abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:22 | IT novinky

    Švýcarská AI centra EPFL, ETH Zurich a CSCS představila otevřený vícejazyčný velký jazykový model (LLM) s názvem Apertus. Vyzkoušet lze na stránce Public AI Inference Utility.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    včera 17:22 | Nová verze

    Byl vydán Linux Mint 22.2 s kódovým jménem Zara. Podrobnosti v přehledu novinek a poznámkách k vydání. Vypíchnout lze novou XApp aplikaci Fingwit pro autentizaci pomocí otisků prstů nebo vlastní fork knihovny libAdwaita s názvem libAdapta podporující grafická témata. Linux Mint 22.2 bude podporován do roku 2029.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:55 | IT novinky

    Čínská společnost Tencent uvolnila svůj AI model HunyuanWorld-Voyager pro generování videí 3D světů z jednoho obrázku a určené trajektorie kamery. Licence ale nedovoluje jeho používání na území Evropské unie, Spojeného království a Jižní Koreje.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | Komunita

    Blender Studio se spojilo s kapelou OK Go a výsledkem je videoklip k písni Impulse Purchase. Stejně jako samotný 3D software Blender je i ve videoklipu použitý animovaný chlápek open source. Kdokoli si jej může stáhnout a upravovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:33 | Komunita

    Zig Software Foundation stojící za programovacím jazykem Zig publikovala finanční zprávu za rok 2024. Současně s prosbou o finanční příspěvek.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:22 | Nová verze

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za srpen (YouTube). Vypíchnuta je podpora Tabulek Google, implementace Gamepad API a Cookie Store API nebo také podpora WebGL na Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.9. 20:44 | Komunita

    openSUSE Leap 16, včetně Leap Micra 6.2+, nově nabízí 24 měsíců podpory pro každé vydání. To je dva roky aktualizací a stability, což z něj činí nejdéle podporovanou komunitní distribuci vůbec. Leap se tak stává ideální platformou pro všechny, kdo hledají moderní, stabilní a dlouhodobě podporovanou komunitní Linux distribuci.

    lkocman | Komentářů: 0
    3.9. 16:33 | Bezpečnostní upozornění

    Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) vydal dne 3. 9. 2025 VAROVÁNÍ před hrozbou v oblasti kybernetické bezpečnosti spočívající v předávání systémových a uživatelských dat do Čínské lidové republiky a ve vzdálené správě technických aktiv vykonávané z území Čínské lidové republiky. Varováním se musí zabývat povinné osoby podle zákona o kybernetické bezpečnosti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 30
    3.9. 11:55 | IT novinky

    Americká internetová společnost Google nemusí prodat svůj prohlížeč Chrome ani operační systém Android. Rozhodl o tom soud ve Washingtonu, který tak zamítl požadavek amerického ministerstva spravedlnosti. Soud ale firmě nařídil sdílet data s jinými podniky v zájmu posílení konkurence v oblasti internetového vyhledávání. Zároveň Googlu zakázal uzavírat dohody s výrobci mobilních a dalších zařízení, které by znemožňovaly

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    3.9. 11:33 | Humor

    Prvního září ozbrojení policisté zatkli na na londýnském letišti Heathrow scénáristu a režiséra Grahama Linehana, známého především komediálními seriály Ajťáci, Otec Ted nebo Black Books. Během výslechu měl 57letý Graham nebezpečně zvýšený krevní tlak až na samou hranici mrtvice a proto byl z policejní stanice převezen do nemocnice. Důvodem zatčení bylo údajné podněcování násilí v jeho 'vtipných' příspěvcích na sociální síti

    … více »
    Gréta | Komentářů: 139
    Pro otevření více webových stránek ve webovém prohlížečí používám
     (83%)
     (8%)
     (2%)
     (3%)
     (3%)
     (1%)
    Celkem 144 hlasů
     Komentářů: 11, poslední včera 16:12
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Jak ze dne na den dlužím 200 000 Kč - opravený zápis

    25.2.2006 12:02 | Přečteno: 1864× | poslední úprava: 25.2.2006 19:21

    Děkuji všem za reakce. Uvědomil jsem si však, že jsem patřičně nezdůraznil tu nejdůležitější skutečnost a sice, že se se zateplováním nástavby nepočítá.

    Zde je upravený zápis:

    Před nedávnem jsme se přistěhovali do Liberce. Koupili jsme za nemalý peníz byt ve střešní nástavbě na panelovém domě do osobního vlastnictví. Nebylo to levné, ale radovali jsme se, že máme vlastní topení a že nástavba je nová, zateplená a tak snad nebudou problémy.

