Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).
Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.
Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.
Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.
V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.
Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).
Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.
Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.
Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).
Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.
Prostě o všem o linuxu o životě o práci atd.
Volvo bylo synonymem pro bezpečná a kvalitní auta, VOLVO patřilo do koncernu FORD, pro který byla značka VOLVO ztrátová.
Volvo,zdroj prodeje zde Prodej Volvo
Čínská automobilka by měla za Volvo zaplatit zhruba 1,8 miliardy dolarů. Zprávy z Číny hovoří o tom, že Geely by měla uvedenou částku zaplatit do 8. února. Ford za švédskou automobilku v roce 1999 zaplatil 6,45 miliardy dolarů. Podle dokumentů, které Geely zaslalo státním úřadům, čínská automobilka předpokládá, že se Volvo vrátí do zisku do konce roku 2011. Součástí plánu Geely je i produkce 300 tisíc vozů značky Volvo v nové továrně v Pekingu. Geely dále stanovilo velice optimistický plán, podle kterého by měly být v roce 2015 prodány 2 miliony vozů Volvo. Analytici upozorňují na to, že plány Geely jsou možná až příliš optimistické. Skutečností totiž zůstává, že čínská továrna, v níž se mají vozy značky Volvo vyrábět, se teprve bude stavět. Je navíc otázkou, jak čínští zákazníci přijmou vozidla Volvo vyráběné v Číně.
VOLVO se vyrábělo v továrnách ve Švédsku, nyní se veškerá výroba má přesunou někam na zelenou louku,
no jako nevím ale spousta lidí bude mít podobný názor, že to VOLVU uškodí.
Zařadí se pak do stejné sorty aut a ostatních výrobků co Čína dělá.
Ano, jsou levnější, ale některé modely zcela postrádají bezpečnostní prvky.
EDIT1Automobilka Geely již dříve oznámila, že hodlá co nejdříve spustit výrobu vozů Volvo na linkách své továrny v provincii Guangdong a zavést produkci až tří nových modelů. Zároveň ujistila Ford, Volvo i jeho zákazníky, že v evropském vývoji, výrobě a distribuci neplánuje žádné zásadní změny. Zakladatel a šéf Geely Li Shufu k věci doslova uvedl: „Pokud bude celá transakce dovedena do úspěšného konce, pro Volvo se nic nezmění, pouze šéfem se stane Li Shufu.” Vyjádření jak z rozhovoru s hokejovou hvězdou ale nemusí být až tak pravdivé. Již dříve Li upozornil na to, že Volvo musí něco udělat s výrobními náklady a naznačil možnost výroby části dílu v čínských továrnách firmy. Což by ostatně dávalo i smysl...
Tiskni
Sdílej:
no jako nevím ale spousta lidí bude mít podobný názor, že to VOLVU uškodí.
Uškodí víc, než kdyby ho zlikvidovali úplně? :-) Trochu mi to připomíná podobné reakce, když IBM prodávala svou divizi notebooků. Nebylo by lepší počkat, jak to opravdu dopadne?
Škoda těch aut.Copak ona za posledních let vlády Forda (ne-li více) ještě za něco stála? Prostě nemůžu prodávat pořád pryč na historickou pověst, ta časem ztratí na lesku. Ne že by nepřímo úměrně navzdory (nebo je to kvůli) rostoucí technické "nabušenosti" nešla kvalita a spolehlivost moderních vozů do kytek bez ohledu na výrobce... I když možná je to jenom nostalgie po časech, kdy to šlo spravit kladivem a na každé vsi se dalo poskládat řešení z dostupného materiálu.
a ostatních výrobků co Čína děláEhm, a jsou vůbec nějaké výrobky, které Čína nedělá?
Asi před rokem jsem na veletrhu u nás seděl v podobném SUV čínské produkce jako je XC90 od VOLVA, úžasná cena, vybavení auta na úrovni vyšší třídy, ale to provedení ( nelícující plasty, hrkající díly ), doufám, že opravdu Volvo bude zase Volvem.100% souhlas. Take jsem v cinskem SUV sedel. Z 5 metru pekne na pohled, z blizka prehlidka odflaknute prace a nedotazenosti.
spousta lidí bude mít podobný názor, že to VOLVU uškodíTa spousta si hlavně evidentně koupí něco jiného. Anebo to není až taková spousta, aby to ceněné Volvo zaplatila. Nechápu tyhle nářky. Trh to přece zařizuje tím nejlepším možným způsobem.
Trh to přece zařizuje tím nejlepším možným způsobem.Nebo tím nejhorším. Anebo jakýmkoli způsobem mezi tím. Trh se zařizuje různými způsoby a neexistuje způsob jak stanovit nebo odhadnout jak dobrý nebo zlý výsledek bude.
Nebo tím nejhorším.Komunisto!!!
Trh se zařizuje různými způsoby a neexistuje způsob jak stanovit nebo odhadnout jak dobrý nebo zlý výsledek bude.Vidím, že jste ideologicky pomýlený. Topolánek má pravdu, že to Rudé Nebezpečí číhá všude!!!
Trh to přece zařizuje tím nejlepším možným způsobem.Ne, trhu je úplně jedno, co je správné, trh je jenom hra na toho, kdo zbyde.
Čína dožene kvalitu vyráběných automobilů velmi rychle. Tak jako to dokázaly jihokorejské automobilky. Koupě Volva jim k tomu naví pomůže. Získají know-how.Asi jsi vubec nepochopil, o co jde. Know-how je irelevantni, cinani ho nemaji malo. Jde o to, ze cinane z principu nemaji zajem delat kvalitni veci. Cina funguje stylem "zaplavime svet". Kvantita nad kvalitu. A funguje ji to. Podhodnoceni a terorizovani otroci v cinskych tovarnach tezkou budou vyrabet kvalitni auta, i kdyby meli know-how na warpovy pohon... Jine to je, pokud si tu vyrobu v cine zada zahranicnin firma, ktera vylozene vyzaduje, ze to musi byt high-end vyrobky. Ale cinani sami?...
a) A nebylo to dáno komunismem? Tehdy CZ nebyl vyspělý stát b) To, že to ještě nenastalo neznamená, že to nenastane a to bude teprve průser. Tahle rádoby krize je vyumělkovaná "debilama" z USA, a evropané se toho chytli a začali bláznit. Banky aspol. a jejich manageři, uzavírat smlouvy s každým bezdomovcem to se prostě nedělá c)Nevím co tím myslíš. Taky to nevím
23. října Volvo zveřejnilo hospodářské výsledky za třetí čtvrtletí, kdy se propadlo do ztráty 3,3 miliardy švédských korun. Ve stejném období loňského roku přitom společnost dosáhla zisku 3,2 miliardy švédských korun.Jedno období zisk a druhý taková ztráta. No spíše vedení přelévalo peníze z jedné strany na druhou a snažilo se zachránit sama sebe.