abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 03:33 | Zajímavý software

    AI Claude Code od Anthropicu lépe rozumí frameworku Nette, tj. open source frameworku pro tvorbu webových aplikací v PHP. David Grudl napsal plugin Nette pro Claude Code.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:11 | Nová verze

    Byla vydána prosincová aktualizace aneb nová verze 1.108 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.108 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:44 | IT novinky

    Na lasvegaském veletrhu elektroniky CES byl předveden prototyp notebooku chlazeného pomocí plazmových aktuátorů (DBD). Ačkoliv se nejedná o první nápad svého druhu, nepochybně to je první ukázka praktického použití tohoto způsobu chlazení v běžné elektronice. Co činí plazmové chladící akční členy technologickou výzvou je především vysoká produkce jedovatého ozonu, tu se prý podařilo firmě YPlasma zredukovat dielektrickou

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    včera 16:33 | Zajímavý projekt

    Patchouli je open source implementace EMR grafického tabletu (polohovací zařízení). Projekt je hostován na GitLabu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:11 | IT novinky

    Český Nejvyšší soud potvrdil, že česká právní úprava plošného uchování dat o elektronické komunikaci porušuje právo Evropské unie. Pravomocným rozsudkem zamítl dovolání ministerstva průmyslu a obchodu. To se teď musí omluvit novináři Českého rozhlasu Janu Cibulkovi za zásah do práv na ochranu soukromí a osobních údajů. Ve sporu jde o povinnost provozovatelů sítí uchovávat údaje, ze kterých lze odvodit, kdo, s kým a odkud komunikoval.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 02:11 | Komunita

    Google bude vydávat zdrojové kódy Androidu pouze dvakrát ročně. Ve 2. a 4. čtvrtletí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.1. 17:22 | Zajímavý článek

    Bezpečnostní specialista Graham Helton z Low Orbit Security si všímá podezřelých anomálií v BGP, zaznamenaných krátce před vstupem ozbrojených sil USA na území Venezuely, které tam během bleskové speciální vojenské operace úspěšně zatkly venezuelského diktátora Madura za narkoterorismus. BGP (Border Gateway Protocol) je 'dynamický směrovací protokol, který umožňuje routerům automaticky reagovat na změny topologie počítačové sítě' a je v bezpečnostních kruzích znám jako 'notoricky nezabezpečený'.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 9
    7.1. 06:11 | Nová verze

    Společnost Valve aktualizovala přehled o hardwarovém a softwarovém vybavení uživatelů služby Steam. Podíl uživatelů Linuxu dosáhl 3,58 %. Nejčastěji používané linuxové distribuce jsou Arch Linux, Linux Mint a Ubuntu. Při výběru jenom Linuxu vede SteamOS Holo s 26,32 %. Procesor AMD používá 67,43 % hráčů na Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    7.1. 05:55 | IT novinky

    V Las Vegas probíhá veletrh CES (Consumer Electronics Show, Wikipedie). Firmy představují své novinky. Například LEGO představilo systém LEGO SMART Play: chytré kostky SMART Brick, dlaždičky SMART Tagy a SMART minifigurky. Kostka SMART Brick dokáže rozpoznat přítomnost SMART Tagů a SMART minifigurek, které se nacházejí v její blízkosti. Ty kostku SMART Brick aktivují a určí, co má dělat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.1. 18:33 | Bezpečnostní upozornění

    Vládní CERT (GovCERT.CZ) upozorňuje (𝕏) na kritickou zranitelnost v jsPDF, CVE-2025-68428. Tato zranitelnost umožňuje neautentizovaným vzdáleným útočníkům číst libovolné soubory z lokálního souborového systému serveru při použití jsPDF v prostředí Node.js. Problém vzniká kvůli nedostatečné validaci vstupu u cest k souborům předávaných několika metodám jsPDF. Útočník může zneužít tuto chybu k exfiltraci citlivých

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (1%)
     (4%)
     (0%)
     (10%)
     (22%)
     (4%)
     (5%)
     (3%)
     (11%)
     (54%)
    Celkem 297 hlasů
     Komentářů: 7, poslední včera 15:35
    Rozcestník

    Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem

    Banshee (postavený nad Mono) způsobuje vývojářům Ubuntu nepříjemnosti. Nefunguje na ARM, nepodporuje GTK+ 3 a jeho odstraněním z instalačního CD by se uvolnilo mnoho místa (protože by zmizelo celé Mono). Zároveň by se pak nemuselo Mono u LTS vydání udržovat po dobu pěti let. Navíc Rhythmbox už byl na GTK+ 3 portován. Proto se Rhythmbox asi na CD vrátí.

    7.11.2011 12:06 | Luboš Doležel (Doli) | Komunita


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    7.11.2011 12:34 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    Kazde odstranenie Mona a Mono aplikacii je dobre riesenie. Nic proti ludom za danymi Mono projektami, ale v defaultnej instalacii to naozaj nema co hladat.
    7.11.2011 12:59 polymorf | skóre: 14 | blog: tar_zxpf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    Imho tu skor ide o odkazy na platenu hudbu za ktory si ubuntu uctuje marzu a neochotu toho ktoreho projektu ku takymto zmenam, pozadie celej kauzy ale detailne nepoznam, len to tu hadzem ako flamebait.
    7.11.2011 13:06 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    Tyhle rozepře nemýlím-li se stály právě za přechodem Rhythmbox -> Banshee. Aktuální důvody k přechodu zpět vypadají celkem objektivně (pokud nejsou jen zástupné).
    Migi avatar 7.11.2011 13:10 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    aneb prncip znovuobjevování kola
    7.11.2011 13:29 Václav Pávek | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    Souhlasím, ve výchozí instalaci by měl být pouze svobodný SW a jednoduchý instalátor nesvobodných ovladačů a kodeků (každá nesvobodná část samotné povolení tj, kodeky, drivery, ostatní sw)
    vain avatar 7.11.2011 13:46 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    Tak Mono nesvobodné není, respektive ještě se do něj Microsoft nepustil.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Salamek avatar 7.11.2011 14:00 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    ale nic mu v tom nebrani...
    zabiti mona (Microsoftem) pri momentalni penetraci by OSS a Linuxu moc skody nezpusobilo (spise Microsoftu a C# samotnemu), myslim ze M$ ceka na trosku vetsi penetraci v OSS komunite aby nas mohl radne zmasakrovat :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    vain avatar 7.11.2011 14:05 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    To se nedočká. Největším hráčem je podle mě RedHat, a tam se nechali několikrát slyšet, že Mono jedině přes jejich mrtvolu.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Salamek avatar 7.11.2011 14:45 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    jj, v RH maji alespon mozek, zatim co v Canonicalu stale maji nepochopitelne sado-maso-chysticke choutky cpat mono + mono apps na default instalaci
    navic stale bojuji s velikosti instalacniho iso pro CD dokonce vyhodi gimp ale 30MiB mono si tam v pohode nechaji
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    8.11.2011 01:42 Bubak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    Hovno, Redhat masivne investoval do Javy (JBoss) a nechce si to rozhazet s Oraclem
    Bedňa avatar 7.11.2011 16:18 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    Mono je slobodné, takže keď uzavrú nejakú novú verziu stále sa dá forknuť pôvodná open source. Aj napriek tomu sa čudujem človeku, ktorý si vyberie tento jazyk/IDE na vývoj pre Linux, to fakt vyzerá zhovadile. Na portáciu projektov je to ale fajn a určite v tomto smere je dobré že existuje.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    7.11.2011 13:56 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    Jsem asi zaspal, ale tomboy, který byl monu, už v default instalaci není?
    Vojtěch Trefný avatar 7.11.2011 14:03 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    Je, ale má být také vyhozen. Čím (a jestli) bude nahrazen jsem se ještě nikde nedočetl.
    vain avatar 7.11.2011 14:06 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    To asi zvládne nahradit Gnote.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    7.11.2011 14:17 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    Gnote je fajn. :)
    8.11.2011 12:16 nail
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    gnote uz vie sync s u1?
    vain avatar 8.11.2011 12:28 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    Už umí u1 sync s gnote?
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    7.11.2011 14:09 m44
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    mozno gnote http://live.gnome.org/Gnote
    Michal Fecko avatar 7.11.2011 14:48 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    Keby tým Ubuntu zahradníčil vyzeralo by to asi takto: zaseje na záhradku, počká kým to začne klíčiť, preorie to, znova zasadí, už ani nečaká na klíčky, preorie to a znova zasadí :-)
    7.11.2011 14:59 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    A este milion kecov okolo toho. A finalny produkt nikde. :D
    Josef Kufner avatar 8.11.2011 01:10 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    "Finální produkt" a Linux nejde moc dohromady.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    little.owl avatar 7.11.2011 15:30 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    "Zároveň by se pak nemuselo Mono u LTS vydání udržovat po dobu pěti let."

    Sakra.

    Co tedy Ubuntu na LTS po dobu peti let podporuje? Tech par aplikaci na instalacnim CD? Pokud ano, pak je cele LTS temer k nicemu.

    Jak v praxi vlastne vypada LTS support? Backportuji bugfixy a drivery jako RHEL/CentOS?
    A former Red Hat freeloader.
    Bedňa avatar 7.11.2011 16:14 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    Áno pečú si svoje jadro.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Luboš Doležel (Doli) avatar 7.11.2011 16:23 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    Tohle mě taky překvapilo. Taky jsem si myslel, že podporují víceméně vše.
    7.11.2011 16:36 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    Ne, jen to, co balí přímo Canonical, takže jen jádro a nějaké základní nástroje. Dokonce i na prostředí se celkem rychle po vydání vykašlou.
    little.owl avatar 7.11.2011 16:52 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    Tak to je horsi nez jsem si myslel.
    A former Red Hat freeloader.
    Vojtěch Trefný avatar 7.11.2011 19:28 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    "Podporují" všechny balíky v repozitářích. Podpora ale znamená, že jen zařazují opravné verze, nové funkce se nepřidávají. Navíc to platí jen první tři roky, další dva už pak jen a pouze opravy chyb. Ona formulace "Canonical podporuje" tam sice je jen u balíků v zákl. instalaci a pár dalších věcí, ale tam jde o to, že balíky v universe balí lidi z komunity, ne z Canonicalu a tudíž Canonical logicky nemůže stoprocentně zaručit, že někdy ty opravné verze bude pravidelně a včas balit. Nebo je taky docela dobře možné, že během těch pěti let spousta projektů zanikne a co pak, že? Takhle to tam je především kvůli komerční podpoře.
    Ravensun avatar 7.11.2011 16:26 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    Zaplať tomu nahóře! Už nebudu muset doinstalovávat Rhythmbox a odinstalovávat Banshee. Ještě kdyby v Rhythmbox byl ekvalizér a bylo by to ideální.
    Gentoo je můj poslední velký linux test...
    7.11.2011 18:35 pacholik | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    jsou efektivnější nástroje na ničení hudby, třeba rm
    printf 'čapí' | tee /dev/stdin
    7.11.2011 23:32 JoHnY2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    Nech bejt, nekdy jsou u PC tak strasny repracky, ze ekvalizer vazne pomaha, protoze si s nim muzes srovnat zkroucenou charakteristiku. Ja osobne ho nikdy nepotreboval, ale holt s 3 pasmovejma bednama a starym highend recieverem nemam zrovna bezny ozvuceni. :-D
    Ravensun avatar 8.11.2011 08:48 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    no někdy to pomůže i na laptop rádoby reproduktorech :)
    Gentoo je můj poslední velký linux test...
    8.11.2011 12:05 motyq
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    Na ekvalizer doporucuju system-wide pulseaudio ekvalizer https://launchpad.net/~nilarimogard/+archive/webupd8

    Nevim proc ale kdyz jsem pouzival ekv v ruznych prehravacich, tak dostavalo cpu docela zahul (notebook dell, core i5) pripadne ta hudba znela jak kdybych ji jeste tak 284x prekodoval z a do mp3.

    Tenhle pulse ekvalizer mi funguje pekne a nezpusobuje zadnou zatez - jede to pres ldspa filtry v pulseaudio (a jak jiz nazev napovida je to system-wide)

    h.
    Ravensun avatar 8.11.2011 12:52 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    Díky moc zkusím
    Gentoo je můj poslední velký linux test...
    7.11.2011 16:45 Jiří
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    Škatubuntu, hejbejte se... :-)
    Sešívaný avatar 7.11.2011 20:17 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    Spíš nechápu tu koncepci. Mění ty aplikace jako ponožky. To ty důvody, pro které Banshee vyřazují, před půl rokem neznali?
    7.11.2011 20:21 Radim Kolář | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    Ale znali ale nemeli s tim prakticke zkusenosti. Proste odhali ze jim nebudou tam moc vadit, ale ukazalo ze se jim vadi vic nez cekali.
    Vojtěch Trefný avatar 7.11.2011 23:19 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    Ono to občas funguje tak trochu stylem, že kdo je víc slyšet, tomu se vyhoví -- někdo (vývojář) prostě navrhne, že XY je super aplikace a měla by být v základní instalaci a když mluví rozumě a dlouho, tak si to prosadí a pokud to není nějaká "superklíčová" věc, tak se nad tím zas tolik nepřemýšlí.
    little.owl avatar 8.11.2011 01:10 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    Ona bezkoncepnost vysvetluje, proc nove veci formujici Linux jsou vesmes vyvijeny mimo Ubuntu; takhle se totiz neda dlouhodobe pracovat.
    A former Red Hat freeloader.
    7.11.2011 20:31 Radim Kolář | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše odvozena distra
    Mne spis zaujalo v tech poznamkach tohleto - http://www.ubuntu.com/project/about-ubuntu/derivatives

    To je fakt jeste nenapadlo dat do instalaku volbu default windows manageru? Je totiz videt, ze si lidi kvuli jinymu default win manageru i nainstaluji cosi co je mnohem mene odladene. Takhle to totiz vypada, ze si uzivatel musi vybrat jednu z moznosti - on ale muze mit klidne v ubuntu aj KDE aj GNOME.

    Podle mych zkusenosti si uzivatele vybiraji distro podle podpory HW. Nainstaluji si to na notas a kdyz vsechno chodi out-of-box tak si to tam uz nechaji.
    8.11.2011 00:20 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: odvozena distra
    By se jim to pak všechno nevešlo na tu stříbrnou placičku...
    8.11.2011 08:33 Radim Kolář | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: odvozena distra
    Ale proc to dohaje nedaj na DVD jako vsechny ostatni distra?

    To oni si mysli ze nekde v africe budou mit jen CD a ne DVD vypalovacky? To dneska uz je vsude. Navic to jde instalovat i z flesky. Kolik problemu si uz udelali jen tim ze porad chteji aby to bylo na jednom CD.
    belisarivs avatar 8.11.2011 21:11 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: odvozena distra
    Ale proc to dohaje nedaj na DVD jako vsechny ostatni distra?
    Nenapadlo te nekdy, ze Ubuntu je uspesne prave proto, ze nedela vse jak ostatni distra?

    Mne treba vyhovuje, ze je akorat na CD. Jednoducha instalace a pak si doinstaluju co potrebuju.
    IRC is just multiplayer notepad.
    vain avatar 9.11.2011 06:25 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: odvozena distra
    Od toho je netinst, které má snad každé distro a vejde se také na CD. Ne jen že si doinstaluješ, co potřebuješ, ale nemusíš vyhazovat hovadiny, co nepotřebuješ.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Ravensun avatar 9.11.2011 08:58 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: odvozena distra
    Ale net instalace není livecd.

    Jinak mě také vyhovuje CD instalačka než DVD instalačka. Přecijenom 700MB je stažené dříve jak 2GB nebo tak něco. Nemám totiž UPC jen takové šidlátko 4Mbit/sec ADSL
    Gentoo je můj poslední velký linux test...
    vain avatar 9.11.2011 09:32 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: odvozena distra
    Jo vlastně, já zapomínám, že jsou takoví, co si na LiveCD teprve zkoušejí, jestli to vůbec nainstalují, to pak jo. Jinak 700MiB je sice dříve, ale potom stejně stahuješ kdo ví kolik aktualizací a lokalizační balíky. Úspora je podle mě tedy tu tam (a 2GiB by bylo opravdu hoodně aplikací si myslím =)). 4Mbit není zas takové šidlátko, znám větší ;-)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    GeoRW avatar 8.11.2011 10:21 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    To im skutocne skoro doslo, ze udrzovat ten paskvil Mono kvoli dvom aplikaciam, ktore sa daju bez problemov nahradit, je nezmysel.
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    robotics avatar 8.11.2011 17:35 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    Já furt nevím.. Banshee? Exaile? Rhytmbox?... .asi to poslední...
    9.11.2011 12:00 Michalxo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    A co tak Guayadeque? Ma to otrasny nazov, ale je to zatial asi najlepsi prehravac z banshee, rhytmbox, exaile, guayadeque. ;)
    10.11.2011 12:09 Hue | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    Quod Libet si zkoušel?
    robotics avatar 10.11.2011 18:27 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banshee může být v Ubuntu nahrazeno Rhythmboxem
    Vyzkouším oboje.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.