abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 00:33 | Zajímavý software

    plwm je nový, poměrně minimalistický správce oken pro X11. Podporuje dynamické dláždění okny, plochy, pravidla pro okna atd. Zvláštností je, že je napsaný v logickém programovacím jazyce Prolog. Používá implementaci SWI-Prolog.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 2
    včera 00:22 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.5. 23:00 | Zajímavý článek

    Sean Heelan se na svém blogu rozepsal o tom, jak pomocí OpenAI o3 nalezl vzdálenou zranitelnost nultého dne CVE-2025-37899 v Linuxu v implementaci SMB.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    24.5. 04:00 | Zajímavý článek

    Jiří Eischmann v příspěvku na svém blogu představuje typy, jak lépe chránit své soukromí na mobilním telefonu: "Asi dnes neexistuje způsob, jak se sledování vyhnout úplně. Minimálně ne způsob, který by byl kompatibilní s tím, jak lidé technologie běžně používají. Soukromí ovšem není binární věc, ale škála. Absolutního soukromí je dnes na Internetu dost dobře nedosažitelné, ale jen posun na škále blíže k němu se počítá. Čím méně dat se o vás posbírá, tím nepřesnější budou vaše profily a tím méně budou zneužitelné proti vám."

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    24.5. 00:22 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 25.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Warbler. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.5. 18:11 | Nová verze

    Multiplatformní open source spouštěč her Heroic Games Launcher byl vydán v nové stabilní verzi 2.17.0 Franky (Mastodon, 𝕏). Přehled novinek na GitHubu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.5. 18:00 | Nová verze

    Organizace Apache Software Foundation (ASF) vydala verzi 26 integrovaného vývojového prostředí a vývojové platformy napsané v Javě NetBeans (Wikipedie). Přehled novinek na GitHubu. Instalovat lze také ze Snapcraftu a Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.5. 14:55 | IT novinky

    Klávesnice IBM Enhanced Keyboard, známá také jako Model M, byla poprvé představena v roce 1985, tzn. před 40 lety, s počítači IBM 7531/7532 Industrial Computer a 3161/3163 ASCII Display Station. Výročí připomíná článek na zevrubném sběratelském webu Admiral Shark's Keyboards. Rozložení kláves IBM Enhanced Keyboard se stalo průmyslovým standardem.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 6
    23.5. 12:00 | Nová verze

    Vyšlo Pharo 13 s vylepšenou podporou HiDPI či objektovým Transcriptem. Pharo je programovací jazyk a vývojové prostředí s řadou pokročilých vlastností.

    Pavel Křivánek | Komentářů: 4
    23.5. 04:00 | IT novinky

    Java má dnes 30. narozeniny. Veřejnosti byla představena 23. května 1995.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (56%)
     (29%)
     (7%)
     (4%)
     (0%)
     (0%)
     (5%)
    Celkem 107 hlasů
     Komentářů: 8, poslední včera 15:58
    Rozcestník

    Soustředění na Albeři

    15.9.2006 01:30 | Přečteno: 3177× | poslední úprava: 15.9.2006 17:46

    Před pár dny jsem přijel ze soustředení na Albeři (akce pro prváky matfyzáky, kdyby někdo nevěděl, o co jde), a tak jsem si řekl, že bych vám o tom mohl něco napsat. Ať už pro ty, kteří by si rádi připomněli časy minulé, tak pro případné budoucí matfyzácké adepty (aby věděli, do čeho půjdou :o))

    Odjíždělo se dopoledne od budovy Přírodovědecké fakulty v Praze. Nejdříve jsem měl obavy, jestli tam vůbec trefím, ale po tom, co mě den předem moje milá provedla a ukázala mi, jak se tam dostanu, jsem to nakonec zvládnul. Když jsem dorazil před budovu fakulty, nemohlo být pochyb o tom, že jsem na správném místě. Ta tlupa lidí, kterou jsem tam viděl nemohla být ničím jiným, než tlupou matfyzáků :o) Shodil jsem bágl na zem a čekal a rozhlížel se po okolí. Pobaven jsem sledoval, že tam není jediná holka :o) Za nějakou chvíli přijely autobusy a my jsme nasedli. Bylo nás dost málo, asi tak osmdesát (byli jsme informatici L - Ž, takže nás mělo být řekl bych mnohem víc). Po zhruba půl hodině čekání na opozdilce jsme konečně vyrazili směr Jindřichův Hradec.

    Po zhruba dvou a půl hodinách jsme dorazili na místo. Na Albeři to vypadá opravdu krásně. Velký prostor, ohraničený z jedné strany silnicí, z druhé strany sinicí (jak vtipně poznamenal pan docent Pick - hned u tábora je totiž rybník), dvě louky a spousta stanů pro ještě větší spoustu lidí. Jak už jsem řekl, bylo nás asi osmdesát a tábor byl skoro prázdný.

    Program byl opravdu nabitý, volného času mnoho nebylo. Pořádalo se několik besed, dělal se test z matematiky, IQ testy, test z angličtiny a testy z tělocviku. To všechno v průběhu tří dnů.

    Pátek odpoledne a večer byl vyhrazen hlavně pro besedy s panem proděkanem o studijních záležitostech (pro mě velmi přínosná věc - do té doby jsem neměl tušení, jak to je s těma kreditama, zápočtama, zkouškama a vůbec je...i teď v tom mám trošku guláš), vrcholem večera pak byla beseda s panem děkanem prokládaná vystoupením heavy-mental countryové matfyzácké skupiny Humbuk :o) Perfektní zábava před spaním. I na vtipy došlo. Vlastně jich byla celá řada :o)

    Jdou dvě nuly po poušti a v dálce uvidí nekonečno. Ta jedna řekne druhé: "Že se jim chce v tom vedru."

    :o)))

    V sobotu dopoledne se konal test z matematiky (myslel jsem, kdo ví jaká hrůza to bude a nakonec se to dalo napsat úplně v pohodě) a později po něm zápis předmětů a vyřizování papírování. Takovej chaos, to jsem už dlouho nezažil :o) Paní ze studijního vysvětlovaly, co se kam má do indexu napsat, co kde v tom a tom papíru vyplnit, co kam načmárat... na tom by nebylo až tak nic divného, ale ony byly v tom výkladu zhruba o pět minut napřed a podle toho to taky tak vypadalo. Každej opisoval od každýho, jak se jenom dalo, zkrátka totální frmol... aspoň byla sranda :o)

    Odpoledne následovaly testy z tělocviku - to byla taky kapitola sama pro sebe :o) Snad bych jen shrnul, že je dobře, že mě donutili se po hodně dlouhé době pořádně natáhnout tak, že mě ještě tři dny potom bolely nohy. Matfyzáci nematfyzáci, to se nedá, furt jenom sedět u compu ;o) Myslím, že před těmito testy se ještě zapisovaly tělocviky. Zapsal jsem si kanoistiku a jako případnou náhradu plavání. Na kánoích jsme byli se školou a dost mě to bavilo, tak jsem si řekl, proč ne :o)

    Večer následovala beseda se dvěma studenty a zároveň členy SKASu, Ondřejem Zajíčkem a Davidem Kolovratníkem o obecných věcech matfyzáckých. Velmi informačně hodnotná přednáška, díky jim za ni. Dozvěděl jsem se tam spoustu věcí a hlavně byla taky zábavná, čímž byla skvělou předehrou pro naprosto ultimátní besedu s Liborem Forstem o sítích na Matfyzu. O tomhle pánovi jsem už slyšel ledacos, ale není nad osobní zkušenost. Jednoduše řečeno, nepamatuju si, kdy jsem naposled zažil tolik srandy :o))) Taková záplava fórů, to se jen tak nevidí :o)

    V neděli se konaly už jenom IQ testy a testy z angličtiny. IQ testy nemám zrovna rád, ale v tomhle případě ani tak o IQ testy nešlo. Žádné přeskupování jablek a hrušek, žádné žonglování s kolečky, čtverečky a puntíky... normální, povětšinou celkem jednoduché úlohy na procvičení jakéhosi takéhosi myšlení. O nic nešlo... Ani angličtina nebyla nijak obtížná, test sloužil pouze k rozřazení do čtyř skupin podle znalostí (já jsem byl zařazen do středně pokročilých, čili do třetí skupiny).

