abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 27
    včera 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 497 hlasů
     Komentářů: 19, poslední včera 11:32
    Rozcestník

    Vložit další komentář
    David Watzke avatar 25.12.2006 21:25 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    Dokud nebudou existovat distra vypadající jako kopie Windows, tak se podle mě GNU/Linux mezi BFU neprosadí. Takže raději takhle. Kdo to s kompem myslí vážně, ten si vybere z těch, co už jsou...

    Když jde někomu o takový hovadiny, který jsi vyjmenoval v blogpostu, měl by IMHO zůstat u Windows, nová Vista se mu bude moc líbit ;-)

    Mimochodem, kde kdo různě naráží na Gentoo, ale když se tady nastaví USE a user řekne emerge mplayer, tak takovýhle trapný problémy (nejdou přehrávat MP3 a mpeg soubory) nejsou...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Jan Drábek avatar 25.12.2006 21:29 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    Ano Gentoo je dost fajn v těhle věcech, ale je dost nepraktický. Zvlášť když vydím nováčky jak se ptají ve fóru.
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    David Watzke avatar 25.12.2006 21:34 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    Jeden musí znát aspoň základy, já byl před takovým rokem taky hroznej trotl :-D Ale měl jsem snahu a nikdy mě ani nenapadlo přecházet zpět na Windows.

    Nováčky je třeba naučit číst manuály a googlit. Ono jim po čase dojde, že je to často lepší, než se pořád ptát. A když ne, není jich škoda.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    25.12.2006 21:37 Lomos | blog: ko__kos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    Ano manuály ano, ale třeba na googlu nemůžou najít řešení (třeba banálního) problému, se kterým se nikdo ještě nesetkal, nebo pokud se všeci snaží googlit (kde nic není) a nikdo se nezptá.
    Uživatelsky nejpřívětivější distribucí Linuxu je FreeBSD. Má nejméně forků.
    Jan Drábek avatar 25.12.2006 21:39 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    Například včera jsem řešil tiskárnu ve 0:20 jsem se už chtěl zeptat.... Šel jsem spát. A ráno za 4 hodiny (tzn. ve dvanác) jsem to vyřešil. Řešení jsem přes google našel... zbrusu novou knihou splix, kvůli který jsem musel provést emerge --sync. Ale i tak.
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    25.12.2006 23:47 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    Jenže Google předpokládá internet.
    25.12.2006 21:32 Lomos | blog: ko__kos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    Gentoo má jeden "problém" a tím je relativně složitá instalace a konfigurace, s novým instalátorem je to lepší, ale stále to s konfigurací není ono. Samozřejmě, že nejsu proti tomu, aby existovaly Debian/Slackware/Gentoo/LFS ale tím BFU neoslovíme a celá komunita se musí (měla by se) rozhodnout zda chce, aby Linux byl rozšířený nebo ne, opravdu se všeci nebudou věnovat jen počítačům.
    A nejde mi o kopírování win ale jde mi o to, aby to fungovalo, což z vlastní zkušenosti u mnoha distribucí nemohu říci.
    ale když se tady nastaví USE a user řekne
    A: Co, kde nastavit? Jaky USE? WTF? - rekne BFU
    Uživatelsky nejpřívětivější distribucí Linuxu je FreeBSD. Má nejméně forků.
    David Watzke avatar 25.12.2006 21:35 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    A: Co, kde nastavit? Jaky USE? WTF? - rekne BFU
    Gentoo má už nějakou dobu handbook v češtině, Windows taky člověk nepozná za den.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    25.12.2006 21:40 Lomos | blog: ko__kos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    Jo, máš pravdu. V této věci rozhodně. Avšak ne všichni, co mají počítač chtějí číst manuály na Gentoo :-). Přecejen instalace programl je ve windows jednodušší (ne však lepší - což je ovšem taky spekulativní). Teď je ovšem opět taková otázka ZDA CHCEME, aby Linux používal i někdo, kdo jej chce používat běžně, jako většina lidí nyní používá Windows
    Uživatelsky nejpřívětivější distribucí Linuxu je FreeBSD. Má nejméně forků.
    David Watzke avatar 25.12.2006 21:42 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    Teď je ovšem opět taková otázka ZDA CHCEME, aby Linux používal i někdo, kdo jej chce používat běžně, jako většina lidí nyní používá Windows
    To píšu už v původním příspěvku. Já tady po BFU neprahnu.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    karoliner avatar 25.12.2006 21:43 karoliner | skóre: 9 | blog: karoliner | Mosty u Jablunkova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    Kdo nechce číst manuál na Gentoo, tak si Gentoo nenainstaluje a hotovo. Upřímně řečeno pokud je někdo lenivý a zakrnělý, tak ať si zůstane u Windows.
    "Čistý štít!" Kohouti jsou malí páni, to jitřenka řídí kokrhání.
    Jan Drábek avatar 25.12.2006 21:49 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    Nejak mi to pripovida nejakou povidku, snad od Čapka? nevím.
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    25.12.2006 22:02 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Titulek
    Každej ale není správce sítě.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Jan Drábek avatar 25.12.2006 21:41 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    Ano má, podle toho jsem instaloval poprvé: Na druhý pokus jsme nainstaloval. Jen jsem nedokázal vyřešit banální problémy. Do další isntalace jsem se pustil asi za měsíc. A od těch dob vládne u mě jedinně Gentoo.
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    25.12.2006 22:00 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    Gentoo má už nějakou dobu handbook v češtině
    Nebo spíš v jazyku podobnému češtině.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Daniel Kvasnička ml. avatar 25.12.2006 22:08 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    Dokud nebudou existovat distra vypadající jako kopie Windows, tak se podle mě GNU/Linux mezi BFU neprosadí.
    Vazne si myslis, ze lidem vadi vzhled? Lidem vadi hlavne to, ze si nemuzou stahnout program a nainstalovat si ho aniz by museli resit zavislosti nebo odlisny system spravy SW v jejich distribuci (mluvim o SW, ktery neni v repozotarich nebo je tam ve starsi verzi), vadi jim chybejici SW v jistych oblastech a v neposledni rade velka roztristenost a neintegrovanost aplikaci s desktopem -- pokud zrovna nejsi ortodoxni pri vyberu toolkitu, coz vyber aplikaci jeste vice zuzuje.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    pdp7 avatar 25.12.2006 23:43 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    Dokud nebudou existovat distra vypadající jako kopie Windows, tak se podle mě GNU/Linux mezi BFU neprosadí.
    Muj boze jenom to NE!! Mandriva, SuSE, Linspire uz STACILO!! :-(
    pdp7 avatar 25.12.2006 23:51 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    To ze se GNU/Linux mezi BFU neprosadi me VUBEC NESERE.
    26.12.2006 00:00 Petr Zelenka | skóre: 24 | Semice/Stuttgart (Sindelfingen)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    Není nad to si pěkně zakřičet :).
    A teď si uvědomte, jaký je vztah mezi krychlí a motýlem.
    26.12.2006 20:55 ..... | skóre: 4 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu

    Mě nesere i to, že se mezi BFU neprosadí Plan 9, heč! :-)

    David Watzke avatar 26.12.2006 00:29 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    Jen tak mimochodem, abych to upřesnil: sám si nic podobného samozřejmě nepřeju.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    pdp7 avatar 26.12.2006 00:52 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    Presne tak. On se linux mezi BFU proste neprosadi, protoze neni IDIOTSKY (narozdil od widli). Desim se systemu navrzeneho pro BFU. Tak nejak to rekl Ken Thompson a s tim ja 100% souhlasim. ;-)
    karoliner avatar 25.12.2006 21:27 karoliner | skóre: 9 | blog: karoliner | Mosty u Jablunkova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    Máš pravdu, avšak může se nám to nelíbit, můžeme s tím dokonce i nesouhlasit, ale to je všechno co s tím můžeme dělat.
    "Čistý štít!" Kohouti jsou malí páni, to jitřenka řídí kokrhání.
    Jan Drábek avatar 25.12.2006 21:28 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    Pokud se výrazně nechceš zapojit, třeba jako Hitler...
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    25.12.2006 21:35 Lomos | blog: ko__kos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    Tímto se obávám, že všechny, kteří se chcou zapojit a aktivně nesouhlasit odradíš.
    Uživatelsky nejpřívětivější distribucí Linuxu je FreeBSD. Má nejméně forků.
    Jan Drábek avatar 25.12.2006 21:51 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    Lenin na tom byl líp. Jeho říše se mu docela podařila a Stalin jakbysmet.
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    25.12.2006 22:08 Kroko | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    ja proste nechapu co porad resite, jasne ze si nenainstaluje to a to? copak kazdy clovek musi umet vsechno? je clovek rekneme vyborny automechanik, a ten chce mit PC, jasne, tak prijde za mnou a ja mu to nainstaluju a zprovoznim a on uz jen pouziva, na druhou stranu ja si sam auto spravovat nebudu protoze tomu nerozumim, ale pujdu za tim automechanikem aby mi to opravil.

    Snad kazdy dela prave to co umi, proc tady skoro vsichni tedy nutite uzivatele premyslet jak ma nainstalovat to nebo to kdyz tomu nerozumi? proc musi byt vsechno strasne jednoduche aby to pochopil kazdy? V tom pripade se ptam, proc neni auto tak jednoduche abych si ho opravil sam? Proc neni barak tak jednoduchej abych si ho postavil sam? Proc, proc, proc? Protoze!

    Tak prosim nenutte bezneho uzivatele tedy BFU aby si umel vsechno nainstalovat, nastavit atd. Protoze BFU chce si sednout k PC a pouzivat ho, pustit si MP3, pustit si film, napsat dopis apod. od instalace programu je tady snad systemovy administrator ve firmach, u domacnosti je to dodavatel PC ktery jim to PC doda.

    Tak prosim nechte automechanika spravovat auta, zednika stavet domy, kuchare varit jidlo ....
    http://kroko.evesnight.net
    25.12.2006 22:15 Lomos | blog: ko__kos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    To je právě ten problém, že si tu MP3 nemůže přehrát. Možná patříte k uživatelům, kterým nejde o rozšíření Linuxu, pak tento příspěvek bohužel není pro Vás.
    Uživatelsky nejpřívětivější distribucí Linuxu je FreeBSD. Má nejméně forků.
    25.12.2006 22:20 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    Tyto myšlenkové pochody mají jednu nepřijemnou vadu - Windows nebo Mac OS X ukazují, že lze vytvořit uživatelsky příjemný systém, který klade na uživatele minimální nároky.

    Ale chápu, že některé lidi musí hodně přitahovat myšlenka, že by uživatel s každou prkotinou běhal za svým adminem a jeho službičky mu taky řádně zaplatil.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Jan Drábek avatar 25.12.2006 22:34 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    hezky vystiženo. U některých lidí to plně chápu (to že za mnou jako za adminem příjdou jestli to nebo tamto), ale jiní nechodí s prkotinami, ale s pořádnými problémy!
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    26.12.2006 22:38 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    +1 ,pod tohle se podepíšu všemi deseti ;)
    Daniel Kvasnička ml. avatar 25.12.2006 22:36 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    Protoze BFU chce si sednout k PC a pouzivat ho, pustit si MP3, pustit si film, napsat dopis apod. od instalace programu je tady snad systemovy administrator ve firmach, u domacnosti je to dodavatel PC ktery jim to PC doda.
    To je trochu mimo. Nejde o to umet nebo neumet to. Jde o to, jak je to casto casove a psychicky narocne i pro cloveka, ktery vi jak na to, ale zrovna nepatri mezi geeky kteri si ucvrnkavaji pri psani emerge nebo ./configure && make && make install.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    andree avatar 25.12.2006 22:48 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    asi tak... BFU chcu klikatka, wizardov (carodejnikov) a cim menej vedia o konzole, tym menej (aspon na zaciatku). Ja si uz napr. neviem predstavit zivot bez konzole (ehm, yakuake :)), ale v casoch windows mi teda predstava instalovat nieco kompilaciou nepripadala prilis sexi.

    Urcite nie je odveci preorientovat ludi na balickovaci system, ktory riesi problemy s hladanim softveru po nete - ale chciet od 10rocneho fagana zvyknuteho na setup-next-next-next-ikona, aby si precital anglicky manual.. Mozme zabudnut :-) Ten isty pripad je aj 30rocny rodic, ktory kazdemu linux-geekovi povie, ze si komp nekupoval kvoli nastavovaniu ale kvoli "praci" (nech uz to je pozeranie filmov, ci hranie wormsov, to je fuck). A on tiez manual citat nebude (pokial mal predtym windows). Vyssie vekove kategorie si domysli kazdy sam :)
    27.12.2006 12:20 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    "a cim menej vedia o konzole, tym menej (aspon na zaciatku)."

