abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    7.5. 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    7.5. 17:11 | Nová verze

    Richard Biener oznámil vydání verze 14.1 (14.1.0) kolekce kompilátorů pro různé programovací jazyky GCC (GNU Compiler Collection). Jedná se o první stabilní verzi řady 14. Přehled změn, nových vlastností a oprav a aktualizovaná dokumentace na stránkách projektu. Některé zdrojové kódy, které bylo možné přeložit s předchozími verzemi GCC, bude nutné upravit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 13:44 | Komunita

    Free Software Foundation zveřejnila ocenění Free Software Awards za rok 2023. Vybráni byli Bruno Haible za dlouhodobé příspěvky a správu knihovny Gnulib, nováček Nick Logozzo za front-end Parabolic pro yt-dlp a tým Mission logiciels libres francouzského státu za nasazování svobodného softwaru do praxe.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    7.5. 13:11 | IT novinky

    Před 10 lety Microsoft dokončil akvizici divize mobilních telefonů společnosti Nokia a pod značkou Microsoft Mobile ji zanedlouho pohřbil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    6.5. 21:33 | Komunita

    Fedora 40 release party v Praze proběhne v pátek 17. května od 18:30 v prostorách společnosti Etnetera Core na adrese Jankovcova 1037/49, Praha 7. Součástí bude program kratších přednášek o novinkách ve Fedoře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (7%)
     (13%)
     (16%)
    Celkem 142 hlasů
     Komentářů: 10, poslední včera 17:35
    Rozcestník

    Praha: student hledá ubytování

    3.2.2011 22:30 | Škola | poslední úprava: 16.4.2011 22:42

    Brzy (doufám) úspěšně odmaturuji na SPŠE Olomouc, a pak se pokusím o řízenou sebevraždu současným studiem Ekonomie na VŠE NF a Komunikací, multimedií a elektroniky na ČVUT FEL v Praze. A protože jsem tu narazil na pár zápisků o spolubydlení, tak sem se rozhodl že se pokusím sehnat střechu nad hlavou i tady.

     

    Nevíte někdo o něčem? Pokud by někdo shánel spolubydlícího, myslím si, že bychom se nakonec určitě nějak domluvili. Obrázek o mě si můžete udělat ze všeho co najdete na internetu, od mého blogu, přes mé komentáře na ABClinuxu až po ... všechno ostatní.

     

    Pokud má někdo nějaké další (pokud možno konstruktivní) otázky, mailujte na michal <[et]> halenka <[dot]> eu

    Update: Nemám vyhraněný názor na "správnou" linuxovou distribuci. :-D

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Fluttershy, yay! avatar 3.2.2011 22:44 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Mě to taky docela zajímá, protože na koleji to posledních pár dní bylo nesnesitelné. Uvažuju o tom, že bych si na zbytek roku zkusil sehnat nějaký privát, takhle nejsem vůbec produktivní, když se pořádně nevyspím a přes den se nemůžu soustředit. Příští rok už na to asi prdím, hurá domů, to by se musel stát zázrak, abych změnil názor.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    3.2.2011 22:58 Halis | skóre: 6 | blog: capacitor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Kdyby jsi o něčem věděl, ocenil bych to. (Doufám že si mě pamatuješ ze srazu v Olomouci.)
    Fluttershy, yay! avatar 4.2.2011 00:15 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Nejspíš bych se o tom zmínil tady nebo na mikroblogísku, ale nevidím to moc reálně, protože teď je zkouškové, pak budu mít měsíc plný program a pak už jsou to vlastně jenom dva měsíce (až bude teplo a světlo, budu navíc moct učit venku), takže se na to asi vykašlu.

    Matně. Už dlouho taky žádný nebyl, ehm (námět?).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    4.2.2011 00:18 Halis | skóre: 6 | blog: capacitor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    tento. Heron tu někde postoval i fotky.
    vulgární Nick avatar 4.2.2011 00:48 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Uvažuju o tom, že bych si na zbytek roku zkusil sehnat nějaký privát
    Na privát si zajděte každopádně, minimálně se uvolníte a SNAD i uklidníte. :))
    JSEM PRASE A HOVADO.
    DjAARA avatar 3.2.2011 23:25 DjAARA | skóre: 32 | Praha|Náklo|Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Možná bych o něčem věděl, ale není to pouze můj byznys… Lidi ze SPŠE Ol. vždy rád podpořím :-D. Pokud to projde schválením, tak dám ještě vědět.
    gtz avatar 3.2.2011 23:45 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    a co to zkusit v Brně na VUT?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    3.2.2011 23:49 Halis | skóre: 6 | blog: capacitor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    VUT FEKT na mě působila lépe než ČVUT FEL, ale prioritou je pro mě VŠE NF. Navíc, nic proti Brnu, ale když sem jel na den otevřených dveří, a vylezl sem z Praha hl. n., tak jsem měl pocit, jako by na mne město dýchlo "welcome home" stylem. V Brně obdivuju rozjezdy, ale necítím se tam tak dobře.
    Fluttershy, yay! avatar 3.2.2011 23:54 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Jo, Praha je Olomouci ve spoustě ohledů dost podobná a v Brně mi taky dost věcí nesedí. Ale taky Prágl jde snadno začít nenávidět (tamní "nářečí", lidové ceny piva a některé aspekty MHD mi dost lezou krkem).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    3.2.2011 23:58 Halis | skóre: 6 | blog: capacitor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Pivu moc neholduju, nářečí mi nevadí, a pokud mě MHD dopraví z bodu A do bodu B, tak předčila má očekávání. Ale díky za info. Jsem rád, že vím do čeho lezu.
    Fluttershy, yay! avatar 4.2.2011 00:12 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Upřímně řečeno, obecně alkohol jsem prakticky dva měsíce neviděl, ale když člověk vyleze mezi lidi, těch 40 Kč za vitamíny moc nepotěší. Jsou podniky, kde to tak hrozné není, ale není triviální se o nich dozvědět.

    S mluvou je to složitější. Spousta lidí mluví normálně (třeba slovensky ^.^) nebo snesitelně, navíc tu jsou turisti, ale když někteří místní otevřou chlebárnu, to je na přesdržku.

    MHD právě v daném účelu během zimy několikrát fatálně selhala. Nejednou jsem musel jít třeba mezi Čechovým mostem a Strossmayerovým náměstím pěšky, protože tramvaje se prostě ucpaly. Pěškobus třeba mezi MS a Újezdem je klasika. Občas se stane, že i 112 má nehezké zpoždění. Výluk je hojně.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    4.2.2011 00:34 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    když někteří místní otevřou chlebárnu, to je na přesdržku.

    No myslím, že ti slušnější by ti řekli, že tě sem nikdo nenutil chodit. Druhá věc je, že často se začnou přistěhovalci postupem času chovat hůř, než rodilí Pražáci.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Fluttershy, yay! avatar 4.2.2011 00:49 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Druhá věc je, že často se začnou přistěhovalci postupem času chovat hůř, než rodilí Pražáci.

    To nevím, blbců je IMHO všude stejně, co se týče normálně osídlených oblastí.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jendа avatar 4.2.2011 01:41 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Řekl bych, že ceny alkoholu budou mimo centrum nižší. Ale alkohol mě nezajímá, soudím tak podle toho, že ostatní věci bývají mimo centrum levnější.

    Mně zase přijde, že ty mluvíš zajímavě (ale znám i podivnější nářečí), ale na přesdržku bych to neviděl, tohle mě netrápí.

    Můj názor na DPP je tu asi už dobře známý a závidím Brňákům DPMB.
    Fluttershy, yay! avatar 4.2.2011 12:35 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Řekl bych, že ceny alkoholu budou mimo centrum nižší.

    Jsou, ale srovnávat se to s Olomoucí/Brnem pořád nedá, pokud nevlezeš do nějakého pajzlu.