    K těm matfyzačkám jsem zapomněl dodat, že nakonec bylo na soustředění holek myslím pět. Jedna fyzička, dvě děvčata z Ruska a pak ještě dvě holky. Takže nic moc na 80 kluků :o))) Ale já z toho nějak zoufalej a frustrovanej nejsem ;o)

    Stručné shrnutí (pokud mě ještě něco napadne, tak to doplním):

    Tak co, kdo jste byli na Albeři taky? A kdo jste tam byli letos 9. - 10. září? Třeba jsme spolu mluvili, ale to asi nezjistíte jinak, než že se na mě podíváte v SISu, jelikož tady ještě fotku nemám :o)

           

    Hodnocení: 89 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    15.9.2006 01:38 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Chaos je velmi zdravý, pokud ho není až extrémně moc.
    Copak toho není dost?
    15.9.2006 01:41 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Souhlasím. Tam byl podáván v osvěžujícím množství.
    15.9.2006 01:43 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Ovšem všeho s mírou. Představ si chodit do školy podle tohohle :-)
    Copak toho není dost?
    15.9.2006 01:50 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Uff, to jsem se lek. To je fakt drsný. Mám dojem, že se někdo snažil narvat co nejvíc informací na co nejmenší plochu. Asi šetřej papírem :o)

    Tohle vypadá o dost líp :o)
    15.9.2006 01:58 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    To je ovšem trapné, jak si podlí informatici udělají přehledné rozvrhy a ještě s barvičkama a nebozí elektrotechnikové mají takovou hrůzu :-)
    Copak toho není dost?
    15.9.2006 02:04 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Autorka se pod své dílo dokonce podepsala, takže máš alespoň u koho reklamovat ;o)

    Ale kdo ví, třeba to má nějaký důvod. Na Matfyzu je údajně sítem analýza, na ZČU třeba už samotný rozvrh ;o)
    15.9.2006 02:07 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Jo, to by mohlo být. Já s tím nemám nic společného, teda, mně to jenom posílali nešťastní ex-spolužáci, abych je mohl též politovat :-)
    Copak toho není dost?
    15.9.2006 02:12 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Aha. Můžeš jim tedy vyřídit i mou účast :o)
    15.9.2006 02:16 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Oni si s tím poradí, je to výkvět technické inteligence :-)
    Ty voe, ja jdu na vejsku, rozvrhu nerozumim, po prazdninach jsem tupej, tesim se akorat na chlastani...no, to bude mazec :)
    Spíš by mě zajímalo jak si poradím já :-)
    Copak toho není dost?
    15.9.2006 11:29 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Mají výhodu, já bych radši měl jako síto rozvrh než tu analýzu ;o) Ale zase na ni podle toho rozvrhu aspoň trefím :o)
    Jakub Hájek avatar 15.9.2006 13:16 Jakub Hájek | skóre: 14 | blog: zamek | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    To s tou analyzou jako sitem mi prijde spise jako zazity mytus nez realita. A koukal jsem ze Te ji bude ucit pani docnetka Stara, coz je dle me osobni zkusenosti velmi prijemna a rekl bych ze i velmi hodna pani.Co se tyce zkouseni tedy nevim, znam ji jen jako cvicici, ale myslim, ze jsi chytil jednoho z nejmirnejsich analyzniku co jsi mohl.
    Teprve tehdy, až nebudeme mít co ztratit, budeme opravdu svobodní.
    15.9.2006 14:12 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Díky za informaci, to by bylo fajn.
    15.9.2006 19:44 Tomáš Honzák | skóre: 19 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Hihi, souhlas.

    Alepoň podle osobní zkušenosti, byť nepřímé. Prvák 1996 měl bratru 240 lidí, z toho půlka u doc. Staré, druhá půlka dr. Holického. Přežilo 120, přičemž poměr přeživších byl 90/120 : 30/120 :-)
    15.9.2006 22:43 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Tak to je příjemné slyšet. Ale těch 30 ze 120 by to moc neuklidnilo ;o)
    15.9.2006 22:45 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Myslím těch třicet u paní docentky Staré ;o)
    15.9.2006 07:25 --
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    uplně normálně, nevim co se vám na tom nezdá. dle mě je to pěkně srozumitelné...
    15.9.2006 14:17 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Nevím, nějak jsem asi nestačil pochytit eleganci a krásu toho rozvrhu :-)
    Copak toho není dost?
    15.9.2006 14:26 --
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    ono po peti a pul letech na cvut se v tech rozvrzich nejde nevyznat :-) a zda se ze na vsech fakultach budou delany podobnym zpusobem.
    15.9.2006 08:00 borama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři

    Ať už pro ty, kteří by si rádi připomněli časy minulé,...

    Uf, při vzpomínkách na Albeř mi skoro ještě teď naskakuje husí kůže. Ti slizcí ksichti, ty divné vtípky o derivacích... Ještě, že už to mám za sebou :)

    15.9.2006 11:20 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Ti slizcí ksichti, ty divné vtípky o derivacích...
    V mém případě to tak zlé nebylo. Bylo tam sice pár jedinců, u kterých jsem měl dojem, že trpí nutkáním dávat neustále najevo, kolik toho umí a ví, ale takoví vychloubační lidé se najdou všude. V průběhu soustředění jsem ale narazil i na normální lidi, kteří byli fakt v pohodě. Není to s tím Matfyzem vůbec tak špatné, jak se říká ;o)
    15.9.2006 08:57 hub | skóre: 26 | blog: bg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Pár dní (4.-6.) před tebou to bylo naprosto stejné. I s papírováním to byl stejný chaos -- prostě ten, kdo to psal jako poslední, vyhrál. Sysli jsme nechali na pokoji, neviděl jsem nikoho, že by si je fotil. Jestli to nezvládli, tak se můžou stavit v ZOO.

    - skoro neustále dostupný přeslazený horký čaj - vosy se na to hrnuli jedna radost
    15.9.2006 11:32 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    To je pravda, já s sebou foťák neměl, tak můžu zajít do ZOO :o) Od sedmnáctky to tam mám kousek...

    A vosy mi nevaděj, bez toho čaje bych to tam nepřežil :o)
    15.9.2006 09:41 Tom.š Ze.le.in | skóre: 21 | blog: tz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Jojo, taky jsem tam před 14 lety byl (a pak asi desetkrát v průběhu studia). Chybí mi zprávy o Osice - vy jste ji nevyzkoušeli :)? A syslíci se nejlépe loví tak, že skoro všichni odjedou a nahází jídlo do košů (pokud tam pořád jsou takové ty plechové kulaté), oni to pak vybírají a občas mají problémy se dostat ven...

    K těm holkám, my jsme jich měli myslím o něco málo více, ale i tak mi pak kamarádky říkaly, že to je strašné, že úplně neznámí studenti jim tvrdili "že se přece znají z Albeře".
    15.9.2006 11:09 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Chybí mi zprávy o Osice - vy jste ji nevyzkoušeli :)?
    Bylo nám to docentem Pickem zakázáno, kvůli sinicím, ale i kdyby ne, tak nevim nevim... v tý zimě... :o)
    K těm holkám, my jsme jich měli myslím o něco málo více, ale i tak mi pak kamarádky říkaly, že to je strašné, že úplně neznámí studenti jim tvrdili "že se přece znají z Albeře".
    No, tak tyhle to budou mít opravdu ještě horší. Vtipný pak bylo, když po nás přijeli filozofové. Tam bylo holek... :o)
    15.9.2006 13:08 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    ale i kdyby ne, tak nevim nevim... v tý zimě... :o)

    "Zima" je iba vyhovorka. A aj tie sinice su podozrive. Asi sa tohoto roku kantorom nechcelo do vody. Vzdy sa sutazilo, ci rano do vody nalezie viac kantorov, alebo prvakov. Ked som bol ja, tak jeden den bola remiza a dalsie dni sme to rozumne vyhravali. Mala poznamocka: kantorov tam bolo asi 10x menej ako prvakov.

    Na Alberi vidno kraaaasny rozdiel medzi matfyzakomi a filozofmi. Ked vystupia matfyzaci z busu, tak sa rozbehnu kazdy a inde, a trva 15 minut, nez sa ich podari nahnat na jedno miesto a nieco organizacne im povedat. Filozofi vystupia z autobusu hromadne si sadnu do kruhu a hromadne si zapalia. Sice nad kruhom sedi oblak husteho dymu, ale organizacne sa im da rozpravat bez problemov.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    15.9.2006 13:14 Tom.š Ze.le.in | skóre: 21 | blog: tz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    A co tam vlastně jezdí za filozofy? Znám pár lidí na fildě (japanologie), ale co vím, tak je nikdo na Albeř nehnal/nežene...
    15.9.2006 14:20 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    "Zima" je iba vyhovorka. A aj tie sinice su podozrive. Asi sa tohoto roku kantorom nechcelo do vody. Vzdy sa sutazilo, ci rano do vody nalezie viac kantorov, alebo prvakov.
    To je možné, že se jim moc nechtělo. Škoda, byla by to sranda, taková soutěž :o)
    Ked vystupia matfyzaci z busu, tak sa rozbehnu kazdy a inde, a trva 15 minut, nez sa ich podari nahnat na jedno miesto a nieco organizacne im povedat.
    To nám bylo hned u autobusu řečeno, ať si jdem prohlídnout nástěnku na zadní stěně jídelny. Ti, kteří slyšeli, šli na místo a ti, kteří neslyšeli, šli za těmi, kteří slyšeli :o)
    15.9.2006 10:00 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Jo Libor Forst, Uvod do Unixu mam od nej za jedna a od ty doby se povazuju za unixoveho guru :) Jeho hlasky jako treba: jak by moh (mysleno nakej program) vedet, co chcete, neni od Microsoftu, nebo: kdyby tu byl nekdo pres autorsky prava, tak unix rikam s malym u, jsou nezapomenutelny. A kdyby jo tak se urcite daji najit nekde na webu...

    Nadruho stranu, jak rikal jeden matfyzak - proc neni na mff wifi? protoze Forst, musi mit pod kontrolou kazdej byte....
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    15.9.2006 11:14 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Jo jo, tady jich pár je :o)

    O wifi byla na besedě o sítích taky řeč. Vykládal, že nechce, aby se mu kvůli tomu před budovou na náměstí shromažďovaly auta... :o) Ale prý nakonec tu wifinu zavedli, tak nevím.
    15.9.2006 12:21 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Kdo ví. Lingvisti nějakou wifi na MS mají a dokonce je údajně nezabezpečená (kamarád ji prý používal, sám jsem to nezkoušel).

    Na MS se mi nepodařilo připojit se v učebnách a to ani s xbuzerantem, tedy xsupplicantem. To bylo řečí o tom, jak se budeme moct připojit v každé univerzitě na světě, která participuje v "nějakem" projektu... I když ono je to hlavně pro naši bezpečnost...
    Math, as Barbie says, is hard.
    15.9.2006 17:41 MJ | Tady a teď
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Wifina v malostranských učebnách je hlavně těsně před doděláním a běží jen v testovacím provozu, takže od ní ještě moc nečekejte.
    15.9.2006 21:12 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Díky za info. Poněkud se mi nedostává informací o těchto akcích...
    Math, as Barbie says, is hard.
    masožravá palma avatar 15.9.2006 11:08 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Jo, na Albeři bylo krásně. Byla jsem tam o něco dříve než ty spolu s Markem Bernátem a možná i někým jiným, ale ty jsem zatím nenašla. Celkem nás tam bylo 120 a holek z toho bylo minimálně 20.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    15.9.2006 13:34 johniez | skóre: 17 | blog: xyz | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Ja tam byl nekdy 2002 a bylo to dobry. Holek tam bylo dost, skoro 1:1 .)
    Jakub Hájek avatar 15.9.2006 13:35 Jakub Hájek | skóre: 14 | blog: zamek | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Jo jo na Alber rad vzpominam.. Jezdili jsme tam uz se zakladkou a vzdy to bylo naprosto paradni. A kdyz jsem tam byl pred rokem na zapisu na MFF musel jsem zamacknout slzu v oku.Ale opet jsem si to tam docela pekne uzil.
    Teprve tehdy, až nebudeme mít co ztratit, budeme opravdu svobodní.
    16.9.2006 00:27 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Z Albeře se mi vybavuje hlavně to, jak jsem se ráno probudil zimou, zjistil jsem, že všechno oblečení, které mám s sebou, mám už na sobě, takže jediné, co můžu změnit, je to, že vylezu ze spacáku… A pak taky, jak jsem svým výkonem ve dvanáctiminutovce připravil člověka z KTV o radost ze života… :-)
    16.9.2006 11:10 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    To jste řekl velice trefně, pane Kubečku, lépe bych vlastní zkušenost nepopsal :o)
    18.9.2006 01:37 fissie | skóre: 12 | blog: One little blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    To je naprosta klasika. Hlavne, ze se v papirech, ktere zvou na Alber pise, ze si mame vzit svicku a plavky, ale ze by nekdo napsal o tom, ze je treba uvazovat zhruba o 5 vrstev obleceni vic nez normalne, to jaksi ne... ;-).
    18.9.2006 18:02 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Zřejmě naivně předpokládají, že budoucí studenti vědí, že v půlce září už je ve volné přírodě ráno docela zima. Studentům z větších měst, kde jsou rozdíly mezi ranní a odpolední teplotou nevýrazné, mohou ovšem podobné skutečnosti snadno uniknout… :-)
    16.9.2006 15:48 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Jojo, Albeř byla vloni super. Vtipné bylo, jak jsme se nikdo s nikým neznal a přesto se bylo o čem bavit, z čeho si dělat srandu, s kýám si zahrát parodii (především díky mé účasti) na volejbal, jen pod širákem jsem spal sám.

    Holek jsme měli myslím více (odhadem tak čvrtka až třetina), asi to bude tím, že jsem na fyzice :-)
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    17.9.2006 11:37 Tom.š Ze.le.in | skóre: 21 | blog: tz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Taky za nás v počtu holek měla výhodu ta polovina, co jela společně s oborem učitelství... :)
    17.9.2006 15:13 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Pod širákem? Tam? Chci říct, taky jsem spával pod širákem třeba na školním výletě, ale na Albeři bych asi v noci umrznul :o)
    28.10.2006 12:25 Julie Svecova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Konecne jsem nasla neco o letosnim soustredeni na Alberi :) ja tam byla ve stejny dobe jako ty, jsem jedna z tech 5 ti holek :D Nevite nekdo o nejakych fotkach? par lidi tam fotilo, ale nemuzu zadny fotky najit :(.

    ad zima+caj: ja si na noc davala caj do flasky a pak do spacaku, jako ohrivaci lahev. jeste rano to trosku hralo :) (asi proto jak pozde jsem chodila spat, a jak brzo nas nutili vstavat :/ )

    ad hlasky: skoda ze jsem je neslysela :(

    ad zviratka behajici po louce :)): taky jsem se snazila je vyfotit, ale ze stanu, byly dycky moc daleko.

    Zapomnel jsi zminit taborak ;) nebo jsi u nej nebyl? Podle me to byla jedna z nejhezcich veci na celym soustredeni.
    28.10.2006 12:36 Julie Svecova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    jeste dodatek: jestli nekdo odpovite na tu otazku s fotkama, napiste mi prosim na email:julie.jesica@seznam.cz ja jsem tuto stranku nasla nahodou, a asi uz ji priste nenajdu(nebudu mit duvod hledat) dik.
    3.9.2007 15:25 Honza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Čau, prosím nemohl byste někdo napsat něco víc o tom testu z matematiky, co se na Albeři píše? Těžký/lehký (v prorvnání s přijímací zkouškou), jaký typ úloh tam tak bývá (spíš logické, nebo spíš testující znalosti teorie) a jak se vyhodnocuje - jako jestli jen prospěl/neprospěl, nebo je to nějak podrobnější? A co také z výsledku toho testu plyne - má to podobnou funkci jako rozřazovací test z angličtiny, či je to jen tak...Dík za odpověd
    3.9.2007 16:14 fissie | skóre: 12 | blog: One little blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soustředění na Albeři
    Vubec se tim predem nezabyvej, stejne jako zadnym dalsim testem, ktere tam budou. Je to pouze pro statisticke ucely, zaznamenava se to kdo vi kolik let a zjistuje se, jak moc populace hloupne. Prijdes, sednes si, napises. Je to pomerne lehky a nema to vliv vubec na nic. Jsou to spis logicke a jednoduche priklady. Aspon co ja si pamatuju.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.