abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 00:33 | IT novinky

    FEL ČVUT vyvinula robotickou stavebnici pro mladé programátory. Stavebnice Brian byla navržená speciálně pro potřeby populární Robosoutěže. Jde ale také o samostatný produkt, který si může koupit každý fanoušek robotiky a programování od 10 let, ideální je i pro střední školy jako výuková pomůcka. Jádro stavebnice tvoří programovatelná řídicí jednotka, kterou vyvinul tým z FEL ČVUT ve spolupráci s průmyslovými partnery. Stavebnici

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 20:33 | Komunita

    Ubuntu bude pro testování nových verzí vydávat měsíční snapshoty. Dnes vyšel 1. snapshot Ubuntu 25.10 (Questing Quokka).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:55 | Nová verze

    Společnost Netgate oznámila vydání nové verze 2.8.0 open source firewallové, routovací a VPN platformy pfSense (Wikipedie) postavené na FreeBSD. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.16 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Tor Browser byl povýšen na verzi 14.5.3. Linux na verzi 6.1.140. Další změny v příslušném seznamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:33 | Zajímavý článek

    Člověk odsouzený za obchod s drogami daroval letos ministerstvu spravedlnosti 468 kusů kryptoměny bitcoin, které pak resort v aukcích prodal za skoro miliardu korun. Darováním se zabývá policejní Národní centrála proti organizovanému zločinu (NCOZ). Deníku N to potvrdil přímo ministr spravedlnosti Pavel Blažek (ODS). Podle resortu bylo nicméně vše v souladu s právem.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    28.5. 20:44 | Nová verze

    Svobodný a otevřený multiplatformní editor EPUB souborů Sigil (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 2.5.0. Stejně tak doprovodný vizuální EPUB XHTML editor PageEdit (GitHub).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.5. 12:22 | IT novinky

    Na základě národního atribučního procesu vláda České republiky označila Čínskou lidovou republiku za zodpovědnou za škodlivou kybernetickou kampaň proti jedné z neutajovaných komunikačních sítí Ministerstva zahraničních věcí ČR. Tato škodlivá aktivita, která trvala od roku 2022 a zasáhla instituci zařazenou na seznam české kritické infrastruktury, byla provedena kyberšpionážní skupinou APT31, veřejně spojovanou se zpravodajskou službou Ministerstvo státní bezpečnosti (MSS).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    28.5. 00:11 | Nová verze

    Google Chrome 137 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 137.0.7151.55 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 11 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 19:22 | Nová verze

    Byl vydán AlmaLinux OS 10 s kódovým názvem Purple Lion. Podrobnosti v poznámkách k vydání. Na rozdíl od Red Hat Enterprise Linuxu 10 nadále podporuje x86-64-v2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 15:11 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 139.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 139 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (54%)
     (32%)
     (8%)
     (3%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 160 hlasů
     Komentářů: 12, poslední 28.5. 18:42
    Rozcestník

    Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!

    17.12.2011 16:44 | Přečteno: 1461×

    Zvířátko bude vaším společníkem v nudných dnech, přítelem v nesnázích, vždy vás ochotně vyslechne a svými kousky zažene případný váš smutek.

    Když máte domácí zvířátko, nejste nikdy sami. Takové domácí zvířátko je lepší než přítelkyně a mnohem lepší než manželka, protože zvířátko:

    Die Katze


    S takovým milým malým domácím zvířátkem můžete prožít krásné, klidné a spokojené svátky. A nezůstávejte při jednom zvířátku. Pořiďte si jich více.

           

    Hodnocení: 67 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    17.12.2011 17:26 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Až na výjimky je potichu

    To ti tak věřím. Sousedovic pes furt vyje a naše kočka na mně velmi hlasitě uzurpuje večeři. O dobytku taky nemůžu říct, že by byl tichý. I ta želva dělá docela bordel (přehrabuje šutry, šplouchá).

    17.12.2011 17:26 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Nehledě k tomu, co za rachot se ozývá od zoologické zahrady.
    17.12.2011 20:59 joe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    ...co za rachot se ozývá od zoologické zahrady...

    Kde to sakra bydlíš?
    AsciiWolf avatar 17.12.2011 21:02 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    V zoologické zahradě? :-D
    17.12.2011 21:17 joe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Možná vedle JZD, to je skoro to samé.
    18.12.2011 17:27 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Nebudu komentovat psa, ale kočka:

    Skáče na stůl a strká čenich do jídla (bleh). *Neposlouchá vás* a nedá se jí nic vysvětlit (jestli jste si mysleli, že dostat prášky do malého dítěte je očistec, tak jste to nezkoušeli se zvířetem - díékybohu že je zde násilí trošku přípustné). Stává se, že se vám vys... nebo vychč... v bytě (teoreticky se to stává jen ze začátku... pokud ji necháte v bytě, tak jí to možná jednou odnaučíte?). BTW... zkušenost praví, že to ráda provede na vaší posteli. Decela hnus. Pokud je kočka dlouhosrstější, připočtěte cucky chlupů. Nevykastrovaný kocour vám bude docela hnusně zasmraďovat (takže bez milosti vykleštit). Dále - rozdrápávají nábytek. Může se stát, že máte alergii na zvířečí srst/roztoče etxc, tak bacha.

    Podotknu, že s čičinou už jsem v bytě nebyl léta, takže jsem na něco určitě zapomněl. Ale jinak jsou to roztomilý kožešiny.
    pavlix avatar 18.12.2011 17:46 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Skáče na stůl a strká čenich do jídla (bleh).
    Jaký pán, takový pes... teda erm... kočka.
    *Neposlouchá vás* a nedá se jí nic vysvětlit
    Neposlouchá tebe :). Mně jo. A když neposlechne, tak dostane a příště poslechne.
    (jestli jste si mysleli, že dostat prášky do malého dítěte je očistec, tak jste to nezkoušeli se zvířetem - díékybohu že je zde násilí trošku přípustné)
    Nevím, já to dával bez násilí... položil kocourka na klín, jednou rukou jsem chytil zezadu jeho hlavu, druhou jsem vzal prášek, strčil mu ho do tlamy a zacpal na chvíli čumáček, aby musel polknout. Hotovo.
    Stává se, že se vám vys... nebo vychč... v bytě (teoreticky se to stává jen ze začátku... pokud ji necháte v bytě, tak jí to možná jednou odnaučíte?).
    Čas od času něco nevyjde, ale záchod to nebývá... spíš zvracení, když kočku neuhlídáš a sní něco špatného (to se nám běžně nestává). Maximálně snad ještě vykašlané chomáče chlupů, kočka se musí čas od času pročistit, kdyby do sebe člověk nacpal tolik chlupů, co kočka, zdechnul by na ucpání střev nebo tak něco.

