abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:22 | IT novinky

    Nájemný botnet Aisuru prolomil další "rekord". DDoS útok na Cloudflare dosáhl 29,7 Tbps. Aisuru je tvořený až čtyřmi miliony kompromitovaných zařízení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:11 | Nová verze

    Iced, tj. multiplatformní GUI knihovna pro Rust, byla vydána ve verzi 0.14.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 05:22 | Komunita

    FEX, tj. open source emulátor umožňující spouštět aplikace pro x86 a x86_64 na architektuře ARM64, byl vydán ve verzi 2512. Před pár dny FEX oslavil sedmé narozeniny. Hlavní vývojář FEXu Ryan Houdek v oznámení poděkoval společnosti Valve za podporu. Pierre-Loup Griffais z Valve, jeden z architektů stojících za SteamOS a Steam Deckem, v rozhovoru pro The Verge potvrdil, že FEX je od svého vzniku sponzorován společností Valve.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 03:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.24 svobodného video editoru Flowblade (GitHub, Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Videoukázky funkcí Flowblade na Vimeu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:11 | IT novinky

    Společnost Proton AG stojící za Proton Mailem a dalšími službami přidala do svého portfolia online tabulky Proton Sheets v Proton Drive.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    6.12. 15:55 | Komunita

    O víkendu (15:00 až 23:00) probíha EmacsConf 2025, tj. online konference vývojářů a uživatelů editoru GNU Emacs. Sledovat ji lze na stránkách konference. Záznamy budou k dispozici přímo z programu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.12. 15:44 | Komunita

    Provozovatel internetové encyklopedie Wikipedia jedná s velkými technologickými firmami o uzavření dohod podobných té, kterou má s Googlem. Snaží se tak zpeněžit rostoucí závislost firem zabývajících se umělou inteligencí (AI) na svém obsahu. Firmy využívají volně dostupná data z Wikipedie k trénování jazykových modelů, což zvyšuje náklady, které musí nezisková organizace provozující Wikipedii sama nést. Automatické programy

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    6.12. 15:22 | IT novinky

    Evropská komise obvinila síť 𝕏 z porušení unijních pravidel, konkrétně nařízení Evropské unie o digitálních službách (DSA). Vyměřila jí za to pokutu 120 milionů eur (2,9 miliardy Kč). Pokuta je podle názoru amerického ministra zahraničí útokem zahraničních vlád na americký lid. K pokutě se vyjádřil i americký viceprezident: „EU by měla podporovat svobodu projevu, a ne útočit na americké společnosti kvůli nesmyslům“.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 26
    5.12. 17:11 | IT novinky

    Společnost Jolla spustila kampaň na podporu svého nového telefonu Jolla Phone se Sailfish OS. Dodání je plánováno na první polovinu příštího roku. Pokud bude alespoň 2 000 zájemců. Záloha na telefon je 99 €. Cena telefonu v rámci kampaně je 499 €.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 30
    5.12. 15:11 | IT novinky

    Netflix kupuje Warner Bros. včetně jejích filmových a televizních studií HBO Max a HBO. Za 72 miliard dolarů (asi 1,5 bilionu korun).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (34%)
     (48%)
     (19%)
     (17%)
     (22%)
     (15%)
     (24%)
     (16%)
     (17%)
    Celkem 441 hlasů
     Komentářů: 18, poslední 2.12. 18:34
    Rozcestník

    wesnoth wml - proměnné / předdefinované

    17.9.2007 22:21 | Přečteno: 883× | wesnoth | Výběrový blog | poslední úprava: 17.9.2007 22:26

    Ve Wesnothu je mnoho existujících proměnných, s kterými je možno pracovat. Tady by se měl časem objevit jejich kompletní popis.

    Proměnné v eventech

    V každém eventu jsou předdefinovány následující proměnné. Ne všechny musí mít nějakou hodnotu. Jak je to se kterou se dá zjistit logickou úvahou, v eventu prestart (před začátkem hry) číslo právě hrající strany těžko najdeme, narozdíl od eventu turn side, ale taky ho ani nebudeme potřebovat.

    Proměnné v jednotce (store_unit)

    Na každou jednotku je možno se dívat jako na objekt proměnných. Tyto objekty nejsou ve WML přímo dostupné, ale dají se do něj nahrát pomocí elementu [stroe_unit] a po skončení práce zase odstranit pomocí [unstore_unit]. Tyto elementy slouží k přenosu dat mezi prostředím WML a engine hry. Tento element je možno použít pouze v eventu. Nahrát data jednotky na pozici x, y lze takto:

        [store_unit]
            variable=unit_data
            [filter]
                x=$x
                y=$y
            [/filter]
        [/store_unit]
    

    Potom už můžeme pracovat s proměnnou (polem) $unit_data. Kdybychom ve filtru použili místo x,y třeba side, pak by v proměnné byly data všech jednotek zadané strany.

    Proměnné, které lze upravovat pomocí [set_variable] jsou:

    Proměnné ve straně (store_side)

    Proměnné v lokacích startů (store_starting_location)

    Proměnné v lokacích (store_locations)

           

    Hodnocení: 31 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    18.9.2007 07:23 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth wml - proměnné / předdefinované
    S tim wesnothem to myslis docela vazne. Ale blog na tyto udaje neni idealni. Co kdybych ti vytvoril obdobu linuxove ucebnice pro wesnoth a ty sis to psal tam? Melo by to par vyhod. Za prve na rozdil od blogu se to neodsune do minulosti. Malokdo si procita stare zapisky. Za druhe je to wiki, takze ti s tim muze kdokoliv pomoci. Do tveho blogu ale nikdo psat nemuze,
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    18.9.2007 11:57 Petr Mach | skóre: 9 | blog: Hláska
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth wml - proměnné / předdefinované
    Dekuji za nabidku, ale wiky mi nevyhovuje. Za prve jsem na ni zanevrel, kdyz mi kdysi nekdo prepisoval pracne pripraveny text nesmysly (pro me je to tedy nevyhoda). Psat do blogu se navic da, do diskuze. Ta mi rovnez vyhovuje sama o sobe, na wiki je to tezkopadne. A za druhe mi nevyhovuje wiky jazyk, radsi pisu normalni znovupouzitelne html.

    Blog mi zcela vyhovuje pro jeho snadne publikovani a naslednou editaci textu. Take nemam zatim snahu psat ucelny text, jsou to jen utrzky toho, co me zrovna necim potrapilo, proto je to misty i osobni. Jestli z toho casem vznikne neco uceleneho nevim, kdyz ano, pak tomu dam jinou formu obsahovou i technickou.

    Mizeni do minulosti nevadi, google najde. Kdyby abclinuxu umelo zobrazit seznam vsech clanku jedne kategorie, tak by to jeho ctenarum rovnez pomohlo. Ale to je jedno.

    Na tohle tema zde nechci diskutovat, je to offtopic, kdyz tak v trollim zapisku, tam uz je to jedno.
    18.9.2007 12:02 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth wml - proměnné / předdefinované
    Tyo .. takhle naprosto neskromneho a arogantniho cloveka (jako jsi ty) bych snad ani nechtel potkat ..
    Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
    Zelená potvora avatar 18.9.2007 12:30 Zelená potvora | skóre: 10 | blog: Stenata69 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth wml - proměnné / předdefinované
    +1
    http://www.kennel-apbt.com
    18.9.2007 14:24 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth wml - proměnné / předdefinované
    Pod pojmem wiki jsem nemyslel bezne wiki enginy, ale koncept wiki v podani abclinuxu. Tedy napriklad bezne html a archiv revizi. Takze splnuje oba tve pozadavky (zadny wiki jazyk ale html) a moznost vratit zpet nesmyslnou zmenu. Abicko bude mit seznam vsech dokumentu (nejen clanku) dane kategorie, ktere ale rikame stitky.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Jakub Hájek avatar 18.9.2007 13:41 Jakub Hájek | skóre: 14 | blog: zamek | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth wml - proměnné / předdefinované
    Hele kámo, nechceš si ten předchozí post přesunout sem a smazat ho, než ti ho někdo okomentuje? Toho tapetování je už vážně trošku dost.

    Ten tvůj věčný argument o logickém a tématickém rozdělení na menší části tentokrát opravdu neberu, ty dva poslední posty k sobě logicky i tématicky patří.
    Teprve tehdy, až nebudeme mít co ztratit, budeme opravdu svobodní.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.