abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 739 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    "Povidám, chci do Vršovic!"

    1.12.2010 10:16 | Přečteno: 1772× | Jen tak na okraj

    Všechny cesty vedou do Vršovic, a jak vidno i Rosenhaim, v tom měl jasno. Pro mě snad největším překvapením bylo, když se mi před nějakým časem ozval kámoš - kolega z kolejí a zároveň spolužák z VŠ. Při pohledu na adresu, uvedenou v mailu jsem mu odepsal zhruba toto: "Pokud skutečně bydlíš na adrese kterou máš v mailu, tak na sebe už skoro dva roky čumíme z okna". Jak se ukázalo, opravdu bydlí necelých 100 metrů ode mne. Vtip je v tom, že bydlí v ulici kterou moje cesta nikdy nevede.

    Vršovice, pro někoho Bohemka s "klokany", jsou pro mne místem kde momentálně žijem. Vzhledem ke zvýšenému výskytu přátel a kamarádů, které sem osud svál se zde cítím stejně doma, jako v OV, kam jezdíváme navštěvovat dědečky, babičky a kamarády. Vršovice s Ostravou-Jih mají společné, že na nich u vesla sedí ODS ručku v ruce s ČSSD. Ale to je asi tak vše.

    Zatímco v Ostravě-Jih postupně zmizely veškeré prostory kde by se mohla mládež nějak rozumně realizovat aniž by za to musel aplatit, na Praze 10 je tomu přesně naopak. Osobně jsem dopisem upozornil tehdejšího starostu Ostravy-Jih a dnešního senátora Veřovského že v prostoru vymezeném Rudnou, ulicí Plzeňskou a Dr. Martínka prakticky neexistuje žádné dětské hřiště. Jak se ukázalo - nepochopil rozdíl mezi dětským hřištěm a fitness areálem. Ovšem jak říkal kolega: "Co bys čekal od bývalého ředitele domova důchodců jiného, než že bude opět podporovat důchodce."

    Vůbec první nové dětské pidihřiště, které se po mnoha letech v tomto prostoru objevilo cca před dvěma lety bylo - jak příznačné - vybaveno šibenicí. Pochopitelně na ruské kuželky - ovšem ty pokud jsem měl možnost pozorovat tady zatím stejně nikdy nikdo nehrál, zato pro šibenici už jeden chlapec dozrál. Inu kouzlo nechtěného. Bylo jen otázkou času, kdy tam nějakému mladistvému znuděnému sráči hrábne.

    Včera když jsme se koukali s Bobšem na bednu, jsem měl jedinečnou možnost mu demonstrovat co je to lůza. Zdivočelá skupina, která je ochotna akceptovat jenom to co se jí hodí. Nic proti, ale nelze mít na jednu stranu držku plnou demokracie a na druhou stranu ječet a dělat brajgl, když se mi výsledek demokratických voleb nelíbí. Příště přátelé volit ne srdcem, ale hlavou!!!

    Nedivte se, že chovám jistou skepsi vůči těmto nátlakovým skupinám, když si takto vynucují kroky, které ani v nejmenším nelze nazývat zákonným postupem. Dovolím si sem zkopírovat malý odstavec ze staršího článku:

    Devětašedesátiletý Ivaňkov se narodil v Rusku v roce 1940. V 80. letech byl uznáván jako jedna z největších kriminálních autorit. Skupiny které vedl, vymáhaly peníze od bohatých sběratelů, obchodníků a veksláků. V 80. letech byl odsouzen k deseti letům odnětí svobody za krádeže, násilí, těžké ublížení na zdraví a další zločiny. Byl však předčasně propuštěn na doporučení známých sovětských umělců a obránců lidských práv..

           

    Hodnocení: 50 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    1.12.2010 10:24 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    +1 k té poslední informaci. Ohledně Ostravy vím prd a ve Vršovicích jsem už chvíli nebyl.
    1.12.2010 11:14 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    nelze mít na jednu stranu držku plnou demokracie a na druhou stranu ječet a dělat brajgl, když se mi výsledek demokratických voleb nelíbí.

    Ale lze. Jedine Klaus jeho svedkovia maju nazor, ze demokracia je jeden vikend za 4 roky. A zvysnu dobu drz hubu a plat dane.

    Pokial nieco demonstranti rozbili, tak je to nevhodne, ale su to o miliardy mensie skody, nez spachala doterajsia velka koalicia a nez spacha cerstvo nastupena.

    Argument, ze vitaz sa musi aspon podielat na vladnuti je samozrejme blby. Nemusi, pokial sa najde protikoalicia, ktora ma sucet cez 50%. Ale, ze obe zlozky aktualnej koalicie by nedostali ani zdaleka tolko hlasov ako dostali, keby neklamali pred volbami slubmi o ich odpore ku velkej koalicii. A ekonomicke skody takychto klamstiev su daleko, daleko vacsie ako nejake rozbite sklo.

    Takze ak si pod demokraciou predstavujes skor kradnutie vo velkom style so smokingom a motylikom, a demonstracia proti tomu je nedemokratickym natlakom luzy z ulice, tak ti predpovedam kludny spanok nasledujuce 4 roky.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    1.12.2010 11:56 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Cely tenhle prispevek vychazi z predpokladu, ze v pripade jine koalice by k ekonomickym skodam (rozkradani) nedoslo.

    Tuhle naivitu nesdilim.
    1.12.2010 12:08 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Chodis volit (nie je podstatne ci si prazak alebo nie)? Nie si predsa naivny, aby si si myslel, ze volby nieco zmenia, nie?
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    1.12.2010 12:19 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Chodim (nejsem). Nejsem. Rozhodne ne v nekterych vecech.
    Dalibor Smolík avatar 1.12.2010 13:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Naprostý souhlas. Jen není asi úplně v pořádku, že tvoří koalici strany, které nezvítězily ve volbách. Vím, že ten systém je takto nastaven a není to jen v Praze. Konečně ani vládní koalice není tvořena vítězem ;-). Ovšem ten brajgl na ulici nechápu a jsem rád, že nejsem s tímto názorem sám. Ta reakce je nepřiměřená. Čas ukáže, jak se radí ukážou a osvědčí. Jestliže selžou, pak klidně jděme do ulic, ať ten nebo onen vypadne. Teď se mi to však zdá předčasné.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    1.12.2010 12:11 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Ale, ze obe zlozky aktualnej koalicie by nedostali ani zdaleka tolko hlasov ako dostali, keby neklamali pred volbami slubmi o ich odpore ku velkej koalicii.
    Tohle mi připomíná jeden prastarý vtip. Jak princ potká starou babiznu, která mu nakecá že je zakletá princezna, kterou může osvobodit tím že ji ošuká. Ten se v dobré víře zhostí svého úkolu, ovšem ráno když se vzbudí, vypadá babizna ještě hůře než zvečera. Ta se koukne na jeho zděšený výraz a prohodí: "No co čumíš? Nejsi už krapet starý, na to abys věřil na pohádky?"
    1.12.2010 13:42 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    To, ze je tu bezne davat verejne prisluby pred volbami, po volbach ich otocit o 180 st. a este ani nemat gule sa priznat, ze to otocili a stale mliet o tom, ze nasi volici chceli predsa presne toto, som si vedomy. Ale to neznamena, ze som sa zmieril s tym, ze je to takto spravne a fer. A taktiez nepindam na tych, ktory zdvihnu prdel a idu povedat, ze to tiez nepovazuju za fer.

    A cynikov, ktori to ospravedlnuju tym, ze dospeli by uz nemali verit slubom ani rozpravkom povazujem za ludi, ktori si tym ulahcuju zivot s vlastnym svedomim, ze sa im nechce proti tomu bojovat.

    Ano, aj ja som prilis lenivy ist bojovat proti podobne skorumpovanym a podvodnym samospravam ako je ta prazska, ale prinajmensom sa snazim nezhadzovat a nesabotovat snahu tych usilovnejsich, ktori bojuju aj za mna. Niektorym z nich prispievam financne (ok, budem uprimny, jednemu prazskemu).
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    pavlix avatar 1.12.2010 19:53 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    A cynikov, ktori to ospravedlnuju tym, ze dospeli by uz nemali verit slubom ani rozpravkom povazujem za ludi, ktori si tym ulahcuju zivot s vlastnym svedomim, ze sa im nechce proti tomu bojovat.
    Mně spíš přijde, že si tím vykřikováním ulehčuješ život, abys nemusel nad věcma přemýšlet, nezlob se.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    1.12.2010 12:56 KKL | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Zcela mimo mísu abych tak řekl, ale nedá mi to se nezeptat. Ve Vršovicích, konkrétně ulice Přípotoční, se začínám dost vyskytovat u přítelkyně. No kvůli práci, ale i pro zábavu bych rád nějaké připojení k internetu. Vzhledem k tomu, že jsme v nájmu, bych nerad nějakou pevnou linku/adsl. Wifi v dosahu žádná není ( testováno pouze s integrovanou anténou v notebooku )

    Chtěl bych se proto Aleši zeptat, jaké používáte připojení ( pokud to není dsl :) )a jaká je eventuelně spokojenost. Díky.
    1.12.2010 13:29 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    My doma máme od UPC Fiber Power 25. Jak jsem se kouknul na jejich web, tak na Přípotoční by to mělo být v pohodě. Kabelovka však ve Vršovicích není dostupná všude. Typicky takový "mrtvý bod" je ul. Košická, kde bydlí kamarádka. Inu starší zástavba. ale je tam dostupná nějaká wifi. Přes tu jede kámoš co bydlí hned za rohem na Krymské.

    Píšeš že jste v nájmu. Záleží na dohodě s pronajímatelem. Já myslím, že by v tom neměl být problém aby vám internet přes kabelovku zajistil s tím že si o to navýší nájem. Ale pokud chcete něco nezávislého, tak v tom případě bych doporučil CDMA od 02. S tím jsem měl dobrou zkušenost. Jak z hlediska konektivity, tak pokrytí. Rozhodně je to lepší řešení mobilního internetu než od T-mobile. Ale je to cca dvakrát dražší a pochopitelně pomalejší než kabelovka. Možná by se také dalo uvažovat o připojení přes u-fon, ale s tím nemám vůbec žádnou zkušenost.
    1.12.2010 13:45 Dejv | skóre: 37 | blog: Jak ten blog nazvat ... ? | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Ufona nedoporucuji. Pritelkyne mela toho pomaleho a jako na smilovani cekala na vyprseni dvoulete smlouvy. Pomale, padajici, nespolehlive a pod.

    Jeji matka mela taky toho pomaleho a po vyprseni smlouvy si nedala rict a poridila si tu rychlejsi variantu. Ze zacatku byla spokojena, ale ted (cca pul roku uzivani) uz taky zacina brblat.

    Oboji lokalita Ostrava - Piskove doly.
    Pevně věřím, že zkušenější uživatelé mě s mými nápady usměrní a pošlou tam, kam tyto nápady patří...
    Jendа avatar 1.12.2010 15:08 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    To je přetížením základnové stanice. Ve městě bohužel nestíhají. Mimo civilizaci to funguje celkem dobře, ale do města bych to nechtěl.

    O2 nedoporučuji už i kvůli tomu, že mají ve smlouvě, že ti můžou vychytávat pakety „odporující dobrým mravům“.
    1.12.2010 15:34 limit_false
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    AFAIK pro ADSL i UPC neni problem pronajem, smlouva je na jmeno toho, kdo to pouziva (taky to plati sam, pronajimatel se o to nemusi starat). Pronajimatel muze mit snad jediny problem s tim, ze se bude muset vyvrtat nejaka dira pro kabel (pokud tam jeste neni).

    Mel jsem ADSL v pronajmu, zadny problem nebyl. Jedine pozor na dobu vazanosti ve smlouve, typicky byva rok nebo dva (pozor, kdyz clovek zmeni treba rychlost, zacina typicky bezet vazanost odzacatku!).

    Jinak si myslim, ze rocni smlouva treba s UPC vyjde hodne lepe v pomeru cena/vykon nez CDMA O2.
    1.12.2010 19:32 KKL | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Díky za info, po konzultaci se správcovou se dá použít UPC, parametry a cenu se dozvím v pátek.
    Jendа avatar 1.12.2010 15:04 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Nám do školy v Přípotoční svítí Wendulka. Ovšem těžko říct, jestli chceš nešifrovaný spoj s autentizací na dobré slovo (co když si za tebe nějaký dobrák z ulice stáhne dětské porno a pak ti do bytu vtrhne policie…).
    Dalibor Smolík avatar 1.12.2010 15:07 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Nojo, Přípotoční .. moje mládí :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    1.12.2010 19:31 KKL | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Díky za tip, Wendulku občas vidím, ale je to hoodně špatný...
    pavlix avatar 1.12.2010 21:43 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Zavolej Honzovi Preislerovi na to číslo, co má uvedené na webu a on už ti řekne, jak to v těch místech přesně je. Venkovní wifi se nepoužívá na anténkách v notebooku, navíc je docela dobře vědět, ve kterých frekvencích se máš pohybovat. Naprostá většina sítě je na 5GHz.

    Zrovna na přípotoční i něco máme, ale při troše šikovnosti se dá stále ještě připojovat na kilometry :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Jendа avatar 1.12.2010 22:08 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Když ji občas vidíš na integrovanou anténku v notebooku, tak si kup 12 dBi sektorku a určitě to pojede.
    pavlix avatar 2.12.2010 12:24 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Skoro bych řekl, že zbytečný, takových krámů se někde válí...
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 2.12.2010 12:25 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Případně když už, tak si to může nechat udělat, spousta lidí tomu dává přednost před řešením problémů s wifinou.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 1.12.2010 21:36 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Zcela mimo mísu abych tak řekl, ale nedá mi to se nezeptat. Ve Vršovicích, konkrétně ulice Přípotoční, se začínám dost vyskytovat u přítelkyně. No kvůli práci, ale i pro zábavu bych rád nějaké připojení k internetu. Vzhledem k tomu, že jsme v nájmu, bych nerad nějakou pevnou linku/adsl. Wifi v dosahu žádná není ( testováno pouze s integrovanou anténou v notebooku )
    Wifi v dosahu je, ale musel bysis to změřit ze střechy a na 5GHz.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    1.12.2010 13:31 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Nic proti, ale nelze mít na jednu stranu držku plnou demokracie a na druhou stranu ječet a dělat brajgl, když se mi výsledek demokratických voleb nelíbí.
    já to nějak nechápu, co s tím všichni mají - tedy chápal bych to u oné lůzy, která má potřebu nadávat na pražáky za každou cenu, ale že tyto názory, odsuzující vcelku spravedlivý hněv demonstrantů, zastávají i lidé jinak se projevující celkem inteligentně, to mi hlava nebere ...

    to co je v Praze (a v mnohých jiných městech po republice, btw) opravdu není výsledek demokratických voleb, to je výsledek hnusného podrazu

    výsledek demokratických voleb by to byl, kdyby, jestliže je nějakých 10 radních, tak TOP09 měla 3 (přibližně 30% hlasů), ODS 2 (asi 23 %), ČSSD 2 (asi 17%) a zbylá místa by se podělila mezi méně úspěšné - jestliže ale strany s cirka 20% podílem hlasů mají každá 50% zastoupení, každá po 5 místech, tak kde tam kdo proboha vidí ten odraz vůle lidu vyjádřené ve volbách, abychom to mohli nazvat "demokratické"???

    jinými slovy - "když se mi výsledek demokratických voleb nelíbí" - snad nikdo neprotestuje proti výsledku voleb, tedy tomu, kolik kdo dostal hlasů, nýbrž právě proti tomu, že tento výsledek není respektován při skládání zastupitelstva
    1.12.2010 13:43 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Plus voliči ODS pravděpodobně očekávali, že teď, když tam není Bém, už to bude jiné a že koalice se socdem nebude. No nechali se napálit a je to jejich blbost, ale naštvanej bych byl taky.