    V bytě je kočka mnohem učenlivější, protože je na tobě závislá a nemůže se chovat jako venkovní kočka, která má mnoho „majitelů“ (krmičů a mazličů). Dostává se trochu i do role domácího psa, nechá si vyhradit místa, kam nesmí, místo, kam se má uklidit, když tě naštvě, atd.

    Kočka spíš špatně snáší některé změny.
    BTW... zkušenost praví, že to ráda provede na vaší posteli.
    Postel neznečistil nikdy. Ani jako kotě.
    Nevykastrovaný kocour vám bude docela hnusně zasmraďovat (takže bez milosti vykleštit).
    Šel už v necelém roce.
    Může se stát, že máte alergii na zvířečí srst/roztoče etxc, tak bacha.
    To se dá odhadnout z návštěv, kde jsou zvířata.

    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Bluebear avatar 18.12.2011 17:50 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    BTW... zkušenost praví, že to ráda provede na vaší posteli. Decela hnus.

    Slyšel jsem od několika chovatelů, že pokud kočka, ehm, vylučuje na osobním majetku člověka, speciálně na posteli, do bot atd., tak tím chce říci, že je na dotyčného člověka opravdu vážně naštvaná. Něco jako když lidé namažou někomu jinému kliku hořčicí (ne-li přímo tím exkrementem).

    Tzn., kočka to nedělá proto, že by byla blbá; kočka ví přesně, co dělá :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    18.12.2011 18:05 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    To ji u mě tedy moc neomlouvá. Jinak o všechna ty zvířata, na jejichž opatrování se výše uvedené zakládá, jsme se onehdy starali myslím dobře. Byly to kočky, kterých jsme se ujali, případně jejich potomstvo... Nakonec byla vytlačena do úlohy zvířete zahradního, což vedlo k nesmírné spokojenosti chovatelů :)

    Já mám pro jejich vyvádění pochopení. Přisuzovat každé jejich nepleše nějaký důvod typu "snaží se ti něco říct!" je podle mě mimo. Je to zvíře (v dobrém a ve zlém), a neuvědomuje si to věci, které si člověk uvědomuje.

    Ovšem na druhou stranu, jisté 'lidské' vlastnosti se přeci jen dají vysledovat: například naše kočky si vypozorovaly, kam až sahá řetěz sousedovic vlčáka: u zdi byl cca 50cm široký pruh, kam jeho tlama zkrátka nedosáhla. Šlo o velice hodného psa, který těm kočkám nikdy nic neudělal, nicméně ony soustavně lezly do onoho místa, lízaly se tam a tak podobně, a psa dováděly k šílenství... To ve mě skoncovalo s ideou o nevinné zvířecí duši. Je sice pravda, že to mohly považovat za humor (podobně jak mohou být kruté některé dětské zábavy), ale stejně.
    pavlix avatar 18.12.2011 18:24 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    To ji u mě tedy moc neomlouvá.
    Tak ono to hlavně neomlouvá páníčka, že.
    Šlo o velice hodného psa, který těm kočkám nikdy nic neudělal, nicméně ony soustavně lezly do onoho místa, lízaly se tam a tak podobně, a psa dováděly k šílenství...
    A co bys chtěl, aby šly o metr blíž, aby jim ten velice hodný pes konečně mohl něco udělat?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    18.12.2011 19:01 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    S vaším přesvědčením, že kočku si stoprocentně vychováte nesouhlasím, stejně jako hodně jiných. řekl bych, že zkrátka není tak tvárná jako pes.

    Ten pes (fenka) jim *nikdy* nic neudělal, ani když nebyl přivázaný, což se poměrně stávalo (zvěř sdílela společnou zahradu). Jediný incident se zraněním mezi oběma druhy byl, když naše kočka na psa skočila a rozdrápala mu čumák (docela dost krve mimochodem). Že na ně štěkal do ochraptění, když ho takhle provokovaly, bylo něco jiného (a pochopitelného).
    pavlix avatar 18.12.2011 19:07 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    S vaším přesvědčením, že kočku si stoprocentně vychováte nesouhlasím
    S tvým přesvědčením, že umíš správně číst mezi řádky, nesouhlasím já.

    Já jsem o žádném přesvědčení nic nepsal, natož takovém, jaké sis vymyslel. Psal jsem pouze o konkrétních zkušenostech s jedním konkrétním zvířetem, které momentálně spí na palandě nade mnou. Pokud to vyznělo jinak, tak se moc omlouvám.
    Že na ně štěkal do ochraptění, když ho takhle provokovaly, bylo něco jiného (a pochopitelného).
    Je to asi tak pochopitelné, jako je to, že kočka sedí na okraji bezpečného pásma. Tedy 1:1.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    18.12.2011 23:57 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Heh to jsem potom zkušenější, já těch koček absolvoval 9, nepočítaje ty odejité jinam v ranném věku a tak podobně :P

    (Jak už bylo řečeno, náš chov je vesnického, ne panelákového typu.)
    Bluebear avatar 18.12.2011 19:20 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    To ve mě skoncovalo s ideou o nevinné zvířecí duši.

    Běda, nevinnou duši nelze čekat u ničeho :-) Nic není nevinné. Pokud něco nevinně vypadá, obvykle to má něco za lubem.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    tomboytom-deviant avatar 17.12.2011 17:29 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!

    Nenasadí vám parohy

    To je diskutabilní, víceméně se to odvíjí od toho, jak přesně máte ze zvířátkem definovaný vstah...

    kotyz avatar 17.12.2011 18:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Že sem chodí pedofilové, to už vim, ale už i zoofilové? Čeho sem se to dožil! :-D :-D :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    17.12.2011 19:35 x0r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    No vidíš, alespoň nejsi sám. ;-)
    tomboytom-deviant avatar 17.12.2011 20:44 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    pavlix avatar 18.12.2011 00:10 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Počkej, já myslel, že patří do tradičního osazenstva. Překvapuje mě, že tě to překvapuje.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    18.12.2011 17:29 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    inb4 blogposty o ponících
    Jakub Lucký avatar 17.12.2011 17:35 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    člověče, podle popisovaných výhod to vypadá, že se s tebou právě rozešla přítelkyně...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    deafboy avatar 17.12.2011 20:08 deafboy | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Presne toto napadlo aj mňa. Autorovi želám skoré zotavenie :)
    pavlix avatar 18.12.2011 00:11 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Já jsem si domluvil s kámoškou jako dárek zvíře ze stejného důvodu, ale nestihli jsme to, tak jsme dostali kotě k vánocům s novou přítelkyní dohromady.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Migi avatar 17.12.2011 17:38 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    koukám KU jsou nakažliví :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.12.2011 17:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    To má bejt provokace, nebo je tu fakt další asociál? :-D (datum registrace: dnes)
    kotyz avatar 17.12.2011 18:02 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    To bude zas další anarchokapitalista a konspirační teoretik, takovejch už tu sou tři prdele :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    tomboytom-deviant avatar 17.12.2011 21:34 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!

    O kom je řeč? :-D

    17.12.2011 19:37 x0r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Proč asociál?
    kotyz avatar 17.12.2011 20:02 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    A proč ne? Vždyť sme linuxáci, tak už z definice musíme bejt všichni asociálové :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    pavlix avatar 18.12.2011 17:49 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Hmm, občas na to zapomínám a chovám se sociálně.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    17.12.2011 18:07 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!

    Problém je v tom, že zvířátko potřebuje péči stále, i když se přestanu nudit.

    kotyz avatar 17.12.2011 18:16 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Ale některý tý péče nevyžadujou tolik. Kočka a pes asi nebude ta pravá volba, s takovym přístupem by ti asi brzy chcípli hlady ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    17.12.2011 18:26 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Treba mravenci faraoni. Staci jim proste neco nechat v kredenci a oni uz si to najdou..
    17.12.2011 20:02 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    17.12.2011 21:00 joe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Treba mravenci faraoni. Staci jim proste neco nechat v kredenci a oni uz si to najdou..

    + 1
    the.max avatar 17.12.2011 22:43 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    o tom by se dalo diskutovat. Pes neni schopnej samostatny existence, ten je na clovekovi vicemene zavislej, zejmena takovy ty mrnavy zakrsly co vypadaj jak stekaci kocka.

    Na druhou stranu, kocka je schopna samostatny existence, ta se bez cloveka obejde.
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    17.12.2011 23:14 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    No, jak které, mluvil jsem jendou s nadšeným chovatelem obřích pavouků a podle něj jednomu druhu oněch obrích pavouků stačí krmení jednou měsičně a čistění terária jednou ročně. Nevýhoda je, že se musí krmit malými živými myšátky (nejspíš jedí jen živou kořist), které pavouk zakousne a pak doslova vycucá na kost, takže nic ro slabé povahy :-)
    Bluebear avatar 18.12.2011 15:12 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Velcí pavouci se dají krmit také šváby, cvrčky a sarančaty. Myší holátka se teď už příliš nepoužívají (naštěstí), protože ani pavoukům nedělají moc dobře - pavouk dostává příliš velkou dávku kalcia a hrozí křehnutí krunýře.

    Tak mi to aspoň vysvětloval Yokotashi, který je specialista na tyto pavouky.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    18.12.2011 18:33 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Myslím, že o cvrčcích se také zmiňoval, jenže "myš vysátá zaživa" nejspíš znělo mnohem dramatičtěji než "cvrček vysátý zaživa" (a mimo toho, když je pavou vysaje, jsou už dávno mrtví)
    Gilhad avatar 17.12.2011 18:21 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Kde se k tomu daji stahnout ovladace?
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.12.2011 18:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    kotyz avatar 17.12.2011 18:43 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Nějak se ti ten odkaz nepoved ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.12.2011 21:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    jsem přesvědčenej, že byl dobře, může za to Doli...

    ...a nebo tam musí bejt http...
    kotyz avatar 17.12.2011 22:29 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Důležitý je označit viníka ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    PepaSFI avatar 17.12.2011 18:56 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    kdyby někdo měl tu nezřízenou touhu a hodlal by si pořídit kočičku, na kvalitě a původu netrvajíce, tak si může pro nějakou přijít. Ale musí si ji sám odchytit. Nejlíp tak tři až čtyři. Pět. Nějak se k nám stahuje kočičí gang neznámého původu. Nejdřív to byla jedna, máma ji občas nakrmila a teď to funguje podle hesla "pomoz někomu a on si na tebe vzpomene až zas bude něco potřebovat". Odepření krmiva nepomáhá, ty bestie žerou klidně slepicím brambory se šrotem. Mě se vyhýbají, dobře vědí že je proženu koštětem. Vzduchovkou je střílet nechci, takový hovado zas nejsem. Ona je ta Zbrojovka ZV 4 sice víc než padesát let stará ale pořád hodně silná. Takže střílím pistolí flusbrokem, to jim neublíží ale zas se s tím skoro nedá trefit.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    17.12.2011 22:56 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Mam par poradnych psu a od tech mrch je pokoj. Kocky mam rad ale psi radsi.
    17.12.2011 22:56 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    *psy
    pavlix avatar 18.12.2011 17:51 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Hehe... Kocky mam rad ale psi je mají radsi.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    17.12.2011 19:52 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    spravny domaci mazlicek musi umet aspon suspend to ram, jinak chce porad neco.
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    pavlix avatar 18.12.2011 17:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Náš kocour tráví v suspendu rozhodně víc času než můj počítač.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    gtz avatar 17.12.2011 20:30 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Vidím, že je to zde samý milovník koček.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Grunt avatar 17.12.2011 20:56 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!

