abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 16:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 145.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Ukončena byla podpora 32bitového Firefoxu pro Linux. Přidána byla podpora Matrosky. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 145 bude brzy k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | IT novinky

    Lidé.cz (Wikipedie) jsou zpět jako sociální síť s "ambicí stát se místem pro kultivované debaty a bezpečným online prostředím".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 41
    včera 10:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 4.4 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:00 | IT novinky

    ASUS má v nabídce komplexní řešení pro vývoj a nasazení AI: kompaktní stolní AI superpočítač ASUS Ascent GX10 poháněný superčipem NVIDIA GB10 Grace Blackwell a platformou NVIDIA DGX Spark. S operačním systémem NVIDIA DGX založeném na Ubuntu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 03:11 | Nová verze

    Desktopové prostredie Trinity Desktop vyšlo vo verzii R14.1.5. Je tu opravená chyba v tqt komponente spôsobujúca 100% vyťaženie cpu, dlaždice pre viac monitorov a nemenej dôležité su dizajnové zmeny v podobe ikon, pozadí atď. Pridaná bola podpora distribúcií Debian Trixie, Ubuntu Questing, RHEL 10 a OpenSUSE Leap 16.

    lukve | Komentářů: 8
    10.11. 22:11 | Nová verze

    Grafická aplikace Easy Effects (Flathub), původně PulseEffects, umožňující snadno povolovat a zakazovat různé audio efekty v aplikacích používajících multimediální server PipeWire, byla vydána ve verzi 8.0.0. Místo GTK 4 je nově postavená nad Qt, QML a Kirigami.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    10.11. 12:22 | Komunita

    Na YouTube lze zhlédnout Godot Engine – 2025 Showreel s ukázkami toho nejlepšího letos vytvořeného v multiplatformním open source herním enginu Godot.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.11. 10:00 | Humor

    Blíží se konec roku a tím i všemožná vyhlášení slov roku 2025. Dle Collins English Dictionary je slovem roku vibe coding, dle Dictionary.com je to 6-7, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    10.11. 09:55 | IT novinky

    Cloudflare Radar: podíl Linuxu na desktopu dosáhl v listopadu 6,2 %.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    9.11. 19:22 | Pozvánky

    Chcete vědět, co se odehrálo ve světě techniky za poslední měsíc? Nebo si popovídat o tom, co zrovna bastlíte? Pak doražte na listopadovou Virtuální Bastlírnu s mikrofonem a kamerou, nalijte si něco k pití a ponořte se s strahovskými bastlíři do diskuze u virtuálního piva o technice i všem možném okolo. Mezi nejvýznamnější novinky patří Průšovo oznámení Core One L, zavedení RFID na filamentech, tisk silikonu nebo nový slicer. Dozvíte se ale i

    … více »
    bkralik | Komentářů: 6
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (35%)
     (47%)
     (18%)
     (17%)
     (22%)
     (15%)
     (22%)
     (15%)
     (16%)
    Celkem 344 hlasů
     Komentářů: 15, poslední 2.11. 08:25
    Rozcestník

    Jak v gitu při merge konfliktu přijmout celý soubor

    9.7.2009 08:19 | programování

    Při mergování běžně narážím na problém s projektovými soubory Xcode, které jsou sice textové, ale automaticky se příliš mergovat nedají a ručně je to nereálné, protože jde o stovky řádek XML. Naštěstí se většinou dá jednoduše použít verze z novější větve. Chvilku jsem musel hledat, než jsem zjistil, jak při merge konfliktu přijmout celý soubor z mergované větve:

    $ git merge spawner-rewrite
    …
    Auto-merging Source/Paperworks.xcodeproj/zoul.mode1v3
    CONFLICT (content): Merge conflict in Source/Paperworks.xcodeproj/zoul.mode1v3
    Auto-merging Source/Paperworks.xcodeproj/zoul.pbxuser
    CONFLICT (content): Merge conflict in Source/Paperworks.xcodeproj/zoul.pbxuser
    Automatic merge failed; fix conflicts and then commit the result.
    $ git checkout --theirs Source/Paperworks.xcodeproj/zoul.{mode1v3,pbxuser}
    $ git add Source/Paperworks.xcodeproj/zoul.{mode1v3,pbxuser}
    $ git commit -m "A je to."
    

    Stejně by ale bylo pěkné, kdyby byl k dispozici nějaký specializovaný merge skript pro soubory Xcode.

           

    Hodnocení: 80 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    mirec avatar 9.7.2009 09:02 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak v gitu při merge konfliktu přijmout celý soubor
    Od kedy sa súbory nejakého IDE commitujú?
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    zoul avatar 9.7.2009 09:53 zoul | skóre: 43 | blog: | Boskovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak v gitu při merge konfliktu přijmout celý soubor
    Pokud tomu dobře rozumím, jinak to bohužel nejde – je tam seznam souborů k přeložení a podobně. Některé projektové soubory tuším obsahují jen mé rozložení plochy a podobně, ty bych ignorovat mohl. Stejný problém ale bývá i s hlavním projektovým souborem, který v repository být musí. (Ale děkuju za rozumnou námitku. Podívám se po webu, třeba se počet nezbytných souborů dá stáhnout na minimum. Čím méně zbytečných konfliktů, tím lépe.)
    mirec avatar 9.7.2009 11:12 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak v gitu při merge konfliktu přijmout celý soubor
    Ja som nedávno robil na väčšom projekte, každý sme mali iné IDE (ja VIM / KDevelop, podľa nálady, potom MS Visual Studio a Code::Blocks) a pritom sme žiadne súbory projektu nespravovali cez VCS. Na preklad / vygenerovanie súborov pre IDE stačia predsa len súbory pre makefile generátor (u mňa cmake -G KDevelop3).
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    xkucf03 avatar 10.7.2009 11:07 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Soubory IDE

    A proč by se necommitovaly? Pak přijde nový vývojář a bude si zakládat projekt v IDE znovu a vytvářet znova všechno nastavení? Např. Netbeans mají ve svém projektovém adresáři složku private – ta se do společného úložiště nedává, ale všechno ostatní tam patří. Jsou to celkem důležitá metadata k projektu.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    mirec avatar 10.7.2009 13:08 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soubory IDE
    Pre toto:
    1. Nevnucuje sa tým žiadne konkrétne IDE
    2. Nikto nikomu nemení nastavenia (každý má vlastné, také, aké mu vyhovujú)
    3. Minimum konfliktov
    4. Ľahšie odhaľovanie chýb (ak každý používa niečo iné, či už OS, alebo nastavenia je väčšia pravdepodobnosť, že sa chybu pri špecifickej konfigurácii podarí odhaliť)

    Okrem toho systémy ako cmake umožňujú jednoducho vygenerovať súbory pre IDE. Takto nikto v teame nie je nikým obmedzovaný / diskriminovaný len pre to, že mu vyhovuje niečo iné.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    xkucf03 avatar 10.7.2009 20:30 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soubory IDE

    Pokud má být práce v týmu efektivní, tak moc prostoru pro individualismus v těhle věcech není – je potřeba dodržovat společné konvence – a ty jdou ještě dál, než nastavení projektu: často je potřeba i jednotné nastavení IDE – např. aby všichni používali stejné odsazování a formátování kódu.

    Ad „Minimum konfliktov“: nebudu dávat do společného úložiště změny, které mají smysl jen pro mne. Naopak ale mohou nastat mezilidské konflikty, kdy se lidi nebudou schopni dohodnout, co se má jak dělat a každý bude chtít používat svoje nastavení a konvence, na které je zvyklý.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    mirec avatar 11.7.2009 07:22 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soubory IDE
    Je problém nastaviť si vim aby fungoval ako ostatné IDE? Alebo je problém nastaviť KDevelop aby fungoval ako ostatné IDE? Ak mi niekto niečo vnúti tak to maximálne tak zníži moju efektivitu pretože nepoužívam to, čo mi vyhovuje.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    zoul avatar 11.7.2009 08:00 zoul | skóre: 43 | blog: | Boskovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soubory IDE
    Taky se mi do IDE nechtělo, ale zpětně bych řekl, že efektivita programátora záleží na jiných věcech než na textovém editoru. Alespoň u mě tedy určitě. A co se výměn IDE týká – my máme v Xcode definovaných několik targetů s různými kombinacemi knihoven a podobně, takže si nedokážu představit, že bych totéž chtěl udržovat pro víc IDE. (Čistě názor, nikomu nic nevnucuju.)

    Vyházel jsem z repository všechny uživatelské soubory (*.pbxuser, *.mode1v3) a četnost konfliktů výrazně klesla. Teď jsem ještě zvědavý, jak snadno se bude mergovat hlavní projektový soubor. Opět je to XML asi na dva tisíce řádek, ale pokud jen přidám nový soubor do projektu, nemuselo by to být tak zlé.
    9.7.2009 15:44 Tuttle | skóre: 1 | blog: tuttlovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak v gitu při merge konfliktu přijmout celý soubor

    Nestačí tohle?

    http://shanesbrain.net/2008/7/9/using-xcode-with-git

    První odkaz při Googlování: xcode git

     

    zoul avatar 9.7.2009 16:10 zoul | skóre: 43 | blog: | Boskovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak v gitu při merge konfliktu přijmout celý soubor
    Vida, to jsem nevěděl, děkuju. Ale stejně to není úplně ono. V nápovědě ke git-attributes se u merge píše:
    Unset – take the version from the current branch as the tentative merge result, and declare that the merge has conflicts. This is suitable for binary files that does not have a well-defined merge semantics.
    Čili je to přesně naopak, než bych potřeboval – já bych chtěl vzít verzi z mergované větve.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.