abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 5.0.0 svobodného multiplatformního nástroje BleachBit (GitHub, Wikipedie) určeného především k efektivnímu čištění disku od nepotřebných souborů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    2.5. 22:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.5. 19:11 | IT novinky

    Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    1.5. 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    1.5. 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 510 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník

    Vložit další komentář
    21.5.2006 17:14 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    DNes mi prisli volebni listky. LIRA v nich neni. Takze to ode me dostane ODS. Ale za ctyry roky budu asi volit sam sebe. Byl bych jedinej na kandidatce :-D. Studentu 20-25 let sem tam zahlidl hafo.
    22.5.2006 13:02 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Já volil Liru v minulejch komunalnich volbach. Koho budu volit v techto vazne nevim, ale ODS to zcela jiste nebude, na to nemam zaludek... Ze zoufalstvi uz pokukuju dokonce i po lidovcich :(
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    22.5.2006 13:04 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    takže jsi vlastně nejvíc volil čssd
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    22.5.2006 13:16 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Jo, minule jsem tam hodil Špidlu. Sice toho lituju, ale řádově míň než toho že jsem po převratu volil Klausovu ODS, to bude noční můra nadosmrti.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    21.5.2006 17:30 springer | skóre: 10 | blog: engineering
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    jiz nekolikrat jsem doporucil si takove nazory vytsknout nebo jinak uschovat a pedagogicky to za 20 let vyuzit u svych deti - vytahnout to uschovane a rici "vidis synku, ja jsem byl tenkrat taky tak blbej" ....
    kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
    21.5.2006 17:35 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    :-D ... asi tak
    Luk avatar 21.5.2006 17:43 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Jsem asi opravdu blbec, protože tohle jsem nepochopil :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    21.5.2006 17:59 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Nic se nedeje. Vytisknete si to, uschovejte a za dvacet let (ale spise mnohem drive) vytahnete a pochopite.
    Luk avatar 21.5.2006 18:32 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Asi se budu muset nechat vyšetřit. Takovou natvrdlostí jako teď jsem nikdy netrpěl :-D:-D:-D Jinými slovy - není mi jasné, co je zrovna na tomto textu takového, aby to mělo zmiňované vlastnosti...
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    21.5.2006 18:34 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Ty to fakt nevidíš????

    Né, dělám si srandu - já taky ne. :-)
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    21.5.2006 18:34 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    No a oba ti vykládají, že to pochopíš až za 20 let, ne teď. Takže pokud nemáš stroj času, jsi bez šance :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    21.5.2006 18:34 lefti | skóre: 18 | blog: OneAndOnlyTrueBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    a paroubek pomaha topolankovi
    21.5.2006 19:11 0lda | skóre: 10 | blog: chladime_router
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Nešpiňte to tady politikou. Vaše výlevy jsou totálně mimo povahu a určení těchto stránek. Kdybychom uvažovali co by prospělo open source, tak by to modropráci odstřelili úplně, se svým kladným vztrahem k Am. republikánské straně a beztak i k softwarovým patentům. Nakonec k volbám nemusíte, nikdo Vás nenutí.
    21.5.2006 19:13 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Ale, ale! Člověka, kterej má doma vlastní sbírku zákonů, přece nelze neobdivovat!
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Luk avatar 21.5.2006 20:03 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Politikou to tady špinit budu. Minimálně ve svém blogu (dokonce jsem si na to vytvořil speciální kategorii Politika) ;-)

    Open source prospívá co největší svoboda tvorby. Proto mu prospívá taková politika, která neříká, jaké licence jsou lepší a jaké horší (ať už v jakémkoli směru), nebrání autorům volit si licenci dle uvážení, nezvýhodňuje (např. zadávání zakázek bez soutěží) konkrétní softwarové a jiné firmy atd.

    Je jasné, že tohle žádná strana beze zbytku dělat nebude, stejně jako mnoho jiných věcí, které bych si přál. Ale budu vybírat z toho, co tu je - nejít k volbám je totální blbost.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    21.5.2006 21:01 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    dokonce jsem si na to vytvořil speciální kategorii Politika
    Je ta kategorie taky k něčemu dobrá?
    Quando omni flunkus moritati
    Luk avatar 21.5.2006 21:37 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Ano. Aby odpůrci politiky předem věděli, co zde mají čekat a nečetli to :-D Případně třeba k blokaci této kategorie, pokud by to Leoš implementoval.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    22.5.2006 00:14 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Aha. Já že na hlavní stránce to není nikde vypsané, takže tam se podle toho rozhodnout nedá.
    Quando omni flunkus moritati
    Luk avatar 22.5.2006 00:22 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Dej to jako feature request ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    22.5.2006 18:24 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Nemám konto v bugzille a navíc je mi to jedno ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    21.5.2006 21:07 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    ODS je jistě tou pravou stranou, která by měla v nastávajících volbách získat nejvíce hlasů. Nic lepšího a dostačně silného na výběr není. Je mi upřímně líto, že jsem v minulých parlametních volbách podpořil Fialový hnus. Zřejmě chtějí korýtka za každou cenu, podobně jako Klidná síla. Velmi by mě potěšilo, kdyby se ani jedna z těchto dvou stran do parlamentu nedostala. Velmi mě však zklamala politická plíseň, která by již brzy mohla obrůstat Jedovatou růži z Lidového domu. Bolševici mohli být po revoluci postaveni mimo zákon, teď už s tím asi nic dělat nejde.

    Ani jedna ze stran se nezdá být dostatečně schopná odporovat bludům přicházejícím k nám z Evropské unie. Místo Zelených bych v parlamentu raději viděl Národní stranu, která nezametá ani evropská ani česká politická hovna pod koberec a odmítá levicovou monokulturu KSČSSD.
    21.5.2006 21:18 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Národní stranu? Ti ruplo v bedně?
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    21.5.2006 21:23 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Proč? Nelíbí se?
    Luk avatar 21.5.2006 21:35 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Ne! Mít nové Sládkovce v parlamentu - to by tedy byla "výhra".
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    21.5.2006 21:48 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    A mně už po nich bylo smutno... Se Sládkem byla sranda. :-)
    22.5.2006 13:11 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    O Národní straně jsem uvažoval do té míry, že jsem se podíval na jejich web. Přes nepopiratelné plusy jako dobrou čitelnost, minimum mlžení, a ochotu k rázným řešením jsem neskousnul článek o tom, jak si chudák poslanec Doležal o svoje zkopání vlastně říkal a dobře mu tak.

    To už se mi víc líbí http://www.narsoc.cz/
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    22.5.2006 13:30 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Já bych se nad tím nerozčiloval. Když dostane do držky politik, je toho všude najednou plno. A když obyčejný člověk, tak nic.
    22.5.2006 15:23 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Ok, jenže tenhle rozpor evidentně nevyléčíš tím, že veřejně prohlašuješ něco ve smyslu: ,,Nikdo nesmí dostat do držky, ale u tohoto člověka to bylo v pořádku, protože má něco společnýho s komunisty, a někteří komunisté v některých státech bývali taky pěkní gauneři''. Tohle si nikdo kdo trvá na rovném výkladu práva prostě absolutně nesmí dovolit, tímhle NS skončila.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    22.5.2006 16:22 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Jestli jde o tento článek, tak ten i přes některá opačná tvrzení vyznívá jako schvalující zmlácení Dolejše. Ale na druhou stranu tu máme i strany, jejíž členové nezůstávají u slov a dávají svým politickým protivníkům rovnou přes hubu.
    Dalibor Smolík avatar 21.5.2006 23:08 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Národní stranu bych určitě nevolil, ale jejich předsedkyni bych klidně pozval do vinárny. Ale nesměli bychom se bavit o politice ...:-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.5.2006 23:11 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    tý bych se nedotk ani v gumovejch rukavicích
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    JiK avatar 21.5.2006 23:35 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    me se libi ta Zelena slecna co byla vyloucena ze Strany, je fakt sexy.
    22.5.2006 00:16 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    503 Service Unavailable

