abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 15:22 | IT novinky

    Eric Lengyel dobrovolně uvolnil jako volné dílo svůj patentovaný algoritmus Slug. Algoritmus vykresluje text a vektorovou grafiku na GPU přímo z dat Bézierových křivek, aniž by využíval texturové mapy obsahující jakékoli předem vypočítané nebo uložené obrázky a počítá přesné pokrytí pro ostré a škálovatelné zobrazení písma, referenční ukázka implementace v HLSL shaderech je na GitHubu. Slug je volným dílem od 17. března letošního

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    včera 15:11 | Zajímavý projekt

    Sashiko (GitHub) je open source automatizovaný systém pro revizi kódu linuxového jádra. Monitoruje veřejné mailing listy a hodnotí navrhované změny pomocí umělé inteligence. Výpočetní zdroje a LLM tokeny poskytuje Google.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 04:44 | Zajímavý software

    Cambalache, tj. RAD (rapid application development) nástroj pro GTK 4 a GTK 3, dospěl po pěti letech vývoje do verze 1.0. Instalovat jej lze i z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.3. 14:55 | Nová verze

    KiCad (Wikipedie), sada svobodných softwarových nástrojů pro počítačový návrh elektronických zařízení (EDA), byl vydán v nové major verzi 10.0.0 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.3. 13:22 | IT novinky

    Letošní Turingovou cenu (2025 ACM A.M. Turing Award, Nobelova cena informatiky) získali Charles H. Bennett a Gilles Brassard za základní přínosy do oboru kvantové informatiky, které převrátily pojetí bezpečné neprolomitelné komunikace a výpočetní techniky. Jejich protokol BB84 z roku 1984 umožnil fyzikálně zaručený bezpečný přenos šifrovacích klíčů, zatímco jejich práce o kvantové teleportaci položila teoretické základy pro budoucí kvantový internet. Jejich práce spojila fyziku s informatikou a ovlivnila celou generaci vědců.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    20.3. 04:44 | Zajímavý článek

    Firefox 149 dostupný od 24. března přinese bezplatnou vestavěnou VPN s 50 GB přenesených dat měsíčně (s CZ a SK se zatím nepočítá) a zobrazení dvou webových stránek vedle sebe v jednom panelu (split view). Firefox Labs 149 umožní přidat poznámky k panelům (tab notes, videoukázka).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    20.3. 00:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 7.9 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 146. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.3. 00:11 | Zajímavý software

    Dle plánu byla vydána Opera GX pro Linux. Ke stažení je .deb i .rpm. V plánu je flatpak. Opera GX je webový prohlížeč zaměřený na hráče počítačových her.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    19.3. 19:22 | Nová verze

    GNUnet (Wikipedie) byl vydán v nové major verzi 0.27.0. Jedná se o framework pro decentralizované peer-to-peer síťování, na kterém je postavena řada aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.3. 04:00 | Bezpečnostní upozornění

    Byly publikovány informace (technické detaily) o bezpečnostním problému Snapu. Jedná se o CVE-2026-3888. Neprivilegovaný lokální uživatel může s využitím snap-confine a systemd-tmpfiles získat práva roota.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (15%)
     (7%)
     (1%)
     (12%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1130 hlasů
     Komentářů: 27, poslední 17.3. 19:26
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    5.10.2007 10:15 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    Natloukat si čumák je nejlepší výuková metoda.. žel poněkud zdlouhavá..
    Jan Drábek avatar 5.10.2007 11:20 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    A s linuxem jiná cesta nevede. :D. Včera jsem si málem naformátovat s SuSE 10.3 svůj 60 GB /home oddíl, jen kvůli tomu že mám prohozené jména...
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    5.10.2007 11:52 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    Ani bych neřekl. Linuxové nástroje vám podle mých zkušeností téměř vždy jasně řeknou, co se chystáte dělat. Když se chystám vytvořit filesystém na /dev/sda5, vím dost přesně, který oddíl to vlastně je. Když mi Windows řeknou 'E:', jsem na tom podstatně hůř…
    5.10.2007 16:56 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    Když mi Windows řeknou 'E:', jsem na tom podstatně hůř…
    Pokud se v tom počítači nemění disky moc často, dá se to vcelku slušně odhadnout.
    Quando omni flunkus moritati
    Heron avatar 5.10.2007 17:44 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    Nevím, jak jsi to konkrétně myslel, předpokládám, že přímo ze stringu "sda5" vyčteš, že je to pátý oddíl na prvním disku. To ti pouhé "E:" neřekne, ale to který je to disk a oddíl zjistíš i ve Windech velice rychle.
    5.10.2007 19:13 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    Dodnes si vzpomínám, jak jsem měl na disku tři FATkové oddíly, primární C: a dva logické D: a E: a moc jsem se divil, že když přidám druhý disk s primárním oddílem, je z něj D: a ty dva původní se posunou na E: a F:. A to nemluvím o tom, že pod Windows je takové přepísmenkování řádově větší problém než v Linuxu…
    6.10.2007 20:44 zelial | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    A to nemluvím o tom, že pod Windows je takové přepísmenkování řádově větší problém než v Linuxu…
    diskmgmt.msc klikatko nebo diskpart pro cli/skriptovani. smutne je, ze to obcas musim delat i kdyz nechci. treba kdyz mi windows suverene namapuji flashku an stejne pismeno jako pripojeny sitovy disk ;(
    5.10.2007 11:40 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    Když jsem byl ještě linuové jelito, tak jsem reinstaloval celý systém několikrát, když jsem byl v koncích - deformace z MS Win. Prostě jsem neměl nikoho kdo by mi poradil co jsem udělal špatně a jak z toho ven.
    Jan Drábek avatar 5.10.2007 21:41 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    Jo, taky se mi to stávalo :D
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    5.10.2007 10:33 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    Instalovat LVM primo na zarizeni se nedoporucuje, vzdy je lepsi vytvorit partition table, jednu partition a na tu dat LVM.

    Pokud jsi nechal grub nainstalovat na hd0,0 tak sis vlastne sam rekl o to, aby ti ta LVM metadata premaznul takze nechapu proc a cemu se divis.
    regnarg avatar 5.10.2007 11:03 regnarg | skóre: 20 | blog: rm -rf /this/blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    No já ho dirigoval na (hd0), předpokládal jsem, že si přepíše jen MBR. Lilo to zvládlo bez potíží...
    S láskou se nerodíme, ale s láskou se stáváme lidmi. --Simone De Beauvoirová
    regnarg avatar 5.10.2007 12:02 regnarg | skóre: 20 | blog: rm -rf /this/blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    Ale celkově musím grub2 ocenit. Je to opravdu povedený nástroj, i když vypadá spíš jako operační systém, než jako bootloader...
    S láskou se nerodíme, ale s láskou se stáváme lidmi. --Simone De Beauvoirová
    5.10.2007 10:38 Radek Podgorny | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    ...no "smula", to urcite, hehe. Ja bych spis rekl "kazdy sveho stesti strujce". ;-)
    5.10.2007 10:42 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    Kdyz ctu toto, tak si myslim,ze programovat hry pro linux je zbytecny, temer kazdy si vystaci pouze ze systemem :)
    Jan Drábek avatar 5.10.2007 11:22 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    Popřípadě wesnothem :D, no přesto myslím, že jedna RTS ve stylu AOE (nebo AOM) by neuškodila.
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    5.10.2007 13:21 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    Starcraft na Linuxu přece jede. A nic lepšího než Starcraft neexistuje. :-)
    Jardík avatar 5.10.2007 17:22 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    Jede jako když nejede. Ve WINE totiž nefunguje battle.net (vykreslování dialogů, tlačítek, ...) a v tom od cedegy přestal od verze 6 fungovat také (padá hned při připojování k battle.net) a verze 5 mi přestala fungovat kvůli nějakým změnám v pythonu, co je v Ubuntu 7.10.
    Věřím v jednoho Boha.
    5.10.2007 17:53 lefty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    tak to si vygoogli TA Spring :D
    5.10.2007 10:42 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne

    U wi****s je to běžné, že uživatel musí 2-4krát do roka přeinstalovat systém, aby to alespoň trochu fungovalo, ale tam to nikomu divné nepřijde.

    ... když jsem si pracoval se svým perfektně vyladěným Gentoo ...Vždycky to na několikátý pokus naběhlo.

    Ach jo, zase to generalizování :-( . Hláška, že uživatel Windows musí 2-4krát do roka přeinstalovat systém je nesmysl a má stejnou informační hodnotu jako že uživatel linuxového distra musí co chvíli lézt do příkazové řádky. Obojí je hojně šířený blud, bohužel mi připadá, že někdy snad i úmyslně.
    5.10.2007 10:55 zelial | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    <rh faktor="0.3">me nikdy nepreinstalovane xpecka se skodolibe smeji, zatimco si ctu o tom reinstalacnim martyriu.</rh>
    Heron avatar 5.10.2007 10:56 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    U wi****s je to běžné, že uživatel musí 2-4krát do roka přeinstalovat systém, aby to alespoň trochu fungovalo, ale tam to nikomu divné nepřijde.

    Běžte s tímto FUDem už konečně někam. Jestli jste nikdy neviděl zcela funkční instalaci Windows starou klidně pět let, přijdte se podívat k nám.

    regnarg avatar 5.10.2007 11:01 regnarg | skóre: 20 | blog: rm -rf /this/blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    Samozřejmě to není pravidlo, ale stává se to docela často (což vím i zvlastní zkušenosti, protože jsem tu věc, většinou nedobrovolně, musel taky instalovat mnohokrát)...
    S láskou se nerodíme, ale s láskou se stáváme lidmi. --Simone De Beauvoirová
    5.10.2007 12:15 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    Na vasi zkusenost bych se moc neohlizel. Kdyz ctu, co provadite na linuxu, tak bych se spis divil, kdyby windows vydrzely dyl jak tyden.
    5.10.2007 11:45 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    Zatímco u linuxu to skoro platí. Kdo by odolal novým verzím :-) V tom to maj wokenáři lehčí no :-D
    regnarg avatar 5.10.2007 11:59 regnarg | skóre: 20 | blog: rm -rf /this/blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    Na získání nové verze stačí jeden příkaz, až už je to apt-get (dist-)upgrade, pacman -Syu, nebo třeba emerge -uDN world, ale rozhodně není třeba nic instalovat znovu...
    S láskou se nerodíme, ale s láskou se stáváme lidmi. --Simone De Beauvoirová
    5.10.2007 12:11 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    a) http://www.abclinuxu.cz/blog/ptomes/2007/10/4/195687#45
    b) nepsal jsem nové verze té distribuce, kterou mám nainstalovanou
    c) smajlové
    5.10.2007 12:44 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    Nechápu, co naznačujete tím odkazem v a). Je možné přejít na novější vydání OpenSUSE jak z médií tak z internetu pomocí příslušných nástrojů. Anebo nemusíte a můžete dva roky používat podporovanou verzi.
    5.10.2007 12:48 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    Naznačuju to, co se tam píše:
    Je pravda, že upgrade je vždycky riskantnější než čistá instalace; instalátor má podstatně víc práce a je velmi těžké to nějak systematicky otestovat (příliš mnoho možných situací), takže pravděpodobnost chyby je vyšší.
    A Bluebear narozdíl od tebe v Suse ČR pracuje a už několikrát ukázal, že procesu instalace má jisté ponětí. Ale to je fuk, ty jen hledáš konflikty.
    5.10.2007 13:03 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    Ne, to fuk není, protože naopak konflikty zcela určitě vyhledáváte vy. Já jsem se na rozdíl od vás jen slušně zeptal, naopak vy reagujete podrážděně a píšete nesmysly na základě vyvozování něčeho, co jsem nenapsal, už protože na Internetu i na foru Ubuntu se dá najít desítky mých příspěvků, kde uživatelům doporučuji čistou instalaci, která s sebou nepřináší rizika spojená s přechodem, jenž se skládá z poměrně složitých a komplexních operací.
    5.10.2007 13:25 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    Mně to fuk je a nenechám se tebou vytočit. Ono to asi nějaký důvod mít bude, proč diskuze s tebou v drtivé většině končej tak jak končej. A jestli si myslíš, že ses slušně zeptal, tak já si to nemyslím. Slušnější by bylo předpokládat, že to co jsem napsal, tak taky myslím.
    5.10.2007 13:29 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    Nějaký odkaz bez jakéhokoliv kontextu nemusí být jasně pochopitelný. Hledáte v tom něco jiného, protože něco jiného najít a vidět chcete, o ničem jiném než o vašem neseriozním přístupu, předpojatosti a křivého obviňování to není. Ano, nad důvody si nejprve přemýtejte ve své hlavě...
    5.10.2007 13:39 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    Promiň. Nepotěšilo mě, že někdo na nevážně míněný komentář začne vážně reagovat a rozvine se z toho zbytečná debata. Možná jsem taky za tvým komentářem hledal něco, co tam nebylo a má následná kritika pasuje i na mě samého.
    5.10.2007 14:04 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    No, ony existuji pripady, kdy je opravdu nutne instalovat odznova. Napriklad: - umirajici nebo jinak pozkozeny disk - nova instlace je urcite lepsi nez zjistovat, co prezilo a co ne. - prechod na jinou architekturu (napr. z x86 na x86_64) - prechod na jinou distribuci (ne na novou verzi, ale na uplne jinou) - prechod na jinou verzi libc (tenkrat to bylo myslim z libc5 na libc6, ne ze by to bylo OPRAVDU nutne, ale nova instlace byla rozhodne jednodussi) - prechod na jinou major-verzi jadra (oh, to uz je ale opravdu davno ...)

    Vsechy tyto udalosti mne postihly, i kdyz ten umirajici disk byl nastesti ve firemnim serveru. Jinak se stavajici instalcae drzim zuby nehty, ponevac nakonfigurovat system k me plne spokojenosti a preportovani vsech vlastnich udelatek mi naposled zabralo velkou cast tydeni dovolene.
    5.10.2007 14:19 laco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    Dovolená s Linuxem je ta nejlepší věc na světě
    5.10.2007 14:29 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    Omyl, nejlepší dovolená je s flaškou slivovice ;)
    5.10.2007 15:34 mseed | skóre: 21 | blog: FastLinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    No dalo by se to interpretovat taky jako - Nejlepsi dovolena je s Linuxem a flaskou slivovice :)
    satanatas avatar 5.10.2007 18:24 satanatas | skóre: 14 | blog: vše co můžete s klidem hodit za hlavu ze světa linuxu i jiných světů | Graveyard
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    no to zas ne, naposledy (ne teda na dovolené) jsem s flaskou slivovice zprznil alsu, že sem to dával týden do kupy.
    6.10.2007 19:37 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    naposledy (ne teda na dovolené) jsem s flaskou slivovice zprznil alsu ...
    Ještěže se jména píší velkými písmeny :)
    5.10.2007 16:36 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    > prechod na jinou major-verzi jadra

    To je nejaky zavazny problem? Pri prechodu z 2.4 na 2.6 stacilo defacto akorat vymenit modutils za module-init-tools, jinak jsem zadny zavazny userspacovy problem nepozoroval.
    5.10.2007 19:16 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    Mám pocit, že kolega myslel přechod z 1.* na 2.*, jinak by nemluvil o tom, jak je to dávno (zejména ne v porovnání s přechodem z libc5 na libc6). Osobně ale nemám pocit, že by byl přechod z 1.2 na 2.0 o tolik zásadnější než třeba z 2.0 na 2.2 nebo z 2.2 na 2.4.
    5.10.2007 19:31 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    Slo o prechod z 1.3.neco na 2.0.neco (presne verze si nepamatuju, je to uz alespon deset let zpatky). Bylo to nutne hlacne kvuli zmenam v syscallech a ABI jadra, tazke upgrade by znamenal vyhazet skoro uplne vsechno.

    Proto jsem napsal zmena v major verzi (tj. ta prvni cislice), zmena v minor verzi (tj. ta druha cislice) vetsinou jde ustat pouze s upravou systemovych nastroju (napr. vsech udelatek, co maji na starosti moduly a knihovny) a u patchlevelu (nejsem si jisty, jesli se tomu tak jeste rika, proste ty posledni cisla) se vetsinou nemusi menit vubec nic.
    5.10.2007 15:02 pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    U nas je take instalace windows funkcni klidne pet let pokud se pred peti lety nainstalovala a pak se na to temer nesahalo. (Nebo sahalo - ale s rozmyslem.) Kdybych ty windows trapil stejne jako trapim svuj domaci linux tak bych taky reinstaloval 2x rocne.
    pdp7 avatar 5.10.2007 20:54 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    5 let? :-D To ten jejich registr musi asi tak 1000x vetsi nez pred 5ti lety co. :-D
    Heron avatar 5.10.2007 21:14 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne
    Nikoliv. Nějaký další, podobně inteligentní dotaz?
    pdp7 avatar 5.10.2007 21:33 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak přeinstalovat systém dvakrát v průběhu týdne

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.