abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:11 | Nová verze

    Richard Biener oznámil vydání verze 14.1 (14.1.0) kolekce kompilátorů pro různé programovací jazyky GCC (GNU Compiler Collection). Jedná se o první stabilní verzi řady 14. Přehled změn, nových vlastností a oprav a aktualizovaná dokumentace na stránkách projektu. Některé zdrojové kódy, které bylo možné přeložit s předchozími verzemi GCC, bude nutné upravit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:44 | Komunita

    Free Software Foundation zveřejnila ocenění Free Software Awards za rok 2023. Vybráni byli Bruno Haible za dlouhodobé příspěvky a správu knihovny Gnulib, nováček Nick Logozzo za front-end Parabolic pro yt-dlp a tým Mission logiciels libres francouzského státu za nasazování svobodného softwaru do praxe.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    dnes 13:11 | IT novinky

    Před 10 lety Microsoft dokončil akvizici divize mobilních telefonů společnosti Nokia a pod značkou Microsoft Mobile ji zanedlouho pohřbil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 21:33 | Komunita

    Fedora 40 release party v Praze proběhne v pátek 17. května od 18:30 v prostorách společnosti Etnetera Core na adrese Jankovcova 1037/49, Praha 7. Součástí bude program kratších přednášek o novinkách ve Fedoře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 21:11 | IT novinky

    Stack Overflow se dohodl s OpenAI o zpřístupnění obsahu Stack Overflow pro vylepšení OpenAI AI modelů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:55 | Nová verze

    AlmaLinux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4 (Mastodon, 𝕏). S kódovým názvem Seafoam Ocelot. Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:11 | IT novinky

    Před 50 lety, 5. května 1974 v žurnálu IEEE Transactions on Communications, Vint Cerf a Bob Kahn popsali protokol TCP (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | Zajímavý článek

    Bylo vydáno do češtiny přeložené číslo 717 týdeníku WeeklyOSM přinášející zprávy ze světa OpenStreetMap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:00 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová stabilní verze 2.10.38 svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky GIMP (GNU Image Manipulation Program). Přehled novinek v oznámení o vydání a v souboru NEWS na GitLabu. Nový GIMP je již k dispozici také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 00:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1220 projektů od 195 organizací (Debian, GNU, openSUSE, Linux Foundation, Haiku, Python, …) přijatých do letošního, již dvacátého, Google Summer of Code.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (64%)
     (8%)
     (14%)
     (15%)
    Celkem 129 hlasů
     Komentářů: 8, poslední 4.5. 08:25
    Rozcestník

    Pumpaři od Zlaté podkovy

    11.10.2010 18:10 | Přečteno: 2200× | poslední úprava: 7.11.2010 13:00

    Neuplyne snad měsíc, aby se v médiích neobjevila zpráva, že ten či onen figuruje na seznamu toho či onoho. Nejpopulárnější jsou seznamy spolupracovníků STB, ty oficiální, které již dávno v žebříčku popularity přeskočily ty neoficiální, Cibulkovy. Dnes jsem narazil na seznam nepoctivých pumpařů.

    Seznam spískala obecně prospěšná společnost ACTA NON VERBA ve (ne)spolupráci s ČOI. Z té se jim podařilo vymámit seznam benzínových pump, které ČOI kontrolovala v loňském roce a následně i seznam pump, které kontrolou prošly. Množinovým rozdílem pak získali seznam pump, které zásobují své zákazníky nevyhovujícím palivem.

    Iniciativa je to vlastně sympatická, až by jeden zatleskal. Je absurdní, jak ČOI kličkuje, aby, ze strachu před žalobou, nemusela vydat seznam nepoctivých pumpařů sama. Nicméně ani seznam od ACTA NON VERBA není bez poskvrny. Zrak mi padl na čerpací stanici UNICORN z Brna, jelikož jsem ji míval nedaleko od domu. Je vedena na seznamu hříšníků (dvakrát), nicméně při pohledu do seznamu čerpacích stanic, jež kontrolou prošly!!! ji objevíme také dvakrát, navíc nemá zkomolenou adresu (tuto zkomoleninu jsem v seznamech ČOI nenašel).

