abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 6.7 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 124. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu. Vypíchnout lze Spořič paměti (Memory Saver) automaticky hibernující karty, které nebyly nějakou dobu používány nebo vylepšené Odběry (Feed Reader).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 744 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    31.12.2005 12:19 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost
    Pokud jste ochotni uznat, že lidí primárně používající OS Linux je v drtivé menšině, tak tato informace asi o něčem svědčí.
    Nejsi náhodou skutečný idiot?
    deleted
    m$ lipo $m avatar 31.12.2005 12:38 m$ lipo $m | skóre: 19 | blog: čaj o páté | Redmond
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost
    Nejsi náhodou skutečný idiot?
    nebude situace spise opacna ? jelikoz pouzivas linuks od roku 2004 tak ses jiste znalec a odbornik ktery toto dokaze objektivne posoudit

    ps: koukam ze JXP ma zas z principu dobry dobry bodovani
    Albuquerque, New Mexico (April 4, 1975)
    31.12.2005 13:05 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost
    Plešingerovo dvojče!!!

    Můj komentář se týkal úrovně vyjadřovacích schopností Prznitele Dětí Plešingera. Jak s tím souvisí, že linux používám jako jediný operační systém teprve 1.5 roku, nechápu.

    Tímto ti Hovado Plešingere vyhlašuji válku. Poveduji ovšem tak, abych nepoškodil tento portál. Proto je toto můj poslední komentář k tvým příspěvkům.
    deleted
    31.12.2005 13:07 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost
    To bude válka. :-)
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    31.12.2005 13:21 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost
    Co bych se kvůli tobě rozčiloval, raději sem přestanu chodit.
    deleted
    31.12.2005 13:26 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost
    Ty jsi odpověděl. Přecevzetí ti nějako nedopadlo. Zkuz to o půlnoci.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    31.12.2005 13:05 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost
    Ty jsi podle všeho mrtvola;-).
    Math, as Barbie says, is hard.
    31.12.2005 12:56 Pmx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost
    Pokud jste ochotni uznat, ... tak tato informace asi o něčem svědčí.
    Není tam někde překlep? Nějak jsem to nepobral... (O čem to svědčí?)
    31.12.2005 12:21 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost
    Tak to je zase pitomost... Z osobní zkušenosti vím že lidi používají to co jim společnost poskytne. Když dáš lidem rohlík a neřekneš jim že existuje houska tak budou lidi žrát pořát rohlíky. Další drobností je že většina lidí jsou doslovně OVCE, kteří chtějí jít z davem a pokud možno s co nejmenším odporem. Garantuji ti že kdyby v celé státní správě, školách, atd... , jel DOS tak budou všichni používat DOS i tedka... Také dodám že složitost ovládání čehokoli je věcí subjektivní, tedy někomu se muže zdát složité ovládat auto a přitom ovládá pilotáž tryskového letadla... :-)))
    31.12.2005 12:37 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost
    Takže to o ničem nevypovídá? Pokud by jednou uživatelé Linuxu dosáhli 10%, bylo by to jedno a nikoho by to nezajímalo? Asi ne, co. Asi by to byl velkej humbuk a sláva. Holt budete tvrdit to, co se vám hodí do krámu.

    Linux je lepší a báječnější, jen o tom ty masy neví. Kdo jim to ale řekne?

    V práci nebudeme používat Linux (jedeme na HP-Unixu), protože pro něj nejsou aplikace. Domů jsem ho neteřím a tátovi nedal, protože pro něj nejsou aplikace. Když se někdo chce podívat na to jak Linux funguje a jak vypadá, tak mu ho ukážu, ale nikdo ho za Windows nevymění, protože ... . Jen na vysvětlenou. I pro Windows se dělají aplikace zadarmo a je jich daleko víc, protože tvůrců je víc a software pro tvorbu je víc.

