abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:22 | Zajímavý článek

    Český statistický úřad (ČSÚ): Průměrná hrubá měsíční mzda ICT specialistů v roce 2025 meziročně vzrostla o 6 % na téměř 100 tisíc korun. Nejlépe placeni byli vývojáři softwaru. Dlouhodobým trendem zůstává nízké zastoupení žen, a to jak mezi specialisty, tak studenty těchto oborů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:11 | IT novinky

    Ochranný svaz autorský (OSA) připravuje žalobu na společnost Suno, která umožňuje generování hudby pomocí umělé inteligence (AI). ČTK to sdělil předseda představenstva OSA Roman Strejček. Suno podle něj bez souhlasu využívá k trénování svých modelů hudbu autorů, které svaz zastupuje. Nedávný investigativní materiál magazínu The Atlantic ukázal, že firmy jako Suno nebo Udio k trénování modelů používají rozsáhlé databáze obsahující miliony skladeb. V databázích, které časopis zveřejnil, lze dohledat i písně řady českých a slovenských umělců.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 13:33 | Komunita

    Byl publikován přehled dění a novinek z vývoje Asahi Linuxu, tj. Linuxu pro Apple Silicon. Vyřešen byl problém s macOS 27 Golden Gate. Vývoj lze podpořit na Open Collective a GitHub Sponsors.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:55 | IT novinky

    EU dnešním dnem zavedla clo ve výši 3 eur na balíky nízké hodnoty dovážené ze zemí mimo EU. To zahrnuje širokou škálu výrobků běžně nakupovaných on-line, jako jsou oděvy, hračky, elektronika a další spotřební zboží v hodnotě až 150 EUR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    dnes 08:55 | Nová verze

    Vyšel Redmine 7.0, jeden z nejlepších open source ticketovacích systémů. Došlo k migraci na Rails 8, vylepšení UI/UX, Workflow, byla přidána podpora náhledu pro Microsoft Office a LibreOffice dokumenty, došlo k výkonnostním optimalizacím a přibylo spoustu dalších oprav a novinek. Více informací v oficiálním oznámení.

    Max | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Zajímavý článek

    Nové číslo časopisu Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 166 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:33 | Pozvánky

    Blíží se prázdniny a než se rozutečete k moři, je na čase se opět sejít na Virtuální Bastlírně - pravidelném setkání elektroniků, ajťáků, bastlířů a obecně nadšenců do techniky. Co si pro vás strahovští bastlíři připravili tentokrát? Určitě proberou blížící se Linux Days i další události. U softwaru se chvíli zdrží a poví si kupříkladu o tom, jak se zbavit Bambu Cloudu, ale nepřijít o možnost ovládat tiskárnu na dálku. Řeč dojde i na AI,

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 03:22 | Nová verze

    Vývojáři postmarketOS vydali verzi 26.06 tohoto operačního systému pro chytré telefony vycházejícího z optimalizovaného a nakonfigurovaného Alpine Linuxu s vlastními balíčky. Přehled novinek v příspěvku na blogu. Na výběr jsou 4 uživatelská rozhraní: GNOME, KDE Plasma Mobile, Phosh a Sxmo.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.55.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 100 vývojářů, z toho 33 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    29.6. 20:22 | IT novinky

    Craig Loewen na blogu Microsoftu oznámil veřejnou preview verzi WSL kontejnerů, tj. linuxových kontejnerů ve Windows Subsystem for Linux (WSL). Spouští se příkazem wslc.exe.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (11%)
     (8%)
     (2%)
     (17%)
     (31%)
     (4%)
     (6%)
     (2%)
     (16%)
     (26%)
    Celkem 2028 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek



    Vložit další komentář
    Grunt avatar 13.2.2011 19:03 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne

    Si občas říkám, když to tak čtu, že na počítač by měl být vydáván zbrojní pas se vším co tomu patří. Především pak psychotesty a splnění podmínky dosažení dostatečného mentálního věku k provozování operačního systému.

    Long live and prosper…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    13.2.2011 19:41 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne
    ECDL?
    kotyz avatar 13.2.2011 21:16 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne
    lol, EU certifikat na cvicenou ms opici (pripadne cvicenou open office opici)? dekuju nechci.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jakub Lucký avatar 14.2.2011 01:13 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne
    Dá se to udělat/splnit na Linuxovém desktopu, nebo musím na zkoušku z nepoužitelného OS?
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    kotyz avatar 14.2.2011 12:55 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne
    kdyz sezenete nekoho s linuxovou icebnou kde to skoli i zkousi tak jo, jinak se musite spokojit s openoffice na windows. teoreticky by to melo jit i na linuxu, ale musi bejt lidi, penize, pocitace, ochota ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 14.2.2011 13:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne
    od ledna 2008 by to melo jit (sylabus testu ecdl byl na to upravenej), ale problem bude v tom najit nekoho kdo to bude na linuxu (nebo mac os) testovat. asi se jim to pro tech par lidi delat nevyplati.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jakub Lucký avatar 14.2.2011 13:35 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne
    Dobrý... to bych ani nečekal, že to půjde... Ale přemýšlím, jestli radši nezainvestovat do LPI (byť ukázkové testy z LPI byli úplně o ničem)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Grunt avatar 14.2.2011 13:34 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne
    Nevím jak u nás, ale v Rakousech ti dají na výběr. Mají tam obě učebny (teda aspoň tam kde jsem se ptal).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    13.2.2011 19:36 Hobil | skóre: 1 | blog: Hobilovo_doupe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne
    Nemam s BSD moc velke zkusenosti (par pokusnych instalaci od verze 5, nejakou dobu jsem mel v dualbootu z testovacich duvodu šestku), ale jde ve skutecnosti o jiny system. BSD NENI Linux. Je to stejne, jako kdyz nekdo pristupuje k linuxu s navyky z windows.

    Pokud BSDcku uzivatel/admin vyhovi, pak jde o opravdu dobry system. Ale konfigurace je odlisna, a proto je pro linuxaka tak obtizna. Stejne jako konfigurace linuxu pro wokenare.

    Ze jde o *nixovy system svadi k opacnemu dojmu, ale neni tomu tak.

    H.
    Aktualni top neni 0.9, anobrz 3.2.8. Top 0.9 je beznadejne zastaraly.
    kotyz avatar 13.2.2011 21:22 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne
    ale je mezi nim a linuxem mensi rozdil nez treba mezi linuxem a windows. navic je tam i nejaka linux kompatibilni vrstva, takze tam treba fungujou primo linuxovy verze nekterejch programu (casto treba firefox+flash, pan jilek by moh vypravet). a konfigurace je odlisna i mezi ruznyma linuxovyma distribucema, takze kdyz s tim clovek pocita tak ho to bsd zas tolik zaskocit nemuze. neco novyho se bude muset stejne naucit, ale to by musel i treba kdyby prechazel z ubuntu na gentoo nebo arch. ja bych z toho nedelal tak velkou vedu. to takovej solaris, to uz je jiny kaficko, na ten sem cumel jako tele na novy vrata :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 13.2.2011 21:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne
    jo, jeste si vzpominam na jeden ze svejch starsich pokusu s bsd (nebylo to myslim cisty freebsd ale desktop nebo pc bsd, ale ty zaklady sou tam stejny) a furt sem se rozciloval ze tam neni alsa. pak mi doslo co znamena to L v nazvu a dal tam oss a zvuk ficel :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    14.2.2011 09:30 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne
    Ale není to takový drama s tím flash na FreeBSD Tady je to slušně popsáno stačí se držet manuálu a jde to.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 14.2.2011 13:20 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne
    zajimavy, ted sem koukal na stranky adobe co tam maji a verze flashe pro solaris (dokonce i na sparcu) tam je a pro bsd nic. a i v tom tvym navodu se pise presne to co sem rikal:
    The Adobe® Flash™ plugin is not available for FreeBSD. However, a software layer (wrapper) for running the Linux version of the plugin exists. This wrapper also supports Adobe Acrobat® plugin, RealPlayer® plugin and more.
    ze to nejde nebo ze to je tezky to sem nikde nerikal, jenom ze se musi pouzivat linuxova verze, protoze pro freebsd zadna neni. to je pak takovy drbani se levou rukou za pravym uchem. de to, ale neni to optimalni. ale co jinyho cloveku zbejva kdyz ten flash chce ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 14.2.2011 13:26 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne
    bez linuxu by nebyl dektop na bsd kompletni. ono to nebude jenom flash, ono tam toho bude vic, ale jenom o tom flashi to uz delsi dobu vim. bsdckari by meli bejt linuxu vdecny ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    14.2.2011 17:55 merlyn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne
    FFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU - ano, je toho vic, ale obvykle sou to stejny picoviny jak ten flash (http://www.freebsd.org/cgi/ports.cgi?query=linux_base&stype=requires - naprosta vetsina z toho sou bud "casti linuxu" nebo hry)
    stativ avatar 14.2.2011 11:44 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne
    Ale konfigurace je odlisna, a proto je pro linuxaka tak obtizna.
    Pro Ubuntustu možná. Pro někoho, kdo používal Slackware a později Arch rozhodně ne. Když jsem zkoušel OpenBSD a NetBSD tak se mi konfigurace zdála naprosto intuitivní a hodně podobná té na Linuxu.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    13.2.2011 19:43 M.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne
    Nainstaluj si Debiana Squeeze a tvůj ntb bude spokojený :-)
    stativ avatar 13.2.2011 20:14 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne
    Jenom poznámku k tomu vimu – nejspíš to nebyl vim ale vi.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    14.2.2011 19:07 merlyn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne
    pravdepodobne to nebylo ani vi, ale nvi (ale uznavam, ze to je detail)
    stativ avatar 14.2.2011 20:32 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne
    Jasně, původní vi už vlastně neexistuje. Nejblíž k němu má ex-vi, ale to je asi jenom v Archu a i tam jsou zrovna diskuse nad jeho výměnou za nvi (jako v BSD), ořezaný vim (jako v Ubuntu) nebo jeho úplné vyhození.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    15.2.2011 13:52 Radek Hladik | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne
    humor: Vyhození je krok správným směrem... :-)

    Ale nechci flamovat, prostě nemám rád vi a vi nemá rádo mně. Přesto jsem se rozhodl, že se s ním naučím základní postup na změnu nějaké drobnosti, protože dost často je vi naštěstí/bohužel jediný editor/"editor" (nehodící se škrtněte), který je k dispozici a člověk potřebuje změnit pár drobností v konfiguráku. Takže jsem si přečetl nějaký introductory článek a naučil se najet někam, zapnout insert režim, udělat úpravu, a vyskočit... A pak jsem se dostal k FreeBSD v single módu, kde bylo jenom vi a byl jsem totálně v ....
    15.2.2011 23:32 jas | skóre: 13 | blog: blag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne

    Ja zas hodnotim vi(m) velmi pozitivne, obvzlast od doby, co mi na klavesnici nefunguje sipka dole a sipka dolava :) .

    Priblizne od tej doby pouzivam aj 'export EDITOR=vim' v .zshrc.

    16.2.2011 03:02 Radek Hladik | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne
    Nu já bych nefunkční klávesy řešil spíše výměnou klávesnice než editoru :-)

    Proti vi v jakékoliv podobě nic nemám, ale vadí mi to, že v mnoha situacích je to jediný editor a to ještě v jedné z několika různých variant. Nedokáže mně nic rozohnit víc, než když mám server v nějakém zjednodušeném režimu a potřebuju změnit 5 znaků v jednom konfiguráku a nejlepší, co mám, je vi, které je ještě v nějaké nestandarndí variantě, takže s ním neudělám ani prd... A když si tedy řeknu, že na takové jednoduché věci bych to mohl zvládnout se naučit, udělám to, tak pak zjistím, že je tam jiná verze, která se chová ouplně jinak a jsem zase tak, kde jsem byl...
    16.2.2011 11:40 jas | skóre: 13 | blog: blag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne
    Nu já bych nefunkční klávesy řešil spíše výměnou klávesnice než editoru :-)
    To by som rad, lenze na notebooku to nie je tak jednoduche.
    A když si tedy řeknu, že na takové jednoduché věci bych to mohl zvládnout se naučit, udělám to, tak pak zjistím, že je tam jiná verze, která se chová ouplně jinak a jsem zase tak, kde jsem byl...
    Neucte sa vim, ale skutocne vi, to by malo byt aspon v zakladoch univerzalne (vi sa casto vyznacuje napr. nefunkcnostou prave spominanych sipiek (resp. inych funkcnych klaves ako Backspace, Delete a pod.), resp. velmi divnym chovanim pri nich (obvzlast tu byvaju odlisnosti medzi verziami vi, aj ked to nemusi byt nutne chyba vi), ked sa pouziva h, j, k, l, tak uz zvacsa problem nebyva).
    13.2.2011 21:10 merlyn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne
    lol, docela sem se pobavil nad tvou zabednenosti a neznalosti zakladnich veci :-D
    Herr Königstiger avatar 13.2.2011 21:18 Herr Königstiger | blog: MRDAT_MRDAT_MRDAT
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne
    Je možné nainstalovat PCBSD či FreeBSD, nevím moc, v čem se to liší, hádám, že při volbě FreeBSD se nainstaluje holý základ systému, který je vhodný spíše jen pro servery.
    :-D :-D :-D :-D :-D
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje rozkoš...
    13.2.2011 21:23 Leinad | skóre: 18 | blog: spheniscidae
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne
    Sakra, zasmál bych se taky, ale nevím, co je na tom tak vtipného
    Herr Königstiger avatar 14.2.2011 06:46 Herr Königstiger | blog: MRDAT_MRDAT_MRDAT
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne
    To se stává i lepším...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje rozkoš...
    kotyz avatar 14.2.2011 13:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne
    ... i tem nejlepsim z nas!
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    vencour avatar 13.2.2011 21:21 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne

    Shodou okolností jsem se dostal k freebsd, přišlo mi takové normální, jelikož už jsem měl zkušenost s HP-UXem, tak jsem věděl, že to bude něco nového. Nainstaloval jsem, chvíli používal, přišla práce a na hraní s freebsd nebyl čas. Snad zase někdy bude.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    lukve avatar 13.2.2011 21:26 lukve | skóre: 29 | blog: lukolve | Prešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne

    skusal niekto DragonFlyBSD s tym specialnym HAMMER filesystemom? vraj je to dobre na vecsie disky?

    linux user more than 20y
    pawleeq avatar 14.2.2011 10:03 pawleeq | skóre: 19 | blog: pawlixblg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne
    PC-BSD jsem před časem ze zvědavosti taky vyzkoušel a mé dojmy (dojmy běžného uživatele linuxového desktopu) jsou spíše pozitivní, ale v něčem musím autorovi dát za pravdu. Desktop funguje out of the box, trochu zamrzí starší KDE, ale to se dá přežít. Jednou jsem noťas nějak nekorektně vypnul a druhý disk se od té doby odmítal připojit. Otravoval jsem kvůli tomu na irc, až jsem se dosotal ke kontrole filesystému a opravě nějakym prográmkem s balíku rcutils tuším. S tučňákem se mi nikdy nic podobnýho nestalo a nedovedu říct, jestli je to dobře nebo špatně. Opravdu mě na tom systému se.e jediná věc: wifina detekována, domácí síť vidí, ale signál prostě nebere a nepřihlásí se. Mít víc času na studium, klidně bych pc-bsd vyměnil za ubuntu.
    Overground against monoculture.
    Amarok avatar 14.2.2011 20:44 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne
    Článek hodnotím pozitivně, a jak koukám, tak jsem asi v menšině :-/ Takhle jsem kdysi zkoušel Haiku live CD, napsal jsem o tom bleskovou recenzi, která se té tvé dost podobala a lidi mi článek taky dost zkritizovali. Jenže když je těch problémů tolik, až je to neúnosné, tak z toho prostě nemůže vylézt ani neutrální názor. Já jsem dneska hodil na notebook ze zvědavosti Linux Mint s KDE 4 a jsem z toho taky nějak vedle, takovou pomalost a podivné chování a divný vzhled jsem nečekal.
    GNUniverse - May the source be with you...
    1.6.2011 22:11 Petr Topiarz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PCBSD - fakt ne
    No, ačkoli si také myslím, že PC-BSD není úplně to pravé, tak důvody, které pisatel uvádí jsou úplná kopie zatvrzelého windowsáka, kterému někdo nainstaluje Release Candidate slackwaru (všimněte si, že ani netestoval release!!!) proti jeho vůli na Poč.

    Důvody, proč PC-BSD nepovažuju za dobrý produkt, jsou jiné. Je především ta jako-mac metoda instalace nových programů pomocí pbidir. Jednotlivé programy jsou instalovány v balících i se svými závislostmi, takže namísto sdílených knihoven máme v počítači třeba 15 stejných kusů pythonu, nebo 40 x libgnome. I když je to pokus předejít dependency hell, považuju to za nesystémové. Je to jakobyste v autě měli jednu rezervu na přední levé kolo a druhou na přední pravé atd....

    Co se týká pracovního prostředí, tak už ve verzi 9 budou k disposici Kde, Gnome, Xfce a další, takže nevidím problém....

    Co se týká podpory a nepodpory jednotlivých součástí hardware, myslím, že ta se u PCBSD rapidně lepší, jak vývojáři FreeBSD stále vylepšují a vylepšují jádro. Není to v současnosti srovnatelné s Linuxem, ale na běžném HW to většinou funguje.

    Resumé: Takže myslím, že tato recenze je velmi začátečnická a nezralá.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.