abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 14:22 | IT novinky

    Před 25 lety zaplavil celý svět virus ILOVEYOU. Virus se šířil e-mailem, jenž nesl přílohu s názvem I Love You. Příjemci, zvědavému, kdo se do něj zamiloval, pak program spuštěný otevřením přílohy načetl z adresáře e-mailové adresy a na ně pak „milostný vzkaz“ poslal dál. Škody vznikaly jak zahlcením e-mailových serverů, tak i druhou činností viru, kterou bylo přemazání souborů uložených v napadeném počítači.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    3.5. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 5.0.0 svobodného multiplatformního nástroje BleachBit (GitHub, Wikipedie) určeného především k efektivnímu čištění disku od nepotřebných souborů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (8%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 526 hlasů
     Komentářů: 22, poslední včera 10:06
    Rozcestník

    Bitcoin klesl na 13 000 dolarů

    Hodnota Bitcoinu, decentralizované kryptoměny, klesla za posledních 5 dní z téměř 20 000 na 13 000 dolarů [reddit].

    22.12.2017 14:22 | Ladislav Hagara | IT novinky


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    22.12.2017 14:56 mica
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Je to šaškárna.
    22.12.2017 15:04 ram3n
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Pan Filip Jirsák měl, jako vždy, pravdu.
    22.12.2017 17:02 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    A uzivatel snajpa prisel o uspory na duchod. ;-]
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    22.12.2017 17:09 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Třeba ne… Zatím to nevypadá, že by tohle byla poslední bitcoinová bublina. Navíc ta bublina pořád ještě úplně nesplaskla.
    22.12.2017 15:09 Ladislav Hagara | skóre: 105 | blog: Ride the Raven
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    12 000
    xkucf03 avatar 22.12.2017 15:28 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Čas nakupovat :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    22.12.2017 15:33 ram3n
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Ještě počkej, padá to volným pádem, teď už jen 11k
    22.12.2017 19:52 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Až to bude mezi 7,5 - 10k :-)
    xkucf03 avatar 22.12.2017 20:01 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů

    BTW: stihl jsi něco prodat na vrcholu nebo jsi čekal, až to bude přes 20 000 a nedočkal ses? :-D

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    22.12.2017 20:23 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Děláš si srandu? Jak bych to mohl nestihnout? Poslední týden jsem nedělal nic jiného než seděl na GDAX, skoro jsem nespal :D:D Prodal jsem za 19 500 USD / BTC, podstřelil jsem trh o cca 250 USD na BTC; ale neprodával jsem všechno. Z orderbooku na GDAX bylo jasné že to na 20k nevyleze, byly tam sale ordery za víc než 200M USD.
    22.12.2017 20:52 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    BTW cca 7M EUR stačí prodat abychom byli na 8400 EUR což dělá těch 10k USD; už jsem hodil order :)
    xkucf03 avatar 23.12.2017 13:02 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Včera to bylo na coinmarketcap.com celé červené, dneska už to je celé zelené a jde to zpátky. Těch „7,5 - 10k“ by se člověk fakt jen tak nedočkal ;-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    24.12.2017 12:49 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Je milé vidět, jak lidé, co kritizují současný finanční systém, dělají s BTC přesně to, co na finančním systému kritizují.
    Quando omni flunkus moritati
    24.12.2017 13:01 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Franta někdy kritizoval volný obchod?!
    22.12.2017 17:24 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Děcka vybíraj na dárky... a rodiče a prarodiče digitální licencí neohromíš, staré struktury chtějí cosi hmatatelného, jenom děckám stačí za celoroční dřinu jakási číselka :-D
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    22.12.2017 18:11 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Myslíš vkladnú knižku v ktorej je napísané číselko reprezentujúce peniaze ktoré už banka nemá lebo ich požičala niekomu inému?
    22.12.2017 19:03 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Ne, třeba pozemky, nemovitosti, šperky, nebo zlaté zuby
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    22.12.2017 19:27 uhlobaron
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Mladý pane, viděl jste někdy důl? To je díra v zemi, chodby tak a tak. Prosím, důl se může zatopit, zasypat, ale nikdo vám ho nemůže vzít!
    otasomil avatar 22.12.2017 19:42 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Spousty let mam v hlave financne ekonomicky hlavolam viz nize:
    Mame 3 hromadky penez: po 10 000 Kc 100 000 Kc a 1 000 000 000 Kc a nasim ukolem je smysluplne investovat ci ulozit do neceho smysluplneho a operativne pouzitelneho. Nikdo mi nikdy nedokazal dat uspokojivou odpoved. Nakonec jsem si odpoved udelal sam. Neresit vysku castky a pouzit je k zivotu protoze to je to jediny co vlastne dava smysl proc tu jsme. Jednoduse receno kupovat jen to co clovek potrebuje protoze cim vic toho mame kolem sebe tak tim vic jsme uvezneni. Myslime si resp. je nam to vtloukano ze potrebujem toto a tamhleto... ale tohle neni vubec pravda a neudela nas to stastnymi. Vlastnictvi kryptomeny nas taky neudela stastnymi ale rozhodne nas to nezatezuje tak jako hmotne statky nad ramec toho co vlastne potrebujeme k zivotu.
    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    22.12.2017 21:07 BigBoss
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Na vlastnictvi kryptomeny urcite poleti nejaka potrhla stabajzna. Po deseti pivech mzete hrat hru "hadej, kde mam schovanou kryptomenu".
    23.12.2017 00:37 Roman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Proboha vy to opravdu delate kvuli zenskych? :D Vzdyt to sou jen vyuzivajici mrchy, bude se pred vami pretvarovat, dokud platite a mezitim suka s jinym... Dneska uz neumi ani varit. :/
    23.12.2017 00:40 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    To říká každý lůzr. A pak ještě dneska je těžká doba a ta dnešní mládež.. :-) Všechny ženské co jsem poznal vařit uměly. Nesmíš hledat mezi zoufalkama. Nebo musíš připlatit, no. Socky nemá nikdo rád.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    23.12.2017 11:14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Problém je, že ten, kdo dělá podobné věci kvůli ženským většinou lůzr je.
    23.12.2017 12:55 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    A kdo co dělá kvůli ženským??? Nevidím nic takového. Že mají ženské rády prachy je fakt. Kdo nemá.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    23.12.2017 14:58 Barrron
    Rozbalit Rozbalit vše Holka
    Včera se se mnou rozešla holka. Ale dneska už jsem sbalil novou, protože už mám zase přes mega :-D
    22.12.2017 19:22 YY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Poslední dva týdny se pouze přerozděloval majetek.

    Každá koruna na něčím účtu byla vykoupena korunou, která z jiného účtu zmizela.
    A to včetně zisků burz.
    23.12.2017 19:27 Sinuhet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    O tom to přeci je. To není týmová práce :-D

    Každý dolar, který jsem na tom vydělal, je dolar někoho, kdo na tom prodělal. S tím rizikem jsme do toho šli snad všichni dobrovolně a vědomě.
    23.12.2017 23:09 YY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    A většina z nich byla stejně schopná, věnovala tomu stejně času, a věděli o tom stejně.
    Takže je to něco jako ruleta....
    23.12.2017 23:18 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Nějaký rozdíl oproti těm co obchodují s futures, dluhopisy, akciemi, ETFky,...?
    23.12.2017 23:50 YY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Vidím dva možné rozdíly.:
    1) Lidé do bitcoinu obvykle investují své peníze, což rozumný investor na burze nedělá. Ten investuje peníze cizí.
    2) S akciemi občas obchoduje i někdo, kdo ví, jak to v obchodované firmě vypadá. Často to pak někdo označí za insider trading a snaží se toho člověka potrestat... :-X

    Pokud se na někoho nevztahuje ani jeden z rozdíů, pak žádný rozdíl nevidím.
    24.12.2017 08:12 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    1) Lidé do bitcoinu obvykle investují své peníze, což rozumný investor na burze nedělá. Ten investuje peníze cizí.
    To není investor na burze, ale burzovní makléř, neboli broker.
    24.12.2017 08:46 YY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Oka, to je asi ten pojem co jsem hledal, byť pro investora to platí taky:
    "Investor je investiční fond, banka, penzijní fond, pojišťovna nebo fyzická osoba"
    24.12.2017 13:34 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Pojišťovny investují vlastní kapitál; investiční fond, banka a penzijní fond nakupují aktiva na základě peněz které dostanou od investora na základě pokynů investora - přestože ten třeba říká pouze "nakupte svým jménem tento balík aktiv a já ho budu držet jako tento fond".
    24.12.2017 15:24 YY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    U které banky, či penzijního fondu mohu rozhodovat o tom, jak budou investovat vložené peníze?
    24.12.2017 15:27 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    U kterékoli na základě toho do jakých podílových fondů, či jiných investičních instrumentů investuješ. Skladba aktiv v jednotlicých podílových fondech jejichž podílové listy nakupuješ je pravidelně zveřejňovaná.
    24.12.2017 18:48 YY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    I když si u banky jen zřídím účet?

    Ano. A pokud jsem srovnatelně dobrý, jako lidé spravující ten fond, a věnuji tomu srovnatelné množství času jako oni, tak i můžu pochopit, cože se to tam vlastně děje, a jesti to dělají dobře.
    24.12.2017 18:56 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Banky neinvestují prostředky na depozitních účtech klientů do spekulativních aktiv, ty se ukládají na depozitní účty u ČNB jako zástava za nové peníze, které ty banky vydají ve formě úvěrů.
    24.12.2017 19:00 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    A pokud jsem srovnatelně dobrý, jako lidé spravující ten fond, a věnuji tomu srovnatelné množství času jako oni, tak i můžu pochopit, cože se to tam vlastně děje, a jesti to dělají dobře.
    Nebo se muzes zeptat sve kocky.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    24.12.2017 15:25 YY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Co se pojišťoven a investičních fondů týká, tam ti lidé taky neinvestují "své" peníze, ale peníze své firmy.
    24.12.2017 15:28 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Jasně a Škoda Auto nevyrábí auta, vyrábí je zaměstnanci firmy, subdodavatelé a stroje, které ta firma nakoupila; ještě nějakou hloupou, naprosto zbytečnou připomínku by si měl?
    24.12.2017 18:47 YY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Takže investovat peníze firmy ve které pracuji je totéž jako investovat své celoživotní úspory?
    24.12.2017 18:54 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Pojišťovny a investiční fondy investují SVÉ peníze, přestože to jejich jménem činní lidé v zaměstnaneckém poměru vůči té instituci.
    otasomil avatar 22.12.2017 19:28 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Vybiraji se prachy na vanocni darky. Klasika. Leden - unor to bude zase zpet na 20 000 USD.
    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    xkucf03 avatar 22.12.2017 19:34 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Vybiraji se prachy na vanocni darky.

    Není to moc na poslední chvíli?

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    otasomil avatar 22.12.2017 19:44 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Z meho pohledu je to pozde ale z pohledu mas je to bezny. Prijde mi normalni darky koupit v prubehu roku. Ostatnim prijde normalni 23, 24.12 jit nakupovat.
    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    22.12.2017 22:05 ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Mně tedy přijde normální dárky nekupovat vůbec.
    22.12.2017 22:07 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    o exotech řeč nebyla :-)
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    23.12.2017 00:39 Roman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Mne taky. Bohuzel to nekteri vyzaduji. Ale az mi rodice jednou zemrou, odstehuju se a zadne Vanoce uz resit nebudu.
    otasomil avatar 23.12.2017 10:00 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Ale az mi rodice jednou zemrou...
    To se nerika/nepise!!!
    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    23.12.2017 10:14 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Proč? Každý jednou umřeme, proč by se o tom nemělo mluvit?
    otasomil avatar 23.12.2017 20:29 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    No protoze se nerika az nekdo umre. Zni to jakoze na smrt rodicu cekate. Rado se to obraci proti a rodice pohrbivaji pak sve deti.
    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    23.12.2017 22:13 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Nepochopil jste to, on na to zcela zjevne ceka. Hadam, ze ted se nas jeste zepta, co je na tom spatneho.
    ⧠ A = 0 avatar 28.12.2017 14:20 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    +1. Raději něco pošlu na charitu než kupovat ostatním hovadiny na svátek kapitalismu.
    Nevolte zmrdy.
    eagle.metawerzum avatar 22.12.2017 19:47 eagle.metawerzum | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Byli v práci všichni. Nestíhali zajít do obchodů ;-)
    Bonvolu alsendi la pordiston. Lausajne estas rano en mia bideo!
    23.12.2017 17:07 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Tomu fakt věříš? BTC není platidlo, momentálně je k tomu účelo dokonce nepoužitelný. Je to jenom neregulovaná spekulace, cenu vyhnali nahoru čistě jen spekulanti, který kalkulují/kalkulovali, že to půjde ještě vejš. Když vystřízliví, tak všechno prodají. Respektive budou najednou chtít prodat, ale nejspíš zjistí, že to tak rychle, jak by potřebovali nejde...

    Je mi líto normálních lidí, kteří se do toho nechali zatáhnout a přijdou o úspory.
    xkucf03 avatar 23.12.2017 17:15 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Riskantní investice
    Je mi líto normálních lidí, kteří se do toho nechali zatáhnout a přijdou o úspory.

    Mně jich líto není. O BTC (ve smyslu investice) se vždy mluvilo jako o vysoce riskantní investici. Jestli do toho někdo nacpal tolik procent svého majetku, že to ohrozí jeho živobytí, tak je to blbec a nic jiného si nezaslouží.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    23.12.2017 19:42 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Riskantní investice
    To je dost iluzorní názor. Spousta lidí holt není tak informovaná, nebo nemá dost silnou vůli, aby odolala slibům s masivním zhodnocením. Média myslím před tou pochybnou povahou Bitcoinu dost nevarují, některý finančnický média naopak přiživujou, protože to dělá kliky.

    To, že někdo naletí, neznamená, že si zasloužil naletět! (Řek bych, že je to takovej alibismus aby se člověk nemusel vciťovat do cizího neštěstí, což není moc příjemná věc.) Nezapomeňte, že kolikrát ti lidi maj rodiny, někdy se třeba zoufale snaží vydělat víc, aby pro ně mohli pořídit vlastní bydlení, poslat děti do lepší školy a tak dál... Když člověk nemá moc peněz, tak je pořád pod tlakem a je dost těžký těmhle pokušením odolat, protože si furt říká, že musí něco udělat, aby ty peníze nějak sehnal. A když pak někde čte na webu jak se tam frikulín holedbá tím, že z toho má iks milionů a že proč lidi někde dřoujako blbci, no tak to je dost hořkej pocit.

    Nemluvě o tom, že si na BTC zdá se teď lidi půjčujou a to může být průser jak mraky, protože jejich krach se pak promítne do krachů ve finanční sféře a la hypoteční krize. A to si pak odsere celej svět.
    23.12.2017 19:50 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Riskantní investice
    Když člověk nemá moc peněz, tak je pořád pod tlakem a je dost těžký těmhle pokušením odolat, protože si furt říká, že musí něco udělat, aby ty peníze nějak sehnal.
    Když člověk nemá dost peněz, měl by své investice směřovat do těch nejvíce konzervativních investičních instrumentů.
    Nemluvě o tom, že si na BTC zdá se teď lidi půjčujou a to může být průser jak mraky, protože jejich krach se pak promítne do krachů ve finanční sféře a la hypoteční krize. A to si pak odsere celej svět.
    Objem úvěrů na investice do kryptoměn je naprosto minimální a v ničem se neliší od jiných spotřebitelských úvěrů bez zajištění.
    Jendа avatar 23.12.2017 20:24 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Riskantní investice
    aby odolala slibům s masivním zhodnocením
    Já si žádné sliby o zhodnocení Bitcoinu, natož pak v seriózních mědiích, nevybavuji.
    otasomil avatar 23.12.2017 20:27 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Riskantní investice
    Hlavne neni mozny jit do spekulace jako jsou kryptomeny s tim ze na tom vydelam a zajistim rodine lepsi zivobiti. Pokut takto nekdo uvazuje tak to je zoufalstvi. Vzdy max 10 procent volnych prostredku!!!
    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Jendа avatar 23.12.2017 17:52 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    A co ty, shortuješ, nebo taky jenom mluvíš a sám tomu nevěříš?

    Rád ti Bitcoin do shortu půjčím.
    23.12.2017 19:00 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Požičaj mne. Neboj, vrátim.
    23.12.2017 19:35 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Ty držíš a teď máš nervy v kýblu? Bacha na nervozitu a emoce, ty se dokážou dost vymstít i s míň ošidnejma artiklama. Akcie/derivát/dogecoin se neohlíží na to, jestli si k němu člověk vyvinul Stockholmskej syndrom nebo mu fandí z principu, nebo mu fandí proto, že klesá a člověk by potřeboval aby stoupal.

    Nevím proč máš potřebu se navážet, jenom jsem napsal dobře míněné varování. Myslím, že čistě ty okolnosti jsou o dost lepším podložením než kdybys po někom kdo varuje před hazardem chtěl, aby si v ruletě vsadil na opačnou barvu, než ty (i když v tomhle případě tedy myslím šance fakt není 50/50).
    23.12.2017 19:40 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Já držím, dokonce jsem prodal a nakoupil v posledních 48 hodinách a mám nervy naprosto v klidu.
    Jendа avatar 23.12.2017 20:24 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Ty držíš a teď máš nervy v kýblu?
    Držím a nervy v kýblu nemám, stejně, jako nemám nervy v kýblu z toho, že držím CZK a akcie amerických firem. Proč bych měl? S Bitcoiny nespekuluju, prostě jsem si jich kdysi pár koupil (a část už utratil), protože mi přišlo fajn mít těžko regulovatelné prostředky poslatelné po síti. Je mi celkem fuk, jaká jejich cena je/bude. Spekuluju s velkými ETFky.
    Nevím proč máš potřebu se navážet, jenom jsem napsal dobře míněné varování.
    Ty jsi ale nenapsal varování, ty jsi napsal předpověď. E.g., když jsi vytáhl tu ruletu, tak jsi napsal „Je mi líto těch lidí, kteří si vsadili na červenou, a v příštím kole o to přijdou.“ Z toho vyplývá, že víš/věříš, že padne černá. Tak jsem chtěl vědět, jak moc tomu věříš (případně pokud to víš, tak by mě zajímalo, jak ses to dozvěděl, ale chápu, že to mi asi neřekneš).
    23.12.2017 19:28 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Respektive budou najednou chtít prodat, ale nejspíš zjistí, že to tak rychle, jak by potřebovali nejde...
    Denní likvidita včera na GDAX byla 20k BTC v EUR a 40k BTC v USD...
    xvasek avatar 22.12.2017 19:47 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Neprodávat, počkat, nakoupit dole. :-)
    22.12.2017 19:53 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Nevím jak ty, ale já krásně část prodal za 19,5K USD; neštěžuju si :)
    22.12.2017 19:54 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Navíc každý kdo viděl GDAX order book musel vědět že to letos 20k USD nedá a že to půjde dolů :)
    xvasek avatar 22.12.2017 21:39 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Já myslel neprodávat, když je to teď už dole, resp. teda bylo. Já se přiživuji spíš na výkyvech BCH, takže taky dobrý. :-)
    22.12.2017 21:43 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Co je špatného na tom prodat za 19,5K a nakoupit za 13k? :)
    23.12.2017 00:40 Roman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Nic. Taky to tak delam. :)
    xvasek avatar 23.12.2017 09:04 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    To je samozřejmě naprosto v pořádku. :-) Já se bavím o situaci, kdy v neurčitou dobu s bolestí hlavy po pravděpodobně nějakém večírku otevřeš oko, mrkneš na kurzy a ony jsou na 50% včerejška. Pak stačí nešílet a prostě jenom počkat, než se to všechno srovná.
    23.12.2017 09:09 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Amen to that!
    otasomil avatar 23.12.2017 09:57 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Presne jak pisete. Navic je treba se drzet zlateho pravidla investice do spekulace a do tohoto vlozit maximalne 10 procent volnych prostredku co mame k dispozici.
    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Agent avatar 22.12.2017 23:09 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Nevim, co všichni jančí. Když jsem četl zprávy, tak jsem byl natěšenej, že nakoupím větší částku. Vlezu na https://freecoin.cz/ a https://www.simplecoin.cz/ a koukám 350 klacků? Je fakt, že jsem tam dlouho nebyl, tak to mezitím mohlo vylízt přes 400, ale ještě tak 1-2 měsíce zpátky to nebylo ani 300. Před možná čtvrtrokem - pulrokem ani ne 100K. Sorry jako, ale tohle (u mě) neni žádný praskání bublin. Kdyby to kleslo pod 100K kč, tak neřeknu. Třeba se ještě dočkám. Ale zatim klídek ;-)

    Ale jinak mi připadá, že se BTC nějak vzdálil tomu, pro co byl původně určen. Tedy rozhodně ne pro nějaké spekulativní obohacování. A myslím, že ti, kteří jej používají v původním smyslu, jsou taky v klidu.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    22.12.2017 23:12 YY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Na těch webech bych v životě nenakupoval. Berou lidi na hůl.
    22.12.2017 23:13 YY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    A ono vůbec..
    Pokud má směnárna bitcoinů doménu .cz, člověk nutně musí počítat s vysokohorskou přirážkou.
    23.12.2017 00:44 Roman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Prodavam prevazne na simplecoin a vite proc? Protoze ty burzy hackujou (mnoho pripadu z minula). Simplecoin posila primo, nemate u nej zadnou mezipenezenku.

    Ale na jeden dva nakupy mam buffer v Krakenu. V prodejich si vystacim se simpecoin, na nakup BTC se spis snazim Kraken, ale ten je vecne pretizeny a GDAX ma maly limit a nemam naladu ho "rozlimitovat" nejdriv malymi obchody. Ostatni smenarny bud nemaj SEPA nebo jim neverim.
    23.12.2017 00:50 YY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Hmmm. Tahle odpověď ti opravdu na důvěryhodnosti nepřidala
    Jestli si myslíš, že svojí směnárnu protlačíš šířením FUD, tak jsi na špatné adrese.
    23.12.2017 19:30 Sinuhet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Taky využívám Simplecoin, protože je prostě simple a byla první na ráně. Stávám se tím spolumajitelem? :-D

    Bitcoiny jsem nakoupil v automatu v Paralelpolis.
    23.12.2017 23:52 YY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    No já nejsem ten, vůči komu by ses měl vymezovat... To od nich jsi nakoupil pod špatným kurzem.

    Paralelní polis? Ještě řekni, že jsi byl na Urzově přednášce o tom, jak je stát špatný.
    23.12.2017 19:31 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    a GDAX ma maly limit
    10k EUR za den na výběr ti neštačí? :D
    22.12.2017 23:17 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    To jako nějaký seriózní obchodník používá takové weby? Pokud to myslíš vážně tak se zaregistrug na Coinbase, tík zíksáš i účat na GDAX a můžeš vesele dělat LIMIT ordery :)
    23.12.2017 00:27 ram3n
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Ty jsi vážně fanda pyramid, tady je správný odkaz
    23.12.2017 00:51 YY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    To je v pohodě. Jsou tady exoti, co spamujou všechny diskuse odkazy na svůj web, tak proč by si nemohl vidělat i jistý stopka?
    23.12.2017 16:43 martin-ux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Ohladne kryptomien som novy a viac menej sa len divam kolo co a jak, zatial som neinvestoval. Co ma ale na coinbase prekvapilo bola nutnost poslat foto ID. By som cakal, ze bude uplne jednoduche najst web kde proste kupim btc alebo eth bez toho aby som sa musel niekde registrovat. Bud hladam zle alebo mi nieco uslo.
    23.12.2017 16:44 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Zákon o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu?
    23.12.2017 17:00 martin-ux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    No ked sa hovori ako moc sa btc vyuziva na pranie spinavych penazi -- preto som spomenul ci mi nieco uslo.

    Mne sa nepaci posielat fotoID uz len z principu. Ok, ze si overia ucet (ako PayPal), ale nie aby som 3tej strane daval moje ID. Banka tiez nema moje foto ID.

    Neviem ako je na tom danovy zakon no predpokladam, ze zisk je potrebne zdanit. Tak samozrejme, ze budem hladat (slovensku) cestu von -- obist dane.
    23.12.2017 19:29 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Banka tiez nema moje foto ID.
    Na to si přišel jak? Každá banka, kde jsem si v Evropě otevíral účet má kopii mého průkazu totožnosti s fotografií.
    23.12.2017 20:23 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Jednoducho ho neupozornili na odber ovčianskeho preukazu, a na archiváciu kopije.

    Jediná možnosť ako mať Európsky účet bez udania dokladov je využiť služby bankovníctva na Jupiterom mesiaci Európa. A tam majú zatiaľ zavreté.
    24.12.2017 00:32 martin-ux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    No, to je fakt, moja chyba. V momente pisania mi to vobec netrklo ze jj, obciansky som im daval.

    To vsak nemeni moj postoj k coinbase - im obciansky nedam.
    24.12.2017 12:16 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    A faebooku si tvoj ovčiansky predpokladám že tiež nedal.
    24.12.2017 12:40 martin-ux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Prilis slany salat si dnes jedol alebo ti manzelka nedala vcera vecer? Som sa sekol, chybu som si priznal. Facebooky nemam.

    Ale k teme som sa pytal, resp. polemizoval, ze na to ako vraj pritahuje btc cierny trh tak vsetky burzy chcu ID. Tak neviem ci robia tento business cez biele kone alebo mi nieco unika. Nie som jedinny kto rozmysla tak, ze svoj zisk z btc jednoducho danit nechce.
    24.12.2017 16:21 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Ak nechceš zdaňovať zisk, tak ho zhodnocuj ako právnická osoba.
    24.12.2017 16:25 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Jako že by pak místo placení daní z realizovaných obchodů platil daně na základě čistě účetního zhodnocení? :D
    24.12.2017 16:33 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Po odrátaní nákladov. Viac ako všetkých.
    24.12.2017 18:19 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Od základu daně z kapitálových výnosů si samozřejmě taky může odečíst účelně vynaložené náklady.
    24.12.2017 19:54 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Áno. Ale podľa platnej legislatívy je rozdiel vo výške odpočítateľných nákladov pre fyzickú osobu nepodnikateľa, a pre právnickú osobu. Teda, pokiaľ nechce aby to Daňový úrad predal oddeleniu hospodárskej kriminality.
    25.12.2017 17:48 martin-ux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Mal som na mysli nieco ako: localethereum.com. Nie je to bitcoin ale ether, ale taketo nieco som mal na mysli. A ci uz predat osobne alebo na ucet mi pride ako lepsia alternativa.
    28.12.2017 20:24 zofrey
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    No to je ovsem tvuj problem protoze bankam vetsinou staci opis porizeny jejich pracovnikem. Staci rict ze nesouhlasis s tim aby si udelali kopii dokladu.
    28.12.2017 21:06 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    29.12.2017 10:39 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Striktně vzato se tam nepíše, že by banka musela uchovávat zrovna fotokopii (scan), jen že může. Takže je IMHO zcela legální, aby banka otevřela klientovi účet, aniž by si archivovala fotokopii (scan) jeho dokladu. Na druhou stranu ta formulace ale IMHO bance ani nebrání, aby v takovém případě odmítla účet zřídit. (IANAL) Tipoval bych, že většina bank to asi vyžadovat bude, jednak ze zvyku, jednak proto, že jim to zjednoduší případné prokazování, že identitu ověřili.
    24.12.2017 14:16 Nechce se mi přihlasovat
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    To jako nějaký seriózní obchodník používá takové weby? Pokud to myslíš vážně tak se zaregistrug na Coinbase, tík zíksáš i účat na GDAX a můžeš vesele dělat LIMIT ordery :)
    Jasně, všichni ti polezem na afilliate odkaz na coinbase, abychom si řádně užili několikadenního ověření ID a cca týden trvajícího zpracování SEPA plateb. Kolik z toho máš? 10 EUR?
    24.12.2017 14:55 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Z AirBank na CoinBase a z CoinBase na AirBank trvá 2 dny ;-) A ověření ID je real-time.
    ⧠ A = 0 avatar 28.12.2017 14:30 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    A ověření ID je real-time.
    Býváválo, když měl coinbase řádově tisíce uživatelů.
    Nevolte zmrdy.
    28.12.2017 15:58 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Stále (před týdnem bylo) je online prostřednictvím cloudové webové aplikace.
    ⧠ A = 0 avatar 28.12.2017 16:22 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Tak určitě. „Real-time“ v mém pojetí určitě neznamená „v řádu několika dnů“.
    Nevolte zmrdy.
    28.12.2017 16:38 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Je hezké, že odkazuješ stránku kde je poslední status update z 9. prosince, když si kamarád otevíral účet 20. prosince a všechno proběhlo bez problému; sic musel dokument vyfotit dvakrát...
    Jendа avatar 23.12.2017 03:19 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Protože poskytují velmi dlouhou záruku kurzu, tak si v období vysoké volatility nemůžou dovolit jít na cenu co je na burzách.

    Pokud chceš něco v Česku, tak bitstock.cz. Tam se taky BTC neposílají, ale pouze to zprostředkovává transakci, takže to není lákadlo na hackery.
    23.12.2017 09:01 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    No vidíš, ale třeba takový Coinbase / GDAX má BTC pojištěné, takže i když to hacknou tak svoje peníze dostaneš.
    Jendа avatar 23.12.2017 03:17 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Aktuální transakční poplatky: 1000 Satoshi/B. Tohle je šílené, transakce utrácející více outputů vás klidně vyjde na několik tisíc korun!
    23.12.2017 19:57 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Masakr, škoda že tomu LN v podstatě vůbec nepomůže :-) BTW už ses díval na Cardano / ADA? Já pomalu nakupuju...
    Jendа avatar 23.12.2017 20:33 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Já na tohle asi nemám koule a jsem odsouzen k vysoce konzervativním nevýnosným věcem jako SPY ETF.
    23.12.2017 22:14 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Však si určitě dostal ranec BCH tak to udělej jako já, 90% prodej a za půlku kup ETH (a za to ADA) a zbytek vykasíruj :-)
    Jendа avatar 24.12.2017 01:21 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    BCH jsem vykasíroval hned na začátku, kdy to bylo za 0.06, ne za 0.21 jako teď…
    24.12.2017 08:13 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    FOMO? :-) Musíš vždycky chvilku počkat jak se to vyvrbí :)
    24.12.2017 07:14 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    LOL reklama na redditu cardana
    There is no shame in getting help. There are over 2,000 licensed therapists online now. You're worth it.
    24.12.2017 08:14 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Reklamy na redditu jsou AFAIK sub-reddit unspecific.
    24.12.2017 19:45 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Grunt avatar 23.12.2017 22:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Proto jsem taky šťastný. Bitcoin je k použití nějakých mikrotransakcí zcela nepoužitelný a dle toho jak dopade rozhodne i o tom jestli ostatní kryptoměny kdy budou.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    xkucf03 avatar 23.12.2017 22:40 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Pojeďme do Běloruska založit novou burzu a třeba i nové lepší měny! :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    23.12.2017 22:59 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Doporučuju použít symbol FNCC (First Nationalized Crypto Currency).
    xkucf03 avatar 24.12.2017 00:52 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů

    :-) přesně tohle mne napadlo, když jsem tu zprávu četl. Nicméně pokud tam někdo takovou firmu založí, tak se proti tomu asi nějak zajistí – minimum peněz na bankovních účtech v Bělorusku, soukromé klíče mimo dosah a/nebo nadstandardně dobré vztahy s místní vládou.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Grunt avatar 24.12.2017 12:01 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    A jak tomu pomůže Bělorusko? To by musely ty mikrotransakce být přímo v návrhu měny samotné.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    24.12.2017 12:36 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    A jak tomu pomůže Bělorusko?
    Daňovými úlevami, každý rozumný podnikatel se snaží maximalizovat zisk ze svého podnikatelského záměru.
    To by musely ty mikrotransakce být přímo v návrhu měny samotné.
    Cardano / ADA?
    Grunt avatar 27.12.2017 10:31 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Daňovými úlevami, každý rozumný podnikatel se snaží maximalizovat zisk ze svého podnikatelského záměru.
    Tož zrovna do Běloruska bych jel svůj krypto-měnový podnikatelský záměr realizovat. To by bylo tak decentralizované, akorát o jednu hranici od Ruské federace k záboru… ;-)
    Cardano / ADA?
    SatoshiPay, IOTA, GNU Taler… budu muset aspoň něco zkusit
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    24.12.2017 17:01 odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    mikrotransakcí zcela nepoužitelný
    Ani smykem troubo. BTC se pro mikrotransakce bezne pouziva. To, ze nemas na transakcni poplatky, je jen tvuj problem a ne problem btc jako takoveho. Kdyz na to nemas, tak to nepouzivej. Radeji nasedni na babetu a jed nekam pryc. Pro priste si sva moudra laskave nech.
    Grunt avatar 27.12.2017 10:37 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Mikro-transakce je definovaná jako libovolně malá platba do výše $12. Jsem zvědav jak provedeš miroplatbu když průměrná cena za transakční poplatek je furt 2× vyšší než vůbec definiční hranice transakce samotné.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    24.12.2017 14:11 Nechce se mi přihlasovat
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Nj, bitcoin je sračka. Bude to chtět ještě tak 2–3 hard forky, než to bude použitelné.
    24.12.2017 16:58 odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Tak to nepouzivej, kdyz na to nemas. Silene je jedine to, ze nechapes, ze jinym lidem transakcni poplatky nevadi a chteji btc pouzivat. Kdyz na to nemas, tak to nepouzivej. Radeji zalez nekam do brmlabu a dej pokoj.
    25.12.2017 00:26 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Mempool se pomalu ale jistě čistí :)
    24.12.2017 14:08 Nechce se mi přihlasovat
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    On to tu někdo obchoduje v dolarech?
    24.12.2017 16:52 odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Na bitcoin se skvele shortuje. Parada. Cim mene, tim lepe pro mne. ;-)
    24.12.2017 18:20 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Na bitcoin se díky jeho silné volatilitě dobře dělá long i short.
    Agent avatar 25.12.2017 19:54 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    25.12.2017 20:53 little brother
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    link na facebook? delas si prdel? omfg, zabanujte toho klauna...
    Jendа avatar 26.12.2017 00:24 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    mame za sebou KryptoBlackFriday
    Nemáme, všichni koukají jenom na ten pád o třetinu a nevidí že to předtím vyrostlo na osminásobek.
    dle dostupnych informaci 2 adresy (coz nutne neznamena 2 lidi)
    Ano, může to taky znamenat třeba 0 lidí (smazané klíče).
    Pokud se na to podivate, 2 adresy muzou totalne rozhybat kurz bitcoinu jakymkoliv smerem.
    Něco podobného jde u spousty jiných prostředků taky a lidi to moc neprožívají.
    A ted analogie s tou slepici, pro ty, kterym to jeste nedoslo: pokud chcete dat impuls k nakupu, zacnete nakupovat. ve vetsim, par hodin kupujete, par minci za hodinu, jen tak dlouho, nez se chyti trend a bezni lide chteji naskocit do rozjizdejiciho vlaku, v tu chvili prestanete nakupovat a nechate ostatni, at pokracuji.
    Pán je asi ekonomický génius. Proč mu to v praxi nefunguje? (což se dá poznat například z toho, že není nejbohatší Čech)
    ve vetsim, par hodin kupujete, par minci za hodinu
    Škoda, že běžné prodeje jsou o několik řádů větší.
    Agent avatar 26.12.2017 08:04 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Díky. Přišlo mi to takové trochu konspirativní a přitažené za vlasy, ale chtěl jsem znát názor někoho erudovanějšího.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    GeoRW avatar 26.12.2017 08:00 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Osobne som dost prekvapeny, ze sa ta cena stale drzi. Na sever od 10k EUR som chcel predat nejakych 15-30 BTC. Myslel som, ze kvoli limitom nestihnem predat ani 5, predtym nez to cele splasne. Ten bitcoin neprestava udivovat.
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    Grunt avatar 27.12.2017 10:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Docela se mi líbí tento vtip:
    A boy asked his dad for a Bitcoin for his birthday. His father responded, “What? $15,466?! $13,925 is a whole lot of money son. What would you even do with $16,088?
    Dodám že v době psaní komentáře je Bitcoin na $16 363,10 a zase nabírá. Celé je to způsobené tím že i když se libovolné kryptoměny snaží chovat jako peníze, ve skutečnosti jsou to obchodovatelné komodity, ráj pro spekulanty.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    xkucf03 avatar 27.12.2017 11:01 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů

    Dívej se na to pozitivně – aspoň si lidi nebudou brát v BTC půjčky, nebudou zadlužení a budou utrácet jen to, co mají :-)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Grunt avatar 27.12.2017 11:40 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    Měna je jen prostředek směny, nemůže ti zabránit v tom co s ní budeš dělat. Myslím si že až zas bude Bitcoin klesat tak naopak na nic jiného než na rychlé půjčky dobrý nebude ;-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    27.12.2017 11:53 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoin klesl na 13 000 dolarů
    No vidíš a já chci příští rok rozjet půjčky denominované v ADA :)
    xkucf03 avatar 27.12.2017 12:44 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Cardano, ADA, půjčování peněz

    A proč myslíš, že je dobré míchat dvě rizika dohromady? a) obecná rizika spojená s půjčováním peněz b) rizika spojená s výkyvem kurzu (a to pro tebe i pro dlužníka). Dovedu si představit půjčky ve zlatě nebo i v nějaké kryptoměně, která je dostatečně rozšířená a dají se za ni běžně nakupovat reálné věci… ale je Cardano skutečně takovou měnou?

    Nebo to má být čistě spekulativní vztah, kde si dlužník ve skutečnosti nepotřebuje půjčit peníze[resp. bohatství dnes výměnou za trochu víc bohatství v budoucnu], ale navzájem hrajete hru „kdo má lepší odhad vývoje kurzu určité komodity“?

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    27.12.2017 16:06 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cardano, ADA, půjčování peněz
    A proč myslíš, že je dobré míchat dvě rizika dohromady?
    Pokud plánuju ty aktiva utrácet v ADA tak přece žádné riziko spojené s vývojem kurzu vůči jiným měnám nenesu :) A hlavně jsem neřekl že chci (převážně) investovat vlastní kapitál; bude se jednat o klasický nebankovní model půjčování kde lidi budou schopni své ADA tokeny uložit do naší peněžěnky a odtama se budou půjčovat - dokonce plánuju i nějaký systém částečných rezerv (pravděpodobně do výše 10%; což bude ten můj vlastní kapitál).
    Dovedu si představit půjčky ve zlatě nebo i v nějaké kryptoměně, která je dostatečně rozšířená a dají se za ni běžně nakupovat reálné věci… ale je Cardano skutečně takovou měnou?
    Dokud nad Cardano block-chainem nebudou služby, tak nebude ADA takovou měnou, takže tohle je můj způsob jak podpořit vznik reálné ekonomiky denominované v ADA.
    Nebo to má být čistě spekulativní vztah, kde si dlužník ve skutečnosti nepotřebuje půjčit peníze[resp. bohatství dnes výměnou za trochu víc bohatství v budoucnu], ale navzájem hrajete hru „kdo má lepší odhad vývoje kurzu určité komodity“?
    To už je na dlužnících na co budou ty kontrakty využívat, dají se využít na spekulace na růst i na spekulace na pád; budou se nabízet krátkodobé i dlouhodobé půjčky.
    Grunt avatar 27.12.2017 17:02 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cardano, ADA, půjčování peněz
    Existují vůbec nějaké nebankovní půjčky v kryptoměnách? Já se dost obávám že to je úplně jiný level. Ještě společně třeba s internetovým (krypto-)hazardem. Nedá se to nijak regulovat.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    xkucf03 avatar 27.12.2017 17:29 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cardano, ADA, půjčování peněz
    Proč bys to chtěl regulovat?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Grunt avatar 27.12.2017 17:45 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cardano, ADA, půjčování peněz
    Třeba aby si vymýtil některé negativní prvky jak ekonomické, tak třeba sociální? Napadá mě Ponziho schéma, v případě internetového hraní je to gambling (vím že některé druhy eSportu nabízejí jako prostředek kryptoměny — můžou to být jevy které dosud neexistovaly), praní špinavých prachů a jiné. Jako na jedu stranu mě docela těší že z takových aktivit neuvidí stát ani korunu, zas za jakou cenu? Vem si Bitcoin samotný, místo revoluční kryptoměny pro všechny je z něho těžce regulovatelný komoditní trh voltailitou zapálené bedny střelného prachu, několika vytunelovanými/hacknutými burzami a prostředek pro vývod kapitálu ze země (tohle se týká Číny), kafe si za něj těžko někde koupím. Zcela se to zvrhlo a zcela minulo účelem. Ten původní vypadal totiž trochu jinak.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    27.12.2017 18:06 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cardano, ADA, půjčování peněz
    Jako na jedu stranu mě docela těší že z takových aktivit neuvidí stát ani korunu, zas za jakou cenu?
    Proč si myslíš, že to nebudu v té dané jusrisdikci ze které bude moje společnost podnikat danit? Možná se tomu budeš divit, ale budu o tom nejen účtovat, ale taky platit daně a dluhy dokonce vymáhat ;-)
    Vem si Bitcoin samotný, místo revoluční kryptoměny pro všechny je z něho těžce regulovatelný komoditní trh
    Jak je trh s Bitcoinem regulovaný?
    kafe si za něj těžko někde koupím
    Shibuya crossing Starbucks akceptovalo ještě v Listopadu 2017 Bitcoin platby.
    Jendа avatar 27.12.2017 18:27 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cardano, ADA, půjčování peněz
    Jak je trh s Bitcoinem regulovaný?
    Přečti si ještě jednou, na co reaguješ.
    27.12.2017 18:38 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cardano, ADA, půjčování peněz
    To jsem četl; a pokud reaguješ na tu část o Číně, tak Bitcoin v číně regulovaný není, co je regulované je Čínský jüan, ale ten je regulovaný při směně na jakoukoli měnu. Pokud si Číňan vlastnící USD, nebo EUR tak můžeš na Čínských i jiných světových kryptoměnových burzách vesele obchodovat i nadále ať už si v Číně, nebo jakékoli jiné zemi.
    Jendа avatar 27.12.2017 18:43 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cardano, ADA, půjčování peněz
    Z je z něho těžce regulovatelný komoditní trh právě vyplývá, že Bitcoin regulovaný moc není (protože toho nejde dosáhnout). Tak nemá smysl, aby ses ptal, jak je Bitcoin regulovaný.
    27.12.2017 18:45 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cardano, ADA, půjčování peněz
    Moje chyba, špatně čtu :)
    Grunt avatar 27.12.2017 18:44 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cardano, ADA, půjčování peněz
    Pokud si Číňan vlastnící USD, nebo EUR tak můžeš na Čínských i jiných světových kryptoměnových burzách vesele obchodovat i nadále ať už si v Číně, nebo jakékoli jiné zemi.
    No to právě nemůžeš. Od určitého množství ti to musí schválit strana aby nedocházelo k odlivu kapitálu ze země. Proto je taky v Asii BTC tak populární. Dobré pro podnikající Číňany, naprd pro vládu/stranu. Proto se to také strana/vláda snaží regulovat.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    27.12.2017 18:46 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cardano, ADA, půjčování peněz
    No to právě nemůžeš.
    No to právě můžeš, firmy i jednotlivci kteří drží zahraniční měnu můžou s touto měnou nakládat jak chtějí, co podléhá regulaci v Číně je směna CNY na jiné měny. Ale EUR můžeš volně směňovat za USD, BTC, ETH, JPY,...
    Grunt avatar 27.12.2017 18:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cardano, ADA, půjčování peněz
    co podléhá regulaci v Číně je směna CNY na jiné měny
    Ok, tak tak teda.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 27.12.2017 18:37 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cardano, ADA, půjčování peněz
    a dluhy dokonce vymáhat
    K tobě si přijdu půjčit. Akorát bych si asi mohl vymazat z profilu bydliště a veřejnou IP, že?
    Jak je trh s Bitcoinem regulovaný?
    Heh, neregulovaný. Sorry, jsem se zasekl. Regulovaný je tak maximálně dodávkou z dolů.
    Shibuya crossing Starbucks akceptovalo ještě v Listopadu 2017 Bitcoin platby.
    Tož až půjdu navštívit nějaké pokojské do Akihabary, tak se stavím a jedno si vezmu, je to po cestě. I když žádné nepiju a u SB bych si nekoupil ani prázdný kelímek. Doufám že se dostanu aspoň na polovinu transakčních poplatků (což je v Japonském SB klidně dost možné). A když už to budu mít po cestě, rovnou navštívím bývalé sídlo Mt. Gox ;-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    27.12.2017 18:43 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cardano, ADA, půjčování peněz
    A když už to budu mít po cestě, rovnou navštívím bývalé sídlo Mt. Gox ;-)
    Doporučuju spíš současné sídlo Emurgo. Já si si nimi o svém nápadu popovídat byl (fotky; veřejné album na Facebook.com, účet není třeba).
    Grunt avatar 27.12.2017 18:49 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cardano, ADA, půjčování peněz
    Čistá závist. Nic jiného. ;-) Měl si zajít na nějaké Meido kafe.
    Doporučuju spíš současné sídlo Emurgo.
    Nemám v úmyslu nic tunelovat.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    27.12.2017 18:51 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cardano, ADA, půjčování peněz
    Nemám v úmyslu nic tunelovat.
    Non-profit, která ma za cíl investovat do Cardano-based start-upů je tunel? :-) Nebo ti, kteří s nimi spolupracují jsou tuneláři? :D
    Grunt avatar 27.12.2017 19:01 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cardano, ADA, půjčování peněz
    No ani Mt. Gox nebo Bitfinex nebyly žádné tunely, ale validní platformy. Aspoň ze začátku. Nevím co s tím zamýšlíš.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    xkucf03 avatar 27.12.2017 18:19 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cardano, ADA, půjčování peněz

    Pointa byla v tom, že když to není regulované a je to anonymní, těžko tam lze vymáhat ty dluhy, takže ti nikdo nepůjčí a ty nemáš co prohrát na virtuálních automatech ;-)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Grunt avatar 27.12.2017 18:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cardano, ADA, půjčování peněz
    Takže si nekoupím kafe a jako bonus mi ani nikdo nepůjčí? K čemu je to vlastně dobré?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 27.12.2017 17:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cardano, ADA, půjčování peněz
    A hlavně jsem neřekl že chci (převážně) investovat vlastní kapitál; bude se jednat o klasický nebankovní model půjčování kde lidi budou schopni své ADA tokeny uložit do naší peněžěnky a odtama se budou půjčovat
    Jediný důvod proč bych měl posílat tokeny zrovna tobě?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    27.12.2017 18:07 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cardano, ADA, půjčování peněz
    Jediný důvod proč bych měl posílat tokeny zrovna tobě?
    Budu jenom rád, když vznikne konkurenční prostředí a budeš mít hromadu možností ze kterých budeš vybírat příležitosti, které využiješ ke zhodnocení svých ADA tokenů.
    Grunt avatar 27.12.2017 18:58 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cardano, ADA, půjčování peněz
    Jedno z pravidel v kryptosvětě je nepůjčovat věci o které nechci přijít, takže spíš nechápu kdo má v plánu ti svěřit ti tokeny k rozpůjčování, ale OK. Je-li to validní podnikatelský záměr, je tvůj. Já bych ti určitě nic nesvěřil (naštěstí ani nemám moc co).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    xkucf03 avatar 27.12.2017 18:16 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cardano, ADA, půjčování peněz
    tohle je můj způsob jak podpořit vznik reálné ekonomiky denominované v ADA

    Tuhle motivaci chápu a mám podobné cíle, jen si nemyslím, že by tomu půjčování krypto-peněz nějak pomohlo. Podle mého je cesta spíš obchod a vazba na nějaké reálné produkty a služby.

    To už je na dlužnících na co budou ty kontrakty využívat, dají se využít na spekulace na růst i na spekulace na pád; budou se nabízet krátkodobé i dlouhodobé půjčky.

    A vážně myslíš, že to půjde použít k něčemu jinému než ke spekulaci?

    Ta dvojí rizika neplatí jen pro tebe, ale i pro dlužníka: Když si vezmeš půjčku v jiné měně než ve které máš příjmy, tak ti to může zlomit vaz – změní se kurz, což neovlivníš, a najednou máš nesplatitelný dluh (a nebo jsi vyhrál v loterii). Takže by dávalo smysl si půjčovat v ADA, jen pokud bys měl výdaje a příjmy v ADA. A to abys měl, tak by nejdřív musel existovat ten trh reálných výrobků a služeb, které si můžeš za ADA koupit.

    A druhá (ale snad ještě podstatnější) věc je: jak chceš ty dluhy případně vymáhat? Budeš znát fyzickou identitu dlužníků? Budeš se vázat na určité státy/jurisdikce? Jakkoli kryptoměnám fandím, tak musím říct, že jsou vlastně hrozně špatné a neefektivní – klasický transakční systém postavíš se zlomkem hardwaru a mnohem výkonnější. Výhoda kryptoměn a souvisejících systémů je v tom, že fungují nezávisle na státech a starých strukturách, fungují spíše jako fyzikální zákony a fungují i v režimu, kdy v podstatě nikdo nikomu nevěří a nikdo nikoho nezná. To je ten přínos. Pokud bys ale chtěl, aby ti lidi ukazovali občanky (abys od nich mohl případně vymáhat dluhy) tak to ztrácí smysl a daleko úspěšnější bude klasický systém, který se nebude obtěžovat s nějakým blockchainem a obrovským plýtváním výkonem. Totéž platí pro distribuované/decentralizované aplikace – těch chytrých kontraktů se pravděpodobně chytnou klasické firmy, klidně i banky a implementují je bez blockchainu – Ethereum a podobné měny pro ně budou jen inspirace – běžným lidem to bude jedno, oni by tomu stejně nerozuměli a nechápali by, v čem je ten blockchain tak skvělý a že se mu dá věřit víc než bance. Pro ně stačí, že se to bude chovat navenek stejně – takže klidně můžeme mít nějaké chytré trvalé příkazy, chytré termínované vklady, naprogramované transakce, např. „když přijdou peníze odtamtud + se stane ještě něco dalšího, tak částku rozděl a část pošli na tenhle účet a část na jiný“ nebo třeba účet nějakého družstva/spolku se spoustou disponentů, kde se bude o výdajích hlasovat a transakce se odešle až když se většina členů vysloví pro + to někdo s právem veta nezablokuje. Dají se tam naprogramovat stejně chytré věci jako v tom blockchainu, nebo i chytřejší a se zlomkem hardwaru. A celé to poběží na relační databázi ze sedmdesátých let.

    Tohle možná znělo hrozně skepticky, ale já kryptoměnám fandím, skeptický jsem jen k jejich napojování na staré struktury, stát a právo. Protože pak to podle mého ztrácí smysl a výsledkem je akorát z obou světů to horší. A půjčování peněz bez znalosti fyzické identity dlužníka a vazby na stát a právo je docela problém – musel bys mít nějakou zástavu nebo ručitele. Ve fyzickém světě můžeš zastavit nemovitost nebo auto a i během splácení dluhu je používat, ale ve virtuálním světě bys musel zastavit třeba jinou kryptoměnu, ale tu v tu chvíli nemůžeš používat – takže je to vlastně vhodné jen pro ty spekulace – jde o to, jestli bude mít lepší odhad vývoje kurzu dlužník nebo věřitel, buď vyhraje jeden nebo druhý (kdežto klasická půjčka může být výhra pro oba). V případě autora by šlo možná zastavit nějaké dosud nevydané autorské dílo, ale to je prakticky nepoužitelné (před vydáním se těžko odhadne cena, navíc tak, aby věřitel nemohl dílo ukrást). Ručitelem by teoreticky mohl být zaměstnavatel, takže by věřitel nemusel znát identitu dlužníka, ale to by taky moc nefungovalo – dlužník by se mohl vykašlat na věřitele i zaměstnavatele a s penězi utéct…

    Podle mého dává smysl jen obchod se zbožím a službami, kde riskuješ jen relativně malé částky (velikost jedné transakce) a hodnoty průběžně přeléváš mezi subjekty (tzn. neděláš velké obchody, ale buď z ruky do ruky nebo po malých částech) a k tomu nějaký reputační systém a/nebo multisig kde nějaká nezávislá autorita funguje jako soudce. Tzn. pseudonymní prostředí, které není vázané na fyzickou identitu a jeden člověk může mít identit klidně víc, ale každá z nich má nějakou historii a podle toho k ní ostatní i přistupují.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    27.12.2017 18:33 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cardano, ADA, půjčování peněz
    Tuhle motivaci chápu a mám podobné cíle, jen si nemyslím, že by tomu půjčování krypto-peněz nějak pomohlo. Podle mého je cesta spíš obchod a vazba na nějaké reálné produkty a služby.
    Bankovní (finanční) služby jsou reálné produkty a služby.
    A vážně myslíš, že to půjde použít k něčemu jinému než ke spekulaci?
    To se uvidí, ale mi je obecně jedno k čemu mí dlužnící využívají prostředky které jim půjčím. Co mě zajímá je míra rizika, kterou nesu a k řízení tohoto rizika slouží riskové modely.
    Ta dvojí rizika neplatí jen pro tebe, ale i pro dlužníka: Když si vezmeš půjčku v jiné měně než ve které máš příjmy, tak ti to může zlomit vaz – změní se kurz, což neovlivníš, a najednou máš nesplatitelný dluh (a nebo jsi vyhrál v loterii).
    Tady vycházíš z předpokladu, že mám zájem někdy s ADA tokeny které vlastním obchodovat i v jiné měně; ale ten je chybný, nakoupil jsem jich za 10 BTC a mám v plánu je dlouhodobě držet a z výnosů převádět na fiat jen rezervy na daň z příjmů (DPH se u finančních služeb neplatí) a to vždy ke dni realizaci daného výnosu, takže tohle riziko nenesu; jiné operativní náklady ve fiat měně na začátku nepředpokládám, lidi kteří se na začátku budou na projektu podílet to dělají za podíl na základním kapitálu a později, pokud by byli zaměstnanci tak bysme se určitě snažili najít rovnováhu mezi komenzací v místní fiat měně a ADA.
    jak chceš ty dluhy případně vymáhat?
    Stejně jako jakékoli jiné dluhy.
    Budeš znát fyzickou identitu dlužníků?
    Budu znát fyzickou identitu dlužníků i investorů.
    Budeš se vázat na určité státy/jurisdikce?
    Advokátní kancelář FORLEX má do konce Q1 2018 zpracovat podrobnou právní analýzu pro jurisdikce CZ, HU, UK; to jsou 3 jurisdikce ve kterých mám nějaké podnikatelské aktivity.
    Jakkoli kryptoměnám fandím, tak musím říct, že jsou vlastně hrozně špatné a neefektivní – klasický transakční systém postavíš se zlomkem hardwaru a mnohem výkonnější.
    Cardano je PoS s automatickým škálováním množství transakcí i propustnosti sítě.
    Pokud bys ale chtěl, aby ti lidi ukazovali občanky (abys od nich mohl případně vymáhat dluhy) tak to ztrácí smysl a daleko úspěšnější bude klasický systém, který se nebude obtěžovat s nějakým blockchainem a obrovským plýtváním výkonem.
    Viz výše, pro Cardano / ADA tohle neplatí.
    Grunt avatar 27.12.2017 19:19 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cardano, ADA, půjčování peněz
    jak chceš ty dluhy případně vymáhat?
    Stejně jako jakékoli jiné dluhy.
    Budeš znát fyzickou identitu dlužníků?
    Budu znát fyzickou identitu dlužníků i investorů.
    Tak proč bych si měl půjčovat u tebe? Nebankovních půjček přímo v měně s nuceným oběhem tady máme habaděj. Jako pro případ že bych chtěl investovat do nějaké finanční aktivity v Cardanu? A to prej já rád žiju nebezpečně…
    Viz výše, pro Cardano / ADA tohle neplatí.
    To ne, ale Cardano je také dost nové a oproti tomu je graf Bitcoinu stabilní jak skála. Hodně štěstí.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.