    Jinak souhlas, nazvat volby, kde stávající vládnoucí strana upraví volební okrsky tak, aby nemohla uspět konkurence, to není moc demokratické. To je svinstvo. Zajímalo by mě, jestli by pan Kapica obhajoval stejný postup, kdyby současné vládnoucí strany prohlásily, že do sněmovny smí jenom strana, která získá alespoň 25% hlasů. Nebo rovnou, že voleni mohou být poslanci jenom té strany, která aktuálně vládne.
    Quando omni flunkus moritati
    Dalibor Smolík avatar 1.12.2010 13:51 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Zajímalo by mě, jestli by pan Kapica obhajoval stejný postup, kdyby současné vládnoucí strany prohlásily, že do sněmovny smí jenom strana, která získá alespoň 25% hlasů.
    Moment .. tohle není totéž. Koalice, proti které se tolik protestuje, byla složena na základě již dříve existujících pravidel (zákonů). Nelze něco teď prohlásit a udělat to podle potřeby. Jestliže však koalice byla nezákonná, pak je třeba, aby někdo relevantní vystoupil. To už je jiná kauza.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    1.12.2010 13:57 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Jenom pro jistotu - bylo to myšleno, že by současné vládnoucí strany před volbami prohlásily... (tj. změnou volebního zákona apod.)

    Pak je to totéž v principu - v obou případech vládnoucí strana(y) provede něco, co vede k tomu, že ve volbách není možné (je obtížné) volit konkurenci. Liší se to akorát mírou toho, jak moc je nutné porušit současnou Ústavu.
    Quando omni flunkus moritati
    1.12.2010 14:19 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Ano je zakonna v zmysle, ze ASI neporusuje zakony. Pravdepodobne sa totiz nenajde nikto, kto by ju napadol ako porusenie verejneho prislubu (co je vec, na ktoru uz zakon pamata). Ale nie je moralna. A proti tomu maju plne pravo protestovat ti, ktorym to nie je jedno. A namozes (nastastie) pokryt cele fungovanie spolocnosti iba zakonmi, ale spoliehas sa aj na moralku (aj zakon sa spolieha, prinajmnesom vsade tam , kde sa odkazuje na "dobre mravy").

    (Maly priklad na rozdiel medzi logalnosto a moralkou: opustit zenu na materskej s malym deckom a na sude si skvelym divadlom pred sudkynou vydindat minimalne vyzivne (hoci mam obstojny prijem) nie je nelegalne, ale je to amoralna svinskost.)

    A hoci kazdy si zahrname trocha ine veci do moralky, tak porusovanie verejne danych slubov si tam zahrna malokto.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    Dalibor Smolík avatar 1.12.2010 14:38 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Já vím, že morálka a zákony není úplně totéž. V případě politických stran se to však časem vymstí. Na rozdíl od občanských sporů ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Jinak souhlas, nazvat volby, kde stávající vládnoucí strana upraví volební okrsky tak, aby nemohla uspět konkurence, to není moc demokratické.
    S žádnou demokracií to nemá co do činění.

    Ano, myslím si, že to byla hloupost a je jen otázkou času, kdy se to ODS vymstí, ale bylo to dle zákonů, takže stížnosti některých stran k soudu nejsou na místě. Můžou bulit, můžou si rvát vlasy, ale to je tak všechno, co s tím mohou v normálním státě dělat.

    Praha byla dříve na několik obvodů rozdělena, spojeno v jeden to bylo snad jen jednou (minule) - a nezaregistroval jsem protesty proti tomu.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    1.12.2010 14:34 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Byť se vám to stokrát nemusí líbit, to co se děje JE výsledek demokratických voleb. Zapomeňte na kupecké počty a uvědomte si, že nejvyšší počet získaných hlasů v demokracii ještě neznamená vítězství - to by pak totiž nebyla demokracie, ale vláda jedné strany a to už tady jednou bylo.

    Demokratické volby pouze reflektují kolik procent obyvatel podporuje tu kterou partaj. Na zástupcích těchto partají pak je, nakolik jsou schopni domluvit a nalézt kompromis, tak aby byli schopni převálcovat ten zbytek. Proto se tomu také říká zastupitelská demokracie.

    Pokud nesouhlasíte s tím, že se zástupci partaje které jste dali svůj hlas paktují z vaším ideovým nepřítelem, tak byste měli hledat chybu ve vaší volbě a ne v nich. Neboť to nedělají proto, že by chtěli zrazovat vaše vysněné ideály, ale proto že vědí že jedině rozumný kompromis jim dovolí něco prosadit.

    V životě by mě nenapadlo jít někde na někoho hulákat jenom proto, že se domluvil s protistranou na společném postupu. Nevolil jsem žádnou ze stran, kterých se ten momentální kolotoč týká, protože bylo nad slunce jasné, že udělají všechno pro to aby se udržely u vesla. A není nejspíš náhoda, že za oněmi "demonstracemi" stojí ti co si už už brousili zuby na korýtka a a viděli se na židlích z nejvyšších.

    Jenže pánové, smiřte se jednou provždy s tím, že demokratické volby nevyhrávají ti co urvou nejvíc hlasů, ale ti co jsou schopni vzájemné domluvy.
    1.12.2010 15:08 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Urcite si si vsimol, ze par ludi (vratane) mna tu nenapada povahu koalicii ako suctu percent (ktory moze prevysit vitaza), ale ze clenovia dnesnej koalicie pred volbami davali hlasno najavo, ze k nej nedojde.

    A manipulacia volieb ucelovym rozdelenim okrskov sa podoba manipulacii vysledku volieb kreativnym spocitavanim hlasov. Vo vysledku urcite. Takze by som prazske volby nepovazoval za demokraticke len z dovodu, ze toto slovo na "d" sa vyskytuje v ustave CR. Taktiez by ma zaujimala obhajoba demokratickosti volieb, ak zastupitelov je 63, co by davalo jedneho na zastupitela cca 1.5% hlasov. A pritom tam nie su zastupene strany (alebo su zastupene uplne neadekvatne voci ziskanym hlasom), ktore ziskali nasobky tychto percent: SZ+SNK = 5.9% (0 mandatov), KSCM = 6.8% (3 mandaty), VV = 5.7% (0 mandatov), atd. http://cs.wikipedia.org/wiki/Volby_do_Zastupitelstva_hlavního_města_Prahy_2010

    Kde je ta demokratickost? (V komunalnych volbach nie je ziaden ekvivalent parlamentneho 5% limitu pre vstup.)
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    1.12.2010 15:29 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Už jednou jsem napsal: zapomeň na kupecké počty. Před volbami může slibovat kdo chce co chce a zaklínat se taky čím chce. Pokud někdo takovým lidem dává svůj hlas, tak má držet zobák, sypat si popel na hlavu a ne ještě vyskakovat.

    Účelová manipulace voleb se tady provádí neustále a u všech voleb. Vykřikuje se však obvykle pouze tehdy, když ta manipulace nevyjde tak, jak si její spolutvůrci přáli.

    Demokratičnost je v tom, že tě nikdo nenutí strany, které takové lidi sdružují volit. Je-li někdo tak naivní že se domnívá že přestup do nové strany je totéž jako obrácení Pavla, pak je beznadějný.

    Ano. volební systémy v ČR jsou děs běs a ukázka vrcholné bídy. Ale bohužel, těžko lze očekávat od lidí co se klepou o své jistoty, že nastaví pravidla voleb tak, aby výsledkem nebyl pat. Jedině díky systému z něhož nemůže vylézt jediná vítězná strana a který znemožňuje prostřednictvím preferenčních hlasů změnit pořadí kandidátky totiž mohou přežívat.

    Celý systém politických stran v této zemi vytváří prostředí, které láme charakter dřív, než se dostanete do vlivné pozice. Kdo se zlomit nenechá, je rychle zostuzen, pošpiněn a vyloučen. Není totiž nic snazšího než po někom hodit hovnem. Nezabije, ale spolehlivě pošpiní a vyloučí ze společenství "těch čistých".
    1.12.2010 16:12 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Už jednou jsem napsal: zapomeň na kupecké počty. Před volbami může slibovat kdo chce co chce a zaklínat se taky čím chce. Pokud někdo takovým lidem dává svůj hlas, tak má držet zobák, sypat si popel na hlavu a ne ještě vyskakovat.

    No jestli náhodou mezi protestujícími nejsou lidi, co takové lidi nevolili, ale byl jim těmito lidmi zneplatněn hlas.
    Quando omni flunkus moritati
    1.12.2010 16:15 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Hlavne to, čo obsahuje ten posledný odstavec (o sytéme PS)platí tak u vás, ako u nás.Ja som len zvedavá, či trafia tým h.... , alebo možno aj niečím ostrejším našu premiérku a či jej a tým niekoľkým ďalším jednotlivcom,ktorých si možno ešte vážiť, vydrží charakter. Neverím veľmi, že by v sitácii, v ktorej je politická kultúra(ak niečo také vôbec existuje), chcel ísť do politiky človek s morálnymi zábranami.A je ich čoraz menej.
    1.12.2010 16:42 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Na vsetko z toho som ti uz odpovedal tu.

    Navyse mi pripadas, ze sa snazis aj ostatnych presvedit, ze demokracia sa kona iba raz za 4 roky a nema vyznam nic najblizsie 4 roky robit. Osobnu lenivost sa v tom vrtat, by som este rozchodil, ale takuto "sabotaz" obcianskej iniciativy nepochopim uz vobec. Najma po tom, co sam pises, ze volební systémy v ČR jsou děs běs a ukázka vrcholné bídy a manipulace voleb se tady provádí neustále a u všech voleb. Takze volby su nahovno, nemozu nic zmenit, politici su bezcharakterni, ale ty radis cakat 4 roky na dalsie volby. (?!?) A odsudzujes ludi, ktori to chcu riesit inak a dufaju, ze rychlejsie.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    1.12.2010 19:28 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Pořvávání v davu není řešení. To už jsem měl možnost několikrát poznat z bezprostřední blízkosti.
    1.12.2010 21:08 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    17.11.89 bol "porvavanim v davu". Ano samo o sebe by to nestacilo, ale bolo to dost podstatnou zlozkou celeho procesu.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    1.12.2010 21:23 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Jak jsem uvedl. Měl jsem možnost poznat z bezprostřední blízkosti. Můj pohled na ony "události" vždycky byl silně kritický a současnost jen potvrzuje že onen "revoluční dav" nebyl nic než masa marionet.
    2.12.2010 15:44 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    dav ako neuvedomený nástroj:-)
    1.12.2010 15:14 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Zapomeňte na kupecké počty a uvědomte si, že nejvyšší počet získaných hlasů v demokracii ještě neznamená vítězství

    Nejde o nejvyšší počet získaných hlasů, ale o změnu váhy hlasu tak, aby se to hodilo aktuálně vládnoucím stranám.

    A podle mě se kavolův příspěvek netýkal ani tak toho, že ODS s ČSSD mají koalici, ale spíš toho, že ODS s ČSSD rozdělily Prahu na obvody tak, aby ostatní nezískali křesla. Přehlížíš totiž fakt, že ODS s ČSSD nemají většinu odevzdaných platných hlasů; mají jenom většinu z toho, co se rozhodly uznat.
    Quando omni flunkus moritati
    2.12.2010 11:47 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    A podle mě se kavolův příspěvek netýkal ani tak toho, že ODS s ČSSD mají koalici, ...
    tak nějak, pro mě za mě ať se třeba spolčí čert s ďáblem, pokud jde o prosazování nějakých svých politických programů, ale vyšachovat pekelníka není košer

    kolega si totiž plete pojmy s dojmy - je jasné, že nemůžeme hrát na nějakou většinu, která ostatní převálcuje (zvlášť když se nikdo polovině hlasů ani neblíží), ale při tom "paktování s ideovým nepřítelem" má ten nepřítel dostat šanci, tj. když se ODS chce spojit s ČSSD, tak kdyby měli dle volebního podílu dostat po 2 místech, tak potřebujou přibrat ještě další 2, pak budou mít většinu a nepřítele, se kterým se paktovat nechtějí, přehlasují, a ne že se chtějí paktovat, tak dostanou po 5 místech, a už není koho přehlasovat ...
    Včera jsem sledoval live přenos projevů té bandy hňupů v čele s Havlem a skvěle jsem se pobavil. Skutečně - jsou to komedianti.

