abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 20:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) květnová aktualizace aneb nová verze 1.101 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.101 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:00 | Komunita

    V Brně na FIT VUT probíhá třídenní open source komunitní konference DevConf.CZ 2025. Vstup je zdarma, nutná je ale registrace. Na programu je celá řada zajímavých přednášek, lightning talků, meetupů a workshopů. Přednášky lze sledovat i online na YouTube kanálu konference. Aktuální dění lze sledovat na Matrixu, 𝕏 nebo Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 09:44 | IT novinky

    Vyloučení technologií, které by mohly představovat bezpečnostní riziko pro stát, má umožnit zákon o kybernetické bezpečnosti, který včera Senát schválil spolu s novelami navazujících právních předpisů. Norma, kterou nyní dostane k podpisu prezident, počítá rovněž s prověřováním dodavatelů technologií pro stát. Normy mají nabýt účinnosti od třetího měsíce po jejich vyhlášení ve Sbírce zákonů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 01:11 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:55 | Nová verze

    Po Red Hat Enterprise Linuxu a AlmaLinuxu byl v nové stabilní verzi 10.0 vydán také Rocky Linux. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.6. 22:55 | Nová verze

    Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-06 aneb Eclipse 4.36. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.6. 22:33 | IT novinky

    Americká filmová studia Walt Disney a Universal Pictures podala žalobu na provozovatele populárního generátoru obrázků pomocí umělé inteligence (AI) Midjourney. Zdůvodňují to údajným porušováním autorských práv. V žalobě podané u federálního soudu v Los Angeles označují firmu za „bezednou jámu plagiátorství“, neboť podle nich bez povolení bezostyšně kopíruje a šíří postavy z filmů jako Star Wars, Ledové království nebo Já, padouch, aniž by do nich investovala jediný cent.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    11.6. 18:33 | IT novinky

    Ultra Ethernet Consortium (UEC), jehož cílem je optimalizace a další vývoj Ethernetu s důrazem na rostoucí síťové požadavky AI a HPC, vydalo specifikaci Ultra Ethernet 1.0 (pdf, YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.6. 13:00 | IT novinky

    Francouzský prezident Emmanuel Macron chce zakázat přístup na sociální sítě pro děti do 15 let. Francie podle něj tento krok udělá sama do několika měsíců, i pokud se na něm neshodnou další státy Evropské unie. Reaguje tak na úterní vraždu vychovatelky, kterou ve východofrancouzském městě Nogent pobodal 14letý mladík. Jednotlivé sociální sítě podle něj mají možnost věk ověřit a vymáhat zákaz pomocí systémů na rozpoznávání tváří.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    11.6. 05:11 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem zůstává El Capitan od HPE (Cray) s výkonem 1,742 exaFLOPS. Druhý Frontier má výkon 1,353 exaFLOPS. Třetí Aurora má výkon 1,012 exaFLOPS. Nejvýkonnější český počítač C24 klesl na 165 místo. Karolina, GPU partition klesla na 195. místo a Karolina, CPU partition na 421. místo. Další přehledy a statistiky na stránkách projektu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (55%)
     (31%)
     (7%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 255 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    thingie avatar 2.4.2010 21:04 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    No, spíš bych si vzal kostku, přijde mi to jako neprůstřelnější náhoda, míchání lístků je takové…
    Růžové lži.
    Luk avatar 2.4.2010 21:06 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    míchání lístků je takové…
    Takové, no ... takové... :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    mirefek avatar 2.4.2010 21:23 mirefek | skóre: 6 | blog: proc_dalsi_nazev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    Souhlasim, ale michani listku ma zase tu vyhodu, ze nevim, pro koho hlasuji. Idealni by to bylo asi zkombinovat: pri michani listku vyuzit kostku.
    2.4.2010 22:07 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    Myslím, že i pseudonáhodný generátor /dev/urandom bude bohatě stačit.
    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
    thingie avatar 2.4.2010 22:29 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    No, vždycky ti pak zbydou ty nepoužité lístky. (Jasně, vyhodit, no.) A stejně je obtížné se ujistit, že nedělám nějakou zásadní botu, aniž bych se na ty lístky nepodíval.
    Růžové lži.
    mirefek avatar 2.4.2010 23:27 mirefek | skóre: 6 | blog: proc_dalsi_nazev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    Nevim, jakou bych mohl delat botu. Napada me pouze obava z neplatnosti prelozeneho listku, ale nikde jsem nenasel, ze by se to nesmelo. A kdybych vedel, koho presne volim, uz bych z toho nemel ten pocit. Takhle mohu napriklad rici, ze 2/3 meho hlasu propadly.
    thingie avatar 2.4.2010 23:41 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    Těžko říct. Ale podle mého je lepší volit kvalitnější náhodu a jistotu správného lístku před tou nevědomostí :-)
    Růžové lži.
    Luk avatar 2.4.2010 21:04 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    2.4.2010 22:05 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    Vida, to je mi celkem sympaticke.

    Jak prime hlasovani, tak reprezentace, tak i losovani, byt jsou vsechno principy zahrnujici rovnost a vseobecnost, maji kazdy sve vyhody a nevyhody. Je zatim velkou otazkou, jak tyto principy zkombinovat pri tvorbe efektivniho demokratickeho systemu.
    3.4.2010 13:13 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    Myšlenka zajímavá, ale losům se nedá věřit. Ne u nás - viz odkazy výše ;-)

    Navíc naše politická reprezentace - no, důležité je to slovo reprezentace, jací lidé takoví poslanci. Kdyby se vybíralo náhodně, IMO to nedopadne líp. (No možná o trochu jo, když by nad poslanci a ministry visel damoklův meč s tím, že za čytři roky půjdou s největší pravděpodobností od válu. Teda kromě případu GOTO první odstavec.)
    Quando omni flunkus moritati
    2.4.2010 21:54 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    Kdyz uz volit nahodne, tak mezi stranami, ktere jeste nejsou v parlamentu (i kdyz nektere outliery bych asi vynechal). Tam totiz clovek opravdu nevi. U tech parlamentnich se da ridit podle vysledku hlasovani.
    2.4.2010 22:11 Ondřej Profant | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    Jen technická: Tento volební systém je (takto jednoduchý), protože při jakémkoliv složitějším (včetně antihlasů), se rapidně zvýší počet neplatných lístků - lidé to nepochopí (spíš si tedy nic nepřečtou a jen tam hodí lístek).
    2.4.2010 22:28 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    co je na nahodne volbe po vylouceni historicky znemoznenych stran spatne a nezodpovedne? co je spatneho a nezodpovedneho na tom nedat hlas stranam, ktere za uplynulych dvacet let tuto zemi hospodarsky zhuntovaly, nacpaly nas do podruci EU a NATO, a jsou schopne dotahnout nasi zemi do jakkoliv vysokeho dluhu? co je spatneho na tom, vybrat nahodne z nekolika malo programove prijatelnych stran?
    2.4.2010 22:34 flaxa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    ... vybrat nahodne z nekolika malo programove prijatelnych stran? ...

    asi jste si spletl server, v tomto blogpostu se prece mluvi o volbach v Ceske republice.
    mirefek avatar 2.4.2010 23:37 mirefek | skóre: 6 | blog: proc_dalsi_nazev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    Jednak jsem nedal do ankety zadnou dalsi negativni polozku, takze treba jen ten, co si mysli, ze to je spatne (a ne nezodpovedne) tam podle mne zahlasuje. Dale kdyz bude nekdo volit vice stran soucasne, bude k nim citit mensi odpovednost, tedy je to mene zodpovedne -> nezodpovedne. Argumenty se najdou (i kdyz ja nahodnou volbu povazuji za korektni postup).

    A samozrejme by se mohli vyskytnout taci, co by si neprecetli zapisek a za nahodnou volbu omylem povazovali vyber mezi vsemi stranami. I kdyz ti by se snad v diskusi ozvali.
    tmr avatar 2.4.2010 23:11 tmr | skóre: 17 | blog: Offtopic | Praha 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    Jednu věc nechápu - proč chodí tolik lidí volit, když pravděpodobnost, že něco ovlivní je mizivá? Moje teorie je, že o tom prostě nepřemýšlejí, mají v hlavě zadrátované, že volit se prostě má.
    belisarivs avatar 2.4.2010 23:23 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    Treba chteji snizit vahu hlasu tech, kteri voli jinak nez by si oni prali.

    Ignorance je presne to, co ti gauneri nahore potrebuji. On uz se nekdo, kdo je zvoli, najde. Pripadne si daji hlas sami.

    Ano, je tve pravo propagovat ignorovani voleb. Ale pak si uvedom komu slouzis.
    IRC is just multiplayer notepad.
    tmr avatar 2.4.2010 23:41 tmr | skóre: 17 | blog: Offtopic | Praha 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    Treba chteji snizit vahu hlasu tech, kteri voli jinak nez by si oni prali
    Ale tohle "snizeni vahy hlasu" bude mit prakticky nulovy efekt na vysledek voleb.
    Ano, je tve pravo propagovat ignorovani voleb. Ale pak si uvedom komu slouzis.
    Nepisu to s umyslem odrazovat lidi od chozeni volit, spis jako namet k diskuzi.
    belisarivs avatar 3.4.2010 19:40 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    Treba chteji snizit vahu hlasu tech, kteri voli jinak nez by si oni prali
    Ale tohle "snizeni vahy hlasu" bude mit prakticky nulovy efekt na vysledek voleb.
    Samozrejme. Ovsem pokud si to rekne spousta volicu....

    Ale kdyz ti stavajici siruace vyhovuje natolik, ze ti nestoji ani za to jit k volbam, tva vec.
    Ano, je tve pravo propagovat ignorovani voleb. Ale pak si uvedom komu slouzis.
    Nepisu to s umyslem odrazovat lidi od chozeni volit, spis jako namet k diskuzi.
    Umysl neni nutny. Dulezity je vysledek. A sance, ze nekdo pristoupi na stejne stresteny napad je nenulova.

    Vem si to tak, kdyby ti, co nechodi volit, najednou volit sli, udelalo by to s vysledky takovy srumec, ze jenom presdtava jak maji socani a modraci protazene xichty, ze ani vzajemna opo smlouva jim nezajisti vetsinu (a k moci se dostal nekdo, kdo tam zacne delat poradek a tahat ty jejich kostlivce ze skrini) mi za ti srandu stoji.

    Proto kudy chodim, tudy rikam: "Volte neparlamentni strany".
    IRC is just multiplayer notepad.
    mirefek avatar 3.4.2010 08:10 mirefek | skóre: 6 | blog: proc_dalsi_nazev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    O tom, proc volit, bych asi taky dokazal napsat zapisek. Ja to vnimam tak, ze stejne jako ja se vzdycky rozhodne nejake dalsi procento lidi. Napriklad kdybych se rozhodl nejit volit (na zaklade neceho), tak by na zaklde te same skutecnosti nesli volit i jini.

    Pravda s tou nahodou to nejde uplne dohromady, ale ti "ostatni" vlastne take voli castecne nahodne. Jen si to tak moc neuvedomuji.
    tmr avatar 3.4.2010 11:23 tmr | skóre: 17 | blog: Offtopic | Praha 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    Myslim ze rozumim, slysel jsem podobny argument. Nicmene to nemeni nic na tom, ze kdyz pujdes/nepujdes volit, tak konecny vysledek bude temer na 100% stejny, ostatni lidi svym rozhodnutim (pokud jim ho nereknes samozrejme...) proste neovlivnis.
    3.4.2010 00:41 skeptik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    Netvrdil bych, ze dal pul hlasu te a pul druhe. Podle kvantove mechaniky (viz Schrodingerova kocka) dal hlas obema zaroven, tedy rozdal dva hlasy. Nicmene je to zajimava uvaha...
    thingie avatar 3.4.2010 00:54 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    Já bych to tvrdil, protože to tak v podstatě je. I když jde o pravděpodobnost, a na jednom případu nebude hezky vidět. Ovšem už u dvou takových hlasů je slušná šance (hádejte kolik), že obě strany by dostaly jeden hlas, tedy dvakrát půl, tedy tolik kolik máme v tom modelu. Všecko zhruba funguje.

    (Narozdíl od zhovadilých výmyslů podle jedné populární úvahy kterou jsem včera viděl z rychlíku na Wikipedii.)
    Růžové lži.
    3.4.2010 01:00 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    OK, to pak ale asi budeme potřebovat nějaký nedeterministický turingův stroj na spočítání, jestli někdo nepodváděl a nehodil dva hlasy jedné straně, ne?
    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
    3.4.2010 06:39 Miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    V několika posledních volebních obdobích jsem dal hlas komunistům a nelituji. Letos ani jiná volba není možná!
    3.4.2010 07:47 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    Flame war?
    3.4.2010 08:08 kvak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    ano, byli jediní, kdo nechtěl radar. a to pro mě byla priorita uno numero.
    3.4.2010 09:34 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    Ono je těžké nevolit komunisty, když jsou všichni ostatní ještě horší :-D

    Ale teď bych se vážně zeptal: komunistům - ve které straně?

    Osobně si vážím komunistů kteří tenkrát nezahodili legitimace a nevstupovali honem do OF, protože u těch je aspoň záruka že jsou to slušní lidé teří tam byli a jsou z přesvědčení (ne že bych s nimi ve všem souhlasil), a ne kvůli kariéře. Těch druhých by byl dlóuhý seznam...

    A pokud by byly nějaké nejasnosti, tohle každému ukáže které strany sdílejí jeho názory.
    3.4.2010 10:14 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně

    Osobně si vážím komunistů kteří tenkrát nezahodili legitimace a nevstupovali honem do OF, protože u těch je aspoň záruka že jsou to slušní lidé teří tam byli a jsou z přesvědčení (ne že bych s nimi ve všem souhlasil), a ne kvůli kariéře.

    Tohle je těžká otázka, jestli v konečném důsledku napáchají více škody ti, kdo něco dělají z přesvědčení nebo oportunisté. Pokud srovnáme poválečné životopisy dvou nacistických es, je vám osobně sympatičtější přesvědčený nacista Rudel nebo oportunista Galland?

    3.4.2010 12:18 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    Na přímou otázku přímá odpověď - samozřejmě Galland, i když Němce nesnáším ze zásady. A také bych se mohl zeptat jestli je vám sympatičtější Adidas nebo Puma, když oba bratři Dasslerové byli nacisté :-P

    Tady by se hodila spíš otázka jestli je mi sympatičtější Štěpán nebo Ransdorf, ale myslím že na ní jsem už v minulém příspěvku odpověděl ;-)

    Rozhodně si nemůžu vážit těch, kteří v padesátých letech v závodech nechávali podepisovat petice za tresty smrti, protože jsem viděl jakým způsobem se v devětaosmdesátém podepisovaly jiné petice a vyjadřovala nedůvěra. A přicházeli s nimi podobní lidé...
    3.4.2010 10:15 Miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    Jsou nejlepší! 20 let nebyli u moci tak narozdíl od jiných žádné škody ani dluhy nenadělali!
    3.4.2010 10:54 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    Nacionální socialisté nebyli u moci podstatně déle, tak by možná také měli dostat druhou šanci. Tenkrát jim to sice trošku ujelo, ale třeba se poučili a mohli by nastolit nový a spravedlivější řád.
    3.4.2010 15:24 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    “Jsme Socialisté, jsme nepřátelé - smrtelní nepřátelé současného kapitalistického systému s jeho vykořisťováním ekonomicky slabých, s jeho nespravedlivými platy, s jeho nemorálním oceněním jednotlivců podle bohatství a peněz místo na základě zodpovědnosti a dosažených výsledků, a jsme rozhodní za každých okolností tento systém zničit!”

    Adolf Hitler, v Berlíně, na 1. máje roku 1927
    3.4.2010 11:17 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    Ale předtím byli u moci čtyřicet let a moc jim to taky nešlo. ODS, ČSSD a KSČM se prostě neosvědčili.
    3.4.2010 12:04 osvc1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    zkusenosti z nemecka jsou takove, ze v zemskych parlamentech se 'komunisticke strany', ktere jsou ve vlade, chovaji asi jako zeleni, zadne znarodnovani se nedeje, proste takova soc. dem. politika.
    3.4.2010 12:57 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    Za první republiky, když byli v Parlamentu, taky nic neznárodňovali a chovali se jako socdem...
    Jendа avatar 3.4.2010 15:02 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    A pokud by byly nějaké nejasnosti, tohle každému ukáže které strany sdílejí jeho názory.
    Největší shodu mám s KSČM, 1% :-). Potom se Zelenými -7%. To jsme to dopadli…
    3.4.2010 12:37 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    A co na to říkal ošetřující lékař?
    3.4.2010 13:08 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    V několika posledních volebních obdobích jsem dal hlas komunistům

    To je mi jasne, ze komunistom, ale v ktorej strane?
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    3.4.2010 11:56 osvc1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    byt Vami bych se neukvapoval. Ocekavam, ze minimalne ODS nam volicum v pristich dnech nabidne nejakou smlouvu a pak se uvidi. Ja totiz na nejake sliby nedam, kdyz se pro neco rozhoduji, tak to mam rad cerne na bilem.
    3.4.2010 12:35 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    Má to jednu chybu. De facto to vyžaduje, aby zde byly alespoň dvě strany, které jsem ochoten volit...
    rofl.rofl avatar 3.4.2010 17:53 rofl.rofl | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    z těch 37 nebo kolika si nevybereš?
    Mozek je aparát, jehož pomocí si myslíme, že myslíme.
    3.4.2010 18:34 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    Jo, ale jednu. Neříkám, že bych nemohl volit i jinou, ale odstup té první od dalších je jednoznačný.
    mirefek avatar 5.4.2010 23:42 mirefek | skóre: 6 | blog: proc_dalsi_nazev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    No a ja prave takovou jednu stranu s odstupem nevidim. Ale respektuji, ze nekteri ji vidi, od toho je v ankete moznost "Kdybych nebyl rozhodnutý, jdu volit náhodně".
    3.4.2010 19:24 firzen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    Špatná správa: Náhody neexistují.
    3.4.2010 19:24 firzen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    *zpráva
    3.4.2010 20:21 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    nemůžu-li se rozhodnout, tak to prostě nedělám! Volby nejsou povinné, za neúčast nehrozí postih. Pokud mi nevyhovuje žádná strana tak prostě a jednoduše žádnou nevolím. Konkrétní osobu volit nemůžu, náš volební systém to v podstatě vylučuje a stranický systém je pro mě nepřijatelný. Proto už několik období volím pouze v komunálních volbách v naší obci kde kandidují pouze nezávislí, každý sám za sebe.
    4.4.2010 10:48 theo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně
    Jaká je minimální % účasti, aby byly volby uznány za platné? IMHO by si česká politická scéna zasloužila facku od voličů, minimálně v podobě neplatných voleb. To co tady poslední roky předvádí ODS, ČSSD, TOP09, Zelení a KDU-ČSL je k zblití a divím se že tyto strany ještě někdo volí. Hold jako národ jsme nepoučitelní a je smutné, že jediná "konzistentní strana" je 20 let po revoluci KSČM.
    4.4.2010 13:52 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volím náhodně

    že jediná "konzistentní strana" je 20 let po revoluci KSČM.

    Zrovna v v tomto rozhovoru mi soudruh Filip moc konzistentní nepřijde. Čekal bych, že se o svůj obrovský plat solidárně rozdělí s potřebnými. Místo toho používá manažerské termíny o vyšší produktivitě. Oni se soudruzi vůbec v byznysu slušně orientují a penízky jim vůbec nesmrdí.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.