    Fakt pěkná.
    Quando omni flunkus moritati
    Dalibor Smolík avatar 22.5.2006 08:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Vždyť je na té fotce vidět dobře. Proč ji proboha vylučovali?
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Luk avatar 22.5.2006 09:09 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Proč ji proboha vylučovali?
    Aby nemotala hlavu politikům :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    21.5.2006 23:37 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Ve vinárně je lepší se politice nevěnovat. Ještě by z toho to víno zkyslo. :-)
    Mikos avatar 22.5.2006 14:34 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Teda člověk který chce volit Národní stranu nebo podobné "fašouny" je u mě uplně stejnej ubožák jako člověk, který chce volit KSČM. Toť vše.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    22.5.2006 16:25 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Taky názor. Ale srovnávat volbu NS s volbou KSČM je vskutku ubohé.
    Mikos avatar 22.5.2006 16:30 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Ne, ubohé je volit stranu jako je NS nebo KSČM. Je jedno kterou z nich, obojí je uplně stejné zlo, jen jedno nalevo a druhé napravo. A lidi co jim skáčou na ty jejich populistické žvásty jsou ubožáci.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    22.5.2006 16:34 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Pokud vím, lidé z NS nic špatného neprovedli, což o těch ostatních neplatí. A populistickým žvástům se, zdá se, nevyhneme u žádné strany. :-)
    Mikos avatar 22.5.2006 17:06 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Díky takovémuto uvažování se v historii dostali k moci Hitler, komunisti nebo podobná pakáž. Mezi NS a KSČM opravdu nevidím žádný podstatný rozdíl.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    22.5.2006 17:17 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Nemyslím si, že by kterákoli totalitní strana vyloženě podporovala přímou demokracii. Komunistům se věřit nedá a ostatní parlamentní strany, když na jediné celostátní referendum (o vstupu do EU) došlo, lhaly, až se jim od huby prášilo, takže ty si rovněž mnoho důvery nezaslouží. ODS sice tolik prounijní není ani nebyla, ale lhaní kolem referenda si vyzkoušeli alespoň u nás v Brně.
    Mikos avatar 22.5.2006 17:18 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Já sem europtimista, takže jsem rád že referendum dopadlo jak dopadlo :-P
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    22.5.2006 17:21 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Euro... co? Nechápu. :-D Ale pozor, totalita číhá všude. ;-)
    22.5.2006 01:43 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Další "škodič" ODS je její předseda Topolánek. Bohužel, jeho rétorika je velice nekonzistentní a mnohé teze z volebního programu ODS vykládá tak, že mohou být chápány i zcela opačně. Zvlášť to bylo vidět v dnešní Sedmičce, kde se střetl s premiérem Paroubkem.
    Byla to sice Nedelni partie (Prima), coz vem cert, ale Topolanek vubec nebudi dojem, ze by opravdu rozumel tomu, co rika. Coz je v jeho funkci volebniho lidra nejsilnejsi opozicni strany dost fatalni vlastnost.

    Cetl jsem cosi o tom, ze pry se Topolanek specialne na Paroubka skolil, pry na nadavky apod. Jaky pech, ze Paroubek vyrukuje s vecnymi tematy... Nervy ma taky slabe.

    Pokud je na vine "pouze" nedokonala retorika ci nervozita, tak je Topolanek a ODS strana, ktera nedokaze slusne managovat ani svou predvolebni kampan, jak mam verit, ze to Topolanek uhraje v premierskem kresle a ODS ve vlade...

    Uz jsem tu zminoval jeho rozhovory na Aktualne.cz. Tam se projevuje stejne chabe. Obavam se, ze to neni jen zalezitost "treninku" (ostatne, k tomu mel Topolanek za dlouha leta ve sve funkci daleko vic casu nez Paroubek, jsou to jeho druhe volby tusim, presto pusobi, jak kdyby byl prekvapenej, co se to po nem chce...)

    Např. ohledně miliardy, kterou Paroubek přislíbil na fotbalový stadion na Letné, odpověděl: "Za to by se postavilo 65 hřišť pro mládež." Špatně! Měl spíše odpovědět: "Vrcholový sport je ryze komerční věc a stát by do něj neměl lít žádné miliardy." To je jádro věci.
    Pro me je spis zahada, kde berete, ze pujdou penize na "fotbalovy stadion" nebo na "komercni sport"... Nebo jsem uplne hloupej a investice do reprezentativni odpovidajici infrastruktury kolem reprezentativniho stadionu je liti "miliard do vrcholoveho sportu"?

    Ze timhle operuji demagogicky politici v televizi, aby si ziskali nejaky ten bodik, prosim, ale kdyz uz se odhodlate ke kriticke analyze, nemel byste operovat pouze novinovymi titulky (nebo odkud tuhle bulvarni zkratku mate) - to je tu zatim domena nicku "JiK" :PPP.

    leckdy je Topolánkova rétorika spíše levicová (někdy i levicovější než ta Paroubkova) a působí pak, jako kdyby opisoval volební program ČSSD.
    Taky jste si vsiml? A nejen Topolankova... Na me pusobi kampan ODS jako pretrena kampan komunistu. Tataz ideologicka nesmiritelnost, tataz primitivnost a plakativnost predkladanych reseni (operovani pojmy jako "rovnost", "vsem pridame (a nevime, kde na to vezmeme)" ... mne pripada, jako by "opisovali" uplne nekde jinde.

    I když mi na ODS vadí obrovské množství věcí, v tuto chvíli je to jediná strana, která by mohla (z vládní pozice) zvrátit nepříznivý vývoj v naší zemi, tedy plížívý návrat před rok 1989. Doufejme, že se moje černé obavy nenaplní a nebude tu další 4 roky vláda, neštítící se vyvlastňování jak na běžícím pásu a nesmyslného rozhazování miliard na pochybné věci.
    Bohuzel vasi "nadeji" na ODS zvracejici nepriznivy vyvoj nesdilim. O zakone o "vyvlastnovani" mluvil tusim dneska i Necas jako neco, co bylo chybou ODS (tusim drobnych akcionaru?) a co se tyce nesmyslneho rozhazovani miliard na pochybne veci - opravdu nevidim, kde berete optimismus, ze jakakoliv vladni strana bude proti tomuto z principu imunni - zvlast ta, co se urputne brani snaham o zpruhledneni ruznych toku penez, protoze to "brani podnikani".

    Vyvlastnovani zabrani lepe nez jakakoliv strana (v jejimz zajmu to vzdycky bude, pokud bude u moci) rozvoj aktivni obcanske spolecnosti, tedy ze proste vlada, urady (i komunalni bratrstva) budou mit maximalne ztizene neco takoveho provadet.

