abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    včera 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.4. 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.4. 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    22.4. 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    22.4. 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 699 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Blizzard prý chystá něco pro Linux

    Blizzard Entertainment, které stojí za hrami jako World of Warcraft nebo Diablo, prý v roce 2013 přijde i s něčím pro Linux. Není bez zajímavosti, že právě World of Warcraft má i svůj linuxový port, který je ale používán pouze interně. Phoronixu se z důvěryhodného zdroje podařilo zjistit, že alespoň jeden z jejich titulů se dočká vydání pro Ubuntu.

    6.1.2013 20:27 | Luboš Doležel (Doli) | Zajímavý software


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    6.1.2013 20:40 ASdsdasd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Pride s oznamenim ze pre 0.29 percentny podiel na trhu sa mu neoplati vyvyjat ani Solitaire :D
    6.1.2013 20:55 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Zrovna WoW je na Linuxu hodně hrané. Chce si to sundat klapky z očí, vaše statistiky začínají připomínat Nokii ;)
    6.1.2013 22:39 mattyy1hp
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Jak ta jednoprocentní teorie už je trapná... navíc jsou tu dualbooty s Woknama a těch neni málo, zvyšuje se tim podíl Woken. Na Linuxu se hráčů dost. A hru si koupí většina. Zatím co an Woknech se krade výhradně.
    Patrik Šíma avatar 7.1.2013 11:08 Patrik Šíma | blog: patriksima | Hlučín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Really? Fakt se ti vyplatí stahovat někde 10GB a pak zjistit, že je tam vir, nebo, že to prostě nejede? Nemluvě o problému s multiplayerem. Vždyť není nic jednoduššího než počkat na Steamu na akci a koupit hru za pár kaček.
    Continuous improvement is better than delayed perfection. ~ Mark Twain
    Josef Kufner avatar 7.1.2013 11:51 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    10 GB je stažených za chvilku ;-)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    7.1.2013 17:29 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Aby neco nefungovalo nebo to byl vir se mi jeste nestalo ... a ber to tak, ze si zahraju singla, a je tu nekolik variant:

    1) je to takovej shit, ze bych si musel rvat vlasy, kdybych za to dal byt jen korunu (to samo znamena, ze to ani nedohraju)

    2) je to sice herne slusny, ale zabugovany => pockam si, az(pokud) to bude doladeny a pak (za 1/3) si to koupim

    3) zaujme me to, ale cena jen asazena mimo realitu => pockam si na adekvatni.

    4) uz po 10minutach dostavam orgasmus a bezim si koupit plnou .... (se jeste nestalo ... ;D )

    Zcela konkretne, mam koupenej Minecraft, zahral sem si warez (vcetne online) libilo, cena byla fajn, koupil sem. Na druhou stranu, mam orig Gothic 3 ... kdybych to nedostal, tak bych si rikal ze sem magor. Zabugovany jak svin, nikdo to nikdy neopravi kvuli konfliktu vyvojari vs vydavatel (kterej mi ale jako zakaznikovi je uprdele).

    Takze si vpodstate vytvarim sbirku pecek, ktery projdou testem kvality a mam doma peknych par stovek placek, ovsem vetsina z nich nikdy nevidela mechaniku, protoze sem to odehral z warez verze.

    BTW: Online stejne vetsinou stoji za kulovy (pokud jde o primarne singl, tak prakticky vzdy).
    6.1.2013 21:23 smazáno | skóre: 18 | blog: smazáno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Blizzard? Tak to kdyby si to radeji snad nechali ...
    6.1.2013 21:25 alfonz mucha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Co máte proti Blizzardu? Jasné, už to není co dříve, ale stále je to společnost, která má pěkné hry i s dobrou hratelností.
    6.1.2013 21:27 Attila
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Presne, Blizzard zakázal linuxový port Warcraft 2ky , ktorá bola pod GPL s názvom Freecraft s vlastnými dátami, ktoré sa mohli nahradiť s originalneho cd hry, ... a bola to super hra, ..neskor sa to ovolalo pod iným menom, ...Blizzard má u mňa na vždy zakopané dvere
    xkucf03 avatar 7.1.2013 00:28 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Nakonec se jenom přejmenovali na Stratagus, ne? Ale souhlasím, že nárokovat si název „*Craft“ je ze strany Blizzardů vážně kokotismus.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    7.1.2013 08:31 Nereknu | skóre: 23 | Neřeknu:)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Představ si, že bys tuto hru vyrobil ty. Tebe by neštvalo, kdyby tvůj nápad někdo kopíroval a navíc ho hodně podobně pojmenoval?
    Václav 7.1.2013 09:22 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Wargus, pokud si dobře vzpomínám, vždy vyžadoval originální CD Warcraftu a umožnil tak starou originálku hrát i na dřív nepodporovaných platformách s bonusy jako libovolné rozlišení. Jo, to je fakt věc co by mě naštvala. Oni nikdy nekopírovali nápad, vždy tvořili kompletní engine pro starou hru a vůbec se tím netajili.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    7.1.2013 11:27 Franta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Jak už psal Darm – Freecraft funguje spíš jako komplement než jako substitut – díky dostupnosti Freecraftu si lidi koupí herní data (samostatně je koupit nemůžou, takže si koupí celý Warcraft) a budou si hrát i na platformách, pro které Warcraft není. Já bych tedy za takový klon byl rád a asi bych ho ještě podporoval.

    Ale taky jsem narážel na to, že je hloupé si nárokovat natolik obecné slovo, jako je „craft“.
    Josef Kufner avatar 7.1.2013 11:53 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    To sice jo, ale ta hra byla dost mizerné kvality, takže spíš jim poškozovala jméno než lákala zákazníky.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    xkucf03 avatar 7.1.2013 19:10 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Poškozovala by, kdyby tam bylo (lživě) napsáno, že je to od Blizzardů. Ale „craft“ je zcela obecné anglické slovo.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    pavlix avatar 7.1.2013 23:58 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Vtipné je na tom to, že i Warcraft je obecné anglické slovo.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    stativ avatar 8.1.2013 09:47 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    To by jim vlastně měl vadit i Minecraft.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    Drom avatar 10.1.2013 16:13 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Ne, ja bych to vydal pod svobodnou licenci, ktera by zajemci umoznila pouzit original namisto bastleni klonu :P
    7.1.2013 12:08 2X4B-523P
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    nedal se hrát za skřety, protože když 10 ogrů položilo minu, bylo jich 10 na sobě a nešlo to projít... nebyl to jediný bug, který znemožňoval síťovou i normální hru za skřety...
    6.1.2013 21:41 allstar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Povězte mi kdo dnes dělá lepší hry než Blizzard a já si je velmi rád koupím a zahraji.
    6.1.2013 21:42 ¨Rovano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    A navíc běhají dobře pod Wine.
    Václav 6.1.2013 22:08 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    <joke>EA</joke>

    Valve, Obsidian Entertainment, Bethesda, THQ, Eidos Interactive (teď už pod Square Enix)

    Ono to je spíš o tom co člověk považuje za dobrou hru, třeba Deus Ex: Human Revolution z mého pohledu nesahá nic nového od Blizzardu ani po kotníku a Dawn of War, popř. Company of Heroes od THQ mám jako strategii mnohem raději než Starcraft.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Rezza avatar 6.1.2013 22:09 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    DXHR se me libilo!
    7.1.2013 00:13 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Máš tam chybu, v tom tagu joke měl být celý příspěvek.
    Obsidian Entertainment, Bethesda
    Jenom za poslední dobu. Elder Scrolls IV: Oblivion - neuvěřitelně zabugované, nestabilní, mizerná hratelnost - ovládání dělané pro konzole, divá zvěř na tebe zaútočí, protože jsi šel půl kilometru od ní. AFAIK se nechaly stáhnout různé mody, které tohle vyřešily, ale se kterými ovšem hra byla ještě méně stabilní než předtím

    Fallout 3 - nemám nic proti formátu, ale opět - zabugované, nestabilní, padavé, ovládání pro konzole

    Fallout: New Vegas - konečně vyřešili většinu pádů (ale rozhodně ne všechny)

    Elder Scrolls V: Skyrim - totéž jako IV, betu vydali jako plnou verzi, nestability a chyby na každém kroku, patche zaváděly tak příšerné chyby, že bylo naprosto jasné, že je před vydáním nikdo pořádně neotestoval.

    A co víc - i když je hra pořád plná chyb, prostě přestanou vydávat opravy a zbytek nechají.

