abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:00 | Komunita

    Debian dnes slaví 32 let. Ian Murdock oznámil vydání "Debian Linux Release" 16. srpna 1993.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:44 | IT novinky

    Policisté zadrželi odsouzeného drogového dealera Tomáše Jiřikovského, který daroval ministerstvu spravedlnosti za tehdejšího ministra Pavla Blažka (ODS) bitcoiny v miliardové hodnotě, a zajistili i darovanou kryproměnu. Zadržení Jiřikovského může být podle ministerstva důležité k rozuzlení kauzy, která vypukla koncem května a vedla ke konci Blažka. Zajištění daru podle úřadu potvrzuje závěry dříve publikovaných právních

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 13:44 | IT novinky

    Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa jedná o možném převzetí podílu ve výrobci čipů Intel. Agentuře Bloomberg to řekly zdroje obeznámené se situací. Akcie Intelu v reakci na tuto zprávu výrazně posílily. Trump minulý týden označil Tana za konfliktní osobu, a to kvůli jeho vazbám na čínské společnosti, čímž vyvolal nejistotu ohledně dlouholetého úsilí Intelu o obrat v hospodaření. Po pondělní schůzce však prezident o šéfovi Intelu hovořil příznivě.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 05:44 | IT novinky

    Společnost Purism stojící za linuxovými telefony a počítači Librem má nově v nabídce postkvantový šifrátor Librem PQC Encryptor.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    14.8. 18:00 | Nová verze

    VirtualBox, tj. multiplatformní virtualizační software, byl vydán v nové verzi 7.2. Přehled novinek v Changelogu. Vypíchnou lze vylepšené GUI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.8. 14:11 | IT novinky

    Eric Migicovsky, zakladatel společnosti Pebble, v lednu oznámil, že má v plánu spustit výrobu nových hodinek Pebble s již open source PebbleOS. V březnu spustil předprodej hodinek Pebble Time 2 (tenkrát ještě pod názvem Core Time 2) za 225 dolarů s dodáním v prosinci. Včera představil jejich konečný vzhled (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    14.8. 12:44 | Zajímavý software

    Byla oznámena nativní podpora protokolu ACME (Automated Certificate Management Environment) ve webovém serveru a reverzní proxy NGINX. Modul nginx-acme je zatím v preview verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    14.8. 12:22 | Nová verze

    Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 25.08. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.8. 11:55 | IT novinky

    Společnost Perplexity AI působící v oblasti umělé inteligence (AI) podala nevyžádanou nabídku na převzetí webového prohlížeče Chrome internetové firmy Google za 34,5 miliardy dolarů (zhruba 723 miliard Kč). Informovala o tom včera agentura Reuters. Upozornila, že výše nabídky výrazně převyšuje hodnotu firmy Perplexity. Společnost Google se podle ní k nabídce zatím nevyjádřila.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    13.8. 04:33 | Bezpečnostní upozornění

    Intel vydal 34 upozornění na bezpečnostní chyby ve svých produktech. Současně vydal verzi 20250812 mikrokódů pro své procesory řešící 6 bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (52%)
     (19%)
     (4%)
     (5%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (17%)
    Celkem 396 hlasů
     Komentářů: 23, poslední 4.8. 13:01
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    28.6.2006 19:26 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    Jsou chvíle kdy musíš udělat něco co se ti vrátí až za pár měsíců. Vzdal si se moc brzo. Nemusíš se bát na ní vlítnout a trochu si násilím vydobít svou. Horší už to nebude. Dozvíš se jak tě nenávidí a podobně a nebude to příjemný. Tak na ní příště vlítni, tu sračku vysyp z okna a vysvětli jí že dokud seš živej, tak ona fetovat nebude.
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    28.6.2006 19:33 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    Jo, ale to by možná fungovalo leda tak u nějakého dlouhodobého vzahu, kdy by tomu člověku mohlo jasně dojít, že buď on, nebo ta věc. Zároveň ale musí mít větší motivaci neztratit svého partnera, než neztratit svůj způsob života. (Píšu pořád jen svůj dojem, převádím si to na chlast a podobné věci, které si dokážu představit spíš než potíže holky z blogu)
    28.6.2006 20:06 Mazarik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    si sa zblaznil!! vies kolko to stoji taky matros?
    28.6.2006 20:10 Jáchym Čepický | skóre: 29 | blog: U_Jachyma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    především se musí ona sama rozhodnout, že už si nechce dát. dokud za ní budou rozhodovat jiní, tak se toho nezbaví.

    viz knížky Matka Davida S a Wir Kinder vom Bahnhof ZOO

    nesmíte se snažit pomoci závislým lidem, aniž oni o tu pomoc stáli

    k tomuhle by měl něco říct strider, je koneckonců profík (to strider: hrubeš, prusík, havlíček)
    28.6.2006 20:24 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    Ty si jako myslíš že tu drogu někdo bere nedobrovolně? Po pár dnech bez svého oblíbeného množství ti prodá svoji duši za pár hodin klidu...když je pod vlivem, když je všechno good, tak ti každej feťák slíbí, že to bez ní vydrží, ale jak se to přehoupne přes tu pomyslnou hranici tak to už tak jednoduše nejde...
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    28.6.2006 20:46 Jáchym Čepický | skóre: 29 | blog: U_Jachyma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    nějak jsem nepochopil, jestli reagujete v rozporu s mým komentářem a nebo v souladu s ním. já to vidím tak, že až na první větu, která zní poněkud útočně, se naše komentáře doplňují a rozpor nevidím.
    28.6.2006 20:54 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    Jde mi o to, že ona se rozhodnout nemůže, ona tu drogu potřebuje a tak je jasný co řekne když se zeptáš..
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    28.6.2006 21:03 Jáchym Čepický | skóre: 29 | blog: U_Jachyma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    správně: a proto musí dojít do fáze, kdy si sama sobě přizná a učiní rozhodnotí, že nechce. potom je čas na pomoc. ne dřív. ujišťování celého okolí o tom, že "už si určitě, ale určitě nedá" s tím nemá samozřejmě nic společného.

    dokud bude nucena okolím, budou oni ti zlý a při nejbližší příležitosti je buď zabije a nebo si drogu už nějak obstará - viz komenáře o ostrých hranách níže
    28.6.2006 20:50 jarda | skóre: 22 | blog: nadoraz | Chomutov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    Násilí je v tomhle případě tak poukaz do kriminálu, feťáci reagují pro normálního člověka dost ostře a než se rozkouká přeroste mu to přes hlavu a jako na potvoru jsou všude kolem ostré hrany.Zkus vzít ženské závislé na chlastu flašku a budeš se bát usnout.

    Je to smutné ale tohle je pro odborníky a ani těm to nějak moc nejde, těch pár případů co přestanou když už jim pomalu nic jiného nezbývá než přestat nebo zemřít to nevytrhne.
    Připíjím na krásu našich koní a rychlost našich žen.
    28.6.2006 19:26 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    Kéž bych se mýlil, ale tohle bohužel asi není v tvých silách. I za předpokladu, že by upřímně chtěla, pochybuju, že někdo může sám od sebe s něčím takovým jen tak skoncovat. Někdo ji k tomu musel přivést, kvůli něčemu s tím začala atd. Obávám se, že by musela změnit v podstatě způsob života. jako ostatně u veškerého skoncovávání (s chlastem, s přejídáním, s leností, to je jedno).
    28.6.2006 19:48 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    Nutit tě do toho nikdo nemůže. Jestliže to s ní už nechceš zkusit, tak holt bohužel.

    Bydlí s rodičema? Oni to ví? Něco se s tím musí udělat. Je na tom asi opravdu špatně, ještě včera mi došlo, že byla hloupost si myslet, že byste to zvládli sami. To se bez lékaře, bez odborníka neobejde.

    Souhlasím jak s Creckxem tak s Thawegem. Po dobrém by to zcela jistě nešlo. Nevím, jestli máš jinou páku než ji říct, že pokud tě má ráda, tak s tím musí seknout. A to, jestli tě má ráda, asi nikdo jistě neví. Ale třeba tak mluvila jenom kvůli tomu, že si potřebovala dát to svinstvo.

    Dobře se mi tady tak kecá co? :o( Já si ani dost dobře nedokážu představit, jaké to je být v takové situaci.

    Pořád věřím tomu, že se jí dá pomoci. Ale jak, to už asi bude vědět jenom profesionál :o( Je na tobě, jestli si jsi jistý, že tě má opravdu ráda a jestli jí chceš pořád pomoct. A jestli i kdybys věděl, že z toho žádná láska nebude, bys jí pořád chtěl pomoct.

    Sakra mě je to fakt líto :o( Ty grázly co sem ty svinstva tahaj bych trestal ještě tvrději.
    28.6.2006 20:07 Foxnet | skóre: 4 | blog: NetMate
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    Nevzdávej to. Už to, že máš tu odvahu a píšeš sem znamená, že ti na ní záleží. To co ti řekla určitě neni pěkný, ale s tim prostě musíš počítat. Ono se to sice hezky káže z mojí pozice, ale zkus to. Nebude to pro vás lehký, ale já myslim, že když budete chtít, tak to spolu zvládnete. Pokud žije s rodiči, asi by nebyl špatnej nápad jim dát nějak vědět. Pokud budou rozumní tak spolu určitě něco vymyslíte. Ale odborníka by to chtělo. Vydrž, držim palce!!!
    28.6.2006 20:16 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    Souhlasím - nepsal bys sem, pokud by ti na ní nezáleželo. To co řekla, mohla klidně říct z absťáku. Určitě by to chtělo se domluvit s rodiči. I kdyby z toho žádný vztah nebyl, pořád jí můžeš pomoct. Pokud to rodiče neví, zkusil bych jim to říct. A sehnat odbornou pomoc. Bubák ti na odborníky nabídl kontakt. Já bych to nevzdával, protože __vždycky__ je naděje. Jenom je naprosto jasne, že to to děvče samo nezvládne.

    Taky bych dal nějak vědět panu Jílkovi. Minimálně by sem mohl napsat svůj názor a radu, jak by se dalo dál postupovat.
    wake avatar 28.6.2006 20:44 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    Striderovi se da zkrz jeho profil napsat email. Nejspis na nej odpovi. Ale dokud ona sama nebude chtit prestat, tak nema myslim sanci nikdo.
    Tento příspěvek má hlavičku i patičku!
    JiK avatar 28.6.2006 20:16 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    Jak dlouho jsi tuhle telenovelu vymejslel? A pokud je to naaaaahodou pravda, cemuz neveri ani muj pes, pak bych rad vedel, co jsi od ni dostal jako bonus, zda kapavku, hepatitidu B, nebo primo HIV. Vidis, to by mohl byt dalsi srdceryvny blogspot a nezapomen mi poslat pulku tveho autorskeho honorare.... :-D
    freshmouse avatar 28.6.2006 22:26 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    Tento weblog začíná vypadat jako deník Bridget Jones...
    28.6.2006 20:27 Petr Bayer | blog: NIL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    Neverim ti ani slovo.
    Ale jinak, vykasli se na ni, na planete je cca. 1 miliarda dalsich, potkas jich jeste nekolik desitek, mozna stovek. Vsichni jsme bezvyznamni, i ona i ty. Evoluce. Kdyz je blba, bude eliminovana. Navic ji ani neznas.
    Kill the poor!
    Jakub Hájek avatar 28.6.2006 20:43 Jakub Hájek | skóre: 14 | blog: zamek | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    Koukam, ze jsi opravdu positivne naladen a evidentne dokazes cloveka potesit a povzbudit.
    Teprve tehdy, až nebudeme mít co ztratit, budeme opravdu svobodní.
    28.6.2006 20:51 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    Autor si musí uvědomit co píše a co mu kdo může odepsat, no, tohle je taky pravda, i když taková hnusná a přízemní.
    Copak toho není dost?
    28.6.2006 20:55 Petr Bayer | blog: NIL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    A co jako mu mam poradit? Nezna ji poradne. Nechce se z toho dostat. Na planete jsou miliony jinych a tisice moudrejsich. Tak co? Dostala se do to toho a setrvava v tom sama, jeji blbost a jeho zbytecny problem.


    A docela pochybuju ze to je vubec pravda. Kde asi tak sezene holka bez penez koks? Kdyby to byl aceton, pernik, ecko, nebo speed, tak mozna.
    Kill the poor!
    JiK avatar 28.6.2006 20:56 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    Kdyz mi slibi, ze si to vezme naraz, klidne ji 3g koupim. Lecba vyjde draz....
    28.6.2006 20:58 Petr Bayer | blog: NIL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    No ja nevim, nebylo by lepsi nenapadne postrcit na mostu, nebo u projizdejiciho vlaku? :-D
    Kill the poor!
    28.6.2006 21:05 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    No jo, jenom se od lidí blbě shání záložní kopie.
    Copak toho není dost?
    28.6.2006 21:06 Petr Bayer | blog: NIL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    nejak to moc prozivas
    Kill the poor!
    28.6.2006 21:12 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    No jo, kde se z toho ale léčit.
    Copak toho není dost?
    Pavel Stárek avatar 29.6.2006 00:13 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    ... nebo u projizdejiciho vlaku? ...
    To bych nedoporučoval, jednak kdo to má pak uklízet a druhak to zpoždění a nas(r)aní cestující k tomu :-)
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    msk avatar 28.6.2006 21:10 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    Vzhladom na predosly flame v oboch autorovych blogoch si pod tento nazor dovolim pridat len jeden nenapadny smile :o)
    28.6.2006 21:50 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    Hlavně s tou patičkou to sem sedí :-)
    msk avatar 29.6.2006 10:15 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    Ci to nebude tym, ze som posledne dni stravil flameovanim v autorovych predoslych blogoch. Tu paticku som zmenil len nedavno.
    29.6.2006 07:48 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    Bejt tebou tak si za 3 mesice udelam test na HIV.
    29.6.2006 10:17 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    chtěl jsi říct test na protilátky ...

    ve správným labu to jde prakticky hned (teda přímo na vir), ovšem u nás o žádným nevím - když jsem se po tom pídil, našel jsem laborku v Plzni, která by to uměla, ale nedělá
    JiK avatar 29.6.2006 13:40 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    Serokonverze (objeveni detekovatelnych HIV-1 a HIV-2 specifickych protilatek) je z pravdepodobnosti 95% do 4 tydnu, s pravdepodobnosti 99% do 6ti tydnu. Ty tri mesice se uvadej v popularne vedeckych materialech a to jen "pro jistotu".

    Ve skutecnosti existuji data, ze velmi vcasna lecba vysoce aktivnima antiretroviralnima lekama (HAART terapie) muze vyznamne prodlouzit zivot HIV+. Pokud ted zbytecne neprosvihnou prvni 3 mesice cekanim na serokonverzi, ze...

    To, o cem mluvis, je RNA-PCR (polymer chain reaction), tedy, reakci az o nekolik radu multiplikujeme existujici RNA kyselinu viru v krevnim vzorku, cim ji dostaneme na detekovatelne urovne. Trva to cca 72 hodin a opet nema smysl provadet drive do 1-2 tydnu od infekce. Jako diagnosticka metoda se nedoporucuje, nejen kvuli slozitosti a cene (oboji neni v evrope a severni americe problem) ale hlavne proto, ze ma jen 95-97% spolehlivost a bohuzel ty 3-5% jsou casto takzvane false pozitive, tedy kladny vysledek u zdraveho cloveka. No a vpravde desive dusevni nasledky takoveho sdeleni si asi dokazete predstavit sami...
    elviin avatar 29.6.2006 15:40 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    To mi pripomnelo Team America Aids Song
    29.6.2006 07:51 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    29.6.2006 10:00 alefbvjlbvalvfbaibv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    Nevim zda si delas legraci nebo je to pravda. pokud to prve, pak vez, ze jsou veci z kterych neni radno si delat srandu.

    Pokud to druhe, pak ocenuju, ze ji chces pomoci a verim, ze vytrvas. Souhlasim s temi, kteri doporucuji kontaktovat odborniky. To je to prve co bys mel udelat. Rict rodicum bys to mel take, ale hodne zalezi na tom co je to za rodice, aby svoji reakci ji jeste vice neublizili.

    Jeden muj kamarad mel tez problemy s drogami. Bylo to jeste na zakladni skole a tehdy opravdu stacila malickost, upozornit na problem, ktery mu potom pomohli vyresit lekari, rodina a kupodivu i kantori. Nebylo to lehke pro nikoho, ale dnes nastesti zije normalnim zivotem. Kez se to podari i v tomto pripade.

    A tem co se tu ohaneji miliardami lidi a evoluci a ja nevim cim jeste uprime preju, aby nekdy zazili tezkou zivotni situaci a aby potrebovali pomoc druhych, aby pochopili, ze kopat do takovych lidi neni hyenismus, protoze to by se urazeli hyeny.
    Vykook avatar 29.6.2006 11:59 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    Nasilne ji deportovat do nejakyho detox zarizeni. jinou moznost asi nemas
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    30.6.2006 09:50 lefti | skóre: 18 | blog: OneAndOnlyTrueBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzdávám to
    a to ti nekdo veri?
    30.6.2006 15:48 Anino
    Rozbalit Rozbalit vše Nie ze by to moc pomohlo

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.