    A rozhazovani na hovadiny zabrani opet jen vetsi zapojeni prime demokracie do rozhodovani a hlavne maximalni transparentnost peneznich toku z verejnych zdroju. Napriklad osobni odpovednost funkcionaru a volenych predstavitelu za spatne smlouvy, nevyhodne investice ... jako je to (pardon, jako by to melo byt) v normalni firme.
    Luk avatar 22.5.2006 09:08 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Nedelni partie (Prima), coz vem cert,
    Ano, pravda, pořady mi splývají ;-)
    Nebo jsem uplne hloupej a investice do reprezentativni odpovidajici infrastruktury kolem reprezentativniho stadionu je liti "miliard do vrcholoveho sportu"?
    Ano, je. Vrcholový sport je prostě čistá komerce (zejména u takových sportů, jako je fotbal nebo hokej) a jeho podporu z veřejných zdrojů (státních, městských apod.) vidím jako špatnou věc. Bez ohledu na to, jestli se dotuje přímo stavba stadionu nebo třeba "jen" parkoviště pro něj.
    O zakone o "vyvlastnovani" mluvil tusim dneska i Necas jako neco, co bylo chybou ODS
    Ano, to byla hodně špatná věc a tehdy jsem to také náležitě zkritizoval.
    co se tyce nesmyslneho rozhazovani miliard na pochybne veci - opravdu nevidim, kde berete optimismus
    Pokud by skutečně klesly daně, bude těch miliard na rozhazování méně. Už proto. A myslím si, že se ODS také vystříhá nesmyslů toho typu, jako byl INDOŠ.
    Napriklad osobni odpovednost funkcionaru a volenych predstavitelu za spatne smlouvy, nevyhodne investice ... jako je to (pardon, jako by to melo byt) v normalni firme.

    Zavést něco takového se zatím nepokusila žádná strana. A pochybuji, že se nějaká v dohledné době pokusí.

    P.S.
    Mám pocit, že jsme si dříve tykali, ale třeba se to změnilo
    ;-)

    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    22.5.2006 11:33 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Vrcholový sport je prostě čistá komerce (zejména u takových sportů, jako je fotbal nebo hokej) a jeho podporu z veřejných zdrojů (státních, městských apod.) vidím jako špatnou věc.
    O tom se jiste da diskutovat. Ze je to predvolebni tah, o tom neni sporu. Ani o tom, ze masovy sport jsou pro obecny lid "circenses" (z "chleb a hry") a jeho podpora je popularnejsi nez napr. bezbarierove pristupy do instituci. Infrastruktura vsak zahrnuje i reseni mestske dopravy, i treba ty bezbarierove pristupy, ubytovani apod. - nejen parkoviste. A politik tak logicky spojuje prijemne (pro jeho popularitu) s uzitecnym (pro obyvatelstvo).
    Pokud by skutečně klesly daně, bude těch miliard na rozhazování méně. Už proto. A myslím si, že se ODS také vystříhá nesmyslů toho typu, jako byl INDOŠ.
    To ze bude mene miliard na rozhazovani, si jednak ODS moc nepripousti (aspon to moc nezduraznuje), a pak to jeste zdaleka nezarucuje, ze nebudou dal financovany nesmysly, na ukor potrebnejsich projektu.
    Mám pocit, že jsme si dříve tykali, ale třeba se to změnilo ;-)
    Neminim to nijak osobne - v zapalu diskuse prilis nerozlisuji kdo konkretne pise (pouze pokud se jedna o opravdu exemplarni vyplod, tak mi to neda...) a pote, co se tu nekolik lidi urazene ohrazuje proti tykani i v internetove diskusi, prechazim tu pokud mozno (po vzoru anglictiny) na preventivni vykani vsem, abych si nemusel pamatovat, komu zrovna odpovidam ;) Tak tedy promin(te).
    Luk avatar 22.5.2006 12:11 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    v zapalu diskuse prilis nerozlisuji kdo konkretne pise
    To je správné, toho si cením ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    22.5.2006 19:22 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Pokud by skutečně klesly daně, bude těch miliard na rozhazování méně. Už proto. A myslím si, že se ODS také vystříhá nesmyslů toho typu, jako byl INDOŠ.
    Pan Tlusty s panem Topolankem ale tvrdi, ze po snizeni dani vybereme vice penez, nez v soucasnosti. Takze je to presne naopak - budou moci rozhazovat jeste vetsimi hrstmi.
    26.5.2006 21:14 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Víte, já moc nevěřím v to, že pokud se sníží daně, tak budou lidé s radostí odvádět daně poctivě. Normální zaměstnanec ty daně odvede tak i tak. A podnikatel? Bud diky "tvurcimu ucetnictvi" bude odvadet porad to same, nebo si koupi notebook/auto/lod/Jumbo Jet ;-) a bude to porad to same. Protoze proc by najednou meli odvadet dane, kdyz doted jim to prochazelo.

    ad. INDOS - neveril bych tomu, ze by se takove akci nejaka vlada vyhnula.
    22.5.2006 10:35 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Napriklad osobni odpovednost funkcionaru a volenych predstavitelu za spatne smlouvy, nevyhodne investice ... jako je to (pardon, jako by to melo byt) v normalni firme.
    To by bylo fajn. Funguje to už v nějakém jiném státě?
    22.5.2006 02:03 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    Jo a jeste neco. Mam takovy pocit, ze ODS s tesnou vetsinou si to vstupem do vlady v nynejsi sestave zaslouzilych (a patricne verejnosti neoblibenych) kadru zase na pristi dve volebni obdobi pohnoji, takze to bude spis "vitezstvi Pyrrhy" :P

    Nasledne stoupnou preference jak CSSD, tak (coz je horsi), komunistu. Protoze ODS svuj program stejne neprosadi (leda by meli vetsinu sami), tak nemam prilis obavy, ze ty jejich fantasmagorie staci do padu sve pripadne vlady uskutecnit. Ale protoze si nepreju vetsi popularitu komunistu, tak si nepreju ani vitezstvi ODS ve volbach. Z tehoz duvodu si nepreju ani velkou koalici (ackoliv ta by krome komunistum nahrala i dalsim mensim stranam).

    Navzdory retorice ODS, ktera se vydava za "hraz" proti komunistum, vitezstvi ODS podle me zkratka komunisty jedine posili. ODS jim sama dava do ruky obrovskou moc, kdyz jim tlaci do naruce CSSD a vytvari tak paradoxni situaci "izolovane" poloviny hlasu v parlamentu (nebo si snad nekdo z ODS mysli, ze by se CSSD mohla v teto nepratelske a vyhrocene atmosfere, kterou vyhlasila ODS svou "nulovou toleranci" chovat jinak?) a tak de facto umely dvoupolovy system, kde se kazdy musi pridat na jednu stranu, bud s ODS nebo s komunisty.

    Jsem sam, kdo ma tenhle dojem?
    22.5.2006 14:52 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Skvele se bavim
    Dve superperly:
    "ODS v současnosti jediná aspoň trochu seriózní strana napravo od středu"
    "ODS také vystříhá nesmyslů toho typu, jako byl INDOŠ"

    Panove, kdyby vam bylo pres hodne sedesat, tak se to da brat jako starecka skleroza. Ale obavam se, ze vek vetsiny diskuteru se pohybuje v podstatne nizsich cislech ..

    22.5.2006 15:37 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skvele se bavim
    Klid.. hulit trávu, chodit na pajtl, rozbít sousedovi kopačákem okno, sáhnout na rozpálená kamna, nebo volit ODS, to jsou normální hříchy mládí..

    Omlouvá je že volební vítězství ODS dosud nezažili, touha po změně je přirozená, a na opačné straně je KSČM, která sice zemi ruinovala méně spektakulárně než ODS, ale zase delší dobu a "vyvolených" co se pakovali bylo řádově více, takže celkové škody byly srovnatelné..
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    Luk avatar 22.5.2006 19:59 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skvele se bavim
    Omyl. Volební vítězství ODS jsme už zažili, a to v roce 1992. Tehdy volby do ČNR (ze které se po rozpadu federace stala PS PČR) vyhrála koalice ODS-KDS. Vznikla vládní koalice ODS–KDS–ODA–KDU-ČSL a vládla do voleb 1996 (i když mezitím KDS fúzovala s ODS).