    Já nechápu co to furt všichni máte s kočkama (kočka dobrá tak leda pečená nebo grilovaná). Já jsem z nějakého mě neznámého důvodu vysazený na morčata. Morče do baráku!

    BTW: Je to jen můj pocit nebo těch koček do bytů jakožto náhrada mazlítek furt přibývá? Už mi normálně neustále diskuse o kočkách v mém okolí začínají pořádně lézt krkem. Když neumíte být sami, nebuďte sami a neotravujte mě.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.12.2011 21:05 joe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    ...kočka dobrá tak leda pečená nebo grilovaná...

    Jak můžeš něco takového napsat! Já např. sem příznivec AEZZ!!!
    tomboytom-deviant avatar 17.12.2011 21:33 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!

    Já nechápu co to furt všichni máte s kočkama

    Já to taky nechápu. No ale myslím si, že ani nejde o to to chápat. Důležitý je, že jsou spokojení, nebo ne? ;-)

    gtz avatar 17.12.2011 21:46 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    :-) Však i nějaký kuchař vychvaloval jak je kočičí maso měkké a křehké. Když kočka přijde do obydlí těch našich ... tak děti ihned volají "Mami, oběd přišel až k nám domů".
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    xxxs avatar 17.12.2011 21:48 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    ani morca vraj nie je zle. v peru je to vyhlasena pochutka.
    Grunt avatar 17.12.2011 21:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Že prej zvyk symbolicky upalovat Morčata je velmi silně zakořeněn právě v Praze. Ale jak si může někdo opékat takové chlupaté kuličky, to fakt nechápu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    pavlix avatar 18.12.2011 00:17 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Chlupy ohoří, a zbytek se nemusí ani podlévat olejem.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    17.12.2011 23:41 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Tam jsou ale v přírodě a trošku větších rozměrů, a přeci jenom to nejsou domácí mazlové, jako tady.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    17.12.2011 23:07 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Já jsem z nějakého mě neznámého důvodu vysazený na morčata. Morče do baráku!
    Morčata nejspou špatná, mají vysokou mazlitelnost a jsou to většinou velmi klidná, i když poněkud lekavá zvířátka. Dobře se ochočují, toho, kdo jim nosí jídlo, zdraví veselým pokvikáváním (morčata jsou vůbec dost ukecaná, tedy na hlodavce) a četl jsem i o lidech, kterým se je dokonce povedlo i trochu vycvičit.

    Na druhou stranu potřebují mnohem větší plochu než drobnější hlodavci a mnohem častějí se jim musí měnit podestýlka - morčata se totiž tím, aby močila a bobkovala na určitém místě (narozdíl např. od křečků, pískomilů nebo králíků) nijak nezatěžují, takže pokud je necháte pobíhat po bytě, čekejte bobky o velikosti bonbónů TicTac objevující se na nečekaných místech. Naštěstí jsou za normálních okolností pevné a snadno sebratelné, tedy pokud morče náhodou nedostene průjem (blééé).

    Také nutně potřebují seno (jak jako podestýlku, tak jako potravu, jinak jim nefunguje dobře zažívání (což působí ony výše zmíněné průjmy)), dostatek čerstvé vody a čerstvou zeleninu, protože si neumí (stejně jako lidé) sami vytvářet vitamín C. A nesnášejí průvan, takže nejdou použít klece jako u králíků, i když výška terária/ohrádky může být mnohem nižší (motčata moc nehopkají).

    Určit pohlaví morčete je komplikovanější než u jiných hlodavců (u těch jde samec často poznat na první pohled i ze shora), což ve spojení s nutností zabřednutí do určitáho věku (jinak jim srostou pánevní kosti) může způsobity problémy při chovu více jedinců, na druhou stranu malá morčátka jsou už od narození ochlupená a už chvíli po porodu vylézají sama z hnizda, narozdíl od většiny ostatních hlodavců, co rodí malá slepá růžová a bezmocná holátka.

    Osobně bych morče doporučoval spíš lidem, kteří buď bydlí v doku se zahradou nebo mají chatu/chalupu, takže si mohou nasušit dostatek vlastního sena a v létě mohou necvhat morče "pást" pod ochranou klecí bez dna. Viděl jsem i morčata chovaná v králíkárně, ale pozor, nekombinovat s králíky, ti se mohou moc rozvášnit a v důsledku rozdílné anatomie mohou chudáka morče nejen sexuálně obtěžovat, ale i poranit nebo dokonce zabít. Pro čistě panelákový chov jsou spíš lepší třeba pískomilové (na rozdíl od křečků se samci z jednoho vrhu neperou) nebo králík, kterého dokonce můžete vycvičit nebo vodit na vodítku jako psa.
    17.12.2011 23:19 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Grrr, ne doku, domku se zahradou.

    PS: Divím se, že nikdo ještě nezmínil medvídka mývala :-)
    kotyz avatar 17.12.2011 23:48 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Napadlo mě to, ale přislo mi to jako 1000x opakovanej vtip ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Bluebear avatar 18.12.2011 15:14 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Mno, ono pokud někdo touží po mazlíkovi, který je klidný, nedělá bordel a moc toho po člověku nechce, tak medvídka mývala nemá smysl zmiňovat, protože ten poskytuje pravý opak :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    18.12.2011 17:33 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    :)
    Grunt avatar 18.12.2011 11:24 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Wow. A já měl pocit, že jsem na morčata vysazený…
    jsou to většinou velmi klidná
    To těžko. Když není přítomna v blízkosti nějaká osoba, tak morče furt něco vymýšlí.
    i když poněkud lekavá zvířátka
    To jsem nikdy nepochopil. Proč hraje morče mrtvého brouka a když se někdo přiblíží nebo se do něj rýpne, tak právě sebou tak trhne jakoby se leklo.
    A nesnášejí průvan, takže nejdou použít klece jako u králíků
    To můžu potvrdit. Nejhorší co pro morče může být je studená větrná chodba.
    motčata moc nehopkají
    Znova omyl. Naše morče mělo právě klec, v polovině výšky klece díru a vedle něj bednu se senem (letní výběh alias hnízdo) a mezi oběma si bez problému přeskakovalo. Ba co víc, když mělo chuť na střapaté bavlněné konce koberců, tak bylo schopné vyskočit si i z té bedny na jabka. Docela jsem čučel.
    "pást" pod ochranou klecí bez dna
    Naprosto bez problémů dovede spásat i bez klece. Stačí mít poblíž nějaký úkryt do kterého zdrhne v případě blížícího se nebezpečí a jinak se bude pást bez problémů. Co mě udivilo, že pokud má svoje hnízdo tak se dovede spásat celé hodiny a nikam nezaběhne (třeba do polí – tam už by ho nikdo do smrti nenašel) a drží se jen na svém trávníku.
    Viděl jsem i morčata chovaná v králíkárně, ale pozor, nekombinovat s králíky, ti se mohou moc rozvášnit a v důsledku rozdílné anatomie mohou chudáka morče nejen sexuálně obtěžovat, ale i poranit nebo dokonce zabít.
    Jednou se podařilo štěněti jorkšíra skočit do jedné klece s morčetem. Štěně samozřejmě hravé, tak okamžitě začalo morče obtěžovat, to chvíli hrálo mrtvého brouka, pak se párkrát ohnalo, pokousalo stěně, štěně z klece vyletělo za pískotu jako blesk a od té doby už si štěně s morčetem nechtělo nikdy hrát. Ale možná to bylo nějaké speciální bojové plemeno morčete…nevím. Co by udělali králíci též ne.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.12.2011 19:04 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    jsou to většinou velmi klidná
    To těžko. Když není přítomna v blízkosti nějaká osoba, tak morče furt něco vymýšlí.
    To všichni hlodavci, jenže důležité je, že morče je klidné v blízkosti lidí, pokud ho máte na klíně, vydrží tam klidně sedět mnoho minut* a nechá se bez problémů hladit. Křečci, myši a podbně jsou mnohem neposednější.
    motčata moc nehopkají
    Znova omyl. Naše morče mělo právě klec, v polovině výšky klece díru a vedle něj bednu se senem (letní výběh alias hnízdo) a mezi oběma si bez problému přeskakovalo.
    Asi bylo sportovně založené. Měl jsem spíš napsat, že moc nehopkajií tolik ve srovnání s jinými hlodavci a obzvlášť králíky**. Jinak i jedno naše morče bylo schopné čas od času přeskočit svůj výběh, chvíli se potulovat po okolí a zase se vrátit domů.
    "pást" pod ochranou klecí bez dna
    Naprosto bez problémů dovede spásat i bez klece. Stačí mít poblíž nějaký úkryt do kterého zdrhne v případě blížícího se nebezpečí a jinak se bude pást bez problémů.
    Pokud nemáte v sousedství kočky a nikde v okolí se nevyskytují dravci, tak je klec zbytečná, stačí jen místo, kam se morče může schovat, nebo alespoň místo, kde je stín. Ale známí takto nechali pást morče na zahrádce a během půl hodiny už kus od morčete v trávě seděla kočka a morče upřeně pozorovala a nespíš si říkala "Co je tohle za tlustou bezocasou myš?". A nebyla to nějaká gaučová kočka, byla to vesnická kočka, co lovila a sousedům domů nosila všechno možné, dokonce jednou ulovila i krtka.
    Co mě udivilo, že pokud má svoje hnízdo tak se dovede spásat celé hodiny a nikam nezaběhne (třeba do polí – tam už by ho nikdo do smrti nenašel) a drží se jen na svém trávníku.
    Toho jsem si také všiml, zatímcio křečci na útěku se rozprchli po celém bytě, tak morče se vždy vrátilo samo zpátky.
    Viděl jsem i morčata chovaná v králíkárně, ale pozor, nekombinovat s králíky, ti se mohou moc rozvášnit a v důsledku rozdílné anatomie mohou chudáka morče nejen sexuálně obtěžovat, ale i poranit nebo dokonce zabít.
    Jednou se podařilo štěněti jorkšíra skočit do jedné klece s morčetem. Štěně samozřejmě hravé, tak okamžitě začalo morče obtěžovat, to chvíli hrálo mrtvého brouka, pak se párkrát ohnalo, pokousalo stěně, štěně z klece vyletělo za pískotu jako blesk a od té doby už si štěně s morčetem nechtělo nikdy hrát. Ale možná to bylo nějaké speciální bojové plemeno morčete…nevím. Co by udělali králíci též ne.
    Já o tom jenom četl v knížce o morčatech, v praxi jsem to neviděl. Ale tipuju, že králík bude nejspíš mnohem víc zvyklý na to, že jeho potenciální partnerka má zuby a může ho pokousat. A určitě si k obtěžování nevybere předek morčete :-)

    *Nejepíš i víc, ale jen když máte oblečení, na kterém nebudou moč a bobky problém.

    **Což, přesně řečeno, nejsou hlodavci, ale králíkovití.
    Grunt avatar 18.12.2011 19:24 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    To všichni hlodavci, jenže důležité je, že morče je klidné v blízkosti lidí, pokud ho máte na klíně, vydrží tam klidně sedět mnoho minut* a nechá se bez problémů hladit.
    A zvláštní přednost: Je díky tomu fotogenické.
    Pokud nemáte v sousedství kočky a nikde v okolí se nevyskytují dravci, tak je klec zbytečná, stačí jen místo, kam se morče může schovat, nebo alespoň místo, kde je stín.
    Aha, to mě fakt nenapadlo. Údajně tu prý v okolí dokonce má hnízdit nějaký orel. Ale jednou morče zaběhlo pod dřeva, z pod kterých se ho nepodařilo vyšťourat a bez problémů pod nimi přežilo celý den i celou noc. Docela by mě zajímalo jak by spolu reagovalo morče a kočka. Morče narozdíl od myši není až tak hbité (až na ten tesákový útok), docela vypasené a těžko říct jak by reagovala kočka kdyby dostala kousanec (pes není blbý, ten dostane žihadlo jednou a ví že už víc na plotnu šahat nemá).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bluebear avatar 18.12.2011 19:28 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Obávám se, že větší plemena koček (domácích, o tygru nemluvím, tam je to jasné) jsou technicky schopné morče zahubit, aniž by utrpěly závažnější újmu. Nevím, jestli by to v praxi udělaly - asi jak která.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Grunt avatar 18.12.2011 19:59 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bluebear avatar 18.12.2011 20:27 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Ono je to těžké, každá kočka (a asi i každé morče) jsou jiné. Ty obrázky jsou pěkné, ale jak se zdá z dalších odkazů, není to vždycky tak růžové:

