abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    25.5. 19:00 | Zajímavý projekt

    Na crowdsourcingové platformě Crowd Supply byla spuštěna kampaň na podporu open source biometrického monitoru ve tvaru hodinek HealthyPi Move. Cena je 249 dolarů a plánovaný termín dodání listopad letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    24.5. 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    24.5. 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    24.5. 14:33 | Zajímavý software

    Do 30. května lze v rámci akce Warhammer Skulls 2024 získat na Steamu zdarma hru Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    24.5. 13:33 | Nová verze

    HelenOS (Wikipedie), tj. svobodný operační systém českého původu založený na architektuře mikrojádra, byl vydán ve verzi 0.14.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnou lze nabídku Start. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    23.5. 23:22 | Zajímavý software

    BreadboardOS je firmware pro Raspberry Pi Pico (RP2040) umožňující s tímto MCU komunikovat pomocí řádkového rozhraní (CLI). Využívá FreeRTOS a Microshell.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.5. 16:55 | Nová verze

    Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 24.05. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení. Do balíku se dostalo 5 nových aplikací: Audex, Accessibility Inspector, Francis, Kalm a Skladnik.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    23.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 18.0.0 open source webového aplikačního frameworku Angular (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 23:44 | Pozvánky

    V neděli 26. května lze navštívit Maker Faire Rychnov nad Kněžnou, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 16:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.20.0, tj. první z nové řady 3.20, minimalistické linuxové distribuce zaměřené na bezpečnost Alpine Linux (Wikipedie) postavené na standardní knihovně jazyka C musl libc a BusyBoxu. Z novinek lze vypíchnou počáteční podporu 64bitové architektury RISC-V.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (88%)
     (3%)
     (5%)
     (4%)
    Celkem 811 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    12.11.2007 17:06 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Jo jo, dobrá parodie na uměle vyvolanou hysterii a uměle vytvořený problém pomocí dnešních médií. Tak nějak to mohlo ve skutečnosti být.

    Akorát lituji pana Miklíka, ten si to snad ani nezasloužil.
    freshmouse avatar 12.11.2007 17:17 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Média v tom jsou celkem nevinně. Dávat lidem chleba a hry... Tohle je vlastně obojí. Jak jsem řekl, všichni jsou spokojeni.
    freshmouse avatar 12.11.2007 17:19 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Mě teď ale spíš zajímá, jak dopadne anketa a kolik lidí mě označí za nácka. :-)
    Michal Fecko avatar 12.11.2007 17:41 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Mě teď ale spíš zajímá, jak dopadne anketa a kolik lidí mě označí za nácka. :-)
    Antifa! Antifa! :-D
    freshmouse avatar 12.11.2007 17:44 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Pro děcka z Antifa je nácek každý, pokud není s nimi. :-) Antifa je vůbec legrační organizací. Pořád by se prala s děckama z vedlejšího tábora (Národní odpor atd.), přitom kdyby aspoň někdo z každé skupiny uměl číst, možná by i došlo ke sjednocení organizací -- oba kroužky mají víc společného než tuší. :-)
    Michal Fecko avatar 12.11.2007 17:59 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    přitom kdyby aspoň někdo z každé skupiny uměl číst, možná by i došlo ke sjednocení organizací -- oba kroužky mají víc společného než tuší. :-)
    Tiez mi bolo divne ze nackovia v kuklach kricia "Antifa!" :-D
    12.11.2007 17:45 maleprase | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    3 slova: ses demagog ...
    freshmouse avatar 12.11.2007 17:46 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    A to třetí slovo zůstalo kde? ;-)

    Mimochodem, jak se u mě (konkrétně v tomto zápisku) ta demagogie projevuje?
    12.11.2007 17:53 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    No v té anketě. Ale stejně sem dal plus, protože to předtím bylo dost zábavné. Ale to bys nebyl ty, abys někde nezklamal (mě) :-)
    freshmouse avatar 12.11.2007 18:01 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Co se ankety týče, viz odpověď pasmenovi.
    12.11.2007 18:17 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Vizoval jsem to, ale problém tvého demagožství je jinde. Pokládáš tu otázku v určitém kontextu. A právě to je ta demagogie.

    Průvod nácků byl zakázán z formálních důvodů. Prostě náckové udělali chybu a ouřadové měli tentokrát důvod být pečlivý. Pokud by ale zakázán nebyl, tak by klidně projít mohli, pokud by dodržovali zákon. Státní moc by jim v tom nebránila.
    freshmouse avatar 12.11.2007 18:22 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Nemůžu si pomoci, ta anketa podle mě není demagogická.
    12.11.2007 18:32 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    No, pokud bychom to brali doslova, tak není. Ale v tom případě by ses ptal na to, zda by měl být zakázán průvod židů někudy, pokud by nebyl řádně ohlášen.

    BTW ty můžeš nějak dokázat, že v"zakázané zóně" v sobotu žádní náckové nebyli?
    12.11.2007 18:57 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    ?
    Heron avatar 12.11.2007 19:05 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Ty se divíš vlastnímu komentáři? ;-)
    freshmouse avatar 12.11.2007 18:58 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Dokázat se nedá ani to, že tam byli Židé.
    12.11.2007 19:04 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Proč teda píšeš "Tedy přesně tak, jako měli náckové a další mladiství zakáz jít čtvrtí označenou jako židovská?"? Pravda je ta, že náckové žádný zákaz neměli. Klidně tam i být mohli, pouze museli přijít na demonstraci, která byla řádně ohlášená.

    Ty děláš jakobys neviděl ty spousty pochodů nácků, které se u nás uskuteční. Copak soud několikrát nezrušil zákaz magistrátu? Až se konečně zákonný důvod našel. Prostě a jednoduše, kdyby to bylo řádně ohlášeno, tak by se to i uskutečnilo. Důkazem je spousta jiných akcí.
    vencour avatar 12.11.2007 18:32 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem

    Kdyby nebyl formální důvod, našel by se jiný ;-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    12.11.2007 18:37 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Jistě našel (ale až na místě), protože náckové jsou hloupí a porušovali by zákon. Kdyby hloupí nebyli a chovali se podle zákona a slušně, tak by policajti museli házet do antonu Zaorálky, pokud by tito skutečně splnili své sliby a blokovali průvod vlastním tělem.

    Průvod by se uskutečnil, všichni by věděli, že na Kři. poch. náckové žid. čt., náckové by vyhráli a nikdo by na ně nemoh.
    12.11.2007 17:47 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    K té anketě: nepostřehl jsem něco, nebo to myslíš vážně?
    freshmouse avatar 12.11.2007 17:59 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Myslím to naprosto vážně.

    Nevidím důvod, proč by kdokoli, ať už má sebehorší (TM) názory, nemohl jít do nějaké čtvrti. Situace, co se stala, mi připomíná hesla "NAŠÍ VESNICÍ AMERICKÝ AGENT NEPROJDE" atd. Já pro názory nikoho perzekuovat nehodlám. Ať jsou sebeblbější.

    Takovéto akce navíc náckům pomáhají úplně nejvíc. Když je potřeba z někoho udělat hrdinu, je nejlepší ho zakázat. A proč nejmenovat: Havel, Kryl, Hitler, Stalin, Napoleon... Většina těch, co se stali hrdiny pro masy, byla zakázána. A my jsme právě nácky zakázali.

    V anketě jsem hlasoval pro první možnost. Neříkám, že je to tak správné: jen to, že to je logické.
    12.11.2007 18:04 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Smarja, ale oni chteli podupat pamatku Kristalove noci, to nebylo jen o jejich nazorech. Nevim, zda tvi praprarodice jeste ziji, ale jak by jsi se citil, kdyby nekdo stal pred tvym domem a daval ti najevo, ze tvi praprarodice byli menecenni a ty jsi take. A zaslouzis holokaust. "6 milionu srdci vyletelo kominem" a zacalo to razne Kristalovou noci.

    Svoboda slova a demokracie nejsou anarchii.
    freshmouse avatar 12.11.2007 18:10 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Podupat jakoukoli památku snad lze i bez konkrétní lokalizace, ne? Takže zakážeme náckům být všude?
    12.11.2007 18:19 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    som za
    12.11.2007 18:30 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Klidne. Ovsem na smutne vyroci a symbolickem miste obzvlast. Proc jsi se vyhnul odpovedi na otazku?
    freshmouse avatar 12.11.2007 18:34 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Asi jsem ji bohužel nenašel:
    Smarja, ale oni chteli podupat pamatku Kristalove noci, to nebylo jen o jejich nazorech. Nevim, zda tvi praprarodice jeste ziji, ale jak by jsi se citil, kdyby nekdo stal pred tvym domem a daval ti najevo, ze tvi praprarodice byli menecenni a ty jsi take. A zaslouzis holokaust. "6 milionu srdci vyletelo kominem" a zacalo to razne Kristalovou noci.

    Svoboda slova a demokracie nejsou anarchii.
    Pomoz mi ji najít, a já na ni pak odpovím.
    12.11.2007 18:36 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    ..., ale jak by jsi se citil, ...
    freshmouse avatar 12.11.2007 18:57 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Jo.
    ale jak by jsi se citil, kdyby nekdo stal pred tvym domem a daval ti najevo, ze tvi praprarodice byli menecenni a ty jsi take. A zaslouzis holokaust.
    Co ti mám povídat, rád bych nebyl! Nicméně se mi nelíbí spoustu názorů a nejsem ani trochu rád, že kolem mne jejich vyznavači chodí. Jak to ale mám řešit?
    12.11.2007 19:00 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    ty si mi ale debil
    freshmouse avatar 12.11.2007 19:02 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    A hnedle bych ti zakázal prchod mou čtvrtí. ;-)
    freshmouse avatar 12.11.2007 19:02 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    * průchod
    12.11.2007 19:05 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    asi tazko

    1) ja ta totiz nechcem splynovat

    2) nie som ziadna organizovana demonstracia, takze ziadne povolenie pytat nemusim
    freshmouse avatar 12.11.2007 19:11 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    1) Aha, takže to se nějak vztahuje jen na plyn? A co takhle ti, co mě chtějí pověsit atd.?

    2) A co takhle když "čirou náhodou" jde po jedné ulici padesát nácků? To taky není organizovaná demonstrace.
    12.11.2007 19:17 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    ad 1) nie, dosad si hocijaku formu a pripocitaj aj potlacovanie prav. a prestan sa robit blbym

    ad 2) takej ulici by som sa vyhol
    12.11.2007 19:24 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    O co ti vlastně jde? To běse nelíbí, že je nelegální propagace hnutí směřujících k potlačov. atd.? To jako vážně? Kdyby se ti nelíbilo, že se nemůže říkat, že holocaust nebyl, tak ti budu rozumět a podpořím tě. Ale ty brojíš za právo, aby mohl někdo nosit na tričku nápis "Zabij Žida, zachráníš národ!"?
    freshmouse avatar 12.11.2007 19:31 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    To jsou nesmysly.

    Mně vadí, že nebylo dovoleno shromáždění na základě jakýchsi předsudků, co se "určitě stane".

    Jestli někdo měl tričko s tím nápisem, jaký jsi napsal, jestli někdo popíral holocaust atd., pak se dopustil trestného činu a mělo by s ním být naloženo dle platných zákonů -- bez ohledu na můj názor.

    P.S.: "nemůže říkat, že holocaust nebyl" -- ve své podstatě by mi to nevadilo, ale jelikož se jedná o lež, mělo by s viníkem být naloženo opět dle platných zákonů.
    12.11.2007 19:44 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    To jsem rád, že jsou to nesmysly :-)

    Protože už jsem ti ukázal, že není pravda, že 'nebylo dovoleno shromáždění na základě jakýchsi předsudků, co se "určitě stane"', ale tys dál mlel svou, tak jsem začal hledat, jestli to všechno náhodou nemyslíš úplně jinak.
    P.S.: "nemůže říkat, že holocaust nebyl" -- ve své podstatě by mi to nevadilo, ale jelikož se jedná o lež, mělo by s viníkem být naloženo opět dle platných zákonů.
    Má snad být nezákonné lhát? :-)
    freshmouse avatar 12.11.2007 20:07 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Protože už jsem ti ukázal, že není pravda, že 'nebylo dovoleno shromáždění na základě jakýchsi předsudků, co se "určitě stane"', ale tys dál mlel svou, tak jsem začal hledat, jestli to všechno náhodou nemyslíš úplně jinak.
    Já si za tím stojím. Že se (dodatečně) "našly" další důvody, je věc druhá.
    Má snad být nezákonné lhát? :-)
    ... lhát, pokud to někoho poškozuje.
    12.11.2007 20:15 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Má snad být nezákonné lhát? :-)
    ... lhát, pokud to někoho poškozuje.
    To je hloupost jak mraky s prominutím.. A bude se trestat jen když to bude zcela úmyslná lež (jak se to bude prokazovat?) nebo i to, že jsem se spletl/přeřekl?
    freshmouse avatar 12.11.2007 20:22 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Hmm, to by bylo na delší filozofování. Popravdě nevím. Možná, až se mi to uleží v hlavě, odpovím. Teď ale toho nejsem schopen.
    A bude se trestat jen když to bude zcela úmyslná lež (jak se to bude prokazovat?) nebo i to, že jsem se spletl/přeřekl?
    Na druhou stranu: jak se prokáže úmyslné zabití?
    12.11.2007 20:13 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Ne, hlavně by mělo být zcela v pořádku popírání holocaustu. Viděl jsem na Spektru už dávno dokument, kde nějaký vědec (asi German Rudolf) exaktně prokázal absenci kyanidu ve vzorcích omítky údajných plynových komor. Samotné analýze v laboratoři věřím, jen si nejsem jist jestli i vzorky byly odebrány s patřičnou exaktností...
    12.11.2007 20:18 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    hlavně by mělo být zcela v pořádku popírání holocaustu.
    Neříkal jsem to samé?
    12.11.2007 20:19 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    No však jo, já se jen ztotožnil se tvým názorem :-)
    12.11.2007 19:04 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Co ti mám povídat, rád bych nebyl! Nicméně se mi nelíbí spoustu názorů a nejsem ani trochu rád, že kolem mne jejich vyznavači chodí. Jak to ale mám řešit?
    Vidis a nastesti velka cast nasi spolecnosti ma hranici tolerance nekde jinde nez ty. A krom toho, nejen, ze by jsi nebyl rad, ale nepochybne by jsi jen tak na ne nekoukal z okna, ale neco podniknul (a to neznamena, ze by jsi na ne hned pouzil dlazku). Postav se za sve nazory a nachazej rozumne cesty pro jejich prosazovani, ale take studuj nazory ostatnich a akceptuj je tehdy, kdyz jsou pro tebe akceptovatelne. Je treba pro tebe akceptovatelne, aby komuniste byli v nasi vlade?
    freshmouse avatar 12.11.2007 19:06 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Co znamená "akceptovatelné"? Akceptuju je tam už asi šedesát let, i když je neakceptuju.
    12.11.2007 19:33 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Ty je tam neakceptujes ani jeden den, protoze jsi tehdy, kdyz tam byli, nemel zadnou moznost se tomu branit (necural jsi nahodou tou dobou do plinek?). Ovsem co si tak pamatuju z tvych pravicovych prispevku tady, tak by jsi je tam v dnesni dobe neakceptoval ani tehdy, kdyby je tam zvolila vetsina ve volbach. Nebo by jsi jen tak sedel a ziral okolo?
    freshmouse avatar 12.11.2007 19:38 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Prvně potřebuju tu definici akceprovatelnosti. Jináč neodpovím. :-)
    12.11.2007 19:42 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Dobre, tak budes v tom pripade sedet na prdeli a tise akceptovat ten stav?
    freshmouse avatar 12.11.2007 20:07 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Záleží na projevech "nepřítele".
    12.11.2007 20:27 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Jeden dil "Jiste, pane premiere", kde je predkladan postup Sovetu smerem na zapad a kdy by premier pouzil jadernou bombu. Zcela logickymi kroky to dojde od zdanlive nevinnych situaci do stavu, kdy uz je pozde. Jmenovani Hitlera risskym kanclerem byl take v podstate projev demokracie.
    freshmouse avatar 12.11.2007 20:34 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Téma k diskuzi (ale ne pro mě, nemám zase tolik času ;-)): je dobré, když se demokracie udržuje nedemokraticky?
    12.11.2007 21:06 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Opet - mas problemy s odhadem, co znaci demokracie ;-) Rozhodne to neni vlada logiky.
    vencour avatar 12.11.2007 21:18 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem

    Jj, říkalo se tomu "salámová taktika". Tedy kdy je pozdě, kdy je včas na bránění se.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    freshmouse avatar 12.11.2007 18:33 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Mimochodem, zakážeme o výročí úmrtí Caesara chodit italským senátorů Římem? Zakážeme o výročí schválení politiky Velkého skoku chodit po Číně komunistům? Atd. Atd.
    12.11.2007 18:38 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Zacinas zachazet do absurdit (i kdyz v pripade te Ciny to nezni spatne). Zapracuj na tom EQ, pomuze ti to v zivote.
    freshmouse avatar 12.11.2007 18:54 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Přesně, absurdity! Jsem rád, že jsi to pochopil.
    12.11.2007 19:00 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Jenze ty opravdu srovnavas nesrovnatelne. Rimsti senatori tehdy a dnes nemaji ani kontinuitu, ani stejne idealy, ani podobne cile, ani se ti dnesni neodolavaji na ten cin. Takze jsi pouzil absurdni a zcestny argument. Najdi lepsi, i kdyz ten spravny nenajdes.
    freshmouse avatar 12.11.2007 19:02 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Hned tam máš další, ten s tím Velkým skokem.
    12.11.2007 19:06 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    A co by jsi cekal, kdyby komunismus padl v Cine kratce po Velkem skoku? Ze by Mao a jeho strana nebyli potrestani a eliminovani? Podivej se treba na Rude Khmery, bylo by spravne, aby oni ted demonstrovali na podporu sveho padleho rezimu?
    freshmouse avatar 12.11.2007 19:09 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Neposuzuju správnost, ale logičnost. Někde jsem to tu psal.
    12.11.2007 20:24 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Problem techto aktivit je, ze nekdy postupuji velice logickymi kroky proti lidske svobode. A pokud do obrany lidske svobody nedate vice nez jen rozum, neubranite si ji.
    vencour avatar 12.11.2007 21:20 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem

    Mne napadá, že jediné řešení je hledat ducha zákonů, činů, a ne jejich doslovné znění.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    12.11.2007 22:17 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Mam matny dojem, ze nedavno se podobne vyjadril v nejakem pripade i Ustavni soud.
    vencour avatar 12.11.2007 22:24 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem

    Nevim. Fakt nesleduju vše. Kdyby to tak bylo a stačil by duch zákonů, tak stačí zákonů méně. Tedy méně konkrétních doporučení.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 12.11.2007 19:26 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem

    Já bych to řekl tak, že je někdy podstatné, aby mé okolí vědělo, kdy si dělam srandu.

    Tedy, Freshmousi, dík za pěknej zápisek. Možná mam chuť napsat to samé, co Ty, ale nedokážu si na to udělat čas, možná nechci.

    Nevim, jak jinak se zbavit břemena minulosti. Výchova nějak nefunguje. Doufat v humor?

    P.S. tak jsem čet rozbor Main Kampfu, tam Hitler kritizuje propagandu Císařství za První války a tvrdí, že zrovna humor nefungoval ... (Na palběCz), humor ve smyslu zesměšňování. Víc o tom nevim :-/

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Heron avatar 12.11.2007 18:06 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Když je potřeba z někoho udělat hrdinu, je nejlepší ho zakázat.

    Ani tak nejde o to, někoho zakázat, ale zabránit někomu něco dělat. Bránit lidem číst Havlovi knihy a zpívat Krylovi písničky je zcela něco jiného, než zabránit Hitlerovým nadšencům (kteří by tu ani nebyli, kdyby Hitler dokončil svoji práci) v dalším násilí. Hilterovi se skoro podařilo vyhladit jeden národ (vlastně dva) a měl spadeno i na další. Myslím, že je velmi vhodné omezit hnutí, která staví na jeho myšlenkách.

    freshmouse avatar 12.11.2007 18:13 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Byli, nebyli, byli, nebyli. Kdyby. O to tu nejde.
    Ani tak nejde o to, někoho zakázat, ale zabránit někomu něco dělat.
    To už je to samé.
    Myslím, že je velmi vhodné omezit hnutí, která staví na jeho myšlenkách.
    A jak by takové omezení mělo proběhnout?
    Daniel Kvasnička ml. avatar 12.11.2007 18:39 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Já pro názory nikoho perzekuovat nehodlám. Ať jsou sebeblbější.
    Jediny spravny nazor je ten, ze neni zadny jediny spravny nazor, tak nejak si to myslel? Ty miliony mrtvych jsou taky jenom nazor? Jedna vec je, kdyz nekdo mele o necem, co se v praxi jeste nezkusilo. Nacismus a Fasismus se ale uz v praxi zkusily a vysledek nebyl ani nahodou pozitivni. Zakazovat jejich propagaci neni nic jineho, nez prirozena reakce na spatnou zkusenost. Kdyz sahnes do zasuvky a dostanes ranu, nenapadne te, ze uz bys tam nejspis priste sahat nemel?

    Mozna by bylo fajn, kdyby ses misto te sve moderni relativisticke pozy trochu zamyslel.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    freshmouse avatar 12.11.2007 18:50 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Tvůj táta je kněz, ne? A ty jsi taky věřící, myslím. Mám dojem, že byste si měli najít jiné bydlo, protože ty miliony mrtvých zabitých na pokyn nejrůznějších "kněží" snad nejsou "taky jenom názor". A jelikož se tyto "křižácké výpravy" konaly po celém území ČR, nemáte právo být na celém území ČR.

    Jedna vec je, kdyz nekdo mele o necem, co se v praxi jeste nezkusilo. Křesťanské církve se ale uz v praxi zkusily a vysledek nebyl ani nahodou pozitivni. Zakazovat jejich propagaci neni nic jineho, nez prirozena reakce na spatnou zkusenost. Kdyz sahnes do zasuvky a dostanes ranu, nenapadne te, ze uz bys tam nejspis priste sahat nemel? Mozna by bylo fajn, kdyby ses misto te sve moderni relativisticke pozy trochu zamyslel.
    12.11.2007 19:04 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    bohuzial, proti legalnym sektam nic nezmozes
    marek_s avatar 12.11.2007 19:25 marek_s | skóre: 8 | Loučky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem

    Myslím, že je tu jeden podstatný rozdíl. Křesťané se poučili a zkouší jiné cesty. Neonacisté se ztotožňují s Hitlerovými myšlenkami a jeho postupy by opět chtěli uvést do praxe.

    Je mi jedno jak si která skupina říká. Komunisti, fašisti nebo uctívači zeleného žabožrouta. Pokud se ovšem snaží zavádět již osvědčené (v negativním slova smyslu) metody, tak si zákaz propagace zaslouží.

    "Consummatum est" -- Iesus Nazarenus
    freshmouse avatar 12.11.2007 19:33 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Ehm, jak se projevuje to "poučení" křesťanů?
    marek_s avatar 12.11.2007 19:37 marek_s | skóre: 8 | Loučky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Vedou se snad ještě nějaké křížové výpravy?
    "Consummatum est" -- Iesus Nazarenus
    freshmouse avatar 12.11.2007 20:01 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    To bylo v uvozovkách. Ptejme se jinak: děly by se, kdyby mohly?
    Daniel Kvasnička ml. avatar 12.11.2007 20:11 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Ptejme se jinak: děly by se, kdyby mohly?
    Jasny, jak jinak. Ja kdybych moh, tak pujdu do mesta a kdo mi rekne, ze neveri v existenci Boha, tak bych mu na miste utal hlavu a mozek rozmazal po dlazbe. A stejne tak vsichni ostatni krestani, ktere znam. My jsme takovi vsichni, to jen ze se nam dari tech par set let to v sobe dusit a jen cekame na prilezitost... Tebe bych vzal jako prvniho, ani bys nemusel bejt neverici. Pozornost podniku.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    freshmouse avatar 12.11.2007 20:16 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Přesně tak. Kdyby komunisti mohli, zničili by nepohodlnou třídu, kdyby rasisti mohli, zničili by nepoholnou rasu a kdyby podniky mohly, zničily by nepohodlnou konkurenci. Atd.

    (500 let? Tomu snad sám neveříš.)
    Daniel Kvasnička ml. avatar 12.11.2007 20:31 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    A kdybych ja mohl, znicil bych vsechny, kdo maji jiny filosoficky nazor na svet nez ja. A kdybys ty mohl, udelas to same...pockat, nebo ne?

    Ty si tohle vazne myslis? Ty si takovy brouk Pytlik, ze? Vsechno mas zmaknute a zmapovane, ve vsem se vyznas. Takovy nas Petr Tomes No. 2.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    freshmouse avatar 12.11.2007 20:35 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    A kdybych ja mohl, znicil bych vsechny, kdo maji jiny filosoficky nazor na svet nez ja. A kdybys ty mohl, udelas to same...pockat, nebo ne?
    Naprosto přesně. Kdybys (kdybych) mohl a kdyby to pro tebe (mě) bylo výhodné.
    Ty si takovy brouk Pytlik, ze? Vsechno mas zmaknute a zmapovane, ve vsem se vyznas. Takovy nas Petr Tomes No. 2.
    Ne.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 12.11.2007 20:41 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Ne.
    Jo.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    marek_s avatar 12.11.2007 20:12 marek_s | skóre: 8 | Loučky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Co znamená, kdyby mohly? Kdyby církev vedla nějaký stát? To by se možná děly. Všude, kde je moc, jsou i lidi, kteří by jí rádi zneužili ve svůj prospěch. A ze stejného důvodu dneska nemáme války náboženské, nýbrž války demokratické. Zvláštním trendem několika posledních let jsou potom války protiteroristické. Jsou snad tyhle lepší?
    "Consummatum est" -- Iesus Nazarenus
    freshmouse avatar 12.11.2007 20:20 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Nezáleží na tom, kdo vede stát, to je naprosto podružné.
    Všude, kde je moc, jsou i lidi, kteří by jí rádi zneužili ve svůj prospěch.
    To jsi řekl moc pěkně. Buď si jistý, že všichni by zneužili moc, kdyby mohli a kdyby jim to přineslo výhody.
    A ze stejného důvodu dneska nemáme války náboženské, nýbrž války demokratické.
    Porovnávat náboženství se způsobem řízení (např.) státu, to je jako porovnávat zelenou a fialovou.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 12.11.2007 20:26 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem

    Porovnávat náboženství se způsobem řízení (např.) státu, to je jako porovnávat zelenou a fialovou.
    Zelena je hezci.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    marek_s avatar 12.11.2007 20:49 marek_s | skóre: 8 | Loučky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Nezáleží na tom, kdo vede stát, to je naprosto podružné.
    Tím jsem se spíš ptal, jak si představuješ příležitostí k vedení válek. Cožpak dneska je nemají? Je-li mi známo, nikde na světě ne nevedou války za šíření křesťanství.
    To jsi řekl moc pěkně. Buď si jistý, že všichni by zneužili moc, kdyby mohli a kdyby jim to přineslo výhody.
    Ano, ale všeobecný kvantifikátor bych nepoužíval. Znám dost lidí, za které bych dal ruku do ohně, že moc jim svěřenou nezneužijí ve svůj prospěch.
    Porovnávat náboženství se způsobem řízení (např.) státu, to je jako porovnávat zelenou a fialovou.
    Napsal bych: "zelená je hezčí", ale DK mi to vyfouknul. Navíc, mé porovnání směřuje k druhům válek - a to je jako porovnávat černou a černou.
    "Consummatum est" -- Iesus Nazarenus
    Daniel Kvasnička ml. avatar 12.11.2007 19:51 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Dobre receno.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Heron avatar 12.11.2007 17:59 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    K anketě: Ano, je to logické, protože je to provokace a městský úřad chtěl zabránit škodám a zranění.

    Povolil bys pochod KKK přes Černošskou čtvrť? Co by tam tak asi chtěli dělat?
    freshmouse avatar 12.11.2007 18:06 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Jak se taková provokace pozná?

    Kdyby KKK chtělo projít černošskou čtvrtí (mimochodem, Josefov atd. dneska není žádné židovské město -- kolik tam žije Židů?), tak bych nasadil takové množství policistů (příp. jiných obdobných bezpečnostních složek), aby jakýkoli případný problém vyřešili dostupnými a adekvátními prostředky.

    Nicméně: srovnávat éru KKK a tu akci desátého... No nic.
    12.11.2007 18:32 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Nicméně: srovnávat éru KKK a tu akci desátého... No nic.
    Jaky je tam rozdil? Trosky KKK se snazi demonstrovat i dnes. Tak jako trosky nacku. Doufam, ze z obou uz pro vzdy zustanou trosky na okraji spolecnosti, ktere budeme dusledne potirat.
    freshmouse avatar 12.11.2007 18:38 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Rozdíl je především v tom, že za éry KKK nebyl problém, aby se celá vesnice k činnosti KKK přidala. Navíc černoši nebyli oficiálně bráni za plnohodnotné občany (nebo možná za občany vůbec). Mimo toho se ke KKK přidávali i ti, co měli strážit pořádek a zákony, tzn. policie atd. Je dnes situace s Židy stejná?
    12.11.2007 18:35 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Jak se taková provokace pozná?
    Ne vzdy je to jasne, ale v tomto pripade zjevne ji poznal kde kdo. Chce to asi trosku pracovat na svem EQ ;-)
    freshmouse avatar 12.11.2007 18:53 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Hmm, co takhle třeba lidové soudy? Tam se taky všechno zjevně poznalo". Ajajaj.
    12.11.2007 19:36 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Asi ztratim zajem dal o tom diskutovat, protoze podle tve argumentace jakykoliv soudce ztraci smysl. Ale musim te zklamat, urovne pana Goebbelse jeste nedosahujes. Musis s temi absurdnimi argumenty lepe pracovat, lepe je zaobalit, aby nebyly svou absurditou dostatecne zjevne.
    12.11.2007 20:24 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    > protoze podle tve argumentace jakykoliv soudce ztraci smysl

    Soudce obvykle soudi co se stalo a na zaklade dukazu. Puvodni Heronuv prispevek navrhoval, ze statni urad ma hadat, co se stane v budoucnu, a na zaklade toho povolovat ci ne. Ty jsi k tomu dodal, ze to je v tomto pripade zjevne. Vzhledem k tomu, ze nebyly predlozene prakticky zadne dukazy, tak urovni podlozenosti takovych obvineni me to take pripomina lidove soudy.
    12.11.2007 20:29 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Vidite, vase hodnoceni predlozenych argumentu se lisi od jinych hodnoceni. Smirte se s tim, ze vam to nedochazi.
    12.11.2007 19:24 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    > Chce to asi trosku pracovat na svem EQ

    Takze kdyz neznama organizace s nulovou minulosti tvrdi, ze chce usporadat pochod proti valce v Iraku, tak vestirna EQ nam prozradi, ze jde o zlocinny spolek snazici se hanet zidovske obeti druhe svetove valky. Jen doufam, ze takove EQ (mozna spis PQ - paranoia quotient) nebude mit jakykoliv vliv na rozhodovani statnich uradu, protoze jinak by bylo mozne zakazat jakoukoliv demonstraci pod vykonstruovanym obvinenim.
    12.11.2007 19:30 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Takze kdyz neznama organizace s nulovou minulosti tvrdi
    Bud zamerne zamlcujete fakta, nebo o nich nevite. Muzete si vybrat. Jednak lide za touto organizaci jsou svymi aktivitami znami delsi cas a jednak postoje sve organizace cilene propagovali. Neni to jen o tom, ze si prectete vyplneny papir o konani akce.
    12.11.2007 20:02 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    > Bud zamerne zamlcujete fakta, nebo o nich nevite.

    Organizace pry vznikla par mesicu pred planovanym pochodem. Tedy ma (prakticky) nulovou minulost a je neznama. To, ze konkretni lide maji nejake jine aktivity nijak nenaznacuje, ze v ramci teto organizace je budou projevovat.
    12.11.2007 20:21 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Mate pravdu, kdyz mafiansky bos zalozi novou firmu, tak lze s jistotou ocekavat, ze to bude naprosto cista spolecnost... A, prosim, nejde o soudni preliceni, takze presumpci neviny vynechte.
    12.11.2007 20:30 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Tento thread se tyka rozhodovani uradu - viz puvodni Heronuv prispevek v tomto threadu a na co reagoval z puvodniho blogoveho zapisu. Je IMHO neprijatelne, aby mestsky urad rozhodoval na zaklade takovych chatrnych konstrukci. Mestsky urednik by mel rozhodovat o demonstracich na zaklade jasnych pravidel a mel by mit v tomhle ohledu mene volnosti v rozhodovani nez treba soudce.
    12.11.2007 21:08 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Vsak take ten mestsky urednik tu akci nezakazal proto, ze by predpokladal, jak se dana akce zachova, ale proto, ze nesplnila zakonem dane podminky. Ze by opet chybejici informace? To pro diskuzi neni zrovna nejlepsi.
    13.11.2007 20:50 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    A to nejak souvisi s puvodnim Heronovym komentarem a tedy diskusi v tomto threadu? Mozna si ho vykladam prilis extenzivne, ale ja 'K anketě: Ano, je to logické, protože je to provokace a městský úřad chtěl zabránit škodám a zranění' v kontextu zneni ankety interpretuji takto: 'Je logicke, ze mestsky urad zakazal pruchod zidovskou ctvrti, nebot nahlaseny pruvod byl provokace a mestsky urad chtel zabranit skodam' a rikam, ze takovy pristup mestskeho uradu by byl neprijatelny, nebot urad nema co usuzovat, ktera nahlasena demonstrace je provokace a ktera je myslena vazne. To, ze v tomto pripade byl pochod zakazan na zaklade zcela jineho oduvodneni, s tim nijak nesouvisi.
    vencour avatar 13.11.2007 21:39 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem

    Takže říkáš "rovně všem, bez rozdílu"? Teoreticky, do první hořké zkušenosti, bych to taky bral. S tím, že se spoléhám na zásah "sil", policie, to je vedlejší teď, v případě překročení pravidel. A když si pak spočítam, že pro ten případný zásah nemam dost sil, tak tu akci nepovolím.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    13.11.2007 15:35 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Povolil. Problem s KKK by se vyresil velice rychle :-D
    12.11.2007 18:00 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Koukam, ze jsi asi jeste prilis mlady, aby jsi chapal, oc slo... A nebo mi unikla uroven tve ironie.
    freshmouse avatar 12.11.2007 18:01 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    A o co tedy šlo?
    12.11.2007 18:05 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    http://www.abclinuxu.cz/blog/show/199856#18
    12.11.2007 18:01 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Co se s tebou stalo? Jeste tak pred rpul okem jsi psal pomerne rozumne prispevky a komentare, tedka si temer nad kazdou tvoji zpravou pomyslim "co je to za debila..." sorry ze to takto musim napsat...
    freshmouse avatar 12.11.2007 18:15 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    No, mně nevadí, že si o mně myslíš, že jsem debil. Naopak, jsem rád, že se nestydíš za svůj názor -- i když mi nelichotí. To je snad základem korektních vztahů, ne?
    13.11.2007 15:36 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Nic, on se vyjadruje porad stejne. Jenom tehdy jsi s nim souhlasil a ted je to slabsi. Navic se rad hada. Nechme ho, treba dospeje ;-)
    freshmouse avatar 13.11.2007 17:23 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Jenom tehdy jsi s nim souhlasil a ted je to slabsi.
    Ano, je to naprosto logické. (44 %) Ano, jiný důvod. (1 %) Ne. (55 %) Celkem 85 hlasů. Přečteno: 1031×.

    Teď to není slabší. Právě se mnou (teoreticky -- berme hlasující za reprezentativní vzorek) souhlasilo asi 464 lidí (a nesouhlasilo 567). To není tak zlé, což?
    David Heidelberg avatar 12.11.2007 18:04 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Nechápu vlastně, co ten pochod měl společný s židy :-D

    Jediné co bylo doopravdy poučné, že jsem si všiml, kolik vozidel vlastní policie ČR(dokonce i jeden policejní kamion ;-) ) , a taky měli moc pěkné helmy. Policejní helikoptéra byla také moc pěkná ;-)

    Žádných anarchistů ani neonacistů jsem si nevšiml. Viděl jsem pouze skupinky na vzájem se bavících mladších lidí.
    12.11.2007 18:10 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    jednoznačně ano! Vždyť následovníci té ideje musí dodnes trpět traumatem z toho že jejich armády germánských nadlidí byly jakousi podivnou shodou náhod rozdrceny východoslovanskými primitivy z jedné a židonegrovskými hordami z druhé strany.Ovšem za podmínky že ony oblasti budou řádně označeny jasně srozumitelnými symboly a nápisy v němčině psanými kurentem.
    freshmouse avatar 12.11.2007 18:15 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Například.
    12.11.2007 18:36 koffr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Náckové by měli mít právo projít Židovskou čtvrtí stejně tak, jako její obyvatelé na ně vytáhnout brokovnice ;)
    Zelená potvora avatar 12.11.2007 18:36 Zelená potvora | skóre: 10 | blog: Stenata69 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Myslim, ze chapu recesi, ale ta anketa mi prijde opravdu malinko ujeta.

    Muj deda zkoncil v koncentracnim tabore a vubec se mi nelibi, ze tihle hitlerovi pohunci dale chodi po svete...

    Nikdy jsem te neresil, ale momentalne jsem si te zaradil do skatulky idiotu... gratuluji
    http://www.kennel-apbt.com
    freshmouse avatar 12.11.2007 18:44 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Problém je v tom, že si (někteří) myslíte, že ta recese plyne ze samotné Křišťálové noci. Ne.

    Můj praděda taky skončil v koncentráku a taky se mi nelíbí, že "tihle hitlerovi pohunci dale chodi po svete...". To ovšem neznamená, že se mi budou líbit ty absurdní situace, co se teď děly.
    Zelená potvora avatar 12.11.2007 18:47 Zelená potvora | skóre: 10 | blog: Stenata69 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Je absurdni se jim aktivne postavit a zabranit jim v sireni jejich demagogie? Nebo snad veris, ze opravdu protestovali proti vojenske ucasti CR v Iraku???

    Nevidim nic spatneho na tom, temhle zmrdum rozslapat xichty. Vidim hodne spatneho 'delat jako ze se nic nedeje' a pod okny si nechat rvat tyhle idioty...
    http://www.kennel-apbt.com
    freshmouse avatar 12.11.2007 18:52 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    A kde bereš tu jistotu, že ty (nebo já, nebo Franta atd.) nejsi dogmatik?

    Je mi úplně jedno, proč tam šli. Záleží jen na tom, co dělali.

    Nevidim nic spatneho na tom, temhle zmrdum rozslapat xichty. Vidim hodne spatneho 'delat jako ze se nic nedeje' a pod okny si nechat rvat tyhle idioty... -- a teď si představ, že oni říkají to samé o nás.
    freshmouse avatar 12.11.2007 19:14 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    A kde bereš tu jistotu, že ty (nebo já, nebo Franta atd.) nejsi dogmatik?
    ... demagog.
    12.11.2007 18:55 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Prosím, mohl by mi někdo vysvětlit, co se stalo? To byl opravdu Miklík vláčen médii? Nemohu nic najít.
    Heron avatar 12.11.2007 19:04 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Stalo se to, že se náckové chtěli procházet po židovským městě a demonstrovat proti válce v Iráku (a zcela náhodou to padlo na datum výročí křištálové noci), pořádkové síly zakročili, Nova z toho udělala reportáž a myška napsal blog. To je v kostce celé.
    12.11.2007 19:09 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Proč mi neodpovídáš na to, co se ptám? Nemůžu nic najít o tom, že by v tom byl zapojen šéfredaktor Lupy.
    freshmouse avatar 12.11.2007 19:09 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Zdroj tam máš.
    12.11.2007 20:09 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Aha, vzhledem k tvému stylu psaní se ani nedivím, že jsem to jedno písmeno v rychlosti přehlédl a nedávalo to smysl.
    Bosý v tráve avatar 12.11.2007 19:03 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    freshmouse, ty nie si nacek, ty si debil
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    freshmouse avatar 12.11.2007 19:04 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Je dobré to vědět, ale proč jsi to napsal tučně?
    Bosý v tráve avatar 12.11.2007 20:52 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Tucne pismo pre psychicky retardovanu osobu ;)

    Ak by si vedel o com vlastne pises a skutocne chapal vyznam napisaneho, znamenalo by to, ze si nacek. Ale kedze v skutocnosti nepoznas vyznam toho co si napisal, mal by si so sebou nieco robit.
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    freshmouse avatar 12.11.2007 21:43 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Tucne pismo pre psychicky retardovanu osobu ;)
    Aha. Tak si ho používej, když ti vyhovuje...
    12.11.2007 19:06 Dunric | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Nechi být osobní, ale nemáš náhodou poruchu osobnosti ? Já jen že se to v poslední době docela rozmáhá a i ty příznaky by seděly ;-)
    In the garden sleeps a messenger ·
    freshmouse avatar 12.11.2007 19:12 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Nezpozoroval jsem. :-)
    12.11.2007 19:41 Dunric | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Teď jen jestli to je ve shodě s názory psychologů :-)
    In the garden sleeps a messenger ·
    freshmouse avatar 12.11.2007 20:03 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Většina psychologů je psychicky narušenější než já. :-)
    Fluttershy, yay! avatar 12.11.2007 20:20 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Já tedy tleskám. Jen chudák Miklík.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    freshmouse avatar 12.11.2007 20:23 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Proti Miklíkovi nic nemám, ani ho (nebo jeho práci) neznám -- dneska jsem o něm dost možná slyšel prvně. Narozdíl od Macicha a dalších "expertů".
    13.11.2007 10:08 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem

    Ono to třeba tak vypadá, ono to vypadá, že je to vlastně sranda.... Jó, ono se vlastně ani nic neděje, nedělat z komára velblouda, pro pár výtržníků...

    To už tady bylo, když kdysi pár podivnejch a směšnejch výrostků z mnichovských pivnic chodilo dělat bordel do ulic. Měli z nich srandu. Smíchy se mohli potrhat. Pak je ta sranda přešla. Mnohé navěky.

    Když už byli u moci, tak zase okolní státy přišly s geniální taktikou. Nedráždit, ustoupit, hlavně v klidu a nedramatizovat to.

    Výsledek je známý.

    Všechny osobní, státní, globální problémy začínají stejně. Vůbec nic se neděje, jen taková patálie. Manželka je malinko nevrlá, dítě chodí trošinku později domů a v podivně povznesené náladě, pár puberťáků zvedá tlapku k poněkud nezvyklému pozdravu a občas se malinko porve... Hlavně klídek, zvesela ono se to přeci srovná. Pak je najednou pozdě. Opakuje se to v rodinách, školách, podnikách, včelařství, v horolezení, politice... všude. Kdyby z prvních úplatků v politice u nás byl malér, kdyby tenkrát těm pakům v předválečným Německu řekli odcamcať pocamcať. Kdyby...

    freshmouse avatar 13.11.2007 17:35 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Ono to třeba tak vypadá, ono to vypadá, že je to vlastně sranda.... Jó, ono se vlastně ani nic neděje, nedělat z komára velblouda, pro pár výtržníků...
    Zaprvé, nikdo problém nemarginalizuje. Zadruhé, výržníci přišli zejména díky mediální masáži.
    Všechny osobní, státní, globální problémy začínají stejně. Vůbec nic se neděje, jen taková patálie. Manželka je malinko nevrlá, dítě chodí trošinku později domů a v podivně povznesené náladě, pár puberťáků zvedá tlapku k poněkud nezvyklému pozdravu a občas se malinko porve... Hlavně klídek, zvesela ono se to přeci srovná. Pak je najednou pozdě. Opakuje se to v rodinách, školách, podnikách, včelařství, v horolezení, politice... všude. Kdyby z prvních úplatků v politice u nás byl malér, kdyby tenkrát těm pakům v předválečným Německu řekli odcamcať pocamcať. Kdyby...
    Tady mi trošku něco podsouváš. Jestliže někdo "zvedá tlapku k poněkud nezvyklému pozdravu", pak se dopustil trestného činu a měl by být za to (státem) potrestán. (S manželkou a dětmi ať si to vyřídí např. rodina.) Já nikde neschvaloval trestné činy. Jde jen o to, aby se měřilo stejným metrem -- VŠEM. Židi, zrzaví, zelenoocí, nevěřící, muzikanti, linuxáci nejsou výjimkou.

    Mimochodem, nějaký protestní pochod (a teď myslím pochod sám o sobě) je jen PROJEVEM názorů. Takže když někdo bude největší_nácek, ale nepůjde na pochod, tak je to vlastně v pořádku, nebo jak jsi to myslel?
    13.11.2007 22:07 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem

    Mimochodem, nějaký protestní pochod (a teď myslím pochod sám o sobě) je jen PROJEVEM názorů. Takže když někdo bude největší_nácek, ale nepůjde na pochod, tak je to vlastně v pořádku, nebo jak jsi to myslel?

    No přesně tak! Spousta lidí bude názoru, že jezdit vožralej dvěstě po městě je výborná zábava, že pokud něco nemám a soused má, že si to můžu vzít a pokud bude on proti tak ho vzít tyčí po hlavě, že židi, češi, linuxáci, windousáci, hráči na balalajky... patří vyhubit. Tohle všechno si bude spousta lidí myslet, budou mít takový názor. Když ho budou říkat, ten názor se bude šířit, protože blbost je jednoduše pochopitelná a krásná a dává křídla a pocit nadřazenosti. Chytrý věci jsou obtížný a jeden z toho má mindráky, kdo by v tom patlal. Když ho budou prosazovat, tak je nebezpečí že ho prosadí. Ale máme demokracii, tak možná jo. A nebo ne. Záleží na nás. Tím končím, Tvá Máňa, musím fakt něco dělat. Symapatie k náckům, komunistům, fanatickým judaistům, křesťanům, linuxákům ani k fanatickým vzývačům demokracie bez přívlastků (rozumu) ze mne nikdo neudělá, černočernej humor ulatňuji jen k sobě a nebo když setsakra vím že neublížím (ale pak to stojí za to). A nikoho přesvědčovat nehodlám.

    Čaues myšáku, měj se fajn, já už fakt musím pádit do procesu. Skoro Kafkova Procesu.

    14.11.2007 10:01 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    No přesně tak! Spousta lidí bude názoru, že jezdit vožralej dvěstě po městě je výborná zábava, že pokud něco nemám a soused má, že si to můžu vzít

    Pane Dag, jak prosím souvisí popis toho čím se bavíte se sobotní demonstrací "pravicových extremistů"?!?

    ..že židi, češi, linuxáci, windousáci, hráči na balalajky... patří vyhubit.

    Vaše interpretace. POCHOD (sebepitomějších osob čtvrtí té sebeukňučenější minority) nikoho nevyhubí.

    protože blbost je jednoduše pochopitelná a krásná a dává křídla a pocit nadřazenosti. Chytrý věci jsou obtížný a jeden z toho má mindráky, kdo by v tom patlal.

    Těžko polemizovat se slovy bez obsahu. Snad jen že v matematice a IT je to spíše naopak- blbosti jsou ošklivé a komplikované, a cyhtré a správné věci jsou jednoduché a elegantní.

    Ale máme demokracii, tak možná jo. A nebo ne.

    Nemáme demokracii. A náckové právě slaví své největší vítězství, protože to neodůvodněné obstrukce a policejní zákrok všem lidem, včetně jejich odpůrců jasně dokázaly.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    14.11.2007 11:10 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem

    Buď je to jasný, nebo to nevysvětlím

    Snad všechny světové hubící akce začaly pochodem

    V matematice a IT, ale tohle je život. V matematice... blahopřeji že Vám příjdou třeba parciální rovnice jednoduché.

