abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    Bylo oznámeno vydání nové verze 8.1 "Hoare" kolekce svobodného softwaru umožňujícího nahrávání, konverzi a streamovaní digitálního zvuku a obrazu FFmpeg (Wikipedie). Doprovodný příspěvek na blogu Khronosu rozebírá kódování a dekódování videa pomocí Vulkan Compute Shaders v FFmpeg.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 04:33 | Zajímavý projekt

    Byl představen open-source a open-hardware prototyp nízkonákladového raketometu kategorie MANPADS, který byl sestaven z běžně dostupné elektroniky a komponent vytištěných na 3D tiskárně. Raketa využívá skládací stabilizační křidélka a canardovou stabilizaci aktivně řízenou palubním letovým počítačem ESP32, vybaveným inerciální měřicí jednotkou MPU6050 (gyroskop a akcelerometr). Přenosné odpalovací zařízení obsahuje GPS,

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 14
    včera 14:22 | IT novinky

    Vědci z univerzity La Sapienza v Římě vyvinuli systém, který dokáže identifikovat jednotlivce pouze na základě toho, jak narušují signály Wi-Fi. Autoři tuto novou technologii nazvali WhoFi. Na rozdíl od tradičních biometrických systémů, jako jsou skenery otisků prstů a rozpoznávání obličeje, nevyžaduje tato metoda přímý fyzický kontakt ani vizuální vstupy. WhoFi může také sledovat jednotlivce na větší ploše než kamera s pevnou polohou; stačí, je-li k dispozici Wi-Fi síť.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 04:22 | Nová verze

    SuperTux (Wikipedie), tj. klasická 2D plošinovka inspirovaná sérií Super Mario, byl vydán v nové verzi 0.7.0. Videoukázka na YouTube. Hrát lze i ve webovém prohlížeči.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 03:11 | Zajímavý projekt

    Ageless Linux je linuxová distribuce vytvořená jako politický protest proti kalifornskému zákonu o věkovém ověřování uživatelů na úrovni OS (AB 1043). Kromě běžného instalačního obrazu je k dispozici i konverzní skript, který kompatibilní systém označí za Ageless Linux a levné jednodeskové počítače v ceně 12$ s předinstalovaným Ageless Linuxem, které se chystají autoři projektu dávat dětem. Ageless Linux je registrován jako operační

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 9
    15.3. 15:33 | Humor

    PimpMyGRC upravuje vzhled toolkitu GNU Radio a přidává alternativní barevná témata. Primárním cílem autora bylo pouze vytvořit tmavé prostředí vhodné pro noční práci, nicméně k dispozici je nakonec celá škála barevných schémat včetně možností různých animací a vizuálních efektů (plameny, matrix, bubliny...), které nepochybně posunou uživatelský zážitek na zcela jinou úroveň. Témata jsou skripty v jazyce Python, které nahrazují

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    15.3. 14:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    15.3. 12:33 | Zajímavý projekt

    FRANK OS je open-source operační systém pro mikrokontrolér RP2350 (s FRANK M2 board) postavený na FreeRTOS, který přetváří tento levný čip na plně funkční počítač s desktopovým uživatelským rozhraním ve stylu Windows 95 se správcem oken, terminálem, prohlížečem souborů a knihovnou aplikací, ovládaný PS/2 myší a klávesnicí, s DVI video výstupem. Otázkou zůstává, zda by 520 KB SRAM stačilo každému 😅.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 5
    14.3. 22:55 | IT novinky

    Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa by měla dostat zhruba deset miliard dolarů (asi 214 miliard Kč) za zprostředkování dohody o převzetí kontroly nad aktivitami sociální sítě TikTok ve Spojených státech.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    14.3. 21:33 | Nová verze

    Projekt Debian aktualizoval obrazy stabilní větve „Trixie“ (13.4). Shrnuje opravy za poslední dva měsíce, 111 aktualizovaných balíčků a 67 bezpečnostních hlášení. Opravy se týkají mj. chyb v glibc nebo webovém serveru Apache.

    |🇵🇸 | Komentářů: 2
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (16%)
     (7%)
     (0%)
     (11%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1096 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 12.3. 08:56
    Rozcestník

    Linux je čím dál chytřejší

    2.10.2009 19:06 | Přečteno: 1471× | Jiné | poslední úprava: 2.10.2009 20:52

    Už je to tak a stále mě to víc a víc deptá. Nejenom, že přesně ví, že když zavřu víko u notebooku se zaplým externím displejem, tak chci externí vypnout, ale dnes dokonce uhádl, že ho chci uprostřed aktualizace či poslouchání mp3 uspat do paměti ... to Windows je hloupí a uprostřed aktualizace či během poslouchání mp3 mi tohle nedělá, asi ho budu muset opravit.

    Update: Tak jsem si vzpomněl ještě na jednu vlastnost. Proč mi linux sám mění jas displeje, když vytáhnu/zastrčím adaptér? Notebook se mi o to postará hardwarově a pamatuje si stavy při zapojeném a odpojeném adaptéru, ale né, v linuxu mi to pak musí ještě jednou nastavit software a úplně blbě, jak to nechci ... a nikde to nejde vypnout.

    * proč mi to teď hlásí "Značka B není povolena!", to jste ji teď zakázali?        

    Hodnocení: 23 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    vlastikroot avatar 2.10.2009 19:16 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    Pouzivas moc chytrej linux. Skus neco mene chytreho, treba arch :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.10.2009 19:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    to Windows je hloupí a uprostřed aktualizace či během poslouchání mp3 mi tohle nedělá, asi ho budu muset opravit.
    Nainstaluj si do vidlí VPN a já ti je opravim na dálku tak, že se z toho... :-D
    xkucf03 avatar 2.10.2009 19:44 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    Můj linux funguje, přesně jak chci – při odpojeném zdroji a zavření víka se uspí do RAM, při zapojeném zdroji a zavření víka jen zhasne dislpej.

    Pokud by mi to přeci jen nevyhovovalo, dvakrát kliknu a dostanu se do dialogového okna, ve kterém si nastavím, co se má kdy dělat (jaké uspávání, jaký jas displeje, výkon CPU atd.).
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Jardík avatar 2.10.2009 20:49 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    Omyl, to vypnutí externího displeje nejde vypnout, už jsem hlásil i bug, ale poslaly mě do prdele, že to už někdo hlásil a ať si trhnu.
    Věřím v jednoho Boha.
    Petr Tomášek avatar 5.10.2009 12:25 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší

    Kdo tě poslal do prdele? Nějaké divoženky? :-D

    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Gilhad avatar 10.10.2009 16:41 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    Tady je videt, jak je ten muj Linux hloupy, kdyz zrovna ted ten NB co na nem pisu, je zavreny a externi display je porad zapnuty - celou tu dobu, co na nem delam to tak je ... Asi mas ten Linux holt nejaky chytrejsi, kdyz to v nem nemuzes nastavit, no ...
    2.10.2009 20:08 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    Jardiku proc ten linux vubec pouzivas kdyz je tak blby?
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    Max avatar 2.10.2009 20:36 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    Když ti nevyhovuje, tak proč ho používáš? Je sice pravda, že většina toho, co vždycky plácneš je jen tvoje blbost a neschopnost něco nastavit, ale když ti to nevyhovuje, tak proč? Nepouživej a neser se s něčím, co se ti nelíbí ;-). Jak jednoduché, že? Nebo na toto rozhodnutí čekáš, až budeš možná někdy v dlouhé budoucnosti ing? No, při vší úctě, nemusel by jsi se toho taky dočkat :P
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    2.10.2009 21:01 miro | skóre: 19 | blog: miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    Tak napriklad vypnutie externeho monitoru pri zaklapnuti klavesnice na notebooku vadi aj mne a nenasiel som postup ako tomu zabranit. Hlupakov ktorym vadi prilis mudry system tu je teda asi viac...
    Václav 2.10.2009 21:14 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    +1, ovšem až na tohle byl ten zápisek dost ubohý :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Jardík avatar 2.10.2009 22:39 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    Jestli vám připadá normální, že se systém uspí během aktualizace, nebo když posloucháte mp3, tak mně teda ne.
    Věřím v jednoho Boha.
    Václav 2.10.2009 22:48 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    ne, tohle mi totiž nedělá :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    4.10.2009 12:22 m
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší

    blby zelezo. kamosovi na notasu se stava, ze bios (nebo co se o to stara) hlasi KDEckum ze je 0% baterky a ty potom system uspi. pokud je HW v pohode, linux se behem prace neuspava

    btw. 2x mysli, jedno pis ;)

    vlastikroot avatar 4.10.2009 14:17 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    V kde3 byl blacklist na uspavani, treba xine nebo mplayer se tam dal dat ;-)
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    2.10.2009 23:18 misch | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    Možná proto že když to takhle bude dělat každý ("nevyhovuje" => "nebudu používat"), těžko počítat s tím že se ten software bude časem chovat rozumně. On i ten blbej bugreport (kterej, jak jsem pochopil, Jardik vytvořil) může s opravou chyby pomoct.

    Nejhorší je nedělat nic, ani si nepostěžovat, a přejít na jiný systém.
    Max avatar 3.10.2009 03:43 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    Já se tu ale nebavím o konkrétním případu. Jen poukazuji nato, že pomalu obblog si Jardík ztěžuje a větěšinou zbytečně, páč si zato může sám. K tomuto konkrétnímu případu se nevyjadřuji. Jen mně zaráží, proč stále setrvává, když na ten linuch stále tak pění a win jen vychvaluje.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Jardík avatar 3.10.2009 10:21 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    Stále totiž čekám do 22.10. na Windows 7 a mezitím na tom notebooku něco potřebuju mít. Nahrál bych si tam MSDNAA verzi, ale tu nemůžu používat komerčně.
    Věřím v jednoho Boha.
    kotyz avatar 3.10.2009 11:09 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    a to vadi? ty na tom snad delas neco komercniho? pochybuju ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jardík avatar 3.10.2009 11:24 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    Představ si, že dělám ... ale co, to vědět nemusíš :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    kotyz avatar 3.10.2009 16:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    ono to bude funguvat i na widlich z msdnaa. sice by se to spravne nemelo, ale na to se vseobecne sere a snad ze ta americka eula k widlim je u nas dokonce neplatna ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.10.2009 11:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    ...kliká na odkazy za 0,01$ :-D
    Jardík avatar 3.10.2009 14:01 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    To jsem přestal dělat hned po tom, co jsem nasbíral dost lidí pod sebe. Celkem to vyneslo pár doláčů, ale pak se něco stalo a přestali platit šmejdi. Pak jsem vytvořil skript, co jim submitoval samý tickety (přes proxyny :-)), aby z toho taky něco měli, a pak mě to přestalo bavit.
    Monday 17 Sep 2007 06:05 PM	$ 10	 PayPal	 Payment Sent
    Tuesday 16 Oct 2007 08:08 PM	$ 28	 PayPal	 Payment Sent
    Wednesday 19 Dec 2007 07:08 PM	$ 69	 PayPal	 Payment Sent
    Saturday 07 Jun 2008 10:06 AM	$ 203	 AlertPay/Card	 Pending Audit  -- tohle už asi nikdy neuvidím
    
    Jestli to někdo chce, tak je to na bux.to, login "daemon64", heslo "4fuckbuxto4"
    Věřím v jednoho Boha.
    3.10.2009 13:52 Vantomas | skóre: 32 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší

    Hm jasny a ted se mi presne to stalo ve Windows 7, vse v defaultnim nastaveni.

    Notebook pripojenej k adapteru, spusteny rozbalovani steam games, odejdu na dve hodiny pryc, vratim se, notebook uspanej a hry nerozbaleny, hlavne, ze je IO aktivita jako svine...

