abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 17:22 | IT novinky

    Josef Průša oznámil zveřejnění kompletních CAD souborů rámů tiskáren Prusa CORE One a CORE One L. Nejsou vydány pod obecnou veřejnou licenci GNU ani Creative Commons ale pod novou licencí OCL neboli Open Community License. Ta nepovoluje prodávat kompletní tiskárny či remixy založené na těchto zdrojích.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:00 | Komunita

    Nový CEO Mozilla Corporation Anthony Enzor-DeMeo tento týden prohlásil, že by se Firefox měl vyvinout v moderní AI prohlížeč. Po bouřlivých diskusích na redditu ujistil, že v nastavení Firefoxu bude existovat volba pro zakázání všech AI funkcí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:11 | IT novinky

    V pořadí šestou knihou autora Martina Malého, která vychází v Edici CZ.NIC, správce české národní domény, je titul Kity, bity, neurony. Kniha s podtitulem Moderní technologie pro hobby elektroniku přináší ucelený pohled na svět současných technologií a jejich praktické využití v domácích elektronických projektech. Tento knižní průvodce je ideální pro každého, kdo se chce podívat na současné trendy v oblasti hobby elektroniky, od

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 03:11 | Komunita

    Linux Foundation zveřejnila Výroční zprávu za rok 2025 (pdf). Příjmy Linux Foundation byly 311 miliónů dolarů. Výdaje 285 miliónů dolarů. Na podporu linuxového jádra (Linux Kernel Project) šlo 8,4 miliónu dolarů. Linux Foundation podporuje téměř 1 500 open source projektů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:11 | Zajímavý článek

    Jean-Baptiste Mardelle se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 25.12.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:00 | Nová verze

    OpenZFS (Wikipedie), tj. implementace souborového systému ZFS pro Linux a FreeBSD, byl vydán ve verzi 2.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | IT novinky

    Kriminalisté z NCTEKK společně s českými i zahraničními kolegy objasnili mimořádně rozsáhlou trestnou činnost z oblasti kybernetické kriminality. V rámci operací OCTOPUS a CONNECT ukončili činnost čtyř call center na Ukrajině. V prvním případě se jednalo o podvodné investice, v případě druhém o podvodné telefonáty, při kterých se zločinci vydávali za policisty a pod legendou napadeného bankovního účtu okrádali své oběti o vysoké finanční částky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    18.12. 14:44 | IT novinky

    Na lepší pokrytí mobilním signálem a dostupnější mobilní internet se mohou těšit cestující v Pendolinech, railjetech a InterPanterech Českých drah. Konsorcium firem ČD - Telematika a.s. a Kontron Transportation s.r.o. dokončilo instalaci 5G opakovačů mobilního signálu do jednotek Pendolino a InterPanter. Tento krok navazuje na zavedení této technologie v jednotkách Railjet z letošního jara.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    18.12. 12:22 | Bezpečnostní upozornění

    Rozšíření webového prohlížeče Urban VPN Proxy a další rozšíření od stejného vydavatele (např. 1ClickVPN Proxy, Urban Browser Guard či Urban Ad Blocker) od července 2025 skrytě zachytávají a odesílají celé konverzace uživatelů s AI nástroji (včetně ChatGPT, Claude, Gemini, Copilot aj.), a to nezávisle na tom, zda je VPN aktivní. Sběr probíhá bez možnosti jej uživatelsky vypnout a zahrnuje plný obsah dotazů a odpovědí, metadata relací i

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    18.12. 05:22 | Zajímavý software

    QStudio, tj. nástroj pro práci s SQL podporující více než 30 databází (MySQL, PostgreSQL, DuckDB, QuestDB, kdb+, …), se stal s vydáním verze 5.0 open source. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    Kdo vám letos nadělí dárek?
     (13%)
     (0%)
     (0%)
     (0%)
     (6%)
     (6%)
     (19%)
     (31%)
     (25%)
    Celkem 16 hlasů
     Komentářů: 11, poslední dnes 07:16
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    David Ježek avatar 20.5.2007 13:54 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    a já k tomu jen dodám: http://cdr.cz/a/21236
    20.5.2007 14:19 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Jenom bych poznamenal, že problém s doinstalováváním mp3 do K3b je problém některých distribucí a jejich předposranosti, nikoliv problém k3b. Dále, BluRay je podporovaný v growisofs a potažmo tedy i ve frontendech, pokud tam někdo přidá příslušnou položku do menu.
    20.5.2007 14:24 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    ad growisofs: nevěděl jsem, díky za info.
    ad k3b:
    V takovém k3b se musí u většiny distribucí modul ručně doinstalovávat
    20.5.2007 15:48 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Na tu citovanou větu přesně reaguju.
    20.5.2007 15:57 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Jenomže já nechápu proč explicitně opakuješ to co je už v článku uvedeno. Je to poněkud zbytečné.
    21.5.2007 08:35 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Upřesňuje, z jakého důvodu u většiny distribucí není daná instalace obsažena v základu, o čemž se v blogu nemluví.
    freshmouse avatar 20.5.2007 14:25 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Ewa Farná v ~/ -- Marku, styď se! :-D
    20.5.2007 14:29 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Lol, je to jenom prázdný soubor z KTorrentu :) Nikdo ten torrent neseeduje, takže ho nemůžu stáhnout ;-)
    freshmouse avatar 20.5.2007 15:57 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Z toho se nevyvlíkneš. :-P
    20.5.2007 15:58 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    :)
    Jardík avatar 20.5.2007 19:12 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Kašli na torrenty, jsou pomalý. Jednotlivý odkazy zkopči a dej je do adresního řádku. Pouhým klikem dostaneš chybu.
    Věřím v jednoho Boha.
    21.5.2007 13:18 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    RTFM wget ;-)
    20.5.2007 16:07 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    No nevim, asi jsem divny kdyz mi prijde, ze veci jako NeroLinux, Skype apod. odporuji duvodu proc GNU/Linux existuje..
    20.5.2007 16:12 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Ano, to mohu potvrdit. Pokud máš pocit, že "veci jako NeroLinux, Skype apod. odporuji duvodu proc GNU/Linux existuje", tak divný nepochybně jsi :-P
    20.5.2007 16:13 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    GNU možná, ale s tím Linuxem si těžce ustřelil.
    emorjino avatar 20.5.2007 16:40 emorjino | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Sice se též snažím nepoužívat proprietární software, ale nemyslím si, že by tento odporoval linuxu. NAopak, doufám, že časem proprietárního software pro linux přibude, ať už to budou hry nebo specializované a profi programy.. Netrpím totiž iluzí, že je všechno možné řeššit pouze otevřeným softwarem.
    Mám rád Kubuntu, KDE (AmaroK obzvlášť), Firefox, Jabber, Wikipedii, Last.fm, Frozen Bubble.
    20.5.2007 16:44 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Jenomže ono může být všechno otevřený software. Otevřený software není software zdarma, dokonce to nemusí být ani svobodný software.
    20.5.2007 18:30 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Existují programy, jejihž nejdražší částí je samotný algoritmus, nikoliv jeho implementace. Takové programy těžko někdo otevře...
    pdp7 avatar 20.5.2007 16:59 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Iluzí?? WTF??

    Debile!!!!!!!!!!!!!!!! :-(
    20.5.2007 17:01 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Klidni svůj slovník prosím..
    pdp7 avatar 20.5.2007 17:03 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Promin Marku tohle mela byt reakce pro "emorjino"
    20.5.2007 17:10 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    To je jedno na koho reaguješ, většinou to čtou všichni účastníci diskuse.
    pdp7 avatar 20.5.2007 17:24 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Dobre budu se vic kontrolovat. Presto si ale neodpustim jednu malou poznamku:

    Kdyz nekdo rekne: resit vsechno otevrenym softwarem je iluze... tohle mi fakt vadi! To je jako kdyby rekl ze GNU je zalozeny na iluzi! Za to bych normalne vrazdil!
    belisarivs avatar 20.5.2007 20:41 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Nemas pravdu. Ja taky preferuji OSS. Ale na druhou stranu jsou aplikace, ktere nejsou tak potreba aby se vytvorila komunita vyvojaru jako treba kolem KDE ale pritom jsou hodne komplexni a velmi uzitecne. Namatkou muzu jmenovat ruzne profesionalni CADy, Matlab a dalsi nastroje.

    Tim, ze budou pro Linux komercni aplikace nedojde k zaniku nekomercnich. Pokud se tedy nebudou chovat jako Cedega vs. Wine.

    GNU neni samospasne, ale rozhodne neni zalozeno na iluzi.

    Na komercnich aplikacich pro Linux proste nic spatneho nevidim. Porad je to volba mezi aplikaci zadarmo nebo za penize. Klady a zapory nech si kazdy zvazi sam.

    Omezovanim CSS aplikaci omezujes kazdemu vyber.

    Ano, Linux neni, diky Bohu, Windows a chci, aby to tak zustalo, ale muze nekdo zazlivat tvurcum sw jako Matlab, Doom III a UT2004 ze jsou jejich aplikace dostupne v Linuxu? Ja myslim, ze vubec.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 20.5.2007 19:37 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Jo, hochu, tak ty jses exemplar vskutku jedinecny :-/
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    pdp7 avatar 20.5.2007 20:14 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Hmm. Jsem jenom velky priznive GNU, vadi ti to snad?

    PS: Uzavrenymu software se vyhybam jak cert krizi! Proc? Zkus hadat.
    20.5.2007 21:08 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Tvoje patička
    První komunita sdílející software
    vs.
    The BSD people, who remembered that they had been writing freely redistributable and modifiable software years before RMS's manifesto, rejected GNU's claim to historical and ideological primacy.
    Art of Unix Programming: Origins and History of the Hackers, 1961-1995
    Tak jak to tedy je? :-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    pdp7 avatar 20.5.2007 22:04 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Moje paticka se tyka te komunity ktera vznikla v AI Lab na MIT. Pravda prvni komunita to urcite nebyla...

    RMS tam pise: Sdílení software nebylo výsadou pouze naší komunity; je staré jako počítače samy, stejně jako sdílení receptů je staré jako vaření.
    20.5.2007 22:24 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    To bylo jenom malé rýpnutí :-). Koneckonců afaik byl RMS první, kdo to sdílení nějak formálně kodifikoval pomocí GNU Manifestu a GPL licence, takže je pravda, že v něčem je jejich prvenství asi nepopiratelné.

    Navíc, bez něj by asi dnešní IT svět vypadal docela jinak ...
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    pdp7 avatar 20.5.2007 22:25 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Daniel Kvasnička ml. avatar 21.5.2007 06:34 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Hmm. Jsem jenom velky priznive GNU, vadi ti to snad?
    Vadi, protoze si na rozdil od tebe uvedomuju, ze otevreny kod neni samospasny a nedelam z otevreneho kody ideologii ci nabozenstvi.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    pdp7 avatar 21.5.2007 20:00 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Vadi? No to mas blby no. :-D
    20.5.2007 16:09 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    V takovém k3b se musí u většiny distribucí modul ručně doinstalovávat

    zatímco takové Nero celé se u většiny distribucí ručně doinstalovat nemusí, že :-D :-D :-D

    BTW já žádný modul nikdy do k3b neinstaloval (natož ručně) a zmíněnou funkci jsem občas používal... no asi holt nepoužívám tu "většinu distribucí" :-D
    lankvil avatar 20.5.2007 16:43 lankvil | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    nepodporuje výstup přes moderní systém ALSA, ale jen přes zastaralý OSS

