tahle historie je pouze příkladem zvůle nikým nevolených a nikomu neodpovědných pracovníků ČT. Bohužel jim to tehdy z větší části prošlo, na což v ČT doplácíme dodnes.

    Acci avatar 17.1.2013 00:50 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Občané mají právo postavit se na odpor proti každému, kdo by odstraňoval demokratický řád lidských práv a základních svobod, založený Listinou, jestliže činnost ústavních orgánů a účinné použití zákonných prostředků jsou znemožněny.
    šup
    Petr Tomášek avatar 17.1.2013 01:16 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit

    Ad 2. Protože celá tahle historie je pouze příkladem zvůle nikým nevolených a nikomu neodpovědných pracovníků ČT. Bohužel jim to tehdy z větší části prošlo, na což v ČT doplácíme dodnes.

    Takže ty jsi taky sežral tuhle lež Bobošíkové, Klauze a Zemana i s navijákem?

    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    17.1.2013 09:56 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Ad 1. Za prvé: zákon o financování politických stran zrušen nebyl, ústavní soud zrušil pouze jednu jeho část.
    no dobra, ale zrusena byla jeho podstana cast, da dulezita, ktera by prakticky znamena likvidaci vsech mensich stran. Z toho pohledu je to jen slovickareni, zda byl zrusen cely zakon nebo jen jeho cast.
    Za druhé: rozdíl není v tom, že by se ve vládní koalici hnulo svědomí, ale v tom, že ztratila kontrolu nad senátem, takže vzhledem k postoji opozice nemělo smysl snažit se zákon prosadit.
    ja nerikam, ze se v nekom hnulo svedomi, ale prislo mi to jen jako jeden z mnoha kecu, ktere stejne nehodlali realizovat. Jelikoz ten zakon ani nenavrhli, nevim, jestli by to byl ustavni zakon a potrebovali by k tomu senat nebo ne, kazdopadne ten zakon o finacovani politckych stran ukazuje, jak se da prosatid to, co vlada chce i pres odpor senatu tam, kde by se mela menit ustava (coz byl duvod, proc prislusne casti ustavni soud zrusil)
    Ad 2. Protože celá tahle historie je pouze příkladem zvůle nikým nevolených a nikomu neodpovědných pracovníků ČT. Bohužel jim to tehdy z větší části prošlo, na což v ČT doplácíme dodnes.
    sorry, ale na tohle jde napsat jen WFT. Pokud parlament zcela ucelove odvola radu pro rozhlasove a televizni vysilani, reditel CT je pak bleskove a nepruhledne zvolen a v prubehu volby jeste clenove rady jak o zivot telefonuji politikum, nevim, co chtit vic, aby to pusobilo jako snaha ovladnout televizi politiky. Tohle si aspon myslim ja, jakozto nikym nevoleny obcan
    16.1.2013 20:13 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Souhlasím. Ale i tak mě osobně přijde jako menší zlo, než představitel (čubka) současné vlády podporující c.restituce, školné a další.
    Co je spatneho na skolnem? Kdyz se pripravi dobre, muze to byt velmi dobry prostredek k tlaku na kvalitu vyuky. Mne by se treba libil model odlozeneho skolneho, kdy za zapsani urciteho poctu kreditu clovek po dosazeni urciteho veku odvadi skole cast sveho prijmu po danou dobu. To by vedlo skoly k tomu, aby dimenzovaly kapacitu oboru podle realnych moznosti uplatneni absolventu a aby se snazili o to, aby jejich studenti byli co nejuspesnejsi.
    16.1.2013 20:28 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    S tím by školy těžko souhlasily... ty by lobovaly za to, aby byly financovány ze státního rozpočtu a tento závazek byl naopak příjmem státního rozpočtu...
    16.1.2013 21:03 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    IMO skoly, ktere by byly proti tomu, by vpodstate priznaly, ze jsou neschopne vyprodukovat kvalitniho absolventa pripadne ze maji umyslne predimenzovane obory.
    17.1.2013 01:08 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Ovšem schopný pajdák by pak nevyprodukoval jediného schopného ZŠ/SŠ učitele, protože ten by na studium následným učením nikdy nevydělal (při dnešní úrovni učitelských platů vůči nákladům na vzdělání).

    Jakýkoliv kompromis, který by tohle měl plošně (přes všechny obory) ošetřovat pak vede k tomu, že státem plně placené školství je ve výsledku to nejefektivnější.
    17.1.2013 09:34 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Ovšem schopný pajdák by pak nevyprodukoval jediného schopného ZŠ/SŠ učitele, protože ten by na studium následným učením nikdy nevydělal (při dnešní úrovni učitelských platů vůči nákladům na vzdělání).
    Zrovna tam by to vubec nevadilo, protoze ztratu zpusobenou tim odvodem by mu mohl zamestnavatel dorovnat, takze by se jen prelily statni penize a je uplne jedno, jak vysoky ten odvod je.
    Jakýkoliv kompromis, který by tohle měl plošně (přes všechny obory) ošetřovat pak vede k tomu, že státem plně placené školství je ve výsledku to nejefektivnější.
    Ne, statem placene skolstvi je zlo. Studijni programy jsou vysledkem lobingu jednotlivych kateder. Prednasejici nejsou tlaceni k aktualizaci predmetu, garanti nedohlizi na kvalitu vyuky. A co jsem tak slysel od vrstevniku, tak moje skola na tom byla v tomdle smeru jeste velmi dobre.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.1.2013 21:23 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Všichni jsou proti restitucím, ale nikdo nenabízí schůdnou alternativu.
    Acci avatar 17.1.2013 22:15 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Já jsem pro restituce a je dobře, že konečně po dvaceti letech byly schváleny, Ale moc nechápu, co na to lidem vadí – že by to slovo „církevní“?
    gtz avatar 17.1.2013 22:21 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Tys nám tu chyběl
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Marcela* avatar 18.1.2013 08:07 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Mluvte za sebe.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    gtz avatar 18.1.2013 13:47 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Nemontujte se do něčeho o čem nic nevíte.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Marcela* avatar 18.1.2013 19:26 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    A vy mluvte pouze za sebe.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    gtz avatar 18.1.2013 19:58 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Vy se nemotejte do něčeho čemu nerozumíte.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Marcela* avatar 21.1.2013 11:18 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Na manipulaci typy "Tys nám tu chyběl" skutečně není nic k neporozumění. Nemáte o nic větší nárok tu "nechybět" než on.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    16.1.2013 12:19 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Upřímně řečeno: na Zemanovi mi mnohem víc vadí ten Lukoil na seznamu sponzorů kampaně. Rozhodně budu radši mimo ruskou sféru vlivu, byť ani bývalý západní blok není velké vítězství.
    gtz avatar 16.1.2013 14:32 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Je to těžká volba, Zeman má hodně společného s minulou dobu a kníže pán zase s tou novou. Také jde jen o to, aby ten někdo nebyl nějaká loutka.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    16.1.2013 18:54 Šláfenberg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Petr Tomášek avatar 17.1.2013 01:12 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Bože, to je zas jedna sračka, která splácá dohromady několik málo známých fakt, spoustu nepodložených dohadů a završí to tendenční ideologickou interpretací („zlí pravdoláskaři“, atd..).

    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Agent avatar 16.1.2013 21:10 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Jede vám to? Mě ne. Po minutě se to sekne a hotovo. Ale dá se to stáhnout z Uložto. Je to taky na Youtube.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    17.1.2013 17:35 xHire | skóre: 21 | blog: Linuxovník
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    Zeman vs. Schwarzenberg.

    Zvolíme si člověka s politickým názorem nebo ředitele razítkovacího úřadu?
    Kryptoměny a bločenka.
    21.1.2013 19:45 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vládneme, nerušit
    celkom vtipný nápis na dvere WC

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.