abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 03:00 | Komunita

    Projekt VideoLAN a multimediální přehrávač VLC (Wikipedie) dnes slaví 25 let. Vlastní, tenkrát ještě studentský projekt, začal již v roce 1996 na vysoké škole École Centrale Paris. V první únorový den roku 2001 ale škola oficiálně povolila přelicencování zdrojových kódů na GPL a tím pádem umožnila používání VLC mimo akademickou půdu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 18:11 | Humor

    Moltbook je sociální síť podobná Redditu, ovšem pouze pro agenty umělé inteligence - lidé se mohou účastnit pouze jako pozorovatelé. Agenti tam například rozebírají podivné chování lidí, hledají chyby své vlastní sociální sítě, případně spolu filozofují o existenciálních otázkách 🤖.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 1
    včera 18:00 | Humor

    scx_horoscope je „vědecky pochybný, kosmicky vtipný“ plně funkční plánovač CPU založený na sched_ext. Počítá s polohami Slunce a planet, fázemi měsíce a znameními zvěrokruhu. Upozornil na něj PC Gamer.

    |🇵🇸 | Komentářů: 1
    30.1. 18:22 | Komunita

    O víkendu probíhá v Bruselu konference FOSDEM 2026 (Free and Open source Software Developers’ European Meeting). Program konference je velice nabitý: 37 místností, 71 tracků, 1184 přednášejících, 1069 přednášek, prezentací a workshopů. Sledovat je lze i online. K dispozici budou jejich videozáznamy. Aktuální dění lze sledovat na sociálních sítích.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    30.1. 18:00 | IT novinky

    Společnost Nex Computer stojící za "notebooky bez procesorů a pamětí" NexDock představila telefon NexPhone, který může funguje jako desktop PC, stačí k němu připojit monitor, klávesnici a myš nebo NexDock. Telefon by měl být k dispozici ve třetím čtvrtletí letošního roku. Jeho cena by měla být 549 dolarů. Předobjednat jej lze s vratní zálohou 199 dolarů. V dual-bootu by měl být předinstalovaný Android s Linuxem (Debian) jako aplikací a Windows 11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    30.1. 16:00 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 9.0 softwaru pro správu elektronických knih Calibre (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnuta je podpora AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    30.1. 14:22 | Nová verze

    Wasmer byl vydán ve verzi 7.0. Jedná se o běhové prostředí pro programy ve WebAssembly. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    30.1. 12:22 | Zajímavý software

    V reakci na nepopulární plán Microsoftu ještě více ve Windows prohloubit integraci umělé inteligence Copilot, Opera na sociální síti 𝕏 oznámila, že připravuje nativní linuxovou verzi prohlížeče Opera GX. Jedná se o internetový prohlížeč zaměřený pro hráče, přičemž obsahuje všechny základní funkce běžného prohlížeče Opera. Kromě integrace sociálních sítí prohlížeč například disponuje 'omezovačem', který umožňuje uživatelům omezit využití sítě, procesoru a paměti prohlížečem, aby se tak šetřily systémové zdroje pro jinou aktivitu.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 8
    30.1. 06:22 | Zajímavý software

    NVIDIA vydala nativního klienta své cloudové herní služby GeForce NOW pro Linux. Zatím v beta verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    30.1. 04:33 | Zajímavý projekt

    Open Gaming Collective (OGC) si klade za cíl sdružit všechny klíčové projekty v oblasti linuxového hraní počítačových her. Zakládajícími členy jsou Universal Blue a Bazzite, ASUS Linux, ShadowBlip, PikaOS a Fyra Labs. Strategickými partnery a klíčovými přispěvateli ChimeraOS, Nobara, Playtron a další. Cílem je centralizovat úsilí, takže namísto toho, aby každá distribuce udržovala samostatné opravy systému a podporu hardwaru na

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (18%)
     (6%)
     (0%)
     (10%)
     (24%)
     (3%)
     (5%)
     (2%)
     (12%)
     (31%)
    Celkem 705 hlasů
     Komentářů: 22, poslední 29.1. 23:06
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    2.12.2006 12:49 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    Hezky.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    vogo avatar 2.12.2006 12:53 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    Tvrdě do nich, tak se na ně musí :). Jsem zvědavý na odpověď.
    Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
    2.12.2006 13:06 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    Kdokoli kdo zná tvůj e-mail (tedy např. čtenář tohoto zápisku) a nemá tě zrovna v lásce (což kvůli tvému přístupu ke světu určitě nebude malý počet lidí) může vyrobit spamovacím robotem čitelnou formu tvé adresy a dát ji na web nebo ji použít jako kontaktní mail v nějaké pofidérní službě (pornostránky atd). Takže jaký má přesně smysl tvoje rozčilování?
    A ted, proc me nakrkla ta ucitelka. Bylo nam sdeleno, ze kazdou hodinu budeme dostavat domaci ukoly. To by me zas tak nestvalo, kdybych mel na svem PC nainstalovan Windows a VB6. To bohuzel nemam. Jak mam sakra delat ty ukoly? Dalsi vec, ktera vypadla z jejich ust: "Kdo nema doma VB, muze si prinest CD a ja mu ho vypalim." Jak vubec muze neco takoveho rict? To je prece jasne porusovani zakona a premyslim o tom, ze ji udam.
    Je vidět, že někomu se prostě nezavděčíte... :-(
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Jardík avatar 2.12.2006 13:29 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    Kdokoli kdo zná tvůj e-mail (tedy např. čtenář tohoto zápisku) a nemá tě zrovna v lásce (což kvůli tvému přístupu ke světu určitě nebude malý počet lidí) může vyrobit spamovacím robotem čitelnou formu tvé adresy a dát ji na web nebo ji použít jako kontaktní mail v nějaké pofidérní službě (pornostránky atd). Takže jaký má přesně smysl tvoje rozčilování?

    Ten dotyčný nemá právo danou internetovou adresu zveřejnit bez mého souhlasu. Pokud to udělá a bude to dokazatelné, mohu ho zažalovat :-) A stejně mně tu maj všichni rádi :-)

    Je vidět, že někomu se prostě nezavděčíte... :-(

    Co se dá dělat, jsem už takovej :-)

    Věřím v jednoho Boha.
    2.12.2006 15:19 dizz | skóre: 21 | blog: Dizzyho_Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    pokud vim tak podkud je skola v programu MSDNAA tak ucitele maji pravo svim studentu vypalovat urcity software nebo si ho studenti mohou stahnout ze site (VB tam konkretne je) takze je to legal. V ramci toho programu je studentum poskytovany i Windows(jak desktopove tak servrove)
    Chuck Norris dohral GNU/Linux... a dvakrat!
    Jardík avatar 2.12.2006 17:29 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    1. Škola v tomto programu předtím ještě nebyla.
    2. Není to tak úplně pravda. Viz nějaká "fujsmlouva" na webu naší školy: http://www.ssps.cz/pages/skoleni/msdn_lic.php
    Věřím v jednoho Boha.
    David Watzke avatar 2.12.2006 13:47 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    Něco jsem asi nepochopil. Jakej má smysl odpovídat na zprávu, ve který se píše
    Please do not reply to this message as you will not receive a response.
    ?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    2.12.2006 15:26 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    Stěžoval si do školy.
    David Watzke avatar 2.12.2006 15:38 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    Ano, ale co je potom tohle
    Okamžitě následoval klik na ikonku odpovědět
    ?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    2.12.2006 16:11 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    Copak pak nemůžeš vyplnit jiného příjemce? Zřejmě chtěl, aby součástí mailu byla i původní zpráva...
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    David Watzke avatar 2.12.2006 16:33 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    Dobře, tak to mě nenapadlo. Mozek má dovolenou ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Jardík avatar 2.12.2006 17:30 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    Chápavý to Igor člověk :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    2.12.2006 13:59 stribny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    Pro dobrotu na žebrotu. Měl by jsi být rád, že můžeš používat legálně spoustu jinak drahého software pro studijní účely. Už jenom možnost si vyzkoušet třeba MS Windows Server 2003 - i kdyby jen pro srovnání - mi přijde fajn.

    Když nechceš, nech být. A když nechceš šířit svou mailovou adresu, tak dávej podezdelým osobám jinou a máš to.
    2.12.2006 14:25 springer | skóre: 10 | blog: engineering
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    ... Když nechceš, nech být ...

    rekl sef zamestnanci, ktery nechtel pracovat s Windows.
    kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
    2.12.2006 20:05 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    No ja jsem to s kolegou zkousel, bohuzel ne pro studijni ucely, bylo to ostre nasazeni, takovou snusku nesmyslnych chybovych hlasek s nicnerikajicim kodem chyby a podobne nesmysly jsem snad nevidel ani ve Win XP. Dekuji nechci.... ani zadarmo.

    Ted nam na tom bezi DHCP a je to docela opruz. Sice se to da rychle naklikat, ale razeni rezervaci mac-ip je nikoli volitelne hostname/ip/mac/atd ale napevno podle poradi pridani, takze to neni serazeny vubec... Coz pri 100 PC v tom seznamu je fakt primovni... To jen takova perlicka pro zasmani...

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    3.12.2006 15:27 tomm | skóre: 7 | blog: tomm's software | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    Mam pocit, ze je to spis k placi :-(
    GUI existuje jen proto, aby se veslo vice terminalu na jednu obrazovku ...
    matla avatar 2.12.2006 20:30 matla | skóre: 16 | Sticany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    Proc kdyz nechce sirit adresu, ji zverejnuje treba tady??
    3.12.2006 16:27 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    Pošlete mi mail, zkusím vás přihlásit do nějakého doučování češtiny.
    kozzi avatar 2.12.2006 15:34 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    Sice nesouhlasím stím, aby byly mailové adresy poskytovány třetím osobám, ale mám pocit že to malinko přeháníš. Teď myslím tu averzi k systému windows. Pokud sis vybral školu kde se předpokládá, že budeš pracovat na OS Windows a budeš používat jeho produkty, tak ti nezbývá než se přizpůsobit. Já osobně windows nemám, ale pokud bych ho musel kvůli studiu používat, tak bych stím problém neměl.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    Jardík avatar 2.12.2006 17:36 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    Pokud sis vybral školu kde se předpokládá, že budeš pracovat na OS Windows a budeš používat jeho produkty, tak ti nezbývá než se přizpůsobit.

    O tom nikde nepadlo ani slovo. Nic takového se na naší škole nepředpokládá. To, že to předpokládají někteří profesoři, je věc jiná.

    Kvůli nějakému VB si přece nekoupím Windows za jánevímkoliktostojí. To radši místo flákání se o třech hodinách volna ve středu zajdu do studentského klubu a tam ten úkol naprogramuju.

    Věřím v jednoho Boha.
    kozzi avatar 2.12.2006 18:04 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    Pokud sis vybral školu kde se předpokládá, že budeš pracovat na OS Windows a budeš používat jeho produkty, tak ti nezbývá než se přizpůsobit.

    O tom nikde nepadlo ani slovo. Nic takového se na naší škole nepředpokládá. To, že to předpokládají někteří profesoři, je věc jiná.

    No, tím chceš říct, že například vedlejší třída má jiného profesora a ten učí c++ v linux? Pokud ano, tak chápu tvé rozhořčení. Jinak si myslím že řeč o tom být nemusí, ale určitě sis mohl zjistit co se na té škole vyučuje.

    Kvůli nějakému VB si přece nekoupím Windows za jánevímkoliktostojí. To radši místo flákání se o třech hodinách volna ve středu zajdu do studentského klubu a tam ten úkol naprogramuju.

    No, windows by ti taky měli vypálit, ale pokud to zvládáš naprogramovat za tři hodinky někde jinde, tak to opravdu nemá smysl prznit si počítač windowsem
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    Jardík avatar 2.12.2006 20:50 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    No, tím chceš říct, že například vedlejší třída má jiného profesora a ten učí c++ v linux? Pokud ano, tak chápu tvé rozhořčení. Jinak si myslím že řeč o tom být nemusí, ale určitě sis mohl zjistit co se na té škole vyučuje.

    Ne. Tím chci říci, že v seznamu škol, kde jsem školy hledal, byl popis a tam bylo napsáno, že se ve škole vyučuje programování. Bohužel už nebyl zmíněn jazyk. Jenom jsem udělal chybu, že jsem nešel na den otevřených dveří, tam bych to určitě zjistil.

    No, windows by ti taky měli vypálit, ale pokud to zvládáš naprogramovat za tři hodinky někde jinde, tak to opravdu nemá smysl prznit si počítač windowsem

    Sice hezké, ale přepsal by mi MBR, ani se nezeptal, na disku by mi ukousl 1.5 GB, aniž by tam byl použitelný program a ani bych si nemohl postavit jádro na míru svému PC :-)

    Věřím v jednoho Boha.
    kozzi avatar 2.12.2006 20:53 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše

    Sice hezké, ale přepsal by mi MBR, ani se nezeptal, na disku by mi ukousl 1.5 GB, aniž by tam byl použitelný program a ani bych si nemohl postavit jádro na míru svému PC :-)

    No souhlasím, ale jeden použitelnej program tam je. Je to jeden z mála, který opravdu za něco stojí. Tím myslím program format a halvně jeho užití format X: ;-)
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    2.12.2006 16:35 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše

    Klasický opting-out… My se zase na gymplu na začátku druháku dozvěděli, že naše třída dluží spoustu peněz na příspěvcích SSM. Taky si nikdo z nás nevzpomínal, že by se tam přihlásil… :-)

    Smíchovská střední průmyslová… není to ta, kde dělá ředitele Sáblík?

    Jardík avatar 2.12.2006 17:37 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    To je přesně ona! Znáte ho?
    Věřím v jednoho Boha.
    2.12.2006 17:44 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    Ano, ale odjinud (přes basket).
    Luk avatar 2.12.2006 18:14 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    My se zase na gymplu na začátku druháku dozvěděli, že naše třída dluží spoustu peněz na příspěvcích SSM. Taky si nikdo z nás nevzpomínal, že by se tam přihlásil… :-)
    Tehdy právě platila zásada "opt-out". Jenže kdo to udělal, kdo se vzepřel vůli dělnické třídy a odmítl vstoupit do SSM nebo Pionýra, stal se rázem vyvrhelem největšího kalibru. Nepamatuji se, že by někdo u nás ve škole měl odvahu něco takového udělat. Jeden spolužák nevstoupil do Pionýra jen proto, že byl dlouhodobě nemocný - a dokud svoje "provinění" nenapravil, byl mezi některými učiteli velmi neoblíben.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    2.12.2006 18:32 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    Jenže kdo to udělal, kdo se vzepřel vůli dělnické třídy a odmítl vstoupit do SSM nebo Pionýra, stal se rázem vyvrhelem největšího kalibru. Nepamatuji se, že by někdo u nás ve škole měl odvahu něco takového udělat.

    V našem případě k tomu došlo na začátku školního roku 1989-90, to už byly přeci jen poměry poněkud volnější. A než se to stačilo nějak vyhrotit (navíc jsme nebyli první třída, se kterou byly podobné "problémy"), už vlastně nebylo co řešit…

    Luk avatar 2.12.2006 21:00 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    U nás se právě v té době řešila jiná věc. V říjnu při houbové bitvě ve třídě kdosi sejmul "Gustu" zavěšeného nad tabulí. Samozřejmě, průser jako vrata. Viník byl přísně potrestán a musel nechat fotku znovu zasklít. Pověšen zpět byl ale až po 17. listopadu a na svém místě zůstal nanejvýš týden. Po jeho abdikaci jsme fotku nedestruktivně odsklili, vyrobili z ní kouli, se kterou se pak hrál ve třídě fotbal. A ještě tentýž den celá naše třída demonstrativně vystoupila z Pionýra.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    d.f.h avatar 2.12.2006 16:51 d.f.h | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    trošku moc hysterická reakce, ne?
    2.12.2006 17:40 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    IMHO spis pozerska. Navic, Microsoft neni vseobecne znam pro sve derave produkty. To ze to vis ty a par dalsich neni vseobecne povedomi.
    Rezza avatar 2.12.2006 18:01 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    MSDNAA je celkem pekna vec od MS, chytre udelana a fakt se tam clovek legalne dostane k zajimavemu softu byt trebas jen na zkousku jak na to...
    2.12.2006 18:24 balino
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    Studujem na fakulte informatiky a informacnych technologii slovenskej technickej univerzity a tiez nas takto prihlasili bez suhlasu.

    Priznam sa, ze mi to najprv tiez trochu vadilo. Ale napokon som aj nejaky soft vyuzil(osobne rad cpem diagramy z visio do latexovych dokumentov :)). Len by to prihlasovanie ozaj mohli robit transparentnejsie.

    Mam dual boot a okrem linuxu nainstalovany aj alternativny os WIN XP :)) Takze raz za cas spravim reboot do win.

    Mne to nepripada byt ziadny fasizmus, vacsinou si mozem vybrat, v com chcem robit. Ono vediet robit aj s produktami od MS nie je na skodu. Treba mat rozhlad(Aj ked vo win sa mi robi velmi tazko, to prostredie s nativnimy aplikaciami snad nie je urcene na pracu)
    3.12.2006 01:02 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    Podlemě si reagoval celkem OK. Taky bych se nechtěl zaobírat Basicem ;) - my máme na škole sice linux, ale tři hodiny ICT týdně a ostatní předměty jsou úděsný, tak uvidím (prvák). Btw, učíme se kopírovat v konqueroru, a snad teď někdy přejdeme na psaní v OpenOffice (a učíme se dle učebnice pro prostředí Microsoft Windows - pokročilá kapitola na konci je práce s multimedii (jsem zvědavý, čím v Linuxu nahradí malování)).
    Baník pyčo!
    David Watzke avatar 3.12.2006 02:32 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    jsem zvědavý, čím v Linuxu nahradí malování
    KolourPaint je skoro stejný jako Malování.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    3.12.2006 11:43 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    To je pěkné, ale od školy která se chlubí výukou programování jsem čekal víc...
    Baník pyčo!
    David Watzke avatar 3.12.2006 11:47 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    To víš, u nás to není o mnoho lepší. Strojírenství CAD-CAM a děláme ve Wordu/Excelu...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    3.12.2006 19:32 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    A taky váš učitel skáče z okna? ;-)... No, CAD neděláme, ale deskriptiva, technické kreslení a základy el. (to je ten skákající učitel) taky nepotěší :).
    Baník pyčo!
    6.12.2006 13:39 hologon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    I ty hlupane, Linux je urcite lepsi nez nejaky wokna, ale proc bys to nevyuzil kdyz mas vse zdarmo a neplatis za to zadny penize. Proc to nevyuzit ? Stejne si musel dat k tomu uverejneni tveho emailu souhlas tak nevim co si stezujes. Dle me bud spis rad ze mas doma neco legalního. I ty hlupane zivot te nauci................. a zavri hubu
    22.6.2007 20:37 test
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drzost nade vše
    Prestan mu nadavat, kazdy neuziva M$ Win$hit XP $P2 (idiot edition), clovek ktery jde s davem (tak jako ty) nikdy v zivote nic nedokaze, to tebe teprve zivot nauci, az zjistis co to je byt prumerny (radovy) cech, idiote.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.