    A mimochodem problem s vypinanim externiho monitoru, jeste jsem nemel tu cest vyzkouset toto chovani ve Win7, ale ve Vista se to chovalo presne tak, ze jsem pripojil externi monitor, zacal prehravat film, zavrel notebook a ejhle, vypnul se i externi monitor a odvazim se rict, ze ve Win7 toto chovani nebude jine.

    Jardík avatar 3.10.2009 14:05 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    Ano, ve windows se ten monitor taky asi ve výchozím nastavení vypne, ale jde to alespoň vypnout. V linuxu mi to vypnout nejde, ať dělám, co dělám.
    Věřím v jednoho Boha.
    4.10.2009 08:47 Vantomas | skóre: 32 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    Priznavam, ze monitor ve Windows asi pujde nevypnout v zavislosti na zavrenem viku notebooku, popravde externi monitor jsem za zivot notebooka pripojoval asi tak 3x a z toho pouze jednou jsem chtel vystup pouze na externi monitor, takze nemuzu rict, jak to nechodi v Linuxu...

    Ja jsem vicemene narazel na fakt, ze Windows se v defaultnim nastaveni uspi v naprosto nesmyslnnou dobu, nechapu proc musi vubec notebook pripojeny ke zdroji uspavat po neaktivni dobe, v KDE ma PowerDevil defaultni nastaveni takove, ze na zdroji nikdy neuspava.

    Hold Windows se snazi byt zeleny a setrit energii :) .
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.10.2009 14:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    zavrel notebook a ejhle, vypnul se i externi monitor
    Na XP tohle ale třeba funguje, viděl sem to na šéfově ntb a to s tim podle mně nic speciálního nedělal, protože je BFU.
    saman2 avatar 3.10.2009 16:14 saman2 | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší

    Dobrý den,

    nevím, jak je to u Gnome, ale pokud používáte KDE, zkuste se podívat na balík KPowersave. Používám na notebooku OpenSuse 11 s KDE 3.5.9 (na KDE 4 zatím nespěchám) a přes KPowersave se myslím většina těchto věcí dá pohodlně naklikat, případně vytvořit několik profilů s různými nastaveními. Jediné, co mě občas trochu štve, že některá nastavení jsou společná všem těmto profilům (právě např. akce při přiklopení víka notebooku, ...) a jen některá jsou vázaná na profil.Víc by mi vyhovovalo, kdyby všechna tato nastavení byla vázána na profil, ale když toto pominu, je to poměrně pohodlné řešení a dá se to celkem variabilně nastavit.

    Jardík avatar 3.10.2009 22:56 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    KDE nepoužívám, protože je to pomalý šmejd, navíc OpenSUSE bych nezkusil už nikdy, za to, že mi cpe do 64bit systému 32bit knihovny, i když je nechci, a nejdou bez následků (= rozbordelení balíčkovače) odstranit.
    Věřím v jednoho Boha.
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.10.2009 22:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    jdi do prdele s je*anym 64bitem, nikoho to (ještě) nezajímá a nikdo to (ještě) nechce... :-D
    vlastikroot avatar 4.10.2009 10:14 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    64bit je OK, dokad neprijde Jardik ...
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    saman2 avatar 4.10.2009 09:59 saman2 | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší

    Tak nevím, mě na mém PC (notebook IBM Lenovo R61, Intel Core Duo 2 GHz, 2GB RAM, NVIDIA Quadro NVS 140M) KDE nijak pomalé nepřijde, ale jak jsem psal, "zatím" nepoužívám KDE 4. Jinak mám 64-bit OpenSuse 11.0 a pokud se nemýlím, tak 32-bit knihovny to chce obvykle kvůli závislostem u některých 32-bit aplikací. Dost často se dá najít i 64-bit verze knihovny, ale tak či tak kvůli některým 32-bit knihovnám nepociťuji žádné extra problémy či nějaký hodně výrazný vliv na výkon a tak mi tam vlastně ani nevadí.

