abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 5.0.0 svobodného multiplatformního nástroje BleachBit (GitHub, Wikipedie) určeného především k efektivnímu čištění disku od nepotřebných souborů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    2.5. 22:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.5. 19:11 | IT novinky

    Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    1.5. 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    1.5. 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 510 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    19.10.2008 13:59 kotz | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    15%? To jsme pod republikovým průměrem ne :D
    Čas, který ušetříš tím, že si na to napíšeš program, strávíš tak, že se kocháš, jak dobře to funguje.
    Luk avatar 19.10.2008 14:05 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Něco podobného už jsem četl například o lékařích. Prostě povolání, která obsahují významný stresový prvek, mohou podporovat velkou konzumaci alkoholu nebo jiných drog.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    19.10.2008 14:37 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Někde jsem zaslechl definici alkoholika - alkoholik je člověk, kterej chlastá víc než jeho doktor.
    Quando omni flunkus moritati
    Luk avatar 19.10.2008 14:40 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Ano. Vzpomínám na jednu doktorku, která "pila jak duha", kvůli čemuž občas ani nepřišla do ordinace. Vyznačovala se zejména tím, že při prohlídce automaticky každému psala do lékařské zprávy něco ve stylu "pravidelně požívá alkohol". Některé stoprocentní abstinenty tím pořádně vytočila :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    19.10.2008 17:06 letec | skóre: 5 | blog: txt
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Někteří doktoři asi pijí alkohol i v ordinaci. O jednom opilém doktorovi se píše tady .
    Luk avatar 19.10.2008 17:24 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Někteří doktoři dokonce po svých pacientech střílejí.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    19.10.2008 17:44 letec | skóre: 5 | blog: txt
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    No to jsou věci, kde ty zbraně vzal ? Nebyl to náhodou jen prak nebo vzduchovka nebo tak něco?
    Luk avatar 19.10.2008 17:51 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    No to jsou věci, kde ty zbraně vzal ?
    Kde by je vzal? Úplně normálně je koupil. Nemyslím si, že byly kradené :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    19.10.2008 18:11 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Třeba MUDr. Chocholoušek :-)
    "Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
    19.10.2008 17:28 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Něco podobného už jsem četl například o lékařích. Prostě povolání, která obsahují významný stresový prvek, mohou podporovat velkou konzumaci alkoholu nebo jiných drog.
    nebo workoholu ;-)
    (což naštěstí není můj případ...)
    19.10.2008 14:56 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Juj, to je krásnej blábol takhle po ránu :)

    Jak se to zjišťuje? Statisticky, vzorek může tvořit třeba 100 lidí z různejch firem, měst a pozic, s různym příjmem atd. Čim větší je vzorek, tim lepší jsou samozřejmě data ke zpracování.

    O účincích alkoholu neni potřeba mluvit, každej normální člověk je zná. Když si dáte 7 piv, tak zdravější nebudete ani kdyby to bylo jen jednou za deset let a omylem.

    Co se týká stresu, alkohol v tomhle stejně pomocník neni - když si doma sednete do kouta a zpijete se do němoty, líp vám určitě nebude. Ale i to jsou známý fakta. Alkohol se v týhle spojitosti objevuje spíš jako doplněk nějaký zábavy, například ve společnosti kamarádů.

    Pití piva při nějaký namáhavý práci žízeň uhasí, to je pravda, ovšem o nějakym prospěchu v souvislosti s pracovním výkonem bych taky nehovořil. Pivo z vás de facto vysává tekutiny, nemluvě o tom jak zatěžuje orgány, který by třeba při zpracování obyčejný vody měly mnohem míň práce. Takže to chce zase zdravej přístup - dát si při štípání dříví 7 piv dobrej nápad rozhodně neni.

    O řízení motorovejch vozidel po požití alkoholu se toho napsalo moc, takže je zbytečný to opakovat. Jen bych si dovolil poznamenat, že třeba na vrcholovýho sportovce má nadměrná konzumace alkoholu vliv i několik dní (celková únava organismu) a jelikož je řízení poměrně náročný na koncentraci (což je samo o sobě únavný), před delší cestou (v řádu stovek kilometrů) bych ponocování se skleničkou v ruce rozhodně nedoporučil. Naměřit ráno nemusíte nic, problém s únavou tim ale nezmizel.
    Dalibor Smolík avatar 19.10.2008 15:17 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    dát si při štípání dříví 7 piv dobrej nápad rozhodně neni.
    Ono to není dobrý nápad ani bez štípání dříví. 7 piv jednorázově neublíží, ale organismu také nepomůže (ale proč si jednou za čas neudělat náladu, že). S alkoholem je to jako s léky: v menším množství pomáhá, ve větším škodí. Rozhodně není na škodu (zejména pro nás starší) nějaké to pivko nebo stopka dobré slivovice. Ale všeho s mírou a za volantem vůbec ne.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    19.10.2008 17:39 letec | skóre: 5 | blog: txt
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Tak nějak to bude. V jedné lékařské knize byly výsledky dlouhodobé americké studie. Šlo o snadno zapamatovatelná čísla, takže je tady uvádím:

    Muž, který bude pít pravidelně každý den deset piv (nebo ekvivalent) po dobu 10-ti let, má 50% naději na vznik vážného jaterního onemocnění. Jiné prameny, např. na netu, udávají i podstatně nižší hodnotu alkoholu, ovšem obvykle bez odkazu na závěry nějaké studie.

    Význam podobných údajů je však snížen tím, že vážným onemocněním jater trpí někdy i naprostí abstinenti.
    20.10.2008 14:37 hlína
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    jojo, např. šéf a kamarád od mojí manželky, doma nebyl střízlivý snad nikdy, v práci jen občas. teď nějak náhle onemocněl a při vyšetření mimojiné zjistili že má játra úplně zdravá a doktoři ho typovali na naprostého abstinenta. :)
    19.10.2008 15:29 grim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    >> zpijete se do němoty

    >> dát si při štípání dříví 7 piv

    >> na vrcholovýho sportovce má nadměrná konzumace alkoholu

    pan je trochu extremista, ne?

    >> Pivo z vás de facto vysává tekutiny

    Imho ne pivo, ale alkohol (ale to je, pravda, detail). Hořké napoje naopak povzbuzuji k dalsimu piti tekutin.
    19.10.2008 16:22 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Extrémista ani ne, ale alkoholik obvykle u jedný skleničky neskončí žejo. Jinak proti pár kouskům (klidně i těm sedmi) v zásadě nic nemám, sem tam si taky dám, jen se mi moc nelíbila obhajoba alkoholu v tomhle blogu. Ono totiž neni moc co hájit, těch zdraví prospěšnejch účinků je pár a těch škodlivejch případů hromada.

    Jinak samozřejmě ztrátu tekutin působí alkohol obecně (člověk se víc potí, i běžný úkony jsou pro něj fyzicky náročnější, ono se totiž už od prvního požití jedná v podstatě o otravu), ale u piva je další problém v tom, že je močopudný (může za to tušim chmel a v malý míře to nemusí bejt na škodu, po pár kouscích už ale člověk přichází i o tekutiny, který by normálně nevyloučil). A konzumace takovýho nápoje před nebo v průběhu nějakejch fyzicky náročnejch aktivit tak může člověku nakonec spíš ublížit.
    19.10.2008 17:17 letec | skóre: 5 | blog: txt
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Pro pořádek připomínám, že zdravotní účinky jsou převzaty z tohoto zdroje a těch pozitivních je tam víc než škodlivých.

    19.10.2008 17:46 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    A vy takovej zdroj berete vážně? Budete se v nemocnici radit o poruše svýho auta? V hospodě budete léčit bolavý zada? V posilovně hledat někoho, kdo vám postaví barák? Jestli se o tom chcete bavit vážně, tak zdroje tohohle typu vypusťte z hlavy. Už jen poměr pozitivních a negativních vlastností mluví za všechno. To se stejně tak můžete na srazu tuningu bavit o tom, k čemu jsou dobrý deformační zóny a airbagy, když to v plný rychlosti nacpete nepřipoutanej čelně do zdi.
    19.10.2008 22:48 grim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    a co tohle? (zrovna se mi to objevilo v RSS ctecce) :)

    Pivo BioBeer

    Nejenom dospělí pivaři, ale i studenti občas tráví svůj čas myšlenkami na pivo. Někteří ze studentů Rice University tuto činnost pozvedli doslova na vědeckou úroveň. Použili genové inženýrství, aby vyrobili pivo obsahující resveratrol, zdraví prospěšnou látku přirozeně se vyskytující v červeném víně.

    http://www.osel.cz/index.php?clanek=4023

    default avatar 19.10.2008 22:55 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    vyrobili pivo obsahující resveratrol, zdraví prospěšnou látku … http://www.osel.cz/…
    Osla ze mě dělat nemusíš :-D
    20.10.2008 08:54 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Pravda :-)
    19.10.2008 23:26 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Hezký, ale to se můžeme začít rovnou bavit o tom, jak je zdravý červený víno. Zdraví prospěšný látky jsou ve všem možnym, ale ještě pořád to neznamená, že je to zdraví prospěšný jako celek a že to prospívá i při nadměrný konzumaci. Nakonec obyčejný vitamíny do sebe můžete cpát taky po vagónech a dobře vám z toho rozhodně nebude.
    20.10.2008 09:04 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    +1

    Jenom bych dodal, že s tím sportem se nemusí až na vrcholovou úroveň. Ono stačí udělat pořádnou vyjížďku na kole a večer to zapít 2dcl vína. Zablokuje se regenerace svalů a ráno se člověk nehne.
    19.10.2008 14:58 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Už pár let tvrdím, že (téměř) každý ajťák má náběh na alkoholismus, mne nevyjímaje. A hle, ono tak tomu vskutku bude :-D
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    19.10.2008 15:40 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    To se teda mate cim chlubit. To je nejaka nova poza, byt alkoholikem? Detto "ajtakem"?
    19.10.2008 15:56 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    to je jenom nova statistika, viz titulek;-)
    stejne nechapu proc zrovna ajtaci by meli byt rizikovejsi skupina, spis bych rekl ze prumerny ajtak vypije asi vic kafe nez prumerny neajtak ale s alkoholem nevim.
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    Dalibor Smolík avatar 19.10.2008 16:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Nejsem ajťák, ale v dobách, kdy jsem pracoval s Windows 98 jsem byl občas nucen do sebe kopnout pár panáků :-) To vážně jinak nešlo. Teď si něco dobrého dám, jen když mám chuť.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    19.10.2008 17:41 letec | skóre: 5 | blog: txt
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    + 1
    20.10.2008 00:57 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    +1 nakonec jsem kopnul do počítače a to Slackware :-).
    Dalibor Smolík avatar 20.10.2008 09:20 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Já zase Debian, ale to je jedno. Hlavně se zbavit té noční můry :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    19.10.2008 16:36 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Hmm, mmm, eee… ať přemýšlím jak přemýšlím, netuším, co jste vlastně chtěl říct :-) Jaké pozérství spatřujete ve konstatování skutečnosti, že řada lidí (zejména mužů, což je shodou okolností v IT výrazně dominantní pohlaví) ve stresu (opět v IT poměrně častá záležitost) sahá po alkoholu? Nebo se vám jenom nelíbí, jak jsem to řekl? :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    19.10.2008 17:12 letec | skóre: 5 | blog: txt
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Zajímavé je, že ve Švédsku po alkoholu stále více sahají ženy, viz tento článek .
    19.10.2008 17:21 koffr největší!
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    když místo pěknejch švédů potkávaj samý bubáky...
    Luk avatar 19.10.2008 17:40 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Hlavně se projevuje "syndrom utržení ze řetězu". Dlouho byl alkohol ve Švédsku velmi drahý, proto když chtěli Švédové pořádně zachlastat, znamenalo to cestu do ciziny (případně domácí výrobu alkoholu). Díky tlaku EU je najednou alkohol výrazně levnější, takže to leckoho vybízí k tomu si ho rychle co nejvíc užít.

    Něco podobného nastalo u nás s auty. Do roku 1989 se tu nedala běžně koupit žádná silná a rychlý auta. Na začátku 90. let jich tu najednou bylo plno, takže se našlo hodně lidí, kteří si je pořídili a jezdili v nich jako blázni. Proto v krátké době obrovsky vyletěl počet mrtvých na silnici (vrchol byl v roce 1994 a od té doby počet mrtvých klesá).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    19.10.2008 17:53 letec | skóre: 5 | blog: txt
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Jojo, pořádná auta byla jen pro vyvolené jako Karel Gott, Štaidl, Zmožek...
    Luk avatar 19.10.2008 18:22 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    ...a pro ty, kdo měli buď příbuzného v cizině, do té ciziny sami jezdili nebo nakoupili bony u veksláků. V tuzexu se dala nějaká lepší auta koupit (pokud vím, tak třeba Fordy Sierra či Scorpio nebo nějaké Renaulty).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    21.10.2008 01:39 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Taky Austin. Ale nevím, jestli to je lepší auto.
    Luk avatar 21.10.2008 10:29 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Myslím, že v porovnání s tehdejšími Š105/120 bylo skoro každé auto lepší ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    19.10.2008 17:36 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Proc pak ta potreba sdelovat vsem ze mate (podle vas) nabeh byt alkoholikem a ze jste "ajtak" a jeste se na tom bavit (smajlik na konci)? To neni poza a chlubeni se? Az napisou ze 20% "ajtaku" jsou pedofilove, budete se chlubit ze i vas nenormalne rajcuji deti?
    19.10.2008 19:09 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Ne, pak napíšu, že sice taky nejsem normální, ale opačným směrem, protože mne už od dětství tak nějak víc přitahovaly starší holky :-P Nejste další z těch rádobystudentů psychologie, co se na ábíčku schovávají za svoje rádobyexperimenty? Prostě pozoruju realitu a abych nad ní nemusel brečet, případně utápět žal v tom alkoholu, tak se jí směju. Tohle jste ale měli už v prvním semestru, ne? ;-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    19.10.2008 19:11 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Jo a ještě jsem zapomněl, že podle všeho mám náběh nejen na alkoholismus, ale i na exhibicionismus, a jsem zakuklený komunista, konzervativec, liberál, anarchista, demagog a sexuální loudil! Ach jo :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    20.10.2008 14:44 hlína
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    ..a kryptofašista! :D
    Dalibor Smolík avatar 20.10.2008 15:11 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    .. a ještě být navíc uživatel Windows a profil zločince by byl hotov. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    20.10.2008 15:12 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Jo, ten taky :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    default avatar 19.10.2008 18:01 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Kdyby ses mě rovnou zeptal, jestli piju, tak ti řeknu, že chlastam jako duha. A neni to k smíchu.
    19.10.2008 18:23 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    alkohol je svinstvo a clovek s trochou zdravyho rozumu se mu obloukem vyhyba...

    (viz napr...
    brk avatar 19.10.2008 19:47 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    A povědztě mi, Kefalín, čo vy si představujete pod takým slovom alkoholik?“
    USE="-qt -kde"
    19.10.2008 20:01 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Je tu nějaký Al? Al Koholík? (zdroj)
    Quando omni flunkus moritati
    freshmouse avatar 19.10.2008 22:23 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Tohle je klasika...
    19.10.2008 20:11 radsi ne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Nedokazu si predstavit pracovni den bez poradneho jointa cestou do zamestnani :-D
    xkucf03 avatar 19.10.2008 23:47 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Ke všemu se jí - nevím proč - nějak přestává líbit můj krásný desktop.
    Tak si tam dej její fotku, ne? :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    20.10.2008 01:16 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    A ty tam máš fotku té své ?
    xkucf03 avatar 20.10.2008 08:05 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Na ploše ne, ono se to tam přeci jen brzo okouká, ale měl bych tam spíš Ji, než cizí ženskou ;-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    default avatar 20.10.2008 09:00 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    No, když na tom počítači nic neděláš… :-D Já vidím plochu tak dohromady pět minut za celej den. A navíc, jak jsem teď nahlédnul, beztak je ten gramofon zaházenej ikonama, takže z něj vůbec nic nemám :-/ Budu si muset pozvat Angrešta, aby mi na ploše uklidil :-)
    xkucf03 avatar 21.10.2008 13:04 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    gramofon? Angrešta? :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    19.10.2008 23:48 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Nu. Chlast slast, jak se rika...
    20.10.2008 01:17 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Jo, jo jo
    Václav 20.10.2008 09:05 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Tady je skvělý graf závislosti výkonnosti programátora na promilích alkoholu v krvi.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    20.10.2008 13:48 letec | skóre: 5 | blog: txt
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Ballmer Peak ???
    20.10.2008 09:19 UFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Čísla v 57% statistik jsou vymyšlené.
    20.10.2008 10:52 insider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    including this one ? :-D
    21.10.2008 23:58 Tomas Kopriva | Ceske Budejovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Nevěřím statistice kterou si sám nezfalšuji. Nemůžu si vzpomenout kdo to řekl, to bude asi tím pivem.
    22.10.2008 08:56 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi 15% pracovníků IT jsou alkoholici
    Byl to W. Churchill v dobe, kdy mu statstikove dokazovali, ze podle pruzkuu verejneho mineni asi prohraje volby. Jeho dalsi obdone vyroky na tema statistiky po volbach zaznamenany nebyly - mozna uz nebyl, jako BYVALY politik, pro media zajimavy :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.