abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 24
    včera 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 496 hlasů
     Komentářů: 19, poslední včera 11:32
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    2.5.2008 19:42 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Dík za ty notebooky :-)
    THIS IS SPARTA!
    Johny z Podoli avatar 2.5.2008 19:44 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    ty právě už nejsou, než sem stihl tenhle blog dopsat tak si je vybral kamarád :D
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    freshmouse avatar 2.5.2008 19:54 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Já hardwaru nerozumím ani trošku, tak se zeptám trošku divně.

    Měl bys tam nějakou věcičku, která by uměla rozdělit kabel s připojením k internetu tak, abych to jakoby rozdvojil a připojil tak k síti dva počítače? Jestli jo, tak bych ji bral. :-)
    Johny z Podoli avatar 2.5.2008 19:56 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    myslím že tam něco takového je, jen nemám zdroj, nemám hesloa další věci, s nulovou znalostí se to asi nepovede nastavit...
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    freshmouse avatar 2.5.2008 19:58 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Router by se to mělo jmenovat, tuším, a měla by to být nějaká malá krabička. (Ach, teď se cítím jako ajťák. :-))
    2.5.2008 20:02 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Napiš jméno krabičky, z který vede drát, co strkáš do počítače a my ti řekneme, jakou krabičku si máš koupit. Je možný, že by ti stačil třeba jen switch.
    THIS IS SPARTA!
    Johny z Podoli avatar 2.5.2008 20:04 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    tohle mě ani nenapadlo :D
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    freshmouse avatar 2.5.2008 20:14 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    První krabičkou je AGCOM ISDN Splitter. Od toho vedou dráty k modemu (ZyXEL Prestige 600 Series) a telefonu. Názvy síťovek neznám. Lze to nějak zjistit bez toho, abych ty počítače rozebral?
    2.5.2008 20:23 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Prozkoumej líp ten modem zyxel, mělo by tam být přesný označení, třeba podle tohohle komentáře 600 series zahrnuje hodně různých produktů. Podívej se na tu krabičku zespod :-) Síťovky zjišťovat nemusíš.
    THIS IS SPARTA!
    freshmouse avatar 2.5.2008 20:43 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Je to "650R-33, ADSL over ISDN router".
    Johny z Podoli avatar 2.5.2008 20:45 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    na tohle ti stačí plně switch, ten ale bohužel v mém seznamu nemám :(

    Johny
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    freshmouse avatar 2.5.2008 20:47 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    A potřebuju právě switch, nebo můžu použít i něco jinýho (co máš v seznamu)?
    Johny z Podoli avatar 2.5.2008 20:51 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    no, ten router by šel, ale pokud o tom toho mco nevíš tak doporučuji jednoznačně switch/hub, je to otázka dvou stovek a bude to čistě a spolehlivé řešení. Navíc k tomu nemam zdroj... pokud nemáš vlastní tak asi lepší akt koupit novej nejlevnější switch.
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    2.5.2008 20:53 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Myslím, že by ti stačil i hub (rozbočovač), ale to už se snad ani normálně neprodává.
    THIS IS SPARTA!
    2.5.2008 20:50 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Tak to je router, takže ti stačí obyčejný switch za pár stovek. Ten zapojíš do modemu a všechny počítače píchneš do switche. Konfigurovat nemusíš nic, stačí to jen fyzicky propojit.
    THIS IS SPARTA!
    freshmouse avatar 2.5.2008 20:55 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Hmm, myslím, že jsem si pletl router a switch.

    Doporučuješ nějaký switch? A samozřejmě potřebuju kvalitní a levný. :-) Nicméně hlavím kritériem je ta cena. Jo, a měly by tam být dírky pro alespoň tři počítače (dva stolní a jeden notebook, který si v daleké budoucnosti pořídím.)
    2.5.2008 21:03 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    No, hele, jestli si chceš kupovat notebook (což nedoporučuju, jak je známo), tak rovnou porozmejšlej po řešení, který bude mít i wifi. Něco takovýho třeba, ale to neber jako doporučení, ve wifi věcičkách se nevyznám.

    Jinak switch si můžeš koupit asi jakejkoli, bude to jedno. Ale notebook uvázanej k drátu není dobrej nápad, fakt popřemejšlej o bezdrátu, litovat nebudeš...
    THIS IS SPARTA!
    2.5.2008 21:11 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Doporučuji Asus WL-500gP, za těch pár peněz je to vskutku povedená krabička... Teda když se na ní dá OpneWRT, nebo nějaký jiný pořádný linux s SSHčkem :-)
    freshmouse avatar 2.5.2008 21:15 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Kdyby notebook měl wi-fi, tak budu rád. Dokonce to i předpokládám*.

    Nicméně máme doma relativně slušné připojení (stahujeme reálnou rychlostí cca 450 KB (možná Kb nebo kb, pořád si to pletu)), a byla by škoda to nevyužít. Nepředpokládám, že by se někde našlo lepší wi-fi zdarma... Mimo domov to je něco jiného.

    * Situace je taková, že jsem se o technickou stránku nezajímal vůbec. Vím jen to, že chci a budu potřebovat notebook. Navíc chci nějaký relativně levnější, takže je možné, že ty wi-fi vůbec nemívají...
    2.5.2008 21:21 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Ano, notebook bude mít v skoro jistě wifi a přes to wifi by ses moh chtít připojit do vaší domácí sítě a brouzdat přes vaše připojení. K tomu slouží wifi access point. Úplně jednoduše řečeno je to krabička, která ti zajistí, že nebudeš do notebooku muset strkat síťový kabel, budeš moct chodit po domě (a nevláčet za sebou špagát) a budeš v síti a "na internetu" :-) Fungovat to bude i posteli, to je ovšem silně návykové :-P
    THIS IS SPARTA!
    freshmouse avatar 2.5.2008 21:22 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    ad switch) Co toto (na CC jsem zadal "switch" a vybral ten nejlevnější)?
    2.5.2008 21:25 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Vždyť to neumí ani 1Gb síť.
    freshmouse avatar 2.5.2008 21:27 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Obávám se, že takovou síť nemám a nebudu mít.
    2.5.2008 21:30 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Takovou síť ale tvoří právě ten switch :-) Gigabitové síťovky pak už dneska má kdeco :-)
    freshmouse avatar 2.5.2008 21:52 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Ignor říká, že jo, ty, že ne. Tak co, hoši? :-)
    2.5.2008 22:42 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Dopředná kompatibilita - není-li cenový rozdíl moc velký, ber gigabit.
    freshmouse avatar 2.5.2008 22:48 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Nepátral jsem po tom, ale na CC je nejlevnější za 1371...
    2.5.2008 23:21 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Ceny jinde začínaj na sedmi stovkách. Se zájmem budu sledovat k čemu se nakonec necháš uvrtat :-P
    THIS IS SPARTA!
    freshmouse avatar 2.5.2008 23:25 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Asi k tomu nejlevnějšímu, což znamená to, co jsem zmínil jako první. Pokud to se mnou nebude kompatibilní (jak se mimochodem zjistí, jestli bude? resp., co potřebuju vědět?), tak to vrátím a cyklus se iteruje...
    2.5.2008 23:49 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Kompatibilní to určitě bude. Jinak zjistí se to tak, že se podíváš na parametry síťovek a modemorouteru. Pravděpodobně to všechno bude fast ethernet, přesněji 100BASE-TX. Pohledem do datasheetu switche zjistíš, že to switch podporuje. Je tam taky to, že umí "Auto MDI/MDI-X". To znamená, že se nemusíš starat, jestli do toho strkáš kříženej nebo rovnej kabel.
    THIS IS SPARTA!
    2.5.2008 21:33 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Klidně ber ten.
    THIS IS SPARTA!
    Daniel Kvasnička ml. avatar 2.5.2008 22:30 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Jak rika Ignor, dneska uz ma smysl poohlizet se po necem, co ti bude slouzit i jako wifi AP. Ja muzu doporucit http://www.i4wifi.cz/Default.asp?cls=stoitem&stiid=486. Patri mezi ty, ktere funguji i s "uzasnou" implementaci wifi komunikace ve Vistach (jako ze to dneska neni vubec u APcek samozrejmost)... kdybys nahodou nekdy mel tu smulu a musel je pouzivat nebo je trpet ve sve domaci siti ;-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    freshmouse avatar 2.5.2008 21:03 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Mimochodem, šlo by přes to udělat, aby spolu ty počítače mohly komunikovat? Samozřejmě, to už by bylo s nějakým nastavováním... Jen se ptám, jestli by to v budoucnu šlo. Potřeboval bych, aby tam třeba šly posílat soubory atd. (čímž nemyslím přes internet, ale "přímo").
    2.5.2008 21:05 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Samozřejmě, to nebude problém, ani to nastavování nebude moc potřeba.
    THIS IS SPARTA!
    lankvil avatar 2.5.2008 20:23 lankvil | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    lspci | grep -i ethernet
    Já mám taky blog
    freshmouse avatar 2.5.2008 20:49 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    martin@kofola:~$ lspci | grep -i ethernet
    02:07.0 Ethernet controller: Intel Corporation 82557/8/9/0/1 Ethernet Pro 100 (rev 0c)
    freshmouse avatar 2.5.2008 19:57 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Schematicky:
                              /------------[počítač 1]
    -------[věcička]----------
                              \------------[počítač 2]
    Johny z Podoli avatar 2.5.2008 19:59 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    já vim :)) ale díky :D sem tuhle věcičku asi dva roky používal :D
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    freshmouse avatar 2.5.2008 20:06 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Důvodem je to, že sice máme dva počítače se třemi síťovkami, teoreticky takto:

    -----[počítač 1]------[počítač 2]

    ... jenže se mi to nějak nepodařilo rozumně rozchodit. Ani jsem se v tom nevrtal, jen jsem tam prostě "natáhl drát a zkusil to", ale nešlo to. :-) Počítač jedna uměl vždy obsloužit jen jednu síťovku.

    S tou věcičkou by to mělo být snažší -- nepotřeboval bych nic nastavovat. Aspoň myslím.
    andree avatar 2.5.2008 20:50 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    fungovat to musi, len treba (dobre) nastavit forwarding/routing... ;-)
    2.5.2008 20:00 Stevko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Ja by som rád ten skener. stevko@jabber.cz
    Johny z Podoli avatar 2.5.2008 20:03 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    V mailu máš info kdy a kde si ho vyzvednout.

    Johny
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    2.5.2008 20:06 Stevko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Ono to nie je mail, ono je to jabber ID. Ale hádam to príde. Keby nie, tak stevko@mail.ru je mail. A v ako stave je ten skener? Funguje?
    Johny z Podoli avatar 2.5.2008 20:09 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    scanner funguje, má za sebou pár desítek scannů... pak ležel pár let ve skříni a teď čeká na nového pána :)
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    2.5.2008 20:10 Stevko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Skús poslať info, kde to vyzdvihnúť ešte na to stevko@mail.ru (na jabber to nedošlo).
    2.5.2008 20:11 Dano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Ja by som si vzaL PC IBM, co je spominany hned ako prvy. ksi3CD@gmail.com
    kotyz avatar 2.5.2008 20:14 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    ja bych to bral vsechno, ale je to z ruky. kdybych bydlel kousek vedle tak sem tam este dneska s valnikem ;-)

    P.S. s plechama z pc casu deda vyspravuje kralikarnu kdyz mu nekde kus upadne :-D

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    2.5.2008 20:17 Jan Trávníček | skóre: 10 | blog: ehonza | Existuje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Bral bych ten zesilovač aspoň bych využil repro od starýho rádia:-) Kdyžtak napiš na johnny2001 @ centrum.cz bez mezer u zavináče.

    Díky
    To mess up a Linux box, you need to work at it; to mess up your Windows box, you just have to work on it.
    3.5.2008 13:04 buff | skóre: 10 | blog: buff
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Taky bych bral ten zesilovač. Kdybyste se z nějakého důvodu nedohodli, tak prosím dejte vědět :-) buff (at) uffs (dot) net
    kotyz avatar 2.5.2008 20:24 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    neslo by aspon ty mensi kousky poslat postou? ta pci sitovka 3com by mi moc pomohla - nedavno mi odesla jedna realtek a tak sem ted bez site na pocitaci kterej sem chtel dat do obyvaku na net ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Johny z Podoli avatar 2.5.2008 20:32 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    ahoj, to se omlouvám. Já původně měl v plánu to vyhodit rovnou, ale zželelo se mi... je toho fakt hrozná hromada. napadlo mě třeba i na aukro a po 50kč za kus, ale i na to sem línej... pokud někdo, kdo si tu zítra bude něco vyzvedávat bude chtít a poslat ti něco tak pohoda, ale já s tím nikam nepujdu :(. Mám přes všedcní den čas většinou až večer kdy mají stejně pošty zavřeno...

    Johny
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    kotyz avatar 2.5.2008 20:42 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    njn a me prave dosly prachy tak bych dojel mozna tam, ale uz ne zpatky. ja toho mam doma taky dost, ale hodne sem toho rozdal nebo rozebral do srotu takze tu mam sice 7 kompu ale jenom jeden je uplne kompletni a pouzivam ho (a to jeste uz dva mesice jednem znamejm slibuju ze jim z toho sestavim neco na doma na internet a porad mi chybi komponenty). notebooky by se mi hodili, mam compaq armadu 166MHz a 80MB RAM (z aukra sem sehnal jinou armadu a vykrad pameti) a na tom delat je utrpeni. nakej novejsi model s PII/PIII a vetsi pameti by byl vysvobozeni. zdroje a kabely by se tu snad i nasly ...

    na aukro to nedavej, je to pracny, zaplatis jim za to poplatky a nakonec by mi to v ty drazbe este nakej hyperaktivni klikac 3 sekundy pred koncem aukce vyfouknul (tohle se mi stalo uz mockrat).

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    freshmouse avatar 2.5.2008 20:39 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Já ti to můžu vzít, pokud by to nebylo moc objemný. Poštou ti to nepošlu, ale můžu ti to tu podržet, než budeš mít cestu (kdyby ses stavil v dohledné době)...
    kotyz avatar 2.5.2008 20:45 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    az by byly penize na cestu. ale s tema je to ted nahnuty, vsechno sypu do novyho pc, ktery porad neni hotovy. v kvetnu sou v planu disky a mechaniky. to bude takovy 3 tisice a posledni tejden si budu muset do skoly brat svaciny z domova nebot ty nic nestoji ...

    takze v kvetnu asi cesta kolem nebude, pak se uvidi ...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    2.5.2008 20:30 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Docela by se mi šiknul nějakej board s procesorem, žel nebudu v Praze dřív jak v pondělí:(
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    Johny z Podoli avatar 2.5.2008 20:34 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    tak se domluv s někým kdo se tu bude stavovat ať to pro tebe vezme. U mě je priorita číslo jedna to v pondělí vyhodit do sběrného dvora :( Potřebuji volné auto abych mohl naložit pneumatiky a jet na přezutí... mám před sebou týden v cizině a nemohu jet se zimákama.

    Johny
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    2.5.2008 20:36 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Tedy ptám se - našel by se tu nějaký hodný člověk, co by mi u sebe do pondělka schoval některý z Johnyho pokladů? Nejlépe jednoho z těch Athlonů. Předem díky.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    2.5.2008 20:39 Jan Trávníček | skóre: 10 | blog: ehonza | Existuje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Případně pro mě ten zesilovač... Díky
    To mess up a Linux box, you need to work at it; to mess up your Windows box, you just have to work on it.
    freshmouse avatar 2.5.2008 20:40 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Kdyby to bylo do pondělka, tak ti to můžu vzít já.
    kotyz avatar 2.5.2008 20:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    aby se ti to vsechno domu veslo ... ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    freshmouse avatar 2.5.2008 20:50 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Ovšem pokud tam vůbec sám půjdu. To záleží na tom, jestli se tam něco pro mě najde. :-)
    kotyz avatar 2.5.2008 21:00 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    si delas srandu "jestli se tam něco pro mě najde", tam je pokladu az oci prechazeji! hotovej ostrov pokladu! nekolik komplet pc, ruzny komponenty s vysokou uzitnou nebo aspon historickou hodnotou (bejt tam nakej vzacnejsi model 3dfx voodoo nebo jakakoliv zvukarna gravis ultrasound, tak tam snad pudu i pesky podel D5) a ty tam nevidis nic uzitecnyho ... :-D

    mi pripomina jak nam babi dycky rikala "Hitlera na vas!" a "To za mejch mladejch let nebylo!" kdyz sme krivali huby nad tim co navarila; dyt i chleba namazanej sadlem je prece takova delikatesa pro hornich 10 000 ... :-D

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    freshmouse avatar 2.5.2008 21:06 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Každý má jiné priority. :-) Mně hardware neříká nic, a když říkám nic, tak myslím VŮBEC NIC. Pro mě je hardware něco jako mikrovlnka: umím to zapnout, používat a vypnout, ale netuším, jak to pracuje. :-)
    kotyz avatar 2.5.2008 21:15 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    ja mam svoje stroje radsi nez nektery lidi ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    freshmouse avatar 2.5.2008 21:16 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    To i já. :-)
    kotyz avatar 2.5.2008 21:26 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    nez vetsinu lidi, vcetne nekterejch otravnejch clenu rodiny?

    este se muzem zacit hadat vo to kdo je vetsi asocial, ma vic poruch osobnosti a alobalu ve vokne ...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 2.5.2008 21:30 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    to je velka skoda, nekterej hardware kdyz pracuje tak je to malej zazrak ... ;-)

    a ty desky s obvodama to je pastva pro oko (s vyjimkou lacinejch smejdu jako moje ted uz temer jiste mrtva sitovka realtek). treba moje 3dfx voodoo2, ted bych si nafackoval ze sem dal pryc to voodoo1 ...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Johny z Podoli avatar 2.5.2008 20:48 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    já bych to moc rád v pondělí už všechno vyložil... počítám že ráno (8h? budu v modřanech, pak kolem 10h pojedu do sběrného dvora.. někde za budějárnou).

    Johny
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    freshmouse avatar 2.5.2008 20:59 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Hmm, tak asi nic, vzhledem k tomu, že si tam sám pro nic nepůjdu. :-) Nicméně bych to měl blízko, jsem Michelák... :-)
    kotyz avatar 2.5.2008 21:05 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    aby te hanba fackovala! moh sem bejt zajistenej na stari (to si chci otevrit to svy maly muzeum pocitacovy historie, do ty doby snad nasbiram dost exponatu) ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Johny z Podoli avatar 2.5.2008 21:09 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    já právě asi své malé muzeum dnes ruším :D
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    kotyz avatar 2.5.2008 21:23 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    no zas takovy muzeum to neni, sou tam stroje novejsi a silnejsi nez to nejnovejsi a nejsilnejsi co mam doma ja (PIII @ 1GHz. teda krome toho silostroje kterej je stale jeste under construction a funguje na principu cerny diry jako nas rozpocet - porad se do nej investuje vic a vic a porad to neni a neni hotovy).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    2.5.2008 21:11 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Vyměním VAX za PDP-11, chci si zkusit pravý Unix. ;-)
    2.5.2008 21:14 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    No... Co bych asi tak mohl nabídnout za ten VAX? Co za něj chceš????? :D
    2.5.2008 21:20 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    "Co bych asi tak mohl nabídnout za ten VAX?"
    Nic menšího než PDPčko neberu. :-D
    2.5.2008 20:48 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Stačí do pondělka do odpoledne/večera - můžu se stavit kdekoli, kam se dá rozumě dostat MHD. Díky.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    2.5.2008 20:49 al-Quaknaa | skóre: 13 | blog: al_quaknaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?

    Já bych chtěl tu Logitech krysu, napíšu ti na mail kam máš napsat, ať to tu není v plénu ... Dík.

    Johny z Podoli avatar 2.5.2008 20:49 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    jen upozorňuji že nemá reciver :D je to jen myš.
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    andree avatar 2.5.2008 20:51 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    heh, tak uz mi je jasne preco sa jej chces zbavit :-D
    Johny z Podoli avatar 2.5.2008 20:52 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    recivek používám s mojí současnou MX1000 kterou sem schrastil bez reciveru :D
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    2.5.2008 20:54 al-Quaknaa | skóre: 13 | blog: al_quaknaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?

    Aha, tak to jsem taky přehlédl :D Škoda... dík za upozornění

    2.5.2008 20:54 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Jak přesně vypadá to "Slim PC pentium III"? Budu totiž potřebovat domácí servřík. ;-) A co je to za ten Matrox? A kdo je výrobcem položky "Skoro novej ATX zdroj"? :-)
    Johny z Podoli avatar 2.5.2008 20:57 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    takže, to pc vypadá tak že to je slim case bez plechů (plechy sou možná na hromadě s plechama), v tom je deska co má vše integrované, je tam jakési CPU asi PIII s chladičem, ten je odlouplej ... sem se nějak musel podívat na to jaké tam je CPU. Asi tam schází ram a disk. Nemám nejmenší potuchy zda chodí... Matrox je co? Grafika? nevim co to je zač. Mám prostě krabici plnou karet a nemám o tom ani šajn :) sem jen zevrubně napsal co je co. SKoro novej atx zdroj, výrobce nevim neboť sedim doma a tohle mám v autě... ten zdroj je ale uplně čistej, vsadil bych se že sem ho koupil, něco otestoval a pak sem ho hodil do skříně :)

    Johny
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    2.5.2008 20:59 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    A můžu se na to přijít podívat? ;-) Tyhle tři věci bych si asi vzal. :-)
    Johny z Podoli avatar 2.5.2008 21:00 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    klidně, ... napiš mi sem mail kam chceš poslat adresu :D
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    2.5.2008 21:03 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Už jsem použil funkci "Pošlete mi email", tak si to přečti. ;-)
    Johny z Podoli avatar 2.5.2008 21:29 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    nic nedošlo :(((
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    2.5.2008 21:45 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Mně už ale došla odpověď, to asi odpovídáš z budoucnosti? :-D
    Johny z Podoli avatar 2.5.2008 21:46 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    tak sem to asi jen popletl ':)
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    2.5.2008 21:24 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Zatím ve schránce nic nemám, budu čekat. ;-)
    Max avatar 2.5.2008 21:22 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Vzal bych :
    5metrovej pigtail na 2.4Ghz
    PC matně si vzpomínám že to je AMD Athlon 1.2Ghz. 
        -Obsahuje dvě síťovky 3C59x, grafiku , deska má raid řadič.. 
        -case nemá boční plechy :D
    Novej ATX case (minitower), včetně 450W atx zdroje
    Router s print serverem US robotics
    PCI IDE FAST Trak řadič
    Compaq Armada E500
    
    Řekni kdy a kde a budu tam. Do neděle mám hafo času :)
    Díky
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Johny z Podoli avatar 2.5.2008 21:28 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    napiš mi na jakej mail chceš víc info :)
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    2.5.2008 21:37 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Mohl bych poprosit o uschování toho druhého Athlona do pondělka? Viz pár vláken výš.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    Johny z Podoli avatar 2.5.2008 21:42 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    no, ráno budu ještě v modřanech, pak už to povezu rovnou do sběrného dvora. Fakt to musím vyházet neboť potřebuji místo doma i v autě... :( Tedy pondělí ráno je poslední šance. V neděli tu nejsem vubec.

    Johny
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    2.5.2008 21:49 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Ten dotaz směřoval na Maxe, vím, že ty nemůžeš.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    Max avatar 2.5.2008 23:04 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Ok, viz mail.
    Jinak beru ještě pro uživatele qiRzT toto :
    Case bez plechového krytu obshaující mainboard asi s Athlonem 800, asi 256-512Mb ram, integrovaná graika, integrovaná zvukovka, zdroj ATX
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Max avatar 2.5.2008 22:51 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Pošli mi mail, kterýho chceš, abych vzal. Když budu mít volnou ruku, tak ho vemu a schovám ti ho u sebe.
    Možné vyzvednutí by pak bylo kdykoliv v týdnu po 17hod.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    2.5.2008 22:05 vobrezanej bush
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    ja nic nechci, jen bych chtel apelovat, abys co zbyde odvezl do sbernyho dvora k ekologicky likvidaci/recyklaci a ne abys to hazel do popelnice.
    Johny z Podoli avatar 2.5.2008 22:07 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    a o čem v celém blogu mluvím? :D několikrát sem psal že v pondělí to vezu do sběrného dvora někam za budějárnu :) Je mi naprosto jasné že tohle do popelnice nepatří. Johny
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    2.5.2008 22:10 vobrezanej bush
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    aha, tak to chvalim, ja celou diskuzi necet, jen zacatek a tam pises: ... věci prostě vyhodím. Je mi líto je jen tak bez užitku hodit do smetí...
    Johny z Podoli avatar 2.5.2008 22:11 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    jasně, já to "kam" je vyhodim v úvodu moc nepitval :D ale měl jsem na mysli sběrný dvůr.
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    2.5.2008 22:34 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Tak jsem to promyslel a možná budu mít člověka, co by se mi pro to zítra stavil. Ještě dám vědět, ale než ho začnu přemlouvat, tak chci mít jistotu, že tam nepůjde zbytečně. Tedy mohl bych si zamluvit toto:

    Case bez plechového krytu obshaující mainboard asi s Athlonem 800, asi 256-512Mb ram, integrovaná graika, integrovaná zvukovka, zdroj ATX -> kompletní a plně funční, bez hdd.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    2.5.2008 23:13 alpha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Tak koukam jak je dobre ze uz jsem ukoristil ten plotter a AGP grafiku, do rana to bude rozebrany :-)
    3.5.2008 09:22 alpha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Diky moc za ten plotter, uz mi tu spokojene ploti, je fakt dobrej! Jeste jednou diky!
    Akorat si ho prebarvim, je lehce ohorelej...
    Johny z Podoli avatar 3.5.2008 09:25 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    super, to jsem fakt rád :D Já sem se trochu bál že když si ho poprvé viděl tak si ho odsoudil v lepším přápadě na zavření dos kříně :-D On fakt nemohl za ten požád, kdyby si viděl jak jsem kvuli němu nasazoval krk a běhal skoro v plamenech :))) Po počítači, domácích zvířátkách a tiskárně jsem evakuoval jeho :D. Super že si ho takle rychle rozběhal :)
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    xxxs avatar 3.5.2008 09:43 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    hehe, zaujimave poradie evakuacie.
    Saljack avatar 3.5.2008 09:38 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Z tohohle už nic neni viď?:
    Mainboard s CPU athlon asi 750Mhz
    Case bez plechového krytu obshaující mainboard asi s Athlonem 800, asi 256-512Mb ram, integrovaná grafika,
    integrovaná zvukovka, zdroj ATX -> kompletní a plně funční, bez hdd. 
    Kompletní PC IBM (odhaduji tam 800Mhz PIII), ram tak 256, grafika, zvukovka, cdrom, disketovka, schází disk a
    nemám plech na bočnice od case
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Johny z Podoli avatar 3.5.2008 09:39 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    bohužel :(
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    Saljack avatar 3.5.2008 09:51 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Tak nic škoda. Tak třeba jindy :-D
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    3.5.2008 22:10 r0b0t
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    A toho 1.2GHz Athlona nebo slim PIII? (z Prahy jsem)
    Johny z Podoli avatar 3.5.2008 22:42 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    bohužel krom P200, MMX už nic...
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    MMMMMMMMM avatar 3.5.2008 14:06 MMMMMMMMM | skóre: 44 | blog: unstable | Valašsko :-)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    skoda, nejsem z prahy :) malokdo dneska da neco zadarmo, chvalim :)
    3.5.2008 17:32 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Taky tak, ty ronja desky by se mi líbily (když na nic jinýho, tak na prohlídnutí...)
    Quando omni flunkus moritati
    Johny z Podoli avatar 3.5.2008 17:33 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    bohužel ty už jsou rozdané :(

    Johny
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    5.5.2008 22:29 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    To je jedno, stejně bych se tam nedostal...
    Quando omni flunkus moritati
    3.5.2008 22:27 ktx | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    zdravim, nejaky ten sound blaster by este bol? :)

    (momentalne som v prahe :P)
    Johny z Podoli avatar 3.5.2008 22:44 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    sound blaster je, jen já zítra od 6:30 do pozdních večerních hodin nebudu. Jediná šance je pondělí ráno, řekněme v 7:30, pak budu už s autem jezdit a někdy kolem 10h projedu sběrným dvorem... kdyby si i tak měl zájem, napiš mi tvůj email a zkusíme se domluvit (nejdřív ale odpovím zítra pozdě večer!)

    ahoj, johny
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    4.5.2008 00:19 Martin Matějek | skóre: 12 | blog: Flying_circus | Kladno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Nebyla by mezi těmi RAMkami nějaká 144 pinová SO-DIMM?
    Don't judge me by the friends I keep. No, no, no. Judge me by the enemies I have slain!
    4.5.2008 02:15 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    A nechceš celý notebook s jednou SO-DIMM pamětí? ;-)
    4.5.2008 11:53 Martin Matějek | skóre: 12 | blog: Flying_circus | Kladno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    No, záleží co by to bylo a jaká by byla ta paměť. Nějaký z těch inzerovaných? Notebook se vždycky dá nějak využít ;-)
    Don't judge me by the friends I keep. No, no, no. Judge me by the enemies I have slain!
    4.5.2008 20:24 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    zdravim,

    mel bych zajem o veskere zbyle zvukove karty a ISA radio kartu.

    Horsi to ale bude s tim, kdy jsem schopen se zastavit.

    Bud pondeli v 7:20-7:30 rano. Nebo nejak po 16.hodine v pondeli - delam na Prazskeho Povstani.

    Maily budu cist bud mozna jeste pozde vecer nebo az brzy rano. Pripadne poslete telefonicky kontakt s tim, ze bych se rano okolo/pred 7.hodinou ozval.

    dekuji

    Pavel Kysilka

    e-mail: goldenfish at linuxsoft dot cz gsm: 728-455-783 - budu na prijmu az v pondeli brzy rano.
    17.11.2009 15:10 Jiří Kaplan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    Dobrý den

    Nebudu číst 500 příspěvků co je a co ne ale měl bych zájem o:

    Ten počítač s CPU 1,2Ghz TV analog tuner Pigtail 5Metru Klávesnice

    A zdali by se nenašel nějáký funkční nootebok

    děkuji

    jiri.kaplan@stream.cz
    28.7.2010 15:31 Milan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware za odvoz, nechcete něco?
    V případě že něco z nabízených věcí zůstalo měl bych zájem klidne o vse...mam misto pro ulozeni a jsem trochu kutil takze pouziji nekdy i cokoliv... :D kdyztak sms, zavolam zpet 607286064

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.