abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:33 | Zajímavý software

    Grafický správce balíčků Myrlyn pro SUSE a openSUSE, původně YQPkg, dospěl do stabilní verze 1.0.0. Postaven je nad libzypp a Qt 6. Projekt začal na SUSE Hack Weeku 24.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    dnes 13:44 | Zajímavý projekt

    Vývojáři se podařilo vytvořit patch pro Wine, díky kterému je možné na linuxovém stroji nainstalovat a spustit Adobe Photoshop (testováno s verzemi Photoshopu PS2021 a PS2025). Dalším patchem se podařilo umožnit dokonce instalaci téměř celého Adobe Creative Cloud Collection 2023, vyjma aplikací Adobe XD a Adobe Fresco. Patch řeší kompatibilitu s windowsovými subsystémy MSHTML - jádrem prohlížeče Internet exporer, a MSXML3 - parserem

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 4
    dnes 13:33 | IT novinky

    Hackeři zaútočili na portál veřejných zakázek a vyřadili ho z provozu. Systém, ve kterém musí být ze zákona sdíleny informace o veřejných zakázkách, se ministerstvo pro místní rozvoj (MMR) nyní pokouší co nejdříve zprovoznit. Úřad o tom informoval na svém webu a na sociálních sítích. Portál slouží pro sdílení informací mezi zadavateli a dodavateli veřejných zakázek.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    dnes 12:22 | Nová verze

    Javascriptová knihovna jQuery (Wikipedie) oslavila 20. narozeniny, John Resig ji představil v lednu 2006 na newyorském BarCampu. Při této příležitosti byla vydána nová major verze 4.0.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 01:33 | Zajímavý projekt

    Singularity je rootkit ve formě jaderného modulu (Linux Kernel Module), s otevřeným zdrojovým kódem dostupným pod licencí MIT. Tento rootkit je určený pro moderní linuxová jádra 6.x a poskytuje své 'komplexní skryté funkce' prostřednictvím hookingu systémových volání pomocí ftrace. Pro nadšence je k dispozici podrobnější popis rootkitu na blogu autora, případně v článku na LWN.net. Projekt je zamýšlen jako pomůcka pro bezpečnostní experty a výzkumníky, takže instalujte pouze na vlastní nebezpečí a raději pouze do vlastních strojů 😉.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    včera 21:22 | Zajímavý projekt

    Iconify je seznam a galerie kolekcí vektorových open-source ikon, ke stažení je přes 275000 ikon z více jak dvou set sad. Tento rovněž open-source projekt dává vývojářům k dispozici i API pro snadnou integraci svobodných ikon do jejich projektů.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    včera 03:33 | IT novinky

    Dle plánu certifikační autorita Let's Encrypt nově vydává také certifikáty s šestidenní platností (160 hodin) s možností vystavit je na IP adresu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    17.1. 14:44 | Nová verze

    V programovacím jazyce Go naprogramovaná webová aplikace pro spolupráci na zdrojových kódech pomocí gitu Forgejo byla vydána ve verzi 14.0 (Mastodon). Forgejo je fork Gitei.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    17.1. 13:11 | Zajímavý projekt

    Just the Browser je projekt, 'který vám pomůže v internetovém prohlížeči deaktivovat funkce umělé inteligence, telemetrii, sponzorovaný obsah, integraci produktů a další nepříjemnosti' (repozitář na GitHubu). Využívá k tomu skrytá nastavení ve webových prohlížečích, určená původně pro firmy a organizace ('enterprise policies'). Pod linuxem je skriptem pro automatickou úpravu nastavení prozatím podporován pouze prohlížeč Firefox.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    16.1. 16:44 | Nová verze

    Svobodný multiplatformní herní engine Bevy napsaný v Rustu byl vydán ve verzi 0.18. Díky 174 přispěvatelům.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (17%)
     (5%)
     (0%)
     (9%)
     (20%)
     (3%)
     (6%)
     (2%)
     (11%)
     (39%)
    Celkem 526 hlasů
     Komentářů: 15, poslední dnes 18:29
    Rozcestník

    Když ptáčka lapají..

    25.4.2025 15:55 | Přečteno: 1734× | Jen tak na okraj

    „..pěkně mu zpívají”. Znáte to.

    Každou chvíli mi kdosi volá a zpívá lákavou píseň, aby dostal mou hříšnou duši i se všemi statky do svých sítí.

    Tu mi nabízí možnost zhodnocení volných financí. A děsně se diví tomu, že žádné volné finance, které bych mohl měsíčně postrádat s vidinou budoucího zhodnocení nemám. Jednoduše proto, že je zhodnocuji už teď, za to co je pro mne potřebné tady a teď. A se svým názorem na kryptoměny se také netajím.

    Pak mi volají ohledně energií a zvídavě se vyptávají kolik platím. Také se děsně diví tomu, že mne to nezajímá a na stávajícím stavu nic měnit nehodlám. V konečném důsledku jsem na tom finančně stejně a možná i lépe, než ti co neustále ty poskytovatele mění. A bez sraní.

    No a teď se probrali lapkové od mobilních operátorů. Ale začalo to v září loňského roku, když mi dorazila SMS, že mi zbývá 20% limitu.

    Přijal pouze jako fakt, protože tarify už řadu let neřeším, a když jsem uzavíral smlouvu naposled, měla po vypršení datového limitu pouze klesnout rychlost připojení.

    Podruhé mi přišla taková zpráva 5.12.2024 a byl jsem dost nemile překvapen, když na druhý den dorazila SMS s tím, že datový limit byl vyčerpán a byl jsem bez připojení.

    Měl jsem jiné starosti, než se zaobírat nějakým blbým mobilním tarifem, takže jsem za nějaký bakšiš dokoupil 1GB dat.

    A od té doby začaly chodit dotěrné SMS s nabídkami. Usoudil jsem tedy, že mi opět vypršela smlouva, a tak jsem čekal jestli někdo zavolá s nějakou rozumnou nabídkou, tak jako dřív.

    Nevím, jestli pak někdo ukradl či prodal databázi klientů T-Mobile konkurenci, každopádně předevčírem se ozvali z Vodafone.

    Nabídka byla zajímavá, ale představa že bych musel podstoupit ten oser s výměnou všech SIM karet, lákavá rozhodně nebyla.

    Domluvili jsme se tedy, že mi cinknou dnes, abych jim řekl jestli jo, nebo ne. Pro to, abych mohl přejít jsem stejně musel vyzvednout kódy na převedení čísel. A tak jsem včera došel na pobočku T-Mobile.

    Slečna si mne přizvala ke stolku a ledva jsem ze sebe vysypal, že očekávám že odejdu buď s novou smlouvou, nebo se seznamem čísel, mi rovnou oznámila, že tak výhodný tarif mi dát nemůžou. Pochybovačně se pousmála, když jsem jí sdělil, že bych očekával trochu jiný přístup, když jim platím tolik co malá firma. Ale bylo to od ní fér, tak jsem jí rovnou řekl, ať mi tedy vydá ty čísla.

    Ťukala, ťukala, do klávesnice. Pak přizvala kolegu a nakonec kamsi zavolala, protože si nevěděla rady s tím jak realizovat přenos čísla u jednoho z tarifů. A najednou to šlo. Takže jsem odešel s novou smlouvou a lehkým srdcem, že mne žádný opruz se SIM kartama nečeká.

    Takže když se mi ozvala ženská s Vodafone, nechtěje plýtvat jejím drahoceným časem, rovnou jsem jí řekl, že jsem prodloužil smlouvu, protože mi dali stejné podmínky co nabízel Vodafone. Zapochybovala stejně jako ta slečna na pobočce T-Mobile, s tím že to je asi jen na tři měsíce. Tak jsem ji ujistil, že podle toho co mi bylo řečeno, je smlouva na neurčito, načež práskla nasraně s telefonem aniž by ze sebe vymáčkla alespoň: „Děkuji za vaše informace”.

           

    Hodnocení: 67 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    25.4.2025 16:58 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    Zrovna treba u plynu se mi vyplati byt preletavy, jelikoz na vsech objektech dohromady mam opravdu velkou spotrebu (nyni tusim 80MWh v souctu).

    A krypto je super. Na bitcoinu jsem v plusu celkem nekolik milionu.
    25.4.2025 18:22 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    A krypto je super. Na bitcoinu jsem v plusu celkem nekolik milionu.

    Tak proč ne, pokud tě vzrušují numera. Já tolik objektů nemám, takže mne repete znárodnění nerozhodí. Navíc, a to si hodně lidí neuvědomuje, majetek = starosti. Teda pokud ještě nejsi ve fázi, že ti generuje tolik, abys si mohl platit někoho, kdo se ti o něj stará.

    A když tak nad tím přemýšlím, tak kámoš je vlastně naprostý nuzák, ačkoliv má v Praze barák jako kráva, penzion v Beskydech, barák v Ostravě a firmu co mu vydělává, protože se s tím majetkem musí jebat sám, protože se ho zatím každý „správce” snažil jen oškubat.

    25.4.2025 18:29 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    Takze zadny majetek = zadne starosti? Co se tu clovek nedozvi..
    25.4.2025 18:35 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    Starosti ≢ majetek ∈ starosti.
    25.4.2025 19:54 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    To je oblíbená mantra těch, co moc majetku nemají
    28.4.2025 15:29 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    Je to strasne subjektivni. Pro nekoho je to pritez a pro jineho zase radost. Jde proste o to, co ti prinese osobni uzitek.
    29.4.2025 14:24 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..

    Tak jest.

    Je to jako s podnikáním – někoho to baví, pro jiného je to opruz. Nebo s talentem – je jich mnoho a nikdo nemá všechny a některé je lepší ani nemít. Třeba takový Žako. Má dokonalý talent skládat do nesmyslů slova kterým nerozumí a dělat ze sebe blbce.

    25.4.2025 19:15 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    Ne, libi se mi, ze to neni statem vynucovana mena. Ale to je jedno, obchodovat se s tim da jako s cimkoli dalsim, jen je to jaksi volatilnejsi.

    A ne, o svuj majetek se staram sam. Starosti to jsou, ale prijemne.
    25.4.2025 19:16 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    Budiž ti přáno. Každý máme jiné hobby.
    25.4.2025 20:21 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    technická - co pro Vás znamená majetek? Pro mě je to:

    a) zvýšení startovací lajny pro potomky

    b) časová rezerva pro případ nouze - zjednodušeně doba za jakou začnu umírat hlady v případě ztráty přijmu

    c) možnost splnit si své sny a přání
    25.4.2025 20:38 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..

    Majetek, je vše o co se musíš nějakým způsobem starat.

    Mít holý zadek, to jsou jenom "pure" starosti. Bezstarostný život si nedokážu představit. Asi by to pro mne byla nuda. Jinak samozřejmě s body a, b, c souhlasím.

    26.4.2025 17:25 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    Nemáte žádné sny a přání kde peníze nerozhodují? Zvládnout hru na hudební nástroj, naučit se kreslit/malovat, ovládnout další cizí jazyk, proniknout do tajů matematiky/fyziky, ...
    26.4.2025 17:52 RealJ | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    K tomu malovani nepotrebujes treba barvy nebo platno? K nauceni ciziho jazyka nepotrebujes zadne prostredky typu kniha, ucitel,…? Nebo ve tve logice si sednes s holou prdeli na loukua naucis se cinsky zatimco malujes imaginarni obraz do vzduchu? Vy socialisti mate pocit ze vse je zdarma protoze to nekomu sproste ukradnete. Realita je takova ze vse co jsi popsal stoji nejakym zpusobem prachy.
    27.4.2025 10:40 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..

    Sebelepší barvy talent nevyčarují. A talent potřebuješ i na ty jazyky. Já ho třeba nemám a jsem si toho vědom. Ale mám kolem sebe lidi co talent mají. Kamarád, pracoval dlouhé roky za pár šušňů jako hasič, protože by malováním rodinu neuživil. Šlo to nahoru pomalu a zvolna. Dnes se jeho obrazy prodávají za statisíce, ale jemu je to fuk. Pro něj to znamená jen to, že se tím zbavil existenční nejistoty. Ale i to je řehole. Své by o tom mohl vyprávět i kámoš co spolu chodíváme na pivo, aby si odfrknul od dětí, protože ten musí hákovat od rána do večera, volno nevolno, aby se uživil.

    28.4.2025 03:54 RealJ | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    barvy ti talent nevycaruji ale bez barev (penez) ten talent ani neobjevis...
    28.4.2025 08:44 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    To jsi na omylu. Objevit v sobě talent není to samé co ten talent monetizovat. Viz dva uvedené příklady. Toho malíře proflákly až jeho knížky pro děti. Děcka to je nejjistější cesta k úspěchu, obzvláště dnes.
    28.4.2025 13:49 RealJ | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    takze si myslis, ze mas talent. Chces si to potvrdit. Co k tomu potrebujes? Barvy a platno. Takze prachy... Pocatecni investice tomu muzes rikat...
    29.4.2025 00:29 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    Tvl Žako, není talent jako talent. To že má někdo dar talent rozpoznat apriori neznamená, že ho taky má. Také není talent jako talent.
    29.4.2025 15:45 RealJ | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    Takze neco jako Guru Jara... rozpoznal talent nejake slecny kterou pak vyhackoval ve skupince dalsich slecen... tvl prachy potrebujes dnes ke vsemu...
    29.4.2025 16:15 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..

    Pokud mu závidíš, tak se na to vrhni taky. Takových je, co umí zblbnout ženské – viz ten pakoš co se nechal k smrti opíchat.

    26.4.2025 19:04 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    mám - a díky tomu, že nemusím být 24/7 v práci abych zařídil základní životní potřeby mým blízkým a sobě, tak si je můžu i plnit

    a snad to pro tebe nebude moc šokující odhalení, ale třeba hra na hudební nástroj může být finančně dost náročná (dcera hrála na piano, takže o tom mám docela dobrou představu myslím)
    Glee avatar 27.4.2025 04:56 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    a snad to pro tebe nebude moc šokující odhalení, ale třeba hra na hudební nástroj může být finančně dost náročná (dcera hrála na piano, takže o tom mám docela dobrou představu myslím)

    A vyslo to? A to v podstate s Tebou souhlasim.

    Nicmene a) bych asi rozdelil, trebas by se tam hodila nejaka podmozina jakoze d) Komu venovat cas. Sobe, ji, nebo nam?

    Navic syntak s vyvazenejma klavesama zas tak moc nestoji.... Zato nektere sporty, tvl co si budem...
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    27.4.2025 07:23 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    A vyslo to? A to v podstate s Tebou souhlasim.

    ne, po určité době zjistila, že koně jsou lepší...
    Nicmene a) bych asi rozdelil, trebas by se tam hodila nejaka podmozina jakoze d) Komu venovat cas. Sobe, ji, nebo nam?
    nerozumím tvé myšlence
    Navic syntak s vyvazenejma klavesama zas tak moc nestoji...
    tak samozřejmě o synťáku řeč nebyla :-/ ...
    Glee avatar 28.4.2025 02:22 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    ne, po určité době zjistila, že koně jsou lepší...

    :-D :-D Dobre ty!

    Tak bacha na prechazeni Aljasske tridy ve vrtulniku, nebo tak neco. Dominator doplni info. :-)

    Nicmene a) bych asi rozdelil, trebas by se tam hodila nejaka podmozina jakoze d) Komu venovat cas. Sobe, ji, nebo nam?

    nerozumím tvé myšlence

    Navic syntak s vyvazenejma klavesama zas tak moc nestoji...

    tak samozřejmě o synťáku řeč nebyla :-/ ...

    Tvl moje chyba, sorrac. To je spojena myslenka a ja tam debil pro vizualni libivost hodil break. No a ten "syntak" sem bral z predpokladu, ze digitalni piana uz nejsou dnes jen pouhymi PCM ROM samplery, ale naopak Physical Modeling Synthesis. Ale doba se mozna ani neposunula, uz asi dve dekady to teda nesleduju no, tak jsem asi proto byl matouci.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    25.4.2025 21:30 Ariczek | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    Volba operátora není jen o ceně.