    Nevolil jsem ani ODS nebo dokonce socdem, nevolil jsem ani TOP 09. Koalice se mi hrubě nelíbí, preferoval bych spíš ODS + TOP 09, když už to musí být. Nicméně, stejně jako pan prezident, respektuji rozhodnutí voličů. Byly tři možnosti koalice - a o všech se dá říci to, co o té současné.

    TOP 09 má smolíka, sice vyhrála volby, ale nedala dohromady většinu - jako socani v celostátních volbách. Tak to chodí a pokud to neumějí, budou se s tím muset naučit žít.

    Havlistická pakáž opět lhala, jak to má ve zvyku. Že prý tam zastupují celou Prahu, že většina lidí chtěla změnu (to je obzvlášť humorné) nebo že je koalice nedemokratická (WTF?).

    BTW, to měla Filozofická fakulta volno, nebo kde se ty dvě stovky idiotů vzaly?
    JSEM PRASE A HOVADO.
    1.12.2010 14:43 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    TOP 09 má smolíka
    Pocitam, ze to Dalibor popre :-)
    Dalibor Smolík avatar 1.12.2010 14:45 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    No, to je otázka. Do pražského zastupitelstva jsem volil Tůmu. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Zbabělec!
    JSEM PRASE A HOVADO.
    2.12.2010 10:28 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Že prý tam zastupují celou Prahu, že většina lidí chtěla změnu (to je obzvlášť humorné)
    ehm ...

    ODS dostala 23% hlasů => 77 % voličů nechtělo, aby vládla ODS

    mezikrok: volič = člověk; obyvatelstva do 18 let je cca 20 % => 77% voličů = cca 62% lidí, tj. většina

    pozn. zanedbávám přepočet na volební účast, předpoklad je, že kdo chtěl, aby vládla ODS, dal jí hlas (tj. neúčastnící se by podíl navýšili); obdobně ve skupině nevoličů do 18 let část lidí rovněž mohla nechtít ODS, tyto by bylo nutno přičíst, 62% lidí je dolní odhad

    v Praze vládla ODS & většina lidí nechtěla, aby vládla => většina chtěla změnu

    Q.E.D.

    => seš opravdu píča

    Q.E.D. :-p
    Dalibor Smolík avatar 2.12.2010 10:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Teď jsem to nějak nebral, mohl bych dostat lepší vysvětlení?
    Volební účast v Praze byla kolem 30 %. Jestliže voliči, kteří preferovali ODS k volbám přišli a většina těch, co k volbám šli, volili někoho jiného, pak prosím - většina chtěla změnu. Jenže co těch 70 % lidí, kteří k volbám nešli? Proč teď v Praze protestují, že si nepřáli koalici a kdo vlastně protestuje? Lidé kolem Havla? Nebo většina Pražanů?
    Jestli lidé opravdu chtěli změnu, tak měli přijít k volbám. Pokud 70 % lidí k volbám nepřišlo, tak je to většině lidí jedno. Tak proč ten flejm .. Lidé nechtěli změnu, lidem je to fuk. A po volbách, když se dělají koalice s mandátem 30 % právoplatných voličů, se diví a nadávají v hospodě, na netu nebo na ulici. Každý má, co chtěl. ;-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    2.12.2010 11:11 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Pokud 70 % lidí k volbám nepřišlo, tak je to většině lidí jedno. Tak proč ten flejm .. Lidé nechtěli změnu, lidem je to fuk.
    Anebo pochopili, ze jedine, co by se zmenilo by byl adresat penez.
    Dalibor Smolík avatar 2.12.2010 11:31 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Jo, to je taky možné. Pak je to ale velice smutné konstatování stavu české společnosti, jíž jsou politici odrazem. Bez ohledu na přesvědčení, politickou stranu nebo vzdělání. ;-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    2.12.2010 11:51 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Nevim, v jake spolecnosti se pohybujes ty, ale v te kde se pohybuju ja se za veci, ktere provadeji nasi politici dava do drzky.
    Dalibor Smolík avatar 2.12.2010 12:56 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    No, vždyť nic podobného se nevylučuje .. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    2.12.2010 13:05 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    V tom pripade oprava:

    Nevim, v jake spolecnosti se pohybujes ty, ale v te kde se pohybuju ja se za veci, ktere prochazeji nasim politikum, dava do drzky.
    2.12.2010 13:22 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Od toho máme takové vynálezy, jako je ochranka, kontrola při vstupu do úřední budovy, Policie ČR... ty takovým rychlým a účinným řešením efektivně zabrání.
    Quando omni flunkus moritati
    Dalibor Smolík avatar 2.12.2010 14:00 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Jožka to zřejmě myslel jinak - kdyby to, co dělají politici, udělal někdo z jeho známých, dostal by za to nakládačku. Ani bych se nedivil. Ve světě mých obchodních partnerů by nebyla si nakládačka fyzická, ale konec spolupráce.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    2.12.2010 14:27 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Jo, presne tak, diky.
    2.12.2010 18:26 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    To jsem samozřejmě pochopil.

