abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:00 | Komunita

    V červenci loňského roku organizace Apache Software Foundation (ASF) oznámila, že se částečně přestane dopouštět kulturní apropriace a změní své logo. Dnes bylo nové logo představeno. "Indiánské pírko" bylo nahrazeno dubovým listem a text Apache Software Foundation zkratkou ASF. Slovo Apache se bude "zatím" dál používat. Oficiální název organizace zůstává Apache Software Foundation, stejně jako názvy projektů, například Apache HTTP Server.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 17:33 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) srpnová aktualizace aneb nová verze 1.104 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.104 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:33 | IT novinky

    Spotify spustilo přehrávání v bezztrátové kvalitě. V předplatném Spotify Premium.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:00 | IT novinky

    Spoluzakladatel a předseda správní rady americké softwarové společnosti Oracle Larry Ellison vystřídal spoluzakladatele automobilky Tesla a dalších firem Elona Muska na postu nejbohatšího člověka světa. Hodnota Ellisonova majetku díky dnešnímu prudkému posílení ceny akcií Oraclu odpoledne vykazovala nárůst o více než 100 miliard dolarů a dosáhla 393 miliard USD (zhruba 8,2 bilionu Kč). Hodnota Muskova majetku činila zhruba 385 miliard dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    10.9. 21:22 | Nová verze

    Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-09 aneb Eclipse 4.37. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.9. 18:22 | IT novinky

    T-Mobile od 15. září zpřístupňuje RCS (Rich Communication Services) zprávy i pro iPhone.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    10.9. 13:22 | IT novinky

    Společnost ARM představila platformu Arm Lumex s Arm C1 CPU Cluster a Arm Mali G1-Ultra GPU pro vlajkové chytré telefony a počítače nové generace.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.9. 05:44 | Nová verze

    Unicode Consortium, nezisková organizace koordinující rozvoj standardu Unicode, oznámila vydání Unicode 17.0. Přidáno bylo 4 803 nových znaků. Celkově jich je 159 801. Přibylo 7 nových Emoji.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.9. 21:00 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    9.9. 18:33 | Nová verze

    Realtimová strategie Warzone 2100 (Wikipedie) byla vydána ve verzi 4.6.0. Podrobný přehled novinek, změn a oprav v ChangeLogu na GitHubu. Nejnovější verzi Warzone 2100 lze již instalovat také ze Snapcraftu a Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Pro otevření více webových stránek ve webovém prohlížečí používám
     (83%)
     (7%)
     (2%)
     (2%)
     (4%)
     (2%)
    Celkem 164 hlasů
     Komentářů: 12, poslední 10.9. 13:00
    Rozcestník

    wesnoth wml - proměnné / předdefinované

    17.9.2007 22:21 | Přečteno: 866× | wesnoth | Výběrový blog | poslední úprava: 17.9.2007 22:26

    Ve Wesnothu je mnoho existujících proměnných, s kterými je možno pracovat. Tady by se měl časem objevit jejich kompletní popis.

    Proměnné v eventech

    V každém eventu jsou předdefinovány následující proměnné. Ne všechny musí mít nějakou hodnotu. Jak je to se kterou se dá zjistit logickou úvahou, v eventu prestart (před začátkem hry) číslo právě hrající strany těžko najdeme, narozdíl od eventu turn side, ale taky ho ani nebudeme potřebovat.

    Proměnné v jednotce (store_unit)

    Na každou jednotku je možno se dívat jako na objekt proměnných. Tyto objekty nejsou ve WML přímo dostupné, ale dají se do něj nahrát pomocí elementu [stroe_unit] a po skončení práce zase odstranit pomocí [unstore_unit]. Tyto elementy slouží k přenosu dat mezi prostředím WML a engine hry. Tento element je možno použít pouze v eventu. Nahrát data jednotky na pozici x, y lze takto:

        [store_unit]
            variable=unit_data
            [filter]
                x=$x
                y=$y
            [/filter]
        [/store_unit]
    

    Potom už můžeme pracovat s proměnnou (polem) $unit_data. Kdybychom ve filtru použili místo x,y třeba side, pak by v proměnné byly data všech jednotek zadané strany.