    :-) tak takto pravdivu vetu som uz davno necital :-)
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    andree avatar 25.12.2006 22:41 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    ono by snad do ubuntu stacilo prihodit easyubuntu ako defaultny balicek + na konci instalacie spustit este toto easyubuntu.. a samozrejme vsetky potrebne baliky pribalit na CD (resp. nejake "nonfree/mix" addon cd). tym by bolo, myslim, vyriesenych dost vela problemov
    25.12.2006 22:49 Lomos | blog: ko__kos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    jj takto nejak by mohl vypadat ta instalace komercnich programu, bohužel neumím dostatečně anglicky, abych to někam napsal (a taky nevim kam). apt-cdrom add pri vlozenem nonfree/mix cd a pak uz jen easyubuntu.
    Bylo by super, kdyby se našel někdo, kdo by toto zvládl napsat anglicky do (nevim kam, ale asi nějaké "nápady pro vývojáře")
    Uživatelsky nejpřívětivější distribucí Linuxu je FreeBSD. Má nejméně forků.
    kotyz avatar 26.12.2006 10:19 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    divil bych se, kdyby to tam uz nebylo davno od nekoho napsany. me taky easyubuntu skript usetril hodne casu ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 26.12.2006 10:41 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    https://blueprints.launchpad.net/

    tak to tam nikde nevidim, je tam par requestu ohledne easybuntu, ale ne o zacleneni do distribuce. a zadnej formular na pridavani requestu, prej mam jit na irc. to po me nemuzou chtit.

    Feature tracking in Launchpad Welcome to Blueprint! Launchpad includes a feature tracker for applications and distributions. Use this to plan your development roadmap. If you have further questions, join us in #launchpad on irc.freenode.net.

    :-(
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    25.12.2006 23:30 Petr Zelenka | skóre: 24 | Semice/Stuttgart (Sindelfingen)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    Q: JJ tak jsem to nainstaloval, ale nesedí mi to já chcu radši jeden panel
    A: apt-get install kubuntu-desktop, nebo si stáhni Kubuntu, viz http://kubuntu.com

    Uff, jsem jediný, komu tohle připadá jako blbost na entou? Pán A by zasloužil naplácat.

    A teď si uvědomte, jaký je vztah mezi krychlí a motýlem.
    unknown_ avatar 25.12.2006 23:39 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    me to pripada jak by se asi bavili dva BFU, i v gnome jde nastavit jeden panel.
    docela si myslim ze to ma byt spis jako podobenstvi jeden panel - kde, dva panely - gnome
    26.12.2006 18:46 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    Nejsi sám. Zajímalo by mě, jak by se pán A vyrovnal se skutečností, že moje Kubuntu má v KDE dva panely ...
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    26.12.2006 16:13 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    A:Musíš je natahat všechny, je škoda, že nemáš internet Q:A takovýto to bude i s Flashem, Operou a Skypem?

    naco mu je Opera a Skype, ked nema net? :-)
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    Václav 26.12.2006 19:10 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    Stáhne si internet (verzi bez porna) na osmi DVD a vklidu surfuje doma, ne?
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    pdp7 avatar 26.12.2006 21:39 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    Stahne si internet :-D:-D Super!
    David Watzke avatar 26.12.2006 21:43 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    A co Skype? :-D Asi verze "volej z okna" ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    27.12.2006 00:42 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    Další ze zástupu těch, kterým unikl drobný významový rozdíl mezi pojmy Internet a web… :-(
    Václav 27.12.2006 02:23 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    njn, tady někomu uniklo že se odkazuju na starý vtip... Ale nevadí, jen do mě :-D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    26.12.2006 19:09 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a/b/c/.../x/y/z/ ubuntu
    Sakra, za absenci mp3 a jiných kodeků nemůže GPL, ale licence těch kodeků. Co je to za blbost radit lidem instalovat KDE, aby měli jeden panel? Vždyť můžou jeden smazat. Příspěvek se mi zdá z cesty.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.