    Cats and Guinea Pigs don't mix well. If you have a cat make sure that they cannot get to the Guinea Pig. Also watch out for neighbours cats when they are out in their run. Weight the run down so it can't be knocked over and always provide them with somewhere to hide. Dogs can be as good as gold or decide that your pet is a rat - never, ever leave them unattended. (zdroj)

    It depends on the personality of your cat or guinea pig. Some cats are very mellow and don't mind small children, large rodents, ect. But some cats are very stubborn and mean (like my cat). They run to or attack any small things that moves. Once, she got into my lizard's cage and pinned my lizard to the ground. Luckily i came in time. The same kind of thing happened to my hamster. So it mostly depends on your cat. Don't try to adapt a mean cat to your guinea pig. (zdroj)

    The average dog and cat is usually just fine with guinea pigs. They tend to be curious or playful with guinea pigs or sometimes even afraid of them. However, you can never assume that just because your dog or cat seems okay most of the time when it's around your cavies that it will be all the time. You must always be aware that dogs or cats are predators to guinea pigs. A dog or cat can unintentionally do serious harm to a guinea pig even if they think they are only playing. Some breeds of dogs are more prone to viewing the guinea pig as prey than others. (zdroj)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Grunt avatar 18.12.2011 20:31 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Asi jo no. Ono jde o to jak by to morče dopadlo kdyby kočka zaútočila a jestli by se zalekla kdyby dostala kousanec a nebo by ji to nakrklo ještě víc. Většina koček jsou pořádné svině.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    PepaSFI avatar 18.12.2011 20:48 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    den a noc venku? Vím o případu kdy morčata žila venku, dokonce v lese určitě několik měsíců. To takhle byl u nás v radioklubu na návštěvě jeden kamarád radioamatér. Vyrazil na vedlejší kopec udělat si pár spojení do jedné soutěže a když se vrátil tak tvrdil že tam žijou morčata. Tak jsme se tam šli podívat a fakt jo. Přijdem tam, taková mýtinka skoro u okraje lesa a najednou kolem běží něco strakatého. Byly tam nejmíň dvě, dokonce měly domeček. Takovou noru v zemi, přikrytou, obrovnanou kamením, misku na vodu, prostě plný komfort. Odhaduju že někde upadly v nelibost, nějaký dítě se jich muselo zbavit a tak to vyřešilo exilem. Letos v létě už tam nebyly. Buď je posvačila nějaká liška nebo nepřežily zimu anebo dostaly milost a vrátily se z exilu.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    pavlix avatar 18.12.2011 00:16 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    To už bych si spíš upekl to tvoje morče :D.
    Když neumíte být sami, nebuďte sami a neotravujte mě.
    Trhni si. O jedno přerostlé kotě mám teď opřené nohy, pěkně hřeje. Když je člověk unavenej, kočka zahřeje lépe než přítelkyně a přitom po tobě vůbec nic nechce.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    18.12.2011 10:52 Lunak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    No, ono mezigalakticka znamka toho, ze je nekdo looser je, kdyz si dotycny neumi najit pritelkyni, ktera v zasade nic nezada a je spokojena s tim co je. A kdyz uz vyjimecne neco zada, tak to ma hlavu a patu - moc toho opravdu nebyva, ale jsou to zajimave zlepsovaky. Staci nebejt idiot zazranej do IO sveta.
    pavlix avatar 18.12.2011 11:15 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    No, ono mezigalakticka znamka toho, ze je nekdo looser je, kdyz si dotycny neumi najit pritelkyni, ktera v zasade nic nezada a je spokojena s tim co je. A kdyz uz vyjimecne neco zada, tak to ma hlavu a patu - moc toho opravdu nebyva, ale jsou to zajimave zlepsovaky. Staci nebejt idiot zazranej do IO sveta.
    Když něco nepochopíš, tak na to radši nereaguj. Jinak se zbytečně ztrapníš.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    18.12.2011 12:23 trololo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Já s nim souhlasím. Ženský jsou jak domácí zvířata, když chtěj podrbat nebo nažrat tak se lísaj, jinak je pro ně majitel jako vzduch.
    19.12.2011 00:03 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    mezigalakticka znamka
    Já bych řekl známka kyselých horznů, když někdo srovnává přítelkyni se zvířetem. Ale nemusí to taky být vždy, samozřejmě. (Bez urážky...)
    Bluebear avatar 18.12.2011 15:47 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Grunt avatar 18.12.2011 15:54 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Ta srst není zas tak hebká, čímž se vylučuje mazlení. Ale jinak to vypadá jako přerostlé Guinejské prasátko. Co to potřebuje k životu a jak to kvíká?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.12.2011 19:14 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Jestli kvíká nevím, ale domorodci si ho v Amazonii ochočují běžně, dokonce jim i hlídá děti. Pokud se má chovat u nás, tak potřebuje opravdu veliký výběh (včetně bazénu), který musí být odolný proti podhrabání. Jak si pamatuju, na obrázku to vypadalo spíš jako malá soukomá zoo než běžná zahrádka :-)
    Bluebear avatar 18.12.2011 19:16 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Co to potřebuje k životu a jak to kvíká?

    Travnatou i vodní plochu, nějaký bazének; kapybary jsou výrazně vodní stvoření (mají i plovací blány a pod vodou vydrží tuším až pět minut - stejně jako bobr umějí na chvíli uzavřít nozdry).

    S potravou je to složitější. Teoreticky kapybara spásá trávu, ale patrně to nestačí; odhaduji, že by si daly i ovoce, ale nejsem si jistý a tohle chce vědět přesně, pokud nemá zvířátko předčasně uhynout. Věděli by to například v pražské ZOO, kde jich chovají celou smečku.

