abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 02:22 | Humor

    Bogdan Ionescu rozběhl webový server na jednorázové elektronické cigaretě.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | Nová verze

    Byla vydána beta verze Ubuntu 25.10 s kódovým názvem Questing Quokka. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Dle plánu by Ubuntu 25.10 mělo vyjít 9. října 2025.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:55 | Nová verze

    Bola vydaná nová verzia 4.13 security platformy Wazuh. Prináša nový IT hygiene dashboard, hot reload dekodérov a pravidiel. Podrobnosti v poznámkách k vydaniu.

    peterm655 | Komentářů: 0
    včera 12:22 | IT novinky

    Americký výrobce čipů Nvidia investuje pět miliard dolarů (přes 100 miliard Kč) do konkurenta Intel, který se v poslední době potýká s vážnými problémy. Firmy to včera oznámily ve společné tiskové zprávě. Dohoda o investici zahrnuje spolupráci při vývoji čipů pro osobní počítače a datová centra. Akcie společnosti Intel na zprávu reagovaly výrazným růstem.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 05:11 | Komunita

    Dlouholetý balíčkář KDE Jonathan Riddell končí. Jeho práci na KDE neon financovala firma Blue Systems, která ale končí (Clemens Tönnies, Jr., dědic jatek Tönnies Holding, ji už nebude sponzorovat), někteří vývojáři KDE se přesunuli k nově založené firmě Techpaladin. Pro Riddella se již nenašlo místo. Následovala debata o organizaci těchto firem, které zahraniční vývojáře nezaměstnávají, nýbrž najímají jako kontraktory (s příslušnými důsledky z pohledu pracovního práva).

    |🇵🇸 | Komentářů: 8
    včera 02:33 | Komunita

    V Amsterdamu probíhá Blender Conference 2025. Videozáznamy přednášek lze zhlédnout na YouTube. V úvodní keynote Ton Roosendaal oznámil, že k 1. lednu 2026 skončí jako chairman a CEO Blender Foundation. Tyto role převezme současný COO Blender Foundation Francesco Siddi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:22 | Zajímavý článek

    The Document Foundation, organizace zastřešující projekt LibreOffice a další aktivity, zveřejnila výroční zprávu za rok 2024.

    ZCR | Komentářů: 0
    18.9. 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 7.6 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 140. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.9. 16:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.90.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.9. 16:11 | Nová verze

    GNUnet (Wikipedie) byl vydán v nové major verzi 0.25.0. Jedná se o framework pro decentralizované peer-to-peer síťování, na kterém je postavena řada aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (43%)
     (57%)
     (9%)
     (13%)
     (17%)
     (9%)
     (13%)
     (9%)
     (15%)
    Celkem 47 hlasů
     Komentářů: 7, poslední včera 23:32
    Rozcestník

    Inkrementální odmrvování Firefoxu

    11.9.2015 14:31 | Přečteno: 2073× | Linux

    Čas od času mě Firefox dost nasere, anžto inkrementálně (a někdy dokonce skokově) mrví UI neustále k horšímu. Tentokrát se vývojáři „pochlubili“ tím, že „Nastavení“ není starý dobrý dialog, ale zobrazuje se jako obsah v novém tabu. To by se ještě dalo překousnout (i když debilní to je, kdo to má mezi těmi desítkami tabů hledat :-/ ), ale horší je, že si Firefox bohužel nepamatuje, kde měl Nastavení naposled otevřené. Což je při některých věcech (např. časté ruční změny nastavení proxy) dost vopruz.

    Nakonec se záležitost naštěstí dala vyřešit tak, že jsem otevřel about:config a jal se hledat po „preferences“. Takže jsem rychle nastavil browser.preferences.inContent na false (a když už jsem byl v tom tak rovnou taky browser.preferences.instantApply na false) a zatím dobrý. Mno, jsem zvědav, kdy se vývojaři rozhnodou, že vlastně by uživatel možnost volby neměl mít a domrví to úplně.

    No, stejně se blíží termín, kdy si bez škrábání se pravou ruko za levým uchem nebudu moct jednoduše vyvíjet malé soukromé doplňky pro Firefox, tak asi stejně je čas poohlédnout se po něčem rozumnějším. Jenže zatím naprosto netuším, po čem...

           

    Hodnocení: 75 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Bystroushaak avatar 11.9.2015 14:59 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inkrementální odmrvování Firefoxu
    No, stejně se blíží termín, kdy si bez škrábání se pravou ruko za levým uchem nebudu moct jednoduše vyvíjet malé soukromé doplňky pro Firefox, tak asi stejně je čas poohlédnout se po něčem rozumnějším. Jenže zatím naprosto netuším, po čem...
    Já jsem se nasral už před rokem, tak používám na některých počítačích Palemoon.
    Petr Tomášek avatar 11.9.2015 15:20 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inkrementální odmrvování Firefoxu
    Díky, kouknu na to, vypadá to zajímavě...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Chytrex avatar 11.9.2015 17:48 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inkrementální odmrvování Firefoxu
    +1
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    ⧠ A = 0 avatar 12.9.2015 07:54 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inkrementální odmrvování Firefoxu
    Proč to není v debianu?
    Nevolte zmrdy.
    Bystroushaak avatar 12.9.2015 13:23 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inkrementální odmrvování Firefoxu
    Ono to není nikde. Tvůrcům se prostě nechce dělat balíčky, tak to distribuují pěkně dementním způsobem pomocí vlastního instalátoru.

    Koukal jsem, že v ubuntu chvíli někdo dělal ppa, ale teď je to hodně zastaralé.
    14.9.2015 11:00 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inkrementální odmrvování Firefoxu
    Klasicka Windows demencia...
    Bystroushaak avatar 14.9.2015 12:02 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inkrementální odmrvování Firefoxu
    Jo, to jo.
    11.9.2015 15:07 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inkrementální odmrvování Firefoxu
    Mé preference jsou naštěstí dost podobné těm, které mají autoři rozšíření Classic Theme Restorer, takže u většiny změn, které mi vadí, tam najdu možnost potlačit je.
    Petr Tomášek avatar 11.9.2015 15:19 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inkrementální odmrvování Firefoxu
    Vidíš, mám jej nainstalován, ale rychlejší/jednodušší bylo podívat se do about:config. ;-)
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    11.9.2015 15:50 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inkrementální odmrvování Firefoxu
    IIRC to rozšíření umí i pár věcí, které už v about:config nastavit nejdou (např. findbar dole nebo někdejší browser.tabs.closebuttons).
    Max avatar 11.9.2015 16:19 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inkrementální odmrvování Firefoxu
    Proxy řeším pluginem (zapnout/vypnout). I to lezení do nastavení je zbytečný voser, takto to má člověk jedním kliknutím.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Josef Kufner avatar 11.9.2015 17:28 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inkrementální odmrvování Firefoxu
    Proxy, v dobách, kdy jsem ji ještě používal, jsem používal lokální proxy a v ifup/ifdown hoocích jsem měl úpravu její konfigurace, abych nemusel vše pořád přenastavovat.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Marián Kyral avatar 11.9.2015 18:04 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inkrementální odmrvování Firefoxu
    Já zase mám shell scriptík, který pozná, kde právě jsem a podle toho nastaví, při startu KDE, systémovou proxy a tím i ve FF. Nemusím nic dělat, funguje to automaticky ;-)
    Bedňa avatar 11.9.2015 20:34 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inkrementální odmrvování Firefoxu
    Mne systémovú proxy FF nechce brať, tiež mám na proxy script, hoci manuálny.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Marián Kyral avatar 13.9.2015 21:42 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inkrementální odmrvování Firefoxu
    Jo, to je možné. Už je to hodně, hodně dlouho, ale vím, že jednu dobu jsem tam řešil nějaký problém s FF. Nakonec jsem to vyřešil tím, že do prefs.js doplním ty správné hodnoty proxy. A od té doby jsem na to nesahal, Takže nevím, jestli ten problém už opravili. Ale asi ne.
    Bedňa avatar 14.9.2015 00:04 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inkrementální odmrvování Firefoxu
    Začínam mám pocit že to od verzie k verzií, odprísahal by som že mi to fungovalo a už to proste nebere.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    11.9.2015 22:27 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inkrementální odmrvování Firefoxu
    Mozna bude muj komentar mimo ale opet bych doporucil vyzkouset pentadactyl, da se na to zvyknout velmi rychle a vysledkem muze byt prohlizec ze ktereho zmizi vsechni ovladaci hejblatka a barevne nesmysly. Viz muj dva roky stary desktop. Od te doby jsem vymenil Kde4 za fluxbox a 32bit blbuntu za 64bit debian a v ovladani a chovani celeho dekstopu se afaik nezmenilo vubec nic.
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    Jendа avatar 12.9.2015 00:44 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inkrementální odmrvování Firefoxu
    Změň si adresu v patičce z neexistující domény na otrrecycling.

    Když tamten web přestal fungovat, bál jsem se, že nebudu mít kde objednávat betonový recyklát lidem, které nemám rád.
    11.9.2015 23:21 Dirka | skóre: 15 | blog: dirka12345
    Rozbalit Rozbalit vše Seamonkey
    A co tak Seamonkey na vsechny tyhle FF stezovace ... vzhled si drzi vicemene uz od dob Netscapu, jadro ma stejny jako FF, vetsina (pro me) dulezitych doplnku taky.
    12.9.2015 12:44 Skywaker
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seamonkey
    +1
    ⧠ A = 0 avatar 12.9.2015 17:29 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seamonkey
    #14 :-(
    Nevolte zmrdy.
    Václav 12.9.2015 18:01 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seamonkey
    Tam se to jmenuje iceape kvůli brandingu.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    ⧠ A = 0 avatar 12.9.2015 18:24 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seamonkey
    Nevolte zmrdy.
    12.9.2015 19:08 Dirka | skóre: 15 | blog: dirka12345
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seamonkey
    Na debianu to nepouzivam, ale napr tady http://hjh.syssap.nl/Debian/Wheezy/amd64/ nebo http://hjh.syssap.nl/Debian/Jessie/amd64/ jsou balicky, pokud chces jinou architekturu, tak ve strukture pro tvuj arch.
    Václav 12.9.2015 21:41 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seamonkey
    Aha… Škoda, na Archu balíčky pro Seamonkey normálně vychází.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    ⧠ A = 0 avatar 12.9.2015 22:15 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seamonkey
    Poslední dobou (ano, z ONOHO i jiných důvodů) uvažuji o tom, že Arch vyzkouším a případně na něj přejdu. Tak mám další důvod do sbírky. Teď ještě najít čas...
    Nevolte zmrdy.
    14.9.2015 20:11 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inkrementální odmrvování Firefoxu
    Tak jsem právě zjistil, že minulý týden v rámci "bugu" 1119250 zrušili možnost vrátit původní verzi search bar. :-( Občas mám pocit, že vývojáři se inspirují mým nastavením a systematicky jednu po druhé ruší ty konfigurační volby, které jsem si změnil oproti defaultu.
    Dreit avatar 15.9.2015 17:36 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inkrementální odmrvování Firefoxu

    Bohužel to znám taky a rozhodně nejde jen o Firefox :-(

    Nope
    Petr Tomášek avatar 15.9.2015 19:26 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inkrementální odmrvování Firefoxu
    Njn, korporatizmrdizace free softwaru...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    23.9.2015 21:29 JZD | skóre: 15 | blog: Na_dvorku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inkrementální odmrvování Firefoxu
    Mě pěkně nasrali tím vzhledem australis. Našel sem doplněk vzhledu Littlefox for Firefox. Žádné plýtvání místem a nesmyslně velkýma ikonama.
    Víra znamená vyznávat to, o čem člověk dobře ví, že to není pravda. Mlčeti platina, mluviti v gajzu, býti v hajzlu.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.