abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 16:33 | Zajímavý software

    Sniffnet je multiplatformní aplikace pro sledování internetového provozu. Ke stažení pro Windows, macOS i Linux. Jedná se o open source software. Zdrojové kódy v programovacím jazyce Rust jsou k dispozici na GitHubu. Vývoj je finančně podporován NLnet Foundation.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:33 | Nová verze

    Byl vydán Debian Installer Trixie RC 2, tj. druhá RC verze instalátoru Debianu 13 s kódovým názvem Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:33 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za červen (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:33 | Nová verze

    Libreboot (Wikipedie) – svobodný firmware nahrazující proprietární BIOSy, distribuce Corebootu s pravidly pro proprietární bloby – byl vydán ve verzi 25.06 "Luminous Lemon". Přidána byla podpora desek Acer Q45T-AM a Dell Precision T1700 SFF a MT. Současně byl ve verzi 25.06 "Onerous Olive" vydán také Canoeboot, tj. fork Librebootu s ještě přísnějšími pravidly.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:33 | Komunita

    Licence GNU GPLv3 o víkendu oslavila 18 let. Oficiálně vyšla 29. června 2007. Při té příležitosti Richard E. Fontana a Bradley M. Kuhn restartovali, oživili a znovu spustili projekt Copyleft-Next s cílem prodiskutovat a navrhnout novou licenci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.7. 16:55 | Nová verze

    Svobodný nemocniční informační systém GNU Health Hospital Information System (HIS) (Wikipedie) byl vydán ve verzi 5.0 (Mastodon).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.7. 16:22 | Komunita

    Open source mapová a navigační aplikace OsmAnd (OpenStreetMap Automated Navigation Directions, Wikipedie, GitHub) oslavila 15 let.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    2.7. 11:55 | Zajímavý software

    Vývojář Spytihněv, autor počítačové hry Hrot (Wikipedie, ProtonDB), pracuje na nové hře Brno Transit. Jedná se o příběhový psychologický horor o strojvedoucím v zácviku, uvězněném v nejzatuchlejším metru východně od všeho, na čem záleží. Vydání je plánováno na čtvrté čtvrtletí letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 38
    1.7. 18:22 | IT novinky

    V uplynulých dnech byla v depu Českých drah v Brně-Maloměřicích úspěšně dokončena zástavba speciální antény satelitního internetu Starlink od společnosti SpaceX do jednotky InterPanter 660 004 Českých drah. Zástavbu provedla Škoda Group. Cestující se s InterPanterem, vybaveným vysokorychlostním satelitním internetem, setkají například na linkách Svitava Brno – Česká Třebová – Praha nebo Moravan Brno – Břeclav – Přerov – Olomouc.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    1.7. 13:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 8.7.0 správce sbírky fotografií digiKam (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy v oficiálním oznámení (NEWS). Nejnovější digiKam je ke stažení také jako balíček ve formátu AppImage. Stačí jej stáhnout, nastavit právo ke spuštění a spustit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (59%)
     (28%)
     (7%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 347 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník

    wesnoth wml - proměnné / předdefinované

    17.9.2007 22:21 | Přečteno: 863× | wesnoth | Výběrový blog | poslední úprava: 17.9.2007 22:26

    Ve Wesnothu je mnoho existujících proměnných, s kterými je možno pracovat. Tady by se měl časem objevit jejich kompletní popis.

    Proměnné v eventech

    V každém eventu jsou předdefinovány následující proměnné. Ne všechny musí mít nějakou hodnotu. Jak je to se kterou se dá zjistit logickou úvahou, v eventu prestart (před začátkem hry) číslo právě hrající strany těžko najdeme, narozdíl od eventu turn side, ale taky ho ani nebudeme potřebovat.