    Proměnné, které lze upravovat pomocí [set_variable] jsou:

    Proměnné ve straně (store_side)

    Proměnné v lokacích startů (store_starting_location)

    Proměnné v lokacích (store_locations)

           

    Hodnocení: 31 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    18.9.2007 07:23 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth wml - proměnné / předdefinované
    S tim wesnothem to myslis docela vazne. Ale blog na tyto udaje neni idealni. Co kdybych ti vytvoril obdobu linuxove ucebnice pro wesnoth a ty sis to psal tam? Melo by to par vyhod. Za prve na rozdil od blogu se to neodsune do minulosti. Malokdo si procita stare zapisky. Za druhe je to wiki, takze ti s tim muze kdokoliv pomoci. Do tveho blogu ale nikdo psat nemuze,
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    18.9.2007 11:57 Petr Mach | skóre: 9 | blog: Hláska
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth wml - proměnné / předdefinované
    Dekuji za nabidku, ale wiky mi nevyhovuje. Za prve jsem na ni zanevrel, kdyz mi kdysi nekdo prepisoval pracne pripraveny text nesmysly (pro me je to tedy nevyhoda). Psat do blogu se navic da, do diskuze. Ta mi rovnez vyhovuje sama o sobe, na wiki je to tezkopadne. A za druhe mi nevyhovuje wiky jazyk, radsi pisu normalni znovupouzitelne html.

    Blog mi zcela vyhovuje pro jeho snadne publikovani a naslednou editaci textu. Take nemam zatim snahu psat ucelny text, jsou to jen utrzky toho, co me zrovna necim potrapilo, proto je to misty i osobni. Jestli z toho casem vznikne neco uceleneho nevim, kdyz ano, pak tomu dam jinou formu obsahovou i technickou.

    Mizeni do minulosti nevadi, google najde. Kdyby abclinuxu umelo zobrazit seznam vsech clanku jedne kategorie, tak by to jeho ctenarum rovnez pomohlo. Ale to je jedno.

    Na tohle tema zde nechci diskutovat, je to offtopic, kdyz tak v trollim zapisku, tam uz je to jedno.
    18.9.2007 12:02 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth wml - proměnné / předdefinované
    Tyo .. takhle naprosto neskromneho a arogantniho cloveka (jako jsi ty) bych snad ani nechtel potkat ..
    Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
    Zelená potvora avatar 18.9.2007 12:30 Zelená potvora | skóre: 10 | blog: Stenata69 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth wml - proměnné / předdefinované
    +1
    http://www.kennel-apbt.com
    18.9.2007 14:24 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth wml - proměnné / předdefinované
    Pod pojmem wiki jsem nemyslel bezne wiki enginy, ale koncept wiki v podani abclinuxu. Tedy napriklad bezne html a archiv revizi. Takze splnuje oba tve pozadavky (zadny wiki jazyk ale html) a moznost vratit zpet nesmyslnou zmenu. Abicko bude mit seznam vsech dokumentu (nejen clanku) dane kategorie, ktere ale rikame stitky.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Jakub Hájek avatar 18.9.2007 13:41 Jakub Hájek | skóre: 14 | blog: zamek | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wesnoth wml - proměnné / předdefinované
    Hele kámo, nechceš si ten předchozí post přesunout sem a smazat ho, než ti ho někdo okomentuje? Toho tapetování je už vážně trošku dost.

    Ten tvůj věčný argument o logickém a tématickém rozdělení na menší části tentokrát opravdu neberu, ty dva poslední posty k sobě logicky i tématicky patří.
    Teprve tehdy, až nebudeme mít co ztratit, budeme opravdu svobodní.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.