abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 17:22 | IT novinky

    Josef Průša oznámil zveřejnění kompletních CAD souborů rámů tiskáren Prusa CORE One a CORE One L. Nejsou vydány pod obecnou veřejnou licenci GNU ani Creative Commons ale pod novou licencí OCL neboli Open Community License. Ta nepovoluje prodávat kompletní tiskárny či remixy založené na těchto zdrojích.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:00 | Komunita

    Nový CEO Mozilla Corporation Anthony Enzor-DeMeo tento týden prohlásil, že by se Firefox měl vyvinout v moderní AI prohlížeč. Po bouřlivých diskusích na redditu ujistil, že v nastavení Firefoxu bude existovat volba pro zakázání všech AI funkcí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:11 | IT novinky

    V pořadí šestou knihou autora Martina Malého, která vychází v Edici CZ.NIC, správce české národní domény, je titul Kity, bity, neurony. Kniha s podtitulem Moderní technologie pro hobby elektroniku přináší ucelený pohled na svět současných technologií a jejich praktické využití v domácích elektronických projektech. Tento knižní průvodce je ideální pro každého, kdo se chce podívat na současné trendy v oblasti hobby elektroniky, od

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 03:11 | Komunita

    Linux Foundation zveřejnila Výroční zprávu za rok 2025 (pdf). Příjmy Linux Foundation byly 311 miliónů dolarů. Výdaje 285 miliónů dolarů. Na podporu linuxového jádra (Linux Kernel Project) šlo 8,4 miliónu dolarů. Linux Foundation podporuje téměř 1 500 open source projektů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:11 | Zajímavý článek

    Jean-Baptiste Mardelle se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 25.12.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:00 | Nová verze

    OpenZFS (Wikipedie), tj. implementace souborového systému ZFS pro Linux a FreeBSD, byl vydán ve verzi 2.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | IT novinky

    Kriminalisté z NCTEKK společně s českými i zahraničními kolegy objasnili mimořádně rozsáhlou trestnou činnost z oblasti kybernetické kriminality. V rámci operací OCTOPUS a CONNECT ukončili činnost čtyř call center na Ukrajině. V prvním případě se jednalo o podvodné investice, v případě druhém o podvodné telefonáty, při kterých se zločinci vydávali za policisty a pod legendou napadeného bankovního účtu okrádali své oběti o vysoké finanční částky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    18.12. 14:44 | IT novinky

    Na lepší pokrytí mobilním signálem a dostupnější mobilní internet se mohou těšit cestující v Pendolinech, railjetech a InterPanterech Českých drah. Konsorcium firem ČD - Telematika a.s. a Kontron Transportation s.r.o. dokončilo instalaci 5G opakovačů mobilního signálu do jednotek Pendolino a InterPanter. Tento krok navazuje na zavedení této technologie v jednotkách Railjet z letošního jara.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    18.12. 12:22 | Bezpečnostní upozornění

    Rozšíření webového prohlížeče Urban VPN Proxy a další rozšíření od stejného vydavatele (např. 1ClickVPN Proxy, Urban Browser Guard či Urban Ad Blocker) od července 2025 skrytě zachytávají a odesílají celé konverzace uživatelů s AI nástroji (včetně ChatGPT, Claude, Gemini, Copilot aj.), a to nezávisle na tom, zda je VPN aktivní. Sběr probíhá bez možnosti jej uživatelsky vypnout a zahrnuje plný obsah dotazů a odpovědí, metadata relací i

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    18.12. 05:22 | Zajímavý software