    Zrovna teď v úterý v Jincích (20 km ode mě) překopli nějaké páteřní vedení... výpadek cca na 15 hodin. Postižená oblast cca velikosti okresu (určitě větší kus Příbramska a část Praha-západ).

    Týkal se určitě O2 a TMobile (protože sdílená infrastruktura) - xDSL zcela off, mobilní data i volání/sms vypadávalo. Plus i dalších providerů - bankomaty bez připojení, supermarkety a platební terminály bez připojení... lidi bez hotovosti nechávali plné nákupní košíky u kasy, neb neměli jak zaplatit... :)

    Vodafone a mobilní data fungovalo ok (pracoval jsem za jeho pomoci celý den, na místo pevného připojení...).

    A naopak vím minimálně o 2 místech v CZ (jedno bráchovo chata u Svitav, druhé chata Lesů ČR na Brdech), kde Vodafone v podstatě bez signálu (možná 2G se štěstím), TMobile tam má pokrytí 4G ok.

    26.4.2025 07:56 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..

    To je urcitě proto, že nezaměstnávají Golise.

    Ale teď bez legrace. Operátoři mají mezi sebou nejspíš dohodu o vzájemném využití optických kabelů, protože jsem zjistil už před třemi lety, že ono připojení, u jehož tarifu se sekla slečna, jede přes servery Vodafone. Má to svoji logiku - protlačí se tak více dat. A kdyby si to měl zajistit každý sám, jak tomu bylo dřív, tak by nebyli konkurenceschopní.

    Mám však pocit, a netýká se to jen mobilních operátorů, že nastává čas, kdy chtějí ušetřit prachy likvidací poboček. Jak ta slečna řešila můj problém, honilo se mi v hlavě: Co tu k čertu těch šest lidí dělá? Celkově kultura chování vůči mnohaletým klientům v posledních dvou, třech letech dost upadla. Dříve totiž T-mobile posílal upozornění na blížící se konec smlouvy předem a ještě než na to došlo, většinou i dal nějakou zajímavou nabídku. Proto jsem také u stejného operátora od r. 1996.

    26.4.2025 14:09 RealJ | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    Na mnohalete klienty v CR serou vsichni operatori od kdy to byl tmobile, o2 a vodafone. Ja byl furt u o2 protoze mi tmobile nebyl ochoten dat stejnou nabidku jako o2. Na vodafone jsem vzdy prdel, kvalita jejich sluzeb je proslula a za tu usetrenou petikorunu mi to nikdy nestalo. Jinak co se tyce likvidace pobocek - tohle pozoruji v evrope jiz dlouho coz me prekvapuje. Tady v US je pobocka marketingova zalezitost, prodeje minimalni ale pokud mas problem s telefonem nebo se nikam nemuzes dovolat tak je to daleko rychlejsi/pohodlnejsi nez to resit po telefonu (hlavne kdyz ti to nefunguje). No a pak si tu zkusenost jako zakaznik pamatujes a na nejake levne volani se vyprdnes a platis a platis... ja treba pobocku operatora vyuzivam pravidelne k vyzvednuti novych telefonu...
    28.4.2025 15:00 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    Haha, na mnohaletý klienty O2 sere pes, babka platila u O2 nějaký podnikatelský prehistorický hovorový tarif za litr snad od doby zavedení kdy opravdu podnikala, až do roku cca 2015 kdy už byla v důchodu, a ty kurvy ji to nechali platit i když normální tarify bez dat stály půlku. Ano její blbost že věřila ve slušnost a férovost a nezkoušela dodavatele vydírat....
    26.4.2025 10:28 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    Finance na zhodnoceni nemas, protoze instalujes pocitace na vyuku za tabulkovej plat.
    26.4.2025 11:03 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    Přelešti si ty své křišťálové koule. Jsi ten poslední, komu bych vyprávěl do čeho strkám svoje prachy.
    26.4.2025 11:19 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..

    A že by mi jinde dali víc? Tvůj muškátový oříšek, který máš místo mozku ví prd o tom co je loyalita. Mně přijde užitečnější sponzorovat ČVUT konkrétní prací, než penězi o které by můj zaměstnavatel obral jiné. A peníze jsou na nic, když na tu práci nemáš lidi. Ber to tedy tak, že ten potenciální platový rozdíl, je můj pravidelný osobní sponzorský dar ČVUT, který nemusí nikde vykazovat, protože mi, na rozdíl od tebe, na pověsti našeho ústavu a lidí co na něm působí, záleží.

    Mimochodem, kolik škol, lidí, nebo nějakých užitečných spolků jsi za posledních 10 let zasponzoroval ty?

    26.4.2025 12:13 pavele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    Myslel jsem, že většina lidí chodí do práce kvůli penězům, ne kvůli pocitu z dobře odvedené práce. :-)
    26.4.2025 13:57 RealJ | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    Ales nikde nic nepsal o dobre odvedene praci... on tam proste chodi a bere to jako sponzoring daneho ustavu... nebejt toho tak mohl treba takovy Microsoft bezet na diskless sendvicich a Ales by dostal minimalne jednu nobelovku... ja podobnym zpusobem sponzoruji kanalizace, pravidelne se vykadim a kanalizace maji praci...
    26.4.2025 14:23 pavele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    :-) :-) :-)
    26.4.2025 15:17 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    Ty se nekompostuješ?
    26.4.2025 16:18 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..

    Ty nevíš, díky komu se tu Mrkvosoft tak pěkně zažral, ale je opravdu zvláštní náhoda, že když odešel, jeho šéf Mühlfeit znenadání vyhořel. Tu špinavou práci za něj totiž dělal můj bratranec.

    26.4.2025 21:00 pavele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    Fraška života letí kupředu jak splašená herka - a diváky už pranic nezajímá zápletka prvního aktu.
    26.4.2025 23:24 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    Přesně tak. Ale ten, kdo se nechá šukat do biskupa, je bratránek, ne já. Na druhou stranu, nikdy bych ho ve štychu nenechal, když by došlo na lámání chleba.
    27.4.2025 16:24 RealJ | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    Nikdy bys nenechal ve stychu toho biskupa nebo bratranka?
    27.4.2025 21:48 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    Bratránka.
    28.4.2025 15:54 ml
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    Já byl nucený navštívit pobočku operátora, když mi zdechla simka. Naštěstí kolem jedné chodím, jen jsem musel vyrazit dřív tak, aby byla ještě otevřená. Výměna simky byla okamžitá. A právě pokus o vlákání nějakého tarifu. Asi nevidí kolik jim platím, že se tak blbě ptali, každopádně nic levnějšího z podpultíku nevyhrabali.

    Na druhou stranu je to logické, kdyby pro mě byl výhodný nějaký ten "tarif" tak už ho dávno mám.
    NUKE GAZA! 🎆 avatar 28.4.2025 16:49 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    se mi ozvala ženská s Vodafone ................ práskla nasraně s telefonem aniž by ze sebe vymáčkla alespoň: „Děkuji za vaše informace”.

    to asi byla ta samá co před lety volala dědoj když se řešilo připojení na internet. dycky mu volali přimo na pevnou linku noa ikdyž sme dědoj vysvětlili co to sou všecky ty různý megabajty gigabajty aj pí adresy a co zhrubatak potřebuje akolik by to vodhadem mělo stat tak vobčas se přecejenom v těch nabidtkách voběvilo něco čemu nerozuměl noa to nejčastějc řešil tak že v pulce rozhovoru vrazil ten ten telefon k uchu někomu z nás. Věčině voperátorů to bylo tak ňák uplně jedno ale baba z vodafonu z toho prej měla meldown páč asi dědu načala s nějakou pro vodafone děsně moc moc supr vyhodnou nabidtkou, buchví jak dlouho ho lamala noa najednou bylo jasný že z toho nic nebude páč to prasklo :D

    30.4.2025 13:31 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když ptáčka lapají..
    Třeba mají pro takové spešl hejly od konkurence i nějakou specializovanou herdekbabu. ;-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.