abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:22 | Zajímavý článek

    Bezpečnostní specialista Graham Helton z Low Orbit Security si všímá podezřelých anomálií v BGP, zaznamenaných krátce před vstupem ozbrojených sil USA na území Venezuely, které tam během bleskové speciální vojenské operace úspěšně zatkly venezuelského diktátora Madura za narkoterorismus. BGP (Border Gateway Protocol) je 'dynamický směrovací protokol, který umožňuje routerům automaticky reagovat na změny topologie počítačové sítě' a je v bezpečnostních kruzích znám jako 'notoricky nezabezpečený'.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    dnes 06:11 | Nová verze

    Společnost Valve aktualizovala přehled o hardwarovém a softwarovém vybavení uživatelů služby Steam. Podíl uživatelů Linuxu dosáhl 3,58 %. Nejčastěji používané linuxové distribuce jsou Arch Linux, Linux Mint a Ubuntu. Při výběru jenom Linuxu vede SteamOS Holo s 26,32 %. Procesor AMD používá 67,43 % hráčů na Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 05:55 | IT novinky

    V Las Vegas probíhá veletrh CES (Consumer Electronics Show, Wikipedie). Firmy představují své novinky. Například LEGO představilo systém LEGO SMART Play: chytré kostky SMART Brick, dlaždičky SMART Tagy a SMART minifigurky. Kostka SMART Brick dokáže rozpoznat přítomnost SMART Tagů a SMART minifigurek, které se nacházejí v její blízkosti. Ty kostku SMART Brick aktivují a určí, co má dělat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 18:33 | Bezpečnostní upozornění

    Vládní CERT (GovCERT.CZ) upozorňuje (𝕏) na kritickou zranitelnost v jsPDF, CVE-2025-68428. Tato zranitelnost umožňuje neautentizovaným vzdáleným útočníkům číst libovolné soubory z lokálního souborového systému serveru při použití jsPDF v prostředí Node.js. Problém vzniká kvůli nedostatečné validaci vstupu u cest k souborům předávaných několika metodám jsPDF. Útočník může zneužít tuto chybu k exfiltraci citlivých

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 16:22 | Komunita

    V úterý 13. ledna 2025 se v pražské kanceláři SUSE v Karlíně uskuteční 5. Mobile Hackday, komunitní setkání zaměřené na Linux na mobilních zařízeních, kernelový vývoj a související infrastrukturu. Akci pořádá David Heidelberg.

    … více »
    lkocman | Komentářů: 0
    včera 16:00 | Pozvánky

    Už je 14 dní zbývá do začátku osmého ročníku komunitního setkání nejen českých a slovenských správců sítí CSNOG 2026. Registrace na akci je stále otevřená, ale termín uzávěrky se blíží. I proto organizátoři doporučují, aby se zájemci přihlásili brzy, nejlépe ještě tento týden.

    … více »
    VSladek | Komentářů: 0
    včera 02:22 | Pozvánky

    Rok 2026 sotva začal, ale už v prvním týdnu se nashromáždilo nezvykle mnoho zajímavostí, událostí a zpráv. Jedno je ale jisté - už ve středu se koná Virtuální Bastlírna - online setkání techniků, bastlířů a ajťáků, kam rozhodně doražte, ideálně s mikrofonem a kamerou a zapojte se do diskuze o zajímavých technických tématech.

    Dějí se i ne zcela šťastné věci – zdražování a nedostupnost RAM a SSD, nedostatek waferů, 3€ clo na každou položku z Číny … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    5.1. 22:00 | Komunita

    Vývojáři GNOME a Firefoxu zvažují ve výchozím nastavení vypnutí funkce vkládání prostředním tlačítkem myši. Zdůvodnění: "U většiny uživatelů tento X11ism způsobuje neočekávané chování".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    5.1. 15:22 | Nová verze

    Nástroj pro obnovu dat GNU ddrescue (Wikipedie) byl vydán v nové verzi 1.30. Vylepšena byla automatická obnova z disků s poškozenou čtecí hlavou.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    5.1. 12:55 | IT novinky

    Protokol IPv6 má již 30 let. První návrh specifikace RFC 1883 je z prosince 1995.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (1%)
     (4%)
     (0%)
     (10%)
     (24%)
     (5%)
     (6%)
     (3%)
     (11%)
     (52%)
    Celkem 257 hlasů
     Komentářů: 6, poslední dnes 19:22
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Darth Phantom avatar 24.2.2009 16:00 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar
    Tak to vás teda obdivuju. Co se vám může líbit na nějakém slaboduchém ceremoniálu, který je každý rok stejný - všechny ty hvězdy si tam zatleskají, jak jsou všichni skvělí a pak jdou domů. Já jsem to neviděl ani jednou, a ani po tom tom netoužím. O film se jinak celkem zajímám, ale nějaké estrády v Los Angeles typu Ein Kessel Buntes jsou mě celkem putna. Ale na toho Předčítače, co letos dostal toho Oscara, bych chtěl docela vidět.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    24.2.2009 16:37 slayn | skóre: 5 | blog: Cokoliv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar
    Já jsem to neviděl ani jednou, a ani po tom tom netoužím.

    To vám bezpochyby dává právo to hodnotit
    To err is human, to arr is pirate!
    Martin Stiborský avatar 24.2.2009 16:42 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar
    Má to cenu, reagovat ?
    Nekrmit ..
    Kvík ..
    Darth Phantom avatar 24.2.2009 16:52 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar
    Ale di ty, tuňťo :-). Tak nekrm, a jdi se podívat na tu skvělou estrádu :)))). Až zjistíš, co to bylo za slečnu, jestli Beyonce, nebo Queen Latifah tak se můžeš podělit o své zážitky.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    24.2.2009 17:25 slayn | skóre: 5 | blog: Cokoliv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar
    Já nevím, kdo je Beyonce a dokonce ani nevím kdo je Queen Latifah a ani mě to nezajímá. Ale aspoŇ nehodnotím něco, o čem nemám páru.
    To err is human, to arr is pirate!
    24.2.2009 18:51 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar

    no, ja se snazim cist mezi radky a rekl bych , ze autor (podle vas troll) chtel vpodstate upozornit na zajimavy rozpor, ktery me take hned napadl.

    Pan Literak je schopny programator a vubec inteligentni clovek. Ok, Moravak, trochu pomalejsi, ale jinak silne vporadku, navic otec male dcery, kdo se to dnes odvazi. A najednou takovy oslavny prispevek o tom nesmyslu, ktery ma jen jeden cil - odvest pozornost pracujicich od tech silenych problemu dnesni doby. A pan Literak to zere, coz je proste na prvni pohled rozpor. A proto ten udiv naseho trolla.

    Ja tak prekvapen nejsem, jsem jiz starsi a vim, ze i Literakove procitnou. Ale to je dlouhodoby proces, ktery se neda prednaskami urychlit

    JiK avatar 24.2.2009 19:23 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar
    ...oslavny prispevek o tom nesmyslu, ktery ma jen jeden cil - odvest pozornost pracujicich od tech silenych problemu dnesni doby...
    To myslite vazne? To jsem naposledy slysel v cernych baronech, kdyz tam byla scena z politickeho skoleni muzstva...akorat tam misto "odvest pozornost pracujicich od tech silenych problemu" rikali "odvest pozornost pracujicich od tridniho boje". Vy tu dobu chcete zpet?
    24.2.2009 19:46 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar
    Konečně, už jsem myslel že se vy tři nikdy nesejdete.
    24.2.2009 20:18 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar

    Dade, tak Oscar s desítky let dlouho tradicí, je spiknutí odporných kapitalistů proti prostému pracujícímu lidu, vytvořené za účelem odvedení pozornosti od aktuální krize? Děkuji, že jsi mi otevřel oči. Marxi zdar.

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Darth Phantom avatar 24.2.2009 20:55 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar
    tak Oscar s desítky let dlouho tradicí, je spiknutí odporných kapitalistů
    No vidíte, co si tam v jůesej všechno nevymyslí :-D. No je to tak, Oskaři jsou takové dětinské divadlo pro pracující lid v USA a celého světa :). O to víc mě to zaráží ve vašem věku, že se na to díváte třikrát jak malý Jarouš a řešíte, zda se slečna jmenovala Beyonce nebo Queen Latifah. Já klidně budu dál žít i bez znalosti těchto slečen, a to jsem přibližně stejně starý ja ko vy :) Ale proti gustu žádný dišputát, lidová zábava pro široké masy existovala ve všech režimech, tohle je takový moderní Ein Kessel Buntes :)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    24.2.2009 21:49 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar

    Ad detinske divadlo: vzdycky me fascinovalo, jake zbesile teorie si komunisti dokazi navymyslet. Neni to treba zidozednarske spiknuti radu zeleneho lva, jehoz cleny byla i Jezisova tchyne a Janek Tleskacu? Ale ze se s vama vubec bavim a ztracim cas ..