    Nicméně jeho známí asi nemají k dispozici ochranku, Policii a spol., takže když se chtějí vyhnout nakládačce, musí se chovat slušně. To o politicích v podstatě neplatí, proto dělají, co se jim zlíbí a stejně jim všechno projde.

    Quando omni flunkus moritati
    Dalibor Smolík avatar 3.12.2010 16:03 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Ano, s tímto tvrzením souhlasím.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    pavlix avatar 2.12.2010 12:46 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Mícháš dva významy slova nechtít, a tudíž máš v důkazu chyby. První význam je "dát přednost jiné variantě" a druhý význam je "být proti tomu". Ten první význam navíc má své slabší a silnější varianty. Například existují lidé, co do poslední chvíle nevědí, koho zvolit, ale nechtějí se vzdát volebního práva. Jejich preference jsou tak slabé, že už to snad ani nelze nazývat chtít/nechtít, jako spíš zkusit.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    ODS dostala 23% hlasů => 77 % voličů nechtělo, aby vládla ODS
    1) Lžete, a já to dokážu na příkladu. Já jsem nevolil ODS (a pro pořádek dodávám, že ani ČSSD nebo TOP 09), volil jsem stranu úplně jinou - bohužel jednoznačně neúspěšnou. Přesto ODS je subjekt, který jsem si přál v koalici, ergo kladívko jsem chtěl, aby vládl. Takže, přestože patřím do těch vašich 77 %, chtěl jsem, aby vládla. Vaše tvrzení jednoznačně neplatí.

    2) Ve volbách v našem státě se to má tak, že se volí ti, které elektorát preferuje, nikoli ti, které nechce, a ti, kteří byli zvoleni, buď vládnou sami, nebo sestavují vládní koalice. Někteří v té koalici nakonec skončí, jiní skončí v opozici. Každý subjekt svého štěstí strůjcem, výmluvy neexistují. Kdybychom se drželi vašeho názoru, že stranu nechce ve vládě tolik procent lidí, kolik je 100 minus volební výsledek strany, pak by žádná vláda nikdy nevznikla, jedině jednobarevná, pokud by nějaká strana získala více než 50 % (tím by se uspokojila podmínka většiny).
    JSEM PRASE A HOVADO.
    Mimochodem, ať se nám dělení do obvodů líbí nebo ne, nakonec se to, zdá se, vyplatilo - SZ, VV i další takové sračky jsou mimo.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    1.12.2010 16:16 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    rad bych se vyjadril k tomu nejdulezitejsimu ve vasem zapisku - a to k te Bohemce. Ano, Vrsovice jsou pro nas mnohe socialne myslici obcany stredobodem sveta.

    Nekteri maji doma na mape sveta zapichnuty spendlik v miste, kde poprve soulozili s divko (zenou, muzem, ...). Muj spendlik je zapichnut na miste, kde stoji stadion Bohemky, protoze tam jsem mohl prozivat kazde dva tydny orgasmy a to jiz v dobe predpubertalni (moje 'poprve' bylo v roce 1964). Nemene dulezity byl ale i pocit sounalezitosti s lidmi stejneho svetoveho nahledu. K tomu male vysvetleni.

    Jako mali chlapci, kdyz jsme navstevovali zakladni skolu, jsem se delili do 4 skupin.

    Duklaci. Fandove armadniho klubu. Tito chlapci byli takovi ti, co jsou vzdy radi na strane vitezu. Dukla tenkrat vsechno vyhravala a mela tedy i mezy pokrivenymi charaktery sve fanousky. Dnes fandi tito lide TOP09 , vcera ODS a predevcirem Spidlovi. Zvraceni konformiste, ktere jsem na Bohemce nastesti nikdy nepotkal.

    Slaviste. Nekteri spoluzaci fandili Slavii. Typicky prichazeli tito z dobre zajistenych urednickych rodin, kde litovali, ze skoncil kapitalismus a mnozi z rodicu techto zaku museli po Unoru take skutecne pracovat. Svou naklonost k burzoaznimu klubu si ponechali a predali to i na sve deti. Ctenari , kteri to jeste nevedi - ano pan Smolik je slavista.

    Spartane. Mnoho spoluzaku, kteri meli vesmes problemy dokoncit zakladni skolu bez opakovani, fandili Sparte. Chlapci kteri se nedostali ani na stredni skolu, se vybijeli na stadionu Sparty jiz tekrat, ne teprve dnes. Priznivec Sparty ve vetsinou nevzdelany, primitivni a arogantni spoluobcan - jestli neni Jilek spartan tak skutecne nevim.

    Ano, nekteri fandili Bohemce. V utlem veku nas bylo malo, teprve pozdeji jsme zjistili kam patrime - ke klubu ktery nemel nikdy na ruzich ustlano, nebyl podorovan komunistickou stranou jako Sparta, nebyli mezi nami arogantni spoluobcane, kteri vedi vsechno nejlepe. Na Bohemku chodilo tenkrat to zdrave jadro spolecnosti, technicka inteligence. A na travniku mohl clovek pozorovat jak to ve spolecnosti chodi. Tvrdou drinou se obcas Bohemka dobrala k nejakym uspechum, ale velmi rychle ji zase prehrala ta arogantni a koruptni Spatrta. Tak jako v zivote, kdy se arogantni hajzlove vzdy prosadi. To je nas udel, socialne myslicich a jednajicich obcanu.

    Bohemka do toho!

