abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 2
    včera 15:44 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:55 | Komunita

    Richard Stallman přednáší ve středu 7. května od 16:30 na Technické univerzitě v Liberci o vlivu technologií na svobodu. Přednáška je určená jak odborné tak laické veřejnosti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    28.4. 23:33 | Nová verze

    Jean-Baptiste Mardelle se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 25.04.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 17:22 | Zajímavý projekt

    TmuxAI (GitHub) je AI asistent pro práci v terminálu. Vyžaduje účet na OpenRouter.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 486 hlasů
     Komentářů: 18, poslední 17.4. 12:41
    Rozcestník

    Výběr prohlížeče ve wydlích

    23.12.2009 19:23 | Přečteno: 1562×

    …a co mainstreamu uniklo.

    Že bude chudáček Microsoft nechávat evropské(?) uživatele vybrat si webový prohlížeč už běžná média důkladně proprala i s obrázky. A jak je v moderních médiích zvykem, okecávání obrázků bylo věnováno více prostoru než důležitým informacím. Které to jsou?

    Za prvé, slibovaný „ballot screen“ je blbina. Před deseti lety by možná byl schopen něco změnit, ale dnes je situace jiná. Tržní podíl IE setrvale klesá, a Microsoft se nijak zvlášt nesnaží to změnit. Udělat web „jen pro IE“ si už nikdo netroufne a monopolistická uzurpace webu jedním mizerným browserem je tedy snad už za námi. Přitom to je hlavní cíl celého toho cirkusu, nenechte se mýlit. Prohlížeč si může každý vybrat už dnes, a právě díky tomu Firefox pomalu, ale jistě válcuje IE. Nemálo lidí už poukázalo na to, že nějaké vybírací okno na tom moc nezmění - neznalý BFU který doteď používal povinné IE si ho vybere zase, prostě protože ho zná. Protože modré E je internet. Nejspíš ani nebude chápat co to vlastně vybral. Pokud někdo ví co je Firefox, tak taky zná někoho kdo mu ho nainstaluje, když už to nezvládne sám. Vybírací okno do toho zanese jistou vítanou fluktuaci, ale žádnou zázračnou změnou není.

    Kde je tedy zakopán pes? Protože nějaký čokl v tom být musí, jinak by se redmond tak usilovně nebránil. Stačí se zamyslet nad jednou ze zvláštností dnešního trhu s PC: crapware. Víme, že výrobci i prodejci prostě milují vycpávání prodáváných počítačů špatně fungujícím nebo úplně zbytečným softem. Když firmy věhlasných značek leckdy neváhají dobrý kus vlastního hardwaru ubít tunou brandovaného hnoje, čím to že jsou v případě prohlížeče tak střídmí? Určitě zvládnou víc než změnit homepage, přidat nějaké zbytečné bookmarky a nanejvýše ještě nějaký toolbar. Před pár lety by odpověď mohla znít - „vylepšovat“ uzavřený program s relativně omezeným API není tak snadné, jako nastrkat sračky na plochu. Leč už nějaký ten pátek tady máme mozillu, jejíž otevřenost přímo vybízí k úpravám. *)

    OEM by měl svoje logo na jedné z nejpoužívanějších aplikací v systému - to markeťáci milují. Dalo by se to vydávat za zvýšení bezpečnosti - na to uživatelé uslyší. Je to něco extra čím se dá kasat před konkurencí. Proč tedy nevídáme na nových počítačích zbastleného Takyfoxe? Protože Microsoft má na takové kacíře bič - ovečka která se zatoulá od stáda nedostane „exklusivní“ podmínky na OEM licence wydlí, to jest stejné jako všichni ostatní. V normálních, tržních podmínkách by takové vydírání bylo směšné a sebevražedné. Jenže trh s PC lze stěží považovat za normální a tržní, když jsou prodejci téměř stoprocentně závislí na dodávkách Windows. A protože Windows tvoří velkou část ceny nového železa, redmond nepřímo diktuje konečnou cenu. Aniž by se uchýlil k něčemu tak prostému jako je otevřené odepření spolupráce, může libovolnému dodavateli velmi ztížit život, nebo ho dokonce učinit fakticky nekonkurenceschopným. A žádný dodavatel počítačů si nelajzne riskovat svůj krk kvůli kusu softwaru.