    QStudio, tj. nástroj pro práci s SQL podporující více než 30 databází (MySQL, PostgreSQL, DuckDB, QuestDB, kdb+, …), se stal s vydáním verze 5.0 open source. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    Kdo vám letos nadělí dárek?
     (17%)
     (0%)
     (9%)
     (0%)
     (4%)
     (4%)
     (13%)
     (35%)
     (17%)
    Celkem 23 hlasů
     Komentářů: 12, poslední dnes 16:06
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    18.3.2006 20:12 Voidless
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne všechno od Microsoftu je špatné
    Jen takova poznamka na okraj: podle meho je mezi synergickym efektem a vendor lock-in obcas docela tenka hranice.
    18.3.2006 20:17 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne všechno od Microsoftu je špatné
    jj, i kdyz jejich produkty nepouzivam, dost ms obdivuju. zajimavy je, ze sem si o nich spravil mineni az po tom, co sem vsechny jejich produkty smazal z hdd D-)
    19.3.2006 20:11 madA | skóre: 12 | blog: fallout | electronic frontier
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne všechno od Microsoftu je špatné
    tak nějak, MS produkty mě přestali tolik štvát až potom co jsem přešel na linux, samozřejmě s vyjímkou webdesignu, protože při něm dostat bila bránu do ruky, tak mám na krku obvinění z vraždy
    war is peace freedom is slavery ignorance is strenght Zabij komunistu, posílíš mír.
    18.3.2006 20:29 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne všechno od Microsoftu je špatné
    Microsoft má dobrý hardware. Ten nechytá viry a nemá, pokud vím, bezpečnostní mezery. Ale jejich programy nemám rád. Jsou děravé, nedotažené a plné chyb, stejně jako všechny jiné programy. Ale když se provozují bez sítě, tak to nevadí. :-)
    brk avatar 19.3.2006 10:17 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne všechno od Microsoftu je špatné
    IMHO, programy od Microsoftu, co se bezpečnosti týče, taky nijak zvlášť nevyčnívají z řady. Problém je jejích obrovský tržní podíl. Proč bych se měl zabývat dírou v programu, který používá „pět a půl lidí“ a to ještě nadprůměrně zdatných, když můžu se stejným úsilím zneužít díru v programu, který používají desítky procent uživatelů?
    USE="-qt -kde"
    19.3.2006 10:22 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne všechno od Microsoftu je špatné
    Ten tržní podíl sám o sobě ještě nemá takový vliv, ale když se to zkombinuje s velmi dlouhou reakční dobou, tak je to o ničem.
    brk avatar 19.3.2006 10:32 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne všechno od Microsoftu je špatné
    Na druhou stranu většina děr je zneužita až když vyjde záplata a je podrobně zdokumentováno, v čem byl vlastně přesně problém. Rychlejší reakční doba by byla samozřejmě lepší, ale nevyřeší to to, že řada uživatelů na to prostě kašle nebo o problému ani neví. Žijí v domění, že jejich antivir zakoupený s počítačem před 8mi lety je stejně dobře ochrání i dnes a o ničem jiném ani neví.
    USE="-qt -kde"
    xvasek avatar 20.3.2006 09:03 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne všechno od Microsoftu je špatné
    Microsoft Laser Mouse 6000 můžu jenom dopoučit. Stojí v OEM verzi 500,- bez DPH (zkuste sehnat jinde laserovou myš pod 1000,-) a funguje perfektně. Je přesná, rychlá, dobře padne do ruky a je i pro leváky. Trochu blbé jsou ty boční čudlíky, ale to není nic, co by člověk za jeden večer nevstřebal. Ve Fedoře se rozběhla bez jakéhokoli nastavování včetně všech čudlíků, a to jsem měl původně PS/2 myš. Následně jsem v Enigmě zdolal některé kola, které dřív fakt nešly. :-)

    Teď sháním klávesnici, ale Microsoft bohužel nedělá podsvětlené...
    18.3.2006 20:35 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne všechno od Microsoftu je špatné

    Já moc linuxového fanatizmu v poslední době nevidím. Po pravdě spíš antilinuxového fanatismu.
    On je fanatismus a nadšení, které má myslím právo na trochu nekritičnosti. Bez toho lehce nekritického nadšení by se člověk nehnul. Nesmí toho být moc a jestli je nějaký pozitivní efekt velkého rejpala, tak snad v tom, že upozornil na to, že nějaký nákrok k zbožnění tu je. A nebo ne, co já vím.
    Že se na webu jména abclinuxu mluví s láskou o Linuxu? No to je ale překvapení! :-)

    Jo, prohlášení! Nojo,tak jo. Prohlašuji, že se mi GNU/Linux líbí a jsem s ním spokojený a beru ho tak jak je, tedy i s jeho nedostatky.

    Všechno má své nedostatky už proto, že výhoda je někdy nevýhodou.
    Ideální žena není, auto také ne... systém také ne... a obávám se, že i já (sic!) mám chyby (sw i hw). :-)

    19.3.2006 13:16 HS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne všechno od Microsoftu je špatné
    Plne souhlasim. Bohuzel jsou mezi nimi i vysokoskolsti studenti IT oboru ( setkal jsem se i vysokoskolskymi kantory ), presneji budouci IT elita naroda . Boze kam spejeme ?
    19.3.2006 13:30 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne všechno od Microsoftu je špatné
    ?
    18.3.2006 20:42 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne všechno od Microsoftu je špatné
    Vidim, ze Plesa dosahl uspechu. No reknete, napadlo by Vas neco takoveho napsat predtim?

    Jinak, ve stredu jsem byl na prednasce o .NET a musim rict, ze je .NET a Visual Studio jsou naprosto vynikajici. K tomu MSDN, spousta dokumentace. Ale na Windows uz asi neprejdu. Nekolik krat jsem to zkousel. Blbe se mi v tom pracuje. A nejvic me stvou ty trialy, shareware, CD keys, bannery, .... to si radsi odprogramuju nejakej ten FSF programek, prelozim dokumentaci (apropo, prekladatele Gnome se mi jeste (po cca. 2 mesicich) neozvali), nebo prispeju financne na nejakej projekt. A jeste me tam stve obrovska nekonzistentnost GUI, jako kdyby nemeli zadne GUI Guidelines. GTK, Qt a tk taky neni idealni, ale alespon lepsi.
    18.3.2006 20:46 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne všechno od Microsoftu je špatné
    Stroje Apple jsou pro mne idealni, akorat ze bych musel vydelavat trochu vice ;-)
    18.3.2006 20:59 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne všechno od Microsoftu je špatné
    Vidim, ze Plesa dosahl uspechu. No reknete, napadlo by Vas neco takoveho napsat predtim?
    Tohle není reakce na Jindry ;-), přidal jsem odkaz na příspěvek, pod jehož dojmem jsem to napsal.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    18.3.2006 21:11 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne všechno od Microsoftu je špatné
    pro vysvetleni: ja jsem to taky nemyslel spatne.

    Ale stejne se domnivam, ze nebyt Plesi, by se tady takove clanecky objevovali o dost mene.
    hwsoft avatar 20.3.2006 09:31 hwsoft | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne všechno od Microsoftu je špatné
    Jinak, ve stredu jsem byl na prednasce o .NET a musim rict, ze je .NET a Visual Studio jsou naprosto vynikajici. K tomu MSDN, spousta dokumentace. .
    LOL, tak tohle maji dobre zvladnuty, ale vim minimalne o jednom projektu, kde sefici zacli mluvit jak prednasejici z M$. Po dvou letech sly tyhle jejich cool novinky do stoupy a nastoupila klasika. Ono preci jenom server s PX na 10GHZ a nekolik TByte RAM neni ani dnes celkem bezny ;). (jednalo se o vizualizaci a sber dat)

    MSDN, ano spousty zavedejicich informaci, pro Lamy OK, ale pokud jsem sel do hloubky tak cim dal vic neprestnosti a dokonce protichudnych informaci. Rozchodit DCOM tak aby chodil mezi ruznymi jazykovymi verzemi celkem magie. To uz bylo obcas jednodussi nahodit DCOM v Linuxu :O pres EntireX
    18.3.2006 21:20 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne všechno od Microsoftu je špatné
    Co tedy podle tebe špatné je;-)?