    Proměnné v jednotce (store_unit)

    Na každou jednotku je možno se dívat jako na objekt proměnných. Tyto objekty nejsou ve WML přímo dostupné, ale dají se do něj nahrát pomocí elementu [stroe_unit] a po skončení práce zase odstranit pomocí [unstore_unit]. Tyto elementy slouží k přenosu dat mezi prostředím WML a engine hry. Tento element je možno použít pouze v eventu. Nahrát data jednotky na pozici x, y lze takto:

        [store_unit]
            variable=unit_data
            [filter]
                x=$x
                y=$y
            [/filter]
        [/store_unit]
    

    Potom už můžeme pracovat s proměnnou (polem) $unit_data. Kdybychom ve filtru použili místo x,y třeba side, pak by v proměnné byly data všech jednotek zadané strany.

    Proměnné, které lze upravovat pomocí [set_variable] jsou:

    Proměnné ve straně (store_side)

    Proměnné v lokacích startů (store_starting_location)

    Proměnné v lokacích (store_locations)

           

    Hodnocení: 31 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    18.9.2007 07:23 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth wml - proměnné / předdefinované
    S tim wesnothem to myslis docela vazne. Ale blog na tyto udaje neni idealni. Co kdybych ti vytvoril obdobu linuxove ucebnice pro wesnoth a ty sis to psal tam? Melo by to par vyhod. Za prve na rozdil od blogu se to neodsune do minulosti. Malokdo si procita stare zapisky. Za druhe je to wiki, takze ti s tim muze kdokoliv pomoci. Do tveho blogu ale nikdo psat nemuze,
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    18.9.2007 11:57 Petr Mach | skóre: 9 | blog: Hláska
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth wml - proměnné / předdefinované
    Dekuji za nabidku, ale wiky mi nevyhovuje. Za prve jsem na ni zanevrel, kdyz mi kdysi nekdo prepisoval pracne pripraveny text nesmysly (pro me je to tedy nevyhoda). Psat do blogu se navic da, do diskuze. Ta mi rovnez vyhovuje sama o sobe, na wiki je to tezkopadne. A za druhe mi nevyhovuje wiky jazyk, radsi pisu normalni znovupouzitelne html.

    Blog mi zcela vyhovuje pro jeho snadne publikovani a naslednou editaci textu. Take nemam zatim snahu psat ucelny text, jsou to jen utrzky toho, co me zrovna necim potrapilo, proto je to misty i osobni. Jestli z toho casem vznikne neco uceleneho nevim, kdyz ano, pak tomu dam jinou formu obsahovou i technickou.

    Mizeni do minulosti nevadi, google najde. Kdyby abclinuxu umelo zobrazit seznam vsech clanku jedne kategorie, tak by to jeho ctenarum rovnez pomohlo. Ale to je jedno.

    Na tohle tema zde nechci diskutovat, je to offtopic, kdyz tak v trollim zapisku, tam uz je to jedno.
    18.9.2007 12:02 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth wml - proměnné / předdefinované
    Tyo .. takhle naprosto neskromneho a arogantniho cloveka (jako jsi ty) bych snad ani nechtel potkat ..
    Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
    Zelená potvora avatar 18.9.2007 12:30 Zelená potvora | skóre: 10 | blog: Stenata69 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth wml - proměnné / předdefinované
    +1
    http://www.kennel-apbt.com
    18.9.2007 14:24 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth wml - proměnné / předdefinované
    Pod pojmem wiki jsem nemyslel bezne wiki enginy, ale koncept wiki v podani abclinuxu. Tedy napriklad bezne html a archiv revizi. Takze splnuje oba tve pozadavky (zadny wiki jazyk ale html) a moznost vratit zpet nesmyslnou zmenu. Abicko bude mit seznam vsech dokumentu (nejen clanku) dane kategorie, ktere ale rikame stitky.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Jakub Hájek avatar 18.9.2007 13:41 Jakub Hájek | skóre: 14 | blog: zamek | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth wml - proměnné / předdefinované
    Hele kámo, nechceš si ten předchozí post přesunout sem a smazat ho, než ti ho někdo okomentuje? Toho tapetování je už vážně trošku dost.

    Ten tvůj věčný argument o logickém a tématickém rozdělení na menší části tentokrát opravdu neberu, ty dva poslední posty k sobě logicky i tématicky patří.
    Teprve tehdy, až nebudeme mít co ztratit, budeme opravdu svobodní.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.