abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    včera 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:11 | Nová verze

    Richard Biener oznámil vydání verze 14.1 (14.1.0) kolekce kompilátorů pro různé programovací jazyky GCC (GNU Compiler Collection). Jedná se o první stabilní verzi řady 14. Přehled změn, nových vlastností a oprav a aktualizovaná dokumentace na stránkách projektu. Některé zdrojové kódy, které bylo možné přeložit s předchozími verzemi GCC, bude nutné upravit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | Komunita

    Free Software Foundation zveřejnila ocenění Free Software Awards za rok 2023. Vybráni byli Bruno Haible za dlouhodobé příspěvky a správu knihovny Gnulib, nováček Nick Logozzo za front-end Parabolic pro yt-dlp a tým Mission logiciels libres francouzského státu za nasazování svobodného softwaru do praxe.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    včera 13:11 | IT novinky

    Před 10 lety Microsoft dokončil akvizici divize mobilních telefonů společnosti Nokia a pod značkou Microsoft Mobile ji zanedlouho pohřbil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    6.5. 21:33 | Komunita

    Fedora 40 release party v Praze proběhne v pátek 17. května od 18:30 v prostorách společnosti Etnetera Core na adrese Jankovcova 1037/49, Praha 7. Součástí bude program kratších přednášek o novinkách ve Fedoře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    6.5. 21:11 | IT novinky

    Stack Overflow se dohodl s OpenAI o zpřístupnění obsahu Stack Overflow pro vylepšení OpenAI AI modelů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (7%)
     (14%)
     (16%)
    Celkem 139 hlasů
     Komentářů: 10, poslední dnes 17:35
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    mess avatar 3.5.2008 10:44 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský zmrd!
    Aby nezažalovali i Ábíčko, že nikdo nesmazal tenhle tvůj blog ;-).
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    Jan Drábek avatar 3.5.2008 10:47 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský zmrd!
    No, jenomže s průbojností Abíčka to není zcela nepravděpodobné.
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    3.5.2008 10:58 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše admin
    Nevím, co je tím myšleno, ale ještě než jsem si tvůj komentář přečetl, tak jsem blog odstranil z výpisu na hlavní stránce. Důvodem však není nějaká firma - kritizovat tu může kdokoliv cokoliv - nýbrž vulgarita v titulku. Pokud autor zápisku zmírní výrazivo, zase blog do výpisu na HP vrátíme.
    Čistě jen pro informaci, nadpis "Rohlíky a 3DMark Vantage: padněte na pr*el a děkujte bohům!" je v pořádku?
    THIS IS SPARTA!
    3.5.2008 12:54 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: admin
    Dalo se čekat, že se někdo ozve... Věz tedy, že jsem se také nad tím titulkem pozastavil a váhal, co s ním udělat. Uvažoval jsem asi takto: když ho vykopnu z HP, sesype se na abclinuxu sprška nevybíravých komentářů o úzkoprsosti, měření dvojím metrem a cenzuře. Když ho na HP nechám, bude mnohem těžší kdykoliv budoucnu vykopnout jiný sprostě titulovaný zápisek, protože by se pak ozval někdo s tím, že p*del jsme nechali, kdežto jiné sprosté slovo ne.

    Nakonec jsem se tedy rozhodl to vyřešit tak, jak jsem to vyřešil: podle čistě subjektivního dojmu jsem usoudil, že p*del je ještě přijatelná, kdežto dnešní titulek už ne.

    Pro jistotu ještě jednou podotýkám, že ani v jednom případě nehrál roli samotný obsah zápisku. Jen naše snaha udržet hlavní stranu abclinuxu bez sprostých slov.
    OK, dík za odpověď.
    THIS IS SPARTA!
    Petr Tomášek avatar 3.5.2008 11:05 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: admin
    No, nevím, mě v této souvislosti slovo „zmrd“ nepřipadá nikterak zvlášť vulgární; nicméně jsem jej změnil na středověké pojmenování záchodu, tak jsem zvědav, co vy na to, velký šéfe :-D
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    3.5.2008 12:47 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: admin
    Sice neznám podrobnosti tohoto konkrétního případu, takže nemohu soudit, nakolik je to adekvátní pojmenování, ale to s tím nesouvisí. I kdyby to označení sedělo sebelíp, nechtěli bychom ho vystavovat na hlavní stránce.

    Zápisel jsem vrátil na HP.
    3.5.2008 13:05 b022d
    Rozbalit Rozbalit vše Re: admin
    A podíval jste se už do adresního řádku? Tam je to pořád.
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.5.2008 13:08 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: admin
    A v seznamu pod "Mé komentáře" taky :-D
    3.5.2008 13:14 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: admin
    Samozřejmě - ten není změněn záměrně, protože už byl mezitím vyexportován do RSS apod. Sice by šlo nastavit přesměrování, ale to není účel tohoto cvičení. Jak jsem uvedl výše: jen nechceme, aby to bylo vidět na HP.
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.5.2008 14:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: admin
    Nechci se v tom zase rejpat, ale jen mně zajímá tvůj osobní-soukromý názor. Je "přirození" sprosté slovo? A nebo je lepší napsat "č*rák"
    p*del je ještě přijatelná
    (přijatelnější než třeba "hýždě"?) :-D
    Povídáte si se svím přirozením?
    ("č*rákem" by bylo vhodnější?) :-D
    PS: Osobně teda pro zobrazování "divností" na HP zrovna dvakrát nejsem, přece jen když je na stránce někdo poprvé a uvidí hned kret*ny, č*ráky, povídání s přirozením atd. řekne si: divný to abc linuxu, rychle pryč...
    3.5.2008 15:35 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: admin
    PS: Osobně teda pro zobrazování "divností" na HP zrovna dvakrát nejsem, přece jen když je na stránce někdo poprvé a uvidí hned kret*ny, č*ráky, povídání s přirozením atd. řekne si: divný to abc linuxu, rychle pryč...
    Přesně proto bylo ponecháno "sedněte si na p*del" o vykopnuto "povídání s přirozením". Stejně tak jako vyhazujeme z HP spam, tapetování a zápisky, které neobsahují nic jiného než jediný odkaz typu "přečte si můj blog tamhle". Opět jde o čistě subjektivní posuzování, i když se samozřejmě snažíme o konzistenci a spravedlivost.
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.5.2008 18:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: admin
    jj, čili záleží čistě na daném posuzovateli, jeho momentálním duševním rozpoložení atd., tak to je dobře že za tím nestojí- ani žádný cenzorský scriptík,- ani seznam pevně sepsaných výrazů, ale homo sapiens ;-) dík za odpověď
    3.5.2008 14:40 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: admin
    Co je to HP?
    Quando omni flunkus moritati
    3.5.2008 14:48 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: admin
    Hledači pr*elí :-D Nebo homepage.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    3.5.2008 15:10 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: admin
    Nebo homepage.
    To už snad není možný, já četl háčko jako D...
    Quando omni flunkus moritati
    3.5.2008 15:38 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: admin
    Harry Potter. ;-)
    Jan Drábek avatar 3.5.2008 11:11 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: admin
    Narážím na to, že pár minut po uveřejnění mého vlastně prvního článku zde, dostanu na českém googlu po vyhledání Jan Drábek sebe už na 4 místě (moje osobní stránky jsou 11) (před týdnem jsem byl na 2. místě a osobní na 9.) Holt existuje mého jména i další Jan Drábek :-D
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    Heron avatar 3.5.2008 11:45 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský prevít!
    Nevím, o co ti vlastně jde. Zda upozornit na firmu samotnou, nebo na trestní oznámení (které nemá moc šancí na úspěch).

    Tu firmu neznám, přečetl jsem si diskusi na poraďte.cz i ten článek na Lupě.cz. Můj dojem je následující. Oresi vyrábí kuchyně za cenu nižší než je obvyklé, vyrábí jich velké množství. Pochopitelně se najdou nespokojení zákazníci (právem i neprávem). V této cenové kategorii je velké množství zákazníků, kteří jsou nespokojení (se vším) už z principu.
    Petr Tomášek avatar 3.5.2008 13:03 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský prevít!
    Upozornit na to, že se nějaký komerční subjekt snaží mafiánskými praktikami naprosto neuvěřitelně cenzurovat internet...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Heron avatar 3.5.2008 13:11 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský prevít!
    Trestní oznámení je mafiánská praktika? Cenzurovat internet? O čem to mluvíš?
    Petr Tomášek avatar 3.5.2008 13:47 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský prevít!
    Ano, trestní oznámení může být zneužito. V tomto konkrétním případě k tomu, aby donutil nezávislý zpravodajský server, aby stáhl uživatelské komentáře popisující své negativní zkušenosti s chováním dané firmy. A kdyby sis přečetl dnešní rozhovor na Lupě, zjistíš, že její zástupce naprosto nepokrytě přiznává, že podal TO na portál poradte.cz z toho důvodu, že policie zareaguje rychleji než soudy, a to přesto, že nepočítá, že by s tímto TO mohl uspět. Z čehož je tedy jasné, že jeho jediným cílem je zastrašit provozovatele serveru poradte.cz, aby pod tlakem TO diskuzi zrušil. A to se samozřejmě dá bez váhání nazvat mafiánskou praktikou...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Heron avatar 3.5.2008 14:33 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský prevít!
    Skoro se mi chce napsat: Vítej v reálném světě. Ale dobře.

    Jak chceš pomocí trestního oznámení někoho k něčemu donutit? TO můžu na Tebe podat třeba hned. A co jako? Ten majitel webu poradte.cz jistě zažil daleko větší nátlak (jako každý, kdo něco dělá) a z toho cáru papíru si na zadek nesedne.

    I kdyby nakrásně soud ty stránky zrušil (co je samo o sobě nereálné), tak Ti nic nebrání v založení třeba stovky webů, kde do konce života můžeš psát svodky o této dábelské firmě.
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.5.2008 12:02 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský prevít!
    S toho co jsem pochopil, jde o kuchyně značky STOLPYT. Jedná se o firmu, která je dodavatelem OEM kuchyní pro Carefoury, Tesca, Géanty, Realy atd. Základ je vždy stejný, liší se pouze dvířka. Jestliže "tohle" někdo prodává v ČR jako značkové řady kuchyní, jedná se v první řadě o "podvod". Kvalita provedení produktu je rovná pořizovací ceně OEM výrobku.
    3.5.2008 13:52 Quest
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský prevít!
    Firma Oresi, ta má vážně divné móresy...:-)
    13.4.2010 01:40 kelisova.z.hostic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský prevít!
    Možná trochu záleží i na kvalitě ve které to poptáš ( Tesco zřejmě chtělo 1. třídu s nadstandartem ,ale nakonec si řeli že aby to koupil čech je potřeba cenu zatlačit pod 10 000 i s vestavnými spotřebiči(horkovzdušná trouba,indukční deska,lednice,myčka,MT a výkonný odsvač).Čech jde totiž po kvalitě :-)
    3.5.2008 14:16 :-)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský prevít!
    njn... ale třeba podají TO i na Českou Televizi, za reportáž v Černých Ovcích o jejich lince:

    Černé Ovce 29.05.2007 - Linka Oresi
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.5.2008 19:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský prevít!
    Tak jsem si od jejich dodavatele, firmy STOLPYT, právě vybral kuchyň. Cena bezkonkurenční a nabídka fakt široká. Mam to sice do Elblągu tak 350km, ale i tak se mi to vyplatí... ;-)
    Xeelee avatar 3.5.2008 19:41 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský prevít!
    Už ji máš doma? Zajímala by mě kvalita provedení. Máma si od nich taky vybrala kuchyň, ale rozhodně se nechce rozčilovat s reklamací. Hodně lidí všude možně psalo, ře se v Oresi rádi hádají.
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.5.2008 19:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský prevít!
    Doma jí ještě nemam, ale vybral jsem si jí dnes na stránce, kvalita je přijatelná-samozřejmě za ty prachy nemůžeš čekat dubový dřevo co ti vydrží 50let. Je to standard, jdi se podívat do nějakého Obi, Carefoura, Tesco, nebo Géanta - Prostě OEM kuchyň... ;-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.5.2008 19:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský prevít!
    Pořádně si prohlédni všechny díly při koupi a smontuj si to sám - nejlepší volba - vždycky to montujou (blbě placený) fušeři!!!
    Xeelee avatar 3.5.2008 20:10 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský prevít!
    Hlavně mi jde o to, aby skříňky nebyly vadné. Dá se zaplatit až po převzetí kuchyně?
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.5.2008 20:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský prevít!
    Hele tohle já fakt nevim, sám jsem si tu kuchyň vyhlíd dneska :-( Chce to zkontrolovat základní věci, jestli desky nejsou vyštípané, jestli jsou díry tam kde mají být a jestli sedí rozměry. A pozor na "přetahování" šroubů, takhle jsem si málem zku*vil postel z Ikea (mimochodem Ikea-daleko horší materiály než tyhle kuchyně)
    4.5.2008 00:46 Jiří Hlinka | skóre: 29 | blog: zapisky | Teplice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský prevít!
    I když to není otázka na mě, zkusím odpovědět: Jestli si dobře vzpomínám, platí se nějaká záloha, ale doplatek zaplaťte až ve chvíli, kdy bude vše podle Vašich představ (skříňky v prefektním stavu, pokud chcete i montáž tak bezproblémový chod všech dvířek, pantů atp.).
    skřnky si při dodání zkontrolujte a v případě že budou mít vadu (sloupnutá dýha, odřené,...), rozhodně chtějte co jste si zaplatil.
    Nevím jestli se všichni prodavači v Oresi rádi hádají, ale my jsme si s tím "naším" prodejcem poměrně dost popovídali :-).
    PS: Oresi kuchyň máme přes rok a je celkem bez problémů. Je potřeba pohlídat, nebo si dobře udělat montáž.
    27.1.2010 15:04 Aleš
    Rozbalit Rozbalit vše Proboha jen né Tesco
    Kuchyň od Oresi doma mám a je nesrovnatelně lepší, než ta konfekce z Tesca. Asi je to tak, že jedna továrna dělá různý věci. A pak jde taky o výbavu a u Oresi jsme si mohli dovolit kování Blum a perfektní pojezdy s tlumičem, což je úžasný.

    A musím říci, že naše kuchyň se líbí i okolí. Tchýně na ni pěla chválu asi půl roku než jsem to vzdal a koupil jí stejnou, pouze s jinou barvou desky (chápejte, když vám někdo půl roku každý víkend říká, co všechno ve své kuchyni nemá, co jí tam nefunguje atd. tak holt vyměknete).
    5.5.2008 07:56 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský prevít!
    Mel si ji vybrat loni v listopadu, to bych ti ji privezl :-))))
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.5.2008 18:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský prevít!
    ...jsi se vracel přes Warszawu? ;-) Tak až se tu zas vyskitneš, můžem zajít na frťana :-)
    5.5.2008 19:54 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský prevít!
    Ne, ale mam pribuzne i v Sierocku a Brwinowie ;-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.5.2008 20:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský prevít!
    Do Brwinowa jezdim každej rok na silvestra, kámoš tam má ve sklepě něco jako rokáč ;-) Tak to by fakt stálo zato se sem na silvestra mrknout...
    5.5.2008 21:30 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský prevít!
    Ja travim Silvestra radsi na horach :-) Ale svet je malej, mam kamarada, ten se zase pro zmenu zna s nekym z Milanowku, coz je vedle. Ja sam jsem v Brwinove byl jen jednou v zivote, na krtinach bratrancovy dcery :-)
    belisarivs avatar 3.5.2008 21:23 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský prevít!
    Montovali jsme s brachou kuchyn z Ikey. Dovezli jsme komponenty a dali se do montovani. Dodali k tomu vse potrebne. I drevene kolicky na spojeni (na kraje se davaji specialni srouby, kolicky mezi ne). Bylo jich presne na pocet. Potud zapletka zadna. To jenom abych uvedl do te zabavnejsi casti.

    Jednou mi vypravel bracha, ze jeho sef si objednal knihovnu, taky od Ikey.

    Kdyz ji dovezli, byla doma jenom manzelka (meli zaplacen dovoz i smontovani). Chlapci si nanosili veci do mistnosti a zabarikadovali se tam.

    Za nejakou tu hodinu se odbarikadovali, ze je hotovo. Knihovna stala, vsichni byli spokojeni, manzelka si vsimla nekolika kolicku. Bylo ji receno, ze se davaji nejakenavic (opakuji, nam vysli presene na kus). Borci odjeli. Mnzelka pak ale nasla dalsi hromasu kolicku.

    Takze to mili fachmeni jenom sesroubovali, kaliky tam nedali a zmizeli. Jenom jsem zvedavy, kdy se jim ta knihovna resype na hromadu.

    To jenom jako poznamka k debate o tom, jestli neni lepsi si to smontovat sam. Jednoznacne je. Nepochybuju o tom, ze bracha by uz ted mel tu kuchyn na jedne hromade.

    Takhle jsme to slepili lepidlem a nalakovali (to mi prislo taky jako pekny ulet, ze Ikea nelakuje drevene dily a prelakovanim prichazite o zaruku).
    IRC is just multiplayer notepad.
    4.5.2008 01:07 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský prevít!
    Bylo jich presne na pocet.
    To je podle mě pěkná hovadina. Pokud zrovna něčeho nejsou v balení dva kousky, tak by výrobce taky neubylo, kdyby tam přidal náhradní díly pro případ, že ti něco někam upadne a zakutálí se třeba...
    Quando omni flunkus moritati
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.5.2008 09:19 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský prevít!
    Mně u postele (ikea) pro změnu jeden podstatný šroub chyběl, na druhou stranu jiných šroubků byl přesný počet (a bylo jich kolem 20-30).
    4.5.2008 13:14 tlacenka | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský prevít!
    Taky mi jednou chyběl šroub a i dno od šuplíku, ovšem reklamace proběhla uplně v klidu: slečna zaběhla do skladu a donesla co bylo potřeba. (a já čekal div ne detektivní vyšetřování a detektor lži, jestli mi to fakt chybí :) )
    msk avatar 6.5.2008 15:12 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský prevít!
    Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit.
    Myslite, ze sa moj prispevok dostane v googli na dost lukrativnu poziciu a toho pana z toho trafi slak?
    msk avatar 6.5.2008 15:17 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský prevít!
    Kazdopadne google to uz zaindexoval na 5. pozicii v site:cz ako "Firma Oresi se chová jako diktátorský z**d!" :) Predosle 2 pozicie na tu firmu vrhaju hlavne negativne svetlo ( lupa.cz ), druha pozicia su zlute stranky a na prvej je stranka danej spolocnosti. Myslim, ze si tou kauzou velmi nepomohli ... :-D
    elviin avatar 7.5.2008 09:54 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský prevít!
    Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit. Oresi je shit.

    Muzete tento argument necim podeprit? Chci si vybavit kuchyn a Vase zkusenosti mne vydesily.:)
    27.1.2010 14:59 Karolína
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský prevít!
    Normálně do takovýchto diskusí vůbec nepřispívám a raději je ignoruji. Ale nyní musím. 1) myslíte si, že oresi má pocit, že nemůže mít nespokojené klienty? Každý ať je sebelepší má nějaké nespokojené klienty. Ale podle mne šlo o to, že v té poradně už to zavánělo nějakým konkurenčním bojem. A proto se Oresi bránilo. 2) Já sama mám kuchyni od této firmy a jsem s ní spokojená. Když jsme ji kupovali prošli jsme snad 10 studií od nejlevnějších až po ta nejdražší a skončili jsme u Oresi. Nejen kvůli vstřícnému přístupu zaměstnanců ale poměr ceny a kvality mi přišel až neskutečný. Mám několik známých, kteří si na mé doporučení koupili kuchyni od Oresi (jiný typ než mám já) a jsou také spokojeni. Takže opravdu nevím kdo píše tyto pomlouvačné články. Já sama se ozvu hned jak mi něco vadí nebo něco nefunguje. Ale pokud jde něco naopak naprosto hladce a bez problémů - což si řekněme, že v této době je téměř rarita - tak se ráda ozvu a společnost nebo výrobek pochválím.
    7.5.2008 09:53 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský prevít!
    hm, "svoboda slova" ... to mi tak připomíná, jak jsem si tuhle dovolil v mailinglistu zkritizovat jeden časopis za článeček jdoucí proti jeho "firemní politice" s cílem vyvolat širší diskusi o problému (kterého se to týkalo), a jediná reakce, které se mi dostalo (samozřejmě mimo list), bylo de facto že jsem hajzl a co si dovoluju něco takového veřejně psát (plus dostal jsem pak od uraženého šéfredaktora na konto prachy za článek, které jsem podle původní domluvy chtěl použít na předplatné, takže jsem to musel teď platit zase zpátky ...)
    27.1.2010 13:49 Karolína
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firma Oresi se chová jako diktátorský prevít!
    Internet má držet svobodu slova, ale nemáte pocit, že příspěvky typu 100 x Oresi je cokoliv spíš slouží marketingovýmu oddělení konkurence k boji proti soupeři na trhu? Přece když normální člověk píše na internet, tak ho nezajímá, jak na jeho text budou reagovat vyhledávače. Mimochodem kuchyň Oresi mám a za celých pět let jsem si na ni ani jednou nemohla stěžovat a to už na ní moje děti kuchtili ledaco - a všechno přežila.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.