Společnost NVIDIA vydala verzi 13.0 toolkitu CUDA (Wikipedie) umožňujícího vývoj aplikací běžících na jejich grafických kartách. Přehled novinek v poznámkách k vydání.
Byly vyhlášeni vítězové a zveřejněny vítězné zdrojové kódy (YouTube, GitHub) již 28. ročníku soutěže International Obfuscated C Code Contest (IOCCC), tj. soutěže o nejnepřehlednější (nejobfuskovanější) zdrojový kód v jazyce C.
Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za červenec (YouTube).
Konečně se ochladilo, možná i díky tomu přestaly na chvíli padat rakety jako přezrálé hrušky, díky čemuž se na Virtuální Bastlírně dostane i na jiná, přízemnější témata. Pokud si chcete jako každý měsíc popovídat s dalšími bastlíři, techniky, vědci a profesory u virtuálního pokecu u piva, Virtuální Bastlírna je tu pro Vás.
Ještě před ochlazením se drát na vedení V411 roztáhl o 17 metrů (přesné číslo není známé, ale drát nepřežil) a způsobil tak… více »Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.
PixiEditor byl vydán ve verzi 2.0. Jedná se o multiplatformní univerzální all-in-one 2D grafický editor. Zvládne rastrovou i vektorovou grafiku, pixel art, k tomu animace a efekty pomocí uzlového grafu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí GNU LGPL 3.0.
Byly představeny novinky v Raspberry Pi Connect for Organisations. Vylepšen byl protokol auditu pro lepší zabezpečení. Raspberry Pi Connect je oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče. Verze pro organizace je placená. Cena je 0,50 dolaru za zařízení za měsíc.
CISA (Cybersecurity and Infrastructure Security Agency) oznámila veřejnou dostupnost škálovatelné a distribuované platformy Thorium pro automatizovanou analýzu malwaru. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu.
Ubuntu nově pro testování nových verzí vydává měsíční snapshoty. Dnes vyšel 3. snapshot Ubuntu 25.10 (Questing Quokka).
Společnost Proton AG stojící za Proton Mailem a dalšími službami přidala do svého portfolia Proton Authenticator. S otevřeným zdrojovým kódem a k dispozici na všech zařízeních. Snadno a bezpečně synchronizujte a zálohujte své 2FA kódy. K používání nepotřebujete Proton Account.
Hezky napsáno
Jen bych dodal, že v Rusku se dá jezdit i jinak, než na čtyřech kolech: http://www.youtube.com/watch?v=L3NGCL-efRM
... na pusté prázdné silnici ...vs
... běžného provozu na silnici ... [dnes 18:25 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha]LOL
... na pusté prázdné silnici ... vs ... běžného provozu na silnici ...ad b) když někdo šermuje tím co podle něj je a není běžný provoz, jediné odlišení se dá najít v zákoně (mea culpa, není to už vyhláška) č. 361/2000 Sb..
jediné odlišení se dá najít v zákoněProč se hned opírat o zákon? Ty fakt nevidíš rozdíl mezi tou stejnou pozemní komunikací (třeba Magistrálou) ve 4 odpoledne a ve 4 ráno? Budeš mít na té stejné komunikaci pokaždé jiný styl jízdy?
ad a) Tvrdíš že tohle je v rozporu,jenže já jsem původně nic o tom, že by to bylo obecně v rozporu, říkat nechtěl - já to pouze dávám ke srovnání s upozorněním na kontext prvního řečníka ano, i v Praze se najdou klidná místa, nicméně to asi příliš neodpovídá stavu pro Prahu typickému a typické představě o něm - aneb Jendou zmíněnou "magistrálu ve čtyři odpoledne" jsem "pustou prázdnou" fakt ještě neviděl jestli někdo na slova o "běžném provozu" reaguje "pusté prázdné", budí to ve mě mírné pobavení, neb "pustou prázdnou" silnici jsem "v běžném provozu" hodně dlouho nepotkal (podrobněji viz níže), no a toto pobavení se násobí v bouřlivý chechot při představě průjezdu Prahou ve všední den ...
já tvrdím že není,vycházíme-li z premisy, že většina obyvatel žije ve městech, pak situaci někde na zapadlé vsi rozhodně nemůžeme prohlásit za "běžnou" dále, vycházíme-li z toho, že většina obyvatel se na silnicích pohybuje ve dne, situaci v noci též nemůžeme označit za "běžnou" "běžné" je to, s čím se "obyčejný" (průměrný) člověk potkává často (častěji než s jinými možnostmi u jevu, který zkoumáme) vlastním pozorováním potom zjištuji, že ve dne se na silnicích ve městech a mezi nimi potkávám s relativně hustým provozem takže ano, máme zde spor, situace "pusto prázdno" rozhodně "běžnému provozu" neodpovídá
obojí je na veřejné komunikaci:to je ale naprosto irelevantní; "provoz" a "veřejnost" jsou dvě zcela různé věci
ad b) když někdo šermuje tím co podle něj je a není běžný provoz, jediné odlišení se dá najítnesmysl, příslušný předpis žádný "běžný provoz" ve smyslu jeho hustoty nedefinuje
v zákoně (mea culpa, není to už vyhláška) č. 361/2000 Sb..aha, hm a není vtipné, když se někdo snaží poučovat a ani nezná to, o čem poučuje?
"pusto prázdno"že by silnice někde na Sibiři nebo někde v Doupovských horách v VVP
Tak to pozor panáčku, já se nesnažil poučovat,Přečti si vyhlášku a nesnaž se být vtipný za každou cenu. jo, jasně, to vůbec nezní jako mentorování
já se snažil vymezit vůči tvému nepatřičnému LOL.aha, takže mám prvně běžet do země krále Miroslava, a teprv tam můžu říct, že mě někdo pobavil? nepatřičné bylo především na "běžný provoz" reagovat "pusté prázdné", jak už jsem výše ukázal
Řidičák jsem dělal kdysi dávno když to opravdu ještě byla vyhláškano a co? - já taky
a skutečně se mi nehce někde v Hlavě I. hledat správné termity a slovíčkařit.no a já zase netoužím potkávat lidi, co jezdí ještě podle "vyhlášky", protože se toho aktualizovalo poněkud víc než jenom právní forma, a jestli si toho ještě za ty léta neráčili všimnout (neřeknu, kdyby to byl rok-dva-tři, ale třináct???), tak to je dost hloupý a můžou na silnici vytvářet hódně blbý situace (zvlášť s přihlédnutím k tomu, kolik toho od tý doby asi zapomněli, když si to pravidelně neosvěžujou, čímž by si té změny všimli a naučili se jí ...)
Tiskni
Sdílej: