Apple představil iPhone Pocket pro stylové přenášení iPhonu. iPhone Pocket vzešel ze spolupráce značky ISSEY MIYAKE a Applu a jeho tělo tvoří jednolitý 3D úplet, který uschová všechny modely iPhonu. iPhone Pocket s krátkým popruhem se prodává za 149,95 dolarů (USA) a s dlouhým popruhem za 229,95 dolarů (USA).
Byla vydána nová stabilní verze 7.7 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 142. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.
Společnost Epic Games vydala verzi 5.7 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.
Intel vydal 30 upozornění na bezpečnostní chyby ve svých produktech. Současně vydal verzi 20251111 mikrokódů pro své procesory.
Byla vydána říjnová aktualizace aneb nová verze 1.106 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.106 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Canonical pro své zákazníky, předplatitele Ubuntu Pro, prodloužil podporu Ubuntu LTS z 12 let na 15 let (Legacy add-on). Týká se verzí od 14.04 (Trusty Tahr).
Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 5.0.0. Nově je oficiálně podporován Linux ARM64/AArch64. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.
Byla vydána verze 10 dnes již multiplatformního open source frameworku .NET (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu Microsoftu. Další informace v poznámkách k vydání na GitHubu nebo v přednáškách na právě probíhající konferenci .NET Conf 2025.
Rodina hardwaru služby Steam se začátkem roku 2026 rozroste. Steam Deck doplní nový Steam Controller, herní PC Steam Machine se SteamOS s KDE Plasmou a bezdrátový VR headset s vlastními ovladači Steam Frame.
Amazon Web Services (AWS) oznámil (en) výstavbu Fastnetu – strategického transatlantického optického kabelu, který propojí americký stát Maryland s irským hrabstvím Cork a zajistí rychlý a spolehlivý přenos cloudových služeb a AI přes Atlantik. Fastnet je odpovědí na rostoucí poptávku po rychlém a spolehlivém přenosu dat mezi kontinenty. Systém byl navržen s ohledem na rostoucí provoz související s rozvojem umělé inteligence a
… více »Dnes byl v Ostravě otevřen nový obchod Mediastore. A podle mého mínění docela děs a propadák. Dost mi to připomínalo "skvělé" výprodeje v Carrefouru či Okay, kdy se nadchlo hodně lidí, ale zboží získali jen ti první tři, co nocovali před obchodem.
Již měsíc jsem si myslel na fotoaparát, který jsem našel v nabídce. Kodak CX7330 za krásných 1990 Kč. Jelikož jsem jaksi v každé své kosti cítil, že to nebude jen tak, v pátek minulý týden jsem do zmíněného obchodu zavolal, jestli má cenu vůbec chodit, když jsem do 15 hod. v práci. Bylo mi řečeno, že klidně mohu přijít, protože zásoby jsou velké.
Trochu mě to uklidnilo, ale i tak jsem si vzal na dnešek volno. Říkal jsem si, že koupím foťáček a pak po zbytek dne si ho prohlídnu, vyzkouším a nafotím hodně fotek. Ráno jsem tedy vyrazil. K obchodu jsem přišel o 40 min. dříve, protože jsem myslel, že ho budu hledat, ale našel jsem ho rychle. Už tam stálo asi 60 lidí. Do otvírací chvíle jich za mnou přibylo ještě asi 2x tolik.
Obchod otevřeli s mírným opožděním. Co jsem viděl, tak lidi brali hlavně panely. Pak se ale chvíli než jsem měl jít taky dovnitř ozvalo, že foťáky už nejsou. Lidi znejistěli, ale nějaká paní všechny uklidňovala, že když včera volala, tak jí řekli, že mají 100 kusů. A vzhledem k tomu, že 100 lidí před námi nebylo a každý si mohl vzít jen jeden kousek, jsme tuto informaci brali jako kachnu.
Kachna to ale nebyla. Takže foťáček nemám. Odcházel jsem naštvaně. Ale ne z toho, že nemám pro co jsem prišel, ale protože opět někdo tvrdil něco, co nebyla pravda za účelem svého zisku.
Takže zůstanu u svých osvědčených dodavatelů a když budu něco kupovat, tak vím, že nabídku obchodu Mediastore studovat nebudu.
Tiskni
Sdílej:
...dalším podobně chytrym vynálezem jsou v obchodech pověstný cestičky z regálů se zbožím, který vás vysloveně nutěj projít celej obchod.Jenže tohle je běžná marketingová metoda, podobně jako umístění nejdražších věcí do výše očí (a nejlevnějšího na zem), "ležáky" vystrčené na samém konci regálu, zrcadla vzadu (aby to vypadalo, že je zboží víc), obrovské vozíky (vybízející k naplnění) anebo nasvicování určitého zboží (např. masa) barevným světlem. Kdežto když někdo řekne, že mají v zásobě x kusů za určitou cenu, a přitom jich mají mnohem méně, je to jednoznačně klamavá reklama.
... teda nevím, jak v cenový kategorii, která se mi jeví nedosažitelná, takový Sony Colosseum (nebo co teď místo toho vyráběj?) může bejt dobrý, ale cokoliv, co jsme od nich měli do 20 kKč, stálo za prd