    Oproti hrám od Blizzardu, které se vydávají "when ready" a odladěné (přinejmenším co se zásadních vlastností týče), to je rozdíl nebe a dudy.
    třeba Deus Ex: Human Revolution z mého pohledu nesahá nic nového od Blizzardu ani po kotníku
    Jestli to nebude tím, že Blizzard nemá žádnou FPS...

    Quando omni flunkus moritati
    D.A.Tiger avatar 7.1.2013 08:25 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    No zrovna Elder Scrolls patří mezi hry které bych osobně pouze nehanil. Taky by mě zajímalo, kde jsi vzal ty mraky bugu, nevím jak na Widlích, ale u mě jedou čisté TES IV bez jakýchkoliv problémů (já je hrál pod Wine). S těmi plugíny ano, ty do hry zanášely nestability a problémy, ale řekl bych, že za to nemohla hra, ale vývojáři těch plugínů. Zas na druhou stranu, kolik her takhle z fleku vyjmenuješ, co se do možností a rozsahu herního světa, nebo herních příběhů (questů a linií), které mají tak poměrně ohromné možnosti uživatelských vylepšení? Ať si lámu hlavu jak chci, tak zas tak moc jich zase není.
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    8.1.2013 02:06 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Zas na druhou stranu, kolik her takhle z fleku vyjmenuješ, co se do možností a rozsahu herního světa, nebo herních příběhů (questů a linií), které mají tak poměrně ohromné možnosti uživatelských vylepšení?
    Z fleku mě napadá například Baldur's Gate II.
    Quando omni flunkus moritati
    D.A.Tiger avatar 8.1.2013 10:43 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Njn. ale já nepsal že nejsou žádné další. Já psal že:
    Ať si lámu hlavu jak chci, tak zas tak moc jich zase není.
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    Conscript89 avatar 7.1.2013 09:11 Conscript89 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Fallout 3 - nemám nic proti formátu, ale opět - zabugované, nestabilní, padavé, ovládání pro konzole
    To jsi snad hral nejakou cracklou verzi ne? Mam tu anglickou GOTY a pad jsem nezaznamenal ani jeden. Hru jsem dohral asi 3* a ted prolizam kazdy kout sveta. Jediny problemy na ktery jsem narazil je velmi vyjimecne mizeni postav (nehezky se da fixnout pomoci konzole), ale to se mi stalo za celou dobu snad jen jednou a dalsi problem je spatne udelany teren na par mistech (clovek se muze dostat pod texturu a chodi po pruhlednem terenu). Ovladani pro konzole je pravda, ale neni to zase takovy problem, to uz bych vic vytknul to, ze neni ciste tahovy a izometricky (coz mi uz ani dnes nevadi).
    Jestli to nebude tím, že Blizzard nemá žádnou FPS...
    Ma a nema, bohuzel nedokoncenou FPS :( http://en.wikipedia.org/wiki/StarCraft:_Ghost
    I can only show you the door. You're the one that has to walk through it.
    Václav 7.1.2013 09:34 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Pády? U Skyrimu jsem zažil asi tři, u Oblivionu žádný a u Falloutu 3 a Falloutu: New Vegas žádný, jen u Vegas byl do vydání jednoho patche rozbitý jeden quest. The horror! Ta hra i její engine jsou tak komplexní, že odladit to k naprosté dokonalosti by z toho mohlo snadno udělat další Duke 3D nebo Daikatanu.

    To je jedna věc. Ale moc těchto her od Bethesdy není zdaleka všechno – kolik jiných tvůrců dají k dispozici kompletní vývojové nástroje pro tvorbu nového obsahu, lokací, dokonce s možností překopat celý herní svět? V tom je obrovská síla.

    Mimochodem, opravdu mi ovládání připravené i pro konzole vadilo jen u Skyrimu a to jen zpočátku – bylo ergonomické a dalo se na něj velmi rychle zvyknout. Jinak se vždy dalo snadno namodovat na myšoidnější interface.

    Ne, Blizzard nemá FPS. Ale požadavek byl říct firmy které dělají dobré hry. Ne firmy které dělají dobré strategie nebo MMO nebo zátěžové testy tlačítek myší.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Václav 7.1.2013 09:35 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Duke Nukem Forever jsem chtěl říct ofc.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    8.1.2013 02:15 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Pády? U Skyrimu jsem zažil asi tři
    OK, Skyrim byl spíš zabugovaný než nestabilní, nelze nevzpomenout "patch", který vy*ral clipping tak, že šlo vstoupit do kdejaké skály.
    u Falloutu 3 a Falloutu: New Vegas žádný
    Fallout 3 jeden pád za druhým, Fallout: New Vegas o něco lepší kromě DLC Old World Blues, kde z některých míst fast travel spolehlivě vedl na pád. O nějakém Alt+Tab si člověk může nechat jenom zdát. Všechno koupené na Steamu.
    kolik jiných tvůrců dají k dispozici kompletní vývojové nástroje pro tvorbu nového obsahu, lokací, dokonce s možností překopat celý herní svět? V tom je obrovská síla.
    ... njn, některé hry tohle nepotřebují, aby se daly hrát.
    bylo ergonomické a dalo se na něj velmi rychle zvyknout.
    Hm, to jo, kolečko myši zavařené, najít věci v inventáři chtělo najmout si soukromého detektiva a práce s inventářem na podivné klávesové zkratky...
    Ale požadavek byl říct firmy které dělají dobré hry.
    Což Bethesda nesplňuje ani náhodou. Možná mají dobré nápady, ale u toho by měli skončit a realizaci nechat na někom, kdo není totální břídil.
    Quando omni flunkus moritati
    7.1.2013 13:01 ja-jsem-nevineeej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    jestli to spis nebude tim, ze DEHR neni FPS..
    D.A.Tiger avatar 7.1.2013 08:29 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Valve, Obsidian Entertainment, Bethesda, THQ, Eidos Interactive (teď už pod Square Enix)
    +1, ale mám ten dojem, že Eidos interactive byla pouze distribuční společnost

    Chrystal Dynamics: Lara Croft a pro mě nepřekonatelná legendární série Legacy of Kain - asi nejlepší z her zaměřených na příběh samotný....
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    7.1.2013 00:31 halo hahalo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    From Software (Dark Souls, Demon's Souls)
    6.1.2013 21:56 hmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Jo to bude parada, Blizzard hry rozhodne umi delat. Bohuzel az tak moc, ze z toho lidi doslova blbnou :D
    6.1.2013 23:21 Jix0 | skóre: 24 | blog: Not only for humans
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Po nynejsi zkusenosti s Diablo 3 blbnu taky :D ... I WoW jsem prestal hrat.. zaujala me moznost prodavat itemy za Eura, tak si to chci overit osobne kdyz jsem u kamose videl ze proda itemy v prumeru tak za 350 E za mesic.

    Jen este mensi otazka na D3 hrace pokud tu nekdo takovy je. Dostavate disconnect v nedeli a stredu v 23:15? :D ... ja pravidelne.. asi udrzba serveru me napadlo (ale deje se to i v jine dny ale v 23:15 je to pokazde)
    If you will not cooperate, you are to be executed! | Starting as a DJ
    7.1.2013 12:52 motyq | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    co treba nejaky maintenance u tveho providera? :)
    http://wocis.net - můj píseček
    7.1.2013 20:25 Jix0 | skóre: 24 | blog: Not only for humans
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Internet normalne jede celou dobu i po tom padu ve hre... Z WoWka na jednom ceskem free serveru me to nevyhazuje takze providerem to nebude. S UPC jsem nemel este problem ze by mi vypadaval net...
    If you will not cooperate, you are to be executed! | Starting as a DJ
    7.1.2013 20:27 Jix0 | skóre: 24 | blog: Not only for humans
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    bude to asi jinak.. Mozna je to signal ze v tu dobu bych uz mel jit spat :D
    If you will not cooperate, you are to be executed! | Starting as a DJ
    branec avatar 6.1.2013 22:45 branec | SNV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Dopočul som sa, že vraj aj THQ v tomto roku niečo špekuluje s linuxom, nejaké tie porty a podobne, či to je pravda to už neviem.

    Každopádne Blizzard +1
    7.1.2013 11:05 Lempl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    THQ krachlo. Přebírá to někdo jiný.
    7.1.2013 14:03 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    THQ nekrachlo, ale má ochranu před věřiteli a reorganizuje se
    7.1.2013 17:36 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Coz je jen jinej nazev pro krach.
    7.1.2013 19:48 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    IMHO ne tak docela - v čr se jede do posledního dechu a pak se prostě padne, když už nic jiného nezbývá a společnost končí. V USA do toho jdou kolikrát už v předstihu, takříkajíc pro druhou šanci.
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    7.1.2013 00:20 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Doufejme že to nebude bundle hra + wine. I když - i kdyby to byl nativně běžící port, podle zákona schválnosti vydají pro Linux Diablo 3 (které nevedu)
    Quando omni flunkus moritati
    kouzer avatar 7.1.2013 06:42 kouzer | skóre: 11 | Mladá Boleslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux

    Jen tak dál. Když si chce člověk zahrát na Linuxu tak, aby začal brečet. Steam pro Linux sice je/bude, ale výběr her je víc než žalostný v porovnání proti Win. Teď budu mít nové stolní PC a chtěl jsem použít Linux, ale přemýšlím i o Win. Nevím jestli novější hry by mi pod wine běžely(L4D2, CS2 a další).

    Linux user #448944.
    Václav 7.1.2013 09:37 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Je to beta. Na výběr tam nejsou ani mraky her co Linux port mají.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    kouzer avatar 7.1.2013 11:17 kouzer | skóre: 11 | Mladá Boleslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux

    To jsem rád. :-)

    Linux user #448944.
    Bedňa avatar 7.1.2013 10:34 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Tak zrovna L4D2 by mal ísť na Linuxe rýchlejšie ako na Windows.

    CS je hádam najhoršia FPS všetkých čias, to sú na Linuxe lepšie a zdarma.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    7.1.2013 11:06 erino72 | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    CS je najhoršia? Bullshit.. Daj priklad lepšej.
    7.1.2013 13:50 rinzler
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    battlefield 3
    Bedňa avatar 7.1.2013 14:19 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Nie, ty daj príklad horšej.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    7.1.2013 21:20 lempl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Bedňa ty si ale trolo

    - nie ty daj priklad

    -- nie ty daj priklad

    - nie ty daj priklad

    -- nie ty daj priklad

    "...CS je hádam najhoršia FPS všetkých čias, to sú na Linuxe lepšie a zdarma. ..."

    skusal si aspon niektore z tych FPS zdarma hier pre linux ? alebo len tak tresol a cakas ze niekto zareaguje ?

    CS je oproti tomu riadne stara ale stale ma na vrch (aj napriek tomu ze povodne je to len mod)

    na CSS sa graficky urcite ziadna z tych free FPS nechyta ak by sa naahodou priblizovala grafickej kvalite tak pre zmenu to seka pod linuxom 10x viac nez pod win (aj s proprietarnymi ovladacmi)

    a to si este myslim ze CS aj CSS su blbe hry takze tie free hry pod linuxom su nehratelne nedokoncene kraviny a shity
    Bedňa avatar 8.1.2013 07:47 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    CS je hrozná čurákovina v pointe. Proste tam všetci len zohnutý čakajú za rohom a rozhoduje len komu prdnú nervy a vyleze, sorry to by som zaspal.

    Keď to porovnám s ET, kde sa plnia úlohy, je to akčné a fakt zábava, alebo Urban Terror kde ide hlavne o rýchlu hru, prípadne realistický Smokin' Guns. Ďalej War§ow, Zero Ballistics a desiatky hier čo idú pod Wine ako blesk, tak mi vyšlo, že fakt nepoznám horšiu.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    8.1.2013 21:10 hmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Je videt, ze hre counter strike absolutne nerozumite. Je v tom, pro vas, nepredstavitelne vice, nez si myslite. Stejne tak Q3 a podobna FPS. Pro novacky to vypada, ze se jedna jen o to, ze chodis a strilis. Pro ty, kteri hraji hru na pokrocile urovni je to uz naprosto jiny svet, kdy se trenuji extremne reflexy, strategicke mysleni, schopnost predvidani akci apod, vse v realnem case. ET je uplne o necem jinem, ovsem taky ma neco do sebe, pokud tomu rozumite.
    Bedňa avatar 8.1.2013 22:19 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Práveže tomu rozumiem a CSkom si prešli všetci a kto skúsil nejakú akčnú hru bez driemania pri monitore ju už nechce ani vidieť. No action, no point.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    7.1.2013 10:45 hmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Samozrejme ze bezely, staci se podivat do databaze wine a zrovna vsechny hry od Valve bezi bez nejmensich potizi, stejne jako spoustu dalsich her. To jsi myslel, ze se objevi steam pro linux a v nem 5000 her? :) Bude to stejne jako u OSX, nyni je tam kolem 400 her.
    kouzer avatar 7.1.2013 11:16 kouzer | skóre: 11 | Mladá Boleslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux

    Píšu snad někde, že bych čekal 5000 her pro linux? Jen jsem psal, že vítám jakoukoliv sw firmu dělající hry, která bude počítat s linuxem jako cílovou platformou. Ať už je to Blizzard nebo kdokoliv jiný.

    Linux user #448944.
    7.1.2013 14:03 Kaacz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Ne. Ale ocekaval bych, ze Linuxove hry zakoupene v ramci akci Humble Bundle po zadani Steam klice budu mit ve Steamu pod LInuxem. Bohuzel 60% z nich mi to nabizi pouze pod Windows, dalsich 20% i na MAC a jen 20% i pod Linuxem. Z toho u 2 se instalace pod Linuxem nepovede.
    Václav 7.1.2013 14:26 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Haló, beta! Prostě ještě pro všechny hry nedodělali instalační profily.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    D.A.Tiger avatar 7.1.2013 08:37 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    ..., že alespoň jeden z jejich titulů se dočká vydání pro Ubuntu.
    Chjo :-( :-(
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    7.1.2013 10:54 Foo Bar | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Tak (nepodporovaný) port na jinou distribuci nebude snad takový problém ne? A návodů se jistě rychle objeví dost.

    Linuxová platforma není jednotná a tak si něco Valve/Blizzard/a-doufejme-i-další prostě musí něco vybrat.

    Buďme místo fňukání rádi, že se Canonicalu povedlo to prolomit, a výrobci a distributoři her začínají o Linuxu uvažovat.
    7.1.2013 11:01 hmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Moje rec, bez Ubuntu by tu pravdepodobne nebylo vubec nic podobneho. To se jednoduse nepovedlo zadne z distribuci predtim.
    Conscript89 avatar 7.1.2013 11:54 Conscript89 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Opravdu si myslis ze toto je vice prispevek Ubuntu a ne Windows8, nebo jinych neuspechu MS?
    I can only show you the door. You're the one that has to walk through it.
    7.1.2013 12:30 hmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Nemyslim, jsem si jisty. Samozrejme windows 8 to velmi uspisilo.
    D.A.Tiger avatar 7.1.2013 12:39 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Já si tedy tak jistý nejsem.

    Hry a herní systémy nepožadují většinou nic, co by jim nemohly poskytnout i ostatní mainstreamové distra, nebo co by se nedalo ošetřit pomocí požadavků a závislostí. Jediné co podle mě výrazně hraje ve prospěch Ubuntu je jeho bezkonkurenční (v rovinách Linuxu) propagace a to, že drtivá většina uživatelů, přecházejících z Windows šáhne pravděpodobně po Ubuntu. To je asi tak vše.
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    Conscript89 avatar 7.1.2013 13:34 Conscript89 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Naprosty souhlas.
    I can only show you the door. You're the one that has to walk through it.
    7.1.2013 13:41 hmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Ano, ale o tom to je. Oni maji lidi, kteri umi prosadit to co chteji. Stejne jako google s androidem. Pokud ma nejaky produkt prezit, potrebuje marketing a to canonical ma. Co myslite, ze dela jejich gaming team, hraje hry? Nekdo proste musi vyjit z temnych komor a zaridit to co uz se melo davno.
    Conscript89 avatar 7.1.2013 14:18 Conscript89 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    To co pisete je kontradikce. Jde o to, ze posun k Linuxu neni kvuli Ubuntu. Vyber Ubuntu jako "referencniho" distra je ovsem kvuli soucasne pozici Ubuntu.
    I can only show you the door. You're the one that has to walk through it.
    Conscript89 avatar 7.1.2013 14:19 Conscript89 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Sakra, prechazim z tykani na vykani, mel bych si na to dat pozor :)
    I can only show you the door. You're the one that has to walk through it.
    8.1.2013 21:20 hmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Nevodte sem logiku, ta nema logiku. Vratte se do realneho sveta. Samozrejme posun Linuxu je z velke casti kvuli Ubuntu. Co by se delo bez nej? Nic, vychazazely by dalsi verze OpenSuse, Fedory, Archu, Gentoo, prinasely by jen novsi verze balicku. Tim to ale hasne. Nic zasadniho ani jedna za celou dobu neprinesla. Dokud se neobjevilo Ubuntu a nezaclo cilit opravdu na normalni lidi, ne na geeky, kteri si radi kompiluji jadra, semtam poladi configy, neco naprogramuji. Ne, od prikazove radky co nejdal, alespon co se tyce Desktopu. Vzdyt neco jako Centrum Softwaru, nakup software, inovativni design a zjednoduseni konfigurace mohla prinest kterakoli distribuce uz 10 let predtim. Naproti tomu je predehnala konkurence.
    pavlix avatar 8.1.2013 21:34 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Samozrejme posun Linuxu je z velke casti kvuli Ubuntu. Co by se delo bez nej?
    Skoro to samé, co s ním.
    Dokud se neobjevilo Ubuntu
    Někteří holt mají tendenci Ubuntu podceňovat, druzí přeceňovat. Význam Ubuntu na současný stav linuxového světa je dílčí. Můžem se hodiny dohadovat o tom, jaký podíl to vlastně je, ale je to úplně zbytečné.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    D.A.Tiger avatar 9.1.2013 00:25 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Samozrejme posun Linuxu je z velke casti kvuli Ubuntu.
    Tak mě tedy oslňte co úžasného předalo Ubuntu zbytku Linuxového světa? Pokud vím, tak Canonical sebera Debian testing, vrazí do něj Unity (které se nikde jinde nijak výrazněji neprosadilo - proč asi? ) pár dalších drobností (aby se BFU - nedej bože - nezašpinil shelem, nebo textovým editorem) a trochu "artu" a udělal udělal kolem toho marketing (tedy nafoukl obrovskou bublinu). Jediné co mu opravdu vyšlo bylo načasování. Navíc pokud bych si chtěl něco exportovat z Ubuntu do Debianu, tak je to většinou o nervy a výsledek je docela jakože nejistý (a parkrát jsem to zkoušel). Podstané je že 90% Ubuntu je upravený Debian, o zbytek se dělí nějaké drobnosti, Unity a nekompatibility.

    Takže asi tolik k ohromujícím příspěvkům ubuntu do Linuxu. Canonical je normální softwarová společnost, která se snaží vydělat na svém produktu, žádná dobročinná společnost - zbytek Linuxu je mu naprosto ukradený a taky se tak chová.
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    9.1.2013 02:03 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    (aby se BFU - nedej bože - nezašpinil shelem, nebo textovým editorem)

    takže ubuntí rady už univerzálně nezačínají stylem:
    1. oepn terminal
    2. type: sudo gedit /etc/něco
    ?

    ;-)
    D.A.Tiger avatar 10.1.2013 18:55 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Ale taky začínají. Byla to nadsázka, nicméně pěkně ilustruje pojem "user friendly"...
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    kouzer avatar 9.1.2013 05:57 kouzer | skóre: 11 | Mladá Boleslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux

    +1

    Linux user #448944.
    D.A.Tiger avatar 7.1.2013 14:52 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Ano, ale to není o Ubuntu samotném, a rozhodně bych netvrdil, že nebýt Ubuntu, nebyl by o vývoj her na Linuxu žádný zájem. Právě naopak. Ten zájem by byl vzhledem k situaci s Windows a situaci s herním průmyslem na Windows pořád. Jen by to byla třeba Fedora, nebo Slackware, či kterékoliv jiné zavedené distro, které by se v té chvíli Valve zdálo marketingově a obchodně přijatelné.

    Navíc Canonical se ke zbytku linuxového světa zrovna dvakrát fér nechová, ale to tu neřešíme, i když to s tím souvisí....
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    7.1.2013 14:09 Kaacz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Omyl. Valve proste zacalo s nejvice rozsirenym distrem dle statistik. Logicky krok. Kdyby tim distrem bylo oSuse ci Fedora, udelaji to s nimi. Hodne rozsirene distro a nekdo silny za tim.

    Je fuk ktere distro by to bylo. Muj nazor je, ze rozsirenost Ubuntu ma stejne zaklady jako rozsirenost Windows: neni to nejlepsi vec, ale obchodnikum se to povedlo velice dobre "prodat". Nekde probublalo, ze Valve na druhou stranu neni nadseno soucasnym stavem uvnitr Ubuntu - roztristenost Gnome2, Gnome3, Unity ..
    8.1.2013 21:27 hmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Jde o to, proc to neni jina distribuce? A je opravdu mezi ostatnimi takovy rozdil? Vystupuje z rady neco podobne jako Ubuntu? Ne. Pokud by tu nic takoveho nebylo, coz bez Canonicalu nebylo, tak by se na to ostatni vykaslali. Z technickeho hlediska nelze podporovat vsechny Linuxove distribuce, je jedno jak jsou si podobne. Ubuntu dela spravne, ze podporuje primarne jen jedno rozhrani, ackoliv neni dokonale. To ale zadne jine. Odnoze Ubuntu jsou uz jen slabsi odvar, kde chybi pridana hodnota, kterou dava. Je treba se na to divat ocima zacatecnika, lidi co prechazi na Linux. V roce 2013 vam nebude zadny Franta bouchat do terminalu prikazy k nastaveni rozliseni, ip adresy, firewallu, atd.
    pavlix avatar 8.1.2013 21:41 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    V roce 2013 vam nebude zadny Franta bouchat do terminalu prikazy k nastaveni rozliseni, ip adresy, firewallu, atd.
    Všechny mainstreamové distribuce dneska nabízí na konfiguraci adres jeden a ten samý software, který se už roky vyvíjí převážně v Red Hatu. Z Canonicalu na tom nikdo nedělá a z komunity okolo Debianu a Ubuntu vím o jednom člověku, co čas od času pošle patch.

    Pokud jde o firewall, tak klikátko na firewall má Fedora tradičně, OpenSUSE pokud vím taky má. Já tím nechci Ubuntí inovace nijak snižovat, ale jsou opravdu dílčí až okrajové. Unity lze považovat za jedinou významnou výjimku a to mi ještě nevyhovuje.

    A nějaký Franta uživatel nechce bouchat adresi ani do GUI.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    7.1.2013 11:07 erino72 | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Ked nieco pojde na ubuntu, pojde to urcite s 99% aj na inych :)
    7.1.2013 13:10 lmb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Je to určitě plus, že budou dělat binární balíčky aspoň pro Ubuntu a že většina zkušenějších linuxáků si to bude schopná správně nainstalovat i na jiných distribucích, ale co BFUčka s Fedorou nebo OpenSUSE ?

    Navíc může nastat problém nekompatibility (hlavně knihoven) mezi konkrétní verzi Ubuntu pro kterou byl balíček sestaven a tou "nepodporovanou" distribucí.

    Doufám, teď nemám čas ani chuť si to dohledávat, že Canoical aspoň zbytečně neprasí kód upstreamu hromadou vlastních patchů, tak jak to donedávna ještě dělal RedHat.

    7.1.2013 13:12 lmb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    s/Canoical/Canonical/
    7.1.2013 13:25 Bebó
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Je to určitě plus, že budou dělat binární balíčky aspoň pro Ubuntu a že většina zkušenějších linuxáků si to bude schopná správně nainstalovat i na jiných distribucích, ale co BFUčka s Fedorou nebo OpenSUSE?
    Skripty ve stylu PlayOnLinux, určitě by se dalo něco vymyslet napříč distribucemi, když o to bude zájem (jakože bude)
    Václav 7.1.2013 13:48 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Většina her je staticky linkovaná.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    7.1.2013 16:38 PavelC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Statické linkování problém neřeší, jen se sníží počet použitých sdílených knihoven. Lahůdkou budiž třeba přilinkování OpenGL knihoven s Mesou na jedné straně a třeba binárními od nVidia na straně druhé :-(
    7.1.2013 20:20 mankind_boost
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    OpenGL stack na Linuxu (Xorg) je tragédie. Viz optimus. Nevím jak je to ve Waylandu, doufám, že to tam ňák pořešili.
    7.1.2013 10:45 hmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Ubuntu rulez :P
    D.A.Tiger avatar 7.1.2013 14:54 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blizzard prý chystá něco pro Linux
    Tak, určitěěěě... :-p
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.