    Zrovna tady chyby demokracie nevidím. Jiný názor nikomu neberu.

    P.S. Mám takovej pocit, že už tady jde jen o to kdo bude mít poslední slovo. Tak ho sem dejte a končíme. Třeba i s podpisem, byste nebyl za tu ukňučenou anonymní majoritu. :-) A nebo ne, to je fuk. :-) Zdravím a zase jdu.

    14.11.2007 11:48 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    > Snad všechny světové hubící akce začaly pochodem

    Jasná věc. A taky jezením chleba a dýcháním kyslíku.

    > ..už tady jde jen o to kdo bude mít poslední slovo. Tak ho sem dejte a končíme.

    Fajn hra, tohle kdo-má-poslední-slovo-ten-prohrál. Beru, aspoň je změna.

    > Třeba i s podpisem, byste nebyl za tu ukňučenou anonymní majoritu. :-)

    Podpis nikomu nic neřekne. Pošlete mi PM-ko, a půjdem pokecat do hospody.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    vencour avatar 14.11.2007 21:35 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem

    Dagu, ať to nemáš tak jednoduché s posledním slovem ;-)

    Vše "hubící" zašlo zjednodušováním. Zdůrazněním jedné pravdy, jednoho názoru. A mělo to třeba tvar, formu pochodu. Nebraly se ohledy na pochybnosti.

    Snad se tolik nepletu ;-)

    P.S. nemam rád poslední slovo :-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    13.11.2007 22:10 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roztržené gatě, rozražený ret a monokl pod okem
    Že jako nezabráníme lidem aby byli blbý. Jen se jim dá zabránit, aby blbost šířili a aplikovali na druhých. Vodpornej postoj, já vím.
    13.11.2007 14:42 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Kurvadrát!!!
    Jak známo, byli to Židé kdo ukřižoval Ježíše Krista. Proto je jejich pohyb na ulicích v době kdy si připomínáme jeho narození nebo zmrtvýchvstání, krajně nevhodnou provokací. Doporučoval bych proto minimálně v době vánočních a velikonočních svátků zákaz jejich pohybu v místech kde oslavy probíhají. Protože oslavy probíhají všude, je řešením pouze úplná internace. Oslavy vánoc začínají podle obchodníků zhruba v půlce října, takže by od nich mohl být chvíli pokoj.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    13.11.2007 15:18 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kurvadrát!!!
    Oni to tedy byli Římané. Ti křižující. Proto by tedy neměli slavit velikonoce ti Římané, kteří ukřižování schvalují, stejně jako židé, kteří by hlásali, že ukřižování bylo košér. Pokud vím, tak se to také neděje.

    Není mi známo, že by nějaká organizace schvalující nebo tolerující ono ukřižování na Velký pátek pořádala pochody před křesťanskými kostely. Pokud ano, je to hodno odmítnutí.
    13.11.2007 16:05 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kurvadrát!!!
    Technicky snad, ale podle Mela Gibsona, ale i jiných :) zdrojů v tom Římani byli dosti nevinně. A zatím jsem od pejzatejch neviděl jedinnou omluvu, takže košer to zjevně bylo. A nedivil bych se, kdyby se našlo i pár "popíračů" :)
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    13.11.2007 16:22 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kurvadrát!!!
    Pokud si vzpomínám, Briana ukřižovali Římané. Pana INRI, o tom se zdroj, kterého si vážím, tedy panové z Pythonova cirkusu, nezmiňují. Však, jímá mi podezřemí, že tito pánové spíše nežli dvatisíce let starou justiční vraždu takto chtěli cosi říci k současnosti. Nemyslíte? Mel Gibson u toho na rozdíl ode asi byl. S omluvama toho už bylo, tohle se už řešilo. A naopak, víte že jeden pogrom začal právě tím, že jeden křesťan si vyložil chování jednoho jediného mladého žida před kostelem na velký pátek jako posmívání? Z toho je vidět, že na významná jubilea není radno dráždit.

    Šalom alejchum!
    13.11.2007 16:49 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kurvadrát!!!
    Všude se píše že impulsem pro kříšťálovou noc (o které je zde celou dobu řeč) byl atentát na legačního sekretáře na německém vyslanectví v Paříži, kterého se 7. listopadu 1938 dopustil 17letý Žid Herschel Grünspan. Pokud vám dva výstřely z pistole připadají jako posmívání tak s tím vám nepomůžu.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    13.11.2007 17:08 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kurvadrát!!!
    Myslím jiný pogrom a jiné chování. Tuším 1389 v Praze.

    Já jsem teda zase jednou žid. Jestli s tím máte problém, tak to já zase pomůžu, já rád pomáhám, pískněte, někde se sejdeme. Omluvím se Vám za ukřižování, i když fakt jsem u toho nebyl, vyjádřím své politování nad atentátem. A odpor ke křišťálovým nocím, velkým říjnům a těm, kteří na podobné podniky vzpomínají s pochopením. Také k provokacím podobného ražení, jako byl pochod těch tamtěch, co nakonec nebyl. Můžete si na setkání vzít zbraň i kamarády.

    Zdárec! Jan Puš, žid.
    13.11.2007 18:02 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kurvadrát!!!
    Já jsem přirozeně taky žid, jinak bych je do huby nebral. Je to ale ta poslední věc kterou se lze chlubit.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    13.11.2007 18:15 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kurvadrát!!!

    takže by od nich mohl být chvíli pokoj. Oni si onikají a myslí sebe? To mají dětí, že o sobě mluví ve třetí osobě, ale s onikáním to slyším poprvé!

    Antisemita a žid najednou, to je běžné, z toho sic nedělaj. Wittgenstein i Marx. A další.

    Být pyšný na svůj původ, stydět se za svůj původ, To neumím, s tím jim neporadím. Ale oni poradit nechtějí, to já tuším, tak neschle zase o Jom Kipur!

    13.11.2007 19:37 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kurvadrát!!!
    Jsou blbí nebo to jen hrajou? od nich = od Židů kteří na svůj původ hrajou (čti: ztrácejí kredit tím že z toho třískaj morální kapitál). Já na svůj původ bobek, proto takovejm můžu říkat ONI.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    13.11.2007 19:52 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kurvadrát!!!
    To mé jsem vložil do prvního druhého příspěvku. Teď už jsme v lingvistice a ta mi teď nezajímá. Takže naschle o Jom kipur.
    13.11.2007 16:56 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kurvadrát!!!
    Omluva, nějak jsem přehlédl ten velký pátek. Zjevně mluvíte o nějakém úplně jiném pogromu. Asi jich bylo hodně. Jsou to ale chudáci ty Židi, viďte. Takovej hodnej a milej národ, a vděčnost kde? Dva tisíce let, a furt samej iracionální pogrom.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    freshmouse avatar 13.11.2007 17:17 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kurvadrát!!!
    Jsem rád, že to někdo i pochopil.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.