abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 10:55 | Pozvánky

    Organizátoři konference LinuxDays ukončili veřejné přihlašování přednášek. Teď je na vás, abyste vybrali nejlepší témata, která na letošní konferenci zaznějí. Hlasovat můžete do neděle 7. září. Poté podle výsledků hlasování organizátoři sestaví program pro letošní ročník. Konference proběhne 4. a 5. října v Praze.

    Petr Krčmář | Komentářů: 7
    dnes 02:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 11.0.0 vizuálního programovacího jazyka Snap! (Wikipedie) inspirovaného jazykem Scratch (Wikipedie). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 06:00 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma. Vypíchnout lze, že v Plasmě byl implementován 22letý požadavek. Historie schránky nově umožňuje ohvězdičkovat vybrané položky a mít k ním trvalý a snadný přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.8. 20:00 | Nová verze

    Wayfire, kompozitní správce oken běžící nad Waylandem a využívající wlroots, byl vydán ve verzi 0.10.0. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu. Videoukázky na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.8. 04:00 | Komunita

    Před necelými čtyřmi měsíci byl Steven Deobald jmenován novým výkonným ředitelem GNOME Foundation. Včera skončil, protože "nebyl pro tuto roli v tento čas ten pravý".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    29.8. 18:33 | Zajímavý článek

    Nové číslo časopisu Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 156 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    29.8. 15:11 | Nová verze

    Armbian, tj. linuxová distribuce založená na Debianu a Ubuntu optimalizovaná pro jednodeskové počítače na platformě ARM a RISC-V, ke stažení ale také pro Intel a AMD, byl vydán ve verzi 25.8.1. Přehled novinek v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.8. 12:11 | IT novinky

    Včera večer měl na YouTube premiéru dokumentární film Python: The Documentary | An origin story.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.8. 23:33 | Nová verze

    Společnost comma.ai po třech letech od vydání verze 0.9 vydala novou verzi 0.10 open source pokročilého asistenčního systému pro řidiče openpilot (Wikipedie). Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.8. 21:55 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    Pro otevření více webových stránek ve webovém prohlížečí používám
     (81%)
     (8%)
     (2%)
     (3%)
     (4%)
     (1%)
    Celkem 124 hlasů
     Komentářů: 9, poslední 28.8. 11:53
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    9.1.2008 17:18 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám rád záruční servis
    ... EIZO S1931-SE, nastrkal peníze do toho jejich automatu, honem do skladu a mám nový a mnohem lepší monitor.
    nechci vědět, co ten starý musel být za šmejd, je-li toto pro tebe mnohem lepší ... mě osobně zvládlo spolehlivě odradit už jen rozlišení, na ostatní parametry se radši už ani nekoukám
    xvasek avatar 9.1.2008 17:29 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám rád záruční servis
    1000:1? To je tak leda pro máčky. Pod 10000:1 bych nešel.
    9.1.2008 17:41 Šmudl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám rád záruční servis
    Tak, tak. Vyhozené peníze. Inu, lehce nabyl, nehce pozbyl :-) Ale vzhledem k tónu článku ("Žádné takové, už déle čekat nebudu. To potvrzení. Chudák student, co vypadal, že je"), bych se ani nedivil, kdyby autor monitor ještě vrátil...
    9.1.2008 19:24 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám rád záruční servis
    nechci vědět, co ten starý musel být za šmejd, je-li toto pro tebe mnohem lepší ... mě osobně zvládlo spolehlivě odradit už jen rozlišení, na ostatní parametry se radši už ani nekoukám
    Proč se na ostatní parametry radši nekoukáte?
    10.1.2008 11:46 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám rád záruční servis
    protože je to pro mě primární kriterium, které je navíc velmi jednoduše "papírově" posouditelné ... číst si o nějakých jasech a kontrastech je sice pěkné, ale když uvidím vedle sebe dva monitory stejných parametrů různých výrobců (schválně píšu výrobců a ne značek), dost pravděpodobně budu mít z každého trochu jiný dojem
    9.1.2008 17:46 Franta Gajdůšek | skóre: 15 | blog: co_me_prave_napadne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám rád záruční servis
    Takovy monitor bych opravdu nechtel, rozliseni mam na notebooku na 15.4" monitoru a rozhodne si nestezuju ze by bylo prilis jemne. Nehlede na to ze cely notebook stal jen neco malo vic nez odkazovany monitor. Takove rozliseni musi byt na 19" hrozne, mozna tak na sledovani nejmin ze 2m.
    9.1.2008 18:03 Chulda | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám rád záruční servis
    Opravdu? I kdyz na notas obvykle koukate z jine vzdalenosti nez na monitor?
    Jardík avatar 9.1.2008 18:07 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám rád záruční servis
    Co se vám nelíbí na 1280x1024? Je to jako každá jiná devetenáctka ... Přece si nekoupím nějaký širokoúhlý šmejd. Nehledě na to, že hry se na širokoúhlém monitoru hrají hodně blbě. Při programování u širokoúhlého je vidět málo řádků. U tohodle je to akorát. Drahý je kvůli typu obrazovky, která je S-PVA a né nějakej TN šmejd, co prodávaj za polovic.
    Věřím v jednoho Boha.
    9.1.2008 19:31 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám rád záruční servis
    S-PVA je nepochybně dobrá volba, ale 86 DPI již poněkud méně (zvlášť pokud je člověk zmlsaný nějakými 120-130 DPI. :-)). Písmo na tom musí být děsné, doufám, že to nemarketují jako monitor pro grafiky.
    9.1.2008 23:24 Duff
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám rád záruční servis

    Nemám prímo tento model (mám S1910, taky PVA s 1280x1024) a písmo by jsem za děsné rozhodně nenazval. Se zapnutým vyhlazováním a hintingem není viditelný podstatný propad kvality proti notebookové 15ce s rozlišením 1440x1050 (TM matice).

    Když ale porovnám vše ostatní (podání barev, kvalita podsvícení, pozorovací úhly, ...), tak je to Eizo s kvalitou naprosto někde jinde.

    Jinak mám pocit, že se stolní LCD s věčím rozlišením než 1280x1024 nebo 1440x900 moc nedělají.

    10.1.2008 10:03 Ruda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám rád záruční servis
    Nemám prímo tento model (mám S1910, taky PVA s 1280x1024) a písmo by jsem za děsné rozhodně nenazval. Se zapnutým vyhlazováním a hintingem není viditelný podstatný propad kvality proti notebookové 15ce s rozlišením 1440x1050 (TM matice).
    To ti nevěřím. Spíš bych řekl, že každý trotl se sedmnáctkou za 0,005 v českých na stole bude mít krásnější písmo než ty...
    10.1.2008 16:08 Duff
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám rád záruční servis
    Krásnější jistě bude, ale ten rozdíl nebude patrný hned na první pohled, ale bude se muset trochu hledat.
    vencour avatar 9.1.2008 20:52 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám rád záruční servis

    Nešel by širokoúhlý dát na výšku? Pak by u programování byl ideální?

    Sám jsem ještě nezkusil.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Cohen avatar 9.1.2008 22:55 Cohen | skóre: 21 | blog: Drobnosti | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám rád záruční servis

    Šel. Tenhle to umí.

    OpenPGP key fingerprint: 489C 5EC8 0FD6 2BE8 9E59 B4F7 19C1 3E8C E0F5 DB61 (https://www.fi.muni.cz/~xruzick7/pgp-klic/)
    9.1.2008 18:43 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám rád záruční servis
    Takhle jsem před pár lety měnil 17" CRT. Začal jsem s nějakým totálním šmejdem, který se vysypal snad během měsíce a asi po roce a půl výměn jsem měl bez doplácení celkem kvalitní Samsung s plochou obrazovkou. Prostě stačilo pokud člověk našel nějakou vadu, kterou mu hned na prodejně neodmítli a pak už jim vždycky reklamace trvala déle než 30 dnů. Sice jsem nakonec zjistil, že moje problémy s monitorem nebyly monitorem, ale rušením od neonů prodejny o patro níž, ale za ten nový monitor to stálo ;-).
    Luk avatar 9.1.2008 20:55 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám rád záruční servis
    Já jsem to měl kdysi takhle zase s disky (ale ty mi rovnou měnili, nešlo o přetahování lhůty). Nejdřív Seagate 20 GB ATA 100, o pár dnů později Quantum 20 GB ATA 133, pak (za 2,5 roku) Maxtor 40 GB a (za měsíc) další takový Maxtor. Pak firma zkrachovala a řešit to přímo přes zastoupení Maxtoru jsem byl líný, takže jsem to nechal být. A podobný příběh jsem někdy před 15 lety zažil i s botami, ale tam ty poslední dlouho přežily záruku.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    David Ježek avatar 10.1.2008 00:51 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám rád záruční servis
    nezbývá než GRATULOVAT. vyměnit dva roky starý Samsung za nové EIZO a ještě na tom ušetřit, to je skutečně štěstí v neštěstí. Ať ti EIZO slouží k plné spokojenosti.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.