abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 22:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 5.0.0 svobodného multiplatformního nástroje BleachBit (GitHub, Wikipedie) určeného především k efektivnímu čištění disku od nepotřebných souborů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | IT novinky

    Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    1.5. 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    1.5. 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 509 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník

    Vložit další komentář
    Ondřej Kuda avatar 24.3.2007 08:53 Ondřej Kuda | skóre: 27 | blog: obcasny_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    hmmmmmmm, kdyby byl tak treba HTC S730 (HTC Wings) :-)
    24.3.2007 10:42 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    Ten zrovna moc linuxový není, ne?
    Ondřej Kuda avatar 24.3.2007 11:34 Ondřej Kuda | skóre: 27 | blog: obcasny_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    Neni, ale kdyz je tak krasny.... tak bych mu to i odpustil :-)
    Ondřej Kuda avatar 24.3.2007 12:10 Ondřej Kuda | skóre: 27 | blog: obcasny_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    Ono se to tak pekne cte, treba tady: http://www.pdasnews.com/articles/2593/1/
    24.3.2007 10:33 George Best
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    Celkem vhodně načasované :) Ale nemůžu říct nic víc, než že zatím "analyzujeme trh" :) Nejedná se o PDA, ale o telefony a hádáte správně - běží na Qtopii. Ovšem jestli nakonec budou nebo ne, to je ve hvězdách. Já o tom nerozhoduji. Samozřejmostí by byla česká lokalizace a "dobrá" koncovka. Již brzy dorazí vzorky do ČR, tak se těším :)
    24.3.2007 13:51 George Best
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    Vidím, že to nikoho nebere :-( Asi by bylo lepší, kdybych nahodil specifikace (že by Wi-Fi?) a obrázky, ale fakt nemůžu. I tak jsem ale čekal na linuxovém portálu větší odezvu.
    stativ avatar 24.3.2007 13:53 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    Já to pochopil tak, že stejně nebudou volně v prodeji, takže je mi to k ničemu.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    24.3.2007 14:08 George Best
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    Právě že možná budou. Možná. Záleží, jaká bude odezva na recenze. A vzorky jsou určené právě k recenzování a případné lokalizaci, ty tedy opravdu do prodeje nepůjdou. Cena navíc bude opravdu dobrá, alespoň z mého pohledu tedy.
    Luk avatar 24.3.2007 14:29 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    Problém je, že takové to "možná" už jsme slyšeli mockrát a zatím z toho nikdy nic nebylo. Proto je logické, že to všichni berou jako plácnutí do vody. Jsou prostě firmy (nejen v tomto oboru), které něco opravdu dělají, a pak ty ostatní. Těch ostatních je bohužel zatím většina.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    24.3.2007 14:41 George Best
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    Ano, můžete to brát jako plácnutí do vody. Ale již brzy uvidíte, že to nebyl planý poplach. Kdybych mohl mluvit, možná bych vás i přesvědčil, ale nemůžu. :-)
    Luk avatar 24.3.2007 14:48 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    Tak dobře, budu doufat, že z toho opravdu něco bude ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    24.3.2007 18:12 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    To jsou tajnosti... :-D Když je to určené pro recenze, je možné získat nějaký vzorek pro recenzi v časopise LinuxEXPRES? Kontakt na mě je na webu časopisu nebo v profilu...
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    24.3.2007 19:12 George Best
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    Určitě bude možnost získat vzorek na recenzi, ozvu se až to bude aktuální.
    24.3.2007 10:55 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    Mno, nevím jak u mobilů, ale u PC nebývá u linuxu lokalizace problém...

    btw. ta raference na onu jistou banku je přesná. Poslední česká banka, která nechodí pod linuxem... A zrovna u ní musím mít já chudák účet...
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    24.3.2007 12:22 finn | skóre: 43 | blog: finnlandia | 49° 44´/13° 22´
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    Nemusíš…
    Užívej dne – možná je tvůj poslední.
    24.3.2007 17:15 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    Lenost je někdy silnější... Kdo by si chtěl přidělávat starosti změnou banky uprostřed školního roku...
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    Luk avatar 24.3.2007 17:25 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    Něco pro pobavení - tímhle mě dnes čerstvě upgradované internetové bankovnictví přivítalo :-D Příští týden jdu na pobočku, tak vezmu screenshot s sebou a rovnou se zeptám, jestli si chtějí tímto způsobem udržet klienty (včetně mě).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    24.3.2007 17:49 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    Tož, pěkný upgrade, ne? Krom reklam vlevo celkem pěkná, strohá, jednoduchá stránka. :-D Btw. ono nejenom že mojebanka nechodí na linuxu, ale ona ani není schopná pracovat s novějšími verzemi javy (což může být u mě problém, protože svoje windows nemám a moji banku tak řeším obvykle půjčováním notebooků ostatních členů rodiny...)... By mě zajímalo, jakýho vola tam maj přes IT... :-D
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    Luk avatar 24.3.2007 18:34 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    No, v první chvíli jsem si myslel, že mi někdo pomocí pharmingu podvrhl podvodnou stránku, proto jsem tomu nejdřív vůbec nedůvěřoval (a raději jsem zkontroloval certifikát) :-D

    Co se týká Javy, verze 1.6 funguje bez problémů. Fungovaly i různé verze 1.5, ovšem ta výzva k odinstalaci novější verze a instalaci starší byl těžký amatérismus.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    4.4.2007 23:44 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    Mno je fakt, že já jsem to naposled zkoušel ještě před posledním upgradem... a to s 1.6 javou prostě nešlo. Chtěl smazat uživatelská data, ale to bylo k ničemu :-D
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    OndraZX avatar 24.3.2007 12:25 OndraZX | skóre: 27 | blog: OndraZX | Frydek-Mistek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    Protoze Nokia
    4.4.2007 23:47 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    Kdyby nokia vyrobila mobil s linuxem tak bych byl šťastnej jako blecha, mj. také proto, že designově se mi telefony od ostatních výrobců moc nelíbí, je to evropský výrobce a zatím mám s nokiemi jen ty nejlepší zkušenosti (a dokonce se mi podařilo onehdá sehnat i mobil s bluetooth a barevným displayem a BEZ foťáku, což byl záměr)...
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    12.4.2007 12:52 yoora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    No někde jsem četl, že Nokia se vrhla na podporu Linuxu... Snad se to zúročí i v těch mobilech. Nedám totiž na Nokii vůbec dopustit. --yoora
    24.3.2007 12:33 kbelik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    Nevím, jestli je dobrý nápad, chtít je dovážet z jiných koutů světa. Jsem si teď chtěla koupit telefon v americe, na čež mě pan prodavač vysvětlil, že evropská SIMka do něj pasovat nebude. Takže jsem to vzdala a žíju si v poklidu bez nej. :-)
    Luk avatar 24.3.2007 14:24 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    Samozřejmě by se muselo jednat o telefony, které by byly způsobilé provozu v Evropě (nejen kompatibilita se SIM, ale i se sítěmi GSM a nabíječka pro naši elektrickou síť). Dále by se musela vyřešit administrativa (získat schválení pro provoz v sítích a samozřejmě také prohlášení o shodě, aby se to tu dalo prodávat). Záleželo by na tom, jak by situace pro konkrétní model vypadala (tj. zda je možné využít existující schválení apod.). Pokud by se muselo projít kompletní homologační řízení, nemělo by to smysl.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    24.3.2007 14:50 kbelik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    nabíječka pro naši elektrickou síť
    náhodou redukce jsou super :-D
    Luk avatar 24.3.2007 15:16 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    Redukce jsou sice super, ale nezpůsobilý výrobek nelze uvést na trh (§ 3, písm. b zákona 634/1992 Sb., a dále § 8 zákona 22/1997 Sb.). Něco takového by si vzal na triko leda blázen :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    24.3.2007 15:28 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    Nabíječku si můžeš ubastlit nebo si ji nechat ubastlit.
    Quando omni flunkus moritati
    Luk avatar 24.3.2007 15:31 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    Možná sis nevšiml toho, že jsem měl od počátku na mysli dovoz mobilů odjinud a jejich legální prodej na českém (resp. evropském) trhu. Dovážet jednotlivé kusy pro vlastní potřebu je trochu něco jiného a to jsem tu neřešil.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    24.3.2007 15:57 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    Aha, to jsem špatně pochopil.

    Ale i tak, necháš si ubastlit jeden kus a když zjistíš, že funguje, zadáš si to jako sériovou výrobu.
    Quando omni flunkus moritati
    25.3.2007 15:54 kbelik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    já to myslela spíš tak, že občas v některé zásuvce se mojí redukci nechce fungovat, nehledě na to, že mám pocit, že baterka u notebooku se nabíjí z émerických zásuvek divně, jelikož se strašně rychle vybíjí...
    Luk avatar 25.3.2007 16:10 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    Émerické zásuvky jsou slabé. Mají jen 120 slabých volů oproti 230 silným volům u nás. V USA kdysi nenaslouchali radám moudrého Tesly a rozhodli se pro špatnou cestu :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    25.3.2007 17:31 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    To víš, když mají na to, aby plejtvali mědí a ke každýmu baráku strčili trafo...
    Quando omni flunkus moritati
    25.3.2007 21:37 kbelik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    ale zato mají 60Hz ;-) já vím, že mají míň, ale bylo mě předtím vysvětlováno, že prý by se to mělo nabít stejně, jen za delší dobu, ale já takový pocit nemám.... už se zase těším na těch 230 :-)
    Luk avatar 25.3.2007 21:45 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    Menší napětí má i své výhody. Například se dá bezpečněji zjišťovat i bez zkoušečky, jestli je to pod napětím. I když znám i pár lidí, co to běžně zkouší i na našich 230 voltech :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    26.3.2007 18:59 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    I 100 voltů už docela bolí... jednou jsem měl počítač připojenej kabelem, ve kterým nebyla žíla pro kolík (kolík tam byl, ale elektricky visel ve vzduchu), šáhl jsem si na bednu a dostal jsem ji. Nic moc.

    Ale o člověku, co zkouší i těch 230 holou rukou, jsem slyšel taky.
    Quando omni flunkus moritati
    Luk avatar 26.3.2007 22:00 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    Ono záleží na situaci - sucho/mokro, cesta proudu, druh proudu, kmitočet atd. V bezpečném prostředí je bezpečné napětí až do 100 V stejnosměrných (což už je dost cítit, ono i těch cca 60 V na telefonní lince už trochu šimrá). Na druhou stranu jsou známy smrtelné případy s napětím 24 V.
    Ale o člověku, co zkouší i těch 230 holou rukou, jsem slyšel taky.
    Já jsem o tom nejen slyšel, já jsem to na vlastní oči viděl. Ten elektrikář už je teď po smrti, ale nezabila ho elektřina.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    28.3.2007 01:46 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    V bezpečném prostředí je bezpečné napětí až do 100 V stejnosměrných (což už je dost cítit,...)
    To mi povídej... chytil jsem 100V i 230V a příjemné nebylo ani jedno, naštěstí pro mě obojí bylo přes dostatečně malou kapacitu, takže to jen bolelo, ale žádný zabíjení. Taky jsem si jednou sáhl na vidlici od monitoru, kterou jsem těsně předtím vytáhl ze zásuvky... taky au.
    Na druhou stranu jsou známy smrtelné případy s napětím 24V.
    V mokrém prostředí (tj. stojíš ve vodě) je bezpečné napětí 12V (pokud se nepletu), asi to bude mít nějaký důvod. Krom toho navíc každý člověk je jinak citlivý... pokud vím, všechny ochrany jsou nastavené tak, aby přežilo 95% popoulace.
    Ten elektrikář už je teď po smrti, ale nezabila ho elektřina.
    Vybily se mu baterky? ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    Luk avatar 28.3.2007 17:09 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    V mokrém prostředí (tj. stojíš ve vodě) je bezpečné napětí 12V (pokud se nepletu), asi to bude mít nějaký důvod.
    Jestli si dobře vzpomínám ze školení vyhlášky 50/1978 Sb., tak je to 100 Vss / 50 Vst (50 Hz) pro bezpečné prostředí, 65 Vss / 24 Vst pro nebezpečné a 25 Vss / 12 Vst pro zvlášť nebezpečné prostředí.
    Krom toho navíc každý člověk je jinak citlivý... pokud vím, všechny ochrany jsou nastavené tak, aby přežilo 95% popoulace.
    To se týká i stanovení bezpečných napětí. Ve skriptech pro předmět Úvod do elektrotechniky (1. semestr FEL ČVUT) je dokonce uvedeno, že zaručeně bezpečné napětí pro člověka je pouhých 6 voltů. Na druhou stranu, po světě chodí lidé, kteří si sáhli na 440 kV (o jednom nám tehdy ve škole vyprávěli - ten člověk měl ruce upálené až nad lokty, tak si zkonstruoval protézy a dnes je úspěšně prodává co celého světa) nebo dostali zásah bleskem o skutečně vydatném napětí.
    Vybily se mu baterky?
    Ne, měl nějaké problémy s cévami. Holt to s tím bůčkem neměl tak přehánět...
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    stativ avatar 29.3.2007 17:30 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    Taky jsem si jednou sáhl na vidlici od monitoru, kterou jsem těsně předtím vytáhl ze zásuvky... taky au.
    Tohle se mi stává až příliš často…
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    cezz avatar 24.3.2007 18:33 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    Ja len pridam link na velmi nadejny projekt. Podla vsetkeho uz tento september ;)
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    25.3.2007 12:33 helb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?

    Tak openmoko už funkční je, jde o to zařízení - FIC Neo 1973.

    Zatím bylo rozesláno 36 (pokud se dobře pamatuji) zařízení vývojářům (tzv. P0). Na konci března přijde P1, který si bude moci každý objednat z openmoko.com za $350 (součástí je i debug board a několik dalších věcí).

    V září pak přijde P1+, což bude P1 patrně s přidaným wifi a několika dalšími věcmi. Ten už by měl jít do masového prodeje. Současně bude oznámeno nové zařízení - P2.

    Btw, jede na tom například i Supertux a s velkou pravděpodobností by tam mohli jet i Tuxánci. =)

    cezz avatar 25.3.2007 13:11 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?
    Ja to chapem tak, ze P1+ bude hardware refresh (cize MOZNO pridanie wifi a pravdepodobne rychlejsie CPU) P2 bude oficialny release (11.9. tusim, ale vzhladom na predchadzajuci vyvoj asi bude nejake oneskorenie..)

    Supertux na tom ide, ale myslim, ze zatial naozaj len spustit (bez tlacidiel len s dotykovym displayom sa to neda ovladat - ked neratam nejaku externu klavesnicu, rovnako predpokladam tuxanci..), ale ja osobne skor dufam v openttd, ktore navyse vyzera prudko nadejne :)
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    25.3.2007 13:50 helb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?

    Ano, s tím P2 jsem to napsal špatně. Detaily o P1+ (tedy P1 + "something else everyone has been asking for (...) Which is presumably either a camera or wifi.") by měly být zveřejněny v době release P1 (tedy konec března). P2 je zahájení masového prodeje P1+, ne nové zařízení.

    http://wiki.openmoko.org/wiki/Neo1973

    .

    Btw, openttd bych si taky nechal líbit. :)

    cezz avatar 25.3.2007 16:00 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové mobily - budou někdy?

    Btw, openttd bych si taky nechal líbit. :)

    Neni nad ten pocit zarobit na zastavke par milionov, kym pride autobus ;)

    Inak aj FreeCiv by bola zaujimava zalezitost..

    Computers are not intelligent. They only think they are.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.