    Ať už je kvalita paliva z oné stanice jakákoliv (slyšel jsem ohlasy pozitivní i negativní), děsí mě, jak "moc" práce si ono sdružení se seznamem dalo. Vždyť vytvářet seznamy je tak snadné, ale dostat z nich své jméno pryč, to už je horší. Začínám obavy ČOI chápat, pokud by její zaměstnanci odváděli práci stejným způsobem (a proč by to mělo být vlastně jinak), asi by se u nich s právníky protistran dveře netrhly.

    Nakonec nevím, co si mám myslet... o oné čerpací stanici, o aktivistech z ACTA NON VERBA, komu slouží ČOI a jak vlastně funguje množinový rozdíl.        

    Hodnocení: 75 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    11.10.2010 18:15 bigBRAMBOR | skóre: 37
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    2x prosla, 2x neprosla, treba mela za rok 4 kontroly kvality.
    11.10.2010 19:58 jekub
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    nadskočte si a přečtěte si poslední dvě slova v blogu
    12.10.2010 22:27 Jirka P
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    Sám si nadskoč. To, že seznam byl získán množinovou disjunkcí, tvrdí pouze autor zápisku. MMCH v seznamu všech kontrol je ta pumpa 4x.
    13.10.2010 09:05 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    Prosel jsem ten seznam jeste jednou a je tam trikrat, na strane 22. Vickrat jsem ji opravdu nenasel.
    13.10.2010 15:34 Jirka P
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    + jednou na straně 21 (pdf číslování)
    11.10.2010 20:01 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    No nevim, ty seznamy nemaji prilis mnoho spolecnych udaju (napr. datum), podle kterych by se to dalo jednoznacne sparovat.
    11.10.2010 22:41 bigBRAMBOR | skóre: 37
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    no jine vysvetleni, krome diletanstvi pri tvorbe seznamu, kdyz se tam objevi dvakrat stejna pumpa, na stejne adrese, se stejnym IČ nenapada.
    11.10.2010 20:44 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    K tomuhle absurdistánu vůbec nemuselo dojít, kdyby ČOI mohla zveřejňovat výsledky své práce, tzn. seznamy veškerých nevyhovujících výrobků či služeb. Vypadá to na "šmejd" v zákoně, pokud jí to, dle jejího vyjádření, zákon znemožňuje.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    11.10.2010 21:36 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    Ale oni by asi mohli, ale nejspíš se bojí pomsty.

    Když má člověk trochu cit pro motor, dokáže odhadnout, že to "nějak netáhne". V čerpacích stanicích je taková konkurence, že není problém jezdit prostě jinam, já třeba mám oblíbené pumpy, kde se obvykle neseknu. Ale stejně si moc nepomůžu, protože zákon ukládá povinnost pančovat naftu řepkou. (Děkujeme voličům Zelených)
    "Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
    12.10.2010 12:19 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    Nejaky podklad ako za to mozu volici Zelenych? Pretoze uzitok z toho ma Chemicky Andrej (Babis), ktory je velky kamarat z oranzovymi aj s modrymi. A ma rozhodne najvacsi vyvar na spracovani repky na methylester, na ktory ma zakonom zaruceny odbyt.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    12.10.2010 21:14 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    No někdo to musel v parlamentu iniciovat. A k tomu se právě ti zelení hodili. Z modrých nebo oranžových by to z ideologických důvodů vylézt nemohlo.
    "Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
    12.10.2010 22:11 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    A to vies, ze to Zeleni iniciovali alebo si to iba myslis na zaklade predsudkov? Preto pisem, ze podklad by sa hodil. Pokial ma phr pocit, ze ma niekomu dakovat, bolo by fajn potvrdit, ze dakuje tomu pravemu.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    13.10.2010 17:58 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    Dalo to práci, ale našel jsem to - první zmínka o jednání na vládě 29. 1. 2007, bod č. 2
    Návrh zákona, kterým se mění zákon č. 86/2002 Sb., o ochraně ovzduší a o změně některých dalších zákonů (zákon o ochraně ovzduší), ve znění pozdějších předpisů

    č.j. 1854/06

    Materiál předložený místopředsedou vlády a ministrem životního prostředí byl stažen z programu jednání s tím, že jej vláda projedná na jednání své schůze dne 5. února 2007.
    odkaz na dokument je zde :

    http://kormoran.vlada.cz/usneseni/usneseni_webtest.nsf/0/F3C1144C40E69003C125726C0038E4E3

    Onen předkladatel je tedy Mr. Bursík osobně.

    Jste spokojeni pánové ?
    "Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
    14.10.2010 13:23 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    Navrh zakona predkladany vladou zastupenou Bursikom: http://www.psp.cz/sqw/text/tiskt.sqw?o=5&ct=161&ct1=0 (podstatny pre primiesavanie biopaliv je Čl. I § 3a)

    Pozmenovaci navrh predlozeny v 2. citani Petrom Zgarbom (CSSD, skorumpovany minister zemedelstvi za Paroubka) http://www.psp.cz/sqw/text/tiskt.sqw?o=5&ct=161&ct1=4 zvysuje uz od 1.1.2008 podiel repky v nafte z 2% na 4.5%.

    Za finalne znenie hlasovali vsetky strany http://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?G=45268

    Este nieco o ulohe zelenych, oranzovych a modrych v chemickom biznise pre spriatelenych podnikatelom a stranickych kamaratov?

    (Oprava: Babis nema nic spolocne so Setuzou, okrem toho, ze jej konkuruje. Ale ako vlastnik Agrofertu repku pestuje a ako vlastnik Preolu ju aj spracuva. Male citanicko o kamaratstve Gandalovica so Setuzou a Paroubka s Babisom)
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    13.10.2010 11:49 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    Ale stejně si moc nepomůžu, protože zákon ukládá povinnost pančovat naftu řepkou. (Děkujeme voličům Zelených)
    Nevidis si ani do pusy... Tohle neni napad zelenych a ani ho nepodporuji.
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    11.10.2010 22:08 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    To, že jim to zákon znemožňuje, je nejspíš výmluva. Například se pořád odvolávají na zákon o ochraně osobních údajů, který jim to znemožňovat nemůže, protože se jedná o právnické osoby, kdežto zákon o ochraně osobních údajů se týká jen fyzických osob. A nedivil bych se, kdyby i to ostatní byly výmluvy. Pokud jim to zákon vyloženě nezakazuje (to asi těžko), museli by minimálně na dotaz podle zákona o svobodném přístupu k informacím ty hříšníky zveřejnit.
    11.10.2010 22:55 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    Nevím přesně o jaký jde zákon, který má svazovat ČOIce ruce, ale slyšela jsem, že už má přijít v dohlednu změna, která umožní zveřejňování kontrol u pumpařů. Což by bylo logické :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    11.10.2010 23:35 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    ale hovno logické, žádná změna zákona není potřeba, jsou to jen výmluvy, přesně jak napsal kolega (vyjímečně s ním souhlasím :-) - pročež je vidno, že mi nejde o persónu, ale o vyřčené ;-))

    já jsem cvičně po ČOI chtěl na základě zákona o svobodném přístupu k informacím výsledky kontrol v každém jednotlivém případě za květen 2009, a poslali mi obecná čísla, kolik toho kontrolovali, a žádné konkrétní výsledky, natož pro každý jednotlivý případ

    tak jsem to reklamoval, tak mi poslali nějaký ten obecný kec, že na základě Zákona o České obchodní inspekci mi to dát nemůžou, ale to je nesmysl, ten zákon jim to nijak nezakazuje, naopak 64/1986 Sb. §3 Česká obchodní inspekce d) zobecňuje poznatky z výkonu kontroly a předchází vzniku nedostatků, zejména včasným odhalováním jejich příčin, výchovným působením a zveřejňováním výsledků kontrol,

    tak jsem to reklamoval o patro vejš, na ministerstvu, a tam mě poslali do háje s tím, že nelze podávat informace o případech, které nejsou uzavřeny (což je pravda, a některé firmy se proti pokutám odvolaly, takže část případů se v té době ještě vlekla) - ovšem nevysvětlili, proč jsem tedy nedostal aspoň informace o tom, co už uzavřeno je ... a protože jsem měl pak jiné věci na práci a nemám zbytečné peníze na právníky a žaloby, tak už jsem se v tom nerejpal

    každopádně ale z té anabáze si pamatuju tolik, že jsem nenašel žádný právní předpis, ať už sám nebo na základě toho, na co se ČOI vymlouvá (asi doufaje, že nikdo ty odkazované zákony číst nebude, že bude dostatečně vystrašen jen zmínkou o jméně/čísle zákona), který by jim zveřejnění zakazoval; naopak, minimálně dva jim to nařizují, jednak výše citovaný a jednak zákon o svobodném přístupu k informacím
    12.10.2010 09:28 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    Tak máte pravdu. V tomto rozhovoru, v němž odpovídala paní ředitelka ČOI RNDr. Jana Příhodová , je vidět, že chyba je v lidech a ne v zákoně. Jen si kryje záda, a činí ten úřad zbytečným.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    12.10.2010 07:28 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    Ano, ČOI se vymlouvá, tak se zbytečně upraví zákon, aby se na tohle vymlouvat přestali a začali se vymlouvat na něco jiného. To je podobné jako zákon o zákazu oslepovat piloty laserem – prostě musíme mít v zákoně každou blbost konkrétně, i když je dávno řešena nějakým obecným zákonem.
    12.10.2010 23:38 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy

    Prej před pár roky prohrali soud s naštvaným pumpařem a stálo je to pár mega

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    13.10.2010 10:37 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    ... a stálo nás to pár mega.

    zajímavé, že jsem ještě neslyšel analogicky o prohraných soudech potravinářské inspekce s prodavači zelených salámů, popřípadě také s dovozci/prodavači různých jiných šmejdů, které ČOI ochotně zveřejňuje
    13.10.2010 11:23 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    Pochybuju o tom, že byl problém v tom, že zveřejnili výsledek kontroly. Spíš bych to tipoval, že to zveřejnili před ukončením řízení (kdy se např. dotyčný ještě mohl odvolat), nebo to zveřejnili nepřesně – např. u někoho zjistili jen malý nedostatek, zveřejnili to ale tak, že mohl snadno vzniknout dojem, že u něj byl velký problém.
    gtz avatar 11.10.2010 22:47 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    Ale zase to není otázka jen pumpy, ale hlavně benzínu. Třeba takový Slovnaft - no nabral jsem ho na dojetí a auto skoro nechtělo fungovat. OMV/SHELL/ARAL/AGIP jsou jedny z těch lepších, ale i dražších a malým firmám nezbývá nic jiného než nakoupit u menších levnějších výrobců a pak se není čemu divit, že testy jsou někde na hraně.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    12.10.2010 07:25 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    Jejda, tady snad nekdo veri, ze si kazda sit vozi svuj benzin ze svych rafinerii :-)

    Povim ti male tajemstvi. Vetsina benzinu u nas, je z Litvinova, Kralup ci Pardubic. Jen vyjimecne se vyplati dovezt odjinud...
    12.10.2010 07:52 skonciljsem | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    +1.
    Ale Slovnaft u vás nebere, ne?
    gtz avatar 12.10.2010 08:18 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    Ale to já přece netvrdím, vím, že ty malé firmičky to to berou tam kde je to levné. No nevím přesně jak je to s naturalem, ale ten je hodně rozdílný zda se jedná o ARAL/SHELL/OMV nebo nějaký KPETROL/SLOVNAFT/BENZINA.Tuším ARAL byl u nás ve Střelicích popř. ve Slavkově. A ty vysoce-oktanové - 98/100 ty se většinou dovážely z Rakouska.

    Kamarád dělal někde na OMV a jezdil k nim stabilně nějaký borec z cisternou z Rakouskou značkou. Ale pravda je v tom, že nikdo neví kde se ta cisterna natankovala.

    Já se těm KPetrol/Slovnaft pumpám vyhýbám, protože jsem nabral v SK v Blavě nějaký kentus a auto pomalu nejelo. Podobný případ jsem měl když jsem do služebního nabral pro dojezd někde nějaký KPETROL. No myslel jsem, že uteče motor jak se to celé třáslo.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    12.10.2010 08:34 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    Ano, na jizni Morave muze byt nejaky benzin ze Schwechatu, proto jsem psal vetsina, ne vsechen. Ale jinak je upne jedno jedno, jestli K-Petrol (uz neexistuje, ne?), Benzina (obe), Shell (mimo vysokooktanovych), OMV, Agip a ja nevim co vsechno jeste. Ty cisterny se sjedou na stejnem terminalu. Navic neexistuje nic takoveho jako maly, levny vyrobce benzinu, tohle neni pestitelska palenice. Vsechny rafinerie maji laborky a non-stop hlidani kvality Co ma naopak velky vliv jsou prave benzinky (a doprava). Spatne udelana nadrz a mas v benzinu vodu ci necistoty a nic s tim neudelas.

    Co se tyce K-Petrolu shodou okolnosti o tom neco vim. Zvlast ta Krhovska je povedena... to byla snad jedina, ktera mela nadrze nahore (kdyz pominu JeZeDacke Bencalory). Jejich problem byl, ze si je vetsinou staveli soukromnicci a setrili kde se dalo, pak se to strelilo firme K-Petrol.
    gtz avatar 12.10.2010 11:12 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    však ve Slavkově je nějaké překladiště (CHIMIS ENGINE)a kdoví co tam vlastně je. No kolikrát zde v Brně jsem viděl, že u AGIP/SHELLu stála cisterna s ARALEM. Ani jsem nezaznamenal, že KPETROL není, ani mi to nevadí. A zde je celkem hodně k dostání i benzín od Slovnaftu. Já jsem před rokem nabral někde na kraji Blavy (pumpa SLOVNAFT) NAT95 a myslel jsem, že nedojedu do Brna. Auto nejelo, ztrácelo výkon apod. No tehdy jsem naštěstí bral jen pár litrů, tak jsem to hned na hranicích vypucoval NAT98 a bylo to v pohodě. Jak mi kdosi říkal, ten jejich NAT95 má vysoký obsah vody prý skoro až max. objem vody co může být v benzínu. Já beru pokud je to možné jen ARAL a zatím jsem s tímto benzínem neměl problém.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    12.10.2010 12:00 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    Jasne, stat se to muze, ale pokud se vratim na zacatek, je to problem te ktere benzinky (pokud je to na ni trvale) nebo dopravy na ni. Nikoli vyroby, protoze kdyby to byl problem uz z vyroby, tak by teprve nastalo toco... jo a voda v benzinu byt nesmi. Ta se tam dostane jen zase z nadrzi dopravce, benzinky, ci auta.
    gtz avatar 12.10.2010 13:28 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    nevím přesně co to bylo za sajrajt, tehdy to byl prý nějaký přípravek nebo nějaké činidlo či co, kterým se dohánělo oktanové číslo. Kamarád pro ně dělal (jezdil s cisternou) tak o tom ledacos věděl. Nemohu se na to ani zeptat protože nyní jezdí někde s cisternou v Itálii.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    11.10.2010 23:56 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    Zrak mi padl na čerpací stanici UNICORN z Brna, jelikož jsem ji míval nedaleko od domu. Je vedena na seznamu hříšníků (dvakrát), nicméně při pohledu do seznamu čerpacích stanic, jež kontrolou prošly!!! ji objevíme také dvakrát, navíc nemá zkomolenou adresu (tuto zkomoleninu jsem v seznamech ČOI nenašel).
    dobrej postřeh

    koukal jsem na ty pdfka, jestli to nemůže být nekvalitní OCR, ale žádný kazy na papíře apod. tam nejsou ...

    tož, nechtěl bys jim napsat dotaz, jak to vzniklo?

    BTW, shodou náhod jsem zahlíd kus reportáže, zajímavý bylo, že Benzina se k tomu postavila čelem (problém přiznala), Lukoil tak úplně ne, ale nezatloukal, a Pap oil se tvářil, že je to nesmysl ... mno, tak z této trojice bych právě u toho Pap oilu měl o kvalitě největší pochybnosti, takže to sedlo, ten podtext, jako prdel na hrnec ...

    (jinak u Lukoilu beru pravidelně, bez problémů, a čerpám taky občas u Tank Ono v Jihlavě a u Kolína, kde bych nějaké pochybosti měl, mám i špatné reference, a taky že pár pump na seznamu mají, ale zrovna ty dvě "moje" ne, a u toho Tank Ono se mi zdá, že je to trošku horší se spotřebou, ale ještě nemám dostatečný vzorek, abych něco vyvozoval, a nezdá se mi, že by to motoru nesedlo podle jiných příznaků ... spíš bych si už konečně měl vyměnit šoupátka, to mi dělá větší bordel :-/)
    12.10.2010 09:24 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    tož, nechtěl bys jim napsat dotaz, jak to vzniklo?
    To jsem zkusil, nicmene...
    <info@kverulant.org>: host baron.smtp.cz[81.95.97.114] said: 554 qq permanent
        problem (#5.4.7) - from=<XXXXXXXX@seznam.cz> to=<info@kverulant.org>
        Message-ID=<<6.6.8-4499-175163266-1286810810@seznam.cz>> prijemce nema
        dostatek volneho mista na disku pro doruceni teto zpravy / recipient
        doesn't have enough disk space left for it (in reply to end of DATA
        command)
    
    12.10.2010 23:41 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    Lukoil je IMHO strategická investice, kde záleží jen na podílu na trhu, náklady jsou irrelevantní.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    12.10.2010 07:06 ZAH | skóre: 43 | blog: ZAH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    Myslím, že radost z toho seznamu budou mít hlavně ti co pančují palivo. Proto že v seznamu se objeví všechny benzinky, které měly nějaký problém s ČOI. Nevylepený štítek na stojanu, účtenka se špatným kódem atd. Prostě nelepší cesta jak to všechno zamést pod stůl.
    herne the hunter avatar 12.10.2010 12:50 herne the hunter | skóre: 10 | tor lara
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    pokud by COIka za neco stala, tak by se prestala vymlouvat a zverejnila by vysledky kontrol. to je afaik jedina spravna odpoved na zverejneni tohohle seznamu…
    i am herne the hunter and you are a leaf driven by the wind.
    13.10.2010 09:59 Martin Mareš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    jak vlastně funguje množinová disjunkce
    Co s tím má společného množinová disjunkce? Tak se přeci říká sjednocení množin, ne jejich rozdílu (to je diference).
    13.10.2010 16:23 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pumpaři od Zlaté podkovy
    Spíš než odkud se benzín a nafta vozí, záleží na tom, co s ní v té konkrétní pumpě dělají. Podíl firmy je spíš v tom, jak důsledně hlídá pumpaře na pumpě a jak je stanice postavená.

    Vzhledem k tomu, že pančovaný benzín a především nafta můžou odstřelit motor, mám pocit, že pančování je trestný čin jako sviňa, tedy zatajit místo, kde hrozí značná ztráta na majetku by mělo být trestným činem také (???). Nebo má ČOI zpovědní tajemství či něco podobného jako církev? :))

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.