    Za sebe bych řekl, že život znepříjemňující je labilní a nevypočitatelný operační systém (serverové varianty jsou na tom o poznání lépe, ovšem spíše se stabilitou). Zprostředkovaně bych nedoporučil Exchange a zaváhal i o MS SQL.

    Ale - MSDN je vynikající služba (DVD se nám válí po pokoji), Visual Studio nejlepší IDE, v jakém jsem pracoval (Eclipse, Netbeans, Rave, Komodo, KDevelop, DevC++), DirectX výborné, komplexní API, stejně jako framework .NET.

    Velmi mi ovšem vadí arogance představitelů (a firmy celkově), obchodní strategie firmy a ubohé konkurenční praktiky.
    Math, as Barbie says, is hard.
    18.3.2006 21:37 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne všechno od Microsoftu je špatné

    MSDN je možná skvělé pro někoho, kdo je v něm zvyklý pracovat, ale ne pro někoho, kdo se tam podívá jednou za půr roku. Já se v MSDN topím. Než se k něčemu doklikám je to vážně porod. Navíc mně hrozně vadí věty, ve kterých se alespoň třikrát vyskytuje symbol (c) nebo (r). A takových je tam bohužel hodně..

    Microsoft mi naprosto nevadí. Ale je fakt, že některé aplikace windowsákům závidím (ne však takové jako zde prezentuje Plechinger) :-)

    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    18.3.2006 21:21 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne všechno od Microsoftu je špatné
    Ono je to s tými fanatikmi všeobecne ťažké. Jednak som mal vždy dojem, že tí, ktorí poznajú jedinú pravú, správnu pravdu a presviedčajú o nej všetkých, sa predovšetkým sami potrebujú uistiť a na druhej strane, podliehajú určitej projekcii a kritizujú to, čoho sa sami dopúšťajú.
    18.3.2006 21:35 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne všechno od Microsoftu je špatné
    Bať! Navíc bych řekl, že je tu ještě jedna věc. Pozitivní fanatik, propagující slepě a umanutě svoji věc je něco dost problémového. Ale ta pravá katastrofa je člověk, který chce likvidovat všechno, co se mu do jeho pojetí nehodí. Často je to druhá fáze nadšení, ale není to nutné a vždy.
    Fanatik ale může být i bojovník proti fanatizmu.
    Heron avatar 18.3.2006 21:25 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne všechno od Microsoftu je špatné
    Windows jsem spokojeně používal od NT4.0 Workstation (1996) do 2003 Server (2004). Tedy 8 let. Nikdy jsem s nimi neměl problémy, nikdy mi nepadaly. Pak jsem si pořídil internet (s veřejnou IP) a nastaly problémy (výkonnostní, žádný FW pro windy to nezvládal). Od té doby jsem na linuxu. Až budu mít druhé PC (jako server), tak dám linux tam a na svůj desktop dám Windows XP (samozřejmě koupené) a na linux (nechci se ho vzdát) se budu připojovat přes putty a vnc.

    Ve Visual Studiu a C# (pro .NET framework) jsem napsal spoustu programů, naučil jsem se OOP (což se mi teď hodí při psaní v Javě).

    Zkrátka a dobře, na OS moc nezáleží. Každý se hodí na něco jiného. Microsoft se rozhodl vydělávat peníze a dělá to sakra dobře. Linus se rozhodl napsat jádro a poskytnout ho všem a taky to dělá dobře.
    18.3.2006 21:37 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne všechno od Microsoftu je špatné
    Pěkné. Ale IMO to stejně máte marné. Až budete diskutovat s nějakou takovou osobou, pro kterou byl zřejmě tento příspěvek určen, kupříkladu panem ABC, který zde dejmetomu bude propagovat Windowsí programy a za kažnou cenu hledat hnidy na Linuxu, tak jakmile projevíte s něčím - s čímkoliv - nesouhlas, byt jakkoliv věcně a konkrétně a opodstatněně, dotyčnému to bude jasné: "no jóóó, další Linuksák, HAAA, už ho máme! Adoruje Linux a nenávidí Windows a je úúúplně ZASLEPENÝ, řekl bych až VĚŘÍCÍ!"

    Poněkud vás zamrzí, že vám pan ABC připisuje něco, co si nemyslíte a nikde jste to nenapsal, a shazuje vás za své vlastní projekce, přičemž věcnou podstatu vašeho příspěvku ignoruje - takže se proti tomu ozvete a zdvořile se pokusíte situaci vysvětlit. A tu se ozve moudrý pan DEF a z pozice vyššího principu mravního vám sdělí, že ted tedy na vlastní oči vidí, jak je chudáček pan ABC neustále napadán - je to tedy pravda, ABC se stal nebohou obětí a mohou za to zaslepenci jako jste vy, kteří neumí unést kritiku vlastní modly. Ještě že pana ABC máme, aby statečně a bez ohledu na vlastní osobu bojoval s agresivními poblouzněnci, nedbaje opovržení a odporu.

    Zdeptán odjedete na ryby léčit si nervy, a když se po víkendu vrátíte k diskusi, zjistíte, že se mezitím zaplnila zpoloviny příspěvky trollů, které demagogie pana ABC přitáhla jak hovno mouchy, a z druhé poloviny příspěvky typu "no jo, tady to vidíte, tak linuxová komunita opravdu stojí za prd". Nad vším se bude vznášet úsměv pana ABC, který úspěšně přivolal ducha a ted vítězoslavně poukazuje "vidíte, co jsem říkal, máte tady ducha, vy modláři!" Najdete taky 10 nových blogů, které se místo nějakému užitečnému tématu věnují tomu, že bychom se měli věnovat něčemu užitečnému a ne panu ABC. Dalších deset blogů věnuje pozornost panu ABC tím, že podrobně popisuje proč bychom mu neměli věnovat pozornost.

    Sednete si ke klávesnici rozhodnut konečně neprůstřelnými argumenty vnést do situace jasno... ale v polovině příspěvku vás oslní OSVÍCENÍ. Ve vaší duši se rozhostí hluboký klid a mír, a tu pochopíte, že smysl vašeho života spočívá v něčem jiném než v boji s větrnými mlýny. Jdete dělat něco užitečného - třeba programovat pro komunitu - tu skutečnou komunitu, vydělávat peníze, čistit si ledviny pivem či produkovat endorfiny projíždkou na kole či sváděním té opálené sousedky s velkýma prsama.

    Poučen si řeknete, že házení hrachu nastěnu už bylo dost, a pro příště si budete lépe vybírat, s kterými lidmi stojí za to diskutovat a s kterými ne.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    19.3.2006 14:37 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne všechno od Microsoftu je špatné
    Hezké, to jsou dobré postřehy :-D. Já si vůbec nemyslím, že smysl mého života je v boji proti pánům ABC a DEF, jen mě unavovaly ty jejich neustálé výpady a tak jsem to cítil potřebu napsat. Jestli se tím něco změní ... to skutečně neřeším, stejně jsem si potom šel propláchnout ledviny tím alkoholem ;-).
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    18.3.2006 21:38 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne všechno od Microsoftu je špatné
    Windows nejsou na hovno a každý, kdo je takto paušálně odsuzuje je fanatik!
    OK, jsem fanatik:-)
    18.3.2006 21:41 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne všechno od Microsoftu je špatné
    Nevím proč, ale bytostně nesnáším slovo paušálně!!!
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    19.3.2006 09:07 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne všechno od Microsoftu je špatné
    Tohle není polemika s příspěvkem (dal jsem mu tři body).
    Ale: Nějak se mi zdá, že na jedné straně je Linux módou a na druhé straně tažení proti Linuxu nese své plody.
    Začínám si připadat podobně, jako když jsem v době (před třiceti lety), kdy to bylo něco nevídaného, byl vegetarián. To jsem s odmítnutím masa, musel pronést uklidňující řeč, že nejsem v nějaké hrozné sektě, že opravdu jen nejím maso.
    V poslední době, když řeknu, že mám na počítači Linux, mám pocit, že se mi dívají po vpichách na ruce, nenápadně koukají do ledničky, jestli tam nemám zavražděné nemluvně... :)
    Tedy zase abych říkal: "Mám Linux, ale nebojte se mne, to já jen tak, já mám Windows rád a Linux vlastně téměř nerad, nekoušu, nejsem nakaženej..."
    Nápis Linuks byl také avizován jako ukázka, že se nemá komolit název a psát třeba mrkvosoft. Lidé šli do sebe. nepíšou mrkvosoft a linuks je dál. Já to nesleduji, ale opravdu je tolik článečků nekriticky obdivujících Linux (krom vyložených úletů mladých kluků, kde jde spíš o problémy dospívání)? Ale o tom, že uživtel Linuxu je odpudivý asociál a... (JXD) se můžu dočíst i v tisku.
    Ty projevy sektářství byly a budou, ale tak zlé, abychom chodili kanálama to není. :) Odmítám tuhle hru. Zatím jsem viděl asi 30 živých uživatelů Linuxu a jen jeden by mohl být, při velké přísnosti označený jako "poněkud výstřední". Odmítám se nechat zatlačit do toho, že mám dokazovat že nejsem fanatik, komunista, smažka, jánevímco.
    19.3.2006 10:59 Honza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne všechno od Microsoftu je špatné
    Myslím, že není podstatné jaký je Windows, ale jak se chová firma Microsoft k ostatním operaním systémům