    Můj názor na DPP je tu asi už dobře známý a závidím Brňákům DPMB.

    Ono DPMB má taky své dost podstatné vady.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    4.2.2011 02:03 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    S mluvou je to složitější. Spousta lidí mluví normálně (třeba slovensky ^.^) nebo snesitelně, navíc tu jsou turisti, ale když někteří místní otevřou chlebárnu, to je na přesdržku.
    Chlapče, jestli se na to koukáš takhle, tak se ani nedivím, že se ti v Praze nelíbí. Tobě by se totiž nelíbilo nikde jinde než doma. Slovo tolerance asi moc neříká, co?
    vulgární Nick avatar 4.2.2011 09:16 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    ale když někteří místní otevřou chlebárnu, to je na přesdržku.
    My, co pamatujeme Kolibáčovy podcasty, víme, že jsou zde i jiní, co by možná zasloužili dostat na hubu. :)

    A na to pivo chodíte kam? Do gay baru se striptýzem? Tam je to asi s přirážkou, no...
    JSEM PRASE A HOVADO.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 4.2.2011 00:31 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Tamní nářečí se jmenuje "obecná čeština" :-) Už několik Moravanů mi řeklo, že mluvím jako Pražák, a přitom jsem Jihočech... Když jsem začal v Praze studovat, nezaznamenal jsem u rodilých Pražáků žádný rozdíl v přízvuku nebo podobě slov.

    Kdykoliv jsem se pak zeptal, proč si myslí, že mluvím jako Pražák, smetl jsem všechny příklady s tím, že tohle se v Budějcích používá taky.
    David Watzke avatar 4.2.2011 00:38 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Zrovna jsem chtěl napsat to samý. Takže +1.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Fluttershy, yay! avatar 4.2.2011 00:57 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Obecně v Čechách se používá jiná výslovnost ("sch" a podobná zvěrstva ^.^), intonace a občas slovní zásoba. Obecně skoro všude v Čechách se zpívá, to překousnu, od některých lidí to dokonce zní docela dobře, ale speciálně v Praze jsem narazil na specifický druh zpívání, který mi zní strašně arogantně. Nevím, jak to popsat, prostě je to takový drzý způsob intonace typu "hele, co si to dovoluješ?", který kdybych na někoho použil, nejspíš bych dostal pár baní a co že si to dovoluju.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Heron avatar 4.2.2011 09:46 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Praha je Olomouci ve spoustě ohledů dost podobná

    To by mě zajímalo v čem.

    Prágl jde snadno začít nenávidět (tamní "nářečí", lidové ceny piva a některé aspekty MHD mi dost lezou krkem)

    Zrovna nářečí (každý nějak mluvíme) a "lidové" ceny (lze najít hospůdky s normálními cenami a příjemným personálem) mi nijak nevadí.

    Fluttershy, yay! avatar 4.2.2011 12:23 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    To by mě zajímalo v čem.

    Tak třeba kompaktní historické centrum a vůbec uspořádání města. Oproti tomu Brno nebo Ostrava mi přijdou strašně roztahané.

    Zrovna nářečí (každý nějak mluvíme) a "lidové" ceny (lze najít hospůdky s normálními cenami a příjemným personálem) mi nijak nevadí.

    To s mluvou jsem napsal výše, prostě jsou tu lidé (podle mého pozorování mj. méně vzdělaní), kteří mluví jak Čtvrtníček v Ivánkovi. Je mi to asi tak příjemné jako dežo-přízvuk hnědočechů.

    Ano, hospody jsou tu lecjaké, bohužel problém ty pro neturistu vyhovujícího typu najít -- zdá se mi totiž, že zlatá střední cesta mezi pajzlem a snobárnou není moc častá.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Heron avatar 4.2.2011 12:40 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Tak třeba kompaktní historické centrum a vůbec uspořádání města. Oproti tomu Brno nebo Ostrava mi přijdou strašně roztahané.

    Tak to asi ano, i když jsem si to ještě pořádně nevychutnal (natož pak nafotil). Všude je hafo lidí, kteří se snaží tvářit strašně anonymně.

    Je mi to asi tak příjemné jako dežo-přízvuk hnědočechů.

    Ani s tímto nemám problém.

    Na Praze mi vadí... její obyvatelé (a nebudu to blíže specifikovat, je to jen na flame). Možná je to dáno výběrovým efektem (jezdím zejména na úřady státní správy, ministerstva apod), ovšem totéž lze říct i o dalších neúřednících.

    Ano, hospody jsou tu lecjaké, bohužel problém ty pro neturistu vyhovujícího typu najít -- zdá se mi totiž, že zlatá střední cesta mezi pajzlem a snobárnou není moc častá.

    To jsem vyřešil poměrně jednoduše. Zeptal jsem se kolemjdoucího, který už od pohledu vypadal sympaticky. Ten mi poradil a nebyl jsem zklamán.

    vulgární Nick avatar 4.2.2011 12:48 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Na Praze mi vadí... její obyvatelé
    A mně na Francii vadí Francouzi. Co teď s touto závažnou situací budeme dělat, poradíte?
    JSEM PRASE A HOVADO.
    vulgární Nick avatar 4.2.2011 12:54 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Všude je hafo lidí, kteří se snaží tvářit strašně anonymně.
    Co vám brání přijít do metra (krtek), k někomu se přifařit a začít konverzovat: "Dobré den, strécu, které vy jste?"... Domorodci rádi zevrubně poznají všechny, co sem aspoň na půlden přijeli, a moravští Pražané (těch je tu většina) zase rádi poklábosí se starými známými.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    vulgární Nick avatar 4.2.2011 12:47 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Já pojedu do Německa a pak si na Skopčáky budu stěžovat, že mluví německy - a nikoli tak, jak já chci. Kurvy jsou to!
    JSEM PRASE A HOVADO.
    4.2.2011 01:51 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    vylezl sem z Praha hl. n., tak jsem měl pocit, jako by na mne město dýchlo "welcome home" stylem.
    udelej si vylet nekam na sidliste luziny a ten pocit te prejde.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    Jendа avatar 4.2.2011 02:00 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Mně se na Sídlišti Pankrác líbí. Je to na druhé straně Vltavy nějaké horší? :-)
    Jakub Lucký avatar 4.2.2011 09:47 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Sídliště Pankrác je vedle Lužin fakt nesrovnatelně lepší...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    4.2.2011 20:14 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Lužiny neznám, Prahu taky ne, ale znám Tři sestry a ty na Lužiny nějak tak vzpomínají (na konci songu).
    Baník pyčo!
    5.2.2011 03:31 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Lužiny neznám, Prahu taky ne, ale znám Tři sestry a ty na Lužiny nějak tak vzpomínají
    ja taky, ale kdyz jsem poznal ty luziny... tak jsem nejak pochopil, o cem to je...

    btw. sveho casu jsem nemal rad green day... a az jsem zazil zivot na predmesti, tak jsem pochopil, proc maji taky blbe pisnicky... nejsou blbe
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    Fluttershy, yay! avatar 3.2.2011 23:50 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Tahle doporučení miluju. Hádám, že autor zápisku si to už promyslel...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    4.2.2011 00:29 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    ...Brzy (doufám) úspěšně odmaturuji na SPŠE Olomouc, a pak se pokusím o řízenou sebevraždu současným studiem Ekonomie na VŠE NF ...

    jedna maturita Vam nestaci?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 4.2.2011 00:33 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    :-D Jediné, kam tohle vede, je "Bc. et Bc.", a to smrdí Henrykem Laholou.
    4.2.2011 07:52 Halis | skóre: 6 | blog: capacitor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Henryka Laholu neznám, a jak takhle koukám po Google search results tak ani znát nechci. Jen bych rád měl přehled jak o elektrotechnice, tak o ekonomice. A pokud možno ten přehled mít naznačený nějakým papírem na hlavu. V současnosti je ve firmách (alespoň v těch co znám) problém, že odborný pracovník nemá přehled o souvislostech, například o dopadech na ekonomickou situaci podniku. Navíc mě oba obory poměrně zajímají, takže doufám že mi to pomůže překonat problémy s příslovečným sezením na dvou židlích.
    Pavel Stárek avatar 21.2.2011 22:09 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    že odborný pracovník nemá přehled o souvislostech, například o dopadech na ekonomickou situaci podniku.
    Ovšem v řadě podniků je to zejména naopak. Tedy, o peníze jde až v první řadě, ale jak se udělá technická stránka projektu už moc ekonomického managera nezajímá. Tedy v principu: co nejmenší náklady, co nejvyšší zisk a udělejte to jak chcete. Nicméně nic netrvá věčně, a už spousta takto "dobře vedených" podniků ukončila svoji činnost, protože takovýhle management většinou ani neví, co podnik vyrabí, jaká je situace v provozu apod. Čímž chci říct, že (téměř) každý by měl v podniku začínat od nuly. A ne, že přijde s jakýmsi titulem z VŠE, o výrobě ví prdlajs ale začne všechno řídit (tedy pardon, menežovat :-) )
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    21.2.2011 22:35 Halis | skóre: 6 | blog: capacitor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Ne, nechci být rychlokvašeným managerem. Chci získat nejen pohled odborníka, který ví, jak se změna kterého technologického postupu projeví na výsledné kvalitě, ale také pohled ekonoma, který ví, jak se změna kvality může ve výsledku projevit na pozici firmy na trhu.
    xkucf03 avatar 4.2.2011 21:42 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Zkus si NF vystudovat a pak můžeš psát takovéhle vtipné komentáře ;-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    4.2.2011 21:45 Halis | skóre: 6 | blog: capacitor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Mám za to že to neměla být ironická poznámka poukazující na úroveň NF ale pouze omluvitelná neznalost.
    Fluttershy, yay! avatar 4.2.2011 21:52 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Jsem si jist, že to byla ironická poznámka. Ostatně na ústavu, kde se momentálně vyskytuji, toho času prý jeden přednášející přidával k neúspěšným písemkám předvyplněné přihlášky na VŠE.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    David Watzke avatar 4.2.2011 22:05 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    :-D Já myslel, že pro titul z VŠE si matfyzáci choděj o volno ve zkouškovym, když nemaj ty jarní prázdniny :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    4.2.2011 22:14 Halis | skóre: 6 | blog: capacitor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Evidentně je cesta za titulem na některé fakulty kratší, a na některé delší.
    xkucf03 avatar 4.2.2011 22:19 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Proto říkám, ať si to nejdřív zkusí vystudovat, třeba je pak humor přejde. Já mám VŠE FIS, z NF jsem měl jen pár předmětů, ale i tak o tom něco vím – gymplem bych to prostě nenazýval.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    4.2.2011 22:23 Halis | skóre: 6 | blog: capacitor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    V to doufám! Kdybych měl zájem o gympl s výstupem v Bc. formátu, mířím do Plzně. A doufám, že když zde vyučují členové bankovní rady, bývalý ministr financí, a guvernér ČNB, bude tato fakulta na úrovni, a poznamená mě jak se na vzdělávací instituci sluší a patří.
    Fluttershy, yay! avatar 4.2.2011 22:28 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Kamarád je na právech na UK, má nějakou přednášku s Pithartem a prý je to docela komedie. Tak nevím, jak moc se spoléhat na jména.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    4.2.2011 22:31 Halis | skóre: 6 | blog: capacitor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Je mi jedno jak to probíhá. Ti lidi se dostali v hierarchii výš než 90 % obyvatel ČR, a mají s tím své zkušenosti. Mají ten nadhled a zkušenosti, které se u odborníků hledají. A o to mi jde.
    4.2.2011 23:53 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    ...Ti lidi se dostali v hierarchii výš než 90 % obyvatel ČR, a mají s tím své zkušenosti ...

    A kdyz by prednasel Hitler nebo Stalin, tak byste tam taky sel? Oba byli v hierarchii hodne nahore. Ono je to vetsinou tak, ze ti nahore tam jsou proto, ze jsou to vesmes bezcharakterni svine. Ale je uprimne, ze jste to tady uvedl, aby si to mohli eventuelni kandidati na spolubydleni jeste rozmyslet.

    Co ovsem nechapu je ta elektronika. Elektronum je to zatim jeste porad u prdele, co si mysli Necas nebo Kalousek.

    5.2.2011 19:39 Halis | skóre: 6 | blog: capacitor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Ano, i na přednášejícího Hitlera nebo Stalina bych se šel podívat. Oba dokázali velké (a strašlivé) věci. A zajímá mě, jak to dokázali. Je to porušení nějaké právní, morální, nebo jiné normy? Nebo se na mne strhnou podobné slovní útoky a veřejné odsuzování, jako na lidi kteří chtějí mít svá data zašifrovaná? Lidi, kteří chtějí mít doma zbraň taky odsuzujete k tomu, že chtějí někoho zastřelit? Doufám že případný budoucí spolubydlící bude inteligenčně na takové úrovni, aby ten drobný rozdíl mezi tím, že chci rozumět tomu, co dělali a schvaluji a chci opakovat to co dělali pochopil.
    Fluttershy, yay! avatar 5.2.2011 19:48 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Lidi, kteří chtějí mít doma zbraň taky odsuzujete k tomu, že chtějí někoho zastřelit?

    Oh ne, už jsme zase u toho znásilnění... nástroj má většina z nás.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    5.2.2011 20:07 Halis | skóre: 6 | blog: capacitor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Tak nějak. Prostě si myslím že by člověk neměl být odsuzován (ať už v právní, nebo společenské rovině) za své možnosti, za své vybavení a za své znalosti, ale spíše za to, čeho se dopustil, a v jaké souvislosti.
    Fluttershy, yay! avatar 5.2.2011 21:56 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    ...spíše za to, čeho se dopustil, a v jaké souvislosti.

    Což se zde děje. Nebo má někdo nějak valné mínění o příslušných celebritách?

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    5.2.2011 22:00 Halis | skóre: 6 | blog: capacitor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Ty zmíněné příslušné celebrity nechci a nebudu soudit, například protože do těchto věcí IMHO tolik nevidím.
    Ale je uprimne, ze jste to tady uvedl, aby si to mohli eventuelni kandidati na spolubydleni jeste rozmyslet.

    Mě to spíš přišlo že tu někdo soudí mě. Neprávem.
    Jakub Lucký avatar 4.2.2011 23:54 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    No, přihodím svou zkušenost z IES... Měl jsem letos předmět přednášený bývalým ministrem financí Mertlíkem jménem Strukturální reformy... Je to slušný ekonom a bylo vidět, že tomu rozumí, ale bylo to takové plácnutí prknem o rybník...

    A na pražské Prf je to s těmi "celebritami" prý podobné a spíš horší...

    Přiznám se k tomu, že už jsem na uk prošel pár oborů, o kterých se obecně mluví jako o prestižních a k těmto zkušenostem přikládám ještě spoustu od svých spolužáků a ten entuziasmus v drtivé většině dost rychle přejde a spíš přijde fáze: Na co tohle je?
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Fluttershy, yay! avatar 4.2.2011 22:31 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Jako takhle?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    4.2.2011 22:33 Halis | skóre: 6 | blog: capacitor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Uznání zkoušky z jiné VŠ je možné po dohodě. A?
    Fluttershy, yay! avatar 4.2.2011 22:59 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Aha, nekompatibilní smysl pro humor.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    4.2.2011 23:01 Halis | skóre: 6 | blog: capacitor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Vzorek není dostatečně reprezentativní.
    Fluttershy, yay! avatar 4.2.2011 23:11 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Najdi protipříklad.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    4.2.2011 23:15 Halis | skóre: 6 | blog: capacitor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Ježiši... Z diskusí vyplývá že sleduješ XKCD stripy, čili průnik humoru není roven prázdné množině. Spokojen?
    Fluttershy, yay! avatar 4.2.2011 23:31 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Dejme tomu, že je (ne)kompatibilní s výhradami. Ale stejně si myslím, že jsi tamto prostě spíš nepochopil.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    GeoRW avatar 4.2.2011 06:45 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    tiez som skusal studovat 2 skoly naraz a neodporucam; vela stresu, nic som nestihal, zazivacie problemy, psychicky som na tom nebol najlepsie. takze si to radsej rozmysli ;-)
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    Jakub Lucký avatar 4.2.2011 19:05 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Nevím jak dvě denní, ale denní + kombinované (2x FSV) je vcelku pohodička... U těch dvou denních může být asi teda zlé, pokud si člověk myslí, že bude na obě pravidelně chodit a snaží se o to...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Jendа avatar 4.2.2011 21:59 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Není fakulta jako fakulta…
    Jakub Lucký avatar 4.2.2011 23:44 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Tak o tom nepochybuji, ale zrovna Fsv má (přiměřené) renomé... A ta matalýza co nás s ní trápí lidi z karlínské Mff je podle kamaráda z mff vcelku srovnatelná...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Fluttershy, yay! avatar 5.2.2011 00:21 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Jede se tam striktně podle té učebnice Hájková-John-Kalenda-Zelený? Ta moc náročně nevypadá, jako studijní materiál jsem ji musel zavrhnout s tím, že zdaleka nedostačovala.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jakub Lucký avatar 5.2.2011 02:01 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Jak moc striktně, to nevím, mám ji jako takový doplněk... Ty předměty jsou trošku jiné, u nás je o něco větší důraz na samotné počítání... Srovnání mi říkal kamarád, co je teď ve druháku na Mff ( já jsem na IES v prváku)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Max avatar 4.2.2011 07:10 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Když hledám spolubydlu, tak si sem "www.spolubydlici.cz" dávám inzerát a vždy jsem někoho k sobě na byt dostal :).
    Jen by mně tedy zajímalo, od kdy by jsi chtěl bydlet? Takto to vypadá, že až od září, ne? To ale hodně brzy sháníš spolubydlení. Aktuální to bude až tak červen - srpen.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    4.2.2011 07:54 Halis | skóre: 6 | blog: capacitor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Jop, od září. Ale začal jsem teď řešit přihlášky, a když už jsem v tom, chtěl sem to mít všechno jedním vrzem. Myslím si že i případný zájemce o spolubydlícího bude rád, pokud mu odpadne starost už teď.
    Max avatar 4.2.2011 15:32 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    O to nejde. Jde o to, že nikdo neshání spolubydlu na případné spolubydlení za půl roku, to je moc dlouhá doba dopředu. Nikdo neví, co bude za měsíc, natož za půl roku. Je to moc nejisté.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Max avatar 4.2.2011 17:17 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Jinak v Phe není problém sehnat spolubydlu do 14 dní. Téměř v jakékoli době. Jedinou výjimkou byly Vánoce a i přes ně jsem měl několik nabídek, které jsem odmítl, jinak bych měl také bydlu hned. Osobně bych nikomu nesliboval, že u mně bude moci bydlet za půl roku.
    A z pohledu zájemce bych do toho také nešel. Buď bych musel zaplatit nějaký many a neměl bych jistotu, že tam ten člověk za půl roku bude, nebo bych many platit nemusel, ale to bych zase neměl jistotu, že mi to skutečně od té doby nechá.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    5.2.2011 19:41 Halis | skóre: 6 | blog: capacitor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Ano, toto jsem si neuvědomil, děkuji za upozornění.
    4.2.2011 10:34 CET
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    No, jestli nejsi schopnej si na internetu najit tech par serveru s inzeratama na spolubydleni/bydleni, tak snad ty VS vubec nezkousej. Na VS si budes muset dost veci hledat sam, takze kdyz nezvladnes najit ani na seznamu par realitnich serveru, tak vyhledavani uciva ti pujde jeste hur.

    Chtel jsem ti sem zkopirovat nejaky URL, ale to ani nema cenu. Proste jdi na www.seznam.cz, dej vyhledat "spolubydleni" a muzes zacit.
    Heron avatar 4.2.2011 10:38 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Z jeho zápisku nijak neplyne, že není schopen si najít inzeráty. Jen se na základě dřívějšího zápisku od Maxe zeptal zde. Což je z hlediska zpracování informací (když už ho chceš na základně několika odstavců hodnotit) lepší postup, než se tupě spoléhat na nějaké realitní servery.
    4.2.2011 11:25 Halis | skóre: 6 | blog: capacitor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Asi jsi mě špatně pochopil, nebo jsem se špatně vyjádřil. Za ty čtyři roky na střední jsem vystřídal tři internáty a dva priváty. Konvenční, byrokracií přecpané cesty obstojně ovládám, ale že bych se jich nemohl nabažit se říct nedá. Navíc je smutným veřejným tajemstvím, že nekonvenční cestou se k cíli dostanete rychleji, kvalitněji, levněji, lépe...

    Proto jsem chtěl rozhodit sítě i tady, na portálu komunity, ke které se hrdě hlásím, a doufat v podání pomocné ruky, případné popostrčení správným směrem. Ideální by bylo, kdybych tím vytrhl trn z paty nějakému obyvateli příbytku s nenaplněnou ubytovací kapacitou.
    4.2.2011 12:10 Tutor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    ...pak se pokusím o řízenou sebevraždu současným studiem Ekonomie na VŠE NF a Komunikací, multimedií a elektroniky na ČVUT FEL v Praze
    A čeho tím chcete prosím vás dosáhnout?
    4.2.2011 12:19 Halis | skóre: 6 | blog: capacitor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Jednak chci využít čas na maximum, jednak chci získat znalosti v obou oblastech, protože mě obě baví. Dál doufám že dostanu nějaký dokument, který bude všechny ostatní informovat že bych přeci jen něco vědět měl. A myslím si že zaměstnání, kde se dá využít jedno, druhé, nebo dokonce oboje zároveň je poměrně dost.
    4.2.2011 13:55 Bubak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Dej si bacha na poplatky za pretahovani studia. Studium muzes pretahnout o rok, pak zacnes platit. Pokud mas soubezne studium, tak se ti zapocitavaji obe skoly soucasne. Ja na konci matfyzu+cvut platil 25000 tacu za semestr.
    4.2.2011 14:15 Halis | skóre: 6 | blog: capacitor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Nějak nechapu... Pokud je dělám zároveň tak snad nic neplatím ne?
    4.2.2011 14:58 volvox | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Jako občan ČR máš právo na 4 roky bakalářského a 3 roky magisterského bezplatného studia na VŠ. Pokud studuješ souběžně, roky se sčítají, tzn. na obou budeš platit školné za poslední ročník.
    4.2.2011 16:36 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Praha: student hledá ubytování
    Myslim, ze takhle to neni. AFAIK je mozne studovat v ramci standardni doby studia bezplatne vic skol, scita se akorat ten rok nad standardni dobu (a navic se plati poplatek za dalsi studium pri studiu druhe skoly, pokud uz je jedna ukoncena). Takze pokud bys zacal 2 bakalarska studia, prvni dodelal po 3.5 roce a druhe po 4.5 roce, tak platis posledni rok (z 4.5 roku) za pretahovani studia. Pokud bys nezacal obe stejne, ale druhe studium zacal az rok po zacatku prvniho, tak navic uz predposledni rok platis (na MFF maly, ale nevim jak jinde) poplatek za dalsi studium.

    Ale pravidla jsou netrivialni a casto se meni, doporucuju takove pripady konzultovat s pracovniky studijniho oddeleni.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.