abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:33 | Zajímavý projekt

    Singularity je rootkit ve formě jaderného modulu (Linux Kernel Module), s otevřeným zdrojovým kódem dostupným pod licencí MIT. Tento rootkit je určený pro moderní linuxová jádra 6.x a poskytuje své 'komplexní skryté funkce' prostřednictvím hookingu systémových volání pomocí ftrace. Pro nadšence je k dispozici podrobnější popis rootkitu na blogu autora, případně v článku na LWN.net. Projekt je zamýšlen jako pomůcka pro bezpečnostní experty a výzkumníky, takže instalujte pouze na vlastní nebezpečí a raději pouze do vlastních strojů 😉.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    včera 21:22 | Zajímavý projekt

    Iconify je seznam a galerie kolekcí vektorových open-source ikon, ke stažení je přes 275000 ikon z více jak dvou set sad. Tento rovněž open-source projekt dává vývojářům k dispozici i API pro snadnou integraci svobodných ikon do jejich projektů.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    včera 03:33 | IT novinky

    Dle plánu certifikační autorita Let's Encrypt nově vydává také certifikáty s šestidenní platností (160 hodin) s možností vystavit je na IP adresu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    17.1. 14:44 | Nová verze

    V programovacím jazyce Go naprogramovaná webová aplikace pro spolupráci na zdrojových kódech pomocí gitu Forgejo byla vydána ve verzi 14.0 (Mastodon). Forgejo je fork Gitei.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.1. 13:11 | Zajímavý projekt

    Just the Browser je projekt, 'který vám pomůže v internetovém prohlížeči deaktivovat funkce umělé inteligence, telemetrii, sponzorovaný obsah, integraci produktů a další nepříjemnosti' (repozitář na GitHubu). Využívá k tomu skrytá nastavení ve webových prohlížečích, určená původně pro firmy a organizace ('enterprise policies'). Pod linuxem je skriptem pro automatickou úpravu nastavení prozatím podporován pouze prohlížeč Firefox.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    16.1. 16:44 | Nová verze

    Svobodný multiplatformní herní engine Bevy napsaný v Rustu byl vydán ve verzi 0.18. Díky 174 přispěvatelům.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    16.1. 15:11 | IT novinky

    Miliardy korun na digitalizaci služeb státu nestačily. Stát do ní v letech 2020 až 2024 vložil víc než 50 miliard korun, ale původní cíl se nepodařilo splnit. Od loňského února měly být služby státu plně digitalizované a občané měli mít právo komunikovat se státem digitálně. Do tohoto data se povedlo plně digitalizovat 18 procent agendových služeb státu. Dnes to uvedl Nejvyšší kontrolní úřad (NKÚ) v souhrnné zprávě o stavu digitalizace v Česku. Zpráva vychází z výsledků víc než 50 kontrol, které NKÚ v posledních pěti letech v tomto oboru uskutečnil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 25
    16.1. 13:55 | IT novinky

    Nadace Wikimedia, která je provozovatelem internetové encyklopedie Wikipedia, oznámila u příležitosti 25. výročí vzniku encyklopedie nové licenční dohody s firmami vyvíjejícími umělou inteligenci (AI). Mezi partnery encyklopedie tak nově patří Microsoft, Amazon a Meta Platforms, ale také start-up Perplexity a francouzská společnost Mistral AI. Wikimedia má podobnou dohodu od roku 2022 také se společností Google ze skupiny

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.1. 02:22 | Nová verze

    D7VK byl vydán ve verzi 1.2. Jedná se o fork DXVK implementující překlad volání Direct3D 5, 6 a 7 na Vulkan. DXVK zvládá Direct3D 8, 9, 10 a 11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.1. 02:00 | Nová verze

    Byla vydána verze 12.0.0 knihovny libvirt (Wikipedie) zastřešující různé virtualizační technologie a vytvářející jednotné rozhraní pro správu virtuálních strojů. Současně byl ve verzi 12.0.0 vydán související modul pro Python libvirt-python. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (18%)
     (5%)
     (0%)
     (9%)
     (19%)
     (3%)
     (6%)
     (2%)
     (11%)
     (40%)
    Celkem 508 hlasů
     Komentářů: 14, poslední včera 10:22
    Rozcestník

    Windows Vista, sebevražda istá

    21.9.2008 18:45 | Přečteno: 2198×

    ... alebo ako sa zbaviť otravného ticha počúvaním neustáleho chrúmania disku.

    Keď som si pred časom kúpil WV, zdalo sa mi, že si ten systém možno aj obľúbim. V porovnaní s WXP už dokázali v štartovacom menu abecedne zoraďovať položky, takže človek nemusel nové programy hľadať ako trotl. Pri vytvorení nového adresára dokázali do vytvoreného adresára rovno skočiť, takže človek nemusel odentrovať názov a potom ešte raz stlačiť Enter, aby sa dostal dovnútra. Majú monitor prostriedkov, ktorý nám paranoidným dáva pocit informovanosti o systéme (jop, falošný). Dokážu nastaviť zvuk pre rôzne aplikácie zvlášť. A najdôležitejši na koniec - majú namiesto širokého tlačítka Štart len guličku, ktorá zaberá oveľa menej miesta. Koniec výpočtu pozitív.

    And then shit happened. Jedného pekného dňa som si pustil hudbu, vypol monitor a myš, a ľahol si relaxovať pri hudbe. Relax trval 10 minút. Po 10 minútach sa totiž spúšťajú rôzne naplánované úlohy atď. atď. a do tretice atď. (Ešte by som sa mal zmieniť, že patrím k ľuďom, ktorým vadí aj rapkanie notebookovského disku.) Po hodnej chvíli čmuchania v systéme a hľadania na internete som mal prvého podozrivého - indexovanie. Ej, ty mrcha, nu pogodi. O chvíľu už indexovanie bolo Gone, baby, gone. Na chvíľu pomohlo. Potom systém chytil druhý dych a mne vyrazil dych funkciou CrawlStartPages. Išla do kelu. Na chvíľu pomohlo. Vypol som defragmentáciu disku. Na chvíľu... V priebehu dvoch týždňov som vypol snáď 50 služieb, deaktivoval spúšťanie množstva procesov a stratil niekoľko rokov života. Odinštaloval som všetko, čo sa dalo. Disk som prekontroloval dvoma antivírusmi, aby som Viste nekrivdil. A výsledok. Vista si chrumká ďalej, chúďa podvyživené. Netuším už, čo ešte sa dá vypnúť, ale začínam mať pocit, že celé Véčko pôjde do péčka.

    Možno by sa to dalo eliminovať kúpou tichšieho disku, ale damn it, načo mi je systém, ktorý si robí úplne čo chce a ja s tým nič nemôžem?

    Takže ak sa nestane zázrak [implikácia] WXP [konjunkcia] peace of mind.

    HOWGH.

           

    Hodnocení: 68 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    kotyz avatar 21.9.2008 19:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows Vista, sebevražda istá
    Mozna je to tam umyslne, aby se navodil na trhu hlad po SSD discich ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    21.9.2008 19:49 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows Vista, sebevražda istá
    sveho casu mel memory managment windows takovou hezkou vlastnost, ze presouval po urcite dobe necinosti stranky z ram do swapu, sice nekteri psychopati to povazovali za uzasnou vlastnost, ale microsoft sliboval, ze pry to uz opravil... takze mozna to bude v dalsi verzi opravdu opravene. ;-]
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    21.9.2008 19:53 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows Vista, sebevražda istá
    Pravda, pagefile vyvíjal tiež horúčkovitú aktivitu, takže je možné, že toto patrilo k jedným z viacerých kameňov úrazu.
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    22.9.2008 11:45 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows Vista, sebevražda istá
    swap se da vypnout jestli mas dost pameti...
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    Heron avatar 21.9.2008 20:11 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows Vista, sebevražda istá
    V porovnaní s WXP už dokázali v štartovacom menu abecedne zoraďovať položky, takže človek nemusel nové programy hľadať ako trotl

    Mno, jak to jen říct, pane Trotl, ale tohle XP umí také.

    21.9.2008 20:16 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows Vista, sebevražda istá
    Asi som mal napísať, že Visty to vedia automaticky bez toho, aby človek musel kliknúť na "Zoradiť".
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    22.9.2008 09:26 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows Vista, sebevražda istá
    Trotl ty programy nehledá v žádné nabídce, ale napíše jejich název do vyhledávacího pole a entrem to hned spustí. :)
    21.9.2008 22:02 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows Vista, sebevražda istá
    to mi pripomina, jak me pred asi 10 lety vzbudil ve 4 rano cron :-D ten nastesti stacilo vypnout jen jednou...
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    Max avatar 21.9.2008 22:10 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows Vista, sebevražda istá
    Pokud máš dostatek paměti(1GiB a více, pro pokus to stačí), tak zkus vypnout stránkovací soubor ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    21.9.2008 22:25 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows Vista, sebevražda istá
    Pamäte je habadej (4 GB), keď na to zoberiem odvahu, tak vyskúšam :) Vďaka za tip.
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    22.9.2008 01:09 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows Vista, sebevražda istá
    Pokud si dobre pamatuju, existuje nejaka utilitka od SysInternals/WinInternals (nebo jak se ted po pozreni Microsoftem jmenuji), ktera monitoruje veskere pristupy k souborum. S velkou pravepodobnosti by mely fungovat i ve Vistach (ProcesExplorer tam funguje), takze pokud na disk nesaha primo jadro (swap a pod.), tak by se mela prislusna aplikace/sluzba odhalit.

    Pokud to dela jadro, tak bohuzel nevim, nejsem znalcem windowsich vnitrnosti a nemam potuchy, jestli maji i jinou metodu nez odchytavani pristupu k disku nez pres zahackovani ovladace disku, napriklad neco jako zapsani jednicky do /proc/sys/vm/block_dump v Linuxu.

    22.9.2008 08:12 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows Vista, sebevražda istá
    diskmon, ale nevim, jestli funguje i ve wistách. mimochodem povypínání a konfigurace těhle srandiček mě vždy zabere zhruba tolik času co nainstalování gentoo. ale jde to :)
    22.9.2008 12:30 WerK | skóre: 19 | blog: desktop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows Vista, sebevražda istá
    Diskmon uz je deprecated, pouziva se misto toho ProcMon kterej monitoruje vsechno all-in-one (registry,disk,thready). A na Viste funguje v pohode.
    22.9.2008 09:40 srigi | skóre: 10 | blog: sricont
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows Vista, sebevražda istá
    Vypni sluzbu SuperFetch.
    22.9.2008 21:05 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows Vista, sebevražda istá
    Ďakujem, ďakujem, ďakujem :) Zdá sa, že to pomohlo. Ak sa to neprejaví na stabilite, doživotne dlžníkom :)
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    7.10.2008 13:32 srigi | skóre: 10 | blog: sricont
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows Vista, sebevražda istá
    Na stabilite sa to neprejavi. Ulohou SuperFetch je dynamicky v case nahravat dll-ka z disku do RAMky. Okrem toho tam sudruhovia z Redmontu naprogramovali nejaku inteligenciu a schopnost ucenia sa:

    - ak mas napr. pravidelny zvyk v Piatok o 14:00 spustit Firefox a o pat minut potom Photoshop, tak sa to SuperFetch nauci a kazdy Piatok potom o 13:55 zacne nahravat dll firefoxu a photoshopu z disku do RAM aby si ich mal o 14:00 pripravene. Programy potom startuju rychlejsie.

    Je to aj uzitocna aj neuzitocna funkcia. Ja to mam vypnute (aj z dovodu, ze sa to musi ucit - nemam chyt travit dva tyzdne s vrciacim diskom).
    22.9.2008 11:49 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše ... a vvvottom to je
    načo mi je systém, ktorý si robí úplne čo chce a ja s tým nič nemôžem?
    Zásah! Pripíšte si 10 bodov. Presne na to Vistu postavili. Nie preto aby robila to čo chce ten čo sedí za klávesnicou, ale aby robila to čo chce jeho zamestnávateľ, MS a RIAA.
    22.9.2008 18:07 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows Vista, sebevražda istá
    Bohužel Vista je shit. Jestli neudělají dobrého nástupce, tedy lepší další verzi Windows, tak se asi s Microsoftem rozloučím. Bohužel, a to přesto, že jsem tu známý jako dost značný obhájce Windows, tohle opravdu hájit nemůžu.

    Takhle to vypadá, když Microsoft postaví do čela reklamního agenta Steve Ballmera. Řídí se heslem reklmaních agentů: Nechcete to? Ale my vám to natlačíme třeba násilím! Už jsem stopnul Vistu, ten systém je fakt nemožnej. A také jsem stopnul MS Office, protože když MS v Office 2007 zavedl úplně nové, nekompatibilní ovládání ribbonem, řekl jsem si: Když už se mám učit nové ovládání, proč ne ovládání OpenOffice? No abych se přiznal, dost mě také u MS Office držel MS Access, vynikající to produkt, který ale MS stále víc a víc przní a znefunkčňuje, takže poslední důvod pro MS Office u mě přestal.

    Přiznám se, že bych raději z Windows XP přešel na lepší verzi Windows, ale obávám se, že taková už asi nebude. Tak jen doufám, že případný pozdější přechod na jiný OS nebude velkou ránou do hlavy a rozčarováním.
    otasomil avatar 22.9.2008 18:31 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows Vista, sebevražda istá
    Nechci tu sirit warez, ale pokud si nainstalujete vistu home premium "lite" (iso image ma 700 MB) tak budete prijemne prekvapen tichym diskem pac tyto sluzby ruzneho zalohovani, stinovych kopii... sou tam jiz vypnuty ci primo odstraneny.
    To neustale chroupani disku nekoho asi uz sr*** a tak se pustil do vytvoreni takoveto partizanske edice.
    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    22.9.2008 18:34 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows Vista, sebevražda istá
    WOW, dobre vedieť :)
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    Heron avatar 22.9.2008 21:07 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows Vista, sebevražda istá
    Pirátit soft jen k vůli nastavení, které si může udělat sám uživatel. Mno, nějak si to warezáci obhájit musí.
    22.9.2008 21:17 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows Vista, sebevražda istá
    Kde vidíte problém? Pokud si koupíte Vistu a stáhnete si vLitem upravenou verzi a nainstalujete, je to zcela legální. Ale on by někdo nemohl označovat lidi za warezáky.

    A jestli si myslíte, že jsem nainstaloval neupravená XP doma, tak před instalací jsem je silně pozměnil k nepoznání nLitem. A světe div se, je to zcela a úplně legální a ani Microsoft proti tomu ani v nejmenším nic nenamítá.

    Vidíte lepší řešení, než tisíckrát trávit dny nad vypínáním služeb a laděním systému si prostě vyrobit instalačku Windows, která prostě bude nastavená tak, aby nainstalovala do přesně vámi určeného a požadovaného stavu? Kdykoli chcete přeinstalovat, prostě po instalaci máte to, co přesně chcete.

    Takže se prosím mírněte s těmi warezáky.
    Heron avatar 22.9.2008 21:25 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows Vista, sebevražda istá

    Laskavě si pořádně přečtěte na co reaguji:

    Nechci tu sirit warez, ale pokud si nainstalujete vistu home premium "lite" (iso image ma 700 MB)
    takoveto partizanske edice

    Postup který navrhujete vy je v pořádku, protože máte licenci. Ale v původním příspěvku se o licenci nemluví (ani o možnosti si takový image vytvořit sám ze zakoupené kopie). Tam se přímo mluví o warezu.

    22.9.2008 23:27 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows Vista, sebevražda istá
    Ano, sice se nemluví, ale je to velmi hojně rozšířený postup, že člověk s licencí si nainstaluje takovou partyzánskou edici. Je to velmi značně rozšířený jev, a naprosto legální. Proto se implicitně předpokládá, že ve světě Windows o nic nelegálního nejde. A ono je to právně zcela čisté.

    Jsou weby, kde najdete desítky různých upravených ISO Windows, a dokonce na telefonní lince Microsoftu vás často nabádají, abyste si prostě instalačku někde sehnali a použili třeba od kamaráda, či někde stáhli. Překvapení, co? Ono totiž mnoho licencí Windows se prodá bez instalačního CD. Například při downgrade z Vist na XP máte legálně povoleno si nainstalovat XP, ale Microsoft Vám instalčku nedodá s tím, že si jí někde půjčte, sežeňte, nebo stáhněte.

    Ale jinak původní přispěvatel samozřejmě porušil řadu zásad, který slušný člověk nedělá. Jednak se zapoměl zmínit o licenci. Dále zapomněl v poznámce uvést, že Vista a další jsou registrované obchodní známky společnosti Microsoft. Dále odkaz na platné zákony a nutnost odsouhlasení EULA, o které se též nezmínil.
    Heron avatar 23.9.2008 07:46 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows Vista, sebevražda istá
    Překvapení, co?

    Vůbec ne.

    Ale jinak původní přispěvatel samozřejmě porušil řadu zásad

    Ano, původní autor to měl napsat jinak. Místo psaní o warezu mohl poradit s nLitem při úpravě vlastní kopie (to jste zmínil až Vy). Zkrátka nechápu, o čem se se mnou hádáte.

    otasomil avatar 23.9.2008 15:58 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows Vista, sebevražda istá
    Místo psaní o warezu mohl poradit s nLitem při úpravě vlastní kopie.
    nLitem ? - snad vLitem.
    Dobre mohl jsem poradit i napsat nejaky postup avsak nevim jak by to admini skously - takoveto navody na linuxovem informacnim serveru. Navic ne kazdy si troufne na takovouto praci a sahne po jiz hotovem dile.
    Jinak k te licenci kterou jsem nepripsal - to je samozrejme spatne ovsem predpokladam jeji znalost u zdejsiho ctenarskeho publika (vim moc dobre ze linuxari jsou mnohem vice znali sw licenci vseobecne a to i bez ohledu na platformu nez uzivatele produktu od microsoftu) tak jako nas pravni rad predpoklada znalost zakonu naseho statu - neb neznalost zakona neomlouva.
    O warez se opravdu jedna viz muj komentar nize kde je (blbe formatovany - neubijte me) text mailu od Microsoftu a jeho vyjadreni vztahu instalacniho media a produktoveho klice.

    A nenadavejte si tady - od toho komentare nejsou.
    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    otasomil avatar 23.9.2008 15:27 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows Vista, sebevražda istá
    Jsou weby, kde najdete desítky různých upravených ISO Windows, a dokonce na telefonní lince Microsoftu vás často nabádají, abyste si prostě instalačku někde sehnali a použili třeba od kamaráda, či někde stáhli.

    To bych teda netvrdil.
    Vazeny pane ????, dekujeme Vam, ze jste kontaktoval Zakaznicke centrum spolecnosti Microsoft. Vec: RE: SRX1066283324ID - Reinstalace Windows Vista a nasledna aktivace Reseni: Jestlize potrebujete preinstalovat OS z jednoho diskoveho oddilu na druhy v ramci toho sameho PC, je potrebne aby jste OS z prvotniho oddilu odinstaloval. 1 instalace = 1 licence, nicmene v ramci toho sameho pc, jelikoz se OS v licenci OEM vaze na zakladni desku, je to v poradku. Aktivaci budete provadet pres operatora na Aktivacni lince 800 100 074 (zcela zdarma, od 8:00 hodin do 22:00 hodin 7dni/v tydnu). Instalacni medium a produktovy klic se na sebe vazi. Paklize zamenite instalacni medium, porusite licencni podminky. S pozdravem, Marta Dofkova Microsoft s.r.o. Zakaznicke centrum BB Centrum, budova Alpha Vyskočilova 1461/2a 140 00 Praha 4
    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Max avatar 26.9.2008 21:09 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows Vista, sebevražda istá
    Já bych netvrdil ani tohle ;-). Několikrát jsem kontaktoval MS, hlavně kvůli licenčním důvodům. Musím říci, že ani na podpoře MS nerozumí licenčním podmínkám, které se s jejich produkty táhnou. Pokaždé vám tam řeknou něco jiného. Stejnou zkušenost má i můj šéf, který se nakonec ve finále obrátil na jednu firmu, která se specializuje na MS produkty a jejich licenční podmínky a protlačili to asž k nějaký big šéfce, která jim potom dala zapravdu. Prostě v tom mají strašný bordel.
    A kdyby to bylo v rozporu s licenčním ujednáním, tak stejně nikdy nemohou poznat, že jsi tyhle xpéčka instaloval z jiného media apod.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.