Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.
Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).
Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.
Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.
Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.
Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.
Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.
Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.
Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových
… více »Je jedno ci si reklamu pochopil alebo nie, ale uz to ze tu o nej hovoris, ze o nej premyslas, tym splnila svoj ucel. Spravna reklama je taka ze ju clovek zaregistruje. Takze vsetky tebou spomenute reklamy su dobre reklamy.Neřekl bych. Účel reklamy je, abych si pak koupil příslušný výrobek, nebo nakoupil u dané firmy. Pokud tu reklamu zaregistruju, ale kvůli ní se začnu záměrně té firmě vyhýbat, je ta reklama kontraproduktivní. Pokud nějaký výrobek nebo službu znám a používám i před reklamou, a ta reklama mne od jeho dalšího užívání málem odradí, je to sice plus pro „produkční“ část firmy, že vyrábějí kvalitní výrobek nebo poskytují dobré služby, ale pro marketing to rozhodně dobrá známka není.
u některých reklam je to přesně opačně – uvidím reklamu, a řeknu si, že téhle značce se raději vyhnu. ... Většinou to je tedy dáno předchozím chováním prodejce nebo firmyTipuji, že tohle je chování minimálního podílu potenciálních zákazníků - takhle se chovají takoví podivíni, kteří by si našli něco jiné, kdyby nebylo reklamy (váš dodatek potvrzuje, že o reklamu nejde). A navíc, ideální reklama podle mě vzbuzuje intenzivní pocity ve spojení se značkou či jinou identifikací produtku - důležité ovšem je, že útočí záměrně na lidské podvědomí, a proto neplatí rozumové rozdělení pozitivní/negativní. Proto je úplně lhostejné, co si o tom z intelektuálního hlediska myslíte a co o tom říkáte, protože podvědomí je sviňa: mnohdy se nám podvědomě velmi líbí to, proti čemu intelektuálně brojíme (a leckdy brojíme právě proti tomu, že se nám to v hloubi duše líbí).
U reklam typu „30 000 Kč za 1 000 Kč měsíčně“ už taky neočekávám rozuzlení, kolik těch splátek bude.Nejlepší je sqělá ŠkodaFabia za pouhých 3999 Kč měsíčně. Dole je drobným písmem zbytek pravdy. Akontace 100 000 Kč, 72 měsíčních splátek (6 let!) a zůstatková hodnota 30 000 Kč. Dobrý ftip! Vysolím 100 litrů, pak budu 6 let platit 4 tisíce měsíčně a na závěr ještě 30 tisíc. A celou tu dobu budu moci používat nákupní tašku s motorem 1.2 HTP 44 kW. Tomu se říká dobrý obchod
Presne tak to myslim, vetsina lidi popojizdi po meste, max 20-30 kilaku v jednom, obcas kdyz dvakrat do roka vyrazi nekde po republice do tech 100, 200 kilaku, tak je to max...Bohužel znám až příliš moc lidí, kteří jezdí v malých autech cesty 1000 i víc kilometrů. Jinak i na to popojíždění po městě je tak draze placené auto příliš velký luxus. Stejnou službu by odvedl ojetý vůz za třetinovou cenu.
To uz je pak ale jina vec - jestli kdyz clovek vysoli takove strasne prachy, tak chce mit aspon trosku nejakou jistotu v zaruce nebo ne a jestli se mu vyplati kvuli tomu dat trojnasobek ceny.jistotu čeho?
No jo, je to fakt, poslední dobou jsou ty reklamy dost hnusný. Asi jedna z mála, která se mi líbí je, jak chlápek na pláži vyfoukne remcající ženskou. Ale na co to je reklama nevím.
Za reklamy na Jogobellu, kde si paní myslí, že jogurty se jedí, aby byl člověk šťastný, za ty bych rovnou střílela, takže si ten jogurt z principu nekoupím. A vrcholem nevkusu je Ňam ňam Bobík. Tu si zpívám už asi 3. tejden
Auto, který v reklamě jezdí po silnici je BMW.
