Portál AbcLinuxu, 20. dubna 2024 05:39


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Salamek avatar 15.11.2009 12:26 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
je ten primy odkaz na stranky s takovymto obsahem dobry napad ? ....
Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
unknown_ avatar 15.11.2009 12:30 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
To je dobra otazka, kterou sem si taky polozil... ale zas rozdil od neprimyho odkazu (jenom text) je principielne minimalni (nulovy). Ale zas, ted me napada, ze by to mohlo poskodit abclinuxu, takze to asi napisu jenom jako text...
Salamek avatar 15.11.2009 12:41 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
nebo by bylo dobre uvest do zavorky varovani o jaky web se jedna , ja nejsem zadny turboprasak (neznam tento web) tak jsem na to kliknul a nestacil jsem se divit :-D
Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
unknown_ avatar 15.11.2009 12:43 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Sem doufal, ze podle nazvu to bude jasny ;-). Uz tam dopisuju varovani...
Salamek avatar 15.11.2009 12:49 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
jj to je ok :-D jinak ja si nazev precetl az z loga na strance :-D z toho linku mi to nejak nedoslo :-D
Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
kotyz avatar 15.11.2009 17:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
tak to logo je taky jedinej obrazek kterej se tam zobrazi. jinak na ostatni to vraci 404, ale jako ta samotna stranka se zobrazi.

zeby teda opravdu bylo mozny zadarmo bez registrace na normalne verejne pristupnym webu narazit na detsky pecko? to bych si nemyslel ze je mozny. za tejden tam ta stranka nejspis nebude uz vubec.

Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Ruža Becelin avatar 16.11.2009 00:34 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Mozna bude, pokud to pouzivaji jako sberac IP adres ;-)
Jendа avatar 15.11.2009 14:31 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
kinderporno.cz – taky z názvu jasný, jo? ;-)
brk avatar 15.11.2009 12:36 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Taky jsem docela čuměl, když jsem na tohle v původním článku klikl. Před tím jsem žil v domnění, že dětské porno veřejně přístupné přes http je pouhý mýtus proti kterému všichni "bojují", ale v praxi neexistuje a jen se to zneužívá jako záminka k cenzuře. Teď sám nevím, jestli je dobře, že na podobné weby se jde dostat úplně bez problému. :o/
USE="-qt -kde"
vlastikroot avatar 15.11.2009 12:39 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
I když, tam žádný kinderporno neni. Jen odkazy vedoucí kamsi (občas na 404, občas na kýžený výsledek).
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
unknown_ avatar 15.11.2009 12:41 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Rek bych, ze vetsina lidi tady neni proti blokovani detskyho porna, ale proti zpusobu jakym se to blokovani provadi... ano, kinderporno.cz pak s tim textem v nadpisu (je to jen zaminka) pusobi ponekud smesne
Milan Lajtoš avatar 15.11.2009 14:43 Milan Lajtoš | skóre: 22 | blog: /blog/babraq
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Tiež som si to doteraz myslel a už teda nemyslím.
“Every great achievement was once considered impossible.”
15.11.2009 14:48 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Sice jsem to nikdy neviděl, ale skoro bych radši, kdyby si to zájemci mohli svobodně prohlížet na netu a uspokojovat v pohodlí domova, než aby si to chodili dělat do křoví před základkama.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
kyknos avatar 15.11.2009 14:50 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
presne tak
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
15.11.2009 17:10 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Lenže problém je v tom, že to najprv niekto s tými deťmi musí nafotiť ...
vlastikroot avatar 15.11.2009 17:15 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Toho najít a zavřít. Je to sice hnus atd. ale když už to někdo stvořil, je možná lepší, když to pedofil dostane do ruk (jakože stejně dostane, když ví kde), než aby opravdu vyrazil někam do ulic a prováděl to samý ještě jednou. Je to taková cesta, nejmenšího zla. Bohužel, tato ůchylka (nebo možná druh sexuality, co kdo ví, jaký na to bude názor za 50 let) existuje, pedofilové tu jsou a budou, takže i DP tu je a bude.
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
15.11.2009 17:31 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
To je jenom zdánlivý problém, protože jsem slyšel, že už to prý někdo udělal. Zlo bylo napácháno... Já vím, zní to hnusně, ale výsledky některých Mengelových pokusů byly taky zužitkovány.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
kyknos avatar 15.11.2009 14:49 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
a vy jse tam nejake detske porno videli?

ja jsem se asi tretim klikem pres odkazy dostal k necemu co se chtelo tvarit jako LOLITA_UNDERAGE_INCEST_PRETEEN_FRESHMOUSE_BLABLABLA.AVI ale kdyz jsem na to kliknul, zacalo to stahovat nejaky jiste neskodny exac, ktry jsem dalsimu zkoumani nepodrobil :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
vlastikroot avatar 15.11.2009 14:57 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Přesně, navíc mě hlásí kupu mallwaru všude. Začínám mít takovej pocit, že když se proklikávám všemi těmi stránkami, jsou tam pořád stejné obrázky, takže si je asi jednoduše odkopírovali pro šíření toho mallware. Nejsou to stránky zabývající se DP. Takže zas zklamání, dětské porno na netu není (pokud nepočítám thumbnaily).
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
Fluttershy, yay! avatar 15.11.2009 15:04 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Budeš se divit, ale já jo...
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
kyknos avatar 15.11.2009 15:07 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
a cemu rikas detske porno? kreslena lisa simpson kouri barta? sukajici 17ka? deti na nuda plazi? nebo skutecne detske porno?
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Fluttershy, yay! avatar 15.11.2009 15:12 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Skutečnému dětskému pornu -- kvůli některým svým oblíbeným hentai bych byl prvním na zdejším seznamu úchylů/pedofilů. Pokud sis ho tam nevšiml... neumíš hledat. Jsou tam (ruské?) _děti_ (odhadem kolem desíti let) kouřící ptáka, kouřící ptáka psovi (nebo čemu), případně souložící.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
kyknos avatar 15.11.2009 15:15 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Hmm. Asi uz starnu.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Fluttershy, yay! avatar 15.11.2009 15:20 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Copak, taky se ti (jako Kočkomilovi) nepostaví? ^___^
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
kyknos avatar 15.11.2009 15:23 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
S tim problem nemam. Ale jsi dnes uz druhy, kdo mi rika, ze neumim hledat. Ze by po mne sel ten Nemec co nevim jak se jmenuje?
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Salamek avatar 15.11.2009 15:46 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Aloysius Alzheimer
Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
Jendа avatar 15.11.2009 16:06 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
16.11.2009 07:37 kuly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
To je on, schovava mi veci.
Heron avatar 15.11.2009 16:08 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Já to blíže nezkoumal, ale někde se objevil názor, že se jedná o montáže. Mě to zatím přijde jako provokace.
vlastikroot avatar 15.11.2009 12:35 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Že by konečně první kinderporno na internetu? Takovýhle stránky jsou normálně jen na TORu.
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
unknown_ avatar 15.11.2009 12:39 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
No, co ja sem nasel na TORu, tak vetsinou (nebo neumim hledat?) to byly prave odkazy na net, nikoliv uvnitr toru...
vlastikroot avatar 15.11.2009 12:40 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Já toho našel tuny funkčního přímo na TORu, na net většinou odkazy nefungujou.
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
unknown_ avatar 15.11.2009 12:42 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Aha, tak to sem mel asi jenom "stesti"
mkoubik avatar 15.11.2009 17:43 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Funguje ještě TorPedo?
AsciiWolf avatar 15.11.2009 21:47 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Nevím, zapoměl jsem (si uložit) adresu... :-D
15.11.2009 13:47 dexík | skóre: 4 | blog: im_back
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
se vyznas :-/
vlastikroot avatar 15.11.2009 13:51 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Člověk má zkoumat co se dá. Ať už je to cokoliv.
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
15.11.2009 12:41 Zb.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
vytazek z whois -
Created On 04-Apr-2004 17:35:59 UTC
Last Updated On 02-Mar-2009 15:17:11 UTC
A to zadnemu uradu celou dobu nevadilo? Vlastne jo, my chceme prece cenzuru... Je mozne, ze drive tam bylo neco jineho, archive.org je momentalne down, ale stejne...
AsciiWolf avatar 15.11.2009 15:06 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?

+1,

Je to smutne. Cenzura misto opravdoveho reseni problemu (odstaveni serveru, atd).

I kdyz, v tomto pripade to nejspis ani neni trestny cin (na tom serveru se zadne CP nenachazi, jsou tam jen nejake linky na spyware/mallware).

xkucf03 avatar 15.11.2009 21:21 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
A to zadnemu uradu celou dobu nevadilo? Vlastne jo, my chceme prece cenzuru...
Pak by se mohlo stát, že by to těch pár prasáků provozujících tyhle servery zabalilo a pak by nebylo proti čemu bojovat. A to by byl vážný problém. Čím bys pak chtěl strašit ovce a zdůvodňovat cenzuru? Snad leda nějakýma fousáčema s ručníky na hlavě, ale to lidi moc nebere, protože už to nikde moc nebouchá, to by musela zase CIA něco domluvit, ale asi došli sebevrazi :-P
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Luk avatar 15.11.2009 22:16 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Najdou se jiné záminky. Novým hitem může být boj proti informacím, jak se vyhnout postihu za dopravní přestupky.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
xkucf03 avatar 15.11.2009 22:19 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
njn, třeba ve Švýcarsku je trestné mít v GPSce souřadnice radarů (POI).
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Jendа avatar 15.11.2009 22:35 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
WTF? Odkaz, zprávička na KP!
15.11.2009 22:58 Zb.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Pri jednom tam muzete pridat i tohle, pokud to tam jeste neni, ac je to stare skoro pul roku. Nijak blize jsem nezkoumal jestli je to opravdu platne nebo ne, UK uz je pro me odepsana stejne. (Kredit za link jde uzivateli 512102 @ lupa.cz ;))
xkucf03 avatar 15.11.2009 23:06 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
UK uz je pro me odepsana stejne
Osobně jsem ji překřtil na Velkou Bratritánii.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
15.11.2009 12:42 Jirka P
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ano, je blokovan (dokonce vice institucemi, viz dále).
jirka@debian:~$ dig offlolita.org

; <<>> DiG 9.6.1-P1 <<>> offlolita.org
;; global options: +cmd               
;; Got answer:                        
;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: NOERROR, id: 13759
;; flags: qr aa rd ra; QUERY: 1, ANSWER: 1, AUTHORITY: 1, ADDITIONAL: 1

;; QUESTION SECTION:
;offlolita.org.                 IN      A

;; ANSWER SECTION:
offlolita.org.          86400   IN      A       194.228.41.66

;; AUTHORITY SECTION:
offlolita.org.          86400   IN      NS      ns2.tel.cz.

;; ADDITIONAL SECTION:
ns2.tel.cz.             75354   IN      A       194.228.2.1

;; Query time: 10 msec
;; SERVER: 194.228.41.65#53(194.228.41.65)
;; WHEN: Sun Nov 15 12:28:18 2009         
;; MSG SIZE  rcvd: 87                     

jirka@debian:~$ dig @208.67.222.222 offlolita.org

; <<>> DiG 9.6.1-P1 <<>> @208.67.222.222 offlolita.org
; (1 server found)                                    
;; global options: +cmd                               
;; Got answer:                                        
;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: NOERROR, id: 25364
;; flags: qr rd ra; QUERY: 1, ANSWER: 1, AUTHORITY: 0, ADDITIONAL: 0

;; QUESTION SECTION:
;offlolita.org.                 IN      A

;; ANSWER SECTION:
offlolita.org.          60      IN      A       192.168.10.26

;; Query time: 142 msec
;; SERVER: 208.67.222.222#53(208.67.222.222)
;; WHEN: Sun Nov 15 12:28:40 2009           
;; MSG SIZE  rcvd: 47                       

jirka@debian:~$ dig @J.ROOT-SERVERS.NET. offlolita.org

; <<>> DiG 9.6.1-P1 <<>> @J.ROOT-SERVERS.NET. offlolita.org
; (2 servers found)                                        
;; global options: +cmd                                    
;; Got answer:                                             
;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: NOERROR, id: 34331  
;; flags: qr rd; QUERY: 1, ANSWER: 0, AUTHORITY: 6, ADDITIONAL: 12
;; WARNING: recursion requested but not available                 

;; QUESTION SECTION:
;offlolita.org.                 IN      A

;; AUTHORITY SECTION:
org.                    172800  IN      NS      A2.ORG.AFILIAS-NST.INFO.
org.                    172800  IN      NS      B0.ORG.AFILIAS-NST.org. 
org.                    172800  IN      NS      D0.ORG.AFILIAS-NST.org. 
org.                    172800  IN      NS      B2.ORG.AFILIAS-NST.org. 
org.                    172800  IN      NS      A0.ORG.AFILIAS-NST.INFO.
org.                    172800  IN      NS      C0.ORG.AFILIAS-NST.INFO.

;; ADDITIONAL SECTION:
A0.ORG.AFILIAS-NST.INFO. 172800 IN      A       199.19.56.1
A0.ORG.AFILIAS-NST.INFO. 172800 IN      AAAA    2001:500:e::1
A2.ORG.AFILIAS-NST.INFO. 172800 IN      A       199.249.112.1
A2.ORG.AFILIAS-NST.INFO. 172800 IN      AAAA    2001:500:40::1
B0.ORG.AFILIAS-NST.org. 172800  IN      A       199.19.54.1   
B0.ORG.AFILIAS-NST.org. 172800  IN      AAAA    2001:500:c::1 
B2.ORG.AFILIAS-NST.org. 172800  IN      A       199.249.120.1 
B2.ORG.AFILIAS-NST.org. 172800  IN      AAAA    2001:500:48::1
C0.ORG.AFILIAS-NST.INFO. 172800 IN      A       199.19.53.1   
C0.ORG.AFILIAS-NST.INFO. 172800 IN      AAAA    2001:500:b::1 
D0.ORG.AFILIAS-NST.org. 172800  IN      A       199.19.57.1   
D0.ORG.AFILIAS-NST.org. 172800  IN      AAAA    2001:500:f::1 

;; Query time: 43 msec
;; SERVER: 192.58.128.30#53(192.58.128.30)
;; WHEN: Sun Nov 15 12:29:04 2009         
;; MSG SIZE  rcvd: 433                    

jirka@debian:~$ dig @B2.ORG.AFILIAS-NST.org. offlolita.org

; <<>> DiG 9.6.1-P1 <<>> @B2.ORG.AFILIAS-NST.org. offlolita.org
; (2 servers found)                                            
;; global options: +cmd                                        
;; Got answer:                                                 
;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: NOERROR, id: 511        
;; flags: qr rd; QUERY: 1, ANSWER: 0, AUTHORITY: 2, ADDITIONAL: 0
;; WARNING: recursion requested but not available                

;; QUESTION SECTION:
;offlolita.org.                 IN      A

;; AUTHORITY SECTION:
offlolita.org.          86400   IN      NS      ns1.sm-dns.com.
offlolita.org.          86400   IN      NS      ns2.sm-dns.com.