    Ad Beyonce - nemam rad, kdyz neco nevim, resp. mi nekdo dela schizu :-) V poradu byla fesna Beyonce, v novinach neco pletli o metrakove Latifah. To mi nejak neslo na rozum, ze by ta kocka mohla byt Latifah. Ale uz jsem i na netu zahledl, ze to skutecne byla Beyonce, co jsem cetl pred tim, byl asi nejaky sum.

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Darth Phantom avatar 24.2.2009 22:03 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar
    vzdycky me fascinovalo, jake zbesile teorie si komunisti
    Vy jste nám nějak poJikovatěl, soudruhu Literáku :). Už přišla na řadu i židozednářská lóže :). Souhlasím ale s vámi, kdo nebaští Oscara jako vy, je Ježíšova tchýně a komunista :-). Já si tu pokleslou zábavu pro široké masy v USA snad pustím abych zjistil, co vás tolik přitahuje na Hughovi Jackmanovi a fešné Beyonce :D.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Dalibor Smolík avatar 24.2.2009 22:07 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar

    Ad detinske divadlo: vzdycky me fascinovalo, jake zbesile teorie si komunisti dokazi navymyslet.

    No, pamatuji si doby, kdy komunisté tvdili, že kybernetika je buržoazní pavěda :-) A taky genetika. Abych pravdu řekl, já sám osobně jsem ty Oskary nesledoval, ráno jsem se kouknul na výsledky. To mě těšilo tak někdy v polovině 80. let, kdy jsem měl možnost to sledovat na cizí televizi (u nás to bylo nemožné). Ale to nemění nic na tom, že oskarové ceny nutí filmaře a producenty něco dělat, je to prestižní cena - ať se to líbí nebo ne.  Někdo má rád fotbal, jiný sleduje Oskary. Nic na tom špatného nevidím, je to možnost volby.  P.S. Na Beyoncé se dá docela dobře dívat. :-)

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    25.2.2009 09:17 mnouk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar

    A na co tedy inteligentní člověk kouká (případně čte, dělá), aby neskočil na lep zavilým imperialistům a jejich šalbám? Předávání cen Oskara jsem nikdy neviděl (a asi ani nikdy neuvidím), ale docela rád třeba chodím na koncerty - to se smí?

    Vím, že je to dlouhodobý proces, ale když mě navedete, třeba se přecejen povede trošku ho zkrátit:-)

    Darth Phantom avatar 25.2.2009 14:51 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar
    A na co tedy inteligentní člověk kouká (případně čte, dělá), aby neskočil na lep zavilým imperialistům a jejich šalbám?
    To jde velice těžko, protože v televizi v kteroukoli hodinu neběží nic jiného než americké filmy třídy C a přiblblé seriály. Uniknout opravdu nelze :-).
    ale docela rád třeba chodím na koncerty - to se smí?
    To se smí, můžeš si zajít na koncert třeba do pražské StB Arény (bývalá Sazka a dnešní O2 Arena soudruha Hušáka). Na koncertech se ale většinou tleská a aplauduje spontánně, na rozdíl od Oscarů, kde se potlesk a aplaus předem nacvičí. Pak už jen stačí pozvat všechny ty silikonové kreatury a plastickou chirurgií vytvořené maškary a zatleskat jim. Chvilku jsem na toho Oskara koukal a musím souhlasit tady s Leošem v červené košili, že to byl nezapomenutelný kulturní zážitek (vydržel jsem to asi 15 minut).
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    25.2.2009 09:55 Martin Baleja | skóre: 13 | blog: Segmentation_Fault
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar

    Jak mám rozumět větě: "Ok, Moravak, trochu pomalejsi, ..." ? Radši se nejdřív zeptám jak jste to myslel - možná jsem si to jen špatně vyložil a mezi "Moravak" a "trochu pomalejsi" žádná souvislost není...

    Why are hemorrhoids called "hemorrhoids" instead of "assteroids"?
    nooneanymore avatar 26.2.2009 12:22 nooneanymore | skóre: 14 | blog: Smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar

    Kapitalismus rad nemam, A TAK tento prispevek povazuji za provokaci.

    26.2.2009 13:12 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar
    Tzv. Švejkovské dilema? To je tvrdý oříšek, v éře internetu.
    emorjino avatar 25.2.2009 13:25 emorjino | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar

    Předčítač dostal oskara jen jednoho, a to ho ještě spíš dostala Kate Winslet za nejlepší ženský herecký výkon ve vedlejší roli. A osobně se mi ten film z 5 filmů nominovaných na oscara líbil nejmíň...

    Mám rád Kubuntu, KDE (AmaroK obzvlášť), Firefox, Jabber, Wikipedii, Last.fm, Frozen Bubble.
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.2.2009 13:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar
    Já bych ho dal Sharon Doretty za ztvárnění "vítězství ženy nad kvasinkovou infekcí". :-D
    Darth Phantom avatar 25.2.2009 15:07 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar
    Nojo, taky mi ukápne slza, když si vzpomenu na seriál Beverly hills 90210 o americké zlaté mládeži :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.2.2009 15:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar
    ...když odbočim od tématu kvasinkové infekce: S tvojí kreativitou jsem si reakci na "Fantastický Oscar" představoval nějak takhle :-D
    Darth Phantom avatar 25.2.2009 16:14 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar
    No vidíš, konečně pořádnej Oscar :-). Pak mě s mojí kreativitou ještě napadá, že někdo mohl mít Oskar a teď má Vodafone, napadá mě ještě Oskar Schindler, který také dostal Oscara za režii v Schindlerově seznamu. Dále Oskar Kokoschka, Oskar Mahler, a pak byl taky nějakej Oskar v Létajícím Čestmírovi :-).
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    David Ježek avatar 24.2.2009 16:00 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar
    Upřímně, letos to jde zcela mimo mě, jen jsem rád, že to dostal Heath Ledger.
    24.2.2009 16:20 cthulhu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar

    filmy mám rád, Oscaři a celá ta šaráda okolo mě však nechává ledově chladným - soška za výkon Penelope Cruz mi však minimálně zvednula obočí (asi tak jako Javier Bardem za "zemi pro ne-starý" loni, kterej zde ukázal asi tolik hereckýho nadání a charisma jako Nick Castle v Halloweenu, rozumějte - výsledek nebyl špatnej, ale ..Oscara?), možná už jsem na toho Allena alergickej, nevím..ovšem Ledgerovi role sedla perfektně.

    menphis avatar 24.2.2009 19:16 menphis | skóre: 22 | blog: menphis_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar
    Ze kvalita filmu/hereckeho vykonu nema poslednich 10-15 let casto s udelenim oscara nic spolecneho, je celkem znama vec.
    Martin Stiborský avatar 24.2.2009 16:28 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar
    Ráno jsem po cestě z práce poslouchal náhodou Evropu 2, kde o tom básnil Mareš, málem bych na to zapomněl, takže díky za blogpost. Zítra na to kouknu, těším se.
    Kvík ..
    24.2.2009 20:01 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar
    Martin? Nebo existuje i nějaký jiný? :o)
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    Martin Stiborský avatar 25.2.2009 06:55 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar
    Nene, Leoš Kožich ..
    Kvík ..
    Darth Phantom avatar 25.2.2009 14:52 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar
    Ještě existuje Leoš L. Červená košile...
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    24.2.2009 17:25 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar

    Právě jsem shlédl oskarový film Slumdog Millionaire a musím říct že je velmi povedený, minulý rok jsem byl měsíc v Indii, o to větší byl zážitek z celého filmu.