    Kvíkání bych tipoval podobné jako u morčete, protože koneckonců to je takové veliké morče. Ale v ZOO, co jsem pozoroval, moc zvuků nevydávaly (možná ale kníkají na jiných frekvencích, než jsem schopen slyšet).
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Bluebear avatar 18.12.2011 19:18 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Ještě jsem zapomněl - informace, kterou jsem se dozvěděl právě dnes: ani ochočená kapybara nemá ráda vyslovené objímání - připomíná jí to anakondu. (Jak jsem koupil, tak prodávám; ale tahle informace je tak divná, že to asi bude pravda.)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Grunt avatar 18.12.2011 19:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    A, tak to ne. To je mokré, tak to není moc tulivé. To už bych si radši odlovil nějakou nutrii nebo bobra. Toho je tady teď plná pr***.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.12.2011 21:54 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Nedonáší na vás kamarádkám a Nenasadí vám parohy. S tim by šlo souhlasit. Jinak v případě psa, pokud teda pes má mít trochu slušný psí život, zbytek ani náhodou. Ráno začne dělat rámus a otravuje blbinkama... a tak to jde až do večera. Pokud ho na opustíte na dobu práce a nejste naprostý indolent, při odchodu a návratu si v jeho očích přečtete tolik výčitek, že to zvládne málokterá ženská. :))) A když přijdete o půl hodiny později než chodíte! :))) .. etc

    I když možná pokud si člověk pořídí třeba ty mravence, slimáky na zahradu... jo, to by mohlo fungovat.
    17.12.2011 21:57 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Kecám! Donáší!
    houska avatar 17.12.2011 21:58 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!

    Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!

    <zkušenost>
    ... bude neustále mňoukat/štěkat, když se nají o kousek dál to zase vyblije, když ho večer zavřete mimo ložnici bude celou noc škrábat na dveře, když ho pustíte dovnitř tak už ho z postele nevykopete, ráno když nejvíc spěcháte zjistíte že počůralo gauč, načůrá vám do batohu s notebookem, když mu něco bude nemůžete s tím třísknout o zem, ale musíte zacvakat X litrů u veterináře, protože přítelkyně/manželka/děti to mají rády
    ano ano, nudit se se zvířecím miláčkem nebudete
    </zkušenost>
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.12.2011 22:30 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Nevěnoval si mu dostatečně dost svýho času, zvíře cítí jako člověk, to je celý. Jestli to nejsi schopnej akceptovat, nefilozofuj o tom a už si prostě žádný zvíře nepořizuj... ;-)
    AsciiWolf avatar 17.12.2011 22:55 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    +1 :-)
    houska avatar 17.12.2011 23:23 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    nevenoval jsem mu zadnej cas, je to zvire pritelky
    pavlix avatar 18.12.2011 00:19 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Jo, to se pak nediv :D.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    18.12.2011 17:37 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Nevěnoval si mu dostatečně dost svýho času, zvíře cítí jako člověk, to je celý. Jestli to nejsi schopnej akceptovat, nefilozofuj o tom a už si prostě žádný zvíře nepořizuj... ;-)
    To by asi chtělo vyzdvihnout, zvlášť pro ty co to srovnávají s přítelkyní a vyzdvihují nenáročnost...
    pavlix avatar 18.12.2011 17:48 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    To by asi chtělo vyzdvihnout, zvlášť pro ty co to srovnávají s přítelkyní a vyzdvihují nenáročnost...

    Kočka je oproti přítelkyni ale fakt značně nenáročné zvíře. Mám doma obojí, tak můžu srovnávat.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    18.12.2011 18:52 australopitecus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    + 1
    the.max avatar 17.12.2011 22:56 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Zvlastni, tak nejak tu s nami zije kocour (a nebo mytu zijeme s nim?), kazdopadne, kdyz se nazere, tak to jentak nevybleje. Kdyz uz neco vybleje, tak je to vetsinou proto, ze nekde venku, vetsinou u sousedu sezral neco u slepic, nicmene uz vi, ze blejt se chodi alespon na chodbu, kdyz uz to do sklepa nebo ven nestihne. To, ze celou noc skrabe na dvere je dany tim, ze proste je to zvire spolecensky a chce byt v blizkosti sve smecky. Dalsi moznost je, ze se potrebuje jit vysrat/vychcat a jsou zavrene dvere a vi,ze v pokoji se srat/chcat nema. Kdyz uz kocka ale precejen se vychcije nekde, kde nema, nebo dokonce skoci v kuchyni na zidli a vychcije se tam, je nejvyssi cas kocku chytit a mastit s ni na veterinu. Ona taktodava najevo,ze ji neco je. Naucit kocku ze do postele se neleze se da, sice to ze zacatku muze byt trochu drasticke, ale nauci se to. Co se tyka navstevy zverolekare, zalezi to hodne na konkretnim jedinci, my napriklad jezdime do Svincic, kde maji na statku mnoho koni, maji tam i sveho zverolekare, ktery tam ma samozrejme i svou ordinaci pro verejnost. NIKDY jsme neplatili x tisic, za jednoduche zakroky se prakticky neplati, kolikrat je problem ho i presvedcit, aby si vzal penize alepson za antibiotika, ktere kocce pichnul.

    takze asi tak...
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    houska avatar 17.12.2011 23:36 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    kocka ven nechodi a blila protoze mela neco se zaludkem
    me prislo ze chcala na gauc protoze nas chtela nasrat
    mrkni na prazsky ceny ... tady i blby vykastrovani stoji 1k5, k tomu si veterinar prihodi odcerveni, nabidne nejaky granulky ... ono to vyleze raz dva
    the.max avatar 18.12.2011 00:05 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    tak jestli mela neco se zaludkem a chcala na gauc, tak je to to, o cem jsem psal, proste se snazila upozornit, ze ji neco je.

    Jinak kastrace byla tusim za 300-500, ale uz si to nepamatuju. Vim jen to, ze jsme tam byli s jinou kockou, co se tu u nas potulovala, byla dost mrnava, ale zbouchnuta, pak kdyz mela rodit, tak se ji p nekolika hodinach podarilo vytlacit jedno mrtvy kote, s druhym dalsich nekolik hodin litala po zahrade a nesla chytit, napul z ni vyselo ven. Kdyz jsme ji odchytli a odvezli na veterinu, tak i s pohotovostnim priplatkem to bylo za 800. Mama sice asistovala, protoze doktor byl pryc a prijela jen doktorka, ja byl celou dobu u toho. Ospala ji, oholila, rozrizla, vyndala dalsi 3 mrtvy kotata, pri tom ji hned vykastrovala a zase ji zasila. To vsechno za 800. Kocka se tu ted furt potuluje, ale spis bydli u sousedu.
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    pavlix avatar 18.12.2011 00:21 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    tady i blby vykastrovani stoji 1k5
    Zase kolikrát za život to zvíře necháš kastrovat, že.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    18.12.2011 17:41 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    V principu ano, ale pozor na univerzálního ptakopyska.
    vlastikroot avatar 18.12.2011 10:54 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Nas kocour kdyz se nazere (sezere celou misku granuli a zapije to vodou) a vybleje to, tak ty blitky zase sezere :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    AsciiWolf avatar 17.12.2011 23:00 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    ...když mu něco bude nemůžete s tím třísknout o zem...
    No však počkej, tyhle řeči se ti vrátí - až budeš sám starý a nemocný.
    houska avatar 17.12.2011 23:24 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    ja myslel ze mluvime o kocce/psovi a ne o detech
    kotyz avatar 17.12.2011 23:51 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Když nezvládneš ani kočku, tak se o dítě ani nesnaž. Pro jeho vlastní dobro ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    pavlix avatar 18.12.2011 00:21 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    +1
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    18.12.2011 04:08 Petr_N | skóre: 3 | Všetaty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    zvlášť kdyby k těm dětem měl stejný přístup jako k tomu zvířeti:

    "nevenoval jsem mu zadnej cas, je to zvire pritelky "

    :-)
    AsciiWolf avatar 20.12.2011 20:55 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Doporučuji si ten můj příspěvek přečíst ještě jednou, jelikož jsi jej očividně nepochopil/pochopil špatně.
    Bluebear avatar 18.12.2011 15:30 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    ... bude neustále mňoukat/štěkat

    To je ovšem pohled naivního chovatele - začátečníka. :-)

    Zkušený chovatel IMO dává přednost tomu, když zvíře vydává nějaký zvuk, protože díky tomu je aspoň přibližně zřejmé, kde zrovna je a co dělá. Podezřelé je, když nastane ticho, protože to znamená, že zvíře a) uteklo, b) něco se mu stalo, c) je příliš zaměstnáno tím, že kouše nebo žere něco, co by rozhodně nemělo.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    pavlix avatar 18.12.2011 15:43 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Podezřelé je, když nastane ticho, protože to znamená, že zvíře a) uteklo, b) něco se mu stalo, c) je příliš zaměstnáno tím, že kouše nebo žere něco, co by rozhodně nemělo.

    Tak to si rozhodně nepořizuj kočku, tak umí být tichá docela často, a kolikrát při tom ani nic špatného nedělá.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Bluebear avatar 18.12.2011 15:48 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Pravda, u koček tohle pravidlo neplatí. Ale i tam bych dával velký pozor, abych aspoň přibližně věděl, kde je.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    pavlix avatar 18.12.2011 00:09 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Nedostanete od něj vynadáno
    Náš kocour umí nadávat pěkně, a hlavně odmlouvat a hádat se... ale nejradši si stejně povídá přes okno s ptáčkama.
    Nic vám nenařizuje
    Mňáááu. Mňáááu. Mňáááu.

    Jo, když se vyhrabu z postele, dosypu misku, naleju čistou vodu, a pohladím, tak si můžu jít zase lehnout a přijde i za mnou, to je pravda.
    Neotravuje s blbinkami
    Jasně, nikdy po mně nechce otevřít zavřené dveře, které za ním kvůli zimě zase zavřu na to, aby je chtěl hned na to otevřít pro cestu zpět. Nikdy nenosí po pokoji hračky, do nichž spadají i kdesi vyhrabané posmrkané papírové kapesníky :).
    Nenasadí vám parohy
    Za to umí být taky pěkné děvky, že. Btw... a slušely? (Myslím ty nasazené parohy, kvůli kterým chceš místo přítelkyně zvíře.)
    Až na výjimky je potichu
    Jasně. Většinu času spí nebo se válí. V tom zbytku si hraje tím, že shazuje věci, škrábe škrabadlo, schválně zbytečně přehrabuje kočičí záchod, nahání plyšové myši po celém pokoji, skáče se svými pěti kily ze dvou metrů na zem... :).

    Jsme spokojení, kocourka máme rádi, ale ten blogpost je jedna velká lež!
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    18.12.2011 19:08 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Mňáááu. Mňáááu. Mňáááu.

    Hned jsem si vzpomněl na tohle.
    pavlix avatar 18.12.2011 19:23 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Nemám flash. Ale asi tuším, co to bude. No za normálních okolností kocour nezvedne ani hlavu, dokud nevylezu z postele... tohle se stává spíše když si oba rozhodíme režim. Na noc nedostává jídlo, takže když jdu spát až ráno, tak pak dostane hlad dřív než se vzbudím :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    18.12.2011 19:31 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Mňáááu. Mňáááu. Mňáááu.

    Jo, když se vyhrabu z postele, dosypu misku, naleju čistou vodu, a pohladím, tak si můžu jít zase lehnout a přijde i za mnou, to je pravda.
    Kočky se během soužití s člověkem naučili mňoukat tak, že to zní jako nářek malého dítěte (přeněji řečenou, používá stejné frekvence), viz Manipulative meow: Cats learn to vocalize a particular sound to train their human companions .
    18.12.2011 07:45 Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    zenskou nemuzes dat legalne v CR vykastrovat
    Bluebear avatar 18.12.2011 20:31 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Můžeš ovšem nechat vykastrovat sebe.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    brk avatar 18.12.2011 08:00 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    A jinak funguješ jako hlavní hrdina klipu Thanks, Smokey! ? ;o)
    USE="-qt -kde"
    Max avatar 18.12.2011 21:43 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nudíte se? Pořiďte si zvířátko!
    Půlka těch důvodů pasuje i na zvíře ;-)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.