Dobrá reklama je taková, že blikne v TV, já okamžitě vyrážím a pak jen sedím doma, držím v ruce balení dámských vložek a přemýšlím, proč jsem je koupil :)Přece pro pocit absolutního bezpečí a jistoty
Jenže nevím, co jiného s tím dělat; tam venku se teď už vyskytují breberky, na které nezabírá vůbec nic ze známých lékůJenže právě, že "tam venku". Proto mít superčistou domácnost není příliš dobré - kontaktu s mikroby ve vnějším prostředí se člověk tak jako tak nevyhne (ledaže by chodil v protiinfekčním obleku a před vstupem do bytu prošel dekontaminací). Proto je dobře, když je imunitní systém zvyklý na určité mírné zamoření. Navíc existuje mnoho prospěšných bakterií, jejichž hubením si člověk také škodí. Samozřejmě, že člověk určitou úroveň hygieny zachovávat musí, aby nedostával nadměrné mikrobiální dávky, které by mohly vyvolat chorobu. Ale např. otírat denně všechny povrchy dezinfekčním roztokem (který je navíc sám zdraví škodlivý) je totální blbost, podobně jako běžně používat k mytí rukou dezinfekční mýdlo nebo na noc rozsvěcet antimikrobiální lampu. Domácnost není operační sál.
Jenže nevím, co jiného s tím dělat; tam venku se teď už vyskytují breberky, na které nezabírá vůbec nic ze známých léků, a mám obavu, že bude hůř; příroda nás nějak nemá ráda (resp. změny prostředí, které jsme možná zčásti nastartovali sami, nám jdou po krku).Před pár stoletími se tam venku naprosto běžně vyskytovaly breberky, na které nezabíralo vůbec nic z tehdy známých léků
Před pár stoletími se tam venku naprosto běžně vyskytovaly breberky, na které nezabíralo vůbec nic z tehdy známých lékůVtip je v tom, že zatím jdeme cestou hrubé síly. Na odolnější breberky použijeme silnější antibiotikum. Když bychom tohle dotáhli do krajnosti, tak budou antibiotika zabíjet nejenom breberky, ale i lidi.
Takže napsat zápisek do blogu místo brblání pod vousy je taky způsob, jak tu reálnou poptávku popotáhnout kousek blíž k tomu, jak bych si ji představoval jáVůbec nejde o to, že by si ten konkrétní manažer přečetl tento konkrétní zápisek (kdyby mi na tom tak záleželo, pošlu mu to e-mailem). Jde o to, že si to tady třeba přečte někdo, kdo si řekne „aha, nejsem v tom sám“. Nebo si řekne „fajn, není nás sto, ale sto jeden“ a příště bude o něco důraznější nebo bude požadovat o něco víc. V tomhle má demokracie (nebo kapitalizmus – v obou je tenhle princip „statistického“ rozhodování stejný) optickou nebo psychologickou neýhodu proti totalitním režimům. V totalitním režimu někdo něco rozhodne a ono se to změní. V demokracii probíhá změna po malých krůčcích a př krátkodobém pozorování to vypadá, že se nic neděje. A lidi pak mají pocit, že nemají na dění vliv. Samozřejmě – manažer takové prodejny má větší vliv než já. Ale mám-li si vbyrat mezi brbláním pod vousy a sepsáním zápisku do blogu, bude vlivnější určitě to druhé.Kéž by to tak bylo. Bohužel myslím, že příslušní manažeři nečtou nejen AbcLinuxu, ale snad ani nic jiného kromě časopisů speciálně pro manažery tištěných na křídě.
Bohužel se obávám, že ty změny jsou tak pomalé, že celý lidský život je na jejich pozorování krátký.I to je možné, ale pořád lepší, když k nějaké změně dojde za sto let, než když k ní nedojde vůbec. Navíc změny připadají člověku pomalé, když zrovna probíhají. Když se ohlédne zpátky, je najednou překvapen, co všechno už se změnilo.
Pro ostatní podnikatele máme aspoň malou pozornost.“ A vedle jsem i já – jejich zákazník – našel v přilepeném pytlíčku tři kancelářské sponky.Které nejsou tvoje, tak je koukej vrátit.
Tiskni
Sdílej: