abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána dubnová aktualizace aneb nová verze 1.89 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze, že v terminálu lze nově povolit vkládání kopírovaného textu stisknutím středního tlačítka myši. Ve verzi 1.89 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:22 | Nová verze

    Proton, tj. fork Wine integrovaný v Steam Play a umožňující v Linuxu přímo ze Steamu hrát hry určené pouze pro Windows, byl vydán ve verzi 9.0-1 (𝕏). Přehled novinek se seznamem nově podporovaných her na GitHubu. Aktuální přehled her pro Windows běžících díky Protonu také na Linuxu na stránkách ProtonDB.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:33 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.78.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání na GitHubu. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:22 | Bezpečnostní upozornění

    Služba Dropbox Sign (původně HelloSign) pro elektronické podepisování smluv byla hacknuta.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 11:00 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 8.0 textového editoru GNU nano (Wikipedie). Podrobný přehled novinek a oprav v oznámení v diskusním listu info-nano nebo v souboru ChangeLog na Savannah. Volbou --modernbindings (-/) lze povolit "moderní" klávesové zkratky: ^C kopírování, ^V vložení, ^Z vrácení zpět, … Tato volba je aktivována také pokud binárka s nano nebo link na ni začíná písmenem "e".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    1.5. 23:22 | IT novinky

    Před 60 lety, 1. května 1964, byl představen programovací jazyk BASIC (Beginners' All-purpose Symbolic Instruction Code).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    1.5. 22:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 12.0 minimalistické linuxové distribuce (JeOS, Just enough Operating System) pro Kodi (dříve XBMC) a multimediálního centra LibreELEC (Libre Embedded Linux Entertainment Center). Jedná se o fork linuxové distribuce OpenELEC (Open Embedded Linux Entertainment Center). LibreELEC 12.0 přichází s Kodi 21.0 "Omega".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    1.5. 12:55 | Nová verze

    Microsoft vydal novou velkou aktualizaci 2404.23 v září 2019 pod licencí SIL Open Font License (OFL) zveřejněné rodiny písma Cascadia Code pro zobrazování textu v emulátorech terminálu a vývojových prostředích.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    1.5. 05:33 | Nová verze

    OpenTofu, tj. svobodný a otevřený fork Terraformu vzniknuvší jako reakce na přelicencování Terraformu z MPL na BSL (Business Source License) společností HashiCorp, bylo vydáno ve verzi 1.7.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci. Vypíchnout lze State encryption.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 23:55 | Humor

    Spouštět webový prohlížeč jenom kvůli nákupu kávy? Nestačí ssh? Stačí: ssh terminal.shop (𝕏).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (13%)
     (31%)
     (38%)
     (19%)
    Celkem 16 hlasů
     Komentářů: 3, poslední včera 19:48
    Rozcestník

    Dotaz: XGL: hw nároky

    16.5.2006 20:11 ts
    XGL: hw nároky
    Přečteno: 80×
    Mám PC 1200MHz, 256MB RAM a starou TNT Vanta 16MB. Rozchodím na tom XGL v SuSE 10.1?

    Odpovědi

    16.5.2006 20:21 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XGL: hw nároky
    Zkontroluj seznam podporovaných grafických karet na gentoo-wiki.com.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    David Watzke avatar 16.5.2006 20:24 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XGL: hw nároky
    Docela o tom pochybuju... hlavně kvůli grafice.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    andree avatar 16.5.2006 20:37 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XGL: hw nároky
    nechapem na co treba vykonnu grafiku... kvoli zobrazeniu 10-20 trojuholnikov? je pravda ze su na nich dost bigga textury, ale aby to tnt2 nedala aspon na nejakych 30fps... ked uz da q3a celkom dobre - a to ma ine naroky :)
    David Watzke avatar 16.5.2006 20:39 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XGL: hw nároky
    16MB TNT2 dá celkem dobře Q3A? Tak to je hodně subjektivní názor...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    16.5.2006 20:50 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XGL: hw nároky
    kolko ludi, tolko chuti. este mam v zivej pameti ako som hral quake I/II cez software renderer a potom ten priepastny rozdiel na Voodoo (rush) pri 640x480. ale Vanta, by som si uz dovolil pochybovat aj ja. ovladace od vyrobcu boli dobre, ale mesa tiez.
    andree avatar 16.5.2006 22:17 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XGL: hw nároky
    subjektivny nazor.. ja sa o tom hadat nebudem, je mi to uprimne jedno... ale minimalne poziadavky si myslim splna ta grafika dooost dobre... a nie kazdy potrebuje uchvatnych >180 fps (hlavne ked napr. lcd da 60, ze)... ale o to tu nejde, vsak ;-) ide stale o 20 trojuholnikov...
    16.5.2006 23:13 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XGL: hw nároky
    Dá. A to i na mnohem horších strojích. I na K6-II 500 MHz s 256 MB RAM z toho jde vytáhnout 25 fps (což je hranice plynulosti).
    17.5.2006 00:09 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XGL: hw nároky
    A hranice hratelnosti je okolo 10 FPS. Když teď vezmu okno a začnu ho rychle šoupat sem a tam, tak jede CPU na 100 % a stejně to nestíhá. Kdybych měl XGL a grafika to akcelerovala, tak by to bylo pocitově stejně pomalý s tím drobným rozdílem, že CPU by se flákalo a tím pádem mohlo počítat něco důležitějšího. A v tom je/bude IMO největší přínos XGL.
    17.5.2006 00:41 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XGL: hw nároky
    To určitě jo, možná by to bylo i rychlejší - GPU je na obdobný operace stavěný, CPU je univerzálnější.
    Jan Zahornadsky avatar 17.5.2006 03:33 Jan Zahornadsky | skóre: 22 | blog: hans_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XGL: hw nároky
    Grafika výkonná ani tak být nemusí, je však důležité, aby bylo dost paměti na textury a u tohoto kousku se právě o to bojím. Jedno okno může mít klidně 1MB (nekomprimované), takže to moc světle nevidím :-(

    I když je otázka, jak ta karta umí odswapovat textury (do RAM). Ale žiji v domnění, že to umí až modernější karty a navíc i to jen některé.
    Actually, I was half an hour into the pointer scripting documentation when she got dressed and left.
    16.5.2006 20:28 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XGL: hw nároky
    Max avatar 16.5.2006 23:41 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XGL: hw nároky
    Osobně jsem zkoušel Xgl na 2600+ Sempron + GF2MX400 64MB a jelo to všechno pěkně plynule, zkoušel jsem spouštět i videa, zprůhledňovat a všechno možný a jelo to. Řekl bych, že výkonově by ta tnt měla stačit, druhou věcí je ovšem podpora samotné karty v xgl. Jak už tady padlo, jukni na wiki, tam je seznam podporovaného HW+použité vreze ovladačů. Nebo rovnou stáhni korooru a vyzkoušej si to ;-)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.