abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    včera 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 14:22 | IT novinky

    Před 25 lety zaplavil celý svět virus ILOVEYOU. Virus se šířil e-mailem, jenž nesl přílohu s názvem I Love You. Příjemci, zvědavému, kdo se do něj zamiloval, pak program spuštěný otevřením přílohy načetl z adresáře e-mailové adresy a na ně pak „milostný vzkaz“ poslal dál. Škody vznikaly jak zahlcením e-mailových serverů, tak i druhou činností viru, kterou bylo přemazání souborů uložených v napadeném počítači.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 33
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 533 hlasů
     Komentářů: 22, poslední včera 10:06
    Rozcestník

    Komiks xkcd 924: 3D tiskárna

    15. 11. 2012 | Redakce | Různé | 9177×

    XKCD česky.
    xkcd logo

    3D tiskárna

    xkcd 924, czech, česky

    Překlady xkcd vycházejí se svolením původního autora. © Randall Munroe.
    Překlad: Luboš Doležel, písmo: Tereza Sýkorová

    Creative Commons License
    Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně 2.5

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Nástroje: Tisk bez diskuse

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    xkucf03 avatar 15.11.2012 00:13 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Dá se třeba zapíchnout na zahradě a přivázat k němu psa.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    15.11.2012 00:18 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Nebo s ním kolíkovat sazenice.
    15.11.2012 10:25 lyon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Nebo postavit v Brne na namesti...
    AsciiWolf avatar 15.11.2012 11:42 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    :-D
    Limoto avatar 15.11.2012 12:43 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna

    :-D :-D

    D.A.Tiger avatar 15.11.2012 17:57 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Jo, bohužel... :'-(

    Brno je sbírkou architektonicko-uměleckých kýčů a bizardností. Neuspěli jste se svým "uměleckým dílem" jinde? Jste nepochopeným, zkrachovalým sochařem, či architektem bez vkusu a citu? Chcete mít svůj skleněný palác uprostřed historické části města a nikde Vám to nechtějí dovolit? Nezoufejte a hurrááá do Brna! Oni tam snad takové přímo hledají. I ten odpornej Kaplického flusanec si tam museli udělat alespoň ve zmenšené podobě. To je Vaše životní šance!!!!
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    15.11.2012 19:30 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Nebo postavit v Brne na namesti...
    Phallus Brunensis :-)
    Bedňa avatar 15.11.2012 20:37 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Piči, že ja som dlho nebol v Brne :-D :-D
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Bedňa avatar 15.11.2012 10:34 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Pro alkohol nežiju,
    nekouřím a nepiju,
    šlechtím plané jabloně,
    furt se hrabu v záhoně.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    15.11.2012 00:18 asdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    3D tiskárna je skvělá věc, avšak hype jaxviň
    xkucf03 avatar 15.11.2012 00:53 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    avšak hype jaxviň
    To si nemyslím. Spousta věcí je tlačena zákazníkům, protože jich jsou plné sklady nebo protože si nějaký markeťák myslí, jak je to skvělé (každopádně potřebuje prodat). Kdežto u těch tiskáren a obecně DIY věcí vychází ten zájem od uživatelů (normálně to jsou spotřebitelé, ale teď jsou i v roli výrobce). Takže fakt, že se o tom hodně mluví, tady není uměle vyvolaný, ale spíš odráží reálné potřeby (byť samozřejmě se o tom teď mluví trochu víc – časem, až to bude běžná věc v každé domácnosti, tak se to asi nebude moc řešit – aneb jak často si s někým povídáš o tom, že máš doma toustovač?).
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    15.11.2012 08:26 Atom321 | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    No, tuhle jsem se dostal do zajímavé debaty na téma, co to vlastně toustovač je. My máme dva typy. Jeden je takový ten americký, který vystřeluje opečený toustový chléb vzhůru. Druhý je zaklapovací na tousty ze dvou plátků toustového chleba s náplní uvnitř. (Ten sýr z náplně se vždycky všude rozteče a pak nejde umýt.)

    Nějak jsme se nemohli dohodnout, jesli výstupní pochutinou jsou v obou případech tousty, nebo z prvního topinky a z druhého sendviče.
    pavlix avatar 15.11.2012 08:31 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Známý v anglii to přístě rozlišoval na toasts (topinky ze světlého hranatého pečiva extrémně nízké hustoty) a toasted sandwiches (to stejné doplněné o šunku a sýr a tlakem zbavené velké části vzduchu).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Dreit avatar 15.11.2012 08:38 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna

    Tohle znám moc dobře :-D

    Jinak za mě rozhodně ten zaklapávací s toustovým chlebem a dvěma kolečkama salámu uprostřed ;-)

    Nope
    15.11.2012 08:53 radeczek | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Já měl vždy za to, že vystřelovacího lezou topinky, když si dáš něco mezi dva "toustové" chleby, je to sendvič a když ten sendvič hodíš do toustovače, je z toho toast. Ale fakt nevím, kde je pravda.
    15.11.2012 08:54 avzgag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    podle me se ta zarizeni jmenuji toustovac (vystreluje topinky) a sendvicovac (zaklapovaci).
    15.11.2012 10:37 lyon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Jenze sendvic je nazev pro NEopecene krajice chleba s naplni, a zarizenim na topinky se tu odjakziva rikalo topinkovace (kam az moje pamet saha).
    pavlix avatar 15.11.2012 10:46 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Opečený sendvič :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    xkucf03 avatar 15.11.2012 20:47 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Taky bych řekl. Sendvičovač je krajně divné slovo. Topinky jsou primárně ty z klasického českého chleba. Ty z toho hranatého jsou toasty, ať už se vystřelují nebo zapékají se sýrem.

    BTW: oba přístupy lze kombinovat – do toho vystřelovacího přístroje dát jeden toast/chleba a na něj plátek sýra. Jen se musí položit vodorovně a taky je dobré ho nasměrovat jinam než na kraj stolu.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    15.11.2012 09:28 Jindřich Makovička | skóre: 17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Vystřeluje se jednoznačně toast... případně Powdered Toast Man.
    Dreit avatar 15.11.2012 10:02 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna

    WTF?! :-D

    Nope
    Pavel Čejka avatar 15.11.2012 11:38 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    a nebo viz Mortimer J. Abraham Tiberius "Doc" Nickelovich-Smythe

    http://www.the-whiteboard.com/autotwb1246.html

    http://www.the-whiteboard.com/autotwb1247.html
    15.11.2012 19:38 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    I topinkovače vystřelují, spíš je rozdíl v tom, že zatímco do toustovače se vejde jen chleba na toasty (není na tu velikost nějaká (ISO) norma? :-) ), do topinovače se vejde celý krajíc z bochníku chleba běžné velikosti. Narozdlíl od toustovače má ale jen jeden slot.
    15.11.2012 10:55 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Nějak jsme se nemohli dohodnout, jesli výstupní pochutinou jsou v obou případech tousty, nebo z prvního topinky a z druhého sendviče.
    no, v našich krajích z toho prvního[1] lezou tousty (ale to se tady nežere), z toho druhého[2] lezou zapečené sendviče nebo toustíky (vzhledem k anglickému "toastie" to zní docela dobře), a topinky se teda zásadně dělají v oleji na pánvi (no, jsou tací, co to zkouší ve friťáku) a mažou česnekem (a pak teprv se na to eventuelně hází jiné blbosti jako různé sýry s kečupem, šunka, volský oko, masová směs ...)

    [1] toustr - toaster [2] nemá ustálený český výraz, často se nesprávně (viz [1]) používá toustr, někdy se říká sendvičovač - sandwich toaster, sandwich machine, toastie maker
    pavlix avatar 15.11.2012 11:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    a topinky se teda zásadně dělají v oleji na pánvi (no, jsou tací, co to zkouší ve friťáku) a mažou česnekem
    My jsme teda dělali topinky zásadně bez oleje buď na plotně nebo v topinkovači, než jsme je mazali česnekem a jinými blbostmi.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    15.11.2012 12:06 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    vy jste byli vždycky divný :-p

    ještě se mi nestalo, že by mi (resp. kolegovi, ten si dává) v hospodě jako topinku donesli chleba opečenej nasucho, a to máme republiku relativně sježděnou

    obdobně u vohňa, nevybavuju si, že by někdo napíchnul chleba na klacek a řekl, že si jde udělat topinku - jde si opéct chleba
    pavlix avatar 15.11.2012 12:10 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    ještě se mi nestalo, že by mi (resp. kolegovi, ten si dává) v hospodě jako topinku donesli chleba opečenej nasucho, a to máme republiku relativně sježděnou
    V hospodě je to něco jiného.
    obdobně u vohňa, nevybavuju si, že by někdo napíchnul chleba na klacek a řekl, že si jde udělat topinku - jde si opéct chleba
    O vohňa možná ne, ale u ohně jsem to slyšel běžně :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    15.11.2012 15:18 JiSi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    To bude tím, že dneska už se málokde najde klasická plotna, na které by se dalo péct nasucho. Dřív to ale bylo naprosto běžné, kde by taky dřív brali rostlinný olej. Topinky se opekly nasucho, natřely česnekem a namazaly sádlem ;) .
    15.11.2012 17:57 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    nj, nová doba, já topinky na sucho nejim a místo sádla si na ně mažu syrový hovězí :)
    15.11.2012 18:18 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Driv se taky opejkaly na sadle, coz je mnohem chutnejsi nez na oleji ;-)
    15.11.2012 23:40 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Driv se taky opejkaly na sadle, coz je mnohem chutnejsi nez na oleji ;-)
    nejen dřív, taky dělám na sádle když ho zrovna mám po ruce, omlouvám se, že jsem se blbě vyjádřil, místo "oleje" jsem měl použít "tuk", nicméně jak z toho mýho nepřesnýho vyjádření kolega vydedukoval zrovna rostlinnej olej (a že dřív nebyl(*)), to je mi záhadou ...

    (*) WTF? naopak, pamětníci si stěžujou na (po)válečný rostlinný náhražky!

    jinak nevim, na co potřebuje klasickou plotnu, ono i na tý pánvi se dá péct nasucho, nebo třeba v troubě, nebo v tý blbosti na zapejkání, o jejímž názvu se neumíme shodnout, ale proč bych to doprčic dělal, když to můžu udělat na oleji nebo na sádle???

    (a fakt to není o tom, že bych neznal/neuměl nic jinýho, tedy zde jmenovitě "péct na plotně" ... já, kterej jsem vlastní přítulku musel učit, že když chce dělat nekvašený chlebový placky, tak si má rozpálit obyčejnej železnej plát a neblbnout s nějakým vymaštěným teflonovým plechem apod.?!?)
    pavlix avatar 16.11.2012 11:53 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    jinak nevim, na co potřebuje klasickou plotnu, ono i na tý pánvi se dá péct nasucho, nebo třeba v troubě, nebo v tý blbosti na zapejkání, o jejímž názvu se neumíme shodnout, ale proč bych to doprčic dělal, když to můžu udělat na oleji nebo na sádle???
    Tak ten byl dobrej. Pokud chci suchou topinku, tak je asi blbost ji dělat na oleji nebo na sádle. Vždyť z ní ten tuk už nedostanu.

    My jsme jedli topinky často a hodně, a po načesnekování jsme si na ni dával sýr nebo máslo. Ale že byc ji chtěl mít máčenou v tuku, to fakt ne.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.11.2012 13:25 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Pokud chci suchou topinku,
    ten taky

    oxymoron

    doprčic mluvím snad svahilsky nebo co?
    pavlix avatar 16.11.2012 13:32 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    No asi jo. Ty olejový topinky jsem párkrát zkoušel, nebo jsem to měl někde v hospodě, ale kdybych toho snědl víc, tak je mi blbě. Takže si dám radši normální* topinku a dám si na ní kdyžtak trochu másla**.

    * to pro mě znamená (půl)krajíc chleba opečený na plotně nebo v topinkovači

    ** častěji margarínu
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.11.2012 14:20 Atom321 | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Klucí, neperte se. Jedna nevinná poznámka o toustovači (mimochodem pod komixem o 3D tiskárně) a vy se hned začnete tlouct tvrdým chlebem po hlavě a mazat sádlo na schody. :-)
    pavlix avatar 16.11.2012 14:24 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Problém je, když někomu ohrozíš jeho víru, že topinka není opečený chleba, ale výhradně chleba dělaný na pánvi na oleji. To je jako kdybys křesťanovi řekl, že bůh může být ženská.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.11.2012 14:56 Atom321 | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Víra v mastnou topinku není problém! Problém je, že se dokážete pohádat kvůli takové kravině. :-)
    pavlix avatar 17.11.2012 07:43 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Teď už jsi ale součástí, takže nás nemáš nárok kritizovat :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    PepaSFI avatar 15.11.2012 18:27 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    topinky pečeme na sucho na plynovém sporáku. Máme k němu takovou litinovou placku co se dává na hořák pod hrnec když je potřeba citlivější ohřev a na ní to jde výborně. Ony ty topinky dřív taky byly chudým jídlem, zužitkoval se tak starší chleba. Opéct, počmátat to stroužkem česneku, peroutkou neboli mašlovačkou máznout trošku sádla, špetku soli a večeře je hotová. Kdepak nějaké máchání ve vrstvě tuku na pánvi, na to byl ten omastek moc vzácný.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    16.11.2012 20:22 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Přesně.
    stativ avatar 16.11.2012 17:12 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    obdobně u vohňa, nevybavuju si, že by někdo napíchnul chleba na klacek a řekl, že si jde udělat topinku - jde si opéct chleba
    To neznamená, že výsledkem nemůže být topinka. Otázka – vařím maso, jak se bude jmenovat výsledná pochutina? (Odpověď vařené maso je sice správná, ale zároveň k ničemu.)

    Tím chci říct, že často se řekne <typ zpracování> <surovina> (např. vařím maso), místo dělám <typ jídla> (španělští ptáčci).
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    xkucf03 avatar 15.11.2012 20:44 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Ten sýr z náplně se vždycky všude rozteče a pak nejde umýt.
    Tak to asi děláš něco špatně. Povrch by měl být z nepřilnavého materiálu a sýr se tam nepřipeče – zbytky pak stačí vymést třeba mašlovačkou. Taky je možnost, že někdo ten povrch prodřel (vidličkou, nožem) a pak to přestalo fungovat. Hlásil jsi tuhle chybu u výrobce? A jsou od toho zdrojáky? :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    16.11.2012 00:35 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Hmm, tak u mě se tam kromě sejra často chytá i kus toho zoastu nebo co to je :) pravda, ten rádoby nepřilnavý materiál je už na několika místech narušen, ale to se stalo až po odstraňování zbytků, které nešly sundat snad ani flexou :)
    16.11.2012 11:28 kaaja | skóre: 24 | blog: Sem tam něco | Podbořany, Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Já jsem experimantálně zjistil, že je to hodně o tom, jaký se koupí toustový chléb. Ten nejlevnější je nakrájený na děsně tenké plátky a hodně děravý (sýr proteče skrz a připeče se to). Začal jsem kupovat trochu draší a ten má plátky tlustší a né tak "řídké". Navíc jsou plátky i větší a tak jsou pěkně do rohu. Takže se chléb přiklopením ani s velkým množstvím náplně neprotrhne a sýr nevyteče.
    PepaSFI avatar 16.11.2012 16:59 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    osvědčilo se mi ty formičky toho zapékače zlehka namastit, potřít mašlovačkou sádlem. Ale ne moc aby to nestékalo. Nic se pak nepřipeče a ta pečená obkládačka pak má lepší, křupavější povrch. Asi by to šlo i máslem, rostlinné oleje bych nezkoušel, ony mají nepříjemnou vlastnost, rády přisychají a blbě se to pak čistí. Jedna kolegyně do toho používá normální pečící papír. Jde použít několikrát, nic se nepřipeče a nemusí se vůbec nic čistit. A kdyby si ten zapékátor někdo teď chtěl pořídit tak doporučuju ten s jednoduchýma čtvercovýma formičkama. Dá se pak do těch chlebíků narvat víc náplně. Ty co mají formičky s trojúhelníkama mají snahu vymáčknout tu náplň tím jak to ten chleba přeskřípává napůl.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    17.11.2012 12:11 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Pak ještě záleží na šikovnosti... doma teď mám ten čtvercový, ale stejně tam neumím narvat tolik věcí, co máti do toho trojúhelníkového :)
    18.11.2012 11:15 tondalevhart
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Chlapci, dostal jsem hlad a zjistil jsem, že nejsem na Rootu, ale na webu Veselá vařečka, což mne takhle v neděli dopoledne dost překvapilo... 3D tiskárny jsou vděčné téma :-D
    18.11.2012 12:27 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Ono hlavně v man zapekac je uvedeno, že se to má zlehka namastit před každým použitím. Jinak se to samozřejmě časem připéká. Jenže kdo dneska čte manuály, žejo...
    xkucf03 avatar 18.11.2012 12:43 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Manuál k tomu mému jsem nečetl, ale zapékám tam vždy nasucho a nikdy se to nepřipeklo – ani když sýr vytekl ven – jde lehce odloupnout/vyklepat. Jediný problém je, když tam vyteče kečup – ten se trochu rozpatlá a je potřeba to vytřít ubrouskem, ale že by se to nějak drsně připeklo, to ne.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    18.11.2012 13:01 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Nepochybně mají různé sendvičovače různě kvalitní povrchy a jsou různě staré, takže těžko generalizovat, třeba pánve mám dvě úplně stejně drahé, a jedna se hned začla loupat, prostě šunt, druhá je už roky ok. Mně se také nikdy nic moc nepřipeklo, docela dobrý je sendvičovač s vyndavacími deskami (lze vyměnit za vaflovací), dobře se plotýnky umyjí. Ale teď mám nevýměnný a je to také dobré :)
    19.11.2012 00:43 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Pečící papír jsem dneska experimentálně vyzkoušel a výsledek dopadl dobře :)
    19.11.2012 13:11 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Ty co mají formičky s trojúhelníkama mají snahu vymáčknout tu náplň tím jak to ten chleba přeskřípává napůl.

    Tím spíš, že man zapekac vyžaduje místo přískřípávání dokonce přímo překrojení chleba, aby nedocházelo k přílišnému namáhání pantů.
    PepaSFI avatar 19.11.2012 17:18 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    i to je možný. Já mám ten co dělá čtvercový obkládačky takže tohle neřeším. Ale co jsem viděl při používání trojúhelníků, nikdo to nepřekrajuje. Nejspíš prostě proto že jak známo, návody čte jen ten kdo si nevěří.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    19.11.2012 21:08 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Ani já to nepřekrajuju, i když jsem četl návod, byť z jiného důvodu. To musí něco vydržet, né... :)
    Dreit avatar 20.11.2012 00:03 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna

    Já tam nacpu celou housku se silnou vrstvou salámu uvnitř a no problem....i když je pravda, že abych to dovřel, tak si na to musim sednout :-D

    Nope
    vencour avatar 15.11.2012 19:39 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Noo já doufam, že si z toho můžem udělat vše, plastovou hračku pro syna třeba? Namaluju, nakreslim, vymyslim ... a mam originální auto ... nebo ne?
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    15.11.2012 06:53 ertwertwe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    ten penis by se dal naplatkovat a krouzky pouzivat jako tesneni do koupelnove baterie.
    15.11.2012 10:47 Atom321 | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Mimochodem, tentokrát se překlad docela povedl. :-)
    Bedňa avatar 15.11.2012 15:03 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Ja by som si nebol taký istý, ešte nedorazil Jan, Marián Kyral, mng, ovoce a kolektív.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Marián Kyral avatar 15.11.2012 17:30 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Co já? Já už tu byl.
    Bedňa avatar 15.11.2012 18:17 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    LOL, tak potom je v poriadku :-D
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    GeoRW avatar 15.11.2012 17:36 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    preklad je OK, ale ten vtip :/ Akoby vo velkom chodili nejake spamy do normalnych tlaciarni
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    Bedňa avatar 15.11.2012 18:20 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Ja som to pochopil tak, že teraz penisy upravujú v GIMPe a potom už budú fotografie "skutočné" :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    17.11.2012 20:05 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Pak je divné, že se ve vtipu nezabývají tím, jak se to pošle. Asi běžnou snail-mail? No možná, reklamní letáky a tak... Myslím, že tentokrát pro změnu vtip není moc logický, spíš se snaží být vtipný za předpokladu, že nad tím člověk nepřemýšlí a jen se zasměje.
    xkucf03 avatar 17.11.2012 20:55 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Copak ty už si nepamatuješ, jak fungoval fax? :-) Někdo ti pošle fax a u tebe se to vytiskne.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Limoto avatar 17.11.2012 21:29 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna

    Dík, právě jsem to celý pochopil :-D

    17.11.2012 22:42 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    A telefon funguje tak, že když mi někdo zavolá, tak je u mne slyšet. Ale 3D tiskárna není fax ani telefon, to je z tohoto pohledu prostě tiskárna. Jistě, při troše snahy mi i na tiskárně může někdo něco vytisknout, ale je to spíš urban legend, než že by se takhle běžně distribuoval spam. O spamech přes fax jsem toho také moc neslyšel (i když jistě nějaké byly). Takže ten komix je tentokrát vážně mimo mísu.
    21.11.2012 11:12 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    au ... přesedni si, ať si uvolníš vedení ;-)

    3D tiskárna není fax, stejně jako normální tiskárna není fax

    ale co je fax? - není to náhodou v principu právě telefon+tiskárna?

    a co se stane, pokud tiskárny nahrazujeme (nebo doplňujeme) 3D tiskárnami? - co takhle fax = telefon + tiskárna3D fax = telefon + 3D tiskárna?

    takže proč vytahuješ nějaké hackování tiskárny, a pak to jako správného straw-mana rozcupuješ, že to se nedělá, když ve skutečnosti o žádném hackování tiskárny nebyla řeč?

    a pokud se ti nezdá, že by se spamovalo faxem (hm, na co se tedy implementovala featura, že příjemce má možnost fax odmítnout, když chodí jen samé "hodné" věci od důvěryhodných odesílatelů ...), tak tu máme ještě jeden fenomén - různí lidé si maily tisknou dřív než se na ně vůbec jen zběžně podívají, z různých důvodů, takže si samozřejmě tisknou i spam, takže opět, když provedeme záměnu tiskárna ⇒ 3D tiskárna, tak si budou tisknout i 3D spam

    pokud ses s žádným takovým člověkem nesetkal (nebo třeba s firmou, která do automaticky generované patičky mailů nepřidává něco ve smyslu "prosím berte ohled na prostředí, zvažte, jestli si tento email opravdu potřebujete vytisknout"), tak ti sice můžu pogratulovat, jaké máš skvělé okolí, ale jinak ti můžu říct, že mimo mísu seš ty a ne komiks :-p
    21.11.2012 21:55 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Hackování tiskárny vytahuji proto, že to je podle mne jediná reálná možnost, jak dostat na 3D tiskárnu spam.

    Ale podle se v komixu mluví buď o masovém rozšíření 3D faxů, na které budou chodit spamy, nebo o tištění spamu "omylem".

    Tedy hack tiskárny i nevyžádaný spam jsem zažil, ne že "se mi to nezdá", jen jsem řekl že to není moc rozšířené, což je jistě pravda. Ale že by si někdo tiskl na tiskárně spam, to jsem ještě neviděl, i když Ti samozřejmě věřím, že to je fenomén :)

    Nesedím si na vedení, jen jsem netušil, že si lidé tisknou spam, toť vše. Asi se pohybuji mezi špatnými lidmi, co spam směrují do spamboxu místo na tiskárnu, mea culpa, exprt.
    Bedňa avatar 24.11.2012 14:45 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    Podľa mňa išlo len o to, že namiesto vákuovej pumpy s neistým výsledkom si kúpiš "ozajstný" veľký penis, len zmena spamu :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    16.11.2012 19:36 Nereknu | skóre: 23 | Neřeknu:)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 924: 3D tiskárna
    podoba s mojo od stratasysu jen nahodna? :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.