    Problémy nastaly brzy. Kromě běžných věcí, kdy při výměně žárovky vyteklo půl skleničky vody, kdy v zimě zamrzlo topení a plynový kotel se brzy rozbil jsme brzy zjistili další nepříjemnou věc. Ostatní nájemníci v domě s nástavbou nesouhlasili, ale družstvo si ji prosadilo. Logicky tedy nenávidí všechny, kdo nahoře bydlí a považují je za snoby a nevím co ještě. Podotýkám, že moje žena je v domácnosti, mám dvě děti a šetříme tedy – jako mnozí každou korunu.

    To jsem však netušil co nás ještě čeká. Na domovní schůzi se rozhodlo, že panelový dům je třeba zateplit. Zateplení se ovšem netýká nástavby. Ta byla při výstavbě již zateplena. Ale aby se splatila hypotéka, je třeba částku rozpočítat mezi všechny obyvatele. Je logické,že jako majitel bytu v nástavbě, která se zateplovat nebude s tím nesouhlasím. Bylo ale rozhodnuto, že se navýší příspěvky do fondu oprav všem obyvatelům domu. Jak jinak než podle čtverečních metrů! Jaká hrůza pro nás v nástavbě, když ještě k tomu všemu jsou nástavbové byty zhruba o deset metrů větší nežli všechny ostatní byty v domě!

    Důvodem pro toto rozpočítání je údajně to,

    že obvodové zdi, stejně jako střecha patří všem, a tak se na tom musíme podílet spolu s ostatními.

    Výsledek? Pro majitele nástavby 900,- Kč měsíčně navíc. To je 10 800 Kč za rok a 216 000 Kč za 20 let. Hypotéka totiž se po dobu 20 let má splácet. Protože v nástavbě jsou čtyři byty je to celkem 864 000 Kč. Geniální je to v tom, že zatímco lidem, kteří budou mít zateplený byt se peníze začnou hned po zateplení vracet v úsporách za topení a v důsledku na tom slušně vydělají, lidem z nástaveb se nikdy nic nevrátí, ale přispějí ostatním touto částkou bez jakéhokoliv efektu.

    Neexistuje nějaká zákonná cesta, jak vyjmout nástavbu s takovéhoto projektu? Zdá se mi to nespravedlivé, myslím, že na mém místě by se bránil každý!!!

    Docela by mne zajímalo, co byste v takové situaci dělali vy....?

           

    Hodnocení: 50 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    25.2.2006 12:07 Radek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zde dne na den dlužím 200 000 Kč aneb geniální plán
    Ahoj. Moje matka je postavena do v podstate hodne podobné situace. Bydlí v paneláku a vetsina se rozhodla pro zateplení a tedy následné navýšení príspevku do fondu oprav. Ten zbytek s tím bohuzel nemuze nic delat byt s tím nesouhlasí. Jedine se prestehovat.
    25.2.2006 12:18 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zde dne na den dlužím 200 000 Kč aneb geniální plán
    Ono se na to lze vždy dívat ze dvou stran. Já zase znám situaci v domě, kde důchodci s přístupem "po nás potopa" trvale blokují zvýšení příspěvku do fondu oprav a okázale ignorují i poměrně dost akutní hrozby (např. odpady téměř do poloviny zanesené vodním kamenem).
    25.2.2006 12:30 Radek Trnka | skóre: 26 | blog: Jen_tak | kousek od ČB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zde dne na den dlužím 200 000 Kč aneb geniální plán
    Souhlasím, vzdyt jsem taky nerekl, ze je to dobre blokovat neco takového. Jen jsem napsal, ze je v podobne situaci. Smirila se s tim a tecka. Oni si totiz nechali delat energetický audit z kterého vyslo, ze se jim to v podstate nevyplatí (zatím). S temi duchodci - no nevím, pokud je to opravdu pristupem po nás potopa tak je to spatne, ale nadruhou stranu dokazu pochopit, ze pro nektere duchodce muze být navýsení byt o pár set korun nezvládnutelné.
    Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou. -- Steven Wright one Liners
    25.2.2006 13:02 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zde dne na den dlužím 200 000 Kč aneb geniální plán
    To je právě velmi krátkozraký pohled. Právě pro důchodce s nízkým příjmem je IMHO navýšení měsíčního poplatku o pár set korun daleko přijatelnější, než kdyby pak přišel průšvih, ve fondu oprav nebylo dost peněz a oni museli najednou zaplatit třeba dvacet tisíc.
    25.2.2006 13:12 Radek Trnka | skóre: 26 | blog: Jen_tak | kousek od ČB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zde dne na den dlužím 200 000 Kč aneb geniální plán
    Vubec nepocítáte s mozností, ze oni treba nemají ani tech pár set korun navíc. Ale jak tu jiz nekdo psal, ta mince má dve strany.
    Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou. -- Steven Wright one Liners
    25.2.2006 13:16 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zde dne na den dlužím 200 000 Kč aneb geniální plán
    Jestli nemají těch pár set korun měsíčně, tím spíš ty peníze nebudou potom mít jednorázově. Jenže pak se to bude muset nějak (rychle) vyřešit, protože to bude akutní problém - nejspíš tak, že za ně zaplatí někdo jiný. A to samozřejmě nemluvím o tom, že mnozí důchodci jsou na tom finančně lépe než leckterá rodina se dvěma dětmi…
    25.2.2006 13:24 Radek Trnka | skóre: 26 | blog: Jen_tak | kousek od ČB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zde dne na den dlužím 200 000 Kč aneb geniální plán
    Nedá se nez souhlasit. Chci jen ríct, ze v nekterých prípadech to chápu.
    Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou. -- Steven Wright one Liners
    25.2.2006 16:35 lenka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zde dne na den dlužím 200 000 Kč aneb geniální plán
    Ráda bych reagovala na tu poznámku o lavičkách u domu, pískovišti atd. Samozřejmě jsou to věci, které nikdy nebudou asi využívat všichni, tedy pro někoho nebudou mít "žádný užitek". Ale pro pána krále - snad nechcete srovnávat lavičky nebo pískoviště u domu, což jsou investice řádově v tisících, max desítkách tisíc korun s investicí 2 000 000Kč, která je nutná na zateplení domu!!! To jsou trochu jiné počty! A navíc - připomeňme si skutečnost, že majitel bytu v nástavbě již zateplení jednou platil. Nyní ho má platit znovu..... a nezříká se odpovědnosti platit částku do fondu oprav. Tedy na např. potřebnou opravu střechy apod. Je to skutečně nefér, ale bohužel, asi to není problém o zákonech, předpisech apod. ale o lidech - soudný předseda takového družstva by našel cestu, kterou by minimálně ulehčil nástavbovým majitelům jejich finanční podílení se na celém zateplení. Zkuste jednat s předsedou družstva či správcem domu.
    25.2.2006 12:21 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zde dne na den dlužím 200 000 Kč aneb geniální plán
    Je mi hodně proti srsti tento přístup, kdy se člověk, kterého se (globální) problém bezprostředně nedotýká, tváří, že je to problém někoho jiného, který on řešit nepotřebuje a nebude. Jsem zvědav, jak byste se tvářil vy, pokud by vám střechou zatékalo do bytu a obyvatelé dolních pater prohlásili, že jim do bytu neteče, tak ať si opravu zaplatíte sám…
    brk avatar 25.2.2006 12:45 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zde dne na den dlužím 200 000 Kč aneb geniální plán
    Jenže on už si za zateplení zaplatil v ceně té půdní vestavby, či co to je. Ke střeše bych to nepřirovnával, protože když ta je děravá, tak to klidně proteče až do přízemí. Spíš bych to viděl jako stav, kdy si někdo z vlastní iniciativy nechal vyměnit okna, protože plošná výměna byla za aktuálního stavu neprůchodná a za pár let by měl při plošné výměně za ta okna platit znovu, i když by u něj už výměna neměla žádný význam.
    USE="-qt -kde"
    25.2.2006 13:10 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zde dne na den dlužím 200 000 Kč aneb geniální plán
    Okno (v bytě) patří jednoznačně ke konkrétnímu bytu, ale u opatření typu zateplení celého domu to tak jednoznačně říct nejde. Chcete-li jiný příklad, tak třeba výměna televizní antény versus členové, kteří buď mají příjem přes satelit nebo si pěstují image superintelektuála, který televizí pohrdá; rozvod plynu versus člen, který má čistě elektrický sporák; pískoviště pro děti versus bezdětné rodiny; lavička před vchodem versus člověk, který ji nevyužívá, atd. Společné vlastnictví nemovitosti je prostě záležitost konsensu a je třeba akceptovat, že občas se většina dohodne investovat do něčeho, co jemu konkrétně žádný přímý užitek nepřinese (nebo si to aspoň myslí).
    25.2.2006 14:49 Jan Kurik | blog: Hemis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zde dne na den dlužím 200 000 Kč aneb geniální plán
    Nejde o to, že mu to žádný konkrétní užitek nepřinese, ale o to, že už si za zateplení jednou zaplatil a nyní musí platit znovu.
    25.2.2006 16:05 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zde dne na den dlužím 200 000 Kč aneb geniální plán
    Zaplatil IMHO za podíl v družstvu.
    25.2.2006 20:46 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zde dne na den dlužím 200 000 Kč aneb geniální plán
    Pokud by tomu tak bylo, tím spíš nechápu tvrzení o tom, že obyvatelé bytů byli proti, ale družstvo si vestavby prosadilo proti jejich vůli. Prostě mi to celé nedává smysl a připadá mi to jako takové ty Na vlastní oči nebo Černé ovce, kde se problém také vždy popisuje jen z jedné strany. To mne ovšem většinou přiměje k tomu, abych vnucovanému jednostrannému pohledu na věc oponoval, i když bych s ním jinak v zásadě souhlasil (což je víceméně tento případ).
    25.2.2006 16:37 lenka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zde dne na den dlužím 200 000 Kč aneb geniální plán
    vkládám nyní svou reakci na správné místo

    Ráda bych reagovala na tu poznámku o lavičkách u domu, pískovišti atd. Samozřejmě jsou to věci, které nikdy nebudou asi využívat všichni, tedy pro někoho nebudou mít "žádný užitek". Ale pro pána krále - snad nechcete srovnávat lavičky nebo pískoviště u domu, což jsou investice řádově v tisících, max desítkách tisíc korun s investicí 2 000 000Kč, která je nutná na zateplení domu!!! To jsou trochu jiné počty! A navíc - připomeňme si skutečnost, že majitel bytu v nástavbě již zateplení jednou platil. Nyní ho má platit znovu..... a nezříká se odpovědnosti platit částku do fondu oprav. Tedy na např. potřebnou opravu střechy apod. Je to skutečně nefér, ale bohužel, asi to není problém o zákonech, předpisech apod. ale o lidech - soudný předseda takového družstva by našel cestu, kterou by minimálně ulehčil nástavbovým majitelům jejich finanční podílení se na celém zateplení. Zkuste jednat s předsedou družstva či správcem domu.
    25.2.2006 13:09 Ondra D. | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zde dne na den dlužím 200 000 Kč - opravený zápis
    Jak tu psal kolega, zkusil bych to jako u těch oken. Pokud si na vlastní náklady vyměníte okna, každě (slušné) družstvo vám případně následné plošné výměny příp. rozdíl odpustí (zjednodušeně řečeno pouze doplatíte okna ve spol. prostorách). Nechte si zjistit kolik číní zateplení 1 bytu, vyčíslete si náklady na vaše zateplení a šikovně to odečtěte.
    25.2.2006 13:27 Miroslav Andrle | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zde dne na den dlužím 200 000 Kč - opravený zápis
    Pokud obyvatele domu neprispeli ani korunu na tu pudni vestavbu, dostali bez jedine investice novou izolovanou strechu + izolaci te vasi vestavby. To jste jim vy zaplatil svym nakupem a troufam si tvrdit, ze minimalne najemnici pod vama to museli, co do uspory topeni poznat.

    Podle mne ferove reseni by bylo: odhadnout ceny za izolaci strechy a vestavby. Pridat to k odhadu izolace celeho baraku. Rozpocitat to na vsechny najemniky. Najemnikum z podkrovi odpustit to, co jiz zaplatily.
    25.2.2006 13:33 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zde dne na den dlužím 200 000 Kč - opravený zápis

    Především pořád nerozumím této větě:

    Ostatní nájemníci v domě s nástavbou nesouhlasili, ale družstvo si ji prosadilo.

    Nějak mi totiž nedává smysl. O jakém družstvu je tu řeč? Kdo je vlastně majitelem toho domu?

    25.2.2006 16:03 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zde dne na den dlužím 200 000 Kč - opravený zápis
    Tak se vyhni placení za zateplování. Příště až bude potřeba opravit střecha, tak to zase budeš platit jenom ty, protože ostatním do bytu neteče.
    25.2.2006 19:37 hrobar | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zde dne na den dlužím 200 000 Kč - opravený zápis
    Podla mna by mal trvat na tom aby sa naklady na zateplenie rozpocitali na jednotlive byty. On ma byt zatepleny a zateplovat ho nebude takze si kazdy zaplati zateplenie svojho bytu a skladat sa budu len na zateplenie spolocnych casti(chodby, kocikaren a pod). Sposob kedy by sa celkovo suma na zateplenie rozpocitala poctom najomnikov by bola zlodejina najvacsieho zrna, pretoze by platil zateplenie druhym, ktory mu na zateplenie jeho bytu nedali ani korunu. Dost dobre si neviem predstavit ako ho mozu k niecomu takemu prinutit pokial nepodpisal nejaku hlupu zmluvu. Ja by som sa im to snazil najskor vysvetlit a dohodnut sa s nimi. Pokial by to neslo slusne tak navstivit pravnika a poradit sa ako s nimi nalozit. Hlavne si nenechat skakat po hlave. To s tou strechou je hlupy priklad. Strecha sluzi vsetkym tak ako napriklad vytah a podobne. Byval som v baraku na samom vrchu a ked husto prsalo tak sme mali po byte rozostavane vedra a lavore. Tiez na to ludia pod nami kaslali ze je to nas problem az raz prsalo tak ze vytopilo aj dva byty pod nami a zrazu sa riesenie naslo.
    25.2.2006 23:01 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zde dne na den dlužím 200 000 Kč - opravený zápis
    Pravni situace je skutecne celkem nejasna, ale pokud vstoupil do druzstva, tak neexistuje nic jako moje okno, tvoje okno, muj fasadni panel, tvuj fasadni panel. Dum patri druzstvu a jemu patri jen podil v druzstvu.

    Opravu domu bude platit druzstvo a dojde ke zhodnoceni majetku druzstva, tedy jeho podilu v druzstvu. Ja na tom nevidim zas tak divneho. Nekteri druzstevnici nemusi v tom dome bydlet vubec a i jim z toho vyplyne povinnost platit vice. Kdyz se na tom usnese vetsina tak to tak proste je.

    Spise bych hledal cestu jak si zajistit, ze budu platit castku hned, predem, a nebudu se ucastnit spolecneho leasingu, protoze ten bude krute nevyhodny. Ale to v druzstvu pravdepodobne take nepujde.

    Konzultace s pravnikem by jiste neskodila, protoze je otazka jakym zpusobem do druzstva vstoupil a jakym zpusobem byt koupil. Ostatni druzstevnici totiz byty pravdepodobne nekupovali.
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    25.2.2006 23:16 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zde dne na den dlužím 200 000 Kč - opravený zápis
    Proto už jsem tady několikrát upozorňoval, že z původního příspěvku není vůbec jasné, o jakém družstvu je vlastně řeč a kdo je vlastně majitelem toho domu a jaký je vztah k obyvatelům domu. Bohužel to pisatel stále neobjasnil, takže se můžeme jen dohadovat.
    27.2.2006 09:15 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zde dne na den dlužím 200 000 Kč - opravený zápis
    Zdravím.

    Předně moc děkuji za reakce.

    Nemohl jsem o víkendu reagovat. Jedná se o bytové družstvo. Musím přiznat, že historii vzniku nástavby znám pouze zprostředkovaně a mohu se tedy mýlit. Myslím, že to ale není podstatné. Situace je taková, že bytové družstvo je majitelem domu. Obyvatelé nástavby (včetně nás) si koupili byty v nově vybudované nástavbě do osobního vlastnictví s tím, že nástavba je nově postavená a tedy i zateplená. Některé byty v domě jsou v osobním vlastnictví, některé ne. Ve smlouvě je samozřejmě uvedeno, že obvodové zdi, stejně jako střecha a podobně patří družstvu a všichni se na jejich údržbě podílejí z fondu oprav. Já osobně nemám proti tomu vůbec nic. Také na fond oprav přispívám a chápu to jako normální.

    Co mi ale správné nepřipadá je toto:

    - výpočet příspěvku udělal podle rozlohy bytu. Nástavby mají byty nejvěrší - budou tedy platit nejvíc - podstatně víc než všichni ostatní.

    - Přitom, zatímco ostatním se náklady na zateplení začnou okamžitě vracetv úsporách za topení (počítá se 35%), majitelům bytů v nástavbě se nevrátí nic.

    - V praxi to ve skutečnosti je podle mne tak, že majitelé bytů v nástavbě zaplatí v porovnání s ostatními největší částku zateplení bytů ostatním, kteří na tom vydělají v úspoře za topení - zatímco majitelům nástaveb se nevrátí vůbec nic. Nevím, mně prostě tahle matematika přijde docela nespravelivá...? Nebo myslíte, že ne?

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.