abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 24
    včera 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 14:22 | IT novinky

    Před 25 lety zaplavil celý svět virus ILOVEYOU. Virus se šířil e-mailem, jenž nesl přílohu s názvem I Love You. Příjemci, zvědavému, kdo se do něj zamiloval, pak program spuštěný otevřením přílohy načetl z adresáře e-mailové adresy a na ně pak „milostný vzkaz“ poslal dál. Škody vznikaly jak zahlcením e-mailových serverů, tak i druhou činností viru, kterou bylo přemazání souborů uložených v napadeném počítači.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 35
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 538 hlasů
     Komentářů: 22, poslední včera 10:06
    Rozcestník

    Compiz 0.7.4

    Vyšel Compiz 0.7.4. Přináší nastavení překrývajících se výstupních zařízení, rozšiřuje prevenci krádeže zaměření, umožňuje nastavit prodlevu před vyvoláním akce při najetí kurzorem na okraj obrazovky a další novinky.

    3.4.2008 16:59 | David Watzke | Nová verze


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    3.4.2008 17:13 cs
    Rozbalit Rozbalit vše krádež zaměření
    Proboha.

    Ano, je to těžké přeložit -- tak se o to radši ani nepokoušejte, když na to nemáte, takhle vás stejně pochopí jenom ti, co a) umí anglicky a b) znají příslušný termín v originále.
    David Heidelberg avatar 3.4.2008 17:21 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: krádež zaměření
    Jak vidím umíte pěkně kritizovat, ale že by jste tedy napsal jak to má být správně?
    3.4.2008 17:39 Jan Šimek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: krádež zaměření
    Ale no tak. To má autor psát anglicky, abyste tomu rozuměl? Podle mě je to hezky česky a srozumitelně.
    belisarivs avatar 3.4.2008 17:27 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    Jenom bych se chtel zeptat, nemohl jsem si nevsimnout vykonnostniho propadu mezi verzemi 0.5.2 a 0.7.2.

    Delam neco spatne nebo se to tak proste vyvrbilo?

    Muvim o upgrade Ubuntu ze 7.10 na 8.04. V GG mi na intel GMA950 vse svihalo paradne vcetne vodnich efektu (motion blur se teda sekal jako prase). Na HH je to nepouzitelne trhane.
    IRC is just multiplayer notepad.
    David Heidelberg avatar 3.4.2008 17:34 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    Odhaduju, že asi nemůžete udělat srovnání původních hodnot glxgears a aktuálních, ale spíš bych řekl, že problém bude někde v Xserveru nebo grafických ovladačích.
    belisarivs avatar 3.4.2008 18:37 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    No, v glxgears jsem mel v obou verzich stejny vykon. Ale uz to funguje. Asi tam meli nejakou krpu.

    Jo, a netreba vykat.
    IRC is just multiplayer notepad.
    3.4.2008 20:19 Laco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    Kym ta podradna, bugovita aplikacia dosiahne symbolickej final verzie 1.0 o cca 2 roky, tak bude mat 2x tak velke naroky ako rok a pol stare Aero, ktore som videl na notebooku s Intel GMA950 behat uplne bez problemov.
    3.4.2008 20:22 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    Zalez trolle.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    lmanik avatar 3.4.2008 20:26 lmanik | skóre: 11 | Vracov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    bez si trollovat na zive.cz... na me GMA950 to jede uplne bez problemu a krasne....
    A komu to cpes?
    Petr (DotaZ) Jakubec avatar 5.4.2008 13:47 Petr (DotaZ) Jakubec | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    proboha jen ne argumenty.

    zalez trolle bohate staci :-)
    3.4.2008 17:39 kozec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    Teda ten preklad ja naozaj sila :D Neviem ako tam u vas, ale tu sa slovo "focus" pomerne bezne pouziva i sklonuje, takze by som ostal skor pri povodnom zneni.
    David Watzke avatar 3.4.2008 17:40 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    Takhle to je přeložený i v KDE.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    3.4.2008 17:54 kozec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    To to spojenie nerobi o nic menej strelenejsim :p Neviem, mozno som naozaj jediny, ale kym som si nepozrel original, proste som nevedel co by to "kradnutie zamerania" mohlo znamenat.
    David Watzke avatar 3.4.2008 18:01 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    Co ti na to mám říct, to máš blbý.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    3.4.2008 18:07 kozec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    Ale nie, ja uz to nejak prezijem. Napokon, stacilo jedine zapadnitie mysi a na povodnej pavucinovej stranke som vysvetlenie nasiel ;)
    David Watzke avatar 3.4.2008 18:10 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    Ale nie, ja uz to nejak prezijem.
    To jsem si oddych :-) Myslím, že je kolem toho nevinnýho překladu takovej cirkus, že příště už to bude znát každej, kdo doteď nevěděl.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    3.4.2008 18:40 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    No, erhlich gesagt, já teda furty nevim, co to je, takže tím ale asi nejspíš netrpím, takže je to jedno.

    Ale zarazilo mě spíš "Přináší nastavení překrývajících výstupních zařízení" - co to jsou "překrývající výstupní zařízení"? Nebo tam má být "překrývajících se"? V obou případech, ale nevím o co jde :-)
    David Watzke avatar 3.4.2008 18:45 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    Sám nevím co to je, podle mě to souvisí s více monitorama... a patrně to má bejt tak jak říkáš, dík.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    3.4.2008 18:57 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    Hmm, třeba když otevřu si otevřu notebook před monitorem, tak mi jeho dolní část překryje. Sice si můžu pohodlně nastavit LCD rameno výš, ale to je mi beztak k ničemu, protože už nebudu mít horní okraj obrazovky v úrovni očí, takže se mi na to bude blbě koukat, takže jestli je to třeba k tomuhle...

    Zdá se mi ale to trochu nepravděpodobný, že by po takovýhle fíčuře někdo toužil. Těžko tipovat, co to je. Kdyby někdo ten compiz měl, tak by se to snad dalo vykoukat z dialogu s tím nastavením...
    3.4.2008 18:58 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    Vidíte, já jsem ten termín zase česky viděl už x-krát, a na anglický originál jsem si teď ani nemohl vzpomenout.
    3.4.2008 17:53 Jan Šimek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    Tak tam u vás se klidně focusujte na používání anglických slov, ale já jsem tady vděčný za zprávičku psanou ve svém jazyce a ne za nějakého křížence.
    3.4.2008 17:59 Jan Šimek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    Aby to nevyznělo nějak jinak než to bylo myšleno, tak opravuji konec věty: "...v českém nebo slovenském jazyce a ne za nějakého křížence s angličtinou."
    Jardík avatar 3.4.2008 18:47 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    Až compiz nebude o třetinu až polovinu zpomalovat výkon v OpenGL aplikacích, dejte vědět.
    Věřím v jednoho Boha.
    Max avatar 3.4.2008 19:10 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    Netřeba, to už bude kwin mnohem vychytanější :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Jardík avatar 3.4.2008 23:03 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    kwin se zapnutým composite dělá úplně to samé, takže klid.
    Věřím v jednoho Boha.
    4.4.2008 09:10 aubi | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    :-D ROFL
    Max avatar 4.4.2008 10:23 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    Proto jsem psal, že bude ;-). Nepsal jsem, že je ;-). Protože osobně považuji kwin(ze 4 řady samozřejmě) za lepší cestu než compiz.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    4.4.2008 10:43 Luboš Luňák | skóre: 19 | blog: Seli
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    4.4.2008 10:28 vodic | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    Jen takova otazecka, taky Vam je Compiz schopny shodit cela Xka? Tedy nejspis Compiz. Kdyz neni spusteny, tak jsem si nevsiml, ze by se mi to nekdy stalo. Mam OpenSuSE 10.3 a jakmile mi do Kopete prijde zprava a v tray se zobrazi bublina a ja kliknu na "Zobrazit", tak leti do kytek cela Xka (asi tak ve 25% pripadu) a ja se muzu v kdm znova prihlasit. Bohuzel jsem zadnou chybovou hlasku zatim neobjevil, takze nevim kam to mam nahlasit, jestli jako chybu Compiz, Kopete nebo KDE. A hlavne by me zajimalo, jestli jsem v tom sam.
    4.4.2008 10:29 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    S tím jsem se nikdy nesetkal.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    4.4.2008 11:01 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    Ale pravda nepoužívám Kopete :-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Ilfirin avatar 4.4.2008 10:37 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    Jo, to se mi taky stávalo.. kdysi, pak to nějak zmizlo (s nějakou aktualizací).
    4.4.2008 11:55 vodic | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    Stastlivce. Me se to drzi uz asi 3 mesice, i kdyz pravidelne aktualizuji :)
    Ilfirin avatar 4.4.2008 12:06 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    Já jsem pak CF přestal používat.. takže je možné, že je to zpět.. Ale pamatuji si, že to nějak ustalo (tehdá jsem u notebooku zvolával "ZÁZRAK!!" :-D ;-) )
    4.4.2008 10:41 Luboš Luňák | skóre: 19 | blog: Seli
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    To je celkem znama vec, uz jsem o tom parkrat slysel. Google urcite na to neco najde. No a chyba Kopete nebo KDE to neni, uzivatelska aplikace nema co (tj. jak) shazovat Xka.
    4.4.2008 11:53 vodic | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    Diky. Informace primo od zdroje jsem tedy necekal ;)

    P.S: Pana Googla jsem uz zkousel, ale asi jsem mel blby den, takze jsem nic nenasel.
    4.4.2008 14:17 vodic | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    Tak diky vasemu nasmerovani jsem byl uz uspesnejsi. Bug je zde. Zalozen byl v unoru 2005, takze se zda, ze ma silny korinek :)
    michich avatar 4.4.2008 15:10 michich | skóre: 51 | blog: ohrivane_parky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    Divím se, že ten bug není zavřený s CANTFIX, když tam všichni reporteři bez výjimky používají proprietární nvidia driver.
    4.4.2008 14:58 thl | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    Aplikace by to snad neměla dělat, ale někdy o tom neví a pak je v klidu shodí. Mi to prováděl Transmission ve verzi 1.0.6, po nainstalování verze 1.1.0 to přestalo. Byl to celkem vzácný problém, projevil se jednomu člověku i na FreeBSD.
    Petr (DotaZ) Jakubec avatar 5.4.2008 13:53 Petr (DotaZ) Jakubec | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz 0.7.4
    pouzivam k nahrade originalniho wm klasicky prikaz "compiz --replace".

    v pripade ze by spadl (nebo jej neco/nekdo nasilim ukonci (treba ja :-)) tak se vrati zpet puvodni wm.

    alespon v gnome na mem debianu to takhle funguje. a i mi to prijde lepsi zez proste padem stratit celou session.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.