abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:00 | IT novinky

    Francouzský prezident Emmanuel Macron chce zakázat přístup na sociální sítě pro děti do 15 let. Francie podle něj tento krok udělá sama do několika měsíců, i pokud se na něm neshodnou další státy Evropské unie. Reaguje tak na úterní vraždu vychovatelky, kterou ve východofrancouzském městě Nogent pobodal 14letý mladík. Jednotlivé sociální sítě podle něj mají možnost věk ověřit a vymáhat zákaz pomocí systémů na rozpoznávání tváří.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 05:11 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem zůstává El Capitan od HPE (Cray) s výkonem 1,742 exaFLOPS. Druhý Frontier má výkon 1,353 exaFLOPS. Třetí Aurora má výkon 1,012 exaFLOPS. Nejvýkonnější český počítač C24 klesl na 165 místo. Karolina, GPU partition klesla na 195. místo a Karolina, CPU partition na 421. místo. Další přehledy a statistiky na stránkách projektu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:33 | Nová verze

    Oficiálně byl vydán Android 16. Detaily na blogu a stránkách věnovaných vývojářům.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 14:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 14.3 svobodného unixového operačního systému FreeBSD. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:00 | Upozornění

    CSIRT.CZ upozorňuje, že na základě rozhodnutí federálního soudu ve Spojených státech budou veškeré konverzace uživatelů s ChatGPT uchovávány. Včetně těch smazaných.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 13:44 | Pozvánky

    Ač semestr ve škole právě končí, bastlíři ze studentského klubu Silicon Hill neodpočívají a opět se jako každý měsíc hlásí s pravidelným bastlířským setkáním Virtuální Bastlírna, kde si můžete s ostatními techniky popovídat jako u piva o novinkách, o elektronice, softwaru, vědě, technice obecně, ale také o bizarních tématech, která se za poslední měsíc na internetu vyskytla.

    Z novinek za zmínku stojí Maker Faire, kde Pájeníčko předvedlo … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Zajímavý software

    Na WWDC25 byl představen balíček Containerization a nástroj container pro spouštění linuxových kontejnerů na macOS. Jedná se o open source software pod licencí Apache 2.0 napsaný v programovacím jazyce Swift.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 02:00 | IT novinky

    Do 16. června do 19:00 běží na Steamu přehlídka nadcházejících her Festival Steam Next | červen 2025 doplněná demoverzemi, přenosy a dalšími aktivitami. Demoverze lze hrát zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.6. 21:44 | IT novinky

    Apple na své vývojářské konferenci WWDC25 (Worldwide Developers Conference, keynote) představil řadu novinek: designový materiál Liquid Glass, iOS 26, iPadOS 26, macOS Tahoe 26, watchOS 26, visionOS 26, tvOS 26, nové funkce Apple Intelligence, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    9.6. 20:44 | Komunita

    Organizátoři konference LinuxDays 2025, jež proběhne o víkendu 4. a 5. října 2025 v Praze na FIT ČVUT, spustili přihlašování přednášek (do 31. srpna) a sběr námětů na zlepšení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (55%)
     (32%)
     (7%)
     (2%)
     (0%)
     (0%)
     (3%)
    Celkem 243 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    23.10.2007 20:26 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    Souhlasim, free mail je free. Kdo nic neplati, at nic neceka. Stejne jako GNU - mas to zadarmo, ale pokud ti to podela tvuj business, mas smulu, no waranty. A Seznam ma urcite podobnou smlouvu:)
    23.10.2007 20:54 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    Ne, to je špatně. GNU, pokud ho koupím od, řekněme, RedHatu, je se zárukou.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    23.10.2007 21:48 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    Hmmm, no, ja psal GNU zadarmo:-) stejne jako Seznam freemail je zadarmo. Ano, muzes si koupit placeny ucet (mozna ne u Seznamu, ale u jine spolecnosti) a pak budes mit i zaruky, ikdyz to treba bude vypadat uplne stejne jako freemail. Rozdil bude v tom, ze tvoje data budou ukladany na lip vybavenej server (RAID, UPS, monitoring) a zalohovany na externi medium a v pripade havarie budes mit na smlouve telefonni cislo:-)

    Pokud si ovsem udelas ucet na freemailu, tak podobne, jako si stahnes GNU program ze serveru, tak tam budes mit NO WARRANTY. Pripadne si u RH stahnes SW a k nemu si koupis podporu. Samozrejme, ze vetsina GNU softu je dost kvalitni na to, ze si muzou nektery firmy dovolit ti garantovat funkcnost, ale to urcite sami nejdriv proveri, ze ten SW je OK a stejne u ty licence nechaji NO WARRANTY, ikdyz s nima budes mit uzavrenou smlouvu:-) Ale ani ta smlouva ti nebude garantovat, ze ten software ti neco nepodela, maximalne pak budes resit s RH, jak ten problem vyresit.
    24.10.2007 08:56 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    Jasně.
    Ale ani ta smlouva ti nebude garantovat, ze ten software ti neco nepodela, maximalne pak budes resit s RH, jak ten problem vyresit.
    Nebo ten problém vyřeší přímo oni. Záleží co si od nich koupím.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    xkucf03 avatar 24.10.2007 11:22 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    Rozdil bude v tom, ze tvoje data budou ukladany na lip vybavenej server (RAID, UPS, monitoring) a zalohovany...
    V tom takový rozdíl není, Seznam tohle taky dělá, i když je služba "zadarmo" protože mu jde o dobré jméno. Rozdíl u placené služby je hlavně ve vymahatelnosti, můžou tam být stanovené pokuty za nedostupnost nebo ztrátu dat.

    Placená služba může běžet klidně i v horším technickém zázemí, než má velký freemailový poskytovatel, ale bude zajištěná těmi sankcemi ve smlouvě.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    xkucf03 avatar 24.10.2007 11:48 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    GNU si nekoupíš, ten program/zdroják je tak jako tak zadarmo - kupuješ si podporu/záruku navíc.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    24.10.2007 12:12 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    Slovíčkaříš.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Dalibor Smolík avatar 24.10.2007 12:36 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    To není slovíčkaření, jsou to přece dva různé pojmy. Něco jiného je služba zadarmo, protože se poskytovatel rozhodl za službu nechtít peníze a něco jiného je GPL licence, která zaručuje poskytování zdrojových kódů zdarma :-). Pokud někdo postaví aplikační software na programech pod licencí GPL neznamená to, že za něj nemůže chtít peníze
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    24.10.2007 12:43 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    Ale o tom přece není sporu. GPL je o poskytování zdrojových kódů zdarma pro uživatele binárek, a to může být člověk, což může být člověk který za ně zaplatil. Ty zdrojáky nemusí dostat zdarma úplně kdokoli.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    xkucf03 avatar 24.10.2007 15:20 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    To není pravda, protože platí: "Smíte kopírovat a šířit doslovné kopie zdrojového kódu programu tak, jak jste jej obdržel a na libovolném médiu..."

    Takže bych si takový software jednou "koupil" a mohl bych ho distribuovat komukoli, a ten taky komukoli, takže by ho měli všichni zadarmo...

    Tvoje tvrzení by platilo snad leda tehdy, kdy bych za SW zaplatil a z vlastní vůle ho nikomu dalšímu neposkytl (a totéž by udělali všichni ostatní, kteří by za něj zaplatili).
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    24.10.2007 15:36 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    Je to pravda. To co píšete vy je pravda taky.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Dalibor Smolík avatar 23.10.2007 20:33 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    Tak vidím, že jsme dva, kdo zareagoval na zprávy v televizi téměř současně :-) svůj názor jsem již napsal ve svém blogu, každopádně je vidět, že freemailová služba zcela bezpečná není a uživatelé by si měli vzít z této události poučení.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    23.10.2007 20:34 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    Pokud je jejich služba nespolehlivá, lidi jim utečou. Myslím, že google je docela silná konkurence. Kdybych si já měl založit nový účet, určitě bych nešel na seznam.
    Shadow avatar 23.10.2007 21:37 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    Jo, Google mail jsem také považoval za super, dokud mi výzvu k platbě nezařadil do SPAMu a nevymazal, i když ostatní maily od stejného subjektu propustil bez problémů. U Seznamu se mi podařilo alespoň antispam vypnout, v Google mailu to nejde (nebo je to důkladně skryto).
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    emorjino avatar 23.10.2007 22:00 emorjino | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    jo, tohle mě na gmailu taky štve. teď musím aspoň jednou za týden projet spamy, jestli se tam nedostalo něco, co tam nemá být. Ale i přes tuto (i když dost výraznou) chybu je to pro mě nejlepší freemejl
    Mám rád Kubuntu, KDE (AmaroK obzvlášť), Firefox, Jabber, Wikipedii, Last.fm, Frozen Bubble.
    Shadow avatar 24.10.2007 10:48 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    No jo, jenže já naprosto běžně zapomínám prověřovat spamy v Gmailu. Poštu si stahuji z mnoha účtů do svého e-mailového klienta, takže do rozhraní Gmailu se běžně nedostanu. I když se mi Gmail opravdu moc líbí, tohle ho degraduje natolik, že jsem pro nedávnou objednávku raději využil svou schránku na Seznamu.