    Takové chování se ovšem Evropské komisi nelíbí (Intel za totéž v bledě modrém nedávno dostal rekordní flastr), a už asi tušíte kam mířím. Kromě šaškování s výběrem prohlížeče je součástí dohody to, že Microsoft nebude omezovat OEM ve výběru instalovaného prohlížeče. Peklo crapwaru se právě otevírá :-) Mainstreamová média tohle většinou odbyla jedinou větou, pokud se vůbec obtěžovala se o tom zmínit. Obrázky jsou pro blbečky srozumitelnější, zvláště když blbeček je i autor článku.

    Proč by to mělo být důležité? Protože tohle, daleko více než ballot screen, může ovlivnit budoucnost trhu s prohlížeči. OEM, narozdíl od BFU, mají prostředky (je to koneckonců jejich obor) a motiv(crapware, přinejhorším) využít možnost svobodné volby prohlížeče. Dostane svoji marketingovou šanci skoro zadarmo. Zákazník dostane prohlížeč, který snad i s nákladem brandovaného shitu bude lepší než IE (a to nemám o firefoxu moc vysoké mínění). Firefox konečně bude dokopán zajistit nějak QA pluginů, což je taky pozitivum. Konkurence mezi prohlížeči bude zase o kousek větší. Zkrátka překrásný nový svět. Závisí to jen na tom, jestli Evropská komise bude schopná dohodu skutečně ohlídat a vynutit její dodržování proti očekávatelnému sabotování Microsoftem. DoJ v tomto ohledu příliš úspéšný nebyl, ale proti němu kopal Redmond na domácím hřišti. Uvidíme.

    Tak jako tak asi nejvíce zklamaný výsledkem bude vítězoslavně se tvářící Tetzchner z Opera software. Opera nemá ani líbivost známé značky, ani lákavost otevřené platformy - pro uživatele je neznámá a pro OEM nezajímavá. Konkurenčnějšího prostředí se bát rozhodně nemusí, ale taky si asi moc nepomůže. Pořád bude mít jen nás, pár promile skalních jedinců, co ji používáme už deset let. **) Ale možná, že ty vznešené řeči o tom, že mu nejde o Operu, ale o celý web, možná byly myšleny vážně. V takovém případě snad dostal hezký vánoční dárek.



    *) a to zase obloukem ukazuje, že fašistické lpění mozilly na vládě nad značkou má svoje opodstatnění, jakkoliv je nesmyslné to násilím aplikovat na debian.

    **) samozřejmě občas máme slabou chvilku, přepadnou nás pochyby a zakolísáme ve víře, ale krátká návštěva sousední kongregace váhavce rychle vyléčí :-)

           

    Hodnocení: 89 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    =^..^= AmigaPower® avatar 23.12.2009 19:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Opera nemá ani líbivost známé značky
    A co Opera mini? Na mobilu jde taky používat (čti: POUŽÍVAT) něco jinýho?
    Acci avatar 23.12.2009 19:47 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Třeba Safari? A to mnohem lépe než Opera.
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.12.2009 19:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Safaco? :-D
    23.12.2009 20:04 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    safari - to je takové to honění zvířat po buši
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.12.2009 20:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Aha, a já už skoro myslel že to jde nahrát (skoro) do všech telefonů jako Opera a že je to na prohlížení Webu... ;-)
    Acci avatar 23.12.2009 20:54 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Á, já zapomněl, že jsem v klubu lidí nenávidějící Apple. Takže pro vás: Safari na iPhonu je ten nejlepší prohlížeč, který byl kdy na mobilní telefony stvořen. Tím pádem je jasné, že na jiné platformy neexistuje — proč by měla komerční společnost podporovat konkurenci?
    gtz avatar 23.12.2009 21:20 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Á, já zapomněl, že jsem v klubu lidí nenávidějící Apple. Takže pro vás: Safari na iPhonu je ten nejlepší prohlížeč, který byl kdy na mobilní telefony stvořen. Tím pádem je jasné, že na jiné platformy neexistuje — proč by měla komerční společnost podporovat konkurenci?
    Kdo řekl nebo zjistil, že Safari je pro mobilní telefony ten nejlepší ? Ano píšete na nějakém Icosi-kdesi, zapomínáte na platformu HTC, HTC Androoid,Palm apod. Asi s Váma bude někdo nesouhlasit.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.12.2009 21:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Chtěl bys co? Ale pěkný prdlajs... :-D
    gtz avatar 23.12.2009 21:44 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Mám poslední Operu beta a nějak ten jablečný zázrak nepotřebuju. Proč ? abych si tam nahrál Dire Straits a on mi oznámí, že namám licenci na tuto hudbu a něco takového ... Kdepak ...

    Proč mám čekat až se stane nějaký zázrak s novým FW, když kuchaři na XDA poctivě vaří nové verze.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.12.2009 21:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Směr kterým se Apple dlouhodobě ubírá spěje pomalu ale jistě k jeho záhubě a těch pár snobů "mám apple" ho nezachrání...

    Trochu škoda...
    gtz avatar 23.12.2009 22:02 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Spousta lidí co si ho kupovali proto,aby mohli říci "já mám apple" se ho pak zbavovali a místo něj šli do Samsungu nebo HTC.

    V oblastech grafiky byl ideálním hardwarem i softwarem, ale v dnešní době, spousta lidí raději vezme Widle s Photoshopem. To Appleho omezení instalovat jen jeho cosi-kdesi, prostě jen jeho předražený SW no smůla, na Widle si každý dá co chce

    Kolega kdysi řešil upgrade Mac mašiny, zda upgrade nebo nový stroj. Nakonec volba padla na nějaký DTP stroj od HP a nyní má pohodu. Žádná drahé RAM moduly, žádný drahý servis ...

    Prostě si Apple tím zavřel cestu na rozšíření ...
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.12.2009 22:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    ...jj, přesně tak! ;-)
    Acci avatar 23.12.2009 22:31 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Jak říkám, vůbec nic o tom nevíte. Co Apple omezuje na Mac OS? Jasně, omezuje aplikace na iPhone, ale je to jen dobře — žádné viry, žádné závadné aplikace, žádné aplikace nezapadající do systému. K té Mac mašině: jenže to si místo pracovní stanice koupil hračku. Mac Pro má totiž serverové procesory, serverovou základní desku a samozřejmě dražší serverové paměti s korekcí chyb.
    Grunt avatar 23.12.2009 22:47 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    No tý voe, nakolik si Applu vážím, tě musím požádat aby si byl potichu, protože takový kýbl sr*ček by nesnesl ani jejich nejuvázanější PR manager. Předem děkuji.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 24.12.2009 00:14 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Jasně, omezuje aplikace na iPhone, ale je to jen dobře — žádné viry, žádné závadné aplikace, žádné aplikace nezapadající do systému.
    LOL.

    Ocenil bych, kdybych měl nad svým telefonem plnou kontrolu já. Proto je pro mě iPhone nepoužitelný. Děkuji za pozornost.
    Acci avatar 24.12.2009 15:32 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Jasně, a když si půjdeš kupovat auto, taky budeš chtít zdrojové kódy od řídicí jednotky?
    24.12.2009 16:35 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    a kdo mluví o zdrojákách? - nevím jak on, ale já budu chtít, aby šly kola vyměnit za jakékoliv si v rámci technické kompatibility vyberu, a ne jen za jeden typ se svítícím jabkem :-p
    gtz avatar 24.12.2009 15:24 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    To HP mělo taky, pořádnou NVIDIA grafiku, Dual Board pro Xeony, ECC RAM apod.