    Gnome mi popravdě moc nesedí a s KDE jsem už dlouho spokojený. Ale každému vyhovuje něco jiného, jeden kolega zas nedá dopustit na Gnome.

    Nicméně k původnímu příspěvku: To, že nevíte, jak to nastavit pod Gnome (nevím, Gnome neznám, ale jak jsem psal, pod KDE to lehko nastavím), neznamená, že to nelze nastavit v Linuxu jako takovém ... to je příliš velké zobecnění vašeho problému.

    Jardík avatar 4.10.2009 13:14 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    To, že nevíte, jak to nastavit pod Gnome
    V gnome to nastavit nejde, proto to asi nevím ...
    neznamená, že to nelze nastavit v Linuxu jako takovém
    Jaký je k tomu syscall? Rád si napíšu aplikaci.
    Věřím v jednoho Boha.
    Jardík avatar 4.10.2009 13:15 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    Např. při instalaci nvidia ovladačů mě opensuse nutilo nainstalovat kýbl 32bit knihoven, přitom jsem instaloval 64bit ovladače ... to, že se se s nima v opensuse bundlují i 32bit opengl knihovny mě nezajímá.
    Věřím v jednoho Boha.
    cezz avatar 3.10.2009 22:48 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší

    No nastastie uz nemam win, ale ten zas raz usudil, ze odlozi uspanie kvoli dialogovemu oknu, kde bolo treba odkliknut OK (nieco priblizne tak neskutocne podstatne ako "je 13 hodin a 6 minut") a potom sa ten notebook takmer uvaril v batohu.

    Mozno by si mal skusit Mac OS, tam taketo veci (aspon na apple hw) funguju ako by clovek ocakaval. Alebo trosku vyberat HW a potom si dat trosku prace a rozchodit to ako treba pod linuxom. Ono to vzdy ide, len to niekedy chce viac casu a vedomosti. (ale to je podobne aj s Mac OS na nie apple hw)

    Computers are not intelligent. They only think they are.
    Jardík avatar 3.10.2009 22:53 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    Na ne apple HW nemůžeš MacOS X nainstalovat.
    Věřím v jednoho Boha.
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.10.2009 22:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    lol! ve čtvrtyek jsem viděl nějakou tu šelmu (nevyznám se v tom) na rozhodně neapple hw! :-D
    Jardík avatar 3.10.2009 23:01 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    = porušení licence, kde se říká, že můžete instalovat pouze na "Apple labeled hardware" a kousek před tím se vysvětluje, že "Apple" dále bude znamenat "Apple Inc.", takže se nejedná o kus HW s nalepeným jablíčkem, jak kdysi přesvědčovali na rootu a ospravedlňovali se tak. A třeba v poslké verzi licence je to napsáno "srozumitelněji". A pokud licenci neumíte přeložit/pochopit, tak s ní samozřejmě nemusíte souhlasit (ale tím pádem ani používat SW).
    Věřím v jednoho Boha.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.10.2009 21:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    Jeden vo voze, druhej vo koze! Vychcat se někde u zdi taky "nemůžeš" a děláš to... :-D
    Jardík avatar 4.10.2009 22:25 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    Nedělám, jsem zdravý a stíhám si dojít na záchod, na rozdíl od tebe nepiju denně litry piva a tak se mi moc časti chc*t nechce :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.10.2009 22:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší
    Tak to kecáš wole! Neřikej že vždycky chčiješ jen na místech k tomu určenejch... :-D

    PS: jestli to fakt držíš, tak bacha na prostatu ;-)
    cezz avatar 4.10.2009 21:35 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux je čím dál chytřejší

    Vsak ja netvrdim, ze sa to moze. Len tvrdim, ze je to potom zhruba rovnako pracne ako dobre rozbehat linux na tom istom stroji k uplnej spokojnosti.

    Computers are not intelligent. They only think they are.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.