Byl vydán Mozilla Firefox 142.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 142 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.
Python Developers Survey 2024, výsledky průzkumu mezi vývojáři v Pythonu organizovaném Python Software Foundation ve spolupráci se společností JetBrains v říjnu a listopadu loňského roku. Zúčastnilo se 30 tisíc vývojářů z 200 zemí. Linux používá 59 % z nich.
Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 25.08.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení také na Flathubu.
Byla vydána nová verze 2.51.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 91 vývojářů, z toho 21 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání.
Po roce bylo vydáno nové číslo magazínu Phrack: Phrack 72.
OpenSSL Corporation zve na den otevřených dveří ve středu 20. srpna v Brně a konferenci OpenSSL od 7. do 9. října v Praze.
Konference LinuxDays 2025 proběhne o víkendu 4. a 5. října v Praze. Konference OpenAlt 2025 o víkendu 1. a 2. listopadu v Brně. Blíží se konec přihlašování přednášek. Přihlaste svou přednášku (LinuxDays do 31. srpna a OpenAlt do 3. října) nebo doporučte konference známým.
Raspberry Pi Touch Display 2 je nově vedle 7palcové k dispozici také v 5palcové variantě. Rozlišení stejné 720 × 1280 pixelů. Cena 40 dolarů.
Telnet a ssh klient PuTTY postupně přechází na novou doménu putty.software.
Protože se projekt slibně rozjel, založil jsem jej na sourceforge hlavně kvůli svn.
Oddělil jsem data od enginu. Rozchodil základní doplňování pres tabulátor. Dnes jsem implementoval load/save - funguje na *nixech i windows.
Příběh je již dohratelný, chybí jestě jeden quest a pak samozřejmě intro(textový úvod). Pomocí enginu již vzniká remake další hry
Přidal se ke mě další vývojář, má rozpracován lepší parser a tab completion a má spoustu dalších nápadů
Aktuální engine lze i s datovým souborem nalézt v svn. Se sourceforge se zatím učím, takže to co je v downloadu není to nejaktuálnější. Nějak nevím od jakého čísla mám začít verzovat, napadá me tak 0.5 možná, protože engine funguje a funcionalitu už základní má.
Testujte, hlašte chyby, pište náměty...
Update: již i pod Windows funguje doplňování přes tabulátor - readline pro Windows
Tiskni
Sdílej:
> rozhlédni se Cože? > kdo jsem ??? > kdo jsem? Co? > kde jsem? Co? > co vidím Lituji, tomu nerozumím. > kde jsem Cože? > vezmi Lituji, tomu nerozumím. > co mám Ehm? > jdi ??? > jdi dolu Co? > pomoc Lituji, tomu nerozumím.- Nejak mi na slovenskej klavesnici nefunguje ů proste ho to nenapise pritom ale tu normalne funguje. - Clipboard nic moc. Imho by to chcelo normalny textbox na vstup - pozadie by to chcelo dlazdicovatelne (tileable)
> vezmi koš Beru... To nemůžeš sebrat! > proč? Žádný předmět 'č'.- ako prve by som ale pridal nejaky loger toho co uzivatelia zadavaju, z toho sa naucis najlepsie ako to ovladat a dalej rozvijat
Testujte, hlašte chyby, pište náměty...![]()
Já bych testoval, ale času se nedostává
Kiosek u nádraží.
Můžeš jít jen na západ.
> z
Jdu...
Traceback (most recent call last):
File "ES.py", line 1400, in module
playGame( plyr, zastavkaJ )
File "/home/vasek/Desktop/rrr/EmgetonStory/engine.py", line 863, in playGame
cmd.command( p )
File "/home/vasek/Desktop/rrr/EmgetonStory/engine.py", line 260, in __call__
self._doCommand(player)
File "/home/vasek/Desktop/rrr/EmgetonStory/engine.py", line 291, in _doCommand
rm.moveAction(self,player,nextRoom,rm)
File "ES.py", line 1371, in moveKiosek
if nextRoom == krizovS and rm == kiosek and petka not in rm.inv and piskoty in player.inv:
NameError: global name 'petka' is not defined