    Dovolil bych si nesouhlasit. OSS je stale zivy projekt, rozhodne ne zastaraly a v nekterych vecech mnohem dal nez ALSA.
    Já mám taky blog
    20.5.2007 16:45 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Např.?
    lankvil avatar 20.5.2007 17:10 lankvil | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    např. virtual mixer, možnost regulovat hlasitost zvlášť pro jednotlivé procesy využívající /dev/dsp, různé efeky a blbinky jako ekvalizér, nebo grafické klikátko ossctl. No ale hlavně zvukovka Audigy LS, která s ALSOu nevydala ani hlásku a je na blacklistu hraje s OSS perfektně.
    Já mám taky blog
    20.5.2007 17:25 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    virtual mixer má být jako software mixování? To v alse funguje.. Naopak mi zařízení přistupující k /dev/dsp blokují alsu (třeba vmware). Regulaci hlasitosti pro každou applikaci má řešit ta aplikace samotná. Efekty zamrzí, grafické klikátko ossctl neznám a Audigi LS naštve.
    lankvil avatar 20.5.2007 17:35 lankvil | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Ano softwarové mixování přes dmix funguje, ale dsp si většinou pro sebe ukradne jen jedna aplikace, tak je to nepoužitelné. Kdyby všechny programy používaly alsu bylo by na světě krásně, jenže bohužel ona není zdaleka tak rozšířená.
    Já mám taky blog
    20.5.2007 17:42 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    A právě proto také nepřítomnost ALSY v NERU kritizuju :)
    20.5.2007 18:35 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Podle mě je chyba návrhu emulace alsa-oss, že OSS program sedící na /dev/dsp dostane přímo přístup na zvukovku. Podle mě by to měla být virtuální zvukovka, která by defaultně posílala zvuk normálním alsím neblokujícím způsobem do pcm.!default. Tím by se jedním tahem odstranily s vícenásobným přístupem jak na zvukovku, tak na /dev/dsp.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 20.5.2007 19:14 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Přesně tak, vůbec nechápu, proč je to teď tak hloupě.
    lankvil avatar 20.5.2007 20:21 lankvil | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    No prave proto jsem upozornoval na OSS, ktere takovouhle virtualni zvukovku umi. Nemyslim to stare co je v jadre, je treba si stahnout posledni verzi z http://www.opensound.com/.
    Já mám taky blog
    20.5.2007 20:28 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Kdyby všechny programy používaly alsu bylo by na světě krásně, jenže bohužel ona není zdaleka tak rozšířená.
    Protože všichni používají zastaralé OSS, které je v jádře už hooodně dlouho označenop jako deprecated.
    Quando omni flunkus moritati
    belisarivs avatar 20.5.2007 20:42 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Jak tu jiz zminoval koleka OSS se vyviji a v jadre je jeho stara verze. Navic kamos co ma SB Live! byl za OSS moc rad.
    IRC is just multiplayer notepad.
    20.5.2007 21:04 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Dva dotazy: 1) Proč je v jádře stará verze ?

    2) Co umí OSS ovladač SB Live! a neumí snd_emu10k1 ?
    Quando omni flunkus moritati
    belisarivs avatar 20.5.2007 22:19 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Jo tak to nevim. Ja Live! nemam.
    IRC is just multiplayer notepad.
    20.5.2007 21:26 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    dsp si většinou pro sebe ukradne jen jedna aplikace, tak je to nepoužitelné. Kdyby všechny programy používaly alsu bylo by na světě krásně,
    A co aoss?
    20.5.2007 21:28 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Když jsem ho zkoušel naposledy, tak to moc nefungovalo.
    Quando omni flunkus moritati
    Jardík avatar 20.5.2007 19:15 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Pořiď si kvalitní zvukovku s HW mixováním a /dev/dsp můžeš mít otevřeno několikrát.
    Věřím v jednoho Boha.
    20.5.2007 19:54 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    A do toho notebooku ji nacpu kam? Na display? :) Ne, kartu do PCMCIA nechci..
    21.5.2007 15:03 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nero 4 Linux
    Napriklad ma platformove nezavisle API?

    http://4front-tech.com/hannublog/?p=5
    20.5.2007 19:17 marty
    Rozbalit Rozbalit vše NeroLinux a nonroot uzivatel
    Zkousel jsem uz i dvojku a trojka ma stejny problem, nebezi na mandrive pod beznym uzivatelem, nenajde vypalovaci zarizeni, nevite co s tim?
    20.5.2007 20:19 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Zabezpečení vypalovaček
    Už je nějak vyřešený problém, že uživatel mající práva pálit může přeprogramovat firmware vypalovačky? Uvažovalo se o seznamu zakázaných SCSI příkazů, ale kvůli neuniverzálnosti se tento přístup neuplatnil.
    20.5.2007 21:25 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zabezpečení vypalovaček
    Pokud si dobře vzpomínám, tak by to mělo jít dohledat v některém z vydání Jaderných novin.
    20.5.2007 22:33 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zabezpečení vypalovaček
    Ano, v jaderných novinách se to řešilo.
    20.5.2007 23:34 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zabezpečení vypalovaček
    Odtamtud to taky mám. Já spíš myslel, jestli se něco od té doby nezměnilo. Podle současného blocks/scsi_ioctl.c se verify_command() stále v ořezaní podobě používá, upravovat seznam povolených příkazů za běhu nelze. Poslední patch, který se o to pokoušel je z roku 2004.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.