Společnost NVIDIA vydala verzi 13.0 toolkitu CUDA (Wikipedie) umožňujícího vývoj aplikací běžících na jejich grafických kartách. Přehled novinek v poznámkách k vydání.
Byly vyhlášeni vítězové a zveřejněny vítězné zdrojové kódy (YouTube, GitHub) již 28. ročníku soutěže International Obfuscated C Code Contest (IOCCC), tj. soutěže o nejnepřehlednější (nejobfuskovanější) zdrojový kód v jazyce C.
Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za červenec (YouTube).
Konečně se ochladilo, možná i díky tomu přestaly na chvíli padat rakety jako přezrálé hrušky, díky čemuž se na Virtuální Bastlírně dostane i na jiná, přízemnější témata. Pokud si chcete jako každý měsíc popovídat s dalšími bastlíři, techniky, vědci a profesory u virtuálního pokecu u piva, Virtuální Bastlírna je tu pro Vás.
Ještě před ochlazením se drát na vedení V411 roztáhl o 17 metrů (přesné číslo není známé, ale drát nepřežil) a způsobil tak… více »Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.
PixiEditor byl vydán ve verzi 2.0. Jedná se o multiplatformní univerzální all-in-one 2D grafický editor. Zvládne rastrovou i vektorovou grafiku, pixel art, k tomu animace a efekty pomocí uzlového grafu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí GNU LGPL 3.0.
Byly představeny novinky v Raspberry Pi Connect for Organisations. Vylepšen byl protokol auditu pro lepší zabezpečení. Raspberry Pi Connect je oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče. Verze pro organizace je placená. Cena je 0,50 dolaru za zařízení za měsíc.
CISA (Cybersecurity and Infrastructure Security Agency) oznámila veřejnou dostupnost škálovatelné a distribuované platformy Thorium pro automatizovanou analýzu malwaru. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu.
Ubuntu nově pro testování nových verzí vydává měsíční snapshoty. Dnes vyšel 3. snapshot Ubuntu 25.10 (Questing Quokka).
Společnost Proton AG stojící za Proton Mailem a dalšími službami přidala do svého portfolia Proton Authenticator. S otevřeným zdrojovým kódem a k dispozici na všech zařízeních. Snadno a bezpečně synchronizujte a zálohujte své 2FA kódy. K používání nepotřebujete Proton Account.
Dnes jsem byl na STK zkusit štěstí Ještě včera mi kamarád automechanik zavařil jednu malou prasklinku na rámu, aby to bylo úplně bez chyby.
Auto kontroloval stejný technik a podle předchozího protokolu si odfajfkovával, co všechno je opravené. Žádná závada! Paráda! Při měření sbíhavosti mi doporučil ještě jeden závit otočit čepem a mělo by to být ok. Byl moc spokojen, jak jsem to všechno opravil.
Jeep se vezl na plaťáku, protože jsem nechtěl riskovat pokutu. Takže teď už jen zaplatit pojistku, dojít si do depozitu pro značky a tradá!
Tiskni
Sdílej:
Takže hotovo ? Už žádné blogy s opravami ?
Teď budou blogy kde s ním už byl a jak to jelo.
Gratuluju me za chvili ceka STK s Velorexem 16/250 - jen sem to mel horsi o to, ze sem to varil z totalniho srotu ve stavu jen samotna kostra :)
myslím že pokud se člověk o auto aspoń trochu stará tak by měl STK absolvovat bez problémů. Pokud teda nepadne na debila kterej se špatně vyspal. Já k debilům přestal jezdit, to bylo keců a připomínek i u toho že ten přívěs je málo hnědej a že ty odrazky jsou špatně a když jsem se ptal kde mají být tak z něj nevylezlo kloudný slovo. Teď jezdím jinam, mám to kousek dál ale bez čekání, bez objednávání, bez debilních keců. Rozumný technik přejde i nějakou tu ne úplně legální úpravu když vidí že je auto perfektní a je o něj postaráno.
no pokud to auto nemá homologaci a je na první pohled vidět a slyšet že nemá pár součástí ve vejfuku, žlutý blinkry a má to zakázaný středový matice na utahování kol a navíc je to napsaný na papírech uplně něčeho jinýho tak to stejně musí vyřešit několik pánů palackejch....
je to vůbec ještě auto? Na ty matice jsem se ptal jednoho pána se starým MG. Mělo to veteránské papíry a mělo je to zapsané jako jakousi výjimku protože tam to bylo dané konstrukcí už z výroby. Ale stejně prý kvůli tomu policajti prskají. Já těma úpravama myslel něco jako jiný rozměr pneu, neoriginální ale ne extrémní výfuk a podobně. prostě věci co sice nejsou schválené ale nejsou nebezpečné a nejsou úplně debilní.
O výfuk se na technické zajímají jenom ve smyslu koroze, jinak si tam můžeš namontovat klidně trubku od vodovodu. Na motorce mám Akrapovič a mnohem větším problémem jsou pro ně prosakování oleje a mírně poškozená stupačka svázaná páskou.