    Filozofie této firmy ja naprosto morálně nepřijatelná.

    Nerespektování dohodnutých standardů:

    Zkuste tvořit web v CSS pro Operu Firefox a IE

    Nerespektování dohodnutých standardů v kódování, fontech atd.

    Je velice nepřátelský i v ostatních oblastech:

    Formát doc je uzavřen a všeobecné požívání běžnými uživateli po celém světě je tak rozšířeno, že neumožňuje uživatelům ostatních operačních systémů bez problémů s uživateli Windows a s úřady komunikovat. Toto je ale taky velká chyba vlád celého světa, že povolil tento formát používat.

    mimochodem neznám nikoho kdo by si koupil MS OFFICE pro domácí používání, ale všichni je vesele požívájí

    NTFS - uzavřeý souborový systém neumožňuje bezproblémovou práci s ostatními operačními systény. Sdílení dat atd.

    Instalace zaváděče - nelze zvolit kde se nainstaluje atd.

    Jediné co na Microsoftu (a všech co jeho počínání přehlížejí a tolerují) obdivuji je, že se nebojí Boha
    David Watzke avatar 19.3.2006 14:53 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne všechno od Microsoftu je špatné
    K tomu zavaděči ještě - není možný Windows nainstalovat pokud je připojen disk, který není naformátovaný na FAT, nebo NTFS (no, minimálně když je ext3). Což je docela hnojárna...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.5.2006 18:24 Filip Vrlík | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ne všechno od Microsoftu je špatné
    Konečně to tady někdo napsal. Zcela souhlasím. Klidně budu (paušálně i občasně :-) odmítat M$ produkty, abych takto neprimo nepodporoval tuto spolecnost. Nerikam, ze vsechny jeji kusy jsou spatne, kdyz je budu hodnotit jednotlive, ale z pohledu s vetsim zaberem dochazim k tomu, ze M$ jako takovy (viz. duvody vyse od Honzy) je imho spatny. Ne, ze brzdi vyvoj, on jej posunuje zpet. Kvuli tomuto zasadnimu nazorovemu stretu budu zcela odmitat veskere M$ dokud nezmizi ony duvody. Tento postup je bezny, z psychologie treba, ale lepe se najdou priklady z politiky, at uz mistni, statni ci mezinarodni. Nebudu veceret s clovekem, ktery me okradl. Nebudu tvorit koalice s komunisty, dokud se neomluvi za minulost a ustoupi z nekterych zasadnich bodu programu. Nebudu obchodovat se statem, kde vladne tyranie a vlada zabiji sve obcany.

    Princip

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.