abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:33 | Komunita

    Fedora 40 release party v Praze proběhne v pátek 17. května od 18:30 v prostorách společnosti Etnetera Core na adrese Jankovcova 1037/49, Praha 7. Součástí bude program kratších přednášek o novinkách ve Fedoře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 21:11 | IT novinky

    Stack Overflow se dohodl s OpenAI o zpřístupnění obsahu Stack Overflow pro vylepšení OpenAI AI modelů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:55 | Nová verze

    AlmaLinux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4 (Mastodon, 𝕏). S kódovým názvem Seafoam Ocelot. Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:11 | IT novinky

    Před 50 lety, 5. května 1974 v žurnálu IEEE Transactions on Communications, Vint Cerf a Bob Kahn popsali protokol TCP (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | Zajímavý článek

    Bylo vydáno do češtiny přeložené číslo 717 týdeníku WeeklyOSM přinášející zprávy ze světa OpenStreetMap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:00 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová stabilní verze 2.10.38 svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky GIMP (GNU Image Manipulation Program). Přehled novinek v oznámení o vydání a v souboru NEWS na GitLabu. Nový GIMP je již k dispozici také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 00:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1220 projektů od 195 organizací (Debian, GNU, openSUSE, Linux Foundation, Haiku, Python, …) přijatých do letošního, již dvacátého, Google Summer of Code.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    5.5. 22:22 | IT novinky

    Na základě DMCA požadavku bylo na konci dubna z GitHubu odstraněno 8535 repozitářů se zdrojovými kódy open source emulátoru přenosné herní konzole Nintendo Switch yuzu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    5.5. 00:33 | Nová verze

    Webový prohlížeč Dillo (Wikipedie) byl vydán ve verzi 3.1.0. Po devíti letech od vydání předchozí verze 3.0.5. Doména dillo.org již nepatří vývojářům Dilla.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 15:00 | Komunita

    O víkendu probíhá v Bostonu, a také virtuálně, konference LibrePlanet 2024 organizovaná nadací Free Software Foundation (FSF).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (8%)
     (15%)
     (14%)
    Celkem 119 hlasů
     Komentářů: 8, poslední 4.5. 08:25
    Rozcestník

    Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One

    22.7.2011 11:54 | Přečteno: 2548× | Ostatní | poslední úprava: 22.7.2011 20:08

    Začíná mě odcházet mobil do GSM nebe, proto si chci koupit novej

    Úvod

    Já jsem nenáročnej uživatel. Bohatě mě stačí Nokie 5310XM je to výbornej mobil na kterym elektrikáři hrajou jedna báseň. Ale je tu jeden problém a to ten že se zasekává zkusil jsem pomocí Phoenixu přehrát firmware a nepomohlo to furt se zasekává. A to zrovna při přehrávání hudby což je pro mě vážnej nedostatek. Tudíž mobil bez elektrikářů není mobil.

    Mě by bohatě stačil mobil kterej umí 3 věci: Volání, SMS, MP3. Mno stak jsem si dal rozpočet 4000Kč kterejch svýho času stála 5310, jenže jsem zjistil, že vývoj de kupředu a jak to obvykle bejvá tak je víc muziky za míň peněz.

    Konec keců.

    V týhle cenový kategorii jsem uplně vyřadil ze hry Nokii C5-03, jednak proto, že ne nokiích BUDOU windows Phone 7 (nechci WP7 kvůli tomu, že je to Windows, ale že microsoft musel vydat aktualizaci aby to umělo kopírovat a vložit text, teď by mě zajímalo kdy vydaj patch na vyjmutí textu). Zkrátka WP7 je nedodělek a tim že Nokie podepsala smlouvu s microsoftem tak tim u mě skončila. Můj 1. mobil byla nokie (a furt je, má ji děda :) 3310. Nokie dělá výborný fóny, pokud by byla nokie s androidem tak furt nebude skladem.

    S ťamťungama mám osobně lepší zkušenosti než s LG. Doteď se mi ve skříni válí Ťamťung X100 na jehož 7MB paměť jsem si tahal písničky ve formátě AMR. Tenhle miniaturní mobil se koupal v řece, spadl z 1. patra a furt drží.

    To s LG už je to horší segra měla LG KE500 (?) tomuhle vysouvákovi se zhruba 3 dny po uplynutí záruky pomrvil foťák, měl pomalý reakce, a vyvrcholilo to tim že segra a se k tomu chovala opatrně jak mohla tak se utrhl atypyckej SMD konektor kterej držel na 20ti 0,1mm silnejch nožičkách (horkovdušku nemám takže...).

    Za těch pár roků se pár vecí změnilo, takže je možný, že LG nedělá takový šunty.

    Vůbec tu nezmiňuju HTC Wildfire a Sony ericsson Xperia X10 a to z toho důvodu že HTC wildfire je drahý a Xperie se mi nelíbí a co jsem ji držel v ruce tak měla pomalý reakce (i když je pravda, že ji vlastnilo prase který neumí vyčistit RAMku od zbytečností).

    Z toho vyplývá, že jedinej možnej kandidát je Ťamťung, jenže já si to pomotal tim, že jsem se rozhodldát šanci LG. Spíš se přiklánim k ťamťungu, ae nemužu se rozhodnou mezi silnějši CPU a míň RAMky bo slabšim CPU a víc RAMky. Pokud bych vzal rychlejší CPU tak by byla mizivá šance, že rozjedu trhanej FLASH (jede jen na 1GHZ a rychlejších CPU odskoušeno na Pentium 3 733 a následnym Oc na 1Ghz 96MB RAM W2k a firefoxem 4.0 a FLASH pluginem 10), dál by telefon šlapal plynulejc což je taky výhoda. Pokud se rozhodnu pro větší RAM tak budu moct uplatňovat svůj zvyk, že všechny aplikace nechat zaplý.

    A proto že jsem nerozhodnej mě zajmá váš názor. Odkaz na duel tehlech Founů, Samsung má vyšši skóre v benchmarcích: http://mobilenet.cz/clanky/duel-samsung-galaxy-gio-vs-lg-optimus-one-7185

    elektrikáři=AC/DC

    EDIT tak váhám mezi LG OO Galyxy Gio a ZTE Blade / Orange San Francisco        

    Hodnocení: 20 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Který mobil?
     (52 %)
     (48 %)
    Celkem 33 hlasů

    Anketa

    Který mobil? (díky)
     (27 %)
     (73 %)
    Celkem 15 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    22.7.2011 12:07 helb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One

    Mně to šesti letech umírá Motorola V3x, náhrada bude buď Pre3 nebo nějaký Blackberry.

    Android mě nějak nebere. Měl jsem Motorolu Milestone, avšak zahynula v chladných vodách Berounky… :)

    22.7.2011 12:17 dejf | skóre: 3 | blog: dejf | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    njn je to špatný když odchází dobrej mobil

    můj 2. mobil byla motorola talkabout: http://www.sota1.ru/images/models/large/motorola_talkabout_180-1.gif už rači ne

    jinak já naopak andrioda chci už en z důvodu že je to polo-linux a že se mi příjemně ovládá samozřejmě meaemo je maemo ale za tu n900 10k dávat nechcu
    Windows nezastavíš... Jejich bluescreeny jsou svoji kvalitou nedostižitelné. :)
    22.7.2011 12:34 helb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One

    V tom Pre je taky Linux (WebOS). Ale levné to nebude, bohužel.

    Salamek avatar 22.7.2011 12:39 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    n900 by jsi mel sehnat i levneji ;-)
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Fluttershy, yay! avatar 22.7.2011 12:45 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Jo, ale co smolící se USB?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Fluttershy, yay! avatar 22.7.2011 12:31 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Člověče, nepiš jako Maďar.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    22.7.2011 12:34 dejf | skóre: 3 | blog: dejf | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    nevim jak u vás na hané, ale taj v pardubicích se tak normálně mluví
    Windows nezastavíš... Jejich bluescreeny jsou svoji kvalitou nedostižitelné. :)
    Fluttershy, yay! avatar 22.7.2011 12:38 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    No právě. Ale potkal jsem už několik lidí hlavně z Honkongu, ale i od perníčkářů, vesměs komunikovali jako lidi, dokonce jako Češi. Jevíš se mi jako výjimka a oproti tobě zlatý David Watzke nebo Marek Stopka! Po těch se to s rozumnou znalostí angličtiny dá číst. Tenhle mladistvý slang fakt nechápu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    22.7.2011 12:41 dejf | skóre: 3 | blog: dejf | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    no to já jsem ještě dobrej to známej řiká pod postelej, k mostoj a takovýhle hrozný věci a to nejni mladistvej
    Windows nezastavíš... Jejich bluescreeny jsou svoji kvalitou nedostižitelné. :)
    Fluttershy, yay! avatar 22.7.2011 12:45 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Nářečí mi (přiměřeně) nevadí, ale ty napůl anglické průjmy plné překlepů a obskurních obratů nebudou ta pravá cesta.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Fluttershy, yay! avatar 22.7.2011 12:43 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Jinak já bych se nebál jít do symbianové nokie (nebo ideálně N950 ^.^), bo (jediné správné použití 'bo'!) je to asi nejlepší (chrastítka THC vážně neberu), co je na trhu, a objevují se zkazky od insajdrů, že elopokalypsa končí a Štefan na podzim laskavě svolí k pokračování MeeGo.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    22.7.2011 12:49 dejf | skóre: 3 | blog: dejf | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    symbianové nokie jsou v pohodě segra má 5230 a je s ní spokojená jenže já už nokii prostě nechci ať už symbianovou nebo Windowsovou
    Windows nezastavíš... Jejich bluescreeny jsou svoji kvalitou nedostižitelné. :)
    22.7.2011 12:50 dejf | skóre: 3 | blog: dejf | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    jé vidiš ještě jsem zapoměl dodat že na N950 nejsou prachy a já jakožto normální smrtelník nemám šanci ji splašit
    Windows nezastavíš... Jejich bluescreeny jsou svoji kvalitou nedostižitelné. :)
    Fluttershy, yay! avatar 22.7.2011 12:52 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    N950 fakt není za prachy. ~,^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    22.7.2011 12:54 dejf | skóre: 3 | blog: dejf | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    aha tak nemám na N900 a jakožto normální smrtelník (nejsem vývojář maema) nemám šanci splašit N950 to už je správně
    Windows nezastavíš... Jejich bluescreeny jsou svoji kvalitou nedostižitelné. :)
    22.7.2011 15:36 hfechs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Chrastitko, co mi sleti z metru a pul na asfalt, nekolikrat se odrazi a display opravdu usetren nebyl, navic to neni jediny pad a nic mu neni, si necham libit (wildfire).
    Fluttershy, yay! avatar 22.7.2011 15:39 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Tohle je jen jeden aspekt, důležitý pouze pro zatloukání hřebíků. Pak je tu ještě další podstatná věc, totiž kvalita mikrofonu (co je to za telefon, když druhá strana při telefonování pořádně neslyší, co říkám?) a zvukového výstupu (reproduktor, z nějž mě budík nevzbudí, a výstup na sluchátka, z nějž se line jen chrastění, už mám).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    22.7.2011 18:08 Dawix | skóre: 2 | blog: biokzvasty | ČB a Linz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Ja si barbarsky koupil zanovni HTC Magic. Spolecne s Cyanogenem je to perfektni mobil. Mikrofon snima v pohode. Reproduktor je taky docela povedenej - kdyz me rano budi budik, je to castokrat tak hlasity, ze bych to rano prohodil oknem. Vystup na sluchatka je bohuzel/bohudik jen pres miniUSB - takze kvalita poslechu je vyborna (a to jsem narocnej posluchac), ale normalni sluchatka s jackem proste nejdou, coz muze byt na skodu. No a na zem mi padnul nescetnekrat ze vsech moznych stran i tak, ze se otevrel a vypadla baterka. Takze plna spokojenost. Plus pozitivni je, ze kdyz se mi rozflakne android za ani ne 4000, ani me to tolik nebude mrzet jako treba u Nexusu S nebo iPhone :-)
    Thats not a bug its a feature :-)
    Fluttershy, yay! avatar 22.7.2011 18:21 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Když rozflákám nokii za dva tisíce, nebude mě to tolik mrzet, jako kdybych rozflákal cokoliv za dvojnásobek.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    pools avatar 23.7.2011 16:14 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Já bych se symbianové nokie bál jako čert kříže. Po skušenost s jejich "manažerskou" e72 kterou jsem dokázal zresetoval po půlhodině hraní si už Nokii nikdy. Je to zabugované, nejsou na to žádné aplikace a bude hůř. Podpora Exchange jen pokud máš ten správnej serverTM, prostě hnus... Zajímalo by mě proč si myslíš, že jsou HTC chrastítka, ve svých kategoriích jsou to IMHO jedny z nejlepších telefonů (to říkám jako dlouholetý uživatel Nokie, momentálně vlastnící HTC Wildfire S).
    Vivre libre ou mourir!
    Fluttershy, yay! avatar 23.7.2011 16:21 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Je to zabugované, nejsou na to žádné aplikace a bude hůř.

    Aplikace mě nezajímají, běží tam Opera Mini, Qt a Python.

    Podpora Exchange jen pokud máš ten správnej serverTM, prostě hnus...

    K čemu Exchange?

    Zajímalo by mě proč si myslíš, že jsou HTC chrastítka, ve svých kategoriích jsou to IMHO jedny z nejlepších telefonů...

    Třeba proto, že se do toho cpou místy docela šmejdské komponenty, myslím hlavně ty mikrofony a sluchátkové výstupy.

    Od telefonu nechci nic víc než budík, dlouhou výdrž na baterie pro případný nezbytně nutný hovor, jednoduchý webový prohlížeč, hudební přehrávač, pohodlné psaní na Jabberu/ICQ/e-mailu a pro případ maximální nouze foťák a GPS.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    pools avatar 23.7.2011 16:25 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Co třeba, když chceš synchronizovat kontakty, poznámky a kalendář z Google Apps? Nokia e51 jede, Nokia e72 ne < Nokia o tom ví, je to nastavením její aplikace, ale bohužel, proč by se obtěžovali...

    U HTC mám lepší zvuk než ve zmiňovaných dvou Nokiíí...

    U symbianu máš problém najít aplikaci, u androidu máš problém vybrat si aplikaci...
    Vivre libre ou mourir!
    Fluttershy, yay! avatar 24.7.2011 11:50 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Co třeba, když chceš synchronizovat kontakty, poznámky a kalendář z Google Apps?

    Nechci. Chci používat kontakty ze SIM karty, jenže ouha... na všech telefonech s Androidem (a na ajfounu) se mi ty kontakty zobrazovaly podle nálady -- většinou ne, zřídka ano.

    U HTC mám lepší zvuk než ve zmiňovaných dvou Nokiíí...

    Má zkušenost je opačná. S jedním takovým malým hovadem jsem měl pravidelně potíže, že mě při telefonování druhá strana chvílemi vůbec neslyšela. Díky, nechci.

    U symbianu máš problém najít aplikaci, u androidu máš problém vybrat si aplikaci...

    Když jsem měl telefon s Androidem nový, hledal jsem naivně aplikace na čtení knížek a slovník. Byla jich plná prdel, ale uspokojivě jich fungovalo (včetně ovládání) toliko nula. Hledal jsem lepší budík pro Android... Z těch asi pěti vyhovujících nefungovala prakticky žádná (od toho, že nebudila, až po totální odeslání stability celého systému do háje). Díky, nechci.

    Jednoduchou aplikaci bych si klidně napsal sám... jenže v té Javě cokoliv dělat odmítám a všechno ostatní je nějak omezené/nehotové/netriviální.

    Poznámka: Těch telefonů jsem měl půjčených několik, akorát už neřeknu, co to bylo přesně za modely, bo si to nepamatuju. Označení telefonů jsem si naposledy (až na pár výjimek) pamatoval v roce 2005.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    pools avatar 24.7.2011 13:22 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Kontakty ze SIM se u HTC zobrazují automaticky v aplikaci Telefon (horší je to spíše je vypnout...)

    FBreader je skvělá čtečka co přečte snad všechny formáty - používám ji i na linuxu, překladačů a slovníku je hafo...
    Vivre libre ou mourir!
    Fluttershy, yay! avatar 24.7.2011 13:56 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One

    FBReader je skvělý, ale ještě nedávno na Androidu neuměl obyčejné HTML a prostý text, současnou situaci neznám. Poslední, co jsem zkoušel, byl nějaký Moon+ Reader či co, teoreticky slušný, ovšem s příšerným ovládáním. Ale poslední měsíce na čtení používám výhradně nook.

    Na hafo slovníků jsem narazil, ale soubory pro StarDict podporující a ovládáním použitelný byl jediný (na jméno si nevzpomenu), měl však problém s tím, že používám slovník nejen FDL anglicko-český (a naopak), ale i CMU Pronouncing Dict. (myslím, že chyběly symboly IPA), OALD a LDOCE (bylo to moc dlouhé).

    Kontakty ze SIM se u HTC zobrazují automaticky v aplikaci Telefon (horší je to spíše je vypnout...)

    Možná to bude tím, že mám deset let starou SIM a zakládám si na tom, jiným lidem to spíše fungovalo.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 24.7.2011 16:26 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Co třeba, když chceš synchronizovat kontakty, poznámky a kalendář z Google Apps?
    netřeba do telefonu rvát takovýto hnus přes služby google, špiclování apod. Proč jsou modely od Nokie a starší modely s WM oblíbené u businessmanů a ředitelů apod? No protože svá data jsou jen jeho a nemusí je srát někam na google. No a abych mohl číst a psát do tabulek a dokumentů tak musím buď koupit něco co to má v sobě nebo to co někdo někde upitlikoval a někam dal ... děkuji nechci. Připojení na net, ani se to neptá zda chceš nebo nechceš.Ano jistě dá se to vypnout, ale spousta lidí si toho ani nevšimne. Synchronizace se stolním pc je opravdu masturbace jen pro silné povahy. Hledat jen to co nedělá duplicity apod. Nedávno jsem se pokoušel nastavit HTC Sensation tak, aby to nikam nelezlo, nic nebonzovalo a nikam se nepřipojovalo. Po dlouhé době úspěch, ale stačilo spustit HTC Sync a onen člověk řekl tak to tedy ne. HTC dal svému synovi a sám zůstal u nějakého modelu od Nokie (N8).
    U symbianu máš problém najít aplikaci, u androidu máš problém vybrat si aplikaci...
    ale u symbianu to funguje a je to nějakým způsobem i garantováno. U Droidu ne, tam je aplikaci tuna nad tuny a vybrat tu co funguje je na dlouhé zimní večery. Android možná na tabletu, ale do mobilu ne.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    pools avatar 24.7.2011 21:40 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    nokie se na připojení neptá, to máš pravdu. naštěstí má Android správu připojení skvělou...
    Vivre libre ou mourir!
    Fluttershy, yay! avatar 24.7.2011 21:57 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    To teda nevím. Mám zakázanou synchronizaci, přesto se mi něco furt chtělo synchronizovat. Když chci kompletně vypnout přenosy, musím se procvakat asi pěti položkama v nějakých nabídkách. Ta blbá nokia se mě _vždycky zeptala, než chtěla něco přenášet po síti.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    pools avatar 25.7.2011 08:14 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    to fakt myslíš vážně? u htc vysunes panel oznámení - prepnes na kartu rychle nastavení a tam pomocí checkboxu vybetes GLOBÁLNÍ nastavení, u ktrereho máš jistotu že ti to nic neobejde. první věc co jsem byl nucen dělat u nových nokii bylo volat na operátora a nechat zablokovat datové přenosy, protože jakmile si jednou nastavil tu skvělou aplikaci pro email, tak se ti to bylo schopné připojit kdykoliv...
    Vivre libre ou mourir!
    Fluttershy, yay! avatar 25.7.2011 08:21 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Však myslím globální nastavení. Obešlo.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    pools avatar 25.7.2011 08:26 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Tak to musel být nějaký bug...
    Vivre libre ou mourir!
    Fluttershy, yay! avatar 25.7.2011 08:35 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Nebo vlastnost. Ostatně i to ukládání hesel v prostém textu je moc pěkné (byť jsou o tom blbé články).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 25.7.2011 16:25 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Tak to tedy nevím kolik Nokii jste měl v ruce, já celkem hodně a pokud jste vhodně a dobře nastavil datové přenosy tak to nikdy nic neudělalo.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    pools avatar 25.7.2011 16:51 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Dělalo mi to ve dvou případech u nastavení emailu - e72 a c3-00 - v obou případech nastaveno připojení na "vždy se zeptat" a v obou případech synchronizoval zvesela sám od sebe (u té c3 dokonce přes to, že měl nastavenou synchronizaci na manuál). U e51 se mi několikrát připojila přes zákaz mapová aplikace. Dodám, že všechny programy byly v podání samotné Nokie. Celkově mi příjde správa připojení na všech nokiích které jsem měl v ruce jako strašlivá zhovadilost.
    Vivre libre ou mourir!
    gtz avatar 25.7.2011 20:25 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Nedělalo mi to ani u E90, E66, N97/N97 mini. Jen jednou se to stalo u nějakého modelu E71x, ale to bylo tím, že firmware byl pouze beta verze. Nastavení všeho je celkem brutus, ale dá se to nějak. Bohužel toto připojení není tak dobré jak na 9300/9500.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 24.7.2011 22:16 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    ale běž, jen co vytáhneš androida z krabice chce se připojit a registrovat na googlu a potom v základu se BFU musí proklikat x obrazovkama aby se nic nedělo. A jako nějaké nastavení GPRS mimo zónu v zahraničí apod. prostě ne. Offline mapy free skoro nejsou a když jsou tak jsou na dvě věci. Zlaté ovi-maps. Pokud nemáš HTC pak máš na synchronizaci s outookem - stolním pc smůlu. A synchro s Linuxem evo nebo kde? je nějaká aplikace, která to umí? Nemyslím to, že to synchronizuješ na google a pak na desktop.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    pools avatar 25.7.2011 08:27 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    http://www.companionlink.com/android/
    Vivre libre ou mourir!
    gtz avatar 25.7.2011 16:24 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    ten je snad za prachy ne?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    pools avatar 25.7.2011 16:52 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Pointa?
    Vivre libre ou mourir!
    gtz avatar 25.7.2011 20:31 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Proč musím u Droida platit za něco když u ostatních je to gratis? Proč neexistuje aplikace, která umožní synchronizaci se světem Linuxu? synchronizaci via google neberu v potaz. Ne každému vyhovuje backup na cloud.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    pools avatar 26.7.2011 08:39 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    víš Google dělá operační systém pro to, aby ukázal jak neskonale Je dobrý a ferovy, ne pro to, aby donutil co nejvíce uživatelů používat jeho služby...
    Vivre libre ou mourir!
    gtz avatar 26.7.2011 18:45 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Nějak mi uniká pointa to co jsi napsal.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 26.7.2011 19:02 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Sarcasm sign?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 26.7.2011 21:45 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Tys tomu tedy dal, já si myslel, že mi to nějak vysvětlí, čekal jsem něco nevysvětlitelného. No a teď nic nebude.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    22.7.2011 14:59 lampa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Tamtung ma vychytany hw, ale servis mu Dela Britex a to jsou pěkné ... kvůli tomu bych sel do lg
    Jakub Lucký avatar 23.7.2011 11:11 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Jojo, s Britexem jsem si teď taky užil, na chrastící disk v netbooku mi přeinstalovali OS... Tak 3 hodiny po návratu z reklamace umřel...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    gtz avatar 22.7.2011 15:49 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Proč se nepodíváš třeba na ZTE BLADE/ORANGE? Je u nás v CZ v distribuci včetně záruky, nádherný LCD s výborným rozlišením a cena je také fajn cca 4000.-
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 22.7.2011 15:50 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    rozlišení WVGA (480 x 800 px), 262 tisíc barev barev, úhlopříčka 3,5“ podpora Multitouch, senzory – jas, proximity, akcelerometr
    
