Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 25.08.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení také na Flathubu.
Byla vydána nová verze 2.51.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 91 vývojářů, z toho 21 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání.
Po roce bylo vydáno nové číslo magazínu Phrack: Phrack 72.
OpenSSL Corporation zve na den otevřených dveří ve středu 20. srpna v Brně a konferenci OpenSSL od 7. do 9. října v Praze.
Konference LinuxDays 2025 proběhne o víkendu 4. a 5. října v Praze. Konference OpenAlt 2025 o víkendu 1. a 2. listopadu v Brně. Blíží se konec přihlašování přednášek. Přihlaste svou přednášku (LinuxDays do 31. srpna a OpenAlt do 3. října) nebo doporučte konference známým.
Raspberry Pi Touch Display 2 je nově vedle 7palcové k dispozici také v 5palcové variantě. Rozlišení stejné 720 × 1280 pixelů. Cena 40 dolarů.
Telnet a ssh klient PuTTY postupně přechází na novou doménu putty.software.
Debian dnes slaví 32 let. Ian Murdock oznámil vydání "Debian Linux Release" 16. srpna 1993.
Policisté zadrželi odsouzeného drogového dealera Tomáše Jiřikovského, který daroval ministerstvu spravedlnosti za tehdejšího ministra Pavla Blažka (ODS) bitcoiny v miliardové hodnotě, a zajistili i darovanou kryproměnu. Zadržení Jiřikovského může být podle ministerstva důležité k rozuzlení kauzy, která vypukla koncem května a vedla ke konci Blažka. Zajištění daru podle úřadu potvrzuje závěry dříve publikovaných právních
… více »Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa jedná o možném převzetí podílu ve výrobci čipů Intel. Agentuře Bloomberg to řekly zdroje obeznámené se situací. Akcie Intelu v reakci na tuto zprávu výrazně posílily. Trump minulý týden označil Tana za konfliktní osobu, a to kvůli jeho vazbám na čínské společnosti, čímž vyvolal nejistotu ohledně dlouholetého úsilí Intelu o obrat v hospodaření. Po pondělní schůzce však prezident o šéfovi Intelu hovořil příznivě.
no jako nevím ale spousta lidí bude mít podobný názor, že to VOLVU uškodí.
Uškodí víc, než kdyby ho zlikvidovali úplně? :-) Trochu mi to připomíná podobné reakce, když IBM prodávala svou divizi notebooků. Nebylo by lepší počkat, jak to opravdu dopadne?
Škoda těch aut.Copak ona za posledních let vlády Forda (ne-li více) ještě za něco stála? Prostě nemůžu prodávat pořád pryč na historickou pověst, ta časem ztratí na lesku. Ne že by nepřímo úměrně navzdory (nebo je to kvůli) rostoucí technické "nabušenosti" nešla kvalita a spolehlivost moderních vozů do kytek bez ohledu na výrobce... I když možná je to jenom nostalgie po časech, kdy to šlo spravit kladivem a na každé vsi se dalo poskládat řešení z dostupného materiálu.
a ostatních výrobků co Čína děláEhm, a jsou vůbec nějaké výrobky, které Čína nedělá?
Asi před rokem jsem na veletrhu u nás seděl v podobném SUV čínské produkce jako je XC90 od VOLVA, úžasná cena, vybavení auta na úrovni vyšší třídy, ale to provedení ( nelícující plasty, hrkající díly ), doufám, že opravdu Volvo bude zase Volvem.100% souhlas. Take jsem v cinskem SUV sedel. Z 5 metru pekne na pohled, z blizka prehlidka odflaknute prace a nedotazenosti.
spousta lidí bude mít podobný názor, že to VOLVU uškodíTa spousta si hlavně evidentně koupí něco jiného. Anebo to není až taková spousta, aby to ceněné Volvo zaplatila. Nechápu tyhle nářky. Trh to přece zařizuje tím nejlepším možným způsobem.
Trh to přece zařizuje tím nejlepším možným způsobem.Nebo tím nejhorším. Anebo jakýmkoli způsobem mezi tím. Trh se zařizuje různými způsoby a neexistuje způsob jak stanovit nebo odhadnout jak dobrý nebo zlý výsledek bude.
Nebo tím nejhorším.Komunisto!!!
Trh se zařizuje různými způsoby a neexistuje způsob jak stanovit nebo odhadnout jak dobrý nebo zlý výsledek bude.Vidím, že jste ideologicky pomýlený. Topolánek má pravdu, že to Rudé Nebezpečí číhá všude!!!
Trh to přece zařizuje tím nejlepším možným způsobem.Ne, trhu je úplně jedno, co je správné, trh je jenom hra na toho, kdo zbyde.
Čína dožene kvalitu vyráběných automobilů velmi rychle. Tak jako to dokázaly jihokorejské automobilky. Koupě Volva jim k tomu naví pomůže. Získají know-how.Asi jsi vubec nepochopil, o co jde. Know-how je irelevantni, cinani ho nemaji malo. Jde o to, ze cinane z principu nemaji zajem delat kvalitni veci. Cina funguje stylem "zaplavime svet". Kvantita nad kvalitu. A funguje ji to. Podhodnoceni a terorizovani otroci v cinskych tovarnach tezkou budou vyrabet kvalitni auta, i kdyby meli know-how na warpovy pohon... Jine to je, pokud si tu vyrobu v cine zada zahranicnin firma, ktera vylozene vyzaduje, ze to musi byt high-end vyrobky. Ale cinani sami?...
a) A nebylo to dáno komunismem? Tehdy CZ nebyl vyspělý stát b) To, že to ještě nenastalo neznamená, že to nenastane a to bude teprve průser. Tahle rádoby krize je vyumělkovaná "debilama" z USA, a evropané se toho chytli a začali bláznit. Banky aspol. a jejich manageři, uzavírat smlouvy s každým bezdomovcem to se prostě nedělá c)Nevím co tím myslíš. Taky to nevím
23. října Volvo zveřejnilo hospodářské výsledky za třetí čtvrtletí, kdy se propadlo do ztráty 3,3 miliardy švédských korun. Ve stejném období loňského roku přitom společnost dosáhla zisku 3,2 miliardy švédských korun.Jedno období zisk a druhý taková ztráta. No spíše vedení přelévalo peníze z jedné strany na druhou a snažilo se zachránit sama sebe.
Tiskni
Sdílej: