Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.
Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.
Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).
Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.
Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.
Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.
Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.
Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.
Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.
Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových
… více »no jako nevím ale spousta lidí bude mít podobný názor, že to VOLVU uškodí.
Uškodí víc, než kdyby ho zlikvidovali úplně? :-) Trochu mi to připomíná podobné reakce, když IBM prodávala svou divizi notebooků. Nebylo by lepší počkat, jak to opravdu dopadne?
Škoda těch aut.Copak ona za posledních let vlády Forda (ne-li více) ještě za něco stála? Prostě nemůžu prodávat pořád pryč na historickou pověst, ta časem ztratí na lesku. Ne že by nepřímo úměrně navzdory (nebo je to kvůli) rostoucí technické "nabušenosti" nešla kvalita a spolehlivost moderních vozů do kytek bez ohledu na výrobce... I když možná je to jenom nostalgie po časech, kdy to šlo spravit kladivem a na každé vsi se dalo poskládat řešení z dostupného materiálu.
a ostatních výrobků co Čína děláEhm, a jsou vůbec nějaké výrobky, které Čína nedělá?
Asi před rokem jsem na veletrhu u nás seděl v podobném SUV čínské produkce jako je XC90 od VOLVA, úžasná cena, vybavení auta na úrovni vyšší třídy, ale to provedení ( nelícující plasty, hrkající díly ), doufám, že opravdu Volvo bude zase Volvem.100% souhlas. Take jsem v cinskem SUV sedel. Z 5 metru pekne na pohled, z blizka prehlidka odflaknute prace a nedotazenosti.
spousta lidí bude mít podobný názor, že to VOLVU uškodíTa spousta si hlavně evidentně koupí něco jiného. Anebo to není až taková spousta, aby to ceněné Volvo zaplatila. Nechápu tyhle nářky. Trh to přece zařizuje tím nejlepším možným způsobem.
Trh to přece zařizuje tím nejlepším možným způsobem.Nebo tím nejhorším. Anebo jakýmkoli způsobem mezi tím. Trh se zařizuje různými způsoby a neexistuje způsob jak stanovit nebo odhadnout jak dobrý nebo zlý výsledek bude.
Nebo tím nejhorším.Komunisto!!!
Trh se zařizuje různými způsoby a neexistuje způsob jak stanovit nebo odhadnout jak dobrý nebo zlý výsledek bude.Vidím, že jste ideologicky pomýlený. Topolánek má pravdu, že to Rudé Nebezpečí číhá všude!!!
Trh to přece zařizuje tím nejlepším možným způsobem.Ne, trhu je úplně jedno, co je správné, trh je jenom hra na toho, kdo zbyde.
Čína dožene kvalitu vyráběných automobilů velmi rychle. Tak jako to dokázaly jihokorejské automobilky. Koupě Volva jim k tomu naví pomůže. Získají know-how.Asi jsi vubec nepochopil, o co jde. Know-how je irelevantni, cinani ho nemaji malo. Jde o to, ze cinane z principu nemaji zajem delat kvalitni veci. Cina funguje stylem "zaplavime svet". Kvantita nad kvalitu. A funguje ji to. Podhodnoceni a terorizovani otroci v cinskych tovarnach tezkou budou vyrabet kvalitni auta, i kdyby meli know-how na warpovy pohon... Jine to je, pokud si tu vyrobu v cine zada zahranicnin firma, ktera vylozene vyzaduje, ze to musi byt high-end vyrobky. Ale cinani sami?...
a) A nebylo to dáno komunismem? Tehdy CZ nebyl vyspělý stát b) To, že to ještě nenastalo neznamená, že to nenastane a to bude teprve průser. Tahle rádoby krize je vyumělkovaná "debilama" z USA, a evropané se toho chytli a začali bláznit. Banky aspol. a jejich manageři, uzavírat smlouvy s každým bezdomovcem to se prostě nedělá c)Nevím co tím myslíš. Taky to nevím
23. října Volvo zveřejnilo hospodářské výsledky za třetí čtvrtletí, kdy se propadlo do ztráty 3,3 miliardy švédských korun. Ve stejném období loňského roku přitom společnost dosáhla zisku 3,2 miliardy švédských korun.Jedno období zisk a druhý taková ztráta. No spíše vedení přelévalo peníze z jedné strany na druhou a snažilo se zachránit sama sebe.
Tiskni
Sdílej: