abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:44 | Nová verze

    Nedávno představená služba Raspberry Pi Connect pro vzdálený přístup k Raspberry Pi z webového prohlížeče nově podporuje všechny Raspberry Pi a umožňuje povolit pouze vzdálený shell (Connect Lite). Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 12:30 | IT novinky

    Seznam dělá každé úterý odstávku svého datacentra a simuluje tak správnost jejich HA řešení. Dnes se ovšem něco pokazilo a má kompletní výpadek. Nejdou webové služby, mapy apod. Kdo by rád věděl něco více o tom, na čem Seznam běží, tak nelze nepřipomenout LinuxDays 2023: Podvozek Seznamu - od cloudu až po Datacentrum (Michal Toužín, Miroslav Bezdička).

    Max | Komentářů: 9
    dnes 12:00 | Komunita

    Na stránkách konference Den IPv6 2024, jež proběhla 6. června v Praze, byly zveřejněny prezentace a videozáznamy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 11:11 | IT novinky

    Kyberkriminální skupina LockBit se prý nabourala do Federálního rezervního systému (FED) [Security Affairs].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 04:55 | IT novinky

    Zakladatel WikiLeaks Julian Assange je na svobodě (𝕏, 𝕏).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:11 | Upozornění

    V neděli 30. června skončí (EOL) podpora CentOS Linux 7.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 10:44 | Zajímavý článek

    David Tschumperlé a Garry Osgood v obšírném článku se spoustou náhledů shrnují vývoj multiplatformního svobodného frameworku pro zpracování obrazu G'MIC (GREYC's Magic for Image Computing, Wikipedie) za poslední rok.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    23.6. 13:22 | IT novinky

    Andrew S. Tanenbaum byl oceněn 2023 ACM Software System Award (Wikipedie) za operační systém MINIX.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    23.6. 10:22 | Komunita

    Celkový počet stažení aplikací z Flathubu překročil 2 miliardy. Aktuální Statistiky Flathubu: Celkový počet stažení 2 002 793 783. Celkem desktopových aplikací 2 636.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    21.6. 23:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 4.8.0 programu na úpravu digitálních fotografií darktable (Wikipedie).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Úroveň národa v Čechách i v Moravě

    20.7.2005 18:48 | Přečteno: 1174× | Jine | poslední úprava: 20.7.2005 18:48

    Jako student jsem těžko sháněl brigádu, kterou bych mohl provozovat v téměř libovolnou dobu a tak jsem vzal za vděk celkem slušně placenou prací, jako tazatel výzkumu trhu. ( To sou takový ty prudiči co vám volaj v devět večer a chtěj někoho ve věku kterej se u vás doma zásadně nevyskytuje :) ) To jsem ovšem ani z daleka netušil co na mě národ ( Nebo alespoň ta jeho část vlastnící pevnou linku ) přichystá...

    Tak za 1. mě docela zarazilo kolik národa má jen základní vzdělání. Z těch, který jsou ochotný dělat nějakej ten rozhovor je to zhruba 30%, pak následuje 20% vyučených a zbytek se dělí mezi 40% Sš, 5% Vš a 5% který to nejsou ochotni sdělit.

    Za 2. V každém výzkumu, ať je to kvůli bankovnictví, reklamě, obchodům atd. je systém 1 až 5 kdy jedna je dobrý a 5 špatný, je to pro zrychlení, protože se s těma lidma nemůžu bavit hodinu. Ty lidi ten systém prostě nechápou, čovek se zeptá a voni řeknou "jo". Tak řikam. "takže jedna nebo dvě?" A voni. "jo" Pak je teda přinutim k nějakýmu číslu a u druhý, třetí, další a další otázky se situace zoufale opakuje. Proboha proč.

    Další oříšek je rozdíl mezi bankou a spořitelnou, člověk by si myslel, že je to to samý a vono taky jo, ale ne tak lidi na drátě. Banka je prostě banka a spořka je spořka, kdyš se jich zeptam na spořku a použiju slovo banka tak mi řeknou. "Ale ja chodim do spořitelny" Pak je to na 10 min vysvětlování, že spořka = banka. Jo a kdž už sem u tý spořitelny, sposta lidí neví kdo je to klient, jinak si neumím vysvětlit celkem častou situaci, kdy dostanu na úvodní otázku. ( Je tam nějaký klient ... spořitelny ? ) Odpověď " Ne, ne, já tam mám jen účet ale klient nejsem."

    Taky, sou lidi, což nechápu, kdy řeknu "Dobrý den" a voni hned zavěsej. Jak věděj kdo volá? A kdyš nechtěj nikoho tak proč to zvedaj?

    Možná byste si řekli že poslední tři body se týkaj mizivého procenta lidí, ale opak je pravdou potíže s 1 a 5 má minimálně 80% dotázaných.

    Těch bodů je mnohem víc, je jich vlastně tolik, že bych s tím popsal několik stránek, ale to se mi za prvý nechce a za druhý by to asi ani nikdo nečetl.

    Tolik k úrovni národa, tedy alespoň vlstníků pevných linek.

           

    Hodnocení: -

    zatím nehodnoceno
            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Valoun avatar 20.7.2005 19:05 Valoun | skóre: 30 | blog: Psavec | Středočeský kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Minutka
    Já mám zkušenost pouze z druhé strany. Nudil jsem se doma u televize, a tak jsem volajícímu panu Dotazníkovi vyhověl. Že prej to bude "minutka". Šlo o poslechovost rádií, jejich program a slogany atd. atd. No, nakonec jsem zjistil, že podle pana Dotazníka má "minutka" více než 3000 vteřin ;-)

    Pak se má člověk divit, že většina národa radši hraje debily, pokládá telefony, nebo zazdí, že má doma po ruce osobu, která odpovídá zvrhlým choutkám pana Dotazníka.
    20.7.2005 19:38 Kodein | skóre: 4 | blog: kodblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Minutka
    Je pravda, že většinou se říká minimálně o 5 minut míň. ( Většinou ale jen u rozhovorů na více než 15 minut ) Ale na druhou stranu ses přece nudil takže ti to mohlo bejt jedno. U mě je většinou minutka opravdu minutka. Ale jak to de nad 20 minut, většinou se ptáme ve firmách, tak klidně říkám 10 až 15 :) a pak se to nějak okecá.

    Jinak můžu tě ubezpečit, že zvrhlé choutky nemá přímo pan dotazník, ale jeho nadřízení kteří výzkumy vymejšlí a to tak debilně jak to jen de. Pan dotazník ten výzkum nenávidí víc, než všichni dotazovaní a to z toho prostého důvodu, že zatímco ty to jednou slyšíš a přetrpíš, on nedělá několik 12 hodinových směn nic jiného než ho dokola čte.

    Do svého soukromého průzkumu jsem zahrnul jen ty lidi, kteří si na debily nehrajou poňač si troufam tvrdit, že po 2 letech v týhle práci už to poznám.

    Jo a tenle minutkovej rádio dotazník dělá konkurence a vyplňoval sem ho taky :)
    20.7.2005 19:30 undz | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Ztráta času
    Myslím si, že toto je velmi jednoduché, defakto každý člověk který má vysokou nebude chtít trávit večery z Panem XY který se ho bude ptát na otázky .... já teda každý takový telefonát okamžite podkládám. Dokonce si myslím že takové průskumy nemají absolutně smysl a akorát otravují lidi.
    20.7.2005 19:40 Kodein | skóre: 4 | blog: kodblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ztráta času
    To s tím smyslem mohu jen potvrdit, jedinej smysl, kterej to má je ten, že za to dostanu prachy :)
    Luk avatar 20.7.2005 19:50 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše :-)
    Další oříšek je rozdíl mezi bankou a spořitelnou...
    Za reálného socialismu byla jedna státní spořitelna (ta byla "pro lidi"), a pak bylo několik bank, kam se normální smrtelník běžně nedostal: SBČS (tam tak maximálně pro těch pár valut, které se směly měnit), ČSOB (jen zaměstnanci podniků obchodujících s cizinou) a ŽB (jen devizoví/tuzexoví tuzemci ;-)). No, a pro spoustu lidí to tak zůstalo. Banky jsou jen pro firmy a pro zbohatlíky, tak je ani nenapadne tam chodit.
    Taky, sou lidi, což nechápu, kdy řeknu "Dobrý den" a voni hned zavěsej.
    To je proto, když je někdo do telefonu slušně pozdraví, oni už tuší zradu :-)

    Upřímně řečeno, s telefonickými "průzkumníky" se také nebavím. Nemám chuť ztratit zcela zbytečně kus svého času na to, aby nějaká firma získala informace, jak mě co nejlíp "natáhnout".
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    20.7.2005 19:56 Kodein | skóre: 4 | blog: kodblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-)
    To bych pochopil u důchodců, ale u mladejch lidí?

    Většinou dělaj průzkumy firmy, který už tě natáhly, jen chtěj vědět jestli to bylo dostatečně :)

    Já se s nima bavim jen z kolegiality, ale moje "výhoda" je, že většinou se nesměj bavit s člověkem co to dělá taky.
    21.7.2005 01:08 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše dobry den
    Taky, sou lidi, což nechápu, kdy řeknu "Dobrý den" a voni hned zavěsej. Jak věděj kdo volá?

    Pokud nenasleduje okamzite po pozdravu bud predstaveni toho, kdo vola nebo aspon pozadavek na nejakou osobu k telefonu (je tam pan X.?), tak muzes vzit jed na to, ze je to nejaky takovy otrava s dotaznikem nebo "zarucene skvelym obchodem"... Tak proto lidi hned zavesi. Je fakt, ze ja zavesim vetsinou az, kdyz se me zeptaji, jestli nemam nahodou nekolik minut cas... :P
    21.7.2005 07:35 Kodein | skóre: 4 | blog: kodblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dobry den
    Problém je, že tihle zavěsej už když doříkávam slovo "den". Taky mě serou ti, který nemůžou otevřít hubu a říct "nemám zájem" a prostě jen zavěsej, ale to bych chtěl asi moc.
    Zní to dobře, asi tam půjdu makat :-)
    21.7.2005 12:59 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše úroveň? - kdož jsi bez viny, hoď kamenem ...
    Úroveň národa v Čechách i v Moravě
    on se při tom výzkumu někdo koupal v Moravě? :-)
    21.7.2005 13:14 Kryštof D. | blog: kryblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: úroveň? - kdož jsi bez viny, hoď kamenem ...
    jsi puntíčkář
    21.7.2005 20:10 Kodein
    Rozbalit Rozbalit vše Re: úroveň? - kdož jsi bez viny, hoď kamenem ...
    No, a hlavně je to schválně... :)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.