    1.12.2010 19:28 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    zaujímavá sociologická analýza športových fanúšikov ... a kompletná správa z toho výskumu ?:-)

    zdrave jadro spolecnosti, technicka inteligence.

    to sa zdôrazňovalo aj v období normalizácie

    / ale inak fakt zaujímavý pohľad /
    Fluttershy, yay! avatar 1.12.2010 19:30 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Banik, pyčo!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    1.12.2010 20:07 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Sakra, to jsem netusil, co vsechno jsem, kdyz jsem Bohemak (pravda, o dvacet let mene) :-)

    Ale dost vlazny, umerne soucasne vrelosti k nasemu fotbalu.
    2.12.2010 10:13 Honz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Tohle všechno s nastartováním mozkové činnosti přejde. U většiny...
    1.12.2010 17:38 cthulhu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    No je vidět, že na desítce moc dlouho nejsi, jinak by sis vzal na Richtra a spol. něco drsnějšího, než transparenty a ostrá slova. Ad zeleň - kauza Trojmezí ..pořád v pohodě? A mohlo by se pokračovat, viz. např. Prodej vil na P10 .
    1.12.2010 19:27 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Očividně si neumíš představit, že by to mohlo být i horší.
    belisarivs avatar 1.12.2010 22:13 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Mne hlavne prislo zvlastni, ze si modraci (ergo stari matadori z drivejska) tak krasne placli se socanama a na topku (coby koalicniho partnera) ukazali prostrednik. I socani velice ochotne vyfakovali Dientsbiera, ktery byl proti takove koalici.

    Docela hlina.

    Tak si rikam, jestli nahodou modraci se socanama nejsou jedna prdel a na luzu obcas sehraji divadelko o zaprisahlych nepratelich a neboji se nahodou topky coby lidi, kteri jeste v tech levarnach nejsou namoceni (tak moc).

    Oproti tomu mezi ODS a CSSD je takovy jakysi status quo. Jedni se to boji odpalit protoze vi, ze by to odpalili i ti druzi a zaroven jsou diky tomuto klidni. Ale clovek s cistym stitem, to je jina. Tam zadny status quo neni. Nemohou-li ho do nejakeho svinstva namocit, tak ho radsi vysachuji, protoze on by je mohl torpedovat a oni na nej nemaji nic.

    Cili, ne ze bych byl z topky kdo vi jak vycakany, ale socany modraky si skrtam aspon na 10-15 let.
    IRC is just multiplayer notepad.
    2.12.2010 01:18 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Proč myslíš, že v Ústeckém kraji, kde ČSSD mohla s klidem vládnout sama, šli do koalice s ODS (přestože Prasoubek prskal)? Můj odhad - o volební období dříve, kdy to bylo naopak (jiný vítěz voleb, stejná koalice) se prostě zkamarádili a zjistili, že jejich kšeftíky jdou líp, když opozice neexistuje a nerejpe.
    Quando omni flunkus moritati
    2.12.2010 07:50 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Mne hlavne prislo zvlastni, ze si modraci (ergo stari matadori z drivejska) tak krasne placli se socanama
    Nešvim, co je na tom zvlastniho, maji s tim uz zkusenosti a Paroubek o tom vi sve. Jen tak mimochodem tehdejsi deni v Praze by mu zumpaliste meli otriskavat o cumak, ne nejake imaginarni nebezpeci diktatury. Akorat by se pritom omocili zakonite i jejich milci.
    Tak si rikam, jestli nahodou modraci se socanama nejsou jedna prdel a na luzu obcas sehraji divadelko o zaprisahlych nepratelich a neboji se nahodou topky coby lidi, kteri jeste v tech levarnach nejsou namoceni (tak moc).
    Svata prostoto... o kterych nenamocenych mluvime? Tuma? Kdo dal? Ti, kteri prisli od lidovcu? Z ODS?
    belisarivs avatar 2.12.2010 10:02 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Mne hlavne prislo zvlastni, ze si modraci (ergo stari matadori z drivejska) tak krasne placli se socanama
    Nešvim, co je na tom zvlastniho, maji s tim uz zkusenosti a Paroubek o tom vi sve. Jen tak mimochodem tehdejsi deni v Praze by mu zumpaliste meli otriskavat o cumak, ne nejake imaginarni nebezpeci diktatury. Akorat by se pritom omocili zakonite i jejich milci.
    Asi tak.
    Tak si rikam, jestli nahodou modraci se socanama nejsou jedna prdel a na luzu obcas sehraji divadelko o zaprisahlych nepratelich a neboji se nahodou topky coby lidi, kteri jeste v tech levarnach nejsou namoceni (tak moc).
    Svata prostoto... o kterych nenamocenych mluvime? Tuma? Kdo dal? Ti, kteri prisli od lidovcu? Z ODS?
    Sypu si popel na hlavu. O lidech kolem Tumy toho moc nevim. Proste jsem jenom hadal, proc se modraci domluvili s "nepritelem nejvetsim" a koalicniho partnera poslali do sedinky.
    IRC is just multiplayer notepad.
    2.12.2010 10:13 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: "Povidám, chci do Vršovic!"
    Proste jsem jenom hadal, proc se modraci domluvili s "nepritelem nejvetsim" a koalicniho partnera poslali do sedinky.
    Protoze se nemusi tolik delit. Resp. podminky uz jsou zname. S TOP09 by prisli jini sponzori a ti by vyzadovali taky svuj dil... Navic je pravdepodobne, ze tohle je naposledy, co budou kluci v tehle pozici. Pristi volby bud projedou nebo bude kolac o dost mensi. Mysli trzne. Trhni co muzes. Tady a ted.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.