    ODS dokonce vyhrála i volby v roce 1998. Tehdy mohla vytvořit koalici s US a KDU-ČSL, a v parlamentu (obou komorách) by tato koalice měla většinu. Jenže tyto dvě menší strany se rozhodly vznik koalice sabotovat (nadiktovaly si spousty podmínek, mj. neúčast Václava Klause ve vládě), proto vznikla opoziční smlouva a vláda ČSSD.

    To připomínám pro ty, kteří si na to nepamatují nebo nechtějí pamatovat ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    22.5.2006 21:58 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skvele se bavim
    Myslim, ze sam patrite mezi ty, kteri maji nezanedbatelne problemy s pameti. Viz napriklad vysledky voleb z roku 1998.
    Luk avatar 22.5.2006 22:14 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skvele se bavim
    Ale vždyť to je přesně to, co jsem tvrdil (i když v tomto případě možná nepřesně, protože se - narozdíl od roku 1992 - nejednalo o vítězství v absolutním počtu hlasů). Ta pravostředová většina (63+20+19=102) pod vedením ODS byla, narozdíl od roku 1996, zcela reálná. Proto jsem také předtím nezmínil rok 1996, kdy ODS sice získala absolutně nejvíc hlasů, ale mohla sestavit pouze menšinovou vládní koalici (68+13+18=99).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    22.5.2006 22:38 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skvele se bavim
    Vy ste napsal, ze volby vyhrala ODS. To neni pravda, vyhrala je CSSD. Ano, ODS+US+KDU mely dohromady vetsinu, ale tyto tri strany snad nejsou totez, co ODS. Vase kratke shrnuti toho, proc tehdy nevznikla vetsinova koalice, je ... velmi kratke. Bez kontextu celeho pred a povolebniho vyvoje je to shrnuti zavadejici a nesmyslne.
    Luk avatar 22.5.2006 23:31 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skvele se bavim
    Vase kratke shrnuti toho, proc tehdy nevznikla vetsinova koalice, je ... velmi kratke. Bez kontextu celeho pred a povolebniho vyvoje je to shrnuti zavadejici a nesmyslne.
    Trochu delší shrnutí (možná ne úplně chronologicky): Sestavení menšinové vlády ODS-ODA-KDU-ČSL a její tolerance ze strany ČSSD (1996; za tuto toleranci dostala ČSSD různé funkce, včetně předsedy sněmovny). Volby do senátu, převaha vládních stran. 1. balíček ekonomických opatření. Tlaky na pokles měny, následné uvolnění kursu (s cca 10% poklesem). 2. balíček ekonomických opatření. Podsedická facka, odchod J. Wagnera z ČSSD a jeho podpora menšinové vládě. Tzv. "sarajevský atentát" (opuštění vlády nejprve ministry KDU-ČSL a hned následně i ODA). Sestavení úřednické vlády bez účasti ODS (ale za účasti KDU-ČSL a ODA). Krize ODA. Rozštěpení ODS, vznik US. Volby 1998. Josef Lux pověřen vyjednáváním o vládě. Jednání mezi US a KDU-ČSL na jedné straně, a ODS na druhé straně nevedou k cíli. Miloš Zeman pověřen sestavením vlády. Vznik opoziční smlouvy, důvěra menšinové vládě ČSSD.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    28.5.2006 07:55 Miňo | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Topolánek a Macek pomáhají Paroubkovi
    >a nebude tu další 4 roky vláda, neštítící se vyvlastňování jak na
    >běžícím pásu a nesmyslného rozhazování miliard...

    S programem ODS ve většině souhlasím ale po celou dobu je v hrubém rozporu jejich konání. ODS např. navrhla a prosadila změnu obch. zákoníku, který vyvlastnil akcie minoritních akcionářů ve prospěch majoritních za cenu, kterou sami stanovili bez možnosti odvolání (samozřejmě souhlasili všichni mimo komunistů) Dalo by se dlouho pokračovat - je to jedna banda, ideály jsou hezká věc ale měli bychom přejít k ryzímu pragmatismu - kdo se v praxi neosvědčí, z kole ven, další šance za 4roky

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.