Byly zpracovány a na YouTube zveřejněny videozáznamy z konference LinuxDays 2025.
Na konferenci LinuxDays 2025 byl oficiálně představen nový router Turris Omnia NG.
Přímý přenos (YouTube) z konference LinuxDays 2025, jež probíhá tento víkend v Praze v prostorách FIT ČVUT. Na programu je spousta zajímavých přednášek.
V únoru loňského roku Úřad pro ochranu osobních údajů pravomocně uložil společnosti Avast Software pokutu 351 mil. Kč za porušení GDPR. Městský soud v Praze tuto pokutu na úterním jednání zrušil. Potvrdil ale, že společnost Avast porušila zákon, když skrze svůj zdarma dostupný antivirový program sledovala, které weby jeho uživatelé navštěvují, a tyto informace předávala dceřiné společnosti Jumpshot. Úřad pro ochranu osobních údajů
… více »Google Chrome 141 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 141.0.7390.54 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 21 bezpečnostních chyb. Za nejvážnější z nich (Heap buffer overflow in WebGPU) bylo vyplaceno 25 000 dolarů. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.
eDoklady mají kvůli vysoké zátěži technické potíže. Ministerstvo vnitra doporučuje vzít si sebou klasický občanský průkaz nebo pas.
Novým prezidentem Free Software Foundation (FSF) se stal Ian Kelling.
Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za září (YouTube).
Vyšla kniha Počítačové programy a autorské právo. Podle internetových stránek nakladatelství je v knize "Významný prostor věnován otevřenému a svobodnému softwaru, jeho licencím, důsledkům jejich porušení a rizikům „nakažení“ proprietárního kódu režimem open source."
Red Hat řeší bezpečnostní incident, při kterém došlo k neoprávněnému přístupu do GitLab instance používané svým konzultačním týmem.
Dnes jsem byl na STK zkusit štěstí Ještě včera mi kamarád automechanik zavařil jednu malou prasklinku na rámu, aby to bylo úplně bez chyby.
Auto kontroloval stejný technik a podle předchozího protokolu si odfajfkovával, co všechno je opravené. Žádná závada! Paráda! Při měření sbíhavosti mi doporučil ještě jeden závit otočit čepem a mělo by to být ok. Byl moc spokojen, jak jsem to všechno opravil.
Jeep se vezl na plaťáku, protože jsem nechtěl riskovat pokutu. Takže teď už jen zaplatit pojistku, dojít si do depozitu pro značky a tradá!
Tiskni
Sdílej:
Takže hotovo ? Už žádné blogy s opravami ?
Teď budou blogy kde s ním už byl a jak to jelo.
Gratuluju me za chvili ceka STK s Velorexem 16/250 - jen sem to mel horsi o to, ze sem to varil z totalniho srotu ve stavu jen samotna kostra :)
myslím že pokud se člověk o auto aspoń trochu stará tak by měl STK absolvovat bez problémů. Pokud teda nepadne na debila kterej se špatně vyspal. Já k debilům přestal jezdit, to bylo keců a připomínek i u toho že ten přívěs je málo hnědej a že ty odrazky jsou špatně a když jsem se ptal kde mají být tak z něj nevylezlo kloudný slovo. Teď jezdím jinam, mám to kousek dál ale bez čekání, bez objednávání, bez debilních keců. Rozumný technik přejde i nějakou tu ne úplně legální úpravu když vidí že je auto perfektní a je o něj postaráno.
no pokud to auto nemá homologaci a je na první pohled vidět a slyšet že nemá pár součástí ve vejfuku, žlutý blinkry a má to zakázaný středový matice na utahování kol a navíc je to napsaný na papírech uplně něčeho jinýho tak to stejně musí vyřešit několik pánů palackejch....
je to vůbec ještě auto? Na ty matice jsem se ptal jednoho pána se starým MG. Mělo to veteránské papíry a mělo je to zapsané jako jakousi výjimku protože tam to bylo dané konstrukcí už z výroby. Ale stejně prý kvůli tomu policajti prskají. Já těma úpravama myslel něco jako jiný rozměr pneu, neoriginální ale ne extrémní výfuk a podobně. prostě věci co sice nejsou schválené ale nejsou nebezpečné a nejsou úplně debilní.
O výfuk se na technické zajímají jenom ve smyslu koroze, jinak si tam můžeš namontovat klidně trubku od vodovodu. Na motorce mám Akrapovič a mnohem větším problémem jsou pro ně prosakování oleje a mírně poškozená stupačka svázaná páskou.