    Hesla s DOSEM a rohlíkem jsou docela vtipný. Co ce používá ve státní správě a co se učí na školách mě v rozhodování co je pro mě lepší neovlivňuje.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    31.12.2005 12:53 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost
    Divím se že se připravuješ o svůj čas marným poukazováním na nedostatky linuxu. Lidem z ABClinuxu totiž asi nikdy nedojde o co Ti jde. Jsou ve vlastních očích GURUové i když mnozí z nich teprve možná předevčírem rozchodili pracně svoji první linuxovou instalaci. Nejspíš to byla Mandriva. Hezký celý nový rok a málo bolení hlavy po oslavě toho dnešního Sylvestra :-)
    31.12.2005 13:05 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost
    Taky se sám sobě divím, ale než odjedu na oslavu, tak jsem si chtěl pokecat. Je to fakt marnost nad marnost a asi se to nezmění. Jediné co mi udělalo radost je to, že před tím než jsem začal psát blogy tady snad nikdo nepochyboval o dokonalosti a geniálnosti Linuxu. Nejprve mě všichni nesnášeli, ale teď ... . Jak se zdá se přidávají další jedinci, kteří mají podobný názor a to mě těší. Linuksáci a věřící se mi stále více připodobňují.

    Hezkej Silvestr.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    31.12.2005 13:31 Pmx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost
    Vidím tu dva problémy: jeden je ten, o kterém píšeš (dneska je to docela dobře vidět). A druhým je způsob, jakým se ten "komunismus" snažíš snažíš napravit - tento blogpost není daleko od pravdy, ale ty kecy okolo...
    Isah avatar 31.12.2005 13:43 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost - je tvoje prokletí

    Pěkně si toho Silvestra užij, osamělost je stejně tvé prokletí, které tě bude provázet životem, dokud se do sebe trochu kriticky nepodíváš. Což tě bude hrozně bolet.

    Chápu tě, nikdo si s tebou nechtěl hrát, děti tě neměly rády, přišel jsi jim moc divnej, tak sis vytvořil svůj svět. Začal jsi dělat machra v něčem, čemu sám nerozumíš a několik lidí ti na to možná i skočilo.../ těch je mi fakt líto / , ale oni se z toho dostanou. Ty už asi nee.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    Isah avatar 31.12.2005 13:23 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost

    :-))) Ne, byl to Mandrake, ale ten zvuk mi stejně pořád nejde. Ovšem za 3 hodiny jsem se naučila víc než za 2 měsíce. Díky včerejšímu blogu někoho, kdo chtěl nastavit sleep režim už to umím taky :-)

    Za GURUa se rozhodně nepovažuju, jsem spíše ten retardovaný uživatel Linuxu, ale jsem moc ráda, že ho mám a mohu objevovat. Rozhodující je asi víra, že ten zvuk určitě rozchodím :-)

    U Plešingera mi teda fakt nedochází oč jde. Provokace nejspíše. Vždycky se dobře pobavím. Asi má nějaký mindrák.... Studuji ho jako sociopata :-) Snad mi poskytne dostek materiálu k napsání semestrálky.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    31.12.2005 13:28 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost
    Klidně mě studuj. Když ti to pomůže, budu rád. Jen doufám, že mi to pak dáš přečíst, nebo svoje závěry zveřejníš na ABCLinuxu.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Isah avatar 31.12.2005 13:45 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost

    Jo, neboj, pak to zveřejním v blogu. Fakt dobří sociopati se dneska blbě hledaj. A ty jsi přímo určený ke klinické studii.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    31.12.2005 13:32 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost
    Copak zvuk, ten mě běhá hned po instalaci, ale horší je že mě pořád nechce běhat síť. Chci totiž z compu který jsem poskládal ze zbylých desek po modernizaci dvou jiných rodinných PC udělat netgatu a věčně blbne druhá síťová karta. Mandriva si nastavení bůh ví proč nechce zapamatovat a i když jsem to už jednou měl takto rozjeté, tak si to po nevím jak dlouhé době nepamatuju. Asi to bude mít na svědomí ten Němec který mě doma schovává moje věci :-)
    Isah avatar 31.12.2005 13:47 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost

    :-) Pleteš se, byl to Švýcar a za mnou chodí pořád taky :-)

