abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 05:33 | Pozvánky

    Protože je už po aprílu, můžou strahováci opět zveřejnit program další Virtuální Bastlírny, aniž by připravená témata působila dojmem, že jde o žert. Vězte tedy, že již v úterý 7. dubna od 20:00 proběhne VB, kde se setkají bastlíři, technici, učitelé i nadšenci do techniky a kde i vy se můžete zapojit do družného hovoru, jako by všichni seděli u pomyslného piva. Co mají bastlíři tento měsíc na srdci? Pravděpodobně by nás musel zasáhnout meteorit

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 23:33 | Nová verze

    Byla vydána verze 26.1 aneb čtvrtletní aktualizace open source počítačového planetária Stellarium (Wikipedie, GitHub). Vyzkoušet lze webovou verzi Stellaria na Stellarium Web.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 23:00 | Zajímavý projekt

    VOID (Video Object and Interaction Deletion) je nový open-source VLM model pro editaci videa, který dokáže z videí odstraňovat objekty včetně všech jejich fyzikálních interakcí v rámci scény (pády, kolize, stíny...) pomocí quadmaskingu (čtyřhodnotová maska, která člení pixely scény do čtyř kategorií: objekt určený k odstranění, překrývající se oblasti, objektem ovlivněné oblasti a pozadí scény) a dvoufázového inpaintingu. Za projektem stojí výzkumníci ze společnosti Netflix.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 6
    včera 05:22 | Zajímavý software

    Design (GitHub) je 2D CAD pro GNOME. Instalovat lze i z Flathubu. Běží také ve webovém prohlížeči.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    včera 04:11 | Zajímavý software

    Příspěvek na blogu herního enginu Godot představuje aplikaci Xogot přinášející Godot na iPad a iPhone. Instalovat lze z App Storu. Za Xogotem stojí Miguel de Icaza (GitHub) a společnost Xibbon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    4.4. 04:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za březen (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    3.4. 16:44 | Nová verze

    ESP-IDF (Espressif IoT Development Framework), tj. oficiální vývojový framework pro vývoj aplikací na mikrokontrolérech řady ESP32, byl vydán v nové verzi 6.0. Detaily na portálu pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.4. 12:33 | Nová verze

    DeepMind (Alphabet) představila novou verzi svého multimodálního modelu, Gemma 4. Modely jsou volně k dispozici (Ollama, Hugging Face a další) ve velikostech 5-31 miliard parametrů, s kontextovým oknem 128k až 256k a v dense i MoE variantách. Modely zvládají text, obrázky a u menších verzí i audio. Modely jsou optimalizované pro běh na desktopových GPU i mobilních zařízeních, váhy všech těchto modelů jsou uvolněny pod licencí Apache 2.0. Návod na spuštění je už i na Unsloth.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 12
    3.4. 03:55 | Nová verze

    Cursor (Wikipedie) od společnosti Anysphere byl vydán ve verzi 3. Jedná se o multiplatformní proprietární editor kódů s podporou AI (vibe coding).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.4. 19:55 | Zajímavý projekt

    Průkopnická firma FingerWorks kolem roku 2000 vyvinula vícedotykové trackpady s gesty a klávesnice jako TouchStream LP. V roce 2005 ji koupil Apple, výrobu těchto produktů ukončil a dotykové technologie využil při vývoji iPhone. Multiplatformní projekt Apple Magic TouchstreamLP nyní implementuje funkcionalitu TouchStream LP na současném Apple Magic Trackpad, resp. jejich dvojici. Diskuze k vydání probíhá na Redditu.

    |🇵🇸 | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (7%)
     (1%)
     (12%)
     (30%)
     (3%)
     (6%)
     (1%)
     (14%)
     (23%)
    Celkem 1224 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    6.1.2008 13:29 VSxxxx | skóre: 1 | blog: schrodingerova_kocka | Plzen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    Mne by vyhovovalo zasilani vice fotek ve formatu *.zip, s naslednym rozbalenim na serveru.
    6.1.2008 13:31 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    Ano, to by jiste slo... Ale preci jen by musel uzivatel ten archiv vytvorit.. Jednodussi by bylo napraskat tam fotky z jednoho adresare... Ale s tim archivem to taky neni spatny napad, dekuji moc :-)
    6.1.2008 16:31 tuxmartin | skóre: 39 | blog: tuxmartin | Jicin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    Neni lepsi pouzit tar? Zip jpg fotky stejne nezmensi.
    frEon avatar 6.1.2008 19:05 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    me by to nevadilo, ale priznejme si, kolik windowsaku vi co to je tar
    Talking about music is like dancing to architecture.
    6.1.2008 19:11 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    Prave :)
    Dalibor Smolík avatar 7.1.2008 11:32 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    To v lepším případě. Někteří lidé nejsou schopni rozbalit soubor s fotkami ani ve formátu .zip. Tak to museli dostat na CD :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    3of5 avatar 6.1.2008 13:33 3of5 | skóre: 8 | blog: ta_technika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    Si rikam dovim se neco zajimaveho a ono je to tvuj zapisek:D Hele fakt archiv to resi;-)
    Hul trifidy a i ve 125 budes jeste doomar. ASZ486
    6.1.2008 13:46 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    Pozadal bych svou pritelkyni, aby se vystrihala podobnych prohlaseni.
    3of5 avatar 6.1.2008 13:51 3of5 | skóre: 8 | blog: ta_technika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    Hele brouku sme se onehda rozesli vzpominas?
    Hul trifidy a i ve 125 budes jeste doomar. ASZ486
    6.1.2008 14:36 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    Vzpominam, to se neboj. Nejhorsi to bylo v te restauraci. Vpominas? Pritelkyne plati sama!!!
    3of5 avatar 6.1.2008 14:43 3of5 | skóre: 8 | blog: ta_technika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    Jo! Kdyby sis koupil tu rtenku nemuselo to takhdle dopadnout...
    Hul trifidy a i ve 125 budes jeste doomar. ASZ486
    6.1.2008 14:49 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    Vis, ze ruzove rtenky prece nenosim!!! Ja nosim jen syte cervene.
    Michal Fecko avatar 6.1.2008 15:53 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    Co to??
    6.1.2008 17:55 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    To jen hadka s partnerkou a to jeste k tomu byvalou :(
    6.1.2008 19:00 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    Jen je zvláštní, že oba používáte v první osobě mužský rod.
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    frEon avatar 6.1.2008 19:10 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    ze by maskovani a mistifikace? ;-)
    Talking about music is like dancing to architecture.
    6.1.2008 19:12 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    Ne. Kde je psano, ze partnerka nemuze byt muzskeho rodu?
    Shadow avatar 6.1.2008 19:54 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    Mno, nejsem sice expert, ale řekl bych, že partnerce mužského rodu se běžně říká "partner".
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    6.1.2008 21:37 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    Tak to je katastrofalni omyl.
    3of5 avatar 6.1.2008 19:08 3of5 | skóre: 8 | blog: ta_technika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    Ruzova je proste moc pekna, tady se zas ukazuje tvoje neschopnost kompromisu, co by ti jeden vecer udelal ?? :-D
    Hul trifidy a i ve 125 budes jeste doomar. ASZ486
    6.1.2008 19:13 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    Ruzova proste nebude!
    3of5 avatar 6.1.2008 19:56 3of5 | skóre: 8 | blog: ta_technika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    No ted uz je to stejne jedno!:-)
    Hul trifidy a i ve 125 budes jeste doomar. ASZ486
    7.1.2008 20:15 Roman Schulz | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    Pokud nechceš pracovat s ActiveX tak asi nezbyde nic jiného než použít nějaký archiv, je jedno jestli zip či tar. Osobně bych použil archiv, myslím že zip bude lepší protože tar většina lidí z windows nezná
    mess avatar 6.1.2008 13:34 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    Jednou jsem viděl upload celého adresáře v nějakém správci souborů na webhostingu. Bylo to udělané jako Java applet. Možná, že by to šlo i Flashem (nekamenujte mě, prosím :-)).
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    6.1.2008 13:45 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    Bohuzel jsi dal nez co bych kamenem dohodil.
    6.1.2008 13:49 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    Ten applet by bylo zajimave reseni ale bohuzel je to nerealizovatelne(pokud neexistuje free reseni). Cela aplikace stoji na php5 a javascriptu. Javu bohuzel neovladam.
    xkucf03 avatar 6.1.2008 14:04 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše FTP nebo Java
    Je tu taky možnost dát uživatelům FTP přístup (takhle to řeší některé webové galerie). Uživatel nahraje soubory do nějakého dočasného adresáře na FTP a pak si je (už přes web) roztřídí, pojmenuje, ošťítkuje... Místo FTP jde použít SFTP (SSH) nebo WebDAV.

    Druhou možností je Java aplikace/applet. Osobně bych dal přednost aplikaci spouštěné přes Java Web start. Udělat nějaké jednoduché GUI, které projde zadaný adresář a soubory odešle jako POST přes HTTP, je triviální.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    6.1.2008 14:29 KS | skóre: 10 | blog: blg | Horní polní u západní dolní
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    Abyste se ale potom nedivili, když někoho napadne uploadovat celou svou mnohasetgigabytovou sbírku fotografii.
    Pochybnost, nejistota - základ poznání
    6.1.2008 14:47 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    Samozrejme jsou uzivatelske limity.
    6.1.2008 14:31 Abraxis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    Jedine reseni (pokud zamitnes ActiveX) je pomoci Java appletu. Sam pouzivam JUpload (http://jupload.sourceforge.net/) a chodi to velmi spolehlive (dokonce tim jdou nahravat i FAKT velke soubory dokonce i >2GB).
    6.1.2008 14:48 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    ActiveX neprichazi v uvahu :D Ale na ten JUpload se moc rad podivam.Diky za nakopnuti.
    6.1.2008 16:37 marekb | skóre: 16 | blog: Co se nevešlo do /dev/null | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    Klasicke imagehostingy to vetsinou resi flashem, ale to neni reseni ;-)
    6.1.2008 17:48 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    19.1.2008 13:20 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahravani souboru na server
    Tak po porade vsech zainteresovanych lidi a po dukladnem zvazeni dojde k tomu, ze ve webovem prostredi bude moznost uploadovat pouze jeden soubor a dale bude vyvijen klient pro nahravani na server. Bude to psano patrne v tcl/tk kvuli nizke narocnosti na cas potrebny pro vyvoj. Predstavoval bych si klasicke dvou sloupcove zobrazeni, takze je mozne ze to bude zalozene na jiz existujicim projektu, to je ale ted silne neaktualni ...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.