abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 734 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Heron avatar 25.1.2011 17:28 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Co to je za wallpaper? :-D
    mirefek avatar 25.1.2011 17:39 mirefek | skóre: 6 | blog: proc_dalsi_nazev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Ten jsem si v GIMPu kdysi udelal z fotky nejake klavesnice. Ale pozor, nenapadne na nem propaguji muj windowmanager. link
    25.1.2011 17:55 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Například vrátit funkčnost klávesové zkratce Ctrl-Alt-Backspace je s každou verzí těžší a těžší.
    A jaká je současná verze toho postupu?
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    Jendа avatar 25.1.2011 19:37 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Já se na to vybodl a v případě nutnosti (skoro nenastává) udělám Ctrl+Alt+F1, login, kill.
    belisarivs avatar 25.1.2011 20:55 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    V KDE je u nastaveni klavesnice (jak je tam takovy ten vyber jaka klavesova zkratka je pr prepinani klavesnic apod.) zaskrtavatko ve stylu "Pouzit Ctrl+Alt+Backspace".
    IRC is just multiplayer notepad.
    26.1.2011 15:31 mseed
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    setxkbmap -option terminate:ctrl_alt_bksp
    27.1.2011 11:13 xHire | skóre: 21 | blog: Linuxovník
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Což je, hádám, analogie k
    Option "XkbOptions" "terminate:ctrl_alt_bksp"
    v sekci InputDevice klávesnice. Nicméně mám to tam už pár let (rozuměj: od prvního okamžiku, kdy to přestalo být výchozím chováním i u mě) a ještě jsem to neměnil, tak nevím, k čemu byla ona narážka v blogu směřována… Nicméně za celou tu dobu jsem to ani jednou nepotřeboval použít, takže nevím, jestli to vůbec funguje (a teď to kvůli tomu testovat nebudu), každopádně xorg si na to při startu nijak nestěžuje. ;-)
    Kryptoměny a bločenka.
    pavlix avatar 27.1.2011 11:40 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    No je to lepší než DontZap, nebo jak to byl :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    mirefek avatar 27.1.2011 12:07 mirefek | skóre: 6 | blog: proc_dalsi_nazev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Tak moje zkusenosti s Ctrl-Alt-Backspace jsou: Je treba vypnout DontZap (tam je ale negaci)

    dalsi verze: DontZap nestaci, je treba pridat ono "terminate:ctrl_alt_bksp". Rozhodne ale nestaci samotne "terminate:ctrl_alt_bksp" (bez DontZap), to potom xev pise, ze mackam Terminate Key, ale X-ka to stejne neshodi.

    dalsi verze: Nastaveni klavesnice v xorg.conf je ignorovano, tedy samozrejme Ctrl-Alt-Backspace nefunguje. Bylo treba vypnout jakesi dynamicke hledani vstupu.
    pavlix avatar 27.1.2011 12:14 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    dalsi verze: DontZap nestaci, je treba pridat ono "terminate:ctrl_alt_bksp". Rozhodne ale nestaci samotne "terminate:ctrl_alt_bksp" (bez DontZap), to potom xev pise, ze mackam Terminate Key, ale X-ka to stejne neshodi.

    Poznámka: DontZap dělal v Xkách opak.
    dalsi verze: Nastaveni klavesnice v xorg.conf je ignorovano, tedy samozrejme Ctrl-Alt-Backspace nefunguje. Bylo treba vypnout jakesi dynamicke hledani vstupu.

    Otázka je, jestli je ignorováno nebo přepsáno nějakou službou desktopového prostředí.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 27.1.2011 12:15 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Pardon za přeskočení prvního řádku při čtení :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    25.2.2011 19:11 Petr Olsak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Od jiste verze X je navic nutno pridat

    Option "AutoAddDevices" "no"

    jinak se snazi Devices nejak nastavovat dynamicky a na prislusnou sekci v xorg.conf se vubec nediva a tise ji ignoruje. No nezabili byste ty vyvojare?
    25.1.2011 18:23 Martin Mareš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Drobnost: pokud se chcete o svůj patch podělit s odstatními, je daleko užitečnější vyrobit unified diff (diff -u).
    Marián Kyral avatar 25.1.2011 18:39 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Taky mi to trochu vadilo, ale už jsem si zvykl.
    otula avatar 25.1.2011 19:07 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    To prázdné okno mi zas tak nějak moc nevadí. <subjektivní názor>Ale nestačím zírat, kolik lidí chce jednookenní mód. Vzpomínka na to, že tento mód existuje, ve mně vyvolává asociaci k hlášce z jistého českého filmu: „To je hnus, velebnosti…“</subjektivní názor>
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    25.1.2011 19:33 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Jediný důvod proč to asi chtějí je nefunkční správce oken, nic jiného mne nenapadá.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    Jendа avatar 25.1.2011 19:40 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Ano, asi tak. Ale překvapuje mě, že tady je tolik
    • oknařů/masoxistů (tam si nejsem jistý, nevím, jak na tom je WM OS X)
    • lidí, kteří neumí svůj WM používat
    26.1.2011 17:21 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Masox má své mouchy, ale víc oken jednoho programu i v něm funguje docela normálně (z méh pohledu - nevidím výrazný rozdíl proti WindowMakeru :-)).
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    otula avatar 25.1.2011 22:52 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    V práci používám GIMP i s nefunkčním správcem oken (čti: ve Windows), ale stejně bych jednookenní mód nebyl ochotný používat. Mně jako jediný důvod připadají ti hlasití uřvaní jedinci, kteří křičí (záminku), že je GIMP nepoužitelný kvůli tomu, že má víc oken. A nevěřím tomu, že by zrovna tito lidé začali najednou GIMP používat, když už umí jedno okno. Spíš si najdou záminku jinou…
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    26.1.2011 17:29 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Příloha:
    Ta záminka platí i pro Photoshop? (viz příloha)
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    otula avatar 26.1.2011 18:13 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Na Macu nepoužívá Photoshop MDI? :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    26.1.2011 18:47 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    No já to jinak neznám :-) Photoshop jsem nikde jinde než na Macu nepoužíval.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    otula avatar 26.1.2011 18:59 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Příloha:
    Tady máš screen pro rozšíření obzorů :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Josef Kufner avatar 26.1.2011 20:13 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    to skoro vypadá, jak kdyby to MDI tam bylo dopatlané až dodatečně...
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    otula avatar 26.1.2011 20:33 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    To je docela možné, vzhledem k tomu, že je to původně program pro Mac OS :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Josef Kufner avatar 26.1.2011 20:49 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Což mě přivádí na otázku, proč do gimpu cpou ten jednookení režim?
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    otula avatar 26.1.2011 21:01 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    #28 ;-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    gtz avatar 26.1.2011 21:52 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Příloha:
    Taky jeden z novější verze CS4 Extended
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Josef Kufner avatar 26.1.2011 22:42 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    To spojení menu a toolbaru se mi líbí. Proč to nedělá více programů? Jediný další, co to umí, je Firefox... Docela efektivně to využije volné místo aniž by to dělalo zmatky.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Jendа avatar 25.1.2011 19:36 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    To prázdné okno mi zas tak nějak moc nevadí.
    Já si furt nemůžu zvyknout na to, že u devel verze zavření okna s nástroji zavře okno s nástroji a neukončí GIMP. Chápu, je to logické, ale zvyk je zvyk…
    <subjektivní názor>Ale nestačím zírat, kolik lidí chce jednookenní mód. Vzpomínka na to, že tento mód existuje, ve mně vyvolává asociaci k hlášce z jistého českého filmu: „To je hnus, velebnosti…“</subjektivní názor>
    Také mě to překvapilo, já tam vidím jenom nevýhody. Už jenom to, že okno s nástroji není normální okno - nezobrazuje se na liště - je tragické (i když to úplně nesouvisí s jednookenním módem, ale spíš změnou UI v 2.6). Že bych si ten GIMP taky patchoval? Ach jo…
    stativ avatar 25.1.2011 19:58 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Také mě to překvapilo, já tam vidím jenom nevýhody. Už jenom to, že okno s nástroji není normální okno - nezobrazuje se na liště - je tragické (i když to úplně nesouvisí s jednookenním módem, ale spíš změnou UI v 2.6).
    Pokud se nemýlím, tohle se dá změnit někde v nastavení.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    Jendа avatar 25.1.2011 21:05 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    No jo, je to v Předvolbách ve Správě oken. Hurá.
    otula avatar 25.1.2011 22:53 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Já si furt nemůžu zvyknout na to, že u devel verze zavření okna s nástroji zavře okno s nástroji a neukončí GIMP. Chápu, je to logické, ale zvyk je zvyk…
    Jo, s tímto jsem měl také dlouho problém, a občas se mi to stane ještě i teď.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    25.1.2011 19:43 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Mně to prázdné okno nejen nevadí, ale navíc mi vyhovuje mnohem víc, než jak to bylo dřív. Jenom mi vadí, když mi po zavření obrázku změní velikost na nějakou defaultní a já ho pak po otevření dalšího musím znovu resizovat. Jeden čas už se to nedělo, ale teď zase začalo.
    stativ avatar 25.1.2011 20:01 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    To prázdné okno mi zas tak nějak moc nevadí. <subjektivní názor>Ale nestačím zírat, kolik lidí chce jednookenní mód. Vzpomínka na to, že tento mód existuje, ve mně vyvolává asociaci k hlášce z jistého českého filmu: „To je hnus, velebnosti…“</subjektivní názor>
    Dost možná chtějí mód jako je u Photoshopu. Ten bych ale zrovna jako jednookenní neoznačoval, spíš je to takový kočkopes (z UI se dají vytáhnout okna, v podstatě má vlastní jednoduchý window manager).
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    otula avatar 25.1.2011 22:46 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Dost možná chtějí mód jako je u Photoshopu.
    Možná. Jenže na rozdíl od Photoshopu sežerou ovládací prvky v single-window-mode polovinu pracovní plochy a na samotnou fotku toho moc nezbude. Většinou používám GIMP tak, že mám fotku přes celou plochu a nástroje skryty.
    (z UI se dají vytáhnout okna, v podstatě má vlastní jednoduchý window manager
    Jj, přesně tak :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Jendа avatar 25.1.2011 23:13 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Příloha:
    Možná. Jenže na rozdíl od Photoshopu sežerou ovládací prvky v single-window-mode polovinu pracovní plochy a na samotnou fotku toho moc nezbude. Většinou používám GIMP tak, že mám fotku přes celou plochu a nástroje skryty.
    Jardíka by šlehlo :-).
    otula avatar 26.1.2011 21:14 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Jardíka by šlehlo
    To asi jo :-) Ale musím říct, že s Jardou v takovýchto postojích naprosto souhlasím (i když u jeho 64bitové nemoci si nejsem jistý, jestli je to do jisté míry recese, nebo to myslí smrtelně vážně)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    kotyz avatar 26.1.2011 21:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    on to mysli vazne, ale mel by hledet vic do budoucna. 64 bitu tu je uz moc dlouho, jestli chce bejt in a technologicky napred je treba jit minimalne do 128 bitu. a to myslim uprimne! ;-) ja sem uz ted castecne 128 bitovej :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jendа avatar 26.1.2011 23:34 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Já jsem taky pro 128 b (IPv6).
    kotyz avatar 27.1.2011 00:09 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    ja taky. akorat ty adresy se budou blbe pamatovat ... :-(
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jendа avatar 27.1.2011 00:22 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Já si moc nepamatuju ani IPv4. DNS?
    pavlix avatar 27.1.2011 00:57 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    To jsme dva, a IPv6 mě v tomhle zachrání, protože pak už to ode mě nebude nikdo očekávat. DNS a mDNS?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Jendа avatar 26.1.2011 23:33 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Ale musím říct, že s Jardou v takovýchto postojích naprosto souhlasím
    Jo, obzvláště když vidím některé výstřelky (především) GTK… V tom screenshotu jsem měl do toho červeného obdélníku napsat „your ad here“ :-).

    Btw. pojď do vedlejší diskuze
    otula avatar 27.1.2011 07:57 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    V tom screenshotu jsem měl do toho červeného obdélníku napsat „your ad here“
    Raději to nepiš moc „nahlas“, abychom se pak nedivili :-D
    Btw. pojď do vedlejší diskuze…
    Jejda, řešit jaké kolo je lepší a jestli není moc tvrdé… Raději se té diskuzi vyhnu. Mám totálně tvrdou silničku na 17mm pláštích a horského Pellse, na němž mám vlastně nonstop zamknutou vidlici (já vím, ničím zámky) a navíc jsem si sehnal 1,25" pláště. Vidlici jsem odemykal jen když jsem se v Brně vždy ráno řítil po kamenité pěšině k Tescu v KrPoli a ještě když jsem sjížděl na Šumavě od Poledníku jakousi lesní cestou. Jinak vůbec nechápu, proč někdo nějaké odpružení řeší. Akorát to bere strašně moc energie, nedej bože zadní odpružení, to používají jen sadomasochisté. Takže bych v té diskuzi jen prudil ;-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Josef Kufner avatar 25.1.2011 23:50 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Tab. Docela ftipná klávesa. Ty ostatní programy budou umět něco podobného taky.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    otula avatar 26.1.2011 14:48 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Jj, právě tabulátor používám. A umí ho i Photoshop. Ale mám pocit, že jsi tím komentářem myslel právě to, že bych ho měl používat. Teď si to nemohu ověřit, protože nesedím u počítače s GIMPem 2.7, ale mám za to, že ty otřesné obludné záložky (které v příspěvku výše screenshotem demonstruje Jenda) tabulátorem nezmizí. Pokud ano, tak mea culpa. Ale i tak při běžném použití s nástrojovými panely zabírají zbytečné místo, a k tomu zúžením již tak většinou úzkého prostoru.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    otula avatar 26.1.2011 18:15 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Příloha:
    …tak jsem to doma zkusil a měl jsem správný odhad. Ten prostorožrout je aktivní i po tabulátoru.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Jendа avatar 26.1.2011 23:37 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Na na dnes módní širokoúhlé obrazovce to musí být úžasné (tedy pokud člověk nemá běžně otevřeno 30 obrázků najednou). Kdyby to alespoň šlo dát na bok jako mám taby ve Firefoxu…
    otula avatar 27.1.2011 11:19 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Jo jo, na takových moderních 1366 × 768 si to musejí moc dobře vychutnat :-D I když - na druhou stranu - člověk, který si koupí širokoúhlý displej, asi nepředpokládá, že na tom bude moc pracovat, když si kupuje displej optimalizovaný pro přehrávání filmů.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Josef Kufner avatar 27.1.2011 11:30 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    A nebo předpokládá, že si dá vedle sebe více věcí, když už to je na výšku stejně velké, jen širší.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    otula avatar 27.1.2011 15:03 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Ono aby to měl na výšku stejné, musí koupit úhlopříčkou větší displej. Nakolik a zda to bude reálně dražší ale dnes porovnáme těžko. A také jsem koukal, že už je prakticky nereálné koupit neširokoúhlý monitor, takže toto dilema už pomalu pozbývá i smysl.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    27.1.2011 12:05 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Dřív jsem širokoúhlé displeje nechtěl, ale posledních cca 5 let na ničem jiném nedělám a neměnil bych.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    otula avatar 27.1.2011 13:54 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Pokud máš rozlišení 1920×1080, tak to chápu, ale pod 1000 na výšku bych nechtěl ani omylem.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Jardík avatar 25.1.2011 19:35 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Ten ksich tam je pro DnD.
    Věřím v jednoho Boha.
    mirefek avatar 25.1.2011 19:37 mirefek | skóre: 6 | blog: proc_dalsi_nazev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Ano, ale pro tento ucel snad slouzi cely toolbox, ne?
    Chytrex avatar 26.1.2011 01:07 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    +1
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    25.1.2011 20:09 Scarabeus IV | skóre: 20 | blog: blogisek_o_gentoo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Joo jedno se musi nechat. Nastavit ctrl+alt+backspace na xorg serveru potrebuje doktorat z informatiky. Nastavit:
    Option "XkbOptions" "terminate:ctrl_alt_bksp"
    je totiz tak zatracene slozity... (opravdu neni potreba nastavovat nic jineho nez tohle u nastaveni klavesnice)
    25.1.2011 20:24 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Já nechápu na co tohle, když tam předtím bylo Option DontZap.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    25.1.2011 21:05 polymorf | skóre: 14 | blog: tar_zxpf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Nepovedal by som, vacsina ludi uz nepouziva xorg.conf (a asi o tom ani nevedia), takze kam ma BFU toto zapisat? Ma ako root vytvorit novy xorg.conf s jednym riadkom? Asi tazko.

    Nastastie v ubuntu/gnome na to je klikatko: System->Predvolby->Klavesnica->Rozlozenia->Options->Key sequence to kill X Server
    gtz avatar 25.1.2011 21:54 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Mně celkem vyhovuje to co má Suse. Poprvé po této kombinaci to zapíská a po druhém CTRL+ALT+BKSP se udělá reset Xorgu.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Josef Kufner avatar 25.1.2011 22:37 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    No vidíš to. Já c-a-backspace vždy hned vypnu, protože už jsem si takle párkrát sestřelil Xka omylem a pořádně mě to naštvalo. Totéž c-a-del.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    gtz avatar 25.1.2011 22:40 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    No a právě proto to má Suse na dvojité zmáčknutí.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Josef Kufner avatar 25.1.2011 23:51 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    To už to nezachrání.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    26.1.2011 06:57 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Tak trojité? :)
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    gtz avatar 26.1.2011 13:01 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Myslím, že ano, když tuto kombinaci zmáčknu poprvé tak pípák začne pištet a teprve po druhém zmáčknutí resetuje Xorg. To druhé je vlastně potvrzení.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Josef Kufner avatar 26.1.2011 15:00 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Kdepak. Představ si, že chceš smazat poslední tři slova. Zmákneš ctrl, k tomu 3× backspace a najednou všecko zmizí. Copak se to stalo? Ach... asi mi trošku sklouznul prst a přimáčkl jsem i alt, co je těsně vedle (win klávesa u toho notebooku nebyla, a navíc ta občas funguje jako ctrl+alt). PC speaker je vypnutý, protože spousta věcí v terminálu pořád píská.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    25.1.2011 20:46 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Wilber z toolboxu sa zvyčajne odstraňuje pridaním
    (toolbox-wilber no)
    do súboru ~/.gimp-2.6/gimprc ;)
    mirefek avatar 25.1.2011 21:10 mirefek | skóre: 6 | blog: proc_dalsi_nazev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Díky, to jsem neznal. Je to mnohem čistší způsob.
    25.1.2011 21:06 polymorf | skóre: 14 | blog: tar_zxpf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    > nová GUI featura GIMPu, empty image window

    doteraz som si myslel ze som jediny komu ta stupidita vadi. Vdaka za navod ako to dat do poriadku :D
    26.1.2011 12:15 zenhas | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Jé, on tam je Wilber? Všiml jsem si toho až teď. A to gimp 2.6+ používám dost často. Hmm, možná je to tím, že gimp používám k práci a tak nemám čas zkoumat podobné nesmysly. :-)
    Člověka to v ničem neomezuje, na produktivitě to nepřidá ani neubere. Nechápu proč taková blbost rozjitří takové vášně.
    mirefek avatar 26.1.2011 15:09 mirefek | skóre: 6 | blog: proc_dalsi_nazev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    To je vlastne taky pravda, me tam vadil hlavne ten empty image window (k cemu okno na nabidku, kdyz muze byt nabidka v toolboxu?). Wilbera jsem z toolboxu sundal tak nejak z principu a proto, ze tam je proste zbytecny. Ale uznavam, ze kdyz neni Wilber nahore, tak je zase prazdne misto dole v nastaveni nastroje.
    pavlix avatar 26.1.2011 14:30 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    UPDATE: Od chrona jsem se v diskuzi pod blogem dozvěděl, že Wilbera je možné z toolboxu dostat oficiální cestou: Stačí přidat (toolbox-wilber no) do souboru ~/.gimp-2.6/gimprc případně /usr/local/etc/gimp/2.0/gimprc. Ono další šahání do zdrojáků je tedy zbytečné.
    Potom se divím, že sis toho nevšiml ve zdrojácích.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    mirefek avatar 26.1.2011 14:55 mirefek | skóre: 6 | blog: proc_dalsi_nazev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Pravda, tak jsem se tam znovu podival a pisou tam
      if (config->toolbox_wilber)
        gtk_widget_show (toolbox->header);
    
    Ze jsem si toho nevsiml bude tim, ze jsem ty zdrojaky nestudoval obzvlast dukladne a kdyz jsem zjstil, ze Wilber je header, tak jsem jednoduse vsechen ten header vyhazel.
    pavlix avatar 26.1.2011 15:31 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP Classic
    Chápu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.