    recenze a dá se sehnat již někde k 3700.- :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 22.7.2011 16:05 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    To aby si k tomu pořídil ještě nějaký "MP3 přehrávač", jestli na tom chce poslouchat hudbu, a nějaký historický telefon, pokud chce i telefonovat a netahat všude nabíječku na kliku. Nějak jsem se totiž dřív doklikal k recenzi s příslušnými grafy (samozřejmě nemůžu najít, jako obvykle) a to vypadalo děsivě.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    22.7.2011 18:27 Neel | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Ono pokud chce poslouchát opravdu hudbu a ne nějaké chrastění, tak je lepší pořídit si rači sansu clip plus a nějaký ten starší mobil na telefon/sms. Všechny tyto multifunkční mobily mají nekvalitní výstup, protože se prostě projeví, že to obsluhuje malinký chip umístněný kdoví vedle čeho.
    22.7.2011 18:40 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Všechny tyto multifunkční mobily mají nekvalitní výstup, protože se prostě projeví, že to obsluhuje malinký chip umístněný kdoví vedle čeho.
    Myslím, že supercurio by silně nesouhlasil :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Fluttershy, yay! avatar 22.7.2011 18:44 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Zrovna ta Nokia 5310 XM měla dost slušný výstup a některé další nokie na tom prý nejsou špatně, dokonce jsem někde viděl brutální testy všech možných telefonů... Škoda, že mám většinou vypnutou historii.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    22.7.2011 22:50 jas | skóre: 13 | blog: blag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One

    Testy kvality audio vystupu robia napr. na gsmarene.

    Fluttershy, yay! avatar 22.7.2011 23:02 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    No, ale tohle bylo ještě někde jinde. O tomhle vím.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    22.7.2011 16:20 Jirka Keresteš | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Akorat ho ted nikde nemaji. :-(
    A physics book seems to be a mathematician's worst nightmare.
    gtz avatar 22.7.2011 20:20 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Až 9.8. již s 2.2 androidem u distributora. V alze ho mají skladem.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    22.7.2011 22:12 Jirka Keresteš | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Grr, a ja to v pondeli stornoval a koupil misto nej jinej, protoze uz me to ctrnactidenni cekani nebavilo :-(
    A physics book seems to be a mathematician's worst nightmare.
    gtz avatar 22.7.2011 22:54 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Já si raději počkám až bude u nás ZTE SKATE. ZTE Skate má obří 4,3″ dotykový kapacitní WVGA displej, 800 MHz procesor s grafikou Adreno 200, 5 Mpx fotoaparát s autofocusem. Takže by to mohl být slušný model za pár korun. Cena by neměla přesáhnout 5000 Kč. SKATE. Až vyjde tak to bude u nás celkem bomba.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 22.7.2011 23:01 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Kafe to vaří?

    ...

    A umí to telefonovat?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    25.7.2011 11:54 dejf | skóre: 3 | blog: dejf | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    to rači ne bratránek chtěl desire hd a je to moc velký blade mě bude stačit, navíc je to mobil ve kterym se mužu hrabat do skonání světa)

    skate je zkrátka moc velkej
    Windows nezastavíš... Jejich bluescreeny jsou svoji kvalitou nedostižitelné. :)
    gtz avatar 25.7.2011 16:23 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Skate má být zhruba o 1000 dražší.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    22.7.2011 17:29 dejf | skóre: 3 | blog: dejf | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    telefon pěknej jenom trošku přerostlej musim říct že za tu cenu je to dobrý.

    Jen je trochu velkej má androida 2.1 (prej se dá neofiko na 2.3) a určitě tam budou kravinky od orangu (furt za mnou někdo chodí s nokiema (mám phoenix a umim ho ovládat) že chce dát pryč ty zasr. blbinky od O2/Vodafone/T-Mobile).

    Další věc je výdrž, já se budu připojovat vesměs furt na wifi (doma,škola) tudíž potřebuju výdrž je pravda, že LG má o 50mAh větší kapacitu baterky ale zase je to LG. Takže ten Orange je mi slušně řečeno k hov..
    Windows nezastavíš... Jejich bluescreeny jsou svoji kvalitou nedostižitelné. :)
    gtz avatar 22.7.2011 20:17 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Dělá ho u nás v distribuci Agora a je to čistý Blade bez věcí od Orange. Tuším, že je tam již 2.2 ofiko.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    22.7.2011 18:08 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Mám LG OO a spokojenost. Jediné, co mě trochu mrzí, je, že pár týdnů (2? 3?) po koupi OO se v ofiko distribuci objevil ZTE Blade (do té doby jen šedé dovozy) s vyšším rozlišením, nižší cenou a podporovaný CyanogenMod týmem. Byť na druhou stranu s menší baterií a v plastu. Když bych se vrátil zpátky k dvojici OO a Gio, tak pro OO IMHO hovoří víc RAM, větší baterie a kov.
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.7.2011 20:22 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Samsungy neznám, ale LG je mrdka, mrdka, mrdka, všem co znám a měli ho se vysral, včetně mně...
    22.7.2011 21:03 dejf | skóre: 3 | blog: dejf | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    no samsungy sou dobrý a s tim LG s tebou souhlasim i když označení "mrdka" bych nepoužil použil bych spíš mobil pochybný kvality ale to je na každym :) segra měla LG a už rači ne

    jenže já blb chtěl dát LG šanci mno teď už je to spíš boj mezi Galaxy Gio a ZTE Blade a už se spíš přiklánim k ZTE Blade
    Windows nezastavíš... Jejich bluescreeny jsou svoji kvalitou nedostižitelné. :)
    gtz avatar 22.7.2011 21:25 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    GIO má papírově větší baterku, jak jsem se díval zde také nic moc.

    a co takto koupit něco podobného od Nokie? C5-03 není také nic moc, ale za tu cenu je to slušná koupě.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.7.2011 21:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    označení "mrdka" bych nepoužil použil bych spíš mobil pochybný kvality
    Kup si LG a pak bude tvůj komentář vypadat nějak takhle :-D
    označení "mobil pochybný kvality" bych dnes již nepoužil použil bych spíš mrdka
    22.7.2011 22:14 Jirka Keresteš | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Mam LG Optimus One uz pul roku a nemuzu si stezovat...
    A physics book seems to be a mathematician's worst nightmare.
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.7.2011 22:27 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    Ale jóóó, to já zas neříkám, že se jim jeden kus na 10 000 může povíst... :-D
    22.7.2011 22:32 dejf | skóre: 3 | blog: dejf | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    segra LG měla a mrdka to nebyla, byl to nekvalitní blbej sráč :) v překladu mrdka jenom sem nechtěl bejt sprostej

    jo ten samsung má větší baterku, ale ZTE má až na tu baterku víc muziky za míň peněz

    je pravda, že má narozdíl od ťamťungu jenom géčkovou wifinu ale v routeru je mixed mode takže 2 kliky a bude to v poho
    Windows nezastavíš... Jejich bluescreeny jsou svoji kvalitou nedostižitelné. :)
    Grunt avatar 24.7.2011 22:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samsung Galaxy Gio vs. LG Optimus One
    LG-P500 mám půl roku a jediné co bych mu vytknul je, že pro něj není CyanogenMod. Možná ještě trošičku lepší anténa pro 802.11 a GPS. Jinak prostě funguje (zas pravda že GSM čip pomalu shnil nečinností).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.