    Pokud jste někde viděl HP pracovní stanice ... myslím, že ne, tak by jste jen "slintal jako já" ... 3 x 22" LCD k tomu připojené je něco šíleně pěkného
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Acci avatar 24.12.2009 15:31 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Pracovní stanice od HP jsem neviděl, ale samozřejmě vím, že existují. Jenže na to HP budou ty paměti uplně stejně drahé jako na Mac Pro, Apple nemá žádné speciální. Proto nechápu, proč si právě na ty drahé paměti stěžoval.
    gtz avatar 24.12.2009 17:14 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Protože dealer v Praze mu je nabídnul za 2x větší cenu než jsou DDRAM od Kingstonu nebo od HP. Nikterak ho nezajímalo, že pokud by upgrade dopadl dobře, tak by se realizoval obchod s velkoformátem plotteru i scanneru za cca 400 000,- Nakonec celou tuto akci dodal HP i s bonusy ve formě CAREPACKu a ostatních věcí.

    Bohužel, je to vše v lidech, dealerů co dělají Mac je velice málo a myslí si, že mohou sázet ceny jak dříve, kdy v grafice nebyla konkurence.

    Příjemné svátky
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Acci avatar 23.12.2009 22:28 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    A proto jeho tržní podíl stále stoupá a iPhone je nejpopulárnější smartphone v USA. Nebo mi něco uteklo?
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.12.2009 23:20 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    ...nebudu se opakovat se svym story s i-phonem vypadlym z auta před krámem a zoufalosti majitele, protože ta kvičící raněná věc nejde ani vypnout, měl sem možnost vzít si to jako služebák a vzal sem si Ericson, protože můj telefon je furt na zemi, má to bejt na volání, sms, nouzovej net a nějakej gyroskop mi je k hovnu... :-D
    Acci avatar 23.12.2009 23:26 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Kdybste viděli, co všechno jsem dělal já se svým iPhonem — podle mne je to jeden z nejodolnějších telefonů. Až poslední hod na deset metrů a hraní hokeje s ním nepřežil a nechce najít signál :-( Takže po Vánocích asi kupuju nový. Nechce někdo iPod Touch? :-) Jinak pro příště: iPhone se dá vypnout současným podržením tlačítko Sleep a Home asi na deset sekund. Nebo tam byl ještě jiný problém?
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.12.2009 23:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Chlapovi vypad z auta, začal kvičet, svítit na bílo, nešlo s nim nic dělat a vzhledem k tomu, že nejde vyndat baterka, chlapík vypadal docela nešťastně... :-D
    Acci avatar 23.12.2009 23:32 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Tak kdyby použil ten dvojhmat, tak ho vypne. Jedná se totiž o tvrdé vypnutí a funguje vždy.
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.12.2009 23:39 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Stál sem nad nim, celej displej byl bílej a tamto jediný tlačítko mačkal jak moh... :-D
    Acci avatar 23.12.2009 23:43 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    iPhone má ale tlačítka celkem čtyři: dvě pro regulaci hlasitosti, jedno pro uspání a další (to hlavní) pro návrat na hlavní obrazovku. A kdyby zmáčkl ty dvě poslední zmíněné na deset sekund, iPhone by se s pokorou vypnul.
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.12.2009 23:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    hahahaha, tak v tom případě je to debil, protože on s nim tak dlouho řezal o zem, dokud nepřestal kvičet... :-D
    David Watzke avatar 23.12.2009 23:52 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Až poslední hod na deset metrů a hraní hokeje s ním nepřežil a nechce najít signál
    Promiň, že se zeptám tak směle (protože je samozřejmě čistě tvoje věc, co děláš), ale nejsi náhodou dement?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.12.2009 00:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    LOL! :-D :-D :-D
    vlastikroot avatar 24.12.2009 00:15 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    :-D :-D Ty jsi nečetl žádný z jeho blogpostů tu? Já bych o tom vubec nepochyboval :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Acci avatar 23.12.2009 22:26 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Zase další linuxák, co nic od Applu ani nedržel v ruce.
    Grunt avatar 23.12.2009 22:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Zase další hinda, která by neměla do úst brát ani to A z Applu, protože jim zas dělá jen ostudu?