    Saljack avatar 24.2.2009 21:34 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar
    Já si teda osobně myslím, že to je film naprosto normální, který vybočuje akorát tím, že je "z indie". Rozhodně mi příjde divný, že porazil velmi dobrého Buttona ve všech kategoriích. Trochu to připomíná, že bylo domluvené, že milionář vyhraje všechno. Hlavně nechápu ten zvuk, na tom filmu nebylo nic úžasného. Chabé herecké výkony (a ať nikdo neříká, že ne). Hnusnej střih, opravdu ze začátku člověk neví kde je. Dále naprosto jednoduché otázky v milionáři (až na ty o Indii, ale to by měl vědět). Hlavní hrdina mi připomínal trochu mentálně zaostalého 10 letého kluka. Nevědět co mají na státním znaku je celkem pro něho ostuda. Nejvíc směšná byla, ale závěrečná otázka, na kterou by vám odpovědělo každé dítě starší 5 let. Znát základ literatury by měl znát každý. Začátek byl ještě dobrý (až na ten hrozný střih), ale konec to byl normálně průplach střev, který bych raději neviděl a myslel bych si, že si tento film zaslouží oscara. Dále naprosto nepochopitelné vyhrání Seana Pennyho nad Mickem Rourkem. Vím, že je v kurzu být zženštilej ale Mickey si to opravdu zasloužil. Jediné co snad bylo na oscarech uděleno po právu byla vedlejší role Heatha Ledgera.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    24.2.2009 21:52 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar

    Dark knight byl pro mne velmi silny zazitek, Ledgera sice moc nemusim, ale tady byl opravdu vyborny. Az si rikam, zda je spravne zarazen do kategorie Vedlejsi role.

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Saljack avatar 24.2.2009 21:56 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar
    Souhlasím, tohle totiž byl naprosto nejlepší herecký výkon.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    24.2.2009 22:15 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar
    Pozri si Sean Penna v Milk. Netvrdim, ze je lepsi (alebo horsi), ale prinajmensom to prestanes visiet tak jednoznacne. Iste, HL robi viac opiciek ako SP, ale herectvo nie je len o robeni opiciek.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    Saljack avatar 25.2.2009 00:03 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar
    Moc jsem nopochopil co jsi myslel víc opiček. Mě Joker v Temném Rytíři nepřišel moc jako klaun. Ale opravdu si myslím že nejlepšího herce měl zasloužení získat Mickey Rourke protože ve Wrestlerovi byl opravdu super.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    25.2.2009 21:07 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar
    "Viac opiciek" - predvadza gumenejsi ksicht (priatelke bol neskutocne odporny, pretoze stale mlaskal - takze to asi zahral dobre ;-). Nie je to len "jedna-jedina-maska-vo-vsetkych-filmoch" typu Bruce Willis.

    K Wrestlerovi som sa zatial nedostal, ale je v plane.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    Saljack avatar 25.2.2009 22:48 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar
    On ten Wrestler není až tak dobrý, ale ten výkon zhrzeného a stářím sešlého wrestlera se Rourkymu skutečně povedl.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    menphis avatar 25.2.2009 00:22 menphis | skóre: 22 | blog: menphis_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar
    Njn, Oscari jsou predevsim o penezich, proto maji uspech ty filmy, ktere jsou pro vetsinu divaku lepe stravitelne. Jinak ze dostal oscara Sean Penn a ne Rourke me taky nastvalo. Ikdyz Harvey Milk je role za, kterou se oscar dava napul predem. Navic bylo jasne, ze byvaly fetak a jeste ke ve filmu od Darana Aronofskiho to bude mit u akademiku tezky.

    Jeste by me zajimalo, zda by Ledger dostal Oscara, ikdyby nespachal sebevrazdu. Protoze jeho vykonn v Dark Knightovi mi neprisel nejak uchvatny, ve filmech Ples prisel a Zrocena hora hral imho lepe.

    24.2.2009 22:36 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar
    Hugh Jackman byl fajn :-) Trochu jako Billy Crystal.
    2.3.2009 20:41 Drake
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fantastický Oscar

    Pokud se jedná o mě Tak JOKER byl V podaní H. Ledgera nejbližší tomu jak má joker vypadat. Joker má být přesný opak batmana a ve filmu to dokonale vystihl. Ne jako např J. Nickolson.  ale je to jen můj názor že... prostě joker  nej a fakt si toho oscara zasloužil, obvzláště oproti některým rádoby  hvězdám.. pokud nekdo souhlasí pisněte mi mail a pokud ne tak taky je nuda a není o cem kecat.. eiler@seznam.cz

     

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.