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    31.12.2005 14:06 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost
    Švýcar nebo Němec, to je jedno. Schovává mě věci čím dál rafinovaněji a častěji :-) Ale pro tentokrát jsem s ním ještě vydupal a ta gata už běží. Já lama jsem zapomínal na nastavení firewallu. Mno, holt to nedělám denně a tak to taky potom podle toho vypadá když náhodou něco nastavuju. Jen se bojím že to zase bude out až provedu po svátcích upgrade na Mandrivu 2006. To je jedna z věcí které mě na linuxu štvou. Co chodí na jedné verzi už nechodí na verzi novější a naopak se rozběhá to co nechodilo na té verzi o desetinku starší.
    31.12.2005 12:55 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost
    Hesla s DOSEM a rohlíkem jsou docela vtipný. Co ce používá ve státní správě a co se učí na školách mě v rozhodování co je pro mě lepší neovlivňuje.
    Zase tak mimo to není. Někde se jistě používá ještě i ten (MS) DOS (6.22), ale většinou asi opravdu ne. A když si někdo v práci zvykne na Windows 95/NT/98/ME/2K/XP - i když především na něco, z čeho se pouští internet, psaní ve Wordu, hry (zjištěno patrně z vlastní iniciativy doma)... Většinu lidí počítače v celku ani detailu nezajímají, zajímá je internet, MP3, filmy, hry, v podstatě warez všeobecně, skladování fotek, vypalování C/DVD, nějaký to psaní, někoho třeba i účetnictví... Když je počítač pomalý, chtějí si koupit lepší, tak se zeptají někoho, kdo (dělá, že) tomu rozumí alespoň o trochu více.

    Proč teda používat ňákej Linux, když třeba ani nevím, co to je a nikdo v mým okolí neví, co to je?

    Jen tak mimochodem, z lidí, kteří mají počítač, znám málo těch, kteří mají licenci na Windows. Znám málo lidí, kteří používají na hudbu formát Ogg (nebo jakýkoli jiný, než MP3). Znám málo lidí, kteří místo ICQ používají třeba Jabber. Znám málo lidí, kteří používají něco jiného, než Windows. Znám málo lidí, které lze přesvědčit, aby začali používat něco jiného než Windows. A v žádném připadě to nejsou blbci...
    31.12.2005 12:47 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost
    Ehm...zdá se že buď z nevědomosti a nebo schválně děláte z lidí totální blbce. Ujišťuji vás že to v reálu s lidmi není ani zdaleka tak špatné, aby žrali jen ty rohlíky, když budou mít možnost vzít si místo nich kus chleba nebo housku. Zvláště pak když něco z toho bude zadarmo.

    Ne všichni lidé se chovají jako stádní zvířata a neplatí to jenom při nakupování nebo třeba u výběru svého OS použitého na PC. Možná že třeba právě lidé jako jste vy dokáží spolehlivě odrazovat ostatní uživatele od úmyslu přejít na linux. Jinak si totiž nelze vyložit fakt, že i když se o linuxu píše na obrovském množství webů, i u nás je jich myslím víc než dost, tak za ty roky od jeho vzniku se mezi veřejnost vlastně vůbec nerozšířil. Ani to nevypadá na to že by se rozšiřovat v budoucnu měl.
    31.12.2005 12:56 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost
    Hezky, 6 halsujících a samé nuly.

    Linux je jepší a je a je a je. Jestli někdo bude tvrdit že není, tak mu dáme nulu a bude nejhorší na celým abíčku kyš kyš. Statistiky lžou a všichni nás podváděj.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    eXces avatar 31.12.2005 13:01 eXces | skóre: 15 | blog: i hate mondays;) | Jihlava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost
    Kdybych měl dial-up, tak budu hlasovat víckrát, ale jedna nula ode mě, druhá od něj, ... Každý kdo bude hlásat kraviny bude smeten nulovou smrští! Kvantitativní výhoda MS se vyrovnává přece kvalitativní výhodou linuxu, ty hlupáčku!;)
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. --Albert Einstein
    31.12.2005 13:11 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost
    Linux je určitě v něčem kvalitní, ale v praxi použitelný jen někde. Windows je holt v mnoha ohledech lepší a použitelnější. To říkají i ti, kterým jde o kvalitu především. Tvůrci kvalitního software, lidé kteří se živí tvorbou hodnot na počítači, ... .
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    eXces avatar 31.12.2005 13:16 eXces | skóre: 15 | blog: i hate mondays;) | Jihlava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost
    A hned by jsi měl mít další nulu! Takový rouhání! Že ty chceš do pekla? BSD na tebe!
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. --Albert Einstein
    31.12.2005 13:40 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost
    Podle mě by bylo ideální, kdyby MS udělal úplně nový widle. A do nich by strčil jádro z BSD a celý by to pak obalil vlastníma vychytávkama pro pomoc těm lidem, kterým systém sám o sobě nic neříká a na nastavení něčeho se spokojí s nějakým tím průvodcem. Do dneška nevěřím tomu, že by třeba nešlo udělat nastavení USB zatržítkem aby člověk nemusel lozit do konfiguráku, když jde stejně jen o dvě možnosti volby. O jiných aspoň nevím.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 31.12.2005 13:43 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost
    Proč se o tom musíte pořád hádat? Proč se snažíte neustále vyvolávat hádky dalšími blogposty?
    31.12.2005 13:46 Dunric | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost
    To, že jsou systémy založené na Linuxu zřejmě méně častěji používány než OS z dílny Microsoftu především kvůli zastoupení na domácích desktopech a pracovních stanicích, je velmi pravděpodobné. Nechápu ale, kde se vzalo právě těch 0,7%. Takový relevantní výzkum je, podle mě, prakticky nemožné uskutečnit.

    Navíc nechápu pointu toho celého. Jako že produkt, který je více používán, resp. vyhovuje potřebám větší části populace, je lepší ? Z komerčního hlediska určitě, z kvalitativního jsou moje zkušenosti spíše opačné. I v jiných oborech.

    OT: Nemůžu si pomoct, ale asi tu zase řádí Yettio JXP-Blogger ;-)

    In the garden sleeps a messenger ·
    31.12.2005 13:53 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost
    Všechno je ale podmíněno tím, že uvěřím statistice a uznám že používání Linuxu je ojedinělé. (netvrdím že špatné).
    Tohle jsem nejak nepochopil... Tedy ne, ze to predtim bych uplne chapal:-).

    Nevim, proc se obtezujes s tim, co pises, zrovna tady? Tezko vymluvis nekomu, kdo Linux pouziva ke sve spokojenosti uz leta a leta, ze je to nepouzitelny system. Tezko to vymluvis i nekomu, kdo se s nim teprve uci zachazet a teprve objevuje, jake moznosti mu vlastne takovy system nabizi. A to, i kdyby to znamenalo "jen" rozbehnuti zvukovky - jestlize se tim nauci neco noveho, vzdycky to je dobre. Treba i jen k tomu, aby trosku lepe zjistil, jak to v pocitaci chodi. A klidne muze dal pouzivat Windows. Pochop konecne, ze ti, kteri ted zacinaji s rozbihanim zvukovek a kompilovanim jader a KDE a jinych veci ci psanim detskych shell skriptu nejspis jednou vyrostou v hodne slusne pocitacove (prinejmensim) uzivatele, kteri nebudou zaslepeni stylem next next finish. Budou vedet o tom, ze neni jen jedina moznost, co mit na kompu. A budou tusit, jake vyhody, ale take jake nevyhody ten system ma. A budou treba konecne moci kvalifikovane ridit IT politiku sve firmy, az z nich budou manazeri:-).

    Nerikam, ze v leccems nemas pravdu, ale tohle je spatny server, kde to porad omilas. Zkus nekdy taky nejakou jinou pisnicku.

    A taky preju peknyho Silvestra a nejaky rozumny predsevzeti do noveho roku:-).
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    31.12.2005 14:11 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost
    Tezko vymluvis nekomu, kdo Linux pouziva ke sve spokojenosti uz leta a leta, ze je to NEPOUZITELNY system
    Sorry, tady jsem nachytal sam sebe:-). Samozrejme tam melo byt pouzitelny:-).
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    31.12.2005 14:18 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost
    Jindro! Zcela vážně, ty máš nakročíno se stát klasickou ukázkou vývoje paranoii. Takhle nadálku to vypadá, že jsi jedním z lidí nejhlouběji zahrabaných do Linuxu.
    Takový flagelant linuxové víry, který volá k pokání a sebebičování.
    Hleď! Píši to na Mandrake. Jestli je to ostuda, protože mám mít jiné distro, jestli u téhož sedí 0000,1% spoluobčanů, jestli mám mít MS... Je mi to Vuřt!
    Šťastnej a veselej a ten Linux si zase tak neber! Jsou i jiný věci na tom světě. Třeba v lese... :-)
    27.1.2006 00:28 bigo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ojedinělost
    no linux je podle me pro servare, studenty, vyvojare normalni lidi a firmy frci na mircoshitu a tech je drtiva vetsina bohuzel? bohudik? neslysel jsem o profesinalni firme napr. strojirenske, stavarske, elektrotechnicke a pod. ze by frceli na linuxu vyvojarske firmy a programatori ano ale ostatni widliii, vazeni, widliii

    ale nebylo to tak vzdycky je to jedno, vsechno shnije

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.