;; Query time: 30 msec
;; SERVER: 199.249.120.1#53(199.249.120.1)
;; WHEN: Sun Nov 15 12:29:24 2009
;; MSG SIZE  rcvd: 77

jirka@debian:~$ dig @ns1.sm-dns.com. offlolita.org

; <<>> DiG 9.6.1-P1 <<>> @ns1.sm-dns.com. offlolita.org
; (1 server found)
;; global options: +cmd
;; Got answer:
;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: NOERROR, id: 13456
;; flags: qr aa rd; QUERY: 1, ANSWER: 1, AUTHORITY: 0, ADDITIONAL: 0
;; WARNING: recursion requested but not available

;; QUESTION SECTION:
;offlolita.org.                 IN      A

;; ANSWER SECTION:
offlolita.org.          60      IN      A       76.76.x.x

;; Query time: 48 msec
;; SERVER: 89.149.229.171#53(89.149.229.171)
;; WHEN: Sun Nov 15 12:30:07 2009
;; MSG SIZE  rcvd: 47

jirka@debian:~$ dig @ns2.sm-dns.com. offlolita.org

; <<>> DiG 9.6.1-P1 <<>> @ns2.sm-dns.com. offlolita.org
; (1 server found)
;; global options: +cmd
;; Got answer:
;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: NOERROR, id: 62440
;; flags: qr aa rd; QUERY: 1, ANSWER: 1, AUTHORITY: 0, ADDITIONAL: 0
;; WARNING: recursion requested but not available

;; QUESTION SECTION:
;offlolita.org.                 IN      A

;; ANSWER SECTION:
offlolita.org.          60      IN      A       76.76.x.x

;; Query time: 133 msec
;; SERVER: 72.9.98.146#53(72.9.98.146)
;; WHEN: Sun Nov 15 12:30:45 2009
;; MSG SIZE  rcvd: 47

15.11.2009 12:48 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Můžu se zeptat, proč tu adresu vyiksováváš?
Quando omni flunkus moritati
Heron avatar 15.11.2009 16:10 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?

Taky nevím. Jinak u mě všechno vrací správně:

;; ANSWER SECTION:
offlolita.org.          60      IN      A       76.76.99.74
15.11.2009 12:42 Stevko | skóre: 3 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
U nás DNS vracia tak nejak náhodne. Pred pár dňami nejakú 192.168.x.x adresu, včera správnu, dnes zasa nejakú 192.168.x.x. Čo si o tom myslieť?
Príspevok nemá byť ukončený spojením „môj názor“.
15.11.2009 21:25 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Myslet je třeba to, že už autoritativní servery vrací různé odpovědi různým klientům. Proč to dělají, nevím.
xkucf03 avatar 15.11.2009 21:29 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
  1. Přečíst si smlouvu, kterou máš se svým poskytovatelem.
  2. Pokud se tam nepíše o cenzuře, stěžuj si a požaduj snížení ceny, protože ti neposkytují službu, jakou mají. Napiš jim, že podvrhování DNS záznamů je nepřipustné. Jednou podvrhují offlilota... příště mohou podvrhnout DNS záznamy tvojí banky
  3. Ať jdou do hajzlu :-)
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
15.11.2009 12:46 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Proto nepoužívám OpenDNS ani žádné jiné, ale dnscache přímo doma na routeru. Dokud se ISP nerozhodnou, že v rámci boje proti dětskému pornografickému terorismu je potřeba zakázat vlastní resolvery, tak nemám problém s tím, že by mi někdo něco blokoval přes DNS.

(Akorát tomu teda dost trvalo, než jsem dostal odpověď. Skoro bych řekl, že se čekalo, až se někde roztočí disk a uloží se, že jsem pedofilní terorista.)
Quando omni flunkus moritati
Joseph avatar 15.11.2009 12:46 Joseph | skóre: 7 | blog: No_bullshiting_please | Ba'aretz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dakujem za odkaz. Nasiel si Yetiho.
אם אין אני לי, מי לי; וכשאני לעצמי, מה אני; ואם לא עכשיו, אימתי.(פרקי אבות, פרק א, משנה יד
Fluttershy, yay! avatar 15.11.2009 12:47 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Konečně mohu říci, že jsem to viděl.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Fluttershy, yay! avatar 15.11.2009 13:33 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Ale poté jsem se šel umýt a když jsem se vrátil, nefungovalo mi připojení... docela jsem se lekl.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
15.11.2009 13:49 dexík | skóre: 4 | blog: im_back
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
ses po tom sel umyt?! :-D no ty vole! ze by abickari bojovali proti cenzure netu ciste z pokryteckejch duvodu?

just messing! :-)
Fluttershy, yay! avatar 15.11.2009 13:56 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Ono to tak nějak nesouviselo... Ale z důvodu provokace jsem to napsal.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
15.11.2009 13:33 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Heh, já jsem to stále neviděl ;-) (dál než na ten rozcestník jsem nešel).
AsciiWolf avatar 15.11.2009 15:01 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Srabe! :-D
15.11.2009 18:32 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Tak ono co dělat, když si chci otestovat funkčnost u ČRa (neblokuje.. +1) a nechci podporovat DP.
kotyz avatar 15.11.2009 17:33 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
ja taky, sice sem tam este na neco kliknul ale to stejne nefungovalo, jenom 404 error
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Heron avatar 15.11.2009 16:14 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Já jsem to viděl už dávno. Ale nešel jsem se pak umít :-D.
Fluttershy, yay! avatar 15.11.2009 16:18 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Myju si ruce.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Jendа avatar 15.11.2009 16:21 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
mýt, myslit, Ly (:-)) tomyšl… ;-)
Heron avatar 15.11.2009 16:27 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Nechte toho :-D

Stydím se.
15.11.2009 13:32 Franta Gajdůšek | skóre: 15 | blog: co_me_prave_napadne
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
O2 vraci 194.228.41.66 coz je podle whois zrejme nejaky jejich server.
PlnýBus - spolujízda student taxi nejen pro studenty
Jendа avatar 15.11.2009 14:35 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
A běží na něm webserver? Nebo tak něco? Z venku (UPC) je nedosažitelný…
15.11.2009 14:54 Zb.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
nmap -PN 194.228.41.66
80/tcp open http
Cely rozsah jsem neprojizdel...

Na stejnou IP me to poslalo, kdyz jsem zkousel hotfile.com v dobe, kdy se pokouseli nahodit filtr...
Luk avatar 15.11.2009 15:02 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Běží na něm webserver a vrací 404.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Jendа avatar 15.11.2009 15:20 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Hmm, takže už ani nezobrazují tu stránku „IWF si myslí, že byste to neměli vidět, a tak to neuvidíte, s láskou, vaše milovaná O2“?
Luk avatar 15.11.2009 15:47 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Nezobrazují.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
xkucf03 avatar 15.11.2009 21:34 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Protože se bojí. Pokud jen tak brousíš po webu a narazíš na 404 tak prostě tu stránku zavřeš a nijak to neřešíš -- kdyby tam bylo info o cenzuře, tak začneš pátrat, co a jak a možná začneš dělat dusno. Je to hnus, jak chtějí být nenápadní a dělat jako by nic -- ať ovce nevědí, co se kolem děje.

BTW: kdy* asi začnou cenzurovat Tuřínovy stránky?

*) před Kinderpornem nebo po něm?
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Luk avatar 15.11.2009 22:17 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
před Kinderpornem nebo po něm?
To mi připomíná scénu z filmu Bony a klid:

„Budeme se brát.“ „Před tím výslechem na bezpečnosti? Nebo až po něm?“
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Grunt avatar 15.11.2009 13:40 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nevím o co jde. Nemůžu se tam dostat žádným grafickým prohlížečem, ale telnetem jsem se dozvěděl, že:
ATTANTION : This site can ONLY be accessed by legal adults (over 18 or 21).
This site MUST NOT be viewed by minors! All models are 18 years old or older.
USC title 18, #2257 Proof on the file with custodian of records We do not condone non-Consensual sex.
This site is about ROLE PLAYING FANTASY only and performed by professional actors and models.
Tak nevim.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
vlastikroot avatar 15.11.2009 13:46 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
To už je věc příslušných orgánů, ale blokace samozřejmě ničemu nepomůže.
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
Fluttershy, yay! avatar 15.11.2009 13:57 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
No tak t[iy] tedy nevypadal[iy] na 18 a víc...
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
15.11.2009 14:22 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Tyhle jsem neviděl, ale mám několik sedmadvacetiletých spolužaček a podobně, který taky nevypadaj na 18 nebo víc. V mý generaci je ženskejch, co se můžou líbit pedofilům, celkem dost (bohužel i těch, co by mohly uspokojit gerontofila).
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
16.11.2009 03:49 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Nebudou se líbit spíš efebofilům? Nebo skutečně vypadají jako děti před pubertou?
16.11.2009 10:24 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Jestli to jsou holky, tak spíš hebefilům, ne? :-) Boha, tyhle terminologické debaty…
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
17.11.2009 05:05 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Jak to souvisí s pohlavím?
17.11.2009 05:27 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Aha, česká Wikipedie...
Grunt avatar 15.11.2009 17:14 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Sakra, já se tam chci dostat. Nechcete mi to někdo vyfotit? Telnet mi na ty obrázky co jsou u nich hází 404 a ostatní už jsou linky jinam(které jedou).
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
unknown_ avatar 15.11.2009 17:17 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
ninjacloak.com?
Jendа avatar 15.11.2009 17:18 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Příloha:
Here u r.
Grunt avatar 15.11.2009 17:34 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Už mi to funguje. Díky.

BTW: Kde je tam to porno? Kdybych byl pedofil, tak bych to asi moc kladnými body nehodnotil. Určitě budou existovat i kvalitnější zdroje.

Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Jendа avatar 15.11.2009 17:40 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
BTW: Kde je tam to porno?
Nikde, viz níže.
Luboš Doležel (Doli) avatar 15.11.2009 17:42 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Kde je tam to porno?
Je to jako většina pornowebů. Jen náhledy a miliardy redirectů na další weby, kde je to samý: prd a redirecty.
Grunt avatar 15.11.2009 17:47 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Schválně si dám za úkol je dneska v noci všechny projít.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
kotyz avatar 15.11.2009 17:52 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
to asi nestihnes, zavede te to akorat na dalsi odkazy a ty zase na dalsi a pak uz bude svetlo a cas jit do prace ...
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Grunt avatar 15.11.2009 17:54 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
A, povedlo se. Sem tam některý ten odkaz opravdu funguje.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Grunt avatar 15.11.2009 17:55 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Třeba joylies.50webs.com. No ty klipy raději ani zkoušet nebudu.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Luboš Doležel (Doli) avatar 15.11.2009 17:58 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Ale odkazy zase vedou pryč.... jak jsem říkal.
mkoubik avatar 15.11.2009 18:01 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Přesně, je to normální circle jerk.
Grunt avatar 15.11.2009 18:03 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Jasně, ale i u některých fotek tam to asi autoři neukecají na 18+. To by na ně museli použít shrink-rays z Duke Nukem 3D. Jo leda by to byla fotomontáž, což klidně možné je. No zkoumat to podrobně určitě radši nebudu.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Grunt avatar 16.11.2009 00:08 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Teda nevím. Chvíli jsem si některé ty odkazy procházel a i když se považuji emočně za velice suchého, tak některé(i když jen náhledy) teda se mnou hnuly. Ano, 90% jsou jen odkazy někam jinam, u 90% z těch zbylých by se vůbec dalo diskutovat zda-li je aktérům míň než 18, u dalších 90% z toho zbytku by se fakt dalo diskutovat o tom jestli je to pornografie(natož dětská). No našlo se i velmi malé procento z kterého se mi moc dobře nedělalo a u kterého asi fakt nebylo třeba pochybovat. Fakt nevím. Radši toho už nechám, protože už i tak bude mít ISP asi radost když bude prohlížet DNS cache.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
kotyz avatar 17.11.2009 12:04 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
ted uz je tam error 404 a nabidka nakyho hostingu ...
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
josi avatar 15.11.2009 14:15 josi | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Běžnými prostředky jsem na stránku také nebyl vpuštěn (ani po zadání IP adresy). Pokud se chcete na „models 18 years old or older“ skutečně podívat, můžete použít Tor.
15.11.2009 14:24 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Ale, prosím, jenom pokud provozujete aspoň relay. Je škoda plýtvat Torem na tyhle věci.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
josi avatar 15.11.2009 14:48 josi | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Přenosovým pásmem se plýtvá na různé věci, ale pokud by si chtěl někdo pouze rychle prohlédnout Yetiho, nijak bych daného člověka neobviňoval. Ale samozřejmě, obyčejná proxy funguje většinou také.
15.11.2009 14:16 upc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
tak vida, ono UPC zrejme taky blokuje a ani se nepochlubili :-O
dig @62.24.64.2 offlolita.org

; <<>> DiG 9.4.2-P2 <<>> @62.24.64.2 offlolita.org
; (1 server found)
;; global options:  printcmd
;; Got answer:
;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: NOERROR, id: 3268
;; flags: qr rd ra; QUERY: 1, ANSWER: 1, AUTHORITY: 2, ADDITIONAL: 2

;; QUESTION SECTION:
;offlolita.org.                 IN      A

;; ANSWER SECTION:
offlolita.org.          60      IN      A       192.168.10.26

;; AUTHORITY SECTION:
offlolita.org.          81444   IN      NS      ns1.sm-dns.com.
offlolita.org.          81444   IN      NS      ns2.sm-dns.com.

;; ADDITIONAL SECTION:
ns1.sm-dns.com.         35353   IN      A       89.149.229.171
ns2.sm-dns.com.         35353   IN      A       72.9.98.146

;; Query time: 45 msec
;; SERVER: 62.24.64.2#53(62.24.64.2)
;; WHEN: Sun Nov 15 14:12:55 2009
;; MSG SIZE  rcvd: 125
naproti tomu dotaz pres vlastni DNS funguje:
dig offlolita.org

; <<>> DiG 9.4.2-P2 <<>> offlolita.org
;; global options:  printcmd
;; Got answer:
;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: NOERROR, id: 54971
;; flags: qr rd ra; QUERY: 1, ANSWER: 1, AUTHORITY: 0, ADDITIONAL: 0

;; QUESTION SECTION:
;offlolita.org.                 IN      A

;; ANSWER SECTION:
offlolita.org.          60      IN      A       76.76.99.74

;; Query time: 20 msec
;; SERVER: mujserver#53(mujserver)
;; WHEN: Sun Nov 15 14:15:26 2009
;; MSG SIZE  rcvd: 47
15.11.2009 14:26 upc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
kazdopadne nevim jak delate, ze neco vidite :-) i kdyz tam vlezu pres vlastni DNS, tak nevidim jediny obrazek - vse se tvari jako ze neexistuje (403) - napr.

Not Found
The requested URL /thumbs/girls01.jpg was not found on this server.
Apache/2.2.3 (CentOS) Server at offlolita.org Port 80

A to vypada jako skutecna hlaska jejich webserveru a nikoliv cenzora...
Fluttershy, yay! avatar 15.11.2009 14:28 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Já tam šel přes proxy a dostal jsem se... Normálně to bylo tak pomalé, že jsem se na to vykašlal -- možná je to blokované, možná ne.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Jendа avatar 15.11.2009 14:30 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Mám to přesně naopak. Server na domácí přípojce UPC, UPC DNS:
gomora:~# dig @213.46.172.36 offlolita.org

; <<>> DiG 9.5.1-P3 <<>> @213.46.172.36 offlolita.org
; (1 server found)
;; global options:  printcmd
;; Got answer:
;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: NOERROR, id: 45927
;; flags: qr rd ra; QUERY: 1, ANSWER: 1, AUTHORITY: 0, ADDITIONAL: 0

;; QUESTION SECTION:
;offlolita.org.                 IN      A

;; ANSWER SECTION:
offlolita.org.          60      IN      A       76.76.99.74

;; Query time: 21 msec
;; SERVER: 213.46.172.36#53(213.46.172.36)
;; WHEN: Sun Nov 15 14:30:48 2009
;; MSG SIZE  rcvd: 47
Vlastní bind na localhostu:
gomora:~# dig @localhost offlolita.org

; <<>> DiG 9.5.1-P3 <<>> @localhost offlolita.org
; (2 servers found)
;; global options:  printcmd
;; Got answer:
;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: NOERROR, id: 23130
;; flags: qr rd ra; QUERY: 1, ANSWER: 1, AUTHORITY: 2, ADDITIONAL: 2

;; QUESTION SECTION:
;offlolita.org.                 IN      A

;; ANSWER SECTION:
offlolita.org.          60      IN      A       192.168.10.26

;; AUTHORITY SECTION:
offlolita.org.          86399   IN      NS      ns2.sm-dns.com.
offlolita.org.          86399   IN      NS      ns1.sm-dns.com.

;; ADDITIONAL SECTION:
ns1.sm-dns.com.         172799  IN      A       89.149.229.171
ns2.sm-dns.com.         172799  IN      A       72.9.98.146

;; Query time: 306 msec
;; SERVER: 127.0.0.1#53(127.0.0.1)
;; WHEN: Sun Nov 15 14:31:18 2009
;; MSG SIZE  rcvd: 125
Diskuze k tomu také zde. Nevím, co si o tom mám myslet.

Autor zápisku: Na jakou IP ti to resolvne? Kdo vrací tu 404?
15.11.2009 14:31 c-x
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Používejte http://www.opennicproject.org/
15.11.2009 14:38 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Me DNS resolvuje spravne, na uvodni stranku se dostanu, ale vsechny uvodni odkazy na obrazky, hostovane na stejnem serveru (napr. http://offlolita.org/thumbs/girls01.jpg ) vraci 404 Not Found.

Tak nevim - budto tam nic neni, nebo jsem obeti nejakeho sofistikovanejsiho filtrovani nez proste podvrzeni DNS. Funguji nekomu z vas tyto odkazy?

Alternativni moznost jeste je, ze server sam vraci ruzne odpovedi podle zeme (ci rozsahu IP adres).

Pripadne podvrzeni HTTP odpovedi na ceste by mohlo jit odhalit nejakym http-traceroutem (podrzena odpoved by prisla, i kdyz pozadavky bodou mit kratsi TTL, nez by stacilo na cestu ke skutecnemu serveru). Nevite nekdo o takovem nastroji?
15.11.2009 14:42 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Tak ted uz prestala fungovat i DNS, nejde resolvovat ani IP jejich DNS serveru.
Jendа avatar 15.11.2009 15:21 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
15.11.2009 15:06 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Teď si nejsem jistý, jestli si autor blogu stěžuje, že je ten web blobkovaný, nebo to dává jako pouhé info. Chápu, že je možný, že se tu najde pár lidí, který by si smlsnuli na tříletý holce, ale osobně v blokování takovýhohle webu problém nevidím. A pokud se tu najde někdo, kdo si bude stěžovat na to, že mu vzali jeho svobodu (poslední dobou nějaká móda nebo co), ať jde rovnou v prdel.
Fluttershy, yay! avatar 15.11.2009 15:09 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Jak už to někdo podotkl... proč je to blokované a úřady nic nedělají s provozovateli těch webů -- proč se řeší následky a ne příčina?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
unknown_ avatar 15.11.2009 15:12 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Jenom sem chtel informovat, protoze v posledni dobe sem casto narazel na nazory, ze cenzura ve skutecnosti neexistuje, nebo spis, ze neni na cem si to overit. A zas na druhe strane sem ruzne cetl, ze na webu zadny detsky porno neni, atd.
Jendа avatar 15.11.2009 15:34 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Mám problém s tím, že mi nějaká organizace bez rozhodnutí soudu určuje, co nemám vidět.
Luk avatar 15.11.2009 15:50 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
"Keby bola vojna, Kefalín, nechal by som vas bez súdu zastreliť." Asi jsme ve válce :-D
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
15.11.2009 17:35 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Nechápu. Jak ti to určuje? Tím, že jejich DNS nepřekládá offlolita.org? Aha.
Jendа avatar 15.11.2009 19:07 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Někteří jiní operátoři například provádějí zcela regulérní man-in-the-middle útok.
15.11.2009 21:44 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Ale my se teď nebavili o jiných operátorech, ale o konkrétním případu.
xkucf03 avatar 15.11.2009 21:47 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
jj, protože z pohledu normálního uživatele (ne ajťáka z Ábíčka nebo síťaře s CISCO akademií), mu ten web prostě záměrně znepřístupnili. Pokud si uživatel platí připojení na internet a jeho součástí je i DNS (což je obvyklé), má mít prostě přístup k internetu -- celému -- zadáš adresu a máš se dostat na daný server -- ISP ti to nemá co blokovat (je jedno, jestli na úrovni podvržených DNS odpovědí nebo na úrovni IP protokolu).
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
15.11.2009 21:51 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Tohle ale není argument. Zaprvé, operátorovi může být jedno a ani neví, komu službu prodává. Pokud je něco obvyklé nebo ne, opět, nemusí ho to zajímat. Pokud není ve smlouvě výslovně uvedeno, pak smůla. Je jeho svobodnou vůlí, pro koho DNS záznam poskytne a pro koho ne, máš volbu použít jiný DNS server. Pokud by ti toto neumožnovali, pak by to byla jiná věc. Takhle je to naprosto v pořádku.
xkucf03 avatar 15.11.2009 22:02 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Naše právo zná tzv. obchodní zvyklosti. § 267 obchodního zákoníku. Odst 1:
"Při určení práva a povinností ze závazkového vztahu se přihlíží i k obchodním zvyklostem zachovávaným obecně v příslušném obchodním odvětví, pokud nejsou v rozporu s obsahem smlouvy nebo se zákonem".
Řekl bych, že obchodní zvyklostí je, že když si objednám připojení k internetu, dostanu k tomu i DNS server. A zároveň považuji za obvyklé, že DNS servery (včetně těch mého poskytovatele) překládají doménová jména na IP adresy podle toho, jak to stanovil oprávněný vlastník dané domény -- ne podle toho, jak se to zlíbí poskytovateli, nebo dokonce nějakému jinému subjektu.

Měli bychom se ozvat dřív, než se obchodní zvyklostí stane cenzurování internetu a podvrhávání DNS záznamů.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
xkucf03 avatar 15.11.2009 22:04 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
dostanu k tomu i DNS server
Resp. nedostanu ten server, ale poskytovatel mi zpřístupní svůj, abych jako prostý uživatel mohl používat internet.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Grunt avatar 15.11.2009 22:13 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Jo a to počkej až do každé páté stránky vpašují reklamu ze které mají výnosy. To bude teprve radost.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Luk avatar 15.11.2009 22:18 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Ono stačilo, jak kdysi Verisign nahrazoval NXDOMAIN adresou nějakého svého webu.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
15.11.2009 23:01 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Oni ale DNS server zpřístupnili... Akorát že ten jejich nepřekládá adresy serverů s dětským pornem. V tom opět nevidím nic špatného.
xkucf03 avatar 15.11.2009 23:08 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Ne, ten DNS server funguje chybně -- místo aby k určité* doméně vracel její IP adresu, vrací (podvrhuje) nějakou jinou IP adrese.

*) je jedno komu ta doména patří a co na ní je
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Jendа avatar 15.11.2009 23:09 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Na offlolita.org nevidím žádné dětské porno…
16.11.2009 07:53 kuly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Kolik z toho, na co reaguješ, jsi opravdu četl?
Jendа avatar 15.11.2009 17:03 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Tak jsem si vhodně nastavil DNS a na ten web jsem se podíval. Viděl jsem pouhý text, tabulku a na začátku byly vloženy nějaké obrázky s poměrně pikantními jmény, které ovšem vracely 404. V dolní části bylo asi padesát odkazů směřujících na jiné domény.

Tedy, mohl byste mi ukázat, proč přesně je ten web blokovaný? Nejlépe adresu nějakého souboru s DP nacházejícím se na offlolita.org. Skutečně je možné, že jsem něco přehlédl nebo se mi něco nenačetlo (ty stránky jdou hrozně pomalu, načetlo se to až na třetí pokus, předtím to vytimeoutovalo).
Luk avatar 15.11.2009 15:07 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nechtěl by někdo dát dohromady, kteří všichni provideři blokují a pak z toho napsat plnohodnotný článek (kamkoliv), ať to můžeme dát na Wikipedii? Jde totiž o to, že informace z blogu nejsou dostatečně důvěryhodné pro použití na Wikipedii a pokud by to tam někdo dal, některý z horlivých delecionistů to dříve či později smaže jako neozdrojované.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Jendа avatar 15.11.2009 15:30 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Jak odkazuju Lupu nahoře, tak tam se řeší, jestli za to nemůže jejich DNS server (ns[1,2].sm-dns.com) a nevrací různé odpovědi podle zdrojové IP. Pochybuji, že by mi UPC man-in-the-middle vstupovalo do DNS komunikace a přitom by to jejich DNS servery resolvovaly „normálně“.

Když se zeptám ze své 62.24.95.89 přímo ns[1,2].sm-dns.com [89.149.229.171,72.9.98.146], tak mi to vrátí 192.168.10.26 (stejně tak, když se zeptám svého binda), ale když se zeptám UPC (213.46.172.3[6,7]), tak mi odpoví 76.76.99.74.

V Coolhousingu (VPS u v-server.cz) mi 87.236.198.21[0,1] odpoví 76.76.99.74.
Luk avatar 15.11.2009 15:57 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Radiokomunikace neblokují (zatím; až to přejde pod T-Mobile, může to být jinak), neblokuje Master Internet (DNS pro hostované servery).
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
JiK avatar 15.11.2009 15:31 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Luboš Doležel (Doli) avatar 15.11.2009 15:49 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A právě proto a i z jiných důvodů nepoužívejte neseriózní OpenDNS. Level(3) anycast DNS nic neblokuje a nepodvrhuje.
Luk avatar 15.11.2009 16:00 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Ještě jde o to, že provider může vstoupit do DNS komunikace a transparentně ji přesměrovávat na svůj server, případně ji nějak jinak pozměňovat. DNSSEC se zatím nepoužívá do té míry, aby se to dalo použít jako nástroj k odhalování takových zásahů do komunikace.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Luboš Doležel (Doli) avatar 15.11.2009 16:11 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
To už je ale zralé na trestní oznámení. Kromě toho by mi něco takového způsobilo i technické problémy - například často dotazuji přímo autoritativní DNS server, abych věděl, že se tam už mé změny projevily (protože u ISP je nacachovaná stará hodnota).
Luk avatar 15.11.2009 16:19 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Pokud je to ve smlouvě, tak to ISP klidně může dělat. Bez smluvního podkladu samozřejmě ne, za to už Eurotel kdysi dostal pokutu.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Jendа avatar 15.11.2009 16:26 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
O2 je oprávněna zamezit šíření dat, které Účastník šíří v rozporu se Všeobecnými podmínkami, Provozními podmínkami, obecně závaznými právními předpisy České republiky nebo s dobrými mravy. O2 je oprávněna zamezit Účastníkovi přístup k internetovým stránkám na určitých serverech sítě Internet s nelegálním obsahem nebo obsahem odporujícím dobrým mravům.
Ou tú tú tú.

Ty mravy, to je dosti gumová definice.
Luk avatar 15.11.2009 17:03 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Mravnost nade vše! :-D
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Salamek avatar 15.11.2009 17:12 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
noo pockej az bude nemravne pouzivat linux :-D
Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
xkucf03 avatar 15.11.2009 22:46 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Luboš Doležel (Doli) avatar 15.11.2009 16:46 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Takže oni mají ve smlouvě, že privátní paket určený jinému serveru mohou poslat někam jinam? Mně to přijde, jako by mi Česká pošta posílala dopisy do svého velína na Žižkově, rozlepovala je a odepisovala zpátky.
Jendа avatar 15.11.2009 16:57 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Takže oni mají ve smlouvě, že privátní paket určený jinému serveru mohou poslat někam jinam?
Ano, viz moje citace z jejich podmínek výše.
Luk avatar 15.11.2009 17:06 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Je dost otazné, jestli je vracení nesprávných DNS odpovědí v souladu s těmi podmínkami (kdo chce, může zkusit podat stížnost k ČTÚ). Samozřejmě, pokud by to v souladu nebylo, O2 vydá nové podmínky (které by samozřejmě znamenaly možnost zrušit s ním smlouvu - ale pochybuji, že by tak učinilo množství lidí větší než malé) a pak už mu nebude stát v cestě vůbec nic.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Luboš Doležel (Doli) avatar 15.11.2009 17:26 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Nesprávně DNS odpovědi jsou v pohodě, ale kdyby docházelo z přesměrování dotazových DNS paketů mířených mimo síť O2, to už by smluvně ošetřit nešlo. Zákony platí, ať je smlouva jakákoliv.
Luk avatar 15.11.2009 18:04 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
No, jednak ty zákony platí teď (a za rok může platit něco jiného), a zadruhé místo pozměňování obsahu mohou prostě blokovat provoz na port 53 kamkoli jinam než na určené servery (tak jako dnes mnoho ISP blokuje port 25).
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Grunt avatar 15.11.2009 17:38 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Takových ISP já znám hned několik.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Limoto avatar 15.11.2009 16:24 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Ještě pořád se dá tunelovat...
Jendа avatar 15.11.2009 16:26 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Ale časem už nebude kam.
Limoto avatar 15.11.2009 16:27 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
jo, to je ten problém...
Heron avatar 15.11.2009 16:04 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Můžu se zeptat, kde přesně je na té stránce dětské porno? Děkuji.
Heron
unknown_ avatar 15.11.2009 16:08 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Hm, nevim jestli ses uchyl (ok, vim, vi to tady vsichni, ale nerika se to) ze ti to neprijde jako CP, ale neni to muj problem.
Jendа avatar 15.11.2009 16:10 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Hmm, v populaci máme 3% úchylů… Není to trochu hodně na to, aby to šlo považovat za úchylku?
unknown_ avatar 15.11.2009 16:14 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Co? Narazis na to, ze je teplej? Ochich, ja teda nee
Heron avatar 15.11.2009 16:26 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Nevím jestli je něco s mým prohlížečem, ale na té stránce je pouze text a odkazy.

Jinak, nemusíš hned urážet. Pár lidí, co se proklikalo až k obrázkům (které, ještě jednou opakuji, NEJSOU na odkazované stránce), tvrdí, že se jedná o montáže. Grunt nahoře ocitoval pasáž, podle které mají modely 18 a více. Já to nehodlám nijak hodnotit, zdařilou montáž nepoznám (zvlášť o rozměrech 300x200px a jpeg q60) a viděl jsem mnoho dospělých, kteří vypadali velmi mladě (a naopak). Líčením se také dá dosáhnout čehokoliv.

A (jako úchyl :-D) zde zopakuji svůj názor, který není rozhodně osamocený. Skutečné dětské porno jsem viděl v době, kdy nebylo jeho držení trestné. V té době jsem ještě neměl ani přípojku na internet. A myslím si (jako i mnoho sexuologů), že je mnohem menší zlo, když se někdo ukájí nad obrázky (které mohou být i fake), než kdyby si hledali oběť venku. Rozhovor s kamarádem psychologem mi toto nepřímo potvrdil a rozhovor s pedofilem ujistil. Takže tak.
unknown_ avatar 15.11.2009 16:35 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Ok, omlouvam se, prislo mi to proste jako srandovni dvojsmysl...
K te pasazi radsi nic rikat nebudu, s ohledem na to, ze si tam muze napsat kdochce cochce (myslim jako na web)
Heron avatar 15.11.2009 16:48 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
To zcela jistě může napsat.

Jenže to důkazní břemeno má být na policii. Ta má zkoumat, zda modely jsou nebo nejsou 18+ a podle toho stíhat případé pachatele. Proč bych měl já, co by případný divák, zkoumat věk lidí, které vidím poprvé v životě a to jestě na rozmazaném jpegu? Je to celé postavené na hlavu. Ano, je mnohem jednodušší označovat lidi jako úchyly (byť třeba zpětně z legrace) a zatýkat lidi za držení obrazového materiálu, kde při vší vůli nemohou ovlivnit jeho vznik ani zjistit právní status aktérů. Prostě a jednoduše, ctít presumpci neviny.
Max avatar 15.11.2009 16:56 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Montáže to nejsou. Pár jsem jich prověřil a pochybuji, že to budou montáže. A už na to seru, udělalo se mi vyloženě špatně. Je to stejné, jako bych se díval na ogrish.com na nějaké zmasakrované děti po nehodách apod. Dívat se na zmasakrovaný dospělý nejni problém, ale děti fakt ne. Na to už žaludek nemám.
Zdar Max
PS:mně fungoval každý odkaz, na který jsem v tom rozcestníku klikl
Měl jsem sen ... :(
Fluttershy, yay! avatar 15.11.2009 17:02 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Mně se to ogrish.com přesměruje na liveleak.com, kde jsou ty zmasakrované děti?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
kyknos avatar 15.11.2009 17:05 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Spousta zmasakrovanych a deformovanych deti je k videni nazivo (nebo spis namrtvo?) v anatomickem ustavu 1LFUK.

Jsou tam nalozene v alkoholu v lahvich a akvariich na chodbach. Zajdi se podivat, pokud ti tohle tema chybi :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Max avatar 15.11.2009 17:23 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Měl jsem sen ... :(
Fluttershy, yay! avatar 15.11.2009 17:26 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Hmmm... ne že bych musel koukat na masakrované haranty, ale vzbudilo to můj zájem -- tohle pro změnu vzbudilo můj odpor vůči [sz]těžovatelům.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Max avatar 15.11.2009 17:41 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Na ogrish.com byly věci jako natočené nehody (zmasakrovaný těla, střeva venku a tak), nebo popravy lidí (zaživa uříznutá hlava apod.) Bylo tam hodně věcí a mj. také zmutované, či zmasakrované děti. Na těch stránkách jsem byl párkrát a je to už hodně dávno.
Nějaké lehké nakousnutí můžeš vidět třeba na těchto videích : http://ogrish.in/
Možná se ogrish přesunul na ono zmíněné ogrishforum.com, ale tam nemá smrtelník přístup.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
Heron avatar 15.11.2009 21:31 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Na ogrish.com byly věci jako natočené nehody (zmasakrovaný těla, střeva venku a tak), nebo popravy lidí (zaživa uříznutá hlava apod.) Bylo tam hodně věcí a mj. také zmutované, či zmasakrované děti. Na těch stránkách jsem byl párkrát a je to už hodně dávno.

Toto mám již několik let k ranní kávě na rozzlobenimuzi.com. Není to nic neobvyklého.

xkucf03 avatar 15.11.2009 21:38 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Ty budeš asi labužník.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Max avatar 15.11.2009 23:08 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
rozzlobenimuzi.com je jen lehký odvárek ;-)
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
Max avatar 16.11.2009 09:23 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Ještě jsem narazil na ogrish.tv
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
Jendа avatar 15.11.2009 17:06 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
mně fungoval každý odkaz, na který jsem v tom rozcestníku klikl
Ale my tu řešíme, proč je blokováno offlolita.org, ne weby, na které odkazuje!
Luk avatar 15.11.2009 17:11 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Přece jen potřeba blokovat nejen ty konkrétní weby, ale i ty, co na ně odkazují (a co odkazují zase na ně, tj. třeba Lupu, atd.). Přesně podle představ, které před časem naši senátoři vtělili do toho skvělého návrhu.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Jendа avatar 15.11.2009 17:14 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Celý web byl právě rekurzivně zablokován. Děkujeme za pochopení.
Luk avatar 15.11.2009 17:17 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Logiku by to mělo. Aspoň by se pak třeba někdo probudil a uvědomil si, že je to celé naprostá blbost.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
brk avatar 15.11.2009 17:34 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Možná tak úplná blbost to nebude, protože všude je jiná legislativa. Najdeš si zemi, kde je to legální, uložíš obsah a tady si pak uděláš nějaký podobný rozcestník a budeš se tvářit že je vlastně vše v pořádku.

Když třeba ve Vatikánu je legální sex od 12 let, tak se určitě najde i země, která šíření nekriminalizuje.
USE="-qt -kde"
unknown_ avatar 15.11.2009 17:35 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Wow, to slysim poprvy - to tam maji tak nizkej vek aby papez a ti dalsi mohli mrdat maly chlapecky legalne?? To je hnus...
15.11.2009 18:08 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Urcite to nejsou zas takovy zvrhlici a maji to nejak osetreny, aby ty deti chranili.. treba je dovolenej jen sex v ramci rodiny.
kyknos avatar 15.11.2009 18:10 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
ja myslim ze jen s duchovnim :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Luk avatar 15.11.2009 18:15 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Najdeš si zemi, kde je to legální, uložíš obsah a tady si pak uděláš nějaký podobný rozcestník a budeš se tvářit že je vlastně vše v pořádku.
No, s tou legalitou... U nás byl odsouzen člověk, který má kanadské občanství a během svého pobytu v Kanadě vložil na web (hostovaný v USA a s doménou .org) články, které se našim úřadům nelíbí. Přestože udělal ve "svém" státě něco, co je tam legální, byl za to v Česku potrestán.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Luboš Doležel (Doli) avatar 15.11.2009 18:38 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Prostě se definovalo, jak to bylo, a kdo řekne jinak, půjde sedět. Koukám, že některé komunistické invence zůstávají zachovány.
Luk avatar 15.11.2009 19:56 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Nebo jako za dob inkvizice. Kdo říká něco jiného, než odpovídá oficiální doktríně, je kacíř a na hranici s ním (popřípadě ke zdi a prásk).
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Bilbo avatar 16.11.2009 15:40 Bilbo | skóre: 29
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Asi tak. Kdo se odvazi opravit oficialni odhady poctu mrtvych byt treba jen o par procent, pujde brucet. At zije cenzura ....
Big brother is not watching you anymore. Big Brother is telling you how to live...
Max avatar 15.11.2009 23:10 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
To já vím, jen jsem chtěl říci lidem, jenž nejdou ani ty odkazy (404 apod), že mně jedou a tudíž nejsou nefunkční. Taktéž jsem chtěl informovat Herona, že se podle mně nejedná o fotomontáže.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
16.11.2009 11:24 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Chceš říct, že ty odkazy v Today photos ti neukážou 404, ale nějaký obrázek?
Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
16.11.2009 16:12 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Nejlépe byste se domluvili linkem :-D.

Btw Na tom webu by se dalo možná dlouhodobě dokazovat neúčinnost cenzury internetu.

P.S. Docela by mě zajímalo jak podobné stránky policisti hledají (pokud vůbec). Pokud přes linky na webu, tak by mě zajímalo, jakého používají ISP (aby jim ten link totiž taky nezcenzuroval :-D).
Luk avatar 16.11.2009 16:44 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
tak by mě zajímalo, jakého používají ISP (aby jim ten link totiž taky nezcenzuroval)
Pokud vím, tak ISP pro celou státní správu je O2 ;-)
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Luk avatar 15.11.2009 17:10 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Dívat se na zmasakrovaný dospělý nejni problém, ale děti fakt ne. Na to už žaludek nemám.
Nejbrutálnější bylo, jak nějaký šílenec úmyslně přejel cca 20 dětí ze školky i s učitelkou. Nebavilo ho čekat, až bude moci projet, tak do nich prostě normálně najel a drtil je pod sebou. A záběry toho celého dění (z bezpečnostní kamery) byly tehdy normálně ve zprávách na Primě v 19:00!
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
15.11.2009 16:20 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak jsem tu úvodní stránku zkusil otevřít ve w3m v Emacsu, abych pro jistotu neviděl žádnou fotku, kdyby tam náhodou nějaká byla, a s potěšením můžu konstatovat, ji náš provider (Eurosignal) neblokuje. A to je dobře, protože tím pádem k ní mají místní pedofilové přístup, což snižuje pravděpodobnost, že nám tady někdo začne znásilňovat děti. Škoda, že nevím, jestli má taky wifinu náš bi-zoo-pedofilní soused.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
15.11.2009 16:40 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jsem proti natáčení kinderporna. Weby hostující cp, to už je jen důsledek a navíc afaik nikomu neškodí, možná spíš naopak...

Evidentně v této "kampani" nejde vládě o pomoc ohroženým dětem... Skvělé, kde to zas žijem...
What Big Oil knew about climate change
15.11.2009 17:49 #Tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To se mi zdá, nebo je ta stránka odstavena přímo u zdroje?
kyknos avatar 15.11.2009 18:09 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Btw, ja jsem skutecny hardcore kinderporno videl jen jednou v zivote a nebylo to na internetu. Sem se kdysi z nudy pred prednaskou hrabal v netridenem materialu v antikvariatu/vetesnictvi ktere bylo pobliz mrtve ryby u botanicke, a nasel jsem tam casopis formatu A4, barevny tisk, celostrankove fotografie, s cislem, rocnikem, cenou, adresou vydavatele... byla to nejaka zapadoevropska provenience (tusim holandsko ci dansko) a vypadalo to, jako by to byl normalne legalni casopis z kramu. Sedesaty nebo sedmdesaty leta.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
15.11.2009 19:32 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Ony jeste nedavno mely tyhle seversky staty povoleny porno od 16 nebo tak neco.
kyknos avatar 15.11.2009 19:42 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
to byly deti
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
robotics avatar 15.11.2009 18:50 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já sem na ten odkaz klikl. Teď mě přijdou odstřihnout od Internetu?
Používejte Windows.
15.11.2009 19:03 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Ne, zavřou tě za držení DP :)
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
Luboš Doležel (Doli) avatar 15.11.2009 19:57 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
A dnes jsem si pro zajímavost vyhledal "Mein Kampf" na eBayi. Takže jsem fašista milující DP.
Grunt avatar 15.11.2009 20:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
A dnes jsem si pro zajímavost vyhledal "Mein Kampf"
Já si ho dokonce jednou četl i ve vlaku. Heh, by mě zajímalo co by si tak asi lidi okolo říkali, kdybych vytáhl nějaký originál i s potiskem na čelní straně.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
15.11.2009 21:17 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
...nebo s vlastnoručním věnováním :-D.
15.11.2009 20:15 spectrum | skóre: 29 | blog: spectrumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ono se ne nadarmo říká, že co je zakázané, to člověka přitahuje ... Doteď mě to nezajímalo, ale jak se někde uvádí nějaký zakázaný odkaz tak jsem na to ze zvědavosti kliknul. A pak už se to jenom načítalo a načítalo a zastavilo a zastavilo až mě to přestalo bavit. Jako reklama dobrý, jinak mě to dál nezajímá... Nemáte někdo něco jiného na co by se dalo kliknout, bylo to zakázaný a třeba by to člověka zaujalo? :-)
Jendа avatar 15.11.2009 20:16 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
http://lapsiporno.info/ (stačí, že je to blokované ve Finsku?)
15.11.2009 20:22 spectrum | skóre: 29 | blog: spectrumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Ani tohle mě nějak neláká, asi jsem difnej... .-) Jdu se radši pročítat seznamem. :-D
16.11.2009 21:03 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Švédská TeliaSonera network v pohodě :)
16.11.2009 10:49 Slava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Příloha:
Slava, konecne jsem videl detske porno :-)
Pripojil jsem se pres Tor s holandskou IP adresou a konecne na mne taky vybafnul obrazek a pisou tam neco o "kundeservice"
unknown_ avatar 16.11.2009 15:00 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
to sou kundy, co? :-D
16.11.2009 21:01 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
C:\Documents and Settings\Marek>nslookup offlolita.org
Server:  login.homerun.telia.com
Address:  10.0.0.6

Neautorizovan  odpovŘÔ:
N zev:   offlolita.org
Address:  192.168.10.26


C:\Documents and Settings\Marek>
Švédsko.... :-) Doufám že mi teďka do hotelového pokoje vtrhne ideopolicie :)
Jendа avatar 16.11.2009 21:23 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
C:\
WTF?! Stopka na OS/2?!
vlastikroot avatar 16.11.2009 21:24 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
To spíš vypadá na widlooze :-D Soudě podle documents and settings.
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
16.11.2009 22:12 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Windows XP Home Edition, pročpak? :)
17.11.2009 00:21 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
Dostali Marka, parchanti... :'-(
Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
17.11.2009 08:48 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konecne prvni blokovany web?
:-)
1.12.2009 11:38 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše původní text zápisku
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Netuším, proč autor smazal své zápisky, ale pod tímto je dost dlouhá diskuse, takže se ten původní text vkládám (obrázek, který byl u zápisku, jsem už nenašel):

Konecne prvni blokovany web?

Prvni blokovani web o kterym vim, je http://offlolita.org (POZOR, detske porno) zminku o nem sem nasel na lupe. OpenDNS blokuje, a na tento dotaz vraci 192.168.10.26! Stejne tak blokuje i BT, ktery vraci 404 Not Found. Ceske Radiokomunikace nezklamaly, a stranku vraci funkcni a nefiltrovanou (nevim jak obrazky, ssh a links...). Overit to od OpenDNS si muzete pomoci prikazu 'dig @208.67.222.222 offlolita.org', BT screen prikladam. Zapisek byl o kousek delsi, ale pak se ten pitomej firefox kousl a ja klikl dvakrat, a pak se zavrel nejenom puvodne chtenej tab...

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.