    Zase další hinda, která by neměla do úst brát ani to A z Applu, protože jim zas dělá jen ostudu?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Acci avatar 23.12.2009 22:55 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Ostudu? Prostě se mi nelíbí, když někdo na něco nadává a vůbec nic o té věci neví. Ale to se stalo na zdejším serveru celkem pravidlem.
    Grunt avatar 23.12.2009 23:01 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Tu o potrefené huse znáš?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Acci avatar 23.12.2009 23:10 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    To je argument! Fakt nevím, co na to říct.
    Grunt avatar 23.12.2009 23:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Vzhledem k tomu, že to byla řečnická, tak nejlépe nic.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.12.2009 23:23 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Prostě by bylo dobrý si přiznat, že jakkoliv byl (podle mně) Apple bezkonkurenčně superjedinečnej HW+SW (bez ironie), tak to s nim už tak 15 let jde do kopru...
    Acci avatar 23.12.2009 23:31 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    To je bohužel pravda. Prostě počítače už nejsou nic výjimečného a stala so z nich spotřební zboží, co se za dva roky vyhodí a koupí nové. Stále si však myslím, že HW a SW je o řád kvalitnější než ostatní.
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.12.2009 23:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    To já si už nemyslim, konkurence roste každym dnem, hodinou, minutou... Nicméně co mně u Apple hlavně sere, je jejich politika a na tu dojedou, úplně stejně jako třeba Jaguar, kterej dneska patří indickýmu Tata Motors, číňan nespí... ;-)
    Grunt avatar 24.12.2009 00:11 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Prostě by bylo dobrý si přiznat, že jakkoliv byl…
    Ne. Já se to jen snažil zatrhnout dřív, než by došlo k srovnávání modrosti prostaty.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Acci avatar 23.12.2009 22:25 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Tak to se omlouvám, zase jsem zapomněl, že nejlepší prohlížeč je ten nejrychlejší. Proto je třeba taky nejlepší operační systém MS-DOS, že?
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.12.2009 23:15 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Ne, nejlepší a dosud nepokonanej je AmigaOS...
    24.12.2009 02:17 AmigaForever
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    +1, btw projekt NatAmi znáš? Snaží se o vytvoření zpětně kompatibilní Super AGA Amigy.
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.12.2009 10:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    ...jj, už jsi mi to ukazoval, nicméně myslim si, že tyhle věci už dneska nemaj smysl... :-( ...to je jak oživovat parní pohon v časech TGV ;-)
    Grunt avatar 24.12.2009 11:40 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    to je jak oživovat parní pohon v časech TGV
    Když tu vodu nebude zehřívat pec na uhlí, ale jaderný reaktor, tak proč ne?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.12.2009 11:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Atomový pendolino! LOL! :-D
    Grunt avatar 23.12.2009 20:17 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Já bych zase řekl, že na palačinky je mnohem lepší jahodová marmeláda než povidla. Ale je to jen můj názor.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.12.2009 20:19 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    S tím musím souhlasit! ;-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.12.2009 20:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    ...ehm, jdou povidla vůbec namazat na palačinku? Myslel jsem že jsou určený pouze pro vdolek... :-D
    Grunt avatar 23.12.2009 20:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Si piš. Můj otec to ani jinak nejí.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.12.2009 20:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    A co licence? Licenční podmínky Vdolku™ přece nedovolujou mazat Povidla™ na jen tak nějakou palačinku i když je s nima kompatibilní... :-D
    gtz avatar 23.12.2009 21:12 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Jsou obě Opera - jak MINI tak MOBILE free pro Symbian nebo PocketPC ? nevím přesně, ale minulosti byla nějaká z nich placená. Já na HTC používám ke spokojenosti MINI-V5. Vnitřní explorer se nedá použít (WM6.0,WM6.1)

    Vlastně dokud jsou bety tak jsou free, ale co potom ?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    23.12.2009 20:36 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Já ti nevím, Opera ve Windows jede celkem pěkně, ale v Linuxu je i ta poslední prostě stále kus pozadu, stabilita je horší (asi chyba flashe), rychlost je horší, paměťové nároky jsou horší, no nevím... Známý kterému jsem po 10 letech používání Windows + Opera nainstaloval Ubuntu 9.04 + Opera si furt stěžuje že to zlobí, notebook víc hřeje, vydrží kratší dobu, občas i spadne a zasekává se při větším množství oken to vše při použití Opery a většího (30 a více) množství otevřených stránek najednou.
    23.12.2009 22:35 zdenek-hbr | skóre: 10 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    bohuzel je to tak. ale jinej prohlizec kterej by sel tak prizpusobit neznam. takze musim obcas vypnout/zapnout
    24.12.2009 10:36 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    A co je ti do toho? Když na Živě.cz někdo sáhne na tvé náboženství, to se může celá komunita uprskat. Akorát tady ukazuješ jak jsi hloupej a jak víš prd.
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.12.2009 10:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Přečti si to ještě jednou, odmysli si Linux, Open source, atd. a možná mu dáš i zapravdu... ;-)
    24.12.2009 15:11 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Zive.cz ještě dneska někdo čte/komentuje, kdo má mozek? :)
    gtz avatar 24.12.2009 15:20 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    přece samí widlaři a Ti co mají Widle jako náboženství
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    24.12.2009 18:07 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Ale no tak, my přece žádné náboženství nemáme. Ukaž mi jediný web, který je zaměřen pouze na tetelení se blahem že máme systém s velkým "S" a jak je nám dobře z té jediné, pravé, nezpochybnitelné a svaté svobody. Web, na kterém řveme aby státní správa používala jen ten náš svatý systém. Web, kde zesměšňujeme každého kdo se opováží myslet jinak než jak naprogramoval Velký Kormidelník Linus. My svůj systém prostě jen používáme a když klekne (ano, to se může stát a my se to nebojíme přiznat) tak přeinstalujeme a jedeme dál. na žádném windowsáckém webu se nepachtíme nějakými kompilacemi a úpravami kernelu, protože jsme uživatelé, kteří si žijí svůj život a nechtějí jej mařit vymýšlením něčeho, co běželo už ve Win 95. Používáme od cca Win 2000 do Win 7 a nemáme deset tisíc různých dister a variací na ně, které nešíříme jen proto abychom se lišili.
    gtz avatar 24.12.2009 20:29 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr prohlížeče ve wydlích
    Ano velký Bille, těch webů je strašná spousta kde se píše jen a jen ohledně telení se na XP/VISTA/W7.

    Weby si najděte sám (zive , weby pána Hul.. apod.).. jsou jich tisíce možná i více....

    Jsem zvědav kolik lidí zde se mnou bude souhlasit,my ten systém také používáme, ale hlavně proto, abychom systém byl bezpečný, stabilní a byl bez zadních vrátek a ostatních věcí.

    Klidně nechám systém bežet týden bez ždáné odchrany a nic se nestane u XP apod. bude systém za pár hodin za-cpaný viry a ostatním smetím.

    Příjemný večer a vánoce
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.