    Co se antispamu týče, rozhodně jsem raději, když je filtr méně účinný, nějaké spamy propustí, ale neoznačí ham jako spam, než když je účinější, ale na úkor označení některých regulerních zpráv jako spamu.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    Luk avatar 23.10.2007 20:34 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    Nikdy jsem nepochopil, jak nekdo muze mit firemni postu na freemailu.
    Já také ne, ale takových lidí je překvapivě mnoho. A nejpřekvapivější je to, že mnozí z nich mají vlastní doménu (pro web) a hosting, kde je e-mail v ceně. Přesto používají i pro firemní účely poštu na Seznamu (často tyto adresy dokonce inzerují - takže na stránce www.nejakafirma.cz mají adresy typu reditel.nejakafirma@seznam.cz) - na přímý dotaz většinou odpovídají tím, že jim vyhovuje webové rozhraní Seznamu.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Bluebear avatar 23.10.2007 20:42 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    Mně připadá dost nebezpečné už jen to, když firma nemá svůj vlastní mailový server. Firemní e-maily jsou přece nesmírně důležitá obchodní data a už jejich vyzrazení může znamenat značné finanční ztráty. Ale u malých firem se to dá pochopit - provozovat vlastní server a správce k němu je drahé. Ale freemail pro firemní poštu, to je sebevražda! Nechápu. :-(
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    23.10.2007 21:18 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    no tak seznam je první, který s radostní předá kterýkoliv mail naši bezpečnostní službě, takže máte určitě 100% pravdu.
    23.10.2007 21:57 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    Mně připadá dost nebezpečné už jen to, když firma nemá svůj vlastní mailový server. Firemní e-maily jsou přece nesmírně důležitá obchodní data a už jejich vyzrazení může znamenat značné finanční ztráty. ... Ale freemail pro firemní poštu, to je sebevražda! Nechápu.
    Jojo, to nad tim zacnou premyslet, az nejaka firma krachne po tom, co ji nekdo takhle precte email na freemailu, stejne jako zacali lidi pouzivat SSL, kdyz se na bednu dostal pripad, jak jeden skolak pres tcpdump precetl hesla v emailu v nezasifrovane komunikaci. Kdyz si to clovek uvedomi, tak sifrovany spojeni na servery se pomoci SSH zacalo pouzivat uz hrozne davno, protoze plain text telnet se dal snadno odposlouchavat. Co ja pamatuju, tak SSH jsem pouzival na VS nekdy kolem let 1997/1998, mozna jeste driv. A 10 let po tom lidi jeste pouzivali prihlasovani pres plain text ke svoji poste. Hruza!
    Ale u malých firem se to dá pochopit - provozovat vlastní server a správce k němu je drahé.
    Ale dyt si prece nemusi hned kupovat celou serverovnu s vlastnim serverem, staci si to objednat bud jako outsourcing sluzbu (bud na vlastnim serveru, pokud jsou hodne paraniodni) a nebo aspon na nejakym spolecnym serveru pro vice subjektu, ale aspon s jistotou, ze je tam failover reseni a zalohovani. Ale kdyz to by znamenalo, ze by museli nekde tech par korun mesicne sebrat a sobe si brat nechteji.
    24.10.2007 09:56 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    > Firemní e-maily jsou přece nesmírně důležitá obchodní data a už jejich vyzrazení může znamenat značné finanční ztráty.

    Kdyz se posilaji nesifrovane, takze je muze precist skoro kdokoliv po ceste, tak to s dulezitosti jejich utajeni neni tak zhave. Pokud se pouziva sifrovani, tak mohou klidne byt ulozene na freemailu.
    JiK avatar 23.10.2007 20:45 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    napred jsem skoro bez rozmysleni odpovedel, ze samozdrejmne NE, ze kdyz je to free tak preci nemuzou nic garantovat a vse je jen docasne. A pak jsem o tom zapremyslel vic a uvedomil si, ze mam take docela dost posty (i hodne stare) na Gmail.com, ktery je preci take free a nic negarantuje a ze by mne to docela nastvalo a rozhodilo, kdybych o vsecko nejak prisel. A hned jsem si uvedomil, ze jsem od nakupu novyho stroje zacatkem leta nezalohoval data a uz vim co budu delat zbytek odpoledne.
    David Ježek avatar 23.10.2007 20:49 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    pokud má někdo firmu a zakázky řeší přes freemail, pak je idiot a o problém si sám koleduje.
    23.10.2007 21:22 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    Tam se potom ukáže, že freemail není zadarmo... protože za blbost se platí.
    Quando omni flunkus moritati
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.10.2007 23:18 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    +1 ;-)
    xxx avatar 23.10.2007 21:43 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?

    Odstavec 2b licencniho ujednani. Paty a sesty bod. b) Provozovatel nenese odpovědnost za:
    ...
    * případnou ztrátu nebo poškození dat, jež Uživatel v emailové schránce vytvořil nebo uložil,
    * jakýkoliv jiný následek používání Služby Email.

    Uzivatel muze tak akorat brecet ze si neprecet co odsouhlasil.

    Please rise for the Futurama theme song.
    xxx avatar 23.10.2007 21:48 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    Teda ten posledni bod je v tomto pripade irelevantni nebot pouzivani je nejak divne definovano nize v ujednani. Ale zase jsme prehlid prvni bod kde je * případnou nefunkčnost, nedostupnost či špatnou dostupnost Služby Email či emailové schránky (adresy),. Takze to muze byt obycejna nefunkcnost.
    Please rise for the Futurama theme song.
    23.10.2007 23:08 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    Nevím, lidé prostě jako ovce neustále používají věci, které mají neustále problémy se spolehlivostí - seznam už je má notoricky a tolikrát, že každý soudný člověk pochopí, že seznam nee.

    Já si za roky prověřil, že vůbec není problém mít freemail, ale že jsou i formy, které se o něho starají a dělají to na profi úrovni. Takže nikdy mě nezklamal freemail na atlasu - a to už tam mám mailovou adresu asi desátým rokem - spolehlivost fantastická. A stejně tak mě nikdy nezklamal freemail na gmailu.

    Proč lidi lezou na to, co se nejvíc sype pořád dokola jako ovce? Chtějí mt mail na seznamu, tak ať se nediví.
    Luk avatar 23.10.2007 23:53 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    Takže nikdy mě nezklamal freemail na atlasu - a to už tam mám mailovou adresu asi desátým rokem - spolehlivost fantastická.
    Ano, to je přesně ten freemail, kde svého času nebylo pro přístup do administrace potřeba žádné heslo :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    24.10.2007 00:27 laco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    Ale to je fakt kacířská myšlenka.
    Luk avatar 24.10.2007 00:31 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    To není žádná myšlenka, to byl článek v Reflexu. Jestli byl pravdivý, to nevím. Ale pokud si vzpomínám, tak se to tehdy propíralo i jinde, a Atlas tehdy oznámil, že byl příslušný admin vyhozen.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    24.10.2007 16:27 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    Asi takhle - freemail seznamu má jen v tomto roce tolika výpadků a problémů, že je na prstech nespočítám. Jejich problémy jsou zkušenějším uživatelům internetu známy. Přesto se dávají za vzor, přesto to lidi používají. Ať si tedy namelou čumák.

    Není až tak podstatné, jestli jde o freemail, nebo o profesionální mail. Důležité je jaké je zázemí a jak se o to starají. Proto se mi vůbec nelíbí, když na základě problémů se seznamem se tu píše, že freemail je špatný, nespolehlivý, a že je špatné ho používat kde o něco jde. Zbyečně se generalizuje na základě toho, že seznam je spousta amatérů, kteří neumějí vytvořit slušně spolehlivou mailovou službu. (Poznámka: I amatérská firma může výborně vydělávat - zisk neříká nic o kvalitě.).

    Já jem přesvědčen, že i freemail se dá profesionálně skvěle používat - ale nesmí to být od seznamu. A jeden problém s atlasem za celých deset let je výborné skóre a vynikající spolehlivost - asi tak o čtyři řády vyšší, než u seznamu. Stejně tak i freemail gmail používá mnoho firem na svojí poštu po celém světě - a nemyslím si, že dělají špatně. To je seznam to dělá špatně a není potřeba generalizovat.
    24.10.2007 00:20 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    ja bych nerozlisoval problemy free/non-free sluzeb... problemy se stavaji vzdy a vsude (+/- v tom samem meritku)... jenom u soukromych firem to jde lip ututlat, protoze je pouziva vyrazne mene lidi....
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    Luk avatar 24.10.2007 00:27 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    protoze je pouziva vyrazne mene lidi
    Například Active24, že? Jejich služby používá opravdu málo lidí, ne více, než má prstů jedna ruka :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    24.10.2007 00:59 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    to je v toleranci toho +/- ;-]
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    24.10.2007 16:14 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    ak si za mail platis, tak by tvoje maily mali byt este zalohovane na inom servri a zodpovednost za ich stratu nesie firma, ktora ti tu sluzbu poskytuje; pravdepodobnost straty by mala byt u komercnom poskytovani mailovej schranky nizsia
    Shadow avatar 24.10.2007 17:19 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    ak si za mail platis, tak by tvoje maily mali byt este zalohovane na inom servri a zodpovednost za ich stratu nesie firma, ktora ti tu sluzbu poskytuje
    Zodpovědnost jistě, ale finanční zodpovědnost? Náhradu škody? To se obávám, že nikoliv. Náhradou škody samozřejmě nemyslím, že vám poskytovatel v případě problému sleví měsíční poplatek (jak to reálně v praxi vypadá), ale že provede skutečnou náhradu škody.
    pravdepodobnost straty by mala byt u komercnom poskytovani mailovej schranky nizsia
    Měla by. Ale bude? Troufám si tvrdit, že jak u koho. Nepochybuji o tom, že některý freemail může klidně běžet lépe než nějaká placená služba.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    xkucf03 avatar 24.10.2007 10:52 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    LOL, faktury na freemailu :-D

    Ještě bych to chápal u nějakého malého živnostníka/samovykořisťovatele, ale leda za předpokladu, že si poštu stahuje přes pop3 a o zálohování se stará sám.

    Zlobit se můžou jak chtějí, ale k ničemu jim to není, jsou leda k smíchu.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    24.10.2007 11:35 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    Anketa je nesmyslná. Důvod zlobit se samozřejmě postižení uživatelé mají, a ne malý. Něco jiného je ovšem, že nemají nárok na žádné zadostiučinění.

    Zloba bývá obvykle něčím zapříčiněna, ale poprvé slyším, že by se dala i nárokovat.
    Dalibor Smolík avatar 24.10.2007 12:09 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    Důvod zlobit se samozřejmě postižení uživatelé mají a ne malý
    To je totéž, jako jet autem bez rezervy a píchnout a zlobit se, co to ty lidi rozhazují po ulici za hřebíky :-)
    Normální je mít rezervu a pak přezout. Je to nepříjemná, ale běžná standardní situace pro řidiče. Stejně tak je to s uživateli počítačů.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    24.10.2007 17:09 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    Tak mě napadlo že jsem cca 20 let nemusel ani jednou vytáhnout rezervu v autě. To abych se na to připravil protože otázka není jestli píchnu ale kdy píchnu :-).
    Dalibor Smolík avatar 24.10.2007 18:04 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    Já jsem naposledy píchl minulý měsíc. A rezervu jsem za svůj život už měnil mnohokrát. Jednou jsem málem zapomněl utáhnout šrouby :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Luk avatar 24.10.2007 18:13 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    Dost záleží, kudy člověk jezdí. Na dálnici a v centru Prahy se většinou nepíchne, pokud tam nějaký šílenec ty hřebíky nenasype úmyslně. Ovšem na vesnicích, kde je ze dřeva stlučené kde co, se často nějaký hřebík na silnici zatoulá a kromě toho ani není pravděpodobné, že by ho v brzké době odstranil čisticí vůz.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Dalibor Smolík avatar 24.10.2007 18:41 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    Právě že jezdím po vesnicích na Vysočině a tam je to hned. Ovšem pracovně jezdím taky do fabrik, kde se válí spousta kovových odstřižků a okuje, tam už jsem píchl asi třikrát.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    11.8.2009 23:45 radim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Maji narok se zlobit na seznam?
